- 1 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (235 opinii)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (528 opinii)
- 3 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (100 opinii)
- 4 Były senator skazany na więzienie (354 opinie)
- 5 Duży gmach w centrum powstał w 8 miesięcy (6 opinii)
- 6 Mała uliczka, duży problem (249 opinii)
Aleksandra Dulkiewicz zakażona koronawirusem
Aleksandra Dulkiewicz, prezydent Gdańska ma koronawirusa. O tym, że jest zakażona, poinformowała sama za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych. - Czuję się dobrze. Będę pracowała w zaciszu domowym - napisała.
Prezydent Gdańska dodała, że " wbrew optymistycznym głosom wirus nie jest w odwrocie, a wszystkie jego skutki dziś trudno oszacować."
Test na koronawirusa w Trójmieście
- Proszę uważajcie na siebie, zasłaniając usta i nos, dezynfekujcie dłonie, ale przede wszystkim unikajcie zgromadzeń, tłumów w sklepach i spotkań towarzyskich w zamkniętych pomieszczeniach. Troszczmy się o seniorów i osoby najbardziej narażone na zakażenie. A moją wdzięczność i serdeczne myśli kieruję do medyków, pielęgniarek i położnych, diagnostów, pracowników laboratoriów i Sanepidu, rehabilitantów, farmaceutów, salowych i wszystkich tych, którzy troszczą się o nasze zdrowie i życie! Dziękuję też wszystkim służbom miejskim, dzięki którym w tym trudnym czasie funkcjonujemy normalnie - napisała prezydent Gdańska.
Zakażenie prezydent Gdańska sprawi, że część jej najbliższych współpracowników będzie musiała trafić na kwarantannę. Prezydent miała wziąć w sobotę udział m.in. w konferencji prasowej, na której miała ogłaszać wyniki Budżetu Obywatelskiego.
Opinie (531)
-
2020-12-04 19:38
Opinia wyróżniona
Zycze lagodnego przebiegu choroby (20)
Od poniedzialku wracam do pracy po trzech tygodniach choroby.Caly czas jadlem duzo witaminy C jakies 18 000 jednostek na dobe.Obylo sie bez dusznosci i wysokiej temperatury.W razie ciezkiego przebiegu polecono mi Amantix to lek pomagajacy zlagodzic objawy.Jeszcze raz duzo zdrowia Pani zycze, Darek z Gdyni.
- 229 334
-
2020-12-05 20:54
Zamiast suplementować witaminę c proponuję do diety wprowadzić kiszonki. Tak ogórki i kapustę. To naturalne źródło tej witaminy i powoli dostaje się do organizmu poprzez procesy trawienne. To najefektywniejszy sposób dostarczania tej witaminy.
- 3 0
-
2020-12-05 04:00
Z taką podąża witaminy C
To twoim objawem covid była...... sr*czka
- 22 0
-
2020-12-04 23:50
No musisz mieć nerki ze stali (7)
przy takiej ilości vit.C. Trochę przegięcie, bo organizmz i tak nie wchłonię takiej dawki, a nery przerobić muszą. Siki pewnie brązowe były
- 27 1
-
2020-12-05 01:56
W D byłeś i G widziałeś (6)
Organizm przerabia witaminę C w godzinę, dlatego mniej więcej co godzinę należy brać kolejną dawkę, żeby utrzymać stały jej poziom w organizmie. Są ludzie, którzy biorą kilkadziesiąt gram dziennie i żyją. W momencie kiedy zachorujesz zapotrzebowanie organizmu, a tym samym przemiał wzrasta, więc jeśli normalnie łykasz 200 mg co godzinę lub dwie, to w przypadku grypy dajmy na to, organizm te 200 mg przerobi w kilka minut
- 4 18
-
2020-12-05 14:48
Nie pisz bzdur
Bo tępy naród bedzie tak robił i z moich podatków bedzie trzeba leczyć tych czosnkowych geniuszy. 1000mg dziennie nie należy przekraczać. Dozwolone 2000mg dziennie jak już jesteś chory lub krótko terminowo. O konsekwencjach brania za dużo wit C prosze sobie poczytać. Kilkadziesiąt gram dziennie.... co za bałwan. Wracaj pod remiza z kumplami pisać te doktoraty na etykietach od wina.
