Pobicie przed gimnazjum
53595 wyświetleń 13 maja 2017 (1864 opinie)11.05.2017 roku przed szkołą w Gdańsku miało miejsce to zdarzenie. Tak jak widzieliście lub dopiero zobaczycie na podanych niżej filmikach gimnazjalistki dosłownie masakrują i poniżają dziewczynę. Nie są to żadne plotki ani opowieści ponieważ osobiście rozmawiałam z pobitą osobą i za całkowitą zgodą ofiary tej przemocy udostępniam ten filmik, żeby wszyscy mieli świadomość tego co się dzieje dookoła i starali się doprowadzić do zmniejszenia lub nawet do całkowitego zlikwidowania tego typu problemu.
Więcej na ten temat
Opinie (1864) ponad 100 zablokowanych
-
2017-05-13 11:04
Przeciez w polsce liczy sie nieuchronnosc kary (65)
1. Grozne spojrzenie policjanta 2. Pogrozenie palcem "nu nu, nieladnie" 3. "Ale juz naprawde nie rob tak, drogi bandyto, a teraz idz do domu". Efekty widac na kazdym kroku.
- 587 27
-
2017-05-13 12:05
(30)
Ale spróbuj się bronić przed bandytą, wówczas nadczłowiek z "najwyższej kasty sędziowskiej" powie że przekroczyłeś granice obrony koniecznej i da ci 10 lat paki. A co do tej sprawy okaże się pewnie, że to córki sędziów i prokuratorów i były chwilowo niepoczytalne. W po*ebanym kraju żyjemy :(
- 132 20
-
2017-05-13 14:02
napastniczki mają rodziców z PO lub z obywateli RP (21)
agresja wyniesiona z domu i zaniesiona na ulice trafia do szkoły
- 35 101
-
2017-05-13 14:08
Napastniczki - jedynaczki których rodzice nie załapali się na 500+ (2)
poszkodowana jest z wielodzietnej rodziny. Tak te młode bandytki walczą w imieniu rodziców o demokracje i koryta im odebrane
- 42 31
-
2017-05-13 18:20
? (1)
500 zlotych nazywasz "korytem", watpie zeby o takie kwoty ktos sie chcial bic hahahaha
- 15 20
-
2017-05-17 14:05
za jedno to i owszem, ale
za piątkę?
- 0 0
-
2017-05-13 15:01
Jakie trzeba mieć smutne życie... (9)
...żeby wszędzie wtrącać teksty o PO, obywatelach RP, KOD, PiS, SLD, PSL itp?
- 96 5
-
2017-05-13 15:27
a gdzie tu cos o kod, pis, sld, psl? (1)
czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość
- 7 41
-
2017-05-13 16:55
Myślenie nie boli..
.. gdybym za przykład dał tylko PO i obywatele RP, to bym był zwyzywany od POwców, KODziarzy, wegan i cyklistów. A mnie po oczach razi każda z wymienionych wtrętek.
- 19 11
-
2017-05-13 21:56
Ale taka prawda... tylko trzeba mieć mózg i go używać, aby kojarzyć fakty (6)
zobacz, jak sobie czerwone familie żyją jak pączki w maśle za naszą kasę, dziadki emeryturki po 5-6 tysi, ich dzieci na ważnych stanowiskach kilkanaście tysi, wille, samochody, robią co chcą, wjeżdżają do przejść podziemnych, rozbijają się po monciaku - to jest FAKT. To jest okrągłostołowa Polska i to IM ma służyć obecne prawo, dlatego tak zaciekle go bronią w "marszach równości" i tego typu happeningach...
- 24 27
-
2017-05-14 01:13
dzięki okrągłostołowej Polsce to ty szaraku może teraz siedziec przy tej klawiaturze
i stukać te swoje wypociny. Zamiast tego skończ szkołę, weź się do roboty i też będziesz mógł żyć jak pączek w maśle. W tym kraju nie może być dobrze skoro piszą takie głąby....
- 22 20
-
2017-05-15 06:52
popiep**yło Cię (3)
Urodziłem się 1979 r. Pamiętam PRL, Okrągły Stół, lata 90. Moi rodzice mają tylko to, czego dorobili się własną ciężką, fizyczną pracą. Skończyli zawodówkę i podstawówkę. Ojciec tyrał jak wół, matka opiekowała się dziećmi i domem. Żadne z nich nie zawdzięcza nic ani poprzedniemu ani obecnemu systemowi. Powiem więcej - i w jednym i w drugim mieli ostro pod górkę. W tym pierwszym, bo chcieli być zaradni ale w komunizmie liczy się tylko wola partii i nie możesz robić czegoś "dla siebie". Po 89 starali się z różnym skutkiem odnaleźć w kapitalistycznej rzeczywistości. Długo nie miałem kolorowego telewizora, telefonu, własnego kąta, komputera. O dziwo w PRLu w sumie NIC nie było a te materialne dobra zaczęły pojawiać się dopiero po otwarciu rynku, gdzie nagle zaczęły liczyć się umiejętności, pomysł, wykonanie. Wychowany zostałem w katolickim klimacie ale zniesmaczony wpływem jakiejkolwiek religii na politykę biorę z wiary jedynie moralny fundament, który zamknąć można w słowach "Miłuj bliźniego swego, jak siebie samego". Nikomu nic nie narzucam, nikogo nie krytykuję za to, że chce żyć swoją miarą dopóki ewidentnie nie krzywdzi innych. Skończyłem studia, pracuję od 20 lat, zarabiam porządne (jak na polskie warunki) pieniądze, wychowuję z żoną dwóch synów. Głosuję PRZECIW PiSowi, bo PAMIĘTAM jak wyglądał PRL, gdzie jedna partia miała "abonament na prawdę", gdzie gnoiło się tych, co nie daj Boże mają lepiej, bo mają dwie ręce i wiedzą jak ich użyć, bo nie zgodzę się na łamanie prawa - jakie by ono na daną chwilę nie było. Nie jestem "pączkiem w maśle" po PRLu ale głosuję na racjonalny PROGRAM .Nowoczesnej, zagłosuję na każdy racjonalny program każdej partii, która ma trochę oleju w głowie a nie dobija ludzi za to, że są po prostu normalni. Więc darujcie sobie te porównania, że wyborca PO, zwolennik KODu, czy ogólnie przeciwnik PiS to "świnia oderwana od koryta". Moja rodzina nawet nie wiedziała, gdzie jest jakieś koryto. Urobili się po szyje w jednym i drugim systemie, bo są uczciwi. Jestem wdzięczny Wałęsie za to co zrobił, jestem też wdzięczny Kaczyńskim za cokolwiek, co zrobili zanim uznali, że na nowo zaczną pisać historię w której Piotrowicz jest święty a minione 30 lat nic nam nie dały.
- 15 4
-
2017-05-15 07:35
koryto z przyjazni i uczestnictwa w KOD to tez koryto!!!
Skoro mamy winnych, nawet nieletnich to winni powinni ponieść karę czy nie? Czy tak jak kierowca z Monciaka zostać ochronionym przez rodziców i udawać głupka?
- 4 2
-
2017-05-15 11:02
oczywistych rzeczy gimbusom od korwina czy kukiza nie tłumacz. (1)
Nie ma to większego sensu. Efektu nie przynosi. Szkoda Twojego czasu.
- 1 2
-
2017-05-15 15:43
skoro nazywasz ludzi od korwina i kukiza gimbusami, to jak nazwac ludzi od nowoczesnej...bo mi na myśl przychodzi tylko słowo "kretyni"
- 1 0
-
2017-05-15 09:38
gazag jest za głupi albo za leniwy
... żeby się czegoś dorobić więc wszędzie widzi czerwone familie układ i żydokomunę. Jakby był mądrzejszy albo bogatszy to miałby bardziej konkretne problemy
- 0 2
-
2017-05-13 17:41
Nie z Po tylko z Pisu (3)
To na bank patola z Pisu
- 22 23
-
2017-05-13 18:43
Następny smutny człowieczek... (2)
Polecam znaleźć jakieś hobby. Sklejania modeli plastikowych, czy coś..
- 26 6
-
2017-05-13 20:32
Słuchanie przemówień Kaczyńskiego (1)
też można rozumieć jako hobby?
- 11 11
-
2017-05-13 21:14
możesz sobie nawet turlać kulki z nosa
- 17 2
-
2017-05-13 18:25
Weź leki !!
- 6 0
-
2017-05-14 18:19
Słyszą od rodziców że Niesiołowski jest spokojnym dobrym dziadkiem (1)
- 3 2
-
2017-05-15 06:29
Ciocie Pawłowicz i Kempa też
- 2 1
-
2017-05-14 18:22
Wysłać te g*wniary na wycieczkę do Egiptu
- 9 0
-
2017-05-13 15:03
(4)
Do kogo Ty masz pretensje? Obrona konieczna jest w polskim prawie zdefiniowana tak, jak jest. Orzecznictwo (szczególnie SN) jest całkiem jasne i stoi raczej po stronie broniącego się (lub kogoś). Istotą sprawy jest to, że obrona konieczna nie ma służyć do wymierzenia "kary", tylko do doprowadzenia do przerwania zdarzenia. Znaczy to tyle, że masz np. napastnika odstraszyć, a nie zabić, chyba że nie będziesz miał absolutnie innego wyboru. Jeśli zabijesz, istotnie możesz do paki trafić.
- 8 29
-
2017-05-13 20:38
BZDETY (1)
Właśnie przez takie myślenie NIKT nikomu nie będzie pomagał. Napastnik powinien tracić wszystkie swoje prawa w momencie stworzenia zagrożenia i tyle.
- 39 3
-
2017-05-13 21:22
racja
w momencie podjęcia decyzji o ataku powinien wiedzieć że sporo traci z siły swoich argumentów. Powinno nastąpić dodatnie sprzężenie zwrotne, po to żeby mu się w ogóle nie opłacił taki atak. Dzieki temu moglibyśmy doprowadzić do nieopłacalności przyczyny a nie konsekwencji czyli przekroczenia obrony. Skoro nie opłaca się atakować to po co to robić?
- 30 1
-
2017-05-14 01:18
miło czasem przeczytać logiczny komentarz...
za pewne zaraz zminusują Cię rodzimi Chuckowie Norrisowie... :)
- 2 5
-
2017-05-14 11:30
Zabicie karą?
- 0 0
-
2017-05-13 18:05
Wymyśl PO
Patolka gimbaza
- 7 8
-
2017-05-14 11:18
ciekawe czy dyrekcja zamiescila incydent w zeszycie zgloszen
jest obowiazek brawny rejestracji tego typu incydentow. Jezeli nie to Dyrektor ma problem. Policja rozumiem wie co robic?
- 9 1
-
2017-05-14 23:41
Prawnik
z Dziada na pradziada
- 1 1
-
2017-05-13 12:24
te chłopaki to jakieś żałosne mydłki - fu
- 60 2
-
2017-05-13 14:43
Gdzie byli nauczyciele? (10)
- 28 13
-
2017-05-13 15:48
A gdzie kucharze (3)
- 15 10
-
2017-05-13 18:34
no pomyśl (1)
"kilka dziewcząt skopało i pobiło gimnazjalistkę przed szkołą" - jakieś skojarzenia?
- 8 9
-
2017-05-13 22:03
poza terenem szkoły głąbie
- 10 5
-
2017-05-14 10:40
W d*pie
- 2 0
-
2017-05-13 16:56
A gdzie byli rodzice? (2)
- 14 4
-
2017-05-13 18:21
A gdzie dzieci?
- 6 2
-
2017-05-14 10:42
Odwal się od rodziców
Za danie w jape szczunowi teraz w pudle się laduje.
- 4 2
-
2017-05-14 02:44
Rzecz się dzieje poza szkołą
nauczyciele byli w szkole zapewne, a gzie mieli być?
- 10 5
-
2017-05-14 11:19
strajkowali bo sa za PO
- 8 7
-
2017-05-14 11:20
co na to Petru?
- 7 3
-
2017-05-13 15:09
(9)
Minister Ziobro musi wreszcie zrobić porządek w kodeksach. Dość tego neoliberalno - lewackiego Róbta co chceta!
- 26 18
-
2017-05-13 15:30
Pan Zbyszek? (2)
- 8 3
-
2017-05-13 16:38
Pan Andrzej (1)
- 7 2
-
2017-05-14 12:51
Panaceum.
- 2 0
-
2017-05-13 16:57
Tjaaaaa...
Lepsze jest ale luja i do przodu...
- 4 2
-
2017-05-13 20:49
Glupolu jestes efektem wychowania w spoleczenstwie na wskros religijnym. (3)
Zyjesz posrod ludzi ktorzy w 90% deklaruja ze sa wierzacymi katolikami. To tu lezy problem parafianinie. Lewak prawak sr*wak, nikt nie ma prawa podnosic reki na 2iego czlowieka. I tyle.
- 14 1
-
2017-05-14 11:33
(2)
A są jacyś niewierzący katolicy?
- 4 2
-
2017-05-15 06:56
są
w watykanie
- 2 1
-
2017-05-15 13:48
większość
W niedzielę krzyżem w kościele a potem w mordę żonę i dzieciaki...
- 0 1
-
2017-05-13 21:07
To neoliberalnego czy lewackiego?
