- 1 Mała uliczka, duży problem (143 opinie)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (429 opinii)
- 3 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (109 opinii)
- 4 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (265 opinii)
- 5 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (168 opinii)
- 6 Po wyborach chcą zbudować ruch miejski (104 opinie)
Auta skanują rejestracje na ulicach Gdyni
Na ulicach Gdyni pojawiły się pojazdy do mobilnych kontroli. Mają skanery laserowe, kamery i będą weryfikować, czy zaparkowane w mieście auta posiadają wniesioną opłatę. Regularne kontrole rozpoczną się we wrześniu.
Czy sądzisz, że kontrola płatnego parkowania w Trójmieście jest szczelna?
Mobilne kontrole będą się odbywać przy pomocy dwóch elektrycznych pojazdów wyposażonych w system kamer oraz laserowych czujników LIDAR.
Dwie kontrole w odstępie kilku minut
- Będą weryfikować, czy zaparkowane auta posiadają wniesioną opłatę, jeśli nie będzie ona wniesiona, informacja zostanie automatycznie przekazana do systemu nadzorczego SPP wraz z kompletem dokumentacji celem wystawienia zawiadomienia. Każdy samochód będzie kontrolowany dwukrotnie w odstępie kilku minut, aby uniknąć sytuacji, gdy kierowca dopiero zaparkował i dokonuje opłat w parkomacie lub elektronicznie - mówi Michał Felon, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
Obecnie trwa kalibrowanie systemu na potrzeby urzędników. Regularne sprawdzanie pojazdów rozpocznie się we wrześniu i obejmie cały obszar strefy płatnego parkowania. Dziennie ma być kontrolowane nawet 9 tys. pojazdów.
Auto do e-kontroli w Gdańsku
Nie ma opłaty? Urzędnicy przyślą list
W przypadku braku opłaty zawiadomienie trafi listownie do właściciela pojazdu. Na stronie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni poprzez panel "zawiadomienie plus", po podaniu numeru rejestracyjnego i numeru zawiadomienia, kierowca będzie mógł sprawdzić zdjęcia swojego pojazdu oraz opłacić zawiadomienie przez Internet.
- System e-kontroli SPP powinien rozpoznawać numery rejestracyjne pojazdów z prędkością niepowodującą utrudnień w ruchu miejskim i działać w każdych warunkach pogodowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa system zapewni anonimizację wizerunku wszystkich osób i pojazdów, których sprawa nie będzie dotyczyć. Poza kontrolą opłat parkingowych, dane będą wykorzystywane do pomiaru czasów parkowania, rotacji parkujących pojazdów czy do określenia struktury wnoszonych opłat - opowiada Michał Felon, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
Jazda samochodem do e-kontroli w Gdańsku. Film z lisopada
Miejsca
-
ZDiZ Gdynia Gdynia, 10 Lutego 24
Zobacz także
Upomnienia za parkowanie elektryków
E-kontrola zostaje, ale jest jedna zmiana
Opinie wybrane
NIE PISZ Z NIENAWIŚCIĄ I HEJTEM.
TAKIE OPINIE SKASUJEMY.
Dodaj opinię
Odpowiedz
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 15:46
Kilka minut to zbyt krótko. (1)
Najpierw parkujesz, zabezpieczasz auto to już ponad minuta.
Potem idziesz do parkometru, masz szczęście jak poszedłeś w dobrym kierunku to też ok 2 minut...
Teraz wniesienie opłaty około minuta.
A jak masz pecha to stoisz w kolejce do parkomatu.
Myślę że powinno to być 10 minut.
Nie krócej.
Nie każdy częstoNajpierw parkujesz, zabezpieczasz auto to już ponad minuta.
Potem idziesz do parkometru, masz szczęście jak poszedłeś w dobrym kierunku to też ok 2 minut...
Teraz wniesienie opłaty około minuta.
A jak masz pecha to stoisz w kolejce do parkomatu.
Myślę że powinno to być 10 minut.
Nie krócej.
Nie każdy często parkuje i ma aplikacje w smartfonie.
W sumie taki kids and go powinien być darmowy przez 10-15 minut.
Bo to nie zajmuje miejsca parkingowego.
W 10 minut to z fejs iem tam i z powrotem niczego w sklepie nie kupisz.
A karać już kilka minut po zaparkowaniu to skandal.
Mi raz wniesienie opłaty w samym parkometrze zajęło 5 minut.
Bo.. zostawiłem okulary do czytania w aucie i choć było blisko od parkometru to w sumie 3 razy zaliczyłem trasę auto-parkometr.
