Tramwaj potrącił kobietę na Stogach
4882 wyświetlenia 14 października 2016 (202 opinie)Potrącenie kobiety przez tramwaj na ulicy Stryjewskiego na Stogach. Po wypadku kobieta była opatrywana przez ratowników medycznych w karetce.
Więcej na ten temat
Opinie (202) 4 zablokowane
-
2016-10-14 10:08
Stogi (3)
Remont drogi i przystanków dało by do pomyślenia, inaczej ciagle bedzie to samo
- 59 16
-
2016-10-14 15:58
Remont na nic , gdyż (2)
Mohery chodzą jak chcą .. ostatnio taka wlazła w Gdańsku przy locie pod tramwaj a torowisko po remoncie . Po prostu nie uważają , nie widzą , nie słyszą ..
Czasami po prostu nie da się starcowi wytłumaczyć , zawsze myślą ,że mają rację . A co ten maszynista ma teraz czuć ? Wlazła mu baba pod tramwaj i człowiek ma po premii , nawet jak to nie będzie jego wina .- 8 6
-
2017-10-17 07:33
MOCHERY !,PREMIA! człowieczku tu chodzi o ludzkie życie ,ona szła po pasach!!!! i podkneła się przez torowisko jakie jest na stogach!!!! ty tez kiedyś będziesz takim MOCHEREM!!!! O ile dożyjesz tramwaje jeżdza wszędzie!!!!.
- 0 0
-
2016-10-14 16:45
przechodziła na pasach, zdaje się?
Więc zastanów się co piszesz
- 7 4
-
2016-11-02 12:21
wtargnęła?
śmieszą mnie wpisy w których winę zrzuca się na przechodzącą starszą kobietę przecież żeby dojść do torów najpierw Musiała pokonać trzy metry jezdni więc motorniczy musiał ją widzieć z daleka
- 0 0
-
2016-10-14 15:19
Na 95% jej wina (1)
Ci ludzie już na starość głowe tracą. Nic nie widzą i nie slyszą. Powinni nie wychodzic z domu. Sami sie rzucają pod tory i auta.
- 8 9
-
2016-10-19 05:39
Kiedyś też będziesz stary, ale pamiętaj nie wychodź z domu.
- 0 0
-
2016-10-14 10:12
(42)
Nie chcę wyrokować ale zawsze kiedy dochodzi do wypadów to jest napisane "70 letni mężczyzna" "80 letnia kobieta" "63 letni mieszkaniec" itp.
Czemu tak mało młodych ludzi ma wypadki? A no dlatego, że nie uważają się za święte krowy i wszystkowiedzących lepiej ludzi tylko podchodzą do ruchu ulicznego z respektem którego brakuje naszym seniorom.
Powrotu do zdrowia!- 190 89
-
2016-10-14 11:22
do ciekawski (2)
Włącz myślenie zanim napiszesz bzdury ,kobieta była na pasach ,wiadomo że wolniej się porusza ,każdy w tym wieku .Ewidentnie motorniczy nie zachował przepisowego zwolnienia przed pasami .Koło szkoły po wypadkach dzieciaczków zrobiono światła ,czas by i tam powstały światła !
- 17 1
-
2016-10-18 20:14
Ja nie neguje, że miała pierwszeństwo. Uwierz mi, że ja osobiście mając pierwszeństwo nie pcham się na wariata pod koła "bo mam pierwszeństwo". Co mi to da jak będę wąchał kwiatki od spodu?
Zwróciłem tylko uwagę, że dla przykładu:
Kładka na witominie - idealne, niekolizyjne przejście przez ruchwilą ul. Chwarnieńską. Oczywiście "Pani lat 80" "Pan lat 73" przechodzą przez jezdnię, przeskakując płotki (więc argument o niemożności wejścia po schodach odpada).
Drugi przykład:
U mnie w rodzinie kuzynka prababci w wieku 80 lat, w Gdyni, przez ul. Wielkopolską przechodziła. Zabił ją samochód. Mimo, że obok było wejście do tunelu podjęła decyzję o przejściu przez 4 pasy oddzielone barierkami energochłonnymi. Z lenistwa? NIE! Ona zawsze mówiła, że tak przechodzi bo ona wie kiedy może i ona uważa...
także ten...- 0 0
-
2016-10-15 06:44
Na wszystkich pasach zrobmy swiatla...i zielone dla samochodow i tramwajow, przycisk dla pieszych, ale postawmy policjanta z grubym bloczkiem. Wtedy zobaczymy...
- 0 0
-
2016-10-17 22:33
popieram
masz racje, normalny czlowieku z ziemi, popieram na 100, pozdro...
- 0 0
-
2016-10-16 14:38
No cóż, na starość koncentracja uwagi ulega osłabieniu, jest się mniej spostrzegawczym, gorzej jest się zaadoptować do nowych sytuacji jak np. wzmożony ruch drogowy. życzę odrobiny wyrozumiałości dla seniorów. Każdego z nas to prawdopodobnie czeka.
- 0 0
-
2016-10-16 12:05
Racja
- 0 0
-
2016-10-15 23:02
Co do młodych to trochę przesadzasz, wchodzą na jezdnie w słuchawkach nawet nie zerkając czy nic nie nadjeżdża. Mają lepszy refleks i tyle. Starość rządzi się swoimi prawami. Dla ścisłości nie jestem ani młody ani stary. Pozdrawiam
- 1 0
-
2016-10-14 22:56
Wypadek
Ja młoda 13 lat miałam jak na Oruni wpadłam pod samochód i jakoś o tym nie pisał nikt...
- 0 2
-
2016-10-14 21:26
Nie święte krowy (1)
tylko wiek przyjacielu, a poza tym jak rozumiem kobieta była na pasach więc miała pierwszeństwo, i trochę szacunku dla starszych. Gdyby to była Kobieta z Twojej rodziny pewnie sadziłbyś na wszystkich motorniczych, trochę szacunku dla wszystkich
- 2 0
-
2016-10-14 22:39
"Gdyby to była Kobieta z Twojej rodziny pewnie sadziłbyś na wszystkich motorniczych, trochę szacunku dla wszystkich" - jak ktoś jest takim wybiórczym głąbem to by pewnie się tak zachowywał. Jakby moja babcia wtargnęła z własnej winy pod tramwaj czy cokolwiek innego to byłoby mi tylko przykro za nią, ale nie spowodowałoby to u mnie raczej utraty mózgu i w efekcie histeryczne szukanie winnych i polowania na czarownice. Jak sprawa jest ewidentna to trzeba zachować spokój, przemyśleć życie i ewentualnie z godnością pochować ofiarę własnej niedołężności zamiast ciskać się do niewinnych osób.
Prosta sprawa - niezależnie od przepisów i idiotów, którzy uważają, że prawo do przechodzenia zaspokaja wszystkie aspekty rzeczywistości - należy brać pod uwagę prędkość, masę i możliwość awarii układu hamulcowego pojazdu za każdym razem, kiedy chce się przejść.
Najgorsi są debile zmotoryzowani, którzy nie zatrzymują się przed przejściem dla pieszych, gdy mają odpowiednio daleki dystans do przejścia, odpowiednią prędkość, by łagodnie zwolnić lub zatrzymać się, nie powodując zagrożenia ruchu gwałtownym hamowaniem oraz piesi debile, którzy nie dają czasu kierowcom na zareagowanie poprzez wyraźne okazanie zamiaru przejścia przez jezdnię poprzez zatrzymanie się przed przejściem żeby się upewnić, że zostało się zauważonym. Poza tym złe warunki atmosferyczne pogarszające widoczność i wydłużające drogę hamowania też mają zasadnicze znaczenie. Nie można zwalać odpowiedzialności za cały ruch drogowy na kierowców, bo piesi też są uczestnikami tego ruchu i też muszą zachowywać się odpowiedzialnie, zamiast debilnie domagać się swojego pierwszeństwa za wszelką cenę, bo daje im to poczucie wartości...