- 6 2
-
2017-05-13 16:15
Szybka reakcja.... (5)
Dopóki te dziewczyny nie zostaną przykładnie ukarane i wyrok nie zostanie ogłoszony wszem i wobec zawsze tak się będzie działo!!! Ktoś kto pomyśli żeby tak samo robić musi wiedzieć że konsekwencje będą ogromne!!! I się bać. Na miejscu rodziców tej dziewczyny zrobiłabym z tym porządek......i nie odpuściłabym.....
- 65 0
-
2017-05-13 21:26
kara chłosty nago (4)
dostatecznie by je to pozbawiło poczucia własnej wartości i wyrugowało z "towarzystwa" a jednocześnie byłaby to rozsądna kara którą odczułyby na własnej skórze. Jednocześnie nie trafiłyby do poprawczaka i jeszcze bardziej się nie zdemoralizowały.
- 24 5
-
2017-05-13 21:36
i najlepiej jeszcze nabic na pal (1)
i w ogole cala rodzine w pien wyciac, walnij sie w leb, ukarac trzeba ale nie jakimis barbazynskimi sposobami niczym z kraju islamskiego
- 8 26
-
2017-05-14 12:48
pudło jest mniej barbażyńskie? :D
po wyjściu z takiego piekła na pewno już nie wróciłyby do społeczeństwa, a po chłoście będzie im przez jakiś czas wstyd, i tyle, nie zostaną bardziej zdeprawowane
- 9 0
-
2017-05-14 01:32
a przeciw ISIS pewnie pod kościółkiem wykrzykujesz baranku? (1)
przecież to ten sam schemat myslenia i metody
- 7 11
-
2017-05-14 12:49
schemat to ty masz zamiast rozumu
dla ciebie chłosta = ISIS i jeszcze masz w tym schemacie błąd bo wmieszałeś tu kościół. Nie, nie chodzę do kościoła, nie wierzę w Boga w ogóle
- 6 1
-
2017-05-13 18:35
do poprawczaka
To się zdziwisz!
- 6 0
-
2017-05-13 19:44
To nie patologiczne dziewuchy..To patologiczne ...w tej izbie dostana wycisk a jeszcze wiekszy jak udaloby sie je do poprawczaka zamknac zobacza co to znaczy trzy na jedna tego im zycze ale 3 razy mocniej. .. Fajnie by bylo znalesc ta trzecia co po wolnosci chodzi mordy widac na nagraniu i dobrze predzej czy pozniej dostanie w piczkę
- 21 0
-
2017-05-13 21:47
walcie ten nowy płot wokół szkoły. Będzie bezpieczniej. Naprawdę
trzymacie uczniów jak zwierzęta, w zagrodach, by nie napisać mocniej.
- 5 0
-
2017-05-14 02:26
(1)
Wszystko dzieje się na terenie szkoły więc mam pytanie gdzie byli kucharze ???
- 5 5
-
2017-05-14 12:52
Poza terenem.
- 0 0
-
2017-05-14 08:59
Patologiczne bachory
- 13 0
-
2017-05-13 11:05
;/ (49)
Ciekawe jaką linię obrony będą mieli rodzice tych patologicznych dziewuch... Chłopak który to kręcił również zasługuje na ukaranie. To jest straszne jaka znieczulica panuje wśród ludzi. Więcej bezstresowego wychowania...
- 1225 11
-
2017-05-13 11:24
po co to kręcił??? ta ofiara nie może oddać??? (4)
Zresztą żadna nie umie bić, ja bym ja załatwiła jednym ciosem.
- 10 141
-
2017-05-13 13:59
to chodź
Wyskoczymy na gole klaty.
- 37 3
-
2017-05-13 14:59
Jedna na tyle osób? By prowokować? By ją zatłukły?
- 32 1
-
2017-05-13 19:40
Jesteś debilem,nieukiem,patolem i bydlakiem.Nie zgadzam się żeby ktoś taki zabierał mi tlen.
- 23 0
-
2017-05-13 22:54
Kochane baby
ach te baby
człek by je łyżkami jadł- 2 8
-
2017-05-13 12:34
? (9)
A co do prezentowanej sytuacji ma bezstresowe wychowanie? Czy autor powyższej wypowiedzi już zdiagnozował całą sytuację? Już zna całe tło i przyczyny? I właśnie bezstresowe wychowanie okazało się głównym ZŁEM?
Inna sprawa co to jest "bezstresowe wychowanie"?- 15 75
-
2017-05-13 12:59
A jak inaczej to nazwać co trzeba mieć w głowie ze kopia leżącego ludy pierwotne miały większe poczucie współczucia to innych.
- 68 4
-
2017-05-13 14:49
(2)
To takie ze sie dziecko wszedzie podwozi, kupuje mu co tylko chce, chodzi na tysiac dodatkowych zajec a potem mu sie w glowie przewraca i buntuje aie
- 38 11
-
2017-05-13 21:04
ciebie to chyba rodziece nie kochali
- 4 16
-
2017-05-14 12:52
bzdura, bezstresowe wychowanie to takie że nie reaguje się na przewinienia
a nie że się nie podwozi i nie stymuluje dziecka. No chyba ze masz dziecko w d...
- 6 1
-
2017-05-13 15:17
Jakakolwiek byłaby to przyczyną, nikogo nie usprawiedliwia taki odwet. Taka agresja.
- 37 1
-
2017-05-13 19:03
ma stworzenie w pl gimnazjów.
- 9 3
-
2017-05-13 23:21
Już zaczyna się bełkot lewych popaprańców
Dalej sadzaj dzieci na karne jeżyki
- 8 5
-
2017-05-14 18:04
zaniedbane (widać tłuszczyk) i zmanierowane dziewuchy
- 3 0
-
2017-05-15 12:52
bezstresowe wychowanie ?
to efekt wyjątkowo stresującego wychowania, w bólu i głupocie - bez cienia empatii , poniżanie innych to efekt tego że te dziewczynki poniżali pewnie ich rodzice ...
- 0 1
-
2017-05-13 13:44
za moich czasow jak bojka byla na dlugiej przerwie to zaden pajac nie krecil (5)
Bo malo kto mial telefon a dwa,ze nikomu to do glowy by nawet nie pszyszlo. Bojka honorowa,nikt sie nie wpitzielal,nie kopal lezacego a jak byla basta to basta.
Teraz widac jak gowniarze sa wychowywani,klapsa nie wolno,tablety,telefony i te glupie fejsbuki.- 90 10
-
2017-05-13 13:56
Lepiej wróć do szkoły.
Bo widzę, że edukację zakończyłeś w trzeciej klasie szkoły podstawowej.
- 10 41
-
2017-05-13 21:08
kręciliby jakby mieli komórki
niemniej nie biło się kogoś w 3 na 1. Dyshonor. Nikt tego tak nie określał ale żeby zwyciężyć przeciwnika trzeba to było zrobić samemu inaczej się nie liczyło. Jak już w kilku bili jednego to przeważnie był to totalny margines. Nawet znałem takich z klasy z tej właśnie szkoły. Dziś są w zasadzie nikim, po odsiadkach, jedyne co potrafią to rozwozić pizze.
- 25 1
-
2017-05-14 01:22
no wielki jestes, szacun...
ehhhh a potem poszedłeś pewnie do espezetów... skąd biorą tych wszystkich głupków...
- 1 2
-
2017-05-14 20:36
Oj....
Gdyby nie telefony to ciekawe czy ta sprawa ujrzałaby światło dzienne.... Mogło się to skończyć bardziej tragicznie, bo te dziewczyny nie zaatakowały po raz pierwszy....
- 1 0
-
2017-05-15 07:33
Honor
Masz rację teraz nikt nie wie co to honorowa walka 1 na 1 do pierwszej krwi jak to się mawiało i nikt nikomu po głowie nie skakał a to widać że patole z oruni
- 5 0
-
2017-05-13 14:44
Gdzie byli nauczyciele? (8)
- 9 22
-
2017-05-13 15:11
A gdzie kucharze (6)
- 24 6
-
2017-05-13 15:42
A strażacy gdzie byli ? (2)
- 19 4
-
2017-05-15 07:44
A gdzie byli zduni ?? (1)
- 1 0
-
2017-06-02 23:43
Ojciec Bóg wie gdzie ...
- 0 0
-
2017-05-13 18:31
ok, już tłumaczę (2)
to było na terenie szkoły, trudne?
- 3 14
-
2017-05-13 21:29
to też było na terenie województwa
gdzie był wojewoda?
- 23 3
-
2017-05-14 12:55
Zastępca prezydenta Gdańska ds. polityki społecznej Piotr Kowalczuk twierdzi, że do napaści doszło "w dzielnicy Chełm, po lekcjach i poza terenem placówki edukacyjnej".
