- 1 Kradli w Rivierze. Kojarzysz ich? (127 opinii)
- 2 Meleksami za darmo po centrum Gdyni (72 opinie)
- 3 Utonięcie 28-latka w jez. Otomińskim (276 opinii)
- 4 Kilkanaście tys. kwiatów do rozdania (51 opinii)
- 5 Dwukrotnie przeszła każdą ulicę w mieście (171 opinii)
- 6 Opaska pomoże odnaleźć zgubione dziecko (86 opinii)
Auta z wypożyczalni blokują miejski parking
Wrócił problem z wykorzystywaniem publicznych miejsc postojowych przez flotowe auta. Na samochody należące do jednej z sieciowych wypożyczalni, które blokują miejsca w Redłowie przy ul. Halickiej, zwrócił uwagę nasz czytelnik. W poniedziałek auta blokowały aż 7 z 8 ogólnodostępnych miejsc.
Carei to sieciowa wypożyczalnia samochodów klasy standard i premium, oferująca wynajem krótko- i średnioterminowy na terenie całego kraju. Firma działa od 2006 r. i posiada 14 oddziałów m.in. w Trójmieście. Gdyńskie biuro mieści się przy ul. Stryjskiej, a więc tuż obok miejsc postojowych, na których nasz czytelnik natknął się na siedem flotowych samochodów.
Problem zajmowania publicznych miejsc postojowych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą nie jest nowy. O podobnych przypadkach informowaliśmy już kilkukrotnie.
W sierpniu 2019 r. podobna sytuacja miała miejsce... po sąsiedzku - na parkingu Park & Ride przy SKM w Redłowie.
Zimą 2018 r. opisaliśmy podobny problem zastawionego przez auta flotowe osiedlowego parkingu na Morenie, a chwilę wcześniej o podobnym zjawisku poinformowali czytelnicy i pasażerowie Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. W tym przypadku w zaplecze jednej z firm wynajmujących auta zamienił się parking P&R przy PKM Kiełpinek.

Zazwyczaj po nagłośnieniu sprawy przez portal Trojmiasto.pl miejsca były zwalniane, a firmy przestawiały swoje auta na strzeżone i zamknięte parkingi.
W poniedziałek skontaktowaliśmy się z przedstawicielem gdyńskiego oddziału wypożyczalni, ale nie udało nam się uzyskać komentarza w sprawie samochodów zaparkowanych na ul. Halickiej. Gdy tylko go otrzymamy, dodamy stanowisko firmy do artykułu.
Opinie wybrane
-
2023-03-14 07:15
(4)
Podobnie jest w redlowie przy kościele - bardzo często po 6 albo więcej samochodów z pobliskiego SKOKU zaparkowanych na ogólnodostępnym parkingu pomimo że na parkingi pod budynkiem SKOKU są wolne miejsca - niestety za szlabanem.
- 102 8
-
2023-03-14 18:48
(2)
Ale to są chyba samochody którymi ktoś przyjeżdża do pracy? A nie magazynuje. To różnica.
- 2 1
-
2023-03-14 19:36
(1)
Niestety nie. Czasami się pojawiają i stoją dzień i noc przez kilka tygodni. To są flotowe auta a nie prywatne
- 2 2
-
2023-05-17 15:25
to są auta ktorymi pracownicy przyjeżdzają do pracy i nie mają swoich miejsc parkingowych...Jak trzeba mieć zryty łeb by je niszczyć! Zgłoszone na Policję akty wandalizmu.
- 0 0
-
2023-05-17 15:24
I jakiś (nie bede sie wyrażał) celowo niszczy opony w tych autach...Niech Cię tylko dorwe to pożałujesz. Spędzę choćby noc na tym parkingu by Cie złapać.
- 0 0
-
2023-03-14 09:23
No i co z tego? (29)
Czy istnieje jakikolwiek przepis który zabrania zajmowania miejsc publicznych przez firmę? Jeśli parkowanie jest opłacone to nic wam do tego. Zwłaszcza że z tych aut korzystają ludzie, tacy sami jak wy, dlaczego ktoś uważa że miejsce postojowe należy mu się bardziej niż innym? Widać że posowiecka mentalność w narodzie polskim wciąż żywa.
- 114 258
-
2023-03-14 09:30
(1)
Kommentar Firma?
- 34 12
-
2023-03-14 11:35
wow jaki Sherlock
- 6 4
-
2023-03-14 09:56
Nonsens (13)
Jedno dwa miejsca jest ok ale 7 to przegiecie przebic opony lub porysowac i wiecej tam nie stanie
- 18 43
-
2023-03-14 10:04
(1)
Czyli Twoim sposobem jest niszczenie mienia? Ktos zostawi wózek na klatce to tniesz go nożem?
- 35 7
-
2023-03-14 10:27
Akurat na wózek są sposoby
u mnie w bloku regularnie administracja wiesza ogłoszenia, żeby zabrać wózki, które blokują drogę pożarową.
Co do aut, to zgadzam się, że stoją legalnie i nie idzie ich ruszyć, gwoździ nie popieram.- 9 4
-
2023-03-14 11:07
kto ustala, ile można mieć samochodów? (4)
- 8 2
-
2023-03-14 11:26
Nikt i tu jest problem. (3)
Powinno być jak w Japonii - możesz mieć ile samochodów chcesz, ale dla każdego musisz mieć własny parking.
- 19 3
-
2023-03-14 11:35
(1)
Zawsze możesz zastosować do japońskich zasad , nie możesz znaleźć miejsca nie kupuj samochodu i wtedy ciebie brak miejsc parkingowych nie dotyczy
- 10 4
-
2023-03-14 16:18
Dla takiej odpowiedzi nic nie robiłem :)
Po prostu piękna.
- 3 2
-
2023-03-14 21:10
Nie w Japonii, a w samym Tokio.
Jak Gdańsk będzie miał 14mln mieszkańców to można będzie pomyśleć. Narazie ma około 500tysięcy.
- 0 4
-
2023-03-14 11:37
Niestety to co napisałeś potwierdza tezę że d**ile są wśród nas . Idąc tym tropem to takiemu co rysuje samochody ręce trzeba połamać
- 7 5
-
2023-03-14 11:37
A ty dostaniesz rok nieodpłatnych prac społecznych za zniszczenie mienia albo grzywnę kilka koła. Do dzieła bohaterze zza klawiatury. Czemu piszesz "przebić opony lub porysować"? Kto ma to zrobić? Powinieneś napisać "przebiję opony lub porysuję".
- 3 3
-
2023-03-14 12:23
jak zwykle polski koszt braku myslenia. Uszkodzenie wielu aut w tej okolicy podniesie stawki dla wszytskich aut z tej okolicy (3)
- 3 3
-
2023-03-14 15:41
(2)
rejestracja aut wskazuje na Warszawę Ursynów więc stawek w okolicy nie podniesie, ale tak uszkadzanie aut czy stoją prawidłowo czy nie prawidłowo to kosmicznie zły pomysł
- 1 3
-
2023-03-14 16:32
Warszawa Ochota to wskazuje rejestracja, Ursynów to WN ;)
- 0 1
-
2023-03-14 18:47
Rejestracja od 2022 roku nie musi mieć nic wspólnego z właścicielem
nie trzeba wymieniać tablic
- 0 0
-
2023-03-14 10:45
Thatswhywedonthavenicethings
Powiedział aspołeczny Janusz z głębokiej komuny co trzyma auto w garażu i wszędzie parkuje na zakazach bo go stać na mandaty. Auta flotowe zarabiają na firmę, nawet stojąc nieużywane, parking publiczny jest publiczny nie prywatny danej firmy. Auto zaparkowane przez klienta jest ok, 10 aut "przechowywanych" przy PKM nie jest ok
- 17 10
-
2023-03-14 11:19
Nie ma problemu, jeśli miejsca zajmowane są zgodnie z przeznaczeniem, (2)
tzn. parkuję przez jakiś czas, odjeżdżam, potem przyjeżdżam i szukam miejsca parkingowego. Problem pojawia się jeśli firma traktuje miejski parking jako plac składowy dla swoich aut i trzyma je tam tygodniami bez przerwy, bo blokuje możliwość korzystania z parkingu przez innych.
- 30 5
-
2023-03-14 11:40
Przeznaczenie parkingu to parkowanie na nim pojazdów
wyjazd i wjazd to elementy parkingu, ale są też parkingi długoterminowe, z których często nie ma wyjazdów (popatrz sobie przy lotniskach, samochody zaparkowane jeden nad drugim).
- 3 9
-
2023-03-14 12:24
parkowanie auta na miejscu nawet przez 2 tygodnie jest ciagle godne z przeznaczeniem. Rok tez
rzecz jasny jakby twoje auto tam stalo, bylbys pelnoprawnym uzytkownikiem
- 2 9
-
2023-03-14 12:25
Czyli zyski dla firmy a koszty obciążają całe społeczeństwo...
Standard w myśleniu postsowieckim...
- 17 1
-
2023-03-14 12:37
Napisz komentarz (1)
Jak zechcesz tam parkować. Albo jak to samo spotka cię pod twoim domem. Albo... Jak kupisz samochód
- 1 3
-
2023-03-14 15:11
Bo wiecie, hehe, pewnie nie ma samochodu, hehe
Niby nic śmiesznego, ale wiemy jak jest, co kolego? U was na wsi jak ktoś nie ma, to już trochę śmiesznie, co? (uwaga dla tych co są mentalnie w latach '90 - brak samochodu nie świadczy o statusie społecznym bo każdego stać na auto)
- 0 4
-
2023-03-14 14:14
Durniu (1)
Przeczytaj o jakim parkingu mowa
- 1 3
-
2023-03-14 18:48
O jakim?
- 0 0
-
2023-03-14 15:08
Otóż to, przepisu nie ma (1)
Nigdzie też nie jest napisane, że nie można sr*ć do paczkomatu, a więc.... :) ?
- 6 2
-
2023-03-14 18:48
otóż jest
Art. 140 kk
- 1 1
-
2023-03-15 19:51
Nie nie zabrania
zwróć jednak uwagę, że ogólnodostępny parking nie jest własnością firmy wynajmującej samochody. Parking powstał za publiczne/społeczne fundusze, dla dobra wielu a nie jednostki. Mi nie przeszkadza, że takowe auta parkują, ale to że nas polski Janusz biznesu nie wynajmie kilku miejsc przed firmą (o kurcze musiałby zapłacić) - lepiej za darmola
zwróć jednak uwagę, że ogólnodostępny parking nie jest własnością firmy wynajmującej samochody. Parking powstał za publiczne/społeczne fundusze, dla dobra wielu a nie jednostki. Mi nie przeszkadza, że takowe auta parkują, ale to że nas polski Janusz biznesu nie wynajmie kilku miejsc przed firmą (o kurcze musiałby zapłacić) - lepiej za darmola zablokować innym dostęp do miejsc innym. Rozumiem to, że ktoś mieszka i stawia pod domem samochód, dwa, ale zajmowanie czasami ponad 1/3 parkingu (bo darmowy) lub więcej to po prostu chamstwo. Podobna sytuacja jest na Zaspie koło Stokrotki. Wypożyczalnie znajdująca się niedaleko zrobiła sobie z ogólnodostępnego placu składowisko przyczep. Stoi tego już kilkanaście sztuk, a ludzie nie mają ani jak zaparkować, ani jak popada przejść - bo tam nawet chodnika przez tyle lat nikt nie zrobił. dziury, że hej. no kawałek dalej dziur nie ma, ale od jakiegoś czasu składowisko długich przyczep. Ale przecież jeden z drugim w d... ma dobro innych. liczy się tylko ja.
- 6 0
-
2023-03-17 20:37
jak jesteś taki cwaniak, to wybuduj sobie własny parking
- 0 0
-
2023-03-14 08:10
A u mnie na osiedlu na darmowym parkingu stoją kampery 50 tyg w roku (63)
I auta typu "składzik" czyli stary transit, który nigdy nie jeździ bo ktoś ma w nim piwnicę. Oczywiście wszyscy narzekają, że nie ma gdzie parkować :) Do tego doprowadza darmowy parking.
- 188 21
-
2023-03-14 08:21
(2)
A potem ojej, pożary :o
- 24 9
-
2023-03-14 11:22
Pożary są dlatego że niektórym nie podoba się że tam stoją kampery.
- 7 3
-
2023-03-14 11:38
a potem o jej, świat w kratkę
- 4 2
-
2023-03-14 08:27
a od kiedy kampery nie mogą stac na parkingach ? (6)
- 24 29
-
2023-03-14 10:07
(5)
Gdzieś stać muszą skoro właściciel mieszka w budynku to ma prawo parkować . Chcecie to zmienić trzeba zmienić prawo . Żeby była jasność , nie mam kampera tylko samochód osobowy
- 14 7
-
2023-03-14 11:12
ale jeden czy pieńc? (4)
- 9 1
-
2023-03-14 11:20
nie powiem
nie ma zakazu posiadania pięciu
- 9 2
-
2023-03-14 11:40
(1)
jedn ma synowa , jeden syn jeden żona i jeden ja razem 4 , aaa jeszcze 3 rowery mamy
- 1 1
-
2023-03-14 20:10
no i pewnie
tymi rowerami wszedzie jezdzicie..... a samochody stoja i miejsce zajmuja
- 0 0
-
2023-03-14 13:35
0 samochodów. 2 rowery. I mam wykupione miejsce parkingowe bo developer kazał/wymagał :D
- 1 0
-
2023-03-14 10:05
(31)
Czyli postulujesz żeby lokatorzy płacili za parkowanie pod domem , dobrze zrozumiałem?
- 5 4
-
2023-03-14 11:08
skoro zajmują dane miejsce 95% czasu to tak (6)
albo niech sobie je wykupią na własność.
- 4 5
-
2023-03-14 11:15
(5)
A jeżeli zajmują 75 % z doby , czyli od 15 kiedy przyjeżdżają z pracy do 7 rana ? Wtedy mogą bezpłatnie ?
- 6 2
-
2023-03-14 11:35
nie, wtedy też nie (4)
- 1 2
-
2023-03-14 11:42
(1)
czyli płatne ! a jak zapłacę za parkowanie pod blokiem ale wszystkie miejsca będą zajęto co wtedy?
- 3 0
-
2023-03-14 18:50
to wtedy znaczy, że nie wykupiłeś miejsca prywatnego
tylko zgodziłeś się na parkowanie na "części wspólnej"
- 1 2
-
2023-03-14 11:42
(1)
powiedz to lokatorom bloków !
- 1 1
-
2023-03-14 18:50
Jestem lokatorem bloku
mam garaż 300m dalej :)
- 1 1
-
2023-03-14 11:18
Ale pytam o właścicieli osobówek , tych którzy parkują od powrotu z pracy do wyjazdu do pracy czy ci mają płącić za miejsce parkingowe pod blokiem
- 4 0
-
2023-03-14 11:21
Dobrze zrozumiałeś, ja to postuluję (21)
Dlaczego coś, za co się płaci wybrańcy mają za darmo i to jeszcze nieograniczone? Zobacz ceny działek w mieście , 20m^2 kosztuje dużo tysięcy. Ja płacę za moje miejsce parkingowe, nie tylko zakup ale też utrzymanie.