- 6 2
-
2020-12-05 09:29
kolejny znachor
- 6 2
-
2020-12-05 08:12
Szczególnie nie jest wskazane przekraczanie 1000mg (twoje 1000 jednostek) u osób chorujących na kamicę nerkową. Prawie natychmiast uwalniają się złogi kamienia i jest problem.
- 8 2
-
2020-12-05 07:52
Wit. C też można przedawkować
- 10 2
-
2020-12-05 04:38
Dzięki za info,przyda się.
- 3 3
-
2020-12-05 06:49
W D byłem
więc proszę cię o naukowe źródło tej informacji.
- 13 2
-
2020-12-04 22:52
Ależ tu lukru! Aż mdło i niedobrze się robi...
- 15 12
-
2020-12-04 21:14
Hahahaha
- 6 7
-
2020-12-04 20:20
Koronowirusy (5)
Łagodny przebieg zakażenia dotyczy prawie 98% populacji. Jest on bezobjawowy lub z lekkim katarem. Ewentualne zmiany się cofają. Naturalna odporność jest lepsza niż ryzykowna szczepionka. Niestety strach wylewajacy się z mediów, czasami brak pomocy czy odwołane zabiegi zbierają żniwo. Maseczki są utrapieniem, często bywają niebezpieczne. Również życzę, wszystkim dużo zdrowia i powrotu do normalności bez biopaszportów i innych dziwnych pomysłów.
- 31 50
-
2020-12-04 22:29
Po co piszesz głupoty
Skoro przy koronie nie ma kataru.
- 8 17
-
2020-12-04 20:31
(3)
Dwa tygodnie w łóżku z czego tydzień z temperaturą ok 40 st.
44 lata bez obciążeń
Ewentualne zmiany na pewno się kiedyś cofną ;)- 30 14
-
2020-12-05 12:23
(2)
Ta, bez obciążeń. Pokaż mi co jesz na co dzień to ci powiem jakie masz obciążenia. Mielony z ziemniaczkami i garstką kaoustki nie służy zdrowiu.
- 2 12
-
2020-12-05 14:55
Akurat domowy mielony z szyneczki (1)
+ ziemniaczki + kapustka kiszona są bardzo zdrowe.
Niezdrowe to jest żarcie z food courtów w galeriach: smażone z dymem mięsa, frytki na starym oleju, tluste chemiczne żarcie z KFC i Mac'a...- 6 2
-
2020-12-06 16:46
Potem łazicie z wywalonymi bębnami jak pokraki.
Nadciśnienie, cukrzyca, choroba wieńcowa.
- 0 0
-
2020-12-04 20:07
a trzeba było wziąć Randesivir - rozkminienie tej nazwy: "Run the C (corona) Vir (Virus)
Biegnij koronawirusie :)- 12 25
-
2020-12-04 20:06
I po co te maseczki restrykcje itd?
I tak wszyscy to łapią jak leci
- 26 47
-
2020-12-04 19:15
Opinia wyróżniona
Zdrówka (3)
Pani Olu,nie taki straszny jak go malują;)
- 191 374
-
2020-12-06 01:45
Czy ja wiem czy nie taki straszny... 2 osoby z bliskiej rodziny mi na to zmarły... jedna z powodu powikłań po covid, druga w trakcie przebiegu... obie były w sile wieku... dramat... mieliśmy dwa pogrzeby w miesiąc...
- 1 1
-
2020-12-04 21:33
La la la (1)
Czy się coś od serca napisać tu da. Bo cenzura to za komuny podobno była. La la.
- 24 5
-
2020-12-04 23:04
Przez ten lukier to ciężko się przebić, ciężej niż przez cenzurę za komuny...
- 26 9
-
2020-12-04 19:35
Opinia wyróżniona
Z wieloma rzeczami z Panią Prezydent się nie zgadzam, życzę szybkiego powrotu do zdrowia. (11)
Żeby organizm sam poradził z problemem i obyło się bez żadnych powikłań i rozeszło się po kościach.