Akurat słońce świeciło w monitor i trudno było się polapac co wyświetla.
Gdybym dostał mandat to bym go nie przyjął.
A co mają powiedzieć seniorzy ???
Znam kilku co ledwo obsługują swoją starą komórkę , nie smartfon i przyciski im się czasem mylą.
Im wbicie się do parkometru zajmuje wiele prób i sporo czasu.
A to też przecież ludzie tyle że analogowi, i te 10 La będą jeszcze żyć.
Niech ktoś poprawi te procedury z czasemPulsar1 rok
- 42 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-31 15:20
Jak ktoś ma problem z obsługą parkometru to nie powinien prowadzić samochodu, a pieszych na przejściu widzisz bez okularów czy też słabo?
1 rok
- 0 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 14:04
Kolejny bat glownie na mieszkancow!
pytanie nasuwa sie samo, czy skoro mialo to pomoc w sprawdzeniu nierzetelnych kierowcow unikajacych oplaty za parkowanie to nie powinno byc tych pojazdow przed wakacjami?, dlaczego zawsze miasto jest przeciw miejscowym. Skoro my mieszkancy mamy klopot z zaparkowaniem auta, miasto twirdzac ze dla naszego dobra pobierze oplate, lupi nas po sezonie tak samo jak w czasie wakacji, czy nie powinny byc wieksze oplaty w okresach wakacyjnych a po nich brak oplatlub chociaz obnizenie?
mieszkaniec1 rok
- 11 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 16:32
Parkowanie "na dziko"!
Bardziej interesuje mnie, kto, jak i czy w ogóle zajmie się samochodami, które parkują poza wyznaczonymi miejscami parkingowymi, tuż przed znakiem P lub tuż za nim, na chodniku i na każdym skrawku zieleni miejskiej (po której już z reguły nie ma śladu, tak jest rozjechana). Straż Miejska oznajmiła mi, na próbę zgłoszenia, że to ich nie interesuje, bo i tak nie mogą nic zrobić. Na trawniku można parkować, jest na to jakiś przepis!!! Jeśli to prawda, niech miasto zmieni przepis lub Straż Miejską.
budowniczyruin1 rok
- 6 10
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 18:46
niby dobrze
ale nie do końca,auto będzie skanować tablice tych ktorzy bez opłaty zaparkowali na wyznaczonych miejscach parkingowych ,a co dla cwaniaczków blokujących pas drogowy np.równolegle z wyznaczonym parkingiem,przecież to jest niezgodne z przepisami a nasze służby udają że tego nie widzą wielokrotnie przejeżdżając obok tak zaparkowanych pojazdów.
ale nie do końca,auto będzie skanować tablice tych ktorzy bez opłaty zaparkowali na wyznaczonych miejscach parkingowych ,a co dla cwaniaczków blokujących pas drogowy np.równolegle z wyznaczonym parkingiem,przecież to jest niezgodne z przepisami a nasze służby udają że tego nie widzą wielokrotnie przejeżdżając obok tak zaparkowanych pojazdów.
a wystarczy tylko się przejechać ,zrobić zdjęcie i wysłać mandat za 1500,00,przy drugiej takiej sytuacji władować na lawete i na parking do Pruszcza oczywiscie mandat i pozostałe koszty ,porządek gwarantuję w ciągu kwaartałujajakobyły1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 11:45
Zastanawia mnie dlaczego (14)
Gdynia nie może mieć normalnego minutowego systemu płatności mobilnych tak jak np. Gdańsk. Płacąc np. przez Sky Cash z konta pobiera się od razu 2 zł nawet jak chcesz zapłacić za minutę postoju. Przecież to jeden wielki absurd. Na szczęście te problemy mnie nie dotyczą bo już od roku nie mieszkam w tym smutnym, nieprzyjaznym do życia mieście
1 rok
- 188 14
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 07:45
Jak cię nie dotyczy to czemu tu wyplakujesz te żale ?
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 20:33
Nie jesteś sam, nie mieszkam od pół roku i wiele problemów zniknęło
1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 11:32
A to ciekawe
Ciekawe, bo ja w Gdyni korzystam z aplikacji Sky Cash i wszystko działa jak należy
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 10:22
Były mieszkaniec Orłowa (3)
Fakt. Brak w Gdyni możliwości skorzystania z aplikacji-Systemu SkyCash świadczyć może o tym, że Władze nie chcą integracji w ramach Trojmiasta, co jest ze szkodą dla jego Mieszkańców.
