- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (392 opinie)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (46 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (270 opinii)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (123 opinie)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (107 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (319 opinii)
Bilety w komórce: ruszają od stycznia, od dziś można ściągnąć aplikację
Można już bezpłatnie ściągnąć program, który od początku nowego roku pozwoli na kasowanie w telefonach komórkowych jednoprzejazdowych biletów metropolitalnych.
Podobne bilety dostępne są m.in. w Poznaniu, Lublinie, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie oraz w aglomeracji śląskiej.
Jak rozpocząć korzystanie z usługi zakupu biletów przez telefon komórkowy?
W celu aktywacji usługi należy:
Pierwszy sposób
1. zarejestrować się bezpłatnie w systemie na stronie www.mobilet.pl,
2. pobrać na telefon aplikację umożliwiającą kasowanie biletów,
3. zasilić konto pre-paid lub uruchomić polecenie zapłaty. W przypadku konta pre-paid pieniądze za skasowane bilety ściągane będą tak jak za rozmowy w telefonach na kartę. Wybierając polecenie zapłaty - bezpośrednio z rachunku bankowego użytkownika.
Drugi sposób
1. wysłać SMS o treści "mobilet rej" pod numer 7037,
2. zainstalować w telefonie otrzymaną w SMS zwrotnym darmową aplikację,
3. skasować według podanej poniżej instrukcji jednoprzejazdowy bilet metropolitalny. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy późniejszym zasileniu konta moBILET.
Jak skasować bilet?
Aby skasować bilet należy:
otworzyć aplikację systemu moBILET,
wybrać środek transportu,
wybrać odpowiedni bilet metropolitalny,
gdzie: LZ (linia zwykła), LP (linia pospieszna, nocna), N(bilet normalny), U(bilet ulgowy)
wprowadzić numer linii,
skasować wybrany bilet.
Klient otrzyma na telefon potwierdzenie skasowania biletu (na trzech ekranach):
Jak wygląda kontrola biletów?
Podczas kontroli biletów pasażer zobowiązany jest do okazania kontrolerowi na ekranie swojego telefonu potwierdzenia skasowania biletu. Kontroler wzrokowo ocenia ważność biletu odczytując wszystkie informacje i zabezpieczenia oraz ewentualnie, za pomocą specjalnie przystosowanego czytnika skanuje kod 2D, widniejący na trzecim ekranie potwierdzenia.
Opinie (232) ponad 10 zablokowanych
-
2010-12-28 17:01
A na Linuxie pójdzie? (2)
- 4 0
-
2010-12-28 17:11
Linuksie jak już (1)
Polska język trudna być ;)
- 2 2
-
2010-12-28 17:36
Nie. Poprostu mniej przydatna na świat.
- 1 1
-
2010-12-28 17:11
LZ A jedn. U, LP A jedn. U (2)
Jakie to jasne i czytelne oznaczenie w tym menu :-D
Co za baran projektował ten interfejs?
Renoma już zaciera rączki....- 14 7
-
2010-12-28 17:14
linia zwykła ulga
linia pospieszna ulga- 1 2
-
2010-12-28 21:46
Renoma się ujawnia takich imbecyli jak Ty ... Płuca się trochę, doszkol a potem pisz komentarze :(
- 0 0
-
2010-12-28 17:13
ściągnij tapete=jedź za darmo
może zrobić kilka tapet na komórki z potwierdzeniem zapłaty :))))
- 12 4
-
2010-12-28 17:14
To żart? (1)
Hasło użytkownika musi mieć od 8 do 10 znaków, czyli droga do odgadnięcia czyjegoś hasła jest już prostsza, a w dodatku w systemie przedpłaconym zostawiam swój numer konta. Tak kilka minut temu byłem zachwycony pomysłem, tak teraz jestem zniesmaczony.
- 12 6
-
2010-12-28 20:44
No to co, że zostawiasz nr konta? Martwisz się, że ktos Ci wpłaci na to konto jakąś kasę, czy co?
- 2 0
-
2010-12-28 17:16
Opinia wyróżniona
(1)
Taki system swietnie sprawdza sie w Warszawie.
Trzeba tam doladowac konto pre-paid i przy wejsciu do tramwaju wybrac odpowiedni numer telefonu i numer biletu (np. 20 minutowy), potwierdzic PINem i jazda. Przy kontroli wystarczy pokazac potwierdzenie (przychodzi SMSem). Czasem prosza, zeby zadzwonic pod bezplatny numer jesli maja jakies watpliwosci - mi sie osobiscie nie zdazylo.
Swietna sprawa- 4 3
-
2010-12-28 17:25
ty pawlak
podejc no do płota to kargul ci nos rozkwasi
- 1 2
-
2010-12-28 17:17
co to za totalna bzdura????? (3)
czemu nie ma systemu konkurencyjnego, który jest o niebo prostszy i dla wszystkich (na wszystkie telefony)?
co to za przekret?
kto kreci na tym lody????- 8 4
-
2010-12-28 17:20
jesteś Polakiem,
nie pytaj,
korzystaj :-)- 3 2
-
2010-12-28 21:33
Trójmiasto samo skazuje sie na bycie prowincja - zamiast ułatwiac utrudniaja, tak jak z tymi biletami metropolitarnymi
- 0 1
-
2010-12-29 10:18
ciekawa jest ilośc osób, które twierdza, że bedą zawsze korzystać... czy to pracownicy tej firmy, bo obiektywnie system jest kompletnie do bani
- 1 0
-
2010-12-28 17:23
ciekawe ile wyniosła prowizja
za wybór tego systemu
- 4 2
-
2010-12-28 17:31
Nie pobierać tego (1)
Teraz juz wiemy na co poszło 7% pyszne jak ciasteczka. To na pewno jakieś oprogramowanie hakerskie które pobierze wam liste wasych kontