"On Mocą 2025" w Ergo Arenie
1183 wyświetlenia 27 kwietnia 2025 (99 opinii)Tysiące wiernych zgromadzonych w Ergo Arenie na wydarzeniu ON Mocą 2025.
Więcej na ten temat
Opinie (98) ponad 50 zablokowanych
-
2025-04-28 09:22
Opinia wyróżniona
Idzie nowe. (2)
Nie widzę siebie na takich spędach, ale rozumiem, że w dzisiejszych czasach dla niektórych ludzi to może być atrakcyjne. Mamy masę ludzi wychowanych w wierze i tradycji katolickiej, którzy z polskim kościołem katolickim nie chcą mieć nic wspólnego. Oni mają wciąż potrzeby religijne i różne ruchy, kościoły, organizacje czy firmy będą je zaspokajać. Ideowo, społecznie czy robiąc na tym biznes.
- 17 32
-
2025-04-28 12:17
(1)
W tym, co mowisz, cos jest. Jednak to wydarzenie to przeciez jedno z oferowanych przez Kosciol Katolicki. Kosciol nie zasypia gruszek w popiele, przynajmniej nie kazdy z nas, katolikow.
- 7 0
-
2025-04-28 15:24
Czy to wydarzenie firmuja hierarchowie KK nie jest takie pewne, na pewno nie wszyscy, te ruchy charyzmatyczne Odnowy w Duchu Świętym czerpią wprost od Zielonoświątkowców i wyznań protestanckich z Pentacostalizmu, sa na tym tle w kosciele znaczne tarcia i opór tradycjonalistów, czy to akurat wydarzenie było za przyzwoleniem i aprobatą lokalnych struktur kościoła czy niezaleznie od niego dla wlasnych celów organizatorów nie jest to takie jednoznaczne
- 2 5
-
2025-04-27 19:10
Opinia wyróżniona
Wydarzenie podkreślające religijny charakter, które jest biletowane? (10)
Czy Kuria o tym wie? Nie idźmy tą drogą, to już tylko krok od sytuacji jaką mamy w USA w wykonaniu tzw. kościołów telewizyjnych.
- 54 111
-
2025-04-28 10:32
Przecież religia to miliardy. HIerarchom nie chodzi o nic innego niż o pieniądze, pewnie połowa śmieje sięz wiernych.
- 6 11
-
2025-04-28 08:52
A Ergo Arena za darmo wynajeła hale ??!! po co jątrzyć. :(
- 26 1
-
2025-04-28 08:03
To jest wydarzenie Modernistyczne, nie bylbym tego taki pewien czy kuria o tym wie, ale S O R O S na pewno.
- 2 14
-
2025-04-28 07:42
a w Ergo arenie są jakieś darmowe niebiletowane
Wydarzenia? Czy tobie czasem sufit na łeb się nie spadł? Tak Kuria wie i cieszy się że tysiące ludzi uwielbia Pana Jezusa Zmartwychwstałego
- 27 2
-
2025-04-28 06:28
przynajmniej legalnie opodatkowane a nie jak w kosciele, nielegalnie czarna kasa "co laska" (1)
- 12 25
-
2025-04-28 13:37
Kościół działa na podobnej zasadzie co fundację.
Czy jak wrzucisz datek do skarbonki np WOŚP dostajesz paragon ?
- 12 2
-
2025-04-27 20:15
Uwaga. Wynajem sali, obsługa techniczna
Ochrona. Prąd. To nie jest za darmo
Z drugiej strony po co ja to pisze. Przecież autor to wie, tylko celowo sieje zament- 50 6
-
2025-04-27 19:55
Patronat Arcybiskupa jest! (2)
- 26 5
-
2025-04-28 08:06
Daj zrodlo, ze wie. Ja szukam i wychodzi mi, ze nie wie. (1)
- 1 8
-
2025-04-28 18:24
Patronat Ks. Arcybiskupa
Patronat Ks. Arcybiskupa został - tak jak w zeszłym roku -udzielony pisemnie, a jego treść znajduje się w jednym z postów On Mocą na FB. Wydarzenie znajduje się również w kalendarium na stronie Archidiecezji Gdańskiej, prowadzonej przez kurię.
- 5 0
-
2025-04-27 19:32
Opinia wyróżniona
Mnóstwo wierzących, całymi rodzinami! (10)
Fantastyczny widok! Tyle osób z pięknymi wartościami w sercach w jednym miejscu. Nie dajmy się zwieść social mediom, że głośne mniejszości stanowią ogromną część w wielkich miastach. Budujmy swe życie na Skale!
- 164 95
-
2025-04-28 15:03
To bardzo bogate rodziny musialy byc
Bilety były bardzo drogie
- 3 13
-
2025-04-28 07:28
Fanatyczny raczej.
- 23 26
-
2025-04-27 20:33
(3)
Jeżeli odmawiasz mniejszościom pięknych wartości to żaden z ciebie katolik
- 37 28
-
2025-04-28 07:13
kiedy ostatni raz byles w kosciele? (2)
... a potem oceniaj, ok ?
- 16 19
-
2025-04-28 10:29
a poza kościołem też praktykujesz wartości katolickie czy tylko godzinkę w niedzielę jak większość ?
- 9 11
-
2025-04-28 09:03
O czym piszesz?
- 5 6
-
2025-04-27 20:17
(3)
Piękne wartości? Jakie? Piękny jest humanizm, racjonalizm, empatia, a nie wiara w rzeczy nieistniejące.
- 37 46
-
2025-04-28 07:22
Katolicyzm to humanizm, empatia, racjonalizm rownież (2)
Kto prowadzi domy samotnej matki? Kto zakładał i prowadzi nie jedno hospicjum? Właśnie Kościół Katolicki.
- 28 15
-
2025-04-28 12:34
apropo hospicjum, będąc na rozmowie z księdzem dyrektorem pewnego hospicjum w sopocie zauważyłem przepych w gabinecie , nowe auto w garażu ... ba pióro na które musiałbym pracować miesiąc , tak samo garnitur i buty ... dobra materialne i doczesność to najlepsze narzędzia diabła by słabych w wierze zwieść na swoją stronę ...nawet księdza
- 5 12
-
2025-04-28 10:31
kto urządza pogrzeb za miliardy euro i patrzy jak kobiety i dzieci z głodu umierają tuz za miedzą ... bo stały się gorszym sortem dla innych ? puste czyny puste słowa puste gesty pusta mowa !!!
- 7 11
-
2025-04-27 17:18
Opinia
Niech Moc Będzie Z Wami
- 8 0
-
2025-04-27 19:00
biedni ludzie, tacy sterowani (2)
- 2 6
-
2025-04-28 14:36
Tak, aż jest mi ciebie szkoda
- 1 0
-
2025-04-28 18:11
Szczepiles się?
Bo mój sterujący Guru mnie chroni i olałem ostatnią prostą.
- 0 0
-
2025-04-27 19:02
(11)
Nic to nie ma wspólnego z katolicyzmem. Protestantyzacja.
- 29 52
-
2025-04-27 21:06
A co za różnica, tak czy owak bajeczki dla naiwnych. (5)
Czy to się nazywa tak, czy inaczej...
- 9 27
-
2025-04-28 07:14
Masz prawo wierzyć i nie wierzyć (1)
Po prostu spróbuj, a sam/sama się przekonasz. Każdy człowiek ma szansę usłyszeć Słowo, a co z tym zrobi to już jego wola.
- 9 6
-
2025-04-28 10:23
Słowo - to Słowo Boże Biblia
Warto czytać samemu, rozmyślać nad przeczytanym tekstem, modlić się o zrozumienie i wprowadzenie w życie.
- 1 0
-
2025-04-28 07:16
A jakim to trzeba byc naiwnym? (2)
By oddać życie za wiarę w Pana Jezusa ? Zastanawiałeś się nad tym? Czy tylko powtarzasz slogany?
- 2 13
-
2025-04-28 07:28
Jarku, najpierw uwierz. (1)
Gwarantuję Ci, że nie pożałujesz. Ja sam nie byłem może ateistą co raczej agnostykiem, ale gdy kilka lat temu postanowiłem oddać życie Jezusowi, Bogu, zmieniło się w nim wszystko. I to nie jest tak, że zaraz wszystko jest tak super, oj nie. Z resztą biblia wyraźnie o tym mówi. Po prostu trzeba naprawdę uwierzyć i wstąpić na nową drogę. Pozdrawiam serdecznie z KZ Eklezja
- 9 6
-
2025-04-28 19:18
Co znaczy oddać życie Jezusowi?
- 1 0
-
2025-04-28 07:12
Nie chodzi tyle o katolicyzm co o chrześcijaństwo
I jak najbardziej uwielbienie Pana ma sens
- 7 3
-
2025-04-28 07:48
acha uwielbienie Pana Jezusa Zmartwychwstałego (3)
Nie ma nic wspólnego z kościołem katolickim....czy jest na sali lekarz ktoś tu potrzebuje leków na głowę
- 5 5
-
2025-04-28 12:02
Chodzi o to, że chrześcijaństwo jest (2)
pojęciem szerszym od katolicyzmu. Można być chrześcijaninem, ale nie katolikiem.
- 4 0
-
2025-04-28 23:13
ten wasz protestancki chrzest nie jest wazny;) (1)
- 0 0
-
2025-04-29 06:10
Marku, chrzest jest bardzo ważny
Już na początku Ewangelii Jezus o nim mówi. Bardzo ładny przykład jest też choćby w Dziejach Apostolskich gdzie pewien eunuch mówi: cóż stoi na przeszkodzie bym został ochrzczony.
Ja należę do kościoła zielonoświątkowego, jestem protestantem i u nas Chrzest to pierwszy krok do nowego życia. Jest to piękna uroczystość, w jeziorze, niesamowite przeżycie duchowe. Pozdrawiam serdecznie z KZ Eklezja.- 0 0
-
2025-04-27 19:10
Opinia wyróżniona
Wydarzenie podkreślające religijny charakter, które jest biletowane? (10)
Czy Kuria o tym wie? Nie idźmy tą drogą, to już tylko krok od sytuacji jaką mamy w USA w wykonaniu tzw. kościołów telewizyjnych.
- 54 111
-
2025-04-27 19:55
Patronat Arcybiskupa jest! (2)
- 26 5
-
2025-04-28 08:06
Daj zrodlo, ze wie. Ja szukam i wychodzi mi, ze nie wie. (1)
- 1 8
-
2025-04-28 18:24
Patronat Ks. Arcybiskupa
Patronat Ks. Arcybiskupa został - tak jak w zeszłym roku -udzielony pisemnie, a jego treść znajduje się w jednym z postów On Mocą na FB. Wydarzenie znajduje się również w kalendarium na stronie Archidiecezji Gdańskiej, prowadzonej przez kurię.
- 5 0
-
2025-04-27 20:15
Uwaga. Wynajem sali, obsługa techniczna
Ochrona. Prąd. To nie jest za darmo
Z drugiej strony po co ja to pisze. Przecież autor to wie, tylko celowo sieje zament- 50 6
-
2025-04-28 06:28
przynajmniej legalnie opodatkowane a nie jak w kosciele, nielegalnie czarna kasa "co laska" (1)
- 12 25
-
2025-04-28 13:37
Kościół działa na podobnej zasadzie co fundację.
Czy jak wrzucisz datek do skarbonki np WOŚP dostajesz paragon ?
- 12 2
-
2025-04-28 07:42
a w Ergo arenie są jakieś darmowe niebiletowane
Wydarzenia? Czy tobie czasem sufit na łeb się nie spadł? Tak Kuria wie i cieszy się że tysiące ludzi uwielbia Pana Jezusa Zmartwychwstałego
- 27 2
-
2025-04-28 08:03
To jest wydarzenie Modernistyczne, nie bylbym tego taki pewien czy kuria o tym wie, ale S O R O S na pewno.
- 2 14
-
2025-04-28 08:52
A Ergo Arena za darmo wynajeła hale ??!! po co jątrzyć. :(
- 26 1
-
2025-04-28 10:32
Przecież religia to miliardy. HIerarchom nie chodzi o nic innego niż o pieniądze, pewnie połowa śmieje sięz wiernych.
- 6 11
-
2025-04-27 19:32
Opinia wyróżniona
Mnóstwo wierzących, całymi rodzinami! (10)
Fantastyczny widok! Tyle osób z pięknymi wartościami w sercach w jednym miejscu. Nie dajmy się zwieść social mediom, że głośne mniejszości stanowią ogromną część w wielkich miastach. Budujmy swe życie na Skale!
- 164 95
-
2025-04-27 20:17
(3)
Piękne wartości? Jakie? Piękny jest humanizm, racjonalizm, empatia, a nie wiara w rzeczy nieistniejące.
- 37 46
-
2025-04-28 07:22
Katolicyzm to humanizm, empatia, racjonalizm rownież (2)
Kto prowadzi domy samotnej matki? Kto zakładał i prowadzi nie jedno hospicjum? Właśnie Kościół Katolicki.
- 28 15
-
2025-04-28 10:31
kto urządza pogrzeb za miliardy euro i patrzy jak kobiety i dzieci z głodu umierają tuz za miedzą ... bo stały się gorszym sortem dla innych ? puste czyny puste słowa puste gesty pusta mowa !!!
- 7 11
-
2025-04-28 12:34
apropo hospicjum, będąc na rozmowie z księdzem dyrektorem pewnego hospicjum w sopocie zauważyłem przepych w gabinecie , nowe auto w garażu ... ba pióro na które musiałbym pracować miesiąc , tak samo garnitur i buty ... dobra materialne i doczesność to najlepsze narzędzia diabła by słabych w wierze zwieść na swoją stronę ...nawet księdza
- 5 12
-
2025-04-27 20:33
(3)
Jeżeli odmawiasz mniejszościom pięknych wartości to żaden z ciebie katolik
- 37 28
-
2025-04-28 07:13
kiedy ostatni raz byles w kosciele? (2)
... a potem oceniaj, ok ?
- 16 19
-
2025-04-28 09:03
O czym piszesz?