- 6 3
-
2023-03-14 11:55
(2)
Rozumiem ,twoje stanowisko , teraz zgłoś je właścicielom parkingów żeby za parkowanie obciążyli lokatorów
- 3 1
-
2023-03-14 12:23
Największym właścicielem parkingów jest miasto (1)
- 1 0
-
2023-03-14 12:27
....i spółdzielnie mieszkaniowe i o te miejsca parkingowe tu chodzi. parkingi miejskie są w większości płatne i tam tego problemu nie ma
- 2 0
-
2023-03-14 11:57
(3)
Tyle że Ty masz to miejsce na wyłączność i nikt nie zaparkuje na tym miejscu a ja podjeżdżając pod blok nigdy nie wiem czy znajdę miejsce do zaparkowanie . A ile razy zdarzało się że miejsca nie znalazłem .
- 5 0
-
2023-03-14 12:24
I co, musiałeś pojechać całe 100m dalej ? (2)
Czy 150m ?
- 2 6
-
2023-03-14 12:28
(1)
ale wtedy zajmuję miejsce lokatorowi bloku który tam mieszka
- 6 1
-
2023-03-14 15:04
Nic nikomu nie zablokujesz, bo to nie jest jego prywatne miejsce.
Nie bądź taki dobry samarytanin.
- 1 6
-
2023-03-14 12:04
(8)
Mam kolegę na osiedlu Lawendowe Wzgórze . Odkąd się tam przeprowadził nasze kontakty praktycznie ustały chyba że on przyjedzie do mnie . Stało się tak bo wszystkie miejsca parkingowe wokół bloków są wykupione . Jedyne miejsce ogólnodostępne jakie tam zostało pomieści 3 samochody i z oczywistych względów jest zawsze zajęte . Kiedy zaparkujesz
Mam kolegę na osiedlu Lawendowe Wzgórze . Odkąd się tam przeprowadził nasze kontakty praktycznie ustały chyba że on przyjedzie do mnie . Stało się tak bo wszystkie miejsca parkingowe wokół bloków są wykupione . Jedyne miejsce ogólnodostępne jakie tam zostało pomieści 3 samochody i z oczywistych względów jest zawsze zajęte . Kiedy zaparkujesz samochód gdzie indziej dziwnym trafem w ciągu 3 minut jest radiowóz SM. Ja to ja ale dzieci do niego nie przyjeżdżają bo nie ma gdzie zaparkować .Uważasz że tak powinno być ?
- 9 3
-
2023-03-14 12:26
Uważam że powinieneś przyjechać do kolegi autobusem, to byście się piwa napili. (7)
Żartujesz sobie? Lawendowe Wzgórze to nie jest jakieś Wróblewo, można tam się dostać na 100 sposobów innych niż samochód. Zresztą, spokojnie znajdziesz miejsce parkingowe w dystansie do 400m czyli tyle, ile na przystanek km.
- 6 13
-
2023-03-14 12:55
(6)
Taka masz radę dla mnie 69 latka Mnie każesz jeździć tramwajami bo ty i inni wykupiliście wszystkie (oprócz 3) miejsce parkingowe . Rozumiem że Ty jadąc na takie jak wasze osiedle gdzie nie ma gdzie zaparkować tez będziesz korzystał z komunikacji miejskiej .
- 11 5
-
2023-03-14 13:23
(1)
on jeździ tam gdzie parkowanie za darmo, a że blokuje miejsce lokatorowi który tam mieszka to już nieważne , taki to z niego pan zaradny
- 5 1
-
2023-03-14 13:38
g*wno wiesz gdzie ja jeżdżę i gdzie i komu za to płacę.
Jednego możesz być pewien - nikomu miejsca nie zajmuję, nikomu nie sprawiam problemu i nie narzekam na brak miejsc do parkowania.