- 291 182
-
2020-12-04 19:53
Pała z matmy (2)
Napisała że w listopadzie zmarło 888 osób " to jeszcze raz tyle co rok temu"..... w drugiej klasie szkoły podstawowej wiedzą, że każda liczba pomnożona przez 1 (raz tyle) daje tę samą wartość. Powinno napisać " 2 razy tyle"... ehh, szkoda słów i tak tego nie zrozumie.
- 18 19
-
2020-12-04 22:23
Nie masz racji... (1)
To by powiedziała "jeszcze dwa razy tyle" czyli 888 + jeszcze 2x888...
Czytaj ze zrozumieniem 888+ jeszcze raz tyle samo czyli +888. Kumasz? Jak nie to idź do podstawówki- 10 14
-
2020-12-05 09:11
miałem rację pisząc że tego nie zrozumiesz...;)
- 8 1
-
2020-12-04 19:45
Czy rada miasta juz wystapila o tarcze antykrysowa dla niej w zwiazku z tym? (2)
- 14 15
-
2020-12-05 07:59
Jaką tarczę ?
- 2 1
-
2020-12-04 20:37
Dla ochrony z Taurus
Dwa tygodnie przestoju, grozi im bankructwo! Chyba że siedzą na wycieraczce i do biedry po wiadomo co biegają
- 19 4
-
2020-12-04 19:42
Żeby wróciła do zdrowia i żeby znowu można było ją hejtować? (3)
To takie polskie i chrześcijańskie.
- 24 32
-
2020-12-04 19:46
Mylisz się, nie chrześcijańskie, a polsko-katolickie. Nie myl dwóch niemających nic wspólnego ze sobą spraw... (2)
- 14 28
-
2020-12-04 23:55
... napisał anonim .. (1)
to chrześcijańskie czy polsko-katolickie??? być niewidzialnym aby pluć, pluć, pluć:(
- 6 5
-
2020-12-06 16:50
Proszę księdza! Proszę sìę nie denerwować
- 0 0
-
2020-12-04 19:41
Ja również zdrowia jej życzę.
Niech szybko wraca i weźmie się w końcu do roboty. Więc zdrówka i czekam na efekty!
- 19 19
Wszystkie opinie
-
2020-12-04 18:53
Życzę zdrowia Pani Prezydent! (5)
- 293 240
-
2020-12-04 19:02
To, że ktoś oberwał covidem, nie oznacza, że nie jest w odwrocie. To, że ktoś uważa, nie oznacza, że go nie trafi. Uważa, uważa, no i okazuje się, że nie uważał. A to oznacza, że wirus jest sprytny i przebiegły. Kto nie chce, niech nie wierzy, ale niech przynajmniej będzie społecznie odpowiedzialny i nie naraża innych.
- 19 7
-
2020-12-04 19:23
tylko trzeba odstawić no to z kolą :-) , witaminka c, na obiad pierogi z mięsem + rosół z kury zagrodowej
....i po tygodniu można wracać do pracy
- 23 8
-
2020-12-04 19:58
Jako facet czuję się dyskryminowany przez p. Prezydentkę, bo zawsze gdańszczanki są przed gdańszczanami...
- 22 7
-
2020-12-04 21:14
Teraz to się nie gromadżcie
ale na protestach-róbta co chceta prawda
- 29 3
-
2020-12-05 13:11
dlaczego lapki w dol
ktos poprostu zyczy zdrowia... martwi mnie taka nienawisc
- 1 5
-
2020-12-04 18:54
Ja już covida miałem, 3 tygodnie w chacie odsiedziałem (8)
I teraz świat stoi przede mną otworem!
- 154 80
-
2020-12-04 19:04
ty nie dzialasz na szkode miasta. (1)
- 35 24
-
2020-12-04 19:16
Niewiadomo, mógł na nią głosować.
- 36 16
-
2020-12-04 19:25
(1)
Można powtórnie się zarazić!
- 16 14
-
2020-12-06 08:34
Nie siej dezinformacji
Owszem można ale jest to dalece nieprawdopodobne
- 0 2
-
2020-12-04 19:26
Ciekawe którym?