- 5 6
-
2025-04-28 10:29
a poza kościołem też praktykujesz wartości katolickie czy tylko godzinkę w niedzielę jak większość ?
- 9 11
-
2025-04-28 07:28
Fanatyczny raczej.
- 23 26
-
2025-04-28 15:03
To bardzo bogate rodziny musialy byc
Bilety były bardzo drogie
- 3 13
-
2025-04-27 20:03
Najsprytniejsze w religiach jest to że tzw nagroda ma być dopiero po śmierci. Dzięki czemu nie ma możliwości reklamacji. :D (11)
I dlatego religie to biznes idealny.
- 56 50
-
2025-04-27 20:17
(1)
Prawdę piszesz. Religie są cyniczne.
- 12 24
-
2025-04-28 07:10
Bez prawdziwej wiary - jak najbardziej.
Pusta religijność nie ma dla Boga znaczenia
- 12 1
-
2025-04-27 20:54
Ja mam nagrodę już za życia. (1)
Wiele wysłuchanych próśb (w tym uzdrowienie męża i brata z raka), wymodlony dom, cudowny mąż i dzieci, mnóstwo dobrych ludzi wokół siebie na których zawsze mogę liczyć, pokój serca. Gdy Bóg jest na pierwszym miejscu, to wszystko inne jest na właściwym. I też mam swoje krzyże, choroby, trudne chwile ale łatwiej mi pokonać trudności z Bożą pomocą.
- 31 11
-
2025-04-28 04:49
Amen siostro
- 12 4
-
2025-04-27 22:01
nie oceniaj wszystkich swoimi kategoriami
- 8 6
-
2025-04-28 07:15
I tu się mylisz, nawet nie wiesz jak bardzo (2)
Jednak by to zrozumieć trzeba naprawdę uwierzyć w Boga i Bogu. Odpowiedź przyjdzie szybciej niż myślisz. Pozdrawiam serdecznie z KZ Eklezja
- 11 6
-
2025-04-28 09:49
używasz słowa "zrozumieć" w zły sposób. (1)
- 1 5
-
2025-04-28 12:05
Odniosłem się do wypowiedzi
Najsprytniejsze w religiach jest to że tzw nagroda....
- 6 1
-
2025-04-28 09:41
(2)
Nie zgadzam się - wiara i próba życia zgodnie z zasadami to jest ogromna nagroda - spokój, spokojne sumienie, umiejętność radzenia z przeciwnościami losu, narzędzia (sakramenty, biblia) do pracy nad sobą, tak by stawać się lepszym.
- 8 1
-
2025-04-28 19:15
(1)
Spokojne sumienie mam bez Boga i radzę sobie z przeciwnościami wspólnie z najbliższymi....więc ten argument do mnie nie przemawia. Poza tym co znaczy stawać się lepszym....? Tzn. że jesteś zły...? Lepszy w czym?
- 1 1
-
2025-04-29 06:13
Jeśli jesteś dobrym człowiekiem to już połowa sukcesu
Jednak ta druga część jest o wiele ważniejsza. Wiara w Boga, Jezusa, Ducha Świętego. Skorzystaj, a nie pożałujesz. Pozdrawiam serdecznie z KZ Eklezja
- 0 1
-
2025-04-27 21:17
O dżizus!
- 11 23
-
2025-04-27 22:06
Maryla była?
- 13 25
-
2025-04-28 05:46
Zabrakło pewnego ważnego zespołu (1)
O nazwie Ghost. Oni bardzo dobrze oddają ducha religii
- 8 15
-
2025-04-28 07:17
Oj, nie tylko
tgd. csm nof. mate.O, Pieśniopisarze i wiele innych. Pozdrawiam serdecznie z KZ Eklezja
- 2 4
-
2025-04-28 06:46
Piękne wydarzenie (3)
Piękny czas, wzruszające wydarzenie. Był czas na modlitwę, na śpiew i na taniec, czas na relację i czas na inspiracje. W odpowiedzi na niektóre komentarze:Tak, Kuria o tym wydarzeniu wie. Zaś udział w ty wydarzeniu tak wielu wierzących i nie wstydzacych się swojej wiary katolików, potwierdza że Kościół Jest Żywy. Chwała Panu. Amen.
- 55 27
-
2025-04-28 07:15
(1)
Jak tak dalej pójdzie to za 10 lat a idzie świetnie, nie będzie duszpasterzy i nic po za takimi koncertami Wam nie pozostanie
- 5 13
-
2025-04-28 07:45
takich żenujących gróźb i proroctw słyszałem
Setki i możecie je sobie wsadzić w... naprawdę poraża głupota ludzi walczących z kościołem. Szczerze nawet nie chce mi się tobie tłumaczyć dlaczego nie masz racji, szkoda mojego czasu
- 13 3
-
2025-04-28 07:33
Eh nic
- 1 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.