Wszyscy, którzy tu tak negatywnie wyrażają bezwzględne poparcie dla całkowitej samowolki pieszych na przejściach są wyraźnie bezmyślnymi, nienawistnymi, samolubnymi ludźmi.- 2 0
-
2016-10-14 10:18
Mądre słowa ! (8)
Jab by nie wpajano ludziom że pieszy czy rowarzysta ma pierwszeństwo na drodze to by piesi bardziej uważali na wielotonowe pojazdy, które trudniej przecież zatrzymać niż pieszy. To tak jakby powiedzieć że pieszy ma pierwszeństwo przed pociądiem. Czy to samochód czy ciężarówka czy tramwaj czy pociąg.... To są maszyny przed któymi trzeba mieć respekt i należy tego uczyć od dziecka. Bo maszynę się wyklepie ale życia nie przywróci !
- 30 16
-
2016-10-14 10:31
(3)
"mądry" inaczej, chce by miano dla niego respekt dlatego tylko, że siedzi w swoim blaszaku. Respekt to trzeba mieć dla przepisów prawa. Uważaj, bo wepchnę ci mój rower pod maskę pchając go przez przejście. Zobaczymy kto na tym gorzej wyjdzie.
- 15 23
-
2016-10-14 22:36
Choć "mądry" nie zabłysnął, to ma rację, że
rowerzyści mają obowiązek pchać rower przez przejście, jeśli nie jadą po ścieżce, więc łaski nie robisz.
- 4 1
-
2016-10-14 13:00
pogadamy jak kupisz sobie samochód...
Albo jak będziesz musiał gdzieś pilnie się dostać...
- 6 8
-
2016-10-14 12:09
Ty?
- 4 4
-
2016-10-14 10:34
(3)
maszyny? respekt? a kto k..wa nimi kieruje, kasta nadludzi? a obowiązkowym pierwszeństwie nad pieszym "bydłem"? gdyby ta uzbrojona formacja o eufemistycznej nazwie policja zaczęła realizować przepisy prawa to skończyłoby się kozakowanie za kółkiem i teorie o pierwszeństwie
- 18 11
-
2016-10-14 12:14
(2)
chyba jesteś na tyle inteligentny/a by ocenić czy dany pojazd wyhamuje?. Jak nie masz pewności to się chyba na chama nie pchasz, co?
Ja co najwyżej powiem sobie "co za uj", ale nie przejmuje się tym zbytnio, szkoda mi nerwów na buraków, którzy niewątpliwie są wszędzie. Nie wiem czy to zbyt wielkie ego, czy zbyt mały mózg, czy też zbyt małe przyrodzenie. Ale coś z wymienionych czynników wpływa na to, że coraz więcej ludzi uważa się za najważniejszych. A jak mam wybierać przejść minutę później, lub spotkać się twarzą z asfaltem, to jednak wolę poczekać.- 14 5
-
2016-10-14 18:12
masz tak się między ludźmi poruszać, żebyś wyhamował (1)
- 5 3
-
2016-10-14 22:24
Bardziej prawidłowo:
masz tak się między pojazdami poruszać, żebyś dał im szansę wyhamować, antymotoryzacyjny bucu!
- 5 3
-
2016-10-14 10:15
Ty się śmiej (7)
ale w tym wieku człowiek może już tego tramwaju nie widzieć i nie słyszeć, zwłaszcza gdy jest skupiony na łupaniu w kręgosłupie. poza tym wg prawa rzeczywiście pieszy na przejściu jest świętą krową i tak powinno być, bo społeczeństwo to nie tylko młodzi ogarnięci ludzie. kiedyś do tego sam dojdziesz
- 58 4
-
2016-10-14 10:25
Pieszy nie zawsze ma pierwszeństwo na pasach (4)
- 20 19
-
2016-10-14 12:05
Kiedy nie ma? (3)
Z tego co wiem jak już jest na pasach to ma bezwzględne pierwszeństwo.
- 13 2
-
2016-10-14 22:17
(1)
Nie ma pierwszeństwa przed pojazdami szynowymi.
- 2 2
-
2016-10-14 22:32
sam to wymyśliłeś, czy podasz przepis z Kodeksu Drogowego?
- 2 1
-
2016-10-14 12:48
Nawet martwy.
- 5 2
-
2016-10-14 10:23
"poza tym wg prawa rzeczywiście pieszy na przejściu jest świętą krową" (1)
A na nagrobku napiszą "miała pierwszeństwo, jest moralnym zwycięzcą".
- 43 10
-
2016-10-14 11:07
No właśnie
na cmentarzach jest pełno ludzi, którzy mieli pierwszeństwo.
