- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (393 opinie)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (47 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (271 opinii)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (124 opinie)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (110 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (323 opinie)
800 zł grzywny dla kierowcy antyaborcyjnej furgonetki
Grzywna w wysokości 800 zł i pokrycie kosztów procesu. To kara, jaką sopocki sąd wymierzył kierowcy furgonetki antyaborcyjnej, zatrzymanej przez mundurowych na początku lutego.
W Sopocie furgonetka antyaborcyjna została zatrzymana przez Straż Miejską. Już wtedy władze kurortu zapowiadały, że sprawa trafi do sądu. Teraz znalazła swój finał.
Grzywna 800 zł dla kierowcy
- Nie pozwolimy na drastyczne obrazy i przekaz z głośników w przestrzeni miejskiej zwłaszcza, że odbiorcami mogą być dzieci. Dzięki interwencji Straży Miejskiej w Sopocie i Policji, antyaborcyjna furgonetka została zatrzymana w lutym na al. Niepodległości. Na początku marca Sąd Rejonowy w Sopocie wydał wyrok w tej sprawie. Kierowca został ukarany grzywną w wysokości 800 zł. Musi też ponieść koszty procesu - informuje Magdalena Czarzyńska - Jachim, wiceprezydentka Sopotu.
Sąd wydając wyrok powołał się na naruszenie przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.
- Chodzi o naruszenie zakazu używania instalacji lub urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast, terenach zabudowanych - art. 156 ust. 1 ustawy Prawo ochrony środowiska. Art. 343 tej samej ustawy mówi o tym, że kto narusza taki zakaz, podlega karze grzywny. Zakaz został naruszony poprzez emitowanie dźwięku z głośników umieszczonych na samochodzie. Sąd działał na wniosek komendanta Straży Miejskiej w Sopocie - wskazuje Marek Niziołek z sopockiego magistratu.
Trwają prace nad uchwałą zakazującą jeżdżenia takim pojazdom
W Gdańsku trwają prace nad projektem uchwały, która miałaby zakazać jeżdżenia po mieście tego typu pojazdom.
Podobną uchwałę przyjęto w Warszawie i Łodzi, ale wojewodowie uchylili te przepisy.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-03-16 11:01
W imię tolerancji nie powinni karać za wolność wyrażania poglądów (111)
- 448 389
-
2022-03-17 07:02
to jest propagowanie
A nie prywatne poglądy
- 0 0
-
2022-03-17 01:31
nikt wam nie broni wyrażać poglądów, nawet antyaborcyjnych. Ale to nie uprawnia do szokowania obscenicznymi treściami.
- 2 0
-
2022-03-16 21:51
(1)
Wolność wyrazania poglądów polega na dostosowaniu tresci do odbiorcy. Jeśli odbiorcą są dzieci, to jest to nieetyczne i niemoralne. To tak jakbyś krzyczał i używał wulgaruzmow do tlumu ludzi, w ktorym są dzieci. Przekaz pójdzie, ale dzieci niekoniecznie będą swiadome dlaczego bluźnisz.
- 4 0
-
2022-03-17 00:22
A co jak w tłumie bluzgających są dzieci?
- 0 0
-
2022-03-16 21:00
I zwykle nie każą. Większość sądów uniewinnia
- 2 1
-
2022-03-16 20:53
Oho, chyba miał tu miejsce incydent tak zwany kałowy
- 1 1
-
2022-03-16 19:35
Przepraszam miał być +. Jakoś wyzwiska p. L. & co nie podpaday pod przepisy prawa ochrony środowiska. Czy to jest dyskryminacja?
- 1 2
-
2022-03-16 18:57
Czy bede mogl jezdzic w imie wolnosci z gola kobieta na dostawczaku?
- 5 0
-
2022-03-16 15:40
Darcie mordy przez megafony i korkowanie ulic
powinno być karalne. Nie ważne czy pokazują zdjęcia płodków czy godków
- 11 1
-
2022-03-16 14:52
Czyli też nie karać ekshibicjonistów? Jak ktoś chce pokazać gołą d... i siura na środku ulicy, to powinien mieć prawo twoim zdaniem? Jak wolność, to wolność!
- 8 3
-
2022-03-16 13:39
za poglądy nie ale za utrudnianie życia i hałas tak
- 15 1
-
2022-03-16 13:30
Za mała kara
Poglądy sobie możesz wyrażać w swojej stodole a nie puszczając brednie z głośników na mieście. Nie każdy ma ochotę słuchać tego bełkotu.
- 20 8
-
2022-03-16 13:27
Nie myl hejtu z poglądami
Kolego/koleżanko
- 6 3
-
2022-03-16 13:05
Ty mozesz swoje poglady wyrazać, ale nie masz prawa pokazywać drastycznych zdjęć mojemu małemu dziecku
Po pierwsze, nie mieszaj w ogóle dzieci (przypadkowych przechodniów) do dyskusji o aborcji. Po drugie, z dzieckiem należy rozmawiać adekwatnie do jego wieku i rozwoju. Jak chcę dziecku przekazać, że nie akceptuję np gwałtu, to nie pokazuję mu na siłę hardporno pokazujacego jak wyglada gwałt ani fotek ofiar gwałtu, prawda?
Takich fotek niePo pierwsze, nie mieszaj w ogóle dzieci (przypadkowych przechodniów) do dyskusji o aborcji. Po drugie, z dzieckiem należy rozmawiać adekwatnie do jego wieku i rozwoju. Jak chcę dziecku przekazać, że nie akceptuję np gwałtu, to nie pokazuję mu na siłę hardporno pokazujacego jak wyglada gwałt ani fotek ofiar gwałtu, prawda?
Takich fotek nie ma prawa być w przestrzeni publicznej i tyle, tu nie ma żadnej dyskusji. To jest śmieszne i jednocześnie straszne i żałosne, ze ktoś kto naraża dzieci na takie widoki wbrew woli jego rodziców dostaje tylko mandacik za ... hałas- 19 6
-
2022-03-16 12:19
Gdyby ministranci zachodzili w ciążę, aborcja byłaby sakramentem. (7)
Kiedy na terminację ciąży trafiła córka polityka PiS, a on zapytany jak to jest, że chcą usunąć ciążę skoro jego partia jest przeciwko aborcji odpowiedział - To wyjątkowa sytuacja i szczególny przypadek. Takich " wyjątkowych sytuacji izczególnych przypadków" jest mnóstwo, tylko nikt o tym głośno nie mówi. Każdy jest mądry kiedy sprawa nie dotyczy go osobiście.
- 28 10
-
2022-03-16 13:12
Powiedział ci to twój rabin??? Skąd w waszym narodzie taka nienawiść do Polski i Polaków? (2)
- 7 12
-
2022-03-16 15:33
Krytyczne myślenie to nie krytyka narodu ani kraju
To że się widzi zepsucie i zgniliznę nie znaczy że się jest jej zarzewiem.
- 3 3
-
2022-03-16 13:47
Rabin, ksiądz, imam - z jednego drzewa religii pochodzą. Mają prawo, niech sobie będą, nie dyszę do nich nienawiścią, ale co to ma wspólnego z polskością?
- 7 2
-
2022-03-16 13:01
Rozwód kościelny nawet można dostac
Mając dorosłe dzieci, jak się jest szczególnym przypadkiem prezesem TVP.
- 17 3
-
2022-03-16 12:54
Tak napisał Urban, czytałem w Nie. (2)
- 8 12
-
2022-03-16 21:06
Tak powiedział lekarz ginekolog. Czytałam akurat nie u Urbana...
- 0 1
-
2022-03-16 14:19
Co za różnica, kto to napisał? Miał rację biorąc pod uwagę masowe zbrodnie katolickie przeciw dzieciom - w Polsce, w Irlandii, we Francji, w Niemczech, w USA i Kanadzie (w tym przeciwko dzieciom indiańskim, za co w odwecie na kanadyjskich ziemiach indiańskich płoną kościoły). Kler katolicki to jedna z najbardziej zbrodniczych instytucji na świecie,
Co za różnica, kto to napisał? Miał rację biorąc pod uwagę masowe zbrodnie katolickie przeciw dzieciom - w Polsce, w Irlandii, we Francji, w Niemczech, w USA i Kanadzie (w tym przeciwko dzieciom indiańskim, za co w odwecie na kanadyjskich ziemiach indiańskich płoną kościoły). Kler katolicki to jedna z najbardziej zbrodniczych instytucji na świecie, obok nazistów i komunistów. Z wiarą nie ma nic wspólnego, jest machiną zbrodni, wyzysku i oszustwa. Zaznaczam: Kler, nie Kościół. Kościół to wspólnota wiernych, Kler to grupa cwanych, chciwych kapłanów wykorzystujących dzieci i wyciągających pieniądze.