Dlaczego tak jest? Czy wynika to jedynie z potrzeby zachowania odrębności-życia w nimbie "Miasta z Morza i Marzeń"?1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 12:14
przecież możesz płacić skycashem w Gdyni za parkowanie (1)
Wystarczy wejść w aplikację i zobaczysz, że można. Ponadto na każdym parkometrze masz naklejkę skycash..,,
Mam wrażenie, że te komentarze oczerniające pisze jakaś wynajęta grupa1 rok
- 1 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 05:08
Potwierdzam, można. Natomiast tak jak kolega wspomnial od razu 2zl ściąga. Ostatnio stanąłem pod dworcem, chcialem sprawdzic jedna informacje przy okazji, 2minuty kosztowały mnie 2 zł. Teraz w sobotę bylem na Abrahama, chcialem opłacić postuj na godzinę, gdyż wiedziałem, że dłużej nie będę tam stal. Nie mogłem do wyboru albo 45min albo 1h 6min. W
Potwierdzam, można. Natomiast tak jak kolega wspomnial od razu 2zl ściąga. Ostatnio stanąłem pod dworcem, chcialem sprawdzic jedna informacje przy okazji, 2minuty kosztowały mnie 2 zł. Teraz w sobotę bylem na Abrahama, chcialem opłacić postuj na godzinę, gdyż wiedziałem, że dłużej nie będę tam stal. Nie mogłem do wyboru albo 45min albo 1h 6min. W moich oczach czyste złodziejstwo, po co mam płacić kartą skoro nie mogę zapłacić tyle ile chce za tyle ile wskazuje parkometr bo podobno godzina to 5.5 ale jej nie ustawisz. Kpina, dobrze, że wynoszę się z tego pożal się Boże miasta...
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 11:12
po prostu boli gdynię, że nigdy nie dorównają Gdańskowi
1 rok
- 3 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 09:57
Gorzej.... skycash pobiera wiecej oplaty za godzine
Miałam na koncie 6zl i po 55 minutach informacja ze brak środków na koncie i koniec parkowania
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 07:02
Bo to dusigrosze i pazerne oblechy
1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 17:49
To jest nieuczciwe
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 14:26
Nikt tu za tobą nie tęskni. (1)
Całe szczęście, że już cię tu nie ma.
1 rok
- 0 30
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 22:40
Więcej ludzi się stąd wyprowadza, a Ty zazdrościsz?
1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 14:08
Trzeba będzie zakładać ukraińskie
Tablice Hehe
Volt1 rok
- 11 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 12:25
Bo w Gdyni urzędują złodzieje nienawidzący mieszkańców
1 rok
- 29 4
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 20:59
Bardzo dobrze (52)
Brawo Gdynia, widać ktoś policzył jak szybko takie auto się zwróciło w Warszawie i Gdańsku.
Koniec cwaniactwa. Ten kwik dotychczas bezkarnych oszustów w komentarzach jest muzyką dla moich uszu :)
A i uprzedzając - mam samochód. Jak parkuję to płacę.1 rok
- 154 319
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 17:44
Rozrywka jest (1)
Czytanie tych komentarzy jest jednym z moich ulubionych zajęć. Zawsze głośno
leje ze śmiechu. Dzięki do wszystkich komentujących za intelektualną przerwę!Wogi1 rok
- 1 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 03:55
Przyznam ze robie to samo a artykulow nie czytam bo sa nudne.
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 09:34
gon sie, zlodzieja z UM Gdynia tylko zacieraja lapki na widok kasy
a centrum umiera.
vip1 rok
- 5 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 08:38
przeprowadz się do komunistycznych chin jak ci tak teskno do kontroli
1 rok
- 3 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 12:14
obywatel (1)
i**ota...
1 rok
- 1 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 16:30
Lepiej cwany i**ota niż pokorny cymb... Ł jak ty
1 rok
- 6 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 08:52
(2)
Przerabiam jedną literkę na tablicy np. Z 3 na 8 i guzik z ich drogiego sprzętu. Już nie raz to robiłem w Gdańsku i nigdy żadnego mandacik, a parkowanie zawsze za frre.
Spryciarz1 rok
- 8 13
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 13:46
Wystarczy liścia przykleić
I mogą Cię cmoknąć w pompon
1 rok
- 6 4
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 09:21
Sprytnie oszczędzasz kilka złotych, super. Pomyśl, ile jeszcze zaoszczędzisz, jak cię wsadzą na 3 lata za fałszowanie tablic.