Ludzie tracą instynkt samozachowawczy - jestem na pasach, jestem święty.
Tak samo rowerzyści. Pomyślcie, że w starciu z samochodem macie mniejsze szanse i czasem, nawet jak macie rację, to przepuście wariata - niech jedzie w diabły.- 29 10
-
2016-10-14 10:41
zobaczysz jak bedziesz mial 80 lat (3)
Jaka jest szybkosc reakcji, koordynacja ruchow, spostrzegawczosc gdy juz ma sie grubo powyzej 20 lat.
Wlasnie dlatego nalezy zachowac czujnosc i nie szarżowac na drodze aby chronic starszych ludzi, dzieci, chorych.
Spoleczenstwo sie starzeje i takich uczestnikow ruchu bedzie coraz wiecej a tymczasem kultura na drogach opanowanych przez mlode karki dramatycznie spada - szerzy sie chamstwo i brak szacunku dla innych.- 29 4
-
2016-10-14 22:11
Właśnie, społeczeństwo powinno z powrotem nauczyć się szacunku do kierowców pojazdów i praw fizyki!
- 1 1
-
2016-10-14 12:33
(1)
wybacz, ale nie zgadzam się z Tobą. Miałem 3 stłuczki w życiu, za każdym razem z winy buraka 40 +, który uważał, że już wystarczająco dobrze jeździ samochodem. A jak jeżdżę motocyklem to notorycznie 40+ zjeżdża na mój pas zaraz przed moim przednim kołem po czym hamują (mówię tu o prawym pasie). A tłumaczenie się, że nie widać pojazdu jest po prostu śmieszne. Motocykle także mają światła mijania włączone, więc jakim cudem można nie zobaczyć zbliżającego się światła. (mówię oczywiście o prędkości zgodnej z ograniczeniem).
Chamstwo się natomiast szerzy bo ludzie w coraz większym stresie żyją, skoro nie mogą postawić się szefowi w pracy to wyżywają się tam, gdzie czują się bezkarni.
Oczywiście wśród młodych osób znajdą się takie co nie powinny mieć wydanego prawa jazdy, a najlepiej nawet dowodu osobistego. Ale trzeba przyznać, że takie osoby dorastają i dalej zachowują się w sposób urągający znaczeniu słowa homo sapiens.
A najlepiej zadufanie w sobie widoczne jest w gdańsku na al. grunwaldzkiej, gdzie ograniczenie jest do 70 km/h, a lewym pasem ludzie jadą 50. Rozumiem, że masz prawo tak jechać, ale rób to prawym pasem. Po co prowokować sytuacje zagrażające życiu ludzkiemu poprzez wymuszanie wyprzedzania prawymi pasami?. Proponuję aby każdy raz na jakiś czas przejechał przez gdańsk środkowym pasem, i zobaczył jak wygląda tam ruch. Niestety sam niejednokrotnie popełniałem te wykroczenie i wyprzedzałem prawym pasem, ale zawsze miałem prędkość zgodną z obowiązującym ograniczeniem. Dlaczego sami innym utrudniacie życie, rozumiem, że wy skończyliście pracę, nigdzie się nie śpieszycie itd. Ale niektórzy chodzą na 2 zmianę do pracy, albo muszą coś w urzędzie załatwić i na prawdę te 20 km/h różnicy powoduje znaczącą różnicę czasową.- 8 9
-
2016-10-14 13:31
wykroczenie?
Wyprzedzanie z prawej strony jest dozwolone na JEZDNI jednokierunkowej, więc jeśli Grunwaldzka jest oddzielona pasem dzieleni, barierką czy czym tak jeszcze to są dwie oddzielne jezdnie traktowane jako jednokierunkowe, więc żadnego wykroczenia nie ma. Podobnie ma się sytuacja na jezdni dwukierunkowej kiedy na terenie zabudowanym są dwa pasy, poza zabudowanym - trzy.
- 14 0
-
2016-10-14 21:30
jak raz w tym przypadku zawinił motorniczy (nie wiemy, ile ma lat)
Starsza osoba musiała już być na wyznaczonym (!) przejściu dla pieszych, bo na Stogach tramwaje jadą "środkiem" ulicy. Miała więc bezwzględne pierwszeństwo, a w jej wieku jest wielce prawdopodobne, że pokonanie tego odcinka mogło jej zająć dużo czasu. Najprawdopodobniej gdy wchodziła na pasy, to tramwaju nie było w zasięgu wzroku.
- 1 0
-
2016-10-14 19:23
Brawo dla Ciebie za ten komentarz :) i oczywiście przyznaję tu rację :)
- 1 1
-
2016-10-14 12:30
Dokladnie (2)
Dojezdzajac do pasow nie raz mialem okazje zaobserwowac jak babcia czy dziadzio widzac nadjezdzajacy pojazd ładuje sie na pasy i jeszcze glowe odwroci w druga strone.
- 11 4
-
2016-10-14 12:47
(1)
Ale ma takie prawo... to Ty masz obowiązek się zatrzymać !!
Nie widziałam ale tory tu są na środku jezdni i jakoś nie mogę pojąć jakim cudem potrącił osobę w tym miejscu bo o wtargnieciu na tory nie może być mowy, raczej nonszalancja spóźnionego motorniczego, tramwaj zatrzymal się praktycznie za przejściem dla pieszych.
Światła tu utrudnia życie bo naprawdę nie problematyczne się tu przechodzi tym bardziej że wiekszosc kierowców nie widzi problemu w przepuszczaniu pieszych bożej z plażowiczami którzy wyprzedzają na przejściu- 6 7
-
2016-10-14 13:01
Ksiadz swoje i pop swoje.Prawo to jedno,a zaufanie czy brawura to drugie
- 7 1
-
2016-10-14 10:15
starsi ludzie mają ograniczoną percepcję (2)
tacy ludzie są też szczególnie chronieni przez prawo. W teorii.
- 48 5
-
2016-10-14 12:07
tak, dlatego mogą prowadzić samochody ;)
- 10 5
-
2016-10-14 10:33
No to już wiemy dlaczego głosują jak głosują.
- 29 15
-
2016-10-14 10:45
A moze tez dlatego ze mlody podwinie ogon jak trzeba a starszy raczej niezdazy...
- 16 0
-
2016-10-14 10:37
Puknij się w pusty łeb
Kiedyś też będziesz stary i będziesz starym durniem.
- 20 6
-
2016-10-14 10:22
Ja tu widzę tajny spisek kierowców i motorniczych z ZUS-em ;]
- 17 6
-
2016-10-16 18:50
Tragiedia
Wiemy od dawna,że prowadzący tramwaje,po pierwsze nigdzie i nigdy nie używają sygnałów dźwiękowych tam gdzie powinni,a po drugie to celowo doprowadzają do kolizji i potrąceń,bo są bezkarni.W tym wypadku,starsza kobieta nieświadoma tego,że jedzie tramwaj została potrącona na pasach-ewidentna wina motorniczego.Przecież 82-latka nie wbiegła nagle na przejście i gdyby motorniczy dostosował się do sytuacji napewno by wyhamował.Duży mandat i zatrzymanie uprawnień oraz powtórne szkolenie!!!
- 0 0
-
2016-10-16 18:24
Pani przechodzila przez przejscie dla pieszych.To znaczy motorniczy jest winien potracenia,i spowodowania wypadku, w ktorym zostala ranna ta starsza pani.Nie widze innej mozliwosci jak tylko ukaranie motorniczego,bo wtym przypadku jest on wylacznie sprawca.
- 1 0
-
2016-10-16 09:04
Ludzie tam chodzą jak święte krowy nie uważają a auta jeżdżą jak wariaci a policjy niema
- 1 1
-
2016-10-14 15:41
(1)
Dziki kraj! Kobieta na przejściu a motorniczy jak król w swoim wielkim pojeździe.
- 6 7
-
2016-10-16 03:02
szkoda słów
No pewnie bo ich uczą na szkoleniach.Przede wszystkim dojechać na czas a ciul z innymi pier....się w głowę.Bo kiedy jest wina motorniczego to jest bez dwóch zdań.ale ta winę trzeba udowodnić a nie mierzyć jedną miarą.o kierowcach aut też tak mówisz.Jednak głupich nie sieją...