- 9 5
-
2022-03-16 12:03
Zgadzam się, ale...
Na wszystko jest czas i miejsce, ulica to nie jest miejsce do wyrażania poglądów, tylko do przemieszczania się. Projektujemy ulice tak, żeby stwarzały warunki do bezpiecznej i płynnej jazdy, a otoczenie minimalnie rozpraszało kierowców - reklamy na kółkach są tego przeciwieństwem, jeżdżą byle jeździć i rozpraszają. Ustawa krajobrazowa wg. mnie powinna obejmować furgonetki propagandy. Tutaj serio nie chodzi o to kto ma jakie poglądy w tej sprawie tylko co do czego służy w mieście.
- 14 9
-
2022-03-16 11:31
(3)
Nigdy nie dyskutuj z głupcem ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
- 14 6
-
2022-03-16 13:11
Ideologię LGBT i feminizm popierają wyłącznie głupcy, tutaj masz rację (2)
- 14 16
-
2022-03-16 15:32
To ja pojadę ostatecznym i równie merytorycznym argumentem
A nie, bo ty
- 3 3
-
2022-03-16 13:58
tak samo jak klechów
- 9 7
-
2022-03-16 11:29
(4)
To pornosy tez publicznie można puszczać?
- 30 11
-
2022-03-16 20:55
A nie są puszczane publicznie?
- 1 2
-
2022-03-16 13:11
A co informacja o ludobójstwie feminizmu ma wspólnego z pornosami? (2)
- 7 18
-
2022-03-16 15:03
Pornosy prezentują prawdę, jak wygląda seks. Więc czemu - w imię pokazywania prawdy - nie można ich wyświetlać np. na telebimie przy ruchliwej ulicy? Przecież to tylko seks.
- 6 4
-
2022-03-16 14:33
Brandzlujecie się na widok abortowanych płodów, czyli ma dużo wspólnego.
- 6 3
-
2022-03-16 11:26
w trójmiescie wszyscy popieramy ideały pani Lempart i nie dopuszczamy sprzeciwu (25)
nie pozwalamy na takie cieżarówki
- 21 27
-
2022-03-16 20:53
Zero tolerancji dla myślących inaczej niż ta osoba.
- 0 1
-
2022-03-16 18:37
jak pis cos daje to znaczy że tobie ukradł.
- 4 1
-
2022-03-16 14:13
Jacy wszyscy? Widać, że miał/aś/eś kontakt z piorunem... (4)
W opisywanym przypadku, to nie była ciężarówka.
..." wszyscy..., nie dopuszczamy sprzeciwu".
Ech ten piorun...- 1 3
-
2022-03-16 16:44
U nas na osiedlu samochody z piorunem faszystowskim mają poprzebijane opony (3)
U was też?
- 3 7
-
2022-03-17 01:32
nie, u nas mieszka kilku policjantów i wspólnie z nimi tępimy chuliganów, wandali, graficiarzy itd
- 1 0
-
2022-03-16 21:35
My nie mieszkamy w Bangladeszu.
- 4 0
-
2022-03-16 16:53
Nie
Ja nie mieszkam na Oruni dolnej
- 7 1
-
2022-03-16 12:25
nie pozwalamy na takie cieżarówki
jak się nie ma hamulców...
- 9 9
-
2022-03-16 12:08
Przecież Lampart to koń trojański środowisk prawicowych. (3)
Policja straszy i karze dzieciaki za wpisy na FB, a Lampartowa biega po ulicach, drze ryja, policjantom w twarz pluje i nic? Gołym okiem widać, że PiSiate nad nią parasol ochronny rozłożyli, żeby dyskredytować osoby walczące o utrzymanie kompromisu aborcyjnego podpisanego przez ś.p. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
- 8 17
-
2022-03-16 16:43
Tak a Tusk to fan Kaczynskiego (1)
I PO ma 56 % poparcia
- 1 1
-
2022-03-16 21:34
Tak, Tusk to fan Kaczyńskiego, ale Bogusława.
A PO na pewno ma gdzieś 56% poparcia, tak samo jak PiS ma gdzieś 7%, tak działają sondaże.
- 1 0
-
2022-03-16 12:31
Jak je policja pałuje, to drą ryje, ze biedne kobiety leje władza,jest demokracja i każdy może robić co chce. Chore to jest. Grupa pseudo kobiet przejmuje miasto dla swojej idei, a władze boja się kiwnąć palcem, bo media nagłośnią przemoc wobec bandy szowinistek. Jaka władza, taki naród
- 10 20
-
2022-03-16 11:30
Nie, w Trójmieście wszyscy jesteśmy przeciwko nowej NSDAP, używającej błyskawic za symol (12)
- 33 30
-
2022-03-16 12:10
Jeśli ktoś nie odróżnia pioruna od runy SchutzStaffel, to powinien się udać do okulisty. (7)
- 27 10
-
2022-03-16 13:09
Bardzo podobny symbol, identyczna ideologia (6)
- 11 16
-
2022-03-16 18:38
(1)
ideologia jest na samochodziku, powienien zmienic kolor na np czarny. Samochody czarne sa w modzie.
- 1 1
-
2022-03-16 19:32
dokładnie - ideologia katolicka
- 4 0
-
2022-03-16 14:16
Po pierwsze, runy to nie błyskawice, ten symbol jest tylko powierzchownie podobny.
Po drugie, runy same z siebie nie mają żadnej ideologii, to litery pochodzenia starożytnego (najprawdopodobniej staroitalskie), które jakimś sposobem (pewnie w czasach rzymskich) znalazły się w Skandynawii. Odczepcie się wszyscy od run, bo one nie mają nicPo pierwsze, runy to nie błyskawice, ten symbol jest tylko powierzchownie podobny.
Po drugie, runy same z siebie nie mają żadnej ideologii, to litery pochodzenia starożytnego (najprawdopodobniej staroitalskie), które jakimś sposobem (pewnie w czasach rzymskich) znalazły się w Skandynawii. Odczepcie się wszyscy od run, bo one nie mają nic wspólnego z chorymi ideologiami. Niemieccy naziści wykorzystali literę "S" alfabetu runicznego (Sowilo, Sig), teraz Putin wykorzystuje łacińską literę "Z" dla podobnej ideologii. Usuniemy z tego powodu literę "Z" z alfabetu? Nie. Tak samo od runicznego "S" proszę się odczepić.- 6 5
-
2022-03-16 13:21
Zaaresztuj wszystkie skrzynki elektryczne osiole. (2)
- 15 10
-
2022-03-16 16:40
A gdzie marsze macic? (1)
- 2 7
-
2022-03-17 01:33
mamy zapytaj
- 2 1
-
2022-03-16 12:03
I jeszcze walczymy z transformatorami, całymi w ideologii SS! (3)
- 23 6
-
2022-03-16 14:13
(2)
Widać dla pisowców Szare Szeregi to też SS (nawet inicjały się zgadzają, nie?). W końcu Grupy Szturmowe Szarych Szeregów też używały znaku błyskawicy.
- 11 7
-
2022-03-16 15:01
(1)
a to nie wiesz, że pisowcy pogardzają tymi ludźmi? Wandą Traczyk-Stawską też, tylko dlatego że nie zgadza się z ich poglądami. Pisowcy dla nikogo nie mają szacunku. Gdy parę lat temu jeden z żyjących "wyklętych" potępił PiS, to też się na niego rzucili. PiSowcy są jak hieny - kto nie z nimi, ten dla nich śmieć.
- 10 6
-
2022-03-16 16:40
Piszesz i sam siebie pytasz?
Dalej sikasz w majtki?
- 0 6
-
2022-03-16 11:25
to sa poglądy sprzeczne z doktryną Kudłątego i jego środowiska - na takie coś nie ma tolerancji (9)
- 21 18
-
2022-03-17 09:15
a co to ten Kudłąty? Jakiś twój kumpel ma taką ksywę?
- 0 0
-
2022-03-16 11:39
Wolność wyznań i słowa... (5)
Nie w mieście kudlatej łajzy
- 14 19
-
2022-03-16 12:12
MOrawiecki jest kudłaty (4)
- 16 11
-
2022-03-16 16:39
Tusk sepleni (1)
- 2 9
-
2022-03-16 21:31
Przynajmniej nie mlaszcze.
- 5 0
-
2022-03-16 12:52
Jest rudy i sepleni (1)
- 8 12
-
2022-03-16 13:06
Kłamczyński jest rudy?
- 16 10
-
2022-03-16 11:32
Nieźle wpływy ma kudłaty (1)
Jeżeli prawo jest w stanie zmienić
- 26 6
-
2022-03-16 20:56
Wpływy zawsze widoczne.
- 0 2
-
2022-03-16 11:24
W imię tolerancji, nie powinni karać ekshibicjonistów? (42)
Może dać też spokój gwałcicielom, mordercom i złodziejom z rządzącej pati?
- 105 44
-
2022-03-16 15:00
tak jest - w imię wolności pokazywania fiuuuta też nie karać. Każdy ekshibicjonista ma święte konstytucyjne prawo pokazywania swojego ciała gdzie chce, jak chce i komu chce!! Wolność słowa! Wolność słowa!
- 9 7
-
2022-03-16 13:04
Mówisz o paradach LGBT, które są paradami ekshibicjonistów?
- 14 18
-
2022-03-16 12:57
Koleżanka lempart mówiła, że zabicie nienarodzonego dziecka to jak wyrwanie zęba (1)
- 18 25
-
2022-03-16 13:47
kłamiesz, niczego takiego nie mówiła
- 16 11
-
2022-03-16 11:38
PO i Niesiołowski już nie jest u władzy (37)
- 34 53
-
2022-03-16 12:40
O czterysta bilionów złotych wzrósł dług publiczny w ostatnie dwa lata. (27)
400 000 000 000 000 PLN w 730 dni oznacza, że PiS wydawał 54 794 520 000 złotych dziennie.
Długi narobione przez twoje kochane Prawo i ZPRawiedliwość będą wnuki wnuków naszych wnuków spłacać.- 35 19
-
2022-03-16 13:07
Tylko że pensje za rządów PiS wzrosły z 1200-1500zł na rękę na 3000zł na rękę, nie mówiąc już o wsparciu socjalnym dla rodzin (20)
natomiast PO zadłużyła Polskę nie na 400 miliardów (nie żadnych bilionów, nieuku!) a na ponad 500, w dodatku kradnąc pieniądze z OFE w tym czasie, a Polacy co z tego mieli? Jedno wielkie g... rządy PO to czas marazmu i zastoju dla społeczeństwa.
- 23 44
-
2022-03-17 10:08
zrównali pensje
tak już kiedyś było, czy się stoi czy się leży
- 0 0
-
2022-03-16 15:54
no, mi am nic nie wzroslo, wręcz przeciwnie
finansuję rozdawnictwo na prawo i lewo rządzących populistów...
- 6 1
-
2022-03-16 15:03
No, to teraz mamy dobrobyt, że ho ho (2)
Poucz się trochę to będziesz wiedział, że na podwyżkach płacy minimalnej tak naprawdę tracimy, bo wszystko inne drożeje. I taki właśnie jest ten cały elektorat PISu - łykają wszystko co im partia sprzedaje, nawet największe bzdury. Najprostsze porównanie - na ile zadłużył nas Donald podczas swojej kadencji, a na ile cudowny PIS? Najprostsza matematyka, ale do ludzi i tak nie dociera
- 10 7
-
2022-03-16 17:18
To dlatego niemcy takie biedne! (1)
Mają za wysoką płacę minimalną.
- 5 3
-
2022-03-16 21:31
A może porównaj ich PKB i nasze.
- 4 1
-
2022-03-16 14:22
To nie PiS płaci pensje (1)
- 12 5
-
2022-03-16 15:47
Tobie, bez watpliwosci...
- 5 4
-
2022-03-16 13:34
(1)
Ty jednak stupid jestes, to po mamusi czy tatusiu.
- 1 8
-
2022-03-16 13:52
Po mamusi oczywiście
- 3 2
-
2022-03-16 13:32
Za pisu wzrosło (4)
A cena chleba wzrosła ze 1,99 zł do 5 zł.
- 24 10
-
2022-03-16 16:37
W Biedronce 3,50 (3)
- 4 7
-
2022-03-17 21:31
to nie chleb, tylko produkt chlebopodobny
- 0 0
-
2022-03-16 21:30
Chiński wyrób chlebopodobny.
- 4 1
-
2022-03-16 18:39
W biedronce nie ma chleba tylko wyrób chlebopodobny.
- 7 3
-
2022-03-16 13:20
Weź się durniu nie kompromituj, o 400 bilionów wzrósł dług publiczny, nie miliardów.
Miliardy to my na głupie TVPiS wydajemy.
- 12 15
-
2022-03-16 13:18
Bzdura. (3)
Przede wszystkim szlag mnie trafia, jak słyszę o "ukradzeniu" pieniędzy z OFE. Nic takiego nie miało miejsca - umorzono na rachunkach OFE obligacje Skarbu Państwa a ich wartość zapisano na indywidualnych kontach emerytalnych w ZUS jak dług państwa przyszłych okresów. Zastój mamy teraz - inwestycje leżą, budownictwo drogowe leży i kwiczy - to, co
Przede wszystkim szlag mnie trafia, jak słyszę o "ukradzeniu" pieniędzy z OFE. Nic takiego nie miało miejsca - umorzono na rachunkach OFE obligacje Skarbu Państwa a ich wartość zapisano na indywidualnych kontach emerytalnych w ZUS jak dług państwa przyszłych okresów. Zastój mamy teraz - inwestycje leżą, budownictwo drogowe leży i kwiczy - to, co się buduje teraz to domykanie postępowań przetargowych otwartych za PO. Z inicjatywy PiS powstaje niewiele w porónaniu z okresem 2008-2015. Dodatkowo rozłożono gospodarkę rozdawnictwem socjalnym, dług publiczny wzrósł dużo bardziej, niż szary człowiek ma pojęcie, bo masę wydatków wypchnięto poza budżet, żeby wygodniej kręcić wałki. Różnica między długiem liczonym metodą polską i metodą UE wyniosła 40mld w roku 2015 oraz 260mld(!) w III kwartale roku 2021. Tyle ukradł/przepił/przewalił twój PiS. Czarno na białym. Wyłącz TVP i się doedukuj z ekonomii bo na razie masz wiedzę wystarczającą do obsługi łopaty.
- 31 21
-
2022-03-16 18:20
niestety spora część społeczeństwa nie zrozumie tego co napisałeś
OFE było pomysłem utopijnym. Wiadome było, że rynek będzie chciał realizować zyski w krótkim okresie. Dlatego narzucono "kaganiec" w postaci konieczności lokowania większości środków w obligacje - jako jedyne bezpieczne aktywa. I tak Państwo przelewało sporą część środków na OFE, po to aby OFE pobrało prowizję i kupiło obligacje Państwa. Wielu nie
OFE było pomysłem utopijnym. Wiadome było, że rynek będzie chciał realizować zyski w krótkim okresie. Dlatego narzucono "kaganiec" w postaci konieczności lokowania większości środków w obligacje - jako jedyne bezpieczne aktywa. I tak Państwo przelewało sporą część środków na OFE, po to aby OFE pobrało prowizję i kupiło obligacje Państwa. Wielu nie rozumie tej patologii, więc upraszczam: Ja daje Tobie 100 zł, Ty pobierasz 10 zł prowizji i pożyczasz mi "moje" 90 zł na procent :)
Jedyne co można zarzucić Tuskowi to brak odpowiedniej akcji medialnej, wyjaśniającej ta patologię ...
PIS dla odmiany przeniósł srodki i pobrał prowizję. Ale to PO "ukradło"- 9 4
-
2022-03-16 16:36
Ty zawsze byłeś tępy, od POdstawówki tak masz (1)
Kup sobie patyczka, to twój POziom
- 6 18
-
2022-03-16 21:30
Dobry psychiatra jeszcze jest ci w stanie pomóc z tą fobią.
- 4 0
-
2022-03-16 13:12
A parowka ...
25 zl .
O.
Wszystko w temacie.- 18 10
-
2022-03-16 12:51
400 bilionów? Brałeś leki? (5)
- 21 17
-
2022-03-16 16:35
Ale ty głupi jesteś
- 2 3
-
2022-03-16 13:56
Pisanie jest wielką sztuką...
Mając ręce w kaftanie...
- 6 8
-
2022-03-16 13:05
Wyłączyłem TVP dezInfo, kiedy mi się narracja o Niemcach zazdroszczących dobrobytu przestała zgadzać z tym co widzę. (2)
- 30 12
-
2022-03-16 16:35
Ja też wolę rosyjski TVN (1)
- 10 13
-
2022-03-17 10:07
niedawno był niemiecki
- 0 0
-
2022-03-16 12:00
Mówimy o złodziejach z PiS, tych szaraczkach i tych ze świecznika (8)
- 52 34
-
2022-03-16 13:04
Ale złodzieje to są w PO, a nie w PiS (7)
- 31 51
-
2022-03-16 13:31
(2)
Ale za to w głupcach pis dominuje.
- 24 17
-
2022-03-17 10:00
Nie... to twoja rodzina dominuje
- 0 0
-
2022-03-16 13:50
Swoim komentarzem zaprzeczasz tej regule.
- 10 7
-
2022-03-16 13:09
Obśmiałem się jak norka. (3)
Przy pisie ci z PO to żałośni amatorzy.
- 50 27
-
2022-03-17 09:59
Obśmiałeś się, boś głupi jak but. Takie są fakty że ruscy - PO, już nigdy nie wrócą, więc pozostał ci (i tobie
podobnym wrogom Polski) tylko płacz
- 0 6
-
2022-03-16 16:34
Amatorzy bo tępe (1)
- 6 17
-
2022-03-16 21:29
Nie to co Suski.
- 9 3
-
2022-03-16 10:52
(54)
To organizatorzy manif też powinni dostać mandat za propagowanie treści aborcyjnych, która jest w Polsce nielegalna.
- 480 242
-
2022-03-16 22:32
Tak, ja tego po prostu nie rozumiem; zachęcanie do popełniania przestępstwa jest karalne
mordowanie dziecka podczas ciąży - jest czynem karalnym według kodeksu karnego; jak można robić wobec tego aborcyjne zbiegowiska? To jakby złodzieje protestowali, że oni to mogą kraść, a właściciele nie powinni się w tej kwestii wypowiadać
- 0 2
-
2022-03-16 19:33
Widzisz różnicę miedzy promowaniem drastycznych treść w przestrzeni publicznej hałasem a legalnymi manifestacjami
- 3 2
-
2022-03-16 16:45
id.iota
- 0 2
-
2022-03-16 13:11
oni mają zgodę i to co innego legalna demonstracja
- 0 4
-
2022-03-16 11:42
Nikt na żadnej manifestacji nigdy nie propagował aborcji. Słusznie żąda się tylko
jej legalizacji. Obecne prawo jest zbrodnicze, i utrzymywanie tylko w imię popierania chorej ideologii.
- 11 10
-
2022-03-16 11:22
(3)
I oni pokazywali takie zdjęcia na tych manifach?
- 13 3
-
2022-03-16 20:24
Gorzej.
- 1 0
-
2022-03-16 13:19
Nie, na manifach były dużo bardziej odrażające hasła i osoby, niż te zdjęcia mówiące prawdę o aborcji (1)
- 7 6
-
2022-03-16 15:37
Twoje zdjęcie pokazali?!?
Zwyrodnialcy!
- 2 5
-
2022-03-16 11:20
na pewno jest nielegalna? (12)
może na biologii też nie powinniśmy się uczyć, że istnieje aborcja?
- 17 8
-
2022-03-16 20:23
Zwierzęta nie są kanibalami.
- 1 2
-
2022-03-16 13:04
W innych krajach jest eutanazja, to idąc tym krokiem mordujmy schorowanych rodziców czy dziadków ! (1)
Napisze raz jeszcze. Lewactwo nigdy na Świecie nie zrobiło niczego dobrego a kończyło się tylko dramatami czy tragediami ludzkimi ! Ps. Aborcja jest możliwa zgodnie z prawem kiedy życie matki jest zagrożone i niczego więcej nie zmieniajmy. Jesteśmy ludźmi a nie zwierzętami !
- 7 9
-
2022-03-16 15:37
Proponuję sprawdzić pierw na czym polega procedura eutanazji
A potem się mądrzyć
- 3 5
-
2022-03-16 11:41
Ale aborcja do 7 miesiąca jak chcecie? (5)
- 6 5
-
2022-03-16 13:17
Aborcja do 3 roku życia, a cooooo! Feminizm chyba do tego dąży
- 7 10
-
2022-03-16 12:06
Skoro sam kościół twierdzi, że płód to nie człowiek i nie pozwala go ochrzcić (3)
To czemu by nie?
- 9 8
-
2022-03-16 13:18
Ale który kościół - nasz, polski, katolicki? Czy wasz, towarzyszu? (2)
- 5 6
-
2022-03-16 13:46
(1)
To Kościół rzymskokatolicki jest "polski"? czy raczej watykański
- 9 3
-
2022-03-17 10:19
W każdym razie nie wasz, towarzyszu
- 1 0
-
2022-03-16 11:33
(2)
Tylko zatwierdzone przez władze poglądy, jak Dulkiewicz czegoś nie lubi - zakazać!!!
- 9 10
-
2022-03-16 11:41
Alkoholu zakazać? (1)
- 2 4
-
2022-03-16 12:02
Przecież lubi
- 10 4
-
2022-03-16 11:14
uchodźcom wojennym na granicy wręczały ulotki w których oferowały pomoc w zabiciu nienarodzonych dzieci (21)
- 21 18
-
2022-03-16 19:19
O, widzę znowu boty putina. Jakie ulotki? Normalny jesteś?
- 1 2
-
2022-03-16 11:45
Aborcja nie jest zabójstwem !! Płód (do 8 tygodnia) nie posiada mózgu, wiec nie jest (7)
jeszcze człowiekiem. Na tej samej zasadzie (śmierć mózgowa) można pobierać narządy do przeszczepów (decyzja JPII). Więc sprawa jest więcej niż oczywista!!
- 12 18
-
2022-03-16 13:15
Czyli jak się nie dokona aborcji to nie urodzi się ludzkie dziecko, dobrze rozumiem???
- 1 2
-
2022-03-16 12:56
Ma inne DNA, bijące serduszko więc co to i dlaczego chcesz zabijać? (4)
- 5 12
-
2022-03-16 13:20
Akurat (2)
DNA to ma takie samo, geniuszu. Po mamie i tacie.
- 2 7
-
2022-03-16 15:56
tylko wyborca PO KO może napisać, że są dwie osoby które mają identyczne DNA (1)
Linie papilarne też ma identyczne jak mama i tata?
- 6 4
-
2022-03-16 16:57
A o bliźniakach jednojajowych to waćpan to słyszał
Wiem, szokujące, prawda?
- 2 4
-
2022-03-16 13:08
Poronienie też jest morderstwem? Wasz panbuk jakoś nie ma problemu mordować milionów DNA dziennie.
- 10 7
-
2022-03-16 11:52
aborcja jest do 12 tyg a za granicą i do 8 miesiąca. wtedy juz mózg jest
- 9 8
-
2022-03-16 11:31
Feminizm to nowy nazizm (1)
Tyle tylko że feminizm odpowiada za największe ludobójstwo w historii ludzkości, ponad miliard zamordowanych niewinnych dzieci
- 21 11
-
2022-03-16 11:41
Tylko do orgazmu im jest to potrzebne
W drugi otworek tylko sędziowie
- 8 5
-
2022-03-16 11:26
Jeżeli to prawda, to dobrze. Przydatna wiedza, szczególnie dla ofiar sowieckich gwałtów. (9)
Pisuary lubią sowiecki ład, dlatego burzą się.
- 13 32
-
2022-03-16 13:52
Na tą chwilę, to POKO-monki pokazują, że dobre jest to, co anty-polskie...
Działają przeciwko Polsce nawet w EU i przyczyniają się do rezolucji nakładających kary na Polskę a to już jest Art. 129. Zdrada dyplomatyczna - Konstytucja RP - 10 lat więzienia - Czas najwyższy wyciągać konsekwencje prawne ! Widać tylko, że PO-KOmonki nie potrafią czytać ze zrozumieniem a tak często powołują się na ten najważniejszy dokument prawny !
- 8 6
-
2022-03-16 13:40
na tą chwilę, to jednak POKO-monki pokazują, że lubią wszystko co jest anty-polskie !!! (2)
Anty-polskie rezolucje w EU dzięki zdrajcą ( Art. 129. Zdrada dyplomatyczna - Konstytucja RP) Czas najwyższy wyciągać konsekwencje !!!
- 11 8
-
2022-03-16 15:35
Masz rację
Ale obawiam się że z tego artykułu konstytucji pójdą siedzieć twoi bożyszcza: Kaczor i spółka
- 4 10
-
2022-03-16 13:42
nawet pisać po polsku nie umiesz, Wania.
- 9 7
-
2022-03-16 11:33
No tak.... feminizm to najbardziej odrażająca, ludobójcza, paskudną ideologia jaka kiedykolwiek istniała (1)
dziki za kolejne potwierdzenie tego faktu
- 15 10
-
2022-03-16 11:40
Proponuję zalewać silikonem ten otwór
- 8 5
-
2022-03-16 11:32
Czy już urodzone dzieci z "sowieckich gwałtów" też byś mordował? Czy tylko do momentu wyjścia z brzucha? (2)
- 14 15
-
2022-03-16 12:04
Tylko jak są dziećmi prawicowego polityka. (1)
Wtedy i aborcja jest w porządku i "unieważnienie" małżeństwa, a i na homoorgię można się przejść.
- 9 9
-
2022-03-16 13:14
Feminizm to jednak na prawdę jest nazizm... wyjątkowo paskudni ludzie popierają tą ideologię
- 12 10
-
2022-03-16 11:08
Komuch jakiś ? (9)
Na szczęście żyjemy w wolnym raju i każdy ma prawo mieć swoje zdanie, o aborcji również
- 23 38
-
2022-03-17 19:09
xxx (1)
Gwałciciel kobiet także może mieć swoje zdanie i gwałcić bez sprzeciwu osób wokoło?
- 0 7
-
2022-03-17 19:40
ksiądz? Sądząc po polskich wsiach - owszem. I to dzieci.
- 5 2
-
2022-03-16 12:06
idąc tym krokiem rozumowania, (4)
to czemu od razu nie godzić się na kradzieże, gwałty oraz inne i niezgodne z prawem przestępstwa ? ! Jesteśmy w wolnym kraju i nie ma zgody na mordowanie czy inne przestępstwa a życie jest najwyższą wartością !!! Ps. Lewackie ideologie nigdy na Świecie nie kończyły się dobrze !!!
- 21 18
-
2022-03-16 14:26
(3)
idąc tym tokiem rozumowania to każdy stosunek z zabezpieczeniem to wielokrotne morderstwo bo jeśli zlepek komórek to człowiek to tym bardziej tez to dzięki czemu to powstało
- 8 11
-
2022-03-17 08:22
"Zlepek komórek" jest tak drastycznym obrazem, że pokazywanie go zostało ukarane grzywną?
- 2 2
-
2022-03-16 15:03
Czytaj ze zrozumieniem i Polskim prawem ! (1)
Jeśli prawo czegoś zakazuje, to wyjdziesz na ulice i np. coś ukradniesz bo czujesz się wolny ?? Myślenie POkomonków jest porażające :(
- 8 7
-
2022-03-16 16:41
Prawo pozwalało
na posiadanie niewolników albo na kamieniowanie. Zgodne z prawem nie znaczy dobre.
- 8 2
-
2022-03-16 12:00
(1)
Przeczytaj artykuł !!! Taki wolny kraj w jedna stronę :)
- 40 11
-
2022-03-16 13:13
Sądowy komuch zakazał informowania o aborcji, przez takie busy
- 10 16
-
2022-03-16 10:51
Nie rozumiem po co to jeździ (123)
Przecież nikogo do niczego nie przekona, tylko wręcz zantagonizuje. Komu nie przeszkadza aborcja - i tak jej dokona w razie potrzeby. Komu przeszkadza - nie dokona. Po co ta furgonetka? To ma być niby walka o sumienia?
- 347 193
-
2022-03-18 02:23
A jak chcesz przekonać kogoś do swoich racji?
Siedząc po cichu w domu?
- 0 0
-
2022-03-17 08:00
Wlasnie po to to jezdzi, ma wzbudzac nienawisc.
- 2 0
-
2022-03-16 22:03
mordercy też nikt nie przekona zeby nie zabijał a kara za ten czyn jest i jest kampania niekrzywdzenia drugiego człowieka
- 1 1
-
2022-03-16 20:07
xxx (1)
Może taka bab...kobieta, która chce zabić dzieciaka, zobaczy jak to wygląda i odpuści.
- 0 2
-
2022-03-16 21:50
Ja właśnie nabrałam ochoty na aborcję po zobaczeniu tego płodobusa.
Chcesz, to ci po wszystkim wyślę zdjęcie, zobaczysz jak naprawdę wygląda abortowany płód. Bo na płodobusie masz już urodzone dzieci w 9mc+
- 2 0
-
2022-03-16 19:55
Jeździ żeby denerwować i pokazać że organizacjom kk nic nie można zrobić bo są ponad prawem. Przykre
- 1 0
-
2022-03-16 19:37
Po co komu manify? Kogo chcą przekonać?
- 0 2
-
2022-03-16 19:29
Gdzie jej dokona skoro jest nielegalna w Polsce? Katolicka ideologia lobbuje zakaz aborcji i powiazana z kk organizacja jeździ ta ciezarowka
- 5 0
-
2022-03-16 19:22
Jak to po co. Putin płaci to ciężarówka jeździ ;)
Będzie jeździć póki waluta wymienialna.
A po co? Żeby skłócić naród. Po to.- 4 0
-
2022-03-16 19:00
No właśnie, nie rozumiesz
- 0 3
-
2022-03-16 18:47
właśnie po to jeździ aby cię uświadomić, że aborcja to nie wyrwanie zęba
- 1 2
-
2022-03-16 16:46
Żeby zrobić z nas katotaliban
ku radości radzieckiego mocarstwa
- 3 3
-
2022-03-16 15:00
TAK
- 0 1
-
2022-03-16 13:09
(2)
Ironia polega na tym, ze czesto ci co krzyczą ze aborcja jest zła, jak im sie przytrafi ciąża ciezko uszkodzona, płód z wadami, to ... też decydują się na aborcję. To tak jak rozwody krytykowano w teorii Ordo Iuris, a jak w praktyce postępują ??.
- 10 3
-
2022-03-16 13:35
(1)
Serio nie rozumiesz róznicy miedzy aborcją na zyczenie a z przymusu? To dlatego wyłaziliście z kanałow nie rozumiejąc, ze w prawie aborcji nic sie niezmienilo....
- 2 3
-
2022-03-16 16:31
Zmieniło, bardzo dużo
Właśnie w takich przypadkach w praktyce zakazana jest aborcja...
- 3 1
-
2022-03-16 11:24
Badania już dawno pokazały, że takie kampanie szokowe są nieskuteczne. (4)
No ale jak ktoś ma za dużo czasu i pieniędzy, to kto mu broni marnować jedno czy drugie.
- 11 8
-
2022-03-16 20:46
"Badanua jyz dawni pokazały" że bluzgające marsze nie mają sensu.
- 1 1
-
2022-03-16 12:47
Spokojnie, Mordo Szuris to opłacani przez Kreml fundamentaliści. (1)
Dzięki wojnie na Ukrainie zaraz zostaną odcięci od środków i sami znikną.
- 12 4
-
2022-03-16 13:38
Suchanow ze SS-trajku Kobiet czy jak jej tam ma dziwne koneksje z Kremlem, a to że jakoś sądowy UBek wymyślił sobie że oczerni O
kłamiąc w "wyroku" chyba mało kogo Polsce obchodzi, ja od czasu tego "wyroku" wpłacam co miesiąc dotacje na Ordo Juris, nie wiem czy k to chodziło komuszkowi sądowemu, ale to osiągnął
- 3 7
-
2022-03-16 11:40
Ale femi-nazistki i tak by chciały zakazać
- 6 11
-
2022-03-16 11:16
myślałam, że mamy demkrację i każdy może manifestować co chce (9)
niestety dopuszczone są tylko treści lewackie a za obronę życia dostajesz mandat
- 15 19
-
2022-03-16 13:35
Feminizm to nowy nazim, ludobójstwo dzieci i absolutny koniec z wolnością słowa (1)
- 3 8
-
2022-03-16 16:24
ludobójstwo to mordowanie określonej grupy społecznej ze względu np. na narodowość, wyznanie, grupę etniczną, rasę. "Dzieci poczęte" to wg ciebie jakaś odrębna grupa?
- 3 1
-
2022-03-16 11:40
Tęczowy faszyzm walczy z demokracją z całych sił, ideologia LGBT to zagrożenie dla demokracji i społeczeństwa (3)
- 6 11
-
2022-03-16 15:52
Zaintrygowales mnie
Możesz rozwinąć myśl że feminizm =ustrój totalitany lub autokratyczny?
- 3 1
-
2022-03-16 12:35
(1)
Ciągle w rublach masz płacone?
- 4 5
-
2022-03-16 13:35
W rublach ma płacone osoba która jest jedną z liderek strajku kobiet, także troszeczkę nie trafiłeś buhahah
- 4 4
-
2022-03-16 11:37
Moim zdaniem (2)
nie do końca tak jest. Można manifestować, ale nie gorszyć. Dla przykładu - nie przeszkadza mi w żaden sposób procesja w Boże Ciało - to też rodzaj manifestacji. Nie przeszkadza mi tak samo parada homoseksualistów, ale jakby ktoś na tej paradzie szedł w silikonie ledwo przykrywającym genitalia (widziałem takie parady w Amsterdamie, ohyda) - to
nie do końca tak jest. Można manifestować, ale nie gorszyć. Dla przykładu - nie przeszkadza mi w żaden sposób procesja w Boże Ciało - to też rodzaj manifestacji. Nie przeszkadza mi tak samo parada homoseksualistów, ale jakby ktoś na tej paradzie szedł w silikonie ledwo przykrywającym genitalia (widziałem takie parady w Amsterdamie, ohyda) - to powinien być z takiej parady wyciągnięty i ukarany, bo sieje zgorszenie w miejscu publicznym. Tak samo jak ta furgonetka. Niezależnie czy manifestacja jest lewo- czy prawoskrętna.
- 14 4
-
2022-03-16 21:01
A procesja Bożego Ciała z waginą to Ci przeszkadza, czy nie? (1)
- 1 3
-
2022-03-17 08:42
Przeszkadza
Nie dość, że sieje zgorszenie, to jeszcze obraża czyjeś uczucia religijne. Ale myślę, że moją odpowiedź mogłaś/mogłeś wywnioskować z mojej poprzedniej wypowiedzi. Chyba, że myślisz że jestem całym sercem po lewej stronie i to miał być moment "tu cię mam". Figa z makiem. Pozdrawiam.
- 2 0
-
2022-03-16 11:16
Najlepsze jest to (8)
że komu przeszkadza-a znajdzie się pod ścianą to też dokona
- 11 11
-
2022-03-16 15:51
Najlepsze są wtedy tłumaczenia
Pan doktor nie rozumie, to nadzwyczajna sytuacja. Co z tego że głosowałem za zakazem? Moja sytuacja jest unikatowa i wyjatkowa, bo dotyczy mnie. Kowalski? Co mnie interesuje Kowalski.
- 3 2
-
2022-03-16 11:44
Trzeba było się o ścianę nie zapierać na imprezie (1)
- 6 5
-
2022-03-17 00:49
nie oceniaj wszystkich kobiet po swojej rodzinie
- 1 0
-
2022-03-16 11:39
To tak jak z morderstwem, czyli zalegalizować morderstwa? (3)
- 5 10
-
2022-03-16 21:05
Zalegalizować wszystko co najgorsze, a potem już tylko niebyt.
- 0 3
-
2022-03-16 12:08
A czasem nie ta sama banda zamordystów chce wprowadzić karę śmierci? (1)
- 5 5
-
2022-03-16 13:34
Ale karę śmierci dla dzieci wprowadza feminizm, ta sama banda nazistek i ludobójców nie popiera kary śmierci dla morderców i
Czyli feminizm chce kary śmierci wyłącznie dla niewinnych?
- 4 7
-
2022-03-16 11:36
Dokładnie. Tak to działa i już wiele było na ten temat analiz i badań. Najwięcej aborcji było po ciuchy na "katolickich" wsiach. Jak to na wsi, różne rzeczy działy się w polu, czy za stodołą, a później się okazywało, że to z Heńkiem, którego ojciec pół życia nienawidzi to nie mogą być rodziną. Trzeba usunąć. Takich historii jest tysiące...
- 8 7
-
2022-03-16 11:15
po co są parady lgbt? co mnie obchodzi kto z kim sypia i co robi w sypailni (8)
- 13 14
-
2022-03-16 13:31
Po to żeby budzić odrazę - w każdym razie taki efekt te parady osiągają (1)
- 2 5
-
2022-03-16 13:35
Mowa o paradach katolickich? Zgoda. Na szczęście młode pokolenie się odwraca od Kościoła
- 5 3
-
2022-03-16 11:46
To nie chodź na parady lgbt. Przymusu nie ma. (3)
- 8 6
-
2022-03-16 13:31
Nikt normalny na to nie pójdzie (2)
- 3 6
-
2022-03-16 15:50
A jakoś wiele osób powyżej doskonale wie co się tam odbywa... (1)
Zupełnie jak byś był stałym bywalcem... Czyżby frustracja tym że zabrakło odwagi by dołączyć do kolegów i koleżanek, zamiast tego z obawy przed ostracyzmem postanowiłeś pluć na drugiego człowieka?
- 3 1
-
2022-03-16 21:16
trudno nie wiedzieć
skoro wszystkie szmatławce o tym trąbią. Nawet jak parada liczy 5 osób, to jest wiadomość na pierwszej stronie
- 0 1
-
2022-03-16 11:38
Po to żeby budzić odrazę, bo taki efekt osiągają te manifestacje
- 8 9
-
2022-03-16 11:25
Po komentarzu widać, że jednak cię obchodzi.
- 13 10
-
2022-03-16 11:03
Wy już nie macie sumienia... (16)
- 9 19
-
2022-03-16 11:08
A wy zajmijcie się własnym sumieniem, nie cudzymi. (15)
- 24 8
-
2022-03-16 11:16
Jeśli ktoś chce zamordować dziecko, to nie jest to jego prywatna sprawa, ani coś co ma cokolwiek wspólnego z sumieniem (14)
- 5 24
-
2022-03-16 11:24
Dziecko? Polecam jeszcze więcej lekcji religii tygodniowo zamiast biologii. (13)
- 19 3
-
2022-03-16 11:37
A w brzuchu osobnika gatunku ludzkiego, zwanego "kobietą" to jest co? Słoń? Koń? Rakieta? Czy może ludzkie dziecko we wczesnej (12)
fazie rozwoju?
- 7 15
-
2022-03-16 21:43
Skoro was panbuk ulepił z gliny, to nie człowiek tylko dzbanek. (1)
- 2 1
-
2022-03-17 00:49
Dobra uwaga! Wiadomo skąd tylu dzbanów na prawicy - "Buk tak chciał"
- 1 0
-
2022-03-16 11:48
Płód (7)
Dlatego lata życia liczy się od narodzin. Nikt nie rodzi się mając 9 miesięcy. Przed narodzinami nie jest narodzony. Jest poczęty. Jajko to nie kurczak.
- 17 4
-
2022-03-16 19:27
u Chińczyków liczy się od momentu poczęcia.
A ponieważ u nich też (ze względów praktycznych zapewne) przyjmuje się, że ciąża trwa rok, to młody Chińczyk w chwili urodzenia ma już rok i za rok obchodzi już swoje drugie urodziny. A jest to jedyna cywilizacja, która trwa nieprzerwanie od tysięcy lat...no może z wyjątkiem Żydów, ale oni w wędrówce i rozproszeni w diasporze, a Chiny stacjonarnie
A ponieważ u nich też (ze względów praktycznych zapewne) przyjmuje się, że ciąża trwa rok, to młody Chińczyk w chwili urodzenia ma już rok i za rok obchodzi już swoje drugie urodziny. A jest to jedyna cywilizacja, która trwa nieprzerwanie od tysięcy lat...no może z wyjątkiem Żydów, ale oni w wędrówce i rozproszeni w diasporze, a Chiny stacjonarnie i wspólnie.
Chińczycy mają też osobliwy kult przodków, np. wszelkie zasługi danego człowieka nie są przypisywane osobiście jemu, lecz jego ojcu. Warto się nad tym jakże odmiennym punktem widzenia zastanowić...- 0 1
-
2022-03-16 13:30
Nie zakrzyczysz swojego sumienia, aborcja jest zamordowaniem niewinnego, bezbronnego dziexka (5)
które gdyby nie aborcja, urodziło by się i żyło, może wśród ponad miliarda ofiar feminizmu był drugi Einstein? Nie dowiemy się nigdy...
- 2 14
-
2022-03-16 21:46
Sumienia?
Gdybym był kobietą to bym se robił skrobanki co tydzień, niech wasz panbuk patrzy i płacze. Jakoś miliony zamordowanych ludzi w latach 1939-45 mu nie robiło różnicy, a mordercy mieli na klamrach pasków Gott mit uns i Watykan za plecami.
- 3 0
-
2022-03-16 16:26
A może drugi Hitler albo Pol Pot? Nie dowiemy się nigdy. Tak czy inaczej, nie każde sumienie kieruje się nakazami katolicyzmu. W większości innych religii i kultur nie ma zakazu aborcji (nawet w islamie, mimo nakładanych przezeń ograniczeń w dziedzinie obyczajowej, w tym ograniczania praw kobiet przez nakazy tej religii). Oprócz katolików jedynie pewne ultrakonserwatywne grupy protestantów w USA są przeciwko aborcji. Cała reszta świata nie. Tak więc coś nie tak z tym "sumieniem"...
- 4 0
-
2022-03-16 15:48
O moje sumienie się nie martw
Zapewniam Cię że śpię spokojnie i z całą pewnością nie pajam taka nienawiścią do drugiego człowieka.
Rozumiem, że ktoś może być przeciwny aborcji: takie ma prawo. Tylko nie rozumie, czemu ktoś kto jest jej przeciwny wymaga by inni też byli? Ja, np. nie palę. Nie oczekuję że cały naród rzuci palenie, mimo że niepalących jest więcej. To mój wybór żeby nie palić i nie narzucam innym swojej woli i wartości.- 7 0
-
2022-03-16 13:58
Mam inne zdanie (1)
Rozumiem Twoje, ale się z nim nie zgadzam. Dla mnie aborcja to aborcja, a morderstwo to morderstwo. Może wśród ponad miliarda "ofiar feminizmu" był drugi Hitler albo Stalin - tak też można powiedzieć - ale czy to dobry argument? Pozdrawiam.
- 10 0
-
2022-03-16 16:21
dokładnie, hasło "wyskrob sobie Hitlera" ma sens. Anti-choicerzy zakładają, że z każdego płodu urodzi się dobry człowiek, a wcale tak nie musi być...
- 4 0
-
2022-03-16 11:46
(1)
To się nazywa płód. Coś, co jest w jednej trzeciej przypadków samoczynnie usuwane przez organizm matki w naturalny sposób. Jeśli uznasz inaczej, nazwiesz naturę zabójcą ludzi.
- 19 4
-
2022-03-16 13:27
Ale możecie sobie to nazywać jak chcecie, naziści również nazywali żydów "podludźmi", żeby łatwiej było im mordować
przecież to nic nowego że człowieka niektórzy zwyrodnialcy nazywają "płodem", żeby łatwiej było im mordować, czasy się zmieniają, ale ludzie się nie zmieniają
- 3 10
-
2022-03-16 11:03
"Komu nie przeszkadza morderstwo - i tak go dokona w razie potrzeby" (30)
Po co protestujecie przeciwko morderstwom?
- 12 29
-
2022-03-16 20:02
A co z karą śmierci?
- 1 0
-
2022-03-16 11:15
Heheh brakuje argumentów, feministki? No co? Przecież jak ktoś chce to i tak dokona morderstwa, więc po co tego zakazywać? (28)
To jest wasz argument za aborcją! Więc o co chodzi?
- 8 23
-
2022-03-16 11:23
Nie mówimy o zakazie (27)
Tylko o furgonetce, która jeździ nie wiadomo po co. Jazda furgonetki nie ma wpływu na legislację. Natomiast jeżeli nazywasz aborcję morderstwem, to zakładam że dlatego, że naukowcy mówią, że życie zaczyna się od poczęcia i z nauką nie ma się co kłócić. Ciekawe tylko, że jak nauka kłóci się z Twoją religią (zakładam, że jesteś
Tylko o furgonetce, która jeździ nie wiadomo po co. Jazda furgonetki nie ma wpływu na legislację. Natomiast jeżeli nazywasz aborcję morderstwem, to zakładam że dlatego, że naukowcy mówią, że życie zaczyna się od poczęcia i z nauką nie ma się co kłócić. Ciekawe tylko, że jak nauka kłóci się z Twoją religią (zakładam, że jesteś katoliczką/katolikiem), to już "naukowcy to nawet pogody nie potrafią przepowiedzieć, a będą mi mówili o teorii ewolucji". Albo jak nauka mówi o globalnym ociepleniu. Albo o szczepionkach. Tak można bez końca. Sedno tkwi w tym, że jak ktoś ma swoje zdanie (jak obydwie strony tego sporu), to furgonetka go nie zmieni. Zdrówka życzę.
- 25 12
-
2022-03-16 20:26
Dlatego marsze z bluzgami tak, a furgonetka już nie?
- 0 1
-
2022-03-16 20:09
xxx (1)
Teoria ewolucji jest....teorią;) Wiec nie ma naukowych dowodów na jej poprawność.(brakujace ogniwo w teorii Darwina)Globalne ocieplenie bywało jeszcze w czasach, gdy nie było człowieka, tak samo jak globalne ochłodzenie. Człowiek tylko w nieznacznym stopniu sie do tych zmian przyczynia.
- 0 3
-
2022-03-17 08:37
Teoria naukowa
a po prostu teoria to dwie różne rzeczy. Teoria naukowa jest wnioskowana na podstawie faktów. Jak pisze wiki - wieńczy badania naukowe. Typowa dla ignoranta niewiedza. Jeżeli chodzi o globalne ocieplenie - dane i opracowania mówią co innego, naukowcy mówią co innego, ale ludzie zawsze "wiedzą lepiej" bo przeczytali na Fejsie albo znaleźli w
a po prostu teoria to dwie różne rzeczy. Teoria naukowa jest wnioskowana na podstawie faktów. Jak pisze wiki - wieńczy badania naukowe. Typowa dla ignoranta niewiedza. Jeżeli chodzi o globalne ocieplenie - dane i opracowania mówią co innego, naukowcy mówią co innego, ale ludzie zawsze "wiedzą lepiej" bo przeczytali na Fejsie albo znaleźli w zakamarkach Internetu jakiegoś "doktora" jak Kent Hovind i go cytują. Zawsze znajdzie się nie jeden doktor/profesor, który będzie zaprzeczał ogólnie przyjętej teorii naukowej, ale to anegdoty nie warte uwagi. Pozdrawiam.
- 3 0
-
2022-03-16 11:36
(17)
Oho nowa sensacja, a więc naukowcy potwierdzili, że Boga nie ma? Bardzo ciekawe...bo wszystko zmierza póki co w kierunku tego, że istnieje coś ponad wszystkim.
- 7 15
-
2022-03-16 13:31
Nie udowadnia się nieistnienia. (2)
Naukowo udowadnia się istnienie. A ponieważ nie ma dowodów na istnienie, należy założyć (naukowo), że nie istnieje. Proste. Choć nie dla ciebie.
- 8 2
-
2022-03-16 13:43
(1)
Ale zeby cos zaczelo istniec to najpierw musialo nie istniec z braku dowodów ktore po czasie sie znajdywały...i tu pojawia sie fizyka kwantowa w ktorej cos istnieje i nie istnieje równocześnie ale jak widac dla ciebie wszystko jest proste...
- 0 5
-
2022-03-16 14:04
Kilka lat temu
był taki filmik, który pokazywał jak to proton jest i falą i cząstką, dopóki nie dołoży się obserwatora. I masa ludzi zaczęła interpretować to w ten sposób, że obserwator kreuje rzeczywistość, co jest błędem i bardzo uproszczonym myśleniem o tej dziedzinie. Jeżeli myślisz, że rozumiesz fizykę kwantową - to jej nie rozumiesz. Nic w fizyce kwantowej nie wskazuje na boga, fala prawdopodobieństwa czy jej załamanie też nie.
- 5 3
-
2022-03-16 13:24
To ty nie wiesz że nauka się zmieniła? Co kilka lat się zmienia, teraz "kobieta" z penisem to standard, wedle "nauki" (1)
- 4 10
-
2022-03-16 15:43
Mówimy o naukach naukach a nie naukach kościelnych.
Żadna gałąź nauki nie stwierdziła że to jest norma i nie stwierdzi. Tak samo jak nie potwierdzi istnienia więcej niż dwóch płci w fizjonomii człowieka (obojniaki są typowane jako dysmorfia a nie płeć)
- 5 0
-
2022-03-16 11:43
O tym nie słyszałem (11)
Poproszę źródła. Ale nauka podkopuje Biblię, mocno (nic dziwnego). Teoria ewolucji kłóci się z teorią stworzenia, matematyka i biologia z arką Noego, psychiatria spowodowałaby zamknięcie Abrahama w pokoju bez klamek na długie lata za usiłowanie zabójstwa Izaaka, bo tak mu Bóg powiedział. Tak można długo.
- 13 7
-
2022-03-16 13:24
Ale czy to dotyczy religii żydowskiej, czy katolickiej? (1)
- 2 1
-
2022-03-16 13:44
jedna i druga z tego samego drzewa.
- 2 1
-
2022-03-16 11:58
(8)
Tak widać, że nie rozumiesz czym jest religia i opisane wydarzenia...a co do nauki to źródła Discovery, National geografic i inne :) poogladaj trochę o kosmosie, astrofizyce to zrozumiesz, że istnienie Boga jest bardziej realne niż się wydaje a naukowcy coraz mniej rozumieją :) religia i wydarzenia w niej opisane są bardziej symboliczne, dzięki takim historia łatwiej nawet opisać dobro i zło...
- 10 13
-
2022-03-16 13:47
Oglądam
I nic, z tego co wiem, nie wskazuje na istnienie Boga - napisz co miałeś na myśli. Można się pochylić nad teorią symulacji i uznać programistę albo gracza za Boga, spoko. Kosmos jest coraz lepiej rozumiany i pytania przesunięte są na fronty mikro i makro - nie wiadomo skąd Wszechświat się wziął, ale to samo można powiedzieć o Bogu - skoro jest
I nic, z tego co wiem, nie wskazuje na istnienie Boga - napisz co miałeś na myśli. Można się pochylić nad teorią symulacji i uznać programistę albo gracza za Boga, spoko. Kosmos jest coraz lepiej rozumiany i pytania przesunięte są na fronty mikro i makro - nie wiadomo skąd Wszechświat się wziął, ale to samo można powiedzieć o Bogu - skoro jest wieczny, to czemu Wszechświat nie może być? Na drugim froncie, fizyki kwantowej, są M-teorie i moja ulubiona teoria super strun, ale tam też nic na Boga nie wskazuje - jeśli się mylę, napisz co wskazuje. Jeżeli chodzi o czytanie Biblii jako księgi symbolicznych przypowieści z morałem - jak najbardziej, to zdrowe podejście. Ale po co Biblia i cała otoczka religii, kościołów itp, jak te same morały można przekazać z bajek dla dzieci (mówię poważnie)?
- 4 3
-
2022-03-16 12:34
(3)
Obejrzałes coś w tv i juz jesteś ekspertem? Żal mi tak płytkich ludzi
- 4 3
-
2022-03-16 12:41
(2)
I to ja jestem płytki? Oglądałem i słuchałem wykładów profesjonalnych astrofizyków więc coś tam wiem, ale nie potrafię tak dobrze jak oni tego przekazać. Zainteresuj się sam skoro już się wypowiadasz na temat, że nauka podkopała religie co jest bzdura totalna...
- 3 9
-
2022-03-16 13:56
Kłamiesz. Ledwo dotknąłes wiedzy.
- 2 0
-
2022-03-16 13:10
Podaj nazwiska tych uczonych.
- 5 1
-
2022-03-16 12:07
A zatem powiedz, dlaczego istnienie Boga jest bardziej realne niż się wydaje? (2)
- 8 6
-
2022-03-16 12:26
(1)
Bo człowiek nigdy nie ogarnie swoim umysłem wszechświata ani multi wszechświata a co dopiero tego co może byc dalej i w czym to się wszystko znajduje...jest jedno wyjaśnienie - istota ponad nami Bóg. Nie jestem filozofem ani astrofizykiem ale w tej kwestii te dwie rzeczy się zaskakująco dobrze łączą dając paradoksalnie sens religii :)
- 6 9
-
2022-03-16 13:51
Nie zgodzę się
Tak jak pisałem wcześniej - to że nie rozumiemy jak Wszechświat działa i skąd pochodzi, nie znaczy, że musiał zostać stworzony. Kto w takim razie stworzył Boga? Bóg Bogów? A jego kto stworzył? Tak można bez końca. Jeżeli zakładasz, że Bóg jest wieczny, Wszechświat też może być. A religia uwielbia zakamarki nauki, których nie do końca rozumiemy. Kiedyś Słońce było czczone, potem Ziemia była centrum Kosmosu, teraz, z braku zrozumienia, niektórzy błędnie po raz kolejny przypisują nieznane Bogu.
- 4 5
-
2022-03-16 11:36
No wiadomo po co! Żeby pokazywać społeczeństwu jak zbrodniczą ideologią jest feminizm! (5)
Przyjdą czasy że odpowiecie za mordowanie dzieci!
- 9 26
-
2022-03-16 11:43
(4)
Najpierw wróć do szkoły i naucz się, czym jest feminizm.
- 18 4
-
2022-03-16 13:22
Feminizm jest nowa odmianą nazizmu, tyle tylko że feminizm odpowiada za ludobójstwo na o wiele większą skalę niż nazizm (1)
- 5 14
-
2022-03-16 13:54
To co powiesz ?
- 2 0
-
2022-03-16 12:05
(1)
Bo to nie jest feminizm, tylko szowinizm ! Pomylił się
- 3 10
-
2022-03-16 13:22
Feminizm = szowinizm
- 6 10
-
2022-03-16 10:56
Żeby informować ludzi o ludobójczeej ideologi feministycznej (25)
- 37 92
-
2022-03-16 11:01
Najpierw zabojczym katolicyzmem (24)
Zająć się proszę
- 63 32
-
2022-03-16 11:13
A co ty jeszcze robisz w Polsce, kolego? Wracaj do siebie, ale już! (22)
- 14 30
-
2022-03-16 11:30
Sam wracaj do Azji, skąd pochodzi twój jezusek
- 12 8
-
2022-03-16 11:17
Mieszkam tu od urodzenia (20)
Tak samo jak moi rodzice, dziadkowie, oradziadjowie, prapradziadkowie i ich przodkowie.
Kim ty jesteś by komuś mówić kto ma prawo mieszkać w Polsce a kto nie? Ten kraj jeszcze nie został państwem wyznaniowym, mimo usilnych prób kato-kalifatu...- 38 12
-
2022-03-16 11:42
Polska dla Polaków nie lewaków (11)
- 12 20
-
2022-03-16 19:23
o, znowu ruski bot. (3)
- 1 4
-
2022-03-16 19:35
(2)
watykańczykom do Rosji zawsze było blisko, uważali ją za coś lepszego niż "zgniły Zachód". A że carowie nie zawsze podzielali entuzjazm do katolicyzmu - cóż... Coś za coś.
- 2 0
-
2022-03-16 21:41
Dlatego papież nie potępia wojny Putina. (1)
- 2 1
-
2022-03-17 00:44
dokładnie - Watykan, Moskwa dwa bratanki.
Z nazistami niemieckimi też się bratali, ułatwili im ucieczki po wojnie. oczywiście "papież nic nie wiedział", jak zwykle- 1 0
-
2022-03-16 13:20
Potomkowie NKWD, popierający aborcję, won z Polski!!! (3)
- 6 13
-
2022-03-16 16:27
Watykańczycy do Watykanu!!!
- 6 1
-
2022-03-16 13:58
won do Watykanu, sługo kleru
- 6 5
-
2022-03-16 13:44
Watykańczycy do Watykanu, kościelni pedofile do więzienia
- 6 4
-
2022-03-16 11:54
Ziemia dla Ziemian (2)
Księżyc dla Księży
- 18 7
-
2022-03-16 12:44
(1)
A ksiądz na księżycu będzie dalej bardziej zacofany od nowoczesnego lewactwa czy już nowocześniejszy?
- 3 9
-
2022-03-16 13:09
Wyślij i sprawdź.
- 7 2
-
2022-03-16 11:34
Przecież twoi rodzice przyjechali do Polski w 1947 roku, potem jeszcze się musieli nauczyć polskiego i zmienić nazwisko w 1958 (7)
- 5 20
-
2022-03-16 12:15
To że twoja rodzina przyjechała zza Bugu nie znaczy że każda (6)
I wiesz co? Nie umniejsza to jej w żadnym stopniu. Naprawdę, nie ma co się wstydzić swojego pochodzenia: nie ono nas kreuje a nasze zachowania i czyny. Niestety, Ty swoje szanse zaprzepaściłeś
- 12 3
-
2022-03-16 13:20
Nie, nie znaczy że każda, ale twoja - komucha popierającego mordowanie dzieci - na 100% (5)
- 5 11
-
2022-03-16 15:41
Bardzo chciałbym się ustosunkować do tej wypowiedzi (1)
Ale niestety, jest tak nieskładna i chaotyczna że ciężko się odnieść...
Czy imputujesz że moja rodzina popiera komucha zabijającego dzieci? Czy może że ja jestem komuchem, który popiera mordowanie dzieci?
Wogole zafascynowany jestem Twoją obsesją nt. Czyjegoś rodowodu przy jednoczesnym braku umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Zaprawdę, fascynujący przypadek.- 5 3
-
2022-03-17 00:20
wogóle. No tak. wogóle
- 0 0
-
2022-03-16 13:45
(2)
W restauracji, jak zamówisz pieczonego kurczaka, podadzą ci pieczone jajko. Dlaczego?
Bo Skoro płód = dziecko, to jajko = kurczak.- 11 5
-
2022-03-16 18:49
(1)
jajko to komórka jajowa, a nie płód, widać braki z podstawówki , wstyd
- 3 7
-
2022-03-16 19:34
Nigdy nie natrafiłeś na zapłodnione jajko? takie z "czerwoną kropką" w środku? To już jest płód kurczaka, rozumiem że wystarczy jako danie
- 4 2
-
2022-03-16 11:12
Twój rabin ci to powiedział?
- 22 38
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.