Albo poczekaj chwile, właśnie mają podbić stawkę do 5 lat. To dopiero będzie oszczędność, 5 lat na utrzymaniu podatników.
1 rok
- 14 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 07:31
W Gdańsku faszysci wlepili mi mandat za 25 sekund przekroczenia, bilet był wykupiony do 14.26 a zdjęcie z 14.26.25 sekund (4)
Odwolałem się ale naziści byli nieulegli. Shalom Trunkiewicz
1 rok
- 23 18
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 14:22
Kup sobie lepszy zegarek. i**ot
lee1 rok
- 1 5
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 08:48
Oj tam
To byli Zielonoświątkowcy
O 7 rano już 2 promile?1 rok
- 3 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 07:44
(1)
Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
1 rok
- 22 14
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 11:16
obecna szczyna pracującxa w sm i tych strefach to takie dno że w razie w to pierwsi pod ścianę pójdą rachunki będą z tym elementem wyrównywane na razie cwaniaczą do pierwszej kulki
1 rok
- 5 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 21:12
czyli godzisz się z tym, że Twoje pieniądze idą psu w d***e? (36)
SPP nie zarabiają pieniędzy, co najwyżej zarabiają na swoje utrzymanie. SPP to tylko ideologiczna zagrywka, próba, żeby zagonić ludzi do zbiorkomu i nic więcej. Ani nie zwiększyła się rotacja, ani nie przybyło wolnych miejsc do zaparkowania.
z7001 rok
- 55 23
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:30
A kasa z podatkow idzie na utrzymywanie patologicznych kobiet-nierobów-inkubatorów i ich 'kąkubętów' i to dopiero jest kasa psu w d...
Y Y1 rok
- 14 4
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 21:28
(34)
SPP nie ma zarabiać, ma zniechęcać do samochodu, wymuszać rotację i zapewniać, żeby były wolne miejsca parkingowe jak już jednak ktoś tym samochodem przyjedzie.
I to popieram w pełni. Dwa pierwsze punkty są realizowane poprawnie, a jeśli trzeci nie, to znaczy, że parkowanie jest dalej za tanie.1 rok
- 31 45
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 12:43
Pierwszy raz widzę samorząd, który zniechęca do przyjazdu do swojego miasta (2)
1 rok
- 16 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 08:08
Widocznie nigdy nie byłeś za granicą (1)
1 rok
- 0 5
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 15:22
No ta, bo Dynia jest jak Wenecja ;)
1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:07
ceny w sklepach powinny być 2x wyższe w centrum (2)
dlaczego?1 rok
- 8 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:23
Żeby nikt nie przyjeżdżał do centrum ;) (1)
1 rok
- 12 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 05:03
Niech sobie siedza w tym swoim centrum. Osobiscie jestem z witomina i mi jakoś do centrum się nie spieszy...
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 00:23
dlaczego ma zniechęcać do samochodu? (17)
po to ludzie je wymyślili, żeby było im wygodniej, dlatego ludzie z nich chcą korzystać. To proste. Dalej, Gdynia to nie Londyn, czy Paryż, gdzie ludzi jest tylu, że nie ma przestrzeni, aby każdy mógł podjechać samochodem do miejsca pracy. Ze zbiorkomu korzysta młodzież szkolna i emeryci, ewentualnie niewykwalifikowani pracownicy, zaś rowerem
po to ludzie je wymyślili, żeby było im wygodniej, dlatego ludzie z nich chcą korzystać. To proste. Dalej, Gdynia to nie Londyn, czy Paryż, gdzie ludzi jest tylu, że nie ma przestrzeni, aby każdy mógł podjechać samochodem do miejsca pracy. Ze zbiorkomu korzysta młodzież szkolna i emeryci, ewentualnie niewykwalifikowani pracownicy, zaś rowerem poruszają się różni aktywiści, studenci, oraz single, którzy pracują w jednym miejscu, a swoje potrzeby w 90% zapewnia im lokalny przybytek z logo płaza na zielonym tle. Polityka transportowa tego miasta najbardziej bije w przedsiębiorców, pracujących rodziców, którzy mają milion spraw do załatwienia dziennie. Odpowiedź na pytanie która grupa przynosi miastu największy dochód pozwolę sobie przemilczeć
z7001 rok
- 52 25
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:25
Kto ci broni korzystać z samochodu ?
Masz tylko obowiązek parkować w miejscach do tego przeznaczonych i uiścić za to opłatę parkingową. Chyba proste ?