- 0 0
-
2016-10-14 11:57
Duży Problem (4)
Nie byłam świadkiem wypadku, jednak wiem jedno.
Któregoś dnia stałam na światach właśnie nie daleko tego skrzyżowania,
jest tam pełno torów i przejść dla pierwszych, które są długie i pokonanie ich zajmuje trochę czasu a światła palą się krótko.
Nie raz byłam świadkiem sytuacji, kiedy starsi ludzi, dzieci, młodzi wchodzili na zielonym a schodzili na czerwonym a problem... są tutaj kierowcy tramwajów, którzy mają zielone i wszystko w d*pie. Nie raz widziałam jak na zielonym wjeżdzają dośc szybko na skrzyżowanie bez zachowania żadnej ostrożności.. ktoś w nich walnie.. spoko przecież oni są w tramwaju.. w kogoś wjadą... też ich nie interesuję.. raz widziałam jak tramwaj prawie potrącił matkę z dziecmi... wjechał na skrzyżowanie a kierowca sprzedawał bilet albo patrzył na telefon na pewno nie skrzyżowanie..- 11 17
-
2016-10-16 02:55
Jak zwykle winni wszyscy tylko nie pieszy a swoją drogą to było napisane że nie ma tam swiatel gdzie panią potrącił
- 0 0
-
2016-10-14 23:13
No oczywiście, że spoko, bo to tramwaj. A dlaczego nie? W końcu to pojazd szynowy, bardzo ciężki i uprzywilejowany. Dlatego właśnie całe otoczenie powinno w pierwszej kolejności z nim się liczyć zwłaszcza, że nie ma możliwości poruszania się inaczej niż po wyznaczonym torze. Zawsze tak było i zawsze byli ludzie nie dość sprytni, nie dość dołężni i nie dość przystosowani do życia w mieście, żeby się z tym pogodzić. I nadal tak jest i będzie. Narzekają tylko ci, co sobie nie radzą. Na szczęście to tylko jednostkowe przypadki i nie powinno się obniżać poziomu całego społeczeństwa, żeby dostosowywać się do tych jednostek. To droga, którą przyjęły stany zjednoczone ameryki, dzięki czemu ludzie mogli wygrywać pozwy sądowe o bycie debilami żeby się dorobić np. na braku ostrzeżenia restauratora o tym, że gorąca kawa parzy albo że producent sztućców nie napisał w karcie produktu, że nie należy grzebać nożem w nosie podczas jazdy na rowerze... Wystarczy trochę więcej sprytu i można poruszać się po skrzyżowaniach bezpiecznie nawet pieszo i niedołężnie.
- 2 1
-
2016-10-14 18:38
Aguś masz racje pięknie wygladasz buziaczki
- 0 5
-
2016-10-14 12:40
Do kogo pretensje do ludzi którzy chodzą na czerwonym czy do motorniczego który jedzie na zielonym pieszy przeważnie widzi zielone nawet gdy wyświetla się czerwone więc dalej próbuj usprawiedliwic głupotę ps zmieniające się światło z zielonego na żółte nie upoważnienia do przejścia więc jak wejdziesz na zielonym to na pewno zdąży przejsc
- 6 6
-
2016-10-14 10:19
Da się!? Da! (7)
żeby wpaść pod tramwaj to już na prawdę trzeba być kobietą ... Co? nagle skręcił? Odbił? Zdziwiła się, że nie próbował jej wyminąć?
- 106 52
-
2016-10-16 01:06
Hahahahaha rąblam...
- 0 0
-
2016-10-15 02:59
meejg
Uważam, że osoby z chorą psychiką, zaburzoną osobowością, nie powinny się wypowiadać!!! poza tym naucz się ortografii. Zresztą wypowiedż jest niedozwolona w świetle kodeksu.
- 0 2
-
2016-10-14 11:18
Debil !!!! (2)
- 12 20
-
2016-10-14 14:31
nie ... to debilka była... (1)
- 7 3
-
2016-10-15 02:45
albo jakiś prawiczek niedowartościowany.
- 1 0
-
2016-10-15 02:43
Brak Ci kobiety dzieciaku co... :p
- 0 1
-
2016-10-14 17:45
Kobieta na stogu, to rozumiem.
Ale jak na stóg wjechał tramwaj?
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.