- 7 0
-
2017-05-16 00:12
szkoła winna, nauczyciele winni
były uczeń tej szkoły twierdzi, że takie zdarzenia miały tu często miejsce i nauczyciele i dyrekcja zamiatała to pod dywan.
- 0 0
-
2017-05-13 18:00
Wykręcą się tym, że są płci żeńskiej (tylko znikomy odsetek agresywnych kobiet ponosi jakąś karę), miały problemy hormonalne, ofiara pierwsza zaczęła (może się krzywo popatrzała), a w ogóle to jakiś chłopak im to kazał zrobić, a one, przerażone biedulki, bały się mu sprzeciwić.
- 18 1
-
2017-05-13 18:51
483 "klakierów" którzy wraz autorem nie mają pojęcia o wychowaniu ... (4)
bezstresowym, którego w PL nie ma.
Zdecydowana większość rodziców przyznaje się do co najmniej klapsów lub krzyku.
Te małolaty co biją to obrywają w domu, bo uznają przemoc za naturalną rzecz.- 15 35
-
2017-05-13 19:09
Mało kogo obchodzi twoje zdanie
- 18 14
-
2017-05-13 21:12
to jak to jest że 50 lat temu dziadkowie nie szczędzili naszym rodzicom klapsów (2)
a ci i tak wyrośli na ludzi?
- 25 5
-
2017-05-14 01:24
na jakich ludzi? (1)
dziecko ty moze nie pamiętasz, ale chlali, kradli i pier.... sie nie gorzej niz teraz
- 8 11
-
2017-05-14 12:55
to może twoi, moja mama jest lekarzem, ojciec inżynierem
nie mają odchyleń a rodziców swoich kochają
- 10 3
-
2017-05-13 18:55
matki takie same bydło jak ich córki, widać na filmie na tvn24 w necie
- 40 0
-
2017-05-13 19:48
Bezstresowego wychowania? A co to jest? (1)
A co to wedlug Ciebie bezstresowe wychowanie? Brak klapsow? Brak bicia?
Czy jeszcze co innego?
Jestem przekonana, ze te dziewczyny, co bily ta jedna, same byly bite przez rodzicow. I ich wychowanie bylo mocno stresujace. Dlatego tak sie zachowuja. Przemoc rodzi przemoc.- 9 14
-
2017-05-14 08:48
To takie gdzie wszyscy są zestresowani oprócz dziecka.
- 13 0
-
2017-05-13 21:04
Rodzic
Panu filmowcy to wór na łeb dwie pigułki wgałtu + dwa mocarze i jako warzywo juz nikomu nie zaszkodzi.
- 12 2
-
2017-05-13 21:29
(1)
Ciekawe co sąd zadecyduje
- 6 0
-
2017-05-14 16:24
sąd? myslisz ze to do sądu trafi?
- 2 0
-
2017-05-14 09:18
Chłopak???
Jaki chłopak, to pewno jakaś patola, cio*a, która po pół lepiej by się oskarżają i uciekła do mu podobnych z płaczem. Skandal, oczywiście gownarzerie to ciężko ukarać, a powinni robić to już za młodu, jak nie będzie poprawy, aluminiowac że społeczeństwa. Przecież chodzi o nas i nasze dzieci
- 6 1
-
2017-05-14 16:20
Bezstresowe (1)
To raczej efekt wychowania w ciągłym stresie. Z domu pewnie to wyniosly.
- 2 2
-
2017-05-14 16:23
a ty skad to wiesz?
- 1 0
-
2017-05-15 08:54
rodzice pokazywali matkę blondynę z wielką d*pą która pokazywała faka to co się dziwić jak mamuśka to patologia.Jak by tak moją córkę tak lali to bym złapał i po mordzie wytrzaskał g*wniarę by poczuła jak to jest.
- 5 0
-
2017-05-15 10:08
Rodzice
Rodzice zapewne podobni. Te dziewuchy czerpią przykład.. zapewne z domu.. patologia rodzinna. Kurator domowy by sie przydal.
- 3 0
-
2017-05-15 21:59
kolejna przemoc będzie zamieciona po dywan
Te dziewuchy i ten koleś operator to nawet nie zasługują aby ich ludźmi nazwać. W takiej sytuacji dobrze się bawili, to prawdziwy skandal. Nie daję wiary, że grono pedagogiczne nic nie wiedziało. Dyrekcja do odpowiedzialności, a ta patologia do poprawczaka do 16 roku a dalej do pudła o zaostrzonym rygorze. Bez jakiej kolwiek resocjalizacji. Gdzie są właściciele tych zwierząt
- 1 0
-
2017-05-16 02:32
A skąd ty możesz wiedzieć jak to dziecko było wychowywane...?