1 rok
- 11 10
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:00
gdy wszyscy w mieście chcą korzystać z samochodu (9)
wszyscy stoją w korkach. Nadmiar samochodów wykorzystywanych także w niepotrzebnych przejazdach (na odległości do 3-7 km) jest głównym źródłem utrudnień dla ruchu samochodów. Samochód jest najbardziej terenochłonnym środkiem transportu, nieodpowiednim do jazdy po mieście. Bez spokojnego zakwestionowania jego dotychczasowej roli w życiu mieszkańców warunki korzystania z niego w mieście i jakość życia w nim będzie się tylko pogarszać.
1 rok
- 12 21
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 16:59
Dystans (2)
5-7 kilometrów X2 daje 10-14 km.komunikacja to jest przynajmniej 10pln i strata niech będzie godzina,czekanie na autobus itp.podczas gdy autem te 14 km to jest litr paliwa mniej więcej plus opłata 2zl za 20 min i powrót do domu w aucie z klima!co wychodzi lepiej?
1 rok
- 9 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 08:07
Słyszałeś kiedyś o biletach okresowych? (1)
1 rok
- 0 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 22:17
pracuje zdalnie
raz w tygodniu mam dojechać do centrum. Po co mi bilet miesięczny?
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 13:44
Nie beddiesz inny mówił jak mają żyć komuchu
Tfu
1 rok
- 10 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 12:40
Jakość życia w Gdyni już od dawna pozostawia wiele do życzenia
Komunikacja miejska tnie kursy i jest coraz droższa. Przejechanie dwóch i dwudziestu dwóch przystanków kosztuje dokładnie tyle samo. PKM istnieje tylko teoretycznie. Biletu SKM+ZKM w rozsądnej cenie dalej nie ma. Transport szynowy na północ miasta ciągle w fazie planów. Legendarne przejazdy kolejowe w Chyloni są utrapieniem także dla pieszych i
Komunikacja miejska tnie kursy i jest coraz droższa. Przejechanie dwóch i dwudziestu dwóch przystanków kosztuje dokładnie tyle samo. PKM istnieje tylko teoretycznie. Biletu SKM+ZKM w rozsądnej cenie dalej nie ma. Transport szynowy na północ miasta ciągle w fazie planów. Legendarne przejazdy kolejowe w Chyloni są utrapieniem także dla pieszych i rowerzystów. Infrastruktura dla rowerów najgorsza wśród dużych polskich miast. Rower miejski jak yeti, ciągle wszyscy o nim piszą a nikt go nie widział. Parkingi na obrzeżach centrum istnieją tylko na rysunkach. To były przespane 24 lata obecnej ekipy. Świat nam cywilizacyjnie odjechał.
1 rok
- 25 4
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:44
najlepiej się teleportować
albo kupić latające auto jak w filmach sci-fi ;). Nie ma lepszego środka lokomocji póki co i pewnie jeszcze jakiś czas tak będzie. Jakie korki? Gdynia to de facto przerośnięta wioska, a nie miasto takie jak Warszawa czy Poznań. Tu nie ma klasycznego centrum z tysiącem biur, do których trzeba dojechać - w takiej sytuacji zgodzę się, że zbiorkom,
albo kupić latające auto jak w filmach sci-fi ;). Nie ma lepszego środka lokomocji póki co i pewnie jeszcze jakiś czas tak będzie. Jakie korki? Gdynia to de facto przerośnięta wioska, a nie miasto takie jak Warszawa czy Poznań. Tu nie ma klasycznego centrum z tysiącem biur, do których trzeba dojechać - w takiej sytuacji zgodzę się, że zbiorkom, najlepiej na szynach w podziemiu musi być. Ale nie w Gdyni - tu się tylko korkuje na dojazdówkach na przedmieścia, ale to temat na zupełnie inną rozmowę. Tu mi chodzi tylko o SPP - wprowadzenie stref absolutnie nic pozytywnego dla miasta nie wniosło, ani nie spowodowało że jest więcej miejsc do parkowania (per saldo mniej, ponieważ kucyk z uporem maniaka likwiduje parkingi nie dając nic w zamian - jak np kuriozalny plac koło teatru, albo przy akwarium), ani nie zwiększyło rotacji, ani nie przyniosło miastu wiekszych środków na inwestycje. Utrudniło życie i wygenerowało patologie w postaci pozapychanych ulic na granicach stref, płatnych parkingach przy centrach handlowych (zjawisko, które w 100% jest efektem wprowadzenia stref), itd.
z7001 rok
- 17 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:22
Pozwól, że to ja ocenię (2)
Co jest mi potrzebnym przejazdem.
1 rok
- 20 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 15:08
Pozwól mieszkańcom ulicy wybrać, jak chcą nią gospodarzyć. Wolność ma dwa końce.
1 rok
- 9 1
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 14:22
To płać i płacz.
Przyzwyczajaj się, że utrudnień dla aut będzie coraz więcej.
1 rok
- 6 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 09:48
(4)
Gdynia to nie Londyn, ALE właścicieli samochodów jest tylu, że nie ma przestrzeni, aby każdy mógł podjechać dokładnie gdzie chce. Ludzie powinni przesiąść się na zbiorkom jadąc do centrum między innymi z tego powodu.
1 rok
- 9 22
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 20:45
Zaznacze jeszcze, ze w pracy nie obowiazuja mnie zadne swieta i wolne weekendy, 365dni w roku dzialamy.
W wieku produkcyjnym1 rok
- 3 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 20:43
Chyba śnisz
Gdy autobusy i skm beda czyste, punktualne, szybkie to MOŻE czesciej bede korzystal. Na codzien, gdy na godz. 6.50 mam dojechac do pracy 25km, pracowac 10-12 godzin, wrocic 25km i po drodze zrobic zakupy, a moze jeszcze pojsc prywatnie do lekarza, to sorry, ale pałuj sie z ta swoja komunikacja miejska.
W wieku produkcyjnym1 rok
- 7 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 10:19
To słowo zbiorkom kojarzy mi się ze Stalinem (1)
Ruskie komuchy chciały zdobyc cały świat i przerobić na swoją modłę...
Teraz próbują znowu i znowu im nie wychodzi, a ludzie będą jeździć samochodami ;)1 rok
- 21 8
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 15:07
Tak sobie tłumacz, swoje socjalistyczne zapędy na darmowe parkowanie.
1 rok
- 5 12
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 08:48
Ta, milion, na bank.
1 rok
- 3 6
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 23:15
Duzo taniej jest zniechecic do samochodu (1)
stawiajac na wjezdzie do centrum znak zakaz ruchu.
1 rok
- 19 14
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 22:14
można też wykopać rów w poprzek
lub zlikwidować jezdnię. Nie ma znaczenia i tak nikt już tam nie jeździ.
1 rok
- 2 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 23:05
pogadaj z włascicielami knajp, sklepów, drobnych usług objętych SPP to ci powiedzą jak strefa zniechęciła klientów (4)
ludzie jakoś nie kwapią się, żeby odwiedzać je jak dawniej ale dopłacając do kazdej wizyty haracz dla Wojtka i jego bandy żeby mogli kupić za to m.in. przepłacone samochody do kontrolowania
1 rok
- 54 22
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 12:47
Gdynia (3)
To jedź teraz na skwer czy bulwar i zobacz co się dzieje nie ma szans na zaparkowanie.
1 rok
- 11 9
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 04:59
Wiedząc, że jest problem. Nie jeżdżę, prędzej pojadę do Gdańska bo tam przynajmniej cos sie dzieje...
1 rok
- 0 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 15:04
Cały rok nie składa się tylko z upalnych urlopowych weekendów
1 rok
- 11 2
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-27 14:19
Na bulwarze wolne miejsca!!!!
1 rok
- 1 7
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 22:09
Likwidacja miejsc parkingowych zapewnia wolne miejsca parkingowe. (2)
1 rok
- 28 10
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-28 11:56
(1)
Polska to kraj w którym jako jedynym w europie wzrasta udział transportu indywidualnego kosztem transportu publicznego przy rosnącym wykluczeniu komunikacyjnym... Jeszcze 20 lat temu wszędzie można było dojechać transportem publicznym a dziś nawet 20km od centrum bez samochodu ani rusz...
Jak chcą wyeliminować nadmierny ruch samochodowy to muszą poprawić siatkę połączeń a nie likwidować parkingi bo to nie tędy droga...1 rok
- 5 3
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-29 03:46
I obnizyc ceny biletow
1 rok
- 1 0
Twoja opinia
Zmień treść
-
Zgłosiłeś tę opinię do moderacji -
2022-08-26 21:08
Ty tam Wojtek nie biadol i się nie przechwalaj a w Gdańsku i Wa-wie nie byłeś i nic nie wiesz nic nie widziales
1 rok
- 31 29
Twoja opinia
Zmień treść
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.