- 1 5
-
2023-03-14 13:36
Ja na Myśliwską jeżdżę korzystając z komunikacji miejskiej (2)
Myśliwska to jakieś parkingowe piekło, brzydzi mnie sama myśl o tym, że miałbym tam się wciskać między szroty swoim autem. A 69 lat to już trzeba się zastanowić, czy jeszcze bezpiecznie jest jeździć samochodem.
- 2 4
-
2023-03-14 14:32
Zastanawiam się i wychodzi mi że mogę ., czego i tobie w tym wieku życzę
- 3 1
-
2023-03-14 14:34
Między szroty swoim cudem , niepodobna. Ty sobie to cudo pod kołderkę schowaj
- 0 0
-
2023-03-14 15:06
Och ach, biedny fejkowy dziadziuś.
No wszyscy ci współczujemy, no i oczywiście nikt ci nie może nic powiedzieć, bo taki jesteś sędziwy w wirtualnym świecie.
- 0 2
-
2023-03-14 12:58
Ale czemu wybrańcy? (4)
Z miejsc parkingowych może korzystać każdy. nie ma ograniczeń- każdy może zaparkować przed blokiem w którym mieszkam- skuter, samochód, busika, przyczepę, kampera itp- nie ma problemu. Dlaczego uważasz, że z tych miejsc korzystają tylko "wybrancy"? Rozumiem, że jeśli na osiedlu znajduje się plac zabaw - to powinni za jego utrzymanie płacić tylko właściciele dzieci? Za chodniki tylko ci, którzy po nich chodzą? Za oświetlenie ulic- tylko ci, którzy wychodzą z domu po zmroku?
- 3 1
-
2023-03-14 13:13
(1)
Korzystają wybrańcy, bo nie wszyscy mają samochody. W moim bloku 3/4 mieszkań zajmują emeryci bez samochodów, ale zdarzają się też rodziny z kilkoma samochodami. Dlaczego ci emeryci mają płacić za utrzymanie miejsca parkingowego, zamiast mieć dodatkową ławeczkę czy drzewo pod blokiem?
- 3 2
-
2023-03-14 13:23
A kto broni kupić emerytowi samochód? Na ławeczce nie usiądzie moj sąsiad poruszający się na wózku- on ma za nią wtedy nie płacić?
- 3 1
-
2023-03-14 13:40
skuter, samochód, busika, przyczepę, kampera ... (1)
I tira, albo flotę tirów. Nikomu nic do tego, jest za darmo, więc jak mi się uda to mogę zająć wszystkie miejsca parkingowe i to jest spoko. A na konferencjach wyjadam wszystkie krówki, bo też są za darmo, czyli pewnie wszystkie dla mnie :)
- 0 3
-
2023-03-14 19:39
I dlatego powinni zwiększyć strefę płatnego parkowania. Chcesz mieć tira / 5 samochodów / 3 kampery - No problem - zapłacisz =parkujesz. Jedno auto na mieszkańca po cenie preferencyjnej a reszta po pełnej stawce
- 1 1
-
2023-03-14 13:40
jeśli zajmują przestrzeń miejską to tak. jak najbardziej. Jeśli wykupili miejsce to spoko. Nie muszą :P
- 0 0
-
2023-03-14 10:50
brakuje miejsc postojowych to jest problem (8)
problemem nie jest że ktoś chce zaparkować własny samochód pod własnym domem - to jest oczywista potrzeba
- 8 7
-
2023-03-14 11:12
nie, samochód to nie jest potrzeba (3)
to dobro luksusowe ok?
- 5 15
-
2023-03-14 12:31
przespałeś kilka dekad
- 6 2
-
2023-03-14 13:11
Co xD (1)
Samochód to dobro luksusowe? Samochód można kupić za 1000 zł. Jak niby dostać się do pracy bez tego "dobra luksusowego", kiedy zbirokomem jechałbym 56 minut, a samochodem- 17?
- 5 2
-
2023-03-14 13:44
Można kupić nawet za 500 pln
Ale potem musisz płacić ubezpieczenia, parking, eksploatacje, przeglądy, naprawy etc i to już trochę więcej kosztuje.
- 0 1
-
2023-03-14 11:27
Bzdura, jakby każdy parkował jeden samochód to by spokojnie starczyło (1)
Problemem jest to, że są darmowe, więc ludzie parkują dowolną liczbę wraków, dostawczaków-magazynów etc. U mnie na osiedlu parkują przyczepki - składziki, jak któryś sąsiad kupi nowe auto to stare nie znika tylko mchem zarasta. Jeden parkował nawet jacht na przyczepie na publicznym parkingu, 3 miejsca zajmował. No to jak mamy miejsce na takie rzeczy, to znaczy, że parkingów jest nadmiar.
- 10 1
-
2023-03-14 12:32
a u mnie w domu 4 samochody i wszystkie używane , gdzie zaparkować pozostałe 3 ?
- 1 2
-
2023-03-14 11:33
większym problemem jest nadmiar samochodów w mieście
jeśli ten problem się zauważy i skupi wysiłki na rzecz jego rozwiązania, to problem niedoboru miejsc do parkowania ulegnie redukcji lub nawet zniknie.
- 7 6
-
2023-03-14 12:30
Nie ma dużego miasta na świecie w którym by takie problemy nie występowały
- 2 1
-
2023-03-14 11:21
(5)
Ile stoi tych kamperów i ile osobówek ?
- 1 0
-
2023-03-14 11:28
Darmowy parking (4)
Populacja kamperów zwiększa się.
- 5 0
-
2023-03-14 12:33
chociaż coś się rozmnaża
- 1 0
-
2023-03-14 13:19
(2)
Populacja to zespół organizmów jednego gatunku żyjących równocześnie w określonym środowisku i wzajemnie na siebie wpływających zdolnych do wydawania potomstwa. Kampery bez ślubu żyją przedzielone innymi pojazdami
- 2 0
-
2023-03-14 13:45
Nie znam szczegółów rozwoju tej populacji (1)
Ale ich przybywa wprost proporcjonalnie do liczby darmowcyh parkingów.
- 0 0
-
2023-03-14 14:35
jak to nie znasz przecież piszesz że populacja się zwiększa
- 0 0
-
2023-03-14 12:15
(1)
I auta typu "składzik" czyli stary transit, który nigdy nie jeździ bo ktoś ma w nim piwnicę.
Nie jest winą najemcy, że wynajmująca mieszkanie nie udostępnia mu piwnicy.- 3 4
-
2023-03-14 12:30
Jest to tylko i wyłącznie jego problem
I nie powininen móc legalnie przekładać kosztu wynajmu takiego pomieszczenia na innych mieszkańców.
- 2 1
-
2023-03-14 12:21
dlatego nie powinno być żadnych publicznych (bez względu czy płatnych czy bezpłatnych) parkingów - parkingi powinny być prywatne i utrzymywać się z abonamentów, bądź w inny, całkowicie prywatny sposób.
Czyli właściciele pojazdów niech trzymają je na swoim terenie.- 2 2
-
2023-03-14 14:33
zgłosić takie auto
Zgłosić takie auto/auta najpierw do spółdzielni/wspólnoty, a następnie do straży miejskiej. Najpierw zaliczą blokadę a jak nie będzie reakcji to zostaną sholowane na koszt właściciela. Niestety trzeba walczyć z takimi januszami biznesu, bo inaczej ci na prywatnej posesji są w stanie sobie zaparkować bo za darmo.
- 0 2
-
2023-03-14 14:44
Sami jesteście sobie winni, szanowni mieszkańcy.
Na początek 4 kapcie, a jak to nie pomoże, to buteleczka z benzyną powinna rozwiązać problem.
- 0 2
-
2023-03-14 15:05
A u mnie na osiedlu nawet 52 tygodnie w roku stoją samochody na parkingu!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.