- 0 0
-
2017-05-13 11:05
To jest przykre (15)
Jaka w naszym społeczeństwie panuje moda na znieczulicę... Ale cóż, tak to już jest, że coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia ...
- 270 34
-
2017-05-13 12:00
To jest wina sądów. (3)
Przypie*dolisz bandycie, to idziesz siedzieć. Takie durne prawo. Szczerze jak ja coś widzę, to też się odwracam, bo nie chce później mieć nieprzyjemności. Prawo stoi po stronie bandytów i takie są tego efekty.
- 47 10
-
2017-05-13 13:55
Święta racja.Dziś niektóre sądy powinno się sądzić !!!
- 16 4
-
2017-05-13 15:04
(1)
Zdecyduj się - durne prawo, czy durne sądy? Prawo stanowi parlament, sądy je tylko stosują.
- 7 5
-
2017-05-14 11:39
Jedno i drugie. Ślepy jesteś?
- 6 1
-
2017-05-13 12:42
(3)
A co z tą sprawą ma wspólnego jakiś klub sportowy?
- 16 3
-
2017-05-13 13:41
xD (2)
A co? Z Gdyni jesteś? ;)
- 5 8
-
2017-05-13 15:33
(1)
Nie jestem z Gdyni tylko z Gdańska a nie rozumiem co związane ma klub piłkarski z bójką
- 10 2
-
2017-05-13 22:44
Przeczytaj cały teks ze zrozumieniem! Arka to tylko i aż podpis.
- 1 7
-
2017-05-13 14:45
Gdzie byli nauczyciele? (4)
- 3 11
-
2017-05-13 15:49
A gdzie kucharze (3)
- 11 1
-
2017-05-13 18:19
to miało miejsce na terenie szkoły, nie widać związku bystrzaku? (2)
Aleś Pan zawzięty, proszę poczytać odp. powyżej pod "przecież w Polsce..." i ; /
- 0 5
-
2017-05-13 18:22
Z tego co widze... (1)
To ty ten komentarz piszesz po 20 razy, w roznych miejscach, jak idiota który musi powtarzac ciagle to samo bo nikt go nie slucha.
- 8 1
-
2017-05-14 12:56
Pomijając fakt..
..ze zdarzenie było poza terenem szkoły xD
- 4 1
-
2017-05-14 15:54
Jasne ze znieczulica jesli na chełmie ciagle gimnazjalisci się biją piją piwa i palą papierosy.
- 1 0
-
2017-05-14 17:14
skutki bezstresowego wychowania smarkul, mam nadzieję,że rodzice też poniosą
konsekwencje
- 1 0
-
2017-05-13 11:05
Tak właśnie wygląda nowoczesna matka polka.. (25)
Liczą się lajki oraz niedługo 500+..Widząc to z chęcią bym dał w pysk tym g*wniarom...Krew mnie zalewa z takiej patologi.
- 730 54
-
2017-05-13 11:10
(1)
to wtedy te kretynki patologiczne darlyby pyski, ze niewinne dzieci bijesz
- 86 1
-
2017-05-13 11:59
Ojj długo by nie dała rady się odezwać
- 33 0
-
2017-05-13 12:00
Cenzura (1)
Od kiedy "gó*niara" to przekleństwo?
- 21 1
-
2017-05-13 15:37
Chodzi o źródłosłów "guano".
- 3 3
-
2017-05-13 12:27
(5)
A co ma 500+ do ich zachowania?
- 24 17
-
2017-05-13 12:34
Będą się puszczały na prawo i lewo (4)
Przepijać 500+ i bić swoje dzieci, bo skoro obcych można, to czemu nie własne dzieci?
- 26 14
-
2017-05-13 13:17
Danzig
Znasz to z autopsji
- 9 12
-
2017-05-13 13:59
Debil!
- 5 2
-
2017-05-13 18:16
przecież na prawo i lewo to takie postępowe i europejskie
a bicie to takie imigranckie, nie ogarniam w czym masz problem postępowy człowieku, czuj się ubogacony.
- 10 3
-
2017-05-13 21:31
jak już to tylko na lewo
z prawej strony nikt im grantów nie da
- 1 1
-
2017-05-13 14:26
Co ty się dop.... Do 500+
- 14 21
-
2017-05-13 14:46
Gdzie byli nauczyciele? (4)
- 8 13
-
2017-05-13 15:50
A gdzie kucharze (3)
- 11 5
-
2017-05-13 18:37
oni (2)
W kuchni, a ta rzecz miała miejsce przed szkołą, na przerwie pani nauczycielko - co, prawda w oczy kole?
- 3 9
-
2017-05-14 12:58
Poza szkołą, w czasie lekcji.
- 4 0
-
2017-05-14 21:57
Przed basenem a nie szkołą! Ze szkoły tego fragmentu ulicy nie widać bo zasłania go budynek basenu! Jaśniej wszystkim wytłumaczyć?!
- 4 0
-
2017-05-13 15:54
Oglądając ten film jedno nachodzilo mi do głowy - zarąbalabym su*e.. co za sz*aty młode...
- 18 1
-
2017-05-13 18:14
Dlatego gimnazja do odstrzału poszły bo patolnie produkowały. (1)
500+ nie było rodzice na umowie o dzieło za 700pln po 10h w robocie, a w domu zero wychowania.
- 19 9
-
2017-05-13 18:58
kto minusuje?
pewnie takie same barany.
- 6 6
-
2017-05-13 18:58
spadek po Buzku i jego pseudoreformach. (1)
likwidowac gimnazja
- 15 6
-
2017-05-14 17:16
likwidacja bezstresowego wychowania
- 4 1
-
2017-05-13 23:27
(1)
właśnie dlatego jest 500 plus żeby dziecko nie wychowywała żadna instytucja czy ulica bo matka zap......... a dziecko rośnie na bandytę bo nie ma kasy na dodatkowe zajęcia czy obcą babę do wychowywania bo mamuśka z tatuśkiem robią karierę,a takie zachowania młodzieży jest od momentu powstania gimnazjów ,bo szczeniaki myślą ze jak skończyli podstawówkę TO JUŻ SĄ DOROŚLI ,a co do pobicia :szkoła,przerwa a gdzie nauczyciel dyżurujący?Dziewczyny jak i ci rozbawieni chłopcy to młode zalążki bandziorów i jeśli nie poniosą odpowiednio surowej kary to nic dobrego z nich nie wyrośnie i oby nie był to poprawczak ,ale bardzo dotkliwa i długotrwała kara .
- 5 11
-
2017-05-14 21:54
Jeśli rodzice nie mają kasy to niech się do roboty zabiorą i pracować a nie opie*dala i liczyć na kasę z zewnątrz.
- 3 1
-
2017-05-14 01:26
Prawda
Proponuje dac tą "młodzież" do ponownej sluzby zasadniczej. Szybko by sie wybilo z glowy agresję, e-fajki,samowolke bez zapracowanych rodzicow czy przemoc w grupie. Ciekawe czy jedna z druga w pojedynke tak samo by byla odważna z dorosłą odoba za jaką jak widać praktycznie się uważają wymierzajac karę innym. Brawo nasze szkolnictwo podporządkowane prawu unijnemu. Jeszcze trochę to starszym nie będzie wolno się odezwać bo pogwalca jakieś prawa.
- 5 1
-
2017-05-14 11:16
Co ma 500+ z biciem przed gimnazjum?
Nie wiem co miałeś na myśli z tym 500+.?
PEWNIE POWIESZ JESZCZE ŻE TO WINA KACZYŃSKIEGO .
Zanim mózg całkiem Ci się zlasuje od lemingozy, zastanów się co piszesz..- 5 8
-
2017-05-13 11:06
Temu co nagrywał chętnie liścia bym sprzedał, i to takiego soczystego. (26)
- 835 17
-
2017-05-13 11:14
dobrze że nagrywał bo jakby sprawa trafiła na policję to te co biły to by zeznały że bita ma urojenia albo że to jej wina (1)
- 85 4
-
2017-05-13 11:26
Ale to chyba on podjudzał tamte...
- 63 0
-
2017-05-13 12:06
(9)
osoba, która to nagrywała jak i pozostałe osoby widoczne na nagraniu również powinny zostać pociągnięta do odpowiedzialności, jako, że będąc naocznym świadkiem popełnienia przestępstwa, zataiły je nie zgłaszając tego faktu stosownym organom
- 70 2
-
2017-05-13 12:16
(8)
W Polsce (poza kilkoma wyjątkami) nie ma obowiazku denuncjacji.
- 4 22
-
2017-05-13 14:59
(3)
I czego głąby minusujecie. Lepiej sięgnijcie po kk. Tam wszystko jest napisane.
A... Rozumiem za trudne.
Lepiej rzucać populistyczne hasła i wysyłać wszystkich dookoła do pierdla.