- 10 3
-
2020-12-04 21:56
(1)
Szkoda ze polskiego się nie uczyłeś, jak szkole podstawowa skończyłeś? mialem covid, nie covida
- 2 9
-
2020-12-05 07:55
Jak kończyłem szkoły nikt nie słyszał o covidzie, panie uczony
- 12 0
-
2020-12-04 22:08
Ty jeszcze nie wiesz, co to za otwór.
- 3 0
-
2020-12-04 18:56
Serdeczności (3)
- 154 180
-
2020-12-04 19:21
jest szansa że przez parę dni chociaż będzie spokój (1)
chociaż prezydentka i jej współpracownicy przez internet też potrafią mieszać.
Ale oczywiście życzę zdrowia jak każdemu choremu. Zdrowia i dodatkowo serdeczności !!!- 19 12
-
2020-12-05 07:31
pisy strasznie zarozumiale. nie mozna nic krytycznego powiedziec bo od razu zmieniaja sie w purpurowego indora, bo une som idealne, a tak naprawde wychodza kompleksy
- 0 5
-
2020-12-04 20:57
I nauczenia się w końcu odróżniania koronawirusa od covid
Bo po takim czasie to naprawdę żenada, że tacy właśnie decydenci potem decydują jakich pacjentów do którego szpitala przenieść, którego dyrektora placówki medycznej zwolnić albo w którą stronę skręcić aplikowaną nam witaminę.
I skończenia wciskania guseł o noszeniu masek i innych takich, bo widać doskonale, że to nie działa, zresztą po co ozdrowieńcy je noszą? Takich argumentów przeciwko tym zabobonom jest kilkadziesiąt - dość już tego średniowiecza.
Zamiast tego proponuję PDL - Profilaktyka, Diagnostyka, Leczenie - bo śmiertelność będziemy mieli największą co najmniej od 1951 i nawet tak dziwnie się składa, że Gdańsk bije tu Gdynię na głowę.
I proszę znów nie wciskać kitu o zabójczym wirusie, bo w Szwecji czy Niemczech też jest dużo zakażonych a jakoś śmiertelność niska - to nie wirus nas zabija, tylko nieudolność polityków, którzy zamiast wziąć się do roboty i zrobić coś dla ludzi to wolą żerować na ich niewiedzy i naiwności.- 5 3
-
2020-12-04 18:56
Pani Aleksandro życzę dużo zdrowia (3)
- 211 253
-
2020-12-04 19:42
Taaaaakkk... super... tylko co?
Bo nie bardzo wiem, co w niej takiego super. Oświeć mnie!
- 31 14
-
2020-12-05 16:08
politycy specialnie mówią, że mają kowida, żeby potem uniknąć szczepień...
- 1 2
-
2020-12-05 18:34
Marszałek Mieczysław Struk też przeleżał koronawirus. Z tego wniosek , że wszyscy muszą odpocząć trochę w domu. Nawet jeśli czują się dobrze. Badania nie do końca są wiarygodne. Raczej nie są diagnozowane wyłącznie pod kątem covid , a obejmują dodatkowo jakieś inne zakażenia, które kwalifikowane są pod covid.
- 1 1
-
2020-12-04 18:56
Tak samo jak milion zdiagnozowanych Polaków i ze 3 razy więcej osób, które testów nie miały.
- 294 24
-
2020-12-04 18:56
zdrowia p. prezydent
- 152 167
-
2020-12-04 18:56
(32)
Jaka choroba skoro mowi ze czuje sie dobrze? Zakażona nie znaczy że chora biorąc pod uwagę że testy pokazują jak chcą :))
Przestańcie się już osmieszać z tymi testami zakażeniami i losowymi wynikami.- 270 183
-
2020-12-04 19:26
jakby liczyli tylko faktycznie chorych to nie można by ogłosić pandemii i dzielnie z nią walczyć doprowadzając kraj do ruiny.
Nawet życzliwa WHO nie nagięła by swoich rekomendacji żeby zakwalifikować to jako pandemię.
A tak to jest łatwiej jak liczymy wszystkich z pozytywnym testem (testem wątpliwej zresztą wiarygodności)
Maski włóż !!!- 23 12
-
2020-12-04 19:30
(15)
A utrata smaku i wechu to taki zwyczajny stan? Kazdy tak sobie traci wech i smak co jakis czas na kilka dni?
- 24 13
-
2020-12-04 19:36
Każdy?
Mi się nie zdarza...
- 9 9
-
2020-12-04 21:00
nie na tyle nadzwyczajny, żeby robić z tego wielkie halo (10)
2-3 dniowa gorączka, katar, kaszel, utrata wechu i smaku - to nie są jakieś szczegolnie groźne i nieznane wcześniej objawy, towarzyszą niektóym ludziom przy pospolitych infekcjach górnych dróg oddechowych. Jak nie ma większych dolegliwości a po tych 2-3 dniach stan się poprawia to cóż to takiego, żęby ogłaszać światową pandemię, zamykanie krajów i restrykcje dla ludności?
Skupić się na leczyć tych, którzy maja powaźniejsze objawy a nie zliczać pozytywne testy u luidzi, z których większosc nawet tego by nie odczuła. I jeszcze codziennie w mediach podawać z namaszczeniem jako liczbę dnia niczym numery w lotto- 23 11
-
2020-12-05 08:21
(3)
Nie przechodziłeś COVID to nie powinieneś się wypowiadać. Znam kilkanaście osób, które go już przeszły włącznie ze mną. Zdecydowana większość przeszła z łagodnymi objawami (czyli takimi podobnymi do grypy). Ale dwie osoby przeszły chorobę ciężko i potrzebna była hospitalizacja. Prawdziwie bezobjawowo przeszła chorobę jedna osoba. Nie jest to zwykła grypa, bo spektrum objawów jest większe, a sama choroba trwa dłużej. Zwykłą grypę niejednokrotnie przeleżałem i bez leków zwalczałem w 3dni. COVID z większymi czy mniejszymi dolegliwościami trwał 14dni.
- 1 11
-
2020-12-05 10:17
(2)
Grypę wyleczełeś w 3 dni? 3 dni grypa? Ty miałeś przeziębienie, nie grypę. "Zdecydowana większość przeszła z łagodnymi objawami (czyli takimi podobnymi do grypy)." Grypa ma łagodne objawy? Twój komentarz to bełkot jakiegoś przedszkolaka który nie ma pojęcia o chorobach i ich lrzebiegu.
- 5 1
-
2020-12-05 21:02
Mam pojęcie. Co rocznie przechodzę sezonowe choroby, wszystkie zwalcza mój organizm. Ostatni raz po pomoc lekarską zgłosiłem się w 2007r kiedy to w środku wakacji miałem infekcję gardła i mówić nie mogłem. Wtedy to dostałem antybiotyk, z którym to nie miałem do czynienia od lat wczesnoszkolnych. Większość ludzi przechodzi grypę łagodnie. Przecież nie będę pisał, że miałem temperaturę 39stC i bolała mnie głowa, bo to chyba najczęstsze objawy chorób.
- 0 0
-
2020-12-06 21:58
Tak grypę przechodzi się od 3-7dni. Poszukaj sobie źródeł medycznych. Co ciekawe zarażasz jeszcze przed wystąpieniem objawów.
- 0 0
-
2020-12-05 11:05
Odp (4)
Powiedz to mojej mamie która 2 tygodnie temu straciła siostrę z powodu covid. Intensywna terapia śpiączka farmakologiczna respirator i przegrana. Przy tej chorobie najgorsza jest loteria jak masz szczescie przejdziesz łagodnie ale gwarancji nie ma. Osoby które z taka łatwością wydają opinie grypa ściema itp prośba o więcej empatii każdego dnia wiele rodzin przeżywa dramat bo traci bliskiego. Bez możliwości pożegnania obecności.
- 8 4
-
2020-12-05 18:40
Nie trzeba bylo (1)
Oddawać do szpitala a jeżeli już to nie pod respirator...
- 0 2
-
2020-12-06 21:59
A jaki masz wpływ na przebieg leczenia? Zastanów się.
- 0 0
-
2020-12-05 20:07
Współczuję. Ale niestety ludzie zawsze umierali i będą umierać. Natomiast zamykanie wszystkich w domach i wprowadzanie obostrzeń powoduje że ta umieralność wzrośnie jeszcze bardziej, z różnych innych powodów. Także ekonomicznych
- 0 0
-
2020-12-05 20:17
Szkoda kazdego czlowieka, ale z szerszej perspektywy jednostkowe dramaty sa wlasnie nieistotne.
- 0 0
-
2020-12-05 20:04
Dokładnie tak. Powtarzam to od wielu miesięcy. Ale rządy państw dalej brną w recesję. Musi być tego jakiś powód.
- 0 1
-
2020-12-05 23:59
sr*czka tez sie pojawia czasami. jedni zdarza drudzy nie- konca swiata (2)
z tego nie bedzie to samo z grypa
- 0 0
-
2020-12-06 08:15
Odp
Serio ten jad jest niezbędny . Inaczej nie umiesz tylko anonimowo przywalić ośmieszyć sprowadzić sprawę do banału? Ogarnij sie i wejdż na wyższy level jeśli chcesz aby ktoś Twoje opinie traktował poważnie.
- 0 0
-
2020-12-06 22:03
Niestety nie masz racji śmiertelność w przypadku COVID jest kilkunastokrotnie wyższa od śmiertelności dla grypy. Porównując przypadki bez chorób współistniejących. Gdyby porównać wszystkie przypadki do kilkudziesięciokrotnie. Gdyby choroba nie była tak groźna, nikt nie budowałby tymczasowych szpitali.
- 0 0
-
2020-12-04 19:39
(1)
Trochę empatii
- 7 16
-
2020-12-04 19:53
Fajnie by było
Jakby ona miała trochę empatii wobec mieszkańców Gdańska na codzień...
- 31 7
-
2020-12-04 21:18
ale Wy wszyscy głupi jesteście (9)
to jest choroba zakaźna, więc osoba zarażona zakaża innych. To że Ty masz katarek i kaszelek 3 dni nie oznacza, że Twój sąsiad tak samo to przechoruje. Po to jest izolacja, aby nie rozprzestrzeniać choroby. Czujesz się dobrze? Zostań w domu przez 10 dni i nie narażaj innych, wielu może pracować zdalnie więc wykorzystaj tą możliwość.
- 18 13
-
2020-12-04 21:50
gdyby co roku postępować tak samo z chorymi na grypę to mielibyśmy lockdown non-stop (8)
na grypę też chorują tylko niektórzy ale zaraża również ta część, która ma żadnych dolegliwości bo wirus nie przłamuje ich bariery immunologicznej.
- 18 4
-
2020-12-04 22:39
I tu dochodzimy do sedna...
Covid to nie grypa bo covid znacznie częściej kończy się wizytą w szpitalu niż grypa... bo znacznie więcej osób chorych na covid będzie wymagało respiratora... bo chorzy na covid pod respiratorem w przeważającej większości tego nie przeżyją. Nie ma na razie leku, nie ma szczepionki więc jedyne co można to izolować osoby zainfekowane i zachować dystans
- 8 8
-
2020-12-05 08:23
(6)
Na grype rocznie w Polsce umiera okolo150osób, zależy od roku. W listopadzie na covid około 600dziennie. Raczej nie ma porownania
- 5 4
-
2020-12-05 10:19
(2)
A ogólnie dziennie umiera 1200 osób, czyli mamy hiperpandemię życia.
- 2 3
-
2020-12-05 11:34
(1)
Ale te zgony covid są dodatkowymi gdyby nie covid Ci ludzie by najprawdopodobniej żyli. Statystyka jest tu nieubłagana, będzie to widać za parę lat po covidzie jakie będą piki w miesiącach covidu
- 2 2
-
2020-12-05 11:59
Duża ilość zgonów jest spowodowana zamknięciem slużby zdrowia. Ja umiem dodać 2+2, Ty łykasz papkę nadawaną z TV.
- 3 3
-
2020-12-05 18:41
Ta ta
600 osób.... Podłączeni pod respirator? Wszystko jasne... W szpitalu jeszcze jaśniejsze...a grypa nie jest zwykłą ja mam po niej Blizne na sercu...
- 0 0
-
2020-12-05 20:00
(1)
W tym roku zachorowalność na grypę spadła o ponad 95%. Teraz "wszyscy" chorują na Covid. Rok temu jak ktoś z rakiem mając grypę umierał to wpisywano rak, a w tym roku wpisuje się covid. Widzisz różnicę...
- 0 2
-
2020-12-06 22:07
No to porównaj sobie ile osób w zeszłym roku zmarło na grypę. A ile osób w tym roku bez chorób współistniejących a covid. będzie przewaga COVID ok 20 krotna. Ciekawe ilu ludzi by zmarło gdyby nie obostrzenia.
- 0 0
-
2020-12-04 23:15
a co napiszesz jak zachorujesz(test poprosze) ?
- 2 2
-
2020-12-05 00:58
d**il
d**il do kwadratu. Tacy jak ty robią z tego kraju pośmiewisko. Powinni takich jak ty w kosmos wyslac na 200 lat
- 2 2
-
2020-12-05 09:26
Akcja "wyszczepiania" zbliża się nieuchronnie, to i trzeba sobie załatwić pretekst do niepodlegania tej procedurze.
- 2 3
-
2020-12-04 18:56
Jest wiele zdjęć z okresu samoizolacji/pandemii gdzie ta pani nie przestrzega zaleceń (25)
przytulasy z obcymi - więc jest sama sobie winna
- 414 132
-
2020-12-04 18:58
znaczy nie leczyc. (3)
- 24 5
-
2020-12-04 19:04
Oczywiście (2)
Zdjęcia z politykami bez maseczek - teraz są tego konsekwencje.
- 47 10
-
2020-12-04 21:10
(1)
przyklad dal nam bezsporny narodowy autorytet, ktorego bol jest wiekszy niz innych rodakow
- 17 26
-
2020-12-04 22:57
Toś sobie autorytet znalazł.
- 7 1
-
2020-12-04 19:15
Prawda,też nie raz to było widoczne,bez maski,po prostu hajlajf :D
- 23 4
-
2020-12-04 19:45
przestań z tymi swoimi maseczkami i powtarzaniem tych bzdet (9)
ludzie zarażali się i będą się zarażać tzw drogą kropelkową jak ludzki gatunek istnieje i bedzie istniał. Słyszałeś pewnie wiele razy z ust autorytetów rządowych, że te maseczki nie pomagają a mają służyć głównie temu żebyś pamiętał i był pokorny.,
- 12 36
-
2020-12-04 19:55
Powiedz to chirurgom przed operacją na sobie, (8)
bo to Ty wiesz lepiej od specjalistów, że maseczki są niepotrzebne. Przestań pisać głupoty.
- 36 11
-
2020-12-04 20:45
najpierw się dowiedz po co chirurdzy maja maseczki (2)
głównie chodzi o nie zanieczyszczenie tzw. pola operacyjnego i w drugą stronę, żeby coś im nie bryzgnęło pod ciśnieniem prosto w błony śluzowe okolic ust i nosa. Przykłąd chirurgó na dorabianie argumentów do tez maseczkowców jest akurat mało trafiony, wymyśl coś lepszego, np Michaela Jacksona.
- 17 12
-
2020-12-05 13:29
(1)
Jak można manipulować,potwierdzać obowiązek maseczki w czasie operacji bo co? Sam dałeś sobie odpowiedzieć,a w pandemii to co? ktoś zarażony może Ci kichnąć prosto w twarz i jest fajnie?
Zastanów się trochę zanim coś napiszesz!- 3 3
-
2020-12-05 13:42
Maseczki
Dlatego objawowi muszą nosić maseczki a zdrowi nie muszą. Poza tym lekarze noszą maski w sterylnym pomieszczeniu a nie na dworzu czy w środkach komunikacji gdzie maska zbiera wiele zanieczyszczeń którymi trzeba potem oddychać zamiast świeżym powietrzem...
- 1 1
-
2020-12-04 20:49
(4)
No co ty, chirurdzy noszą maski tylko po to aby się powstrzymać od lizania skalpeli, to przecież każdy wie ;-)
- 21 3
-
2020-12-04 21:12
nie wiem jak z chirurgami ale maseczki dla zwykłych ludzi zwłaszcza na otwartej przestrzeni to jakaś bzdura (3)
równie dobrze mogliby nosić amulety indiańskie w kieszeni. A poza tym to po co ozdrowieńcy, których jest tak dużo że aż rząd sie chwali też mają nakaz zamaskowania? Przecież to jest absurd do kwadratu.
- 16 13
-
2020-12-05 08:27
(2)
Przez maseczkę nie będziesz szedł i pluł gdziekolwiek zechcesz. A jak kichniesz spontanicznie, to ten aerozol nie zostanie tak mocno i skutecznie rozniesiony po okolicy, być może na innego pieszego za tobą.
- 5 2
-
2020-12-05 13:07
Widocznie tak byłeś chowany, że plujesz na wszystkich dookoła. Mnie od dziecka wychowywano i uczono, że przy kaszlnięciu czy kichnięciu zasłania się usta. To jest kultura, jak widać Tobie jej brakuje, bo opisujesz nam jakieś swoje doświadczenia o pluciu na innych pieszych.
- 2 1
-
2020-12-05 13:47
Że co
Ja np. Nie pluje nigdzie i nie kicham spontanicznie. Jestem zdrowy i normalny. Też muszę nosić maskę za karę żeby wszystkim przypominać o "pandemii"?
- 2 1
-
2020-12-04 20:12
Za to pierwsza do udzielania rad
Noście maseczki! Dystans społeczny!
- 22 2
-
2020-12-04 20:13
Janusz Ch (5)
Podły pisowski troll
- 11 27
-
2020-12-04 20:17
Nigdy nie głosowałem na PiS :) (3)
- 10 4
-
2020-12-04 20:45
a ja jestem miss polonia
Pies, pierwszy chłopak Kory
- 5 6
-
2020-12-04 20:56
Janusz Ch myśli że jest anonimowy (1)
- 6 9
-
2020-12-05 09:34
Właśnie Ty też nie jesteś anonimowy... dopowiedź sobie dalszy ciąg...
- 3 1
-
2020-12-05 09:32
Co szczujesz...
- 1 2
-
2020-12-05 07:58
(1)
Lubię poczytać te twoje mądrości. Skąd się tacy życzliwi i mądrzy ludzie biorą ?Jest jeszcze nadzieja dla ciebie choć to trudna walka i potrzebny dobry specjalista.
- 2 3
-
2020-12-05 10:39
Za to dla ciebie nie ma już nadziei.
- 1 1
-
2020-12-05 13:25
Nosił wilk razy kilka,ponieśli i wilka.
Nie sympatyzuję z tą Panią,ale mimo wszystko,życzę jak najszybszego wyzdrowienia.- 0 0
-
2020-12-04 18:58
Dużo zdrowia i dobrej kondycji Pani Prezydent ! (3)
- 134 198
-
2020-12-04 19:50
I szybkiego powrotu na marsze "kobiet"! (1)
- 19 3
-
2020-12-04 20:17
zmywar
- 6 0
-
2020-12-05 16:18
wez przestan wazelinować,bo mi niedobrze....
- 0 0
-
2020-12-04 18:59
Mój syn z synową byli u rodzinki , mama , tata i 5 letnia dziewczynka po paru dniach mama dziewczynki zadzwoniła (5)
,że ciężko Koro przechodzi tato dziewczynki (bez chorób współistniejących ) a za parę dni zachorował po tej wizycie mój syn i synowa , synowa bezobjawowo ,a syn ciężko , po przechorowaniu tego świństwa ma zadyszkę i zmiany w płucach , darujcie sobie gosciny świąteczne ,chociaż jeden raz w swoim życiu , nie umrzecie z tego powodu ,
- 252 73
-
2020-12-04 19:06
Zaszczep się tylko oddam wam swoją szczepionkę
- 21 20
-
2020-12-04 19:25
Pujde nikt mi niebedzie nic zabranil (2)
Strajk kobiet mozna a na wigilie zakaz
- 24 22
-
2020-12-04 21:56
A na wigilię maseczkę założysz.
- 6 11
-
2020-12-05 00:08
Mam nadzieję, że to prowokacja
Nie chce mi się wierzyć, że w tym kraju ma miejsce taki analfabetyzm.
- 16 3
-
2020-12-04 19:29
Ale kogo to obchodzi?
Nie masz z kim porozmawiać?
- 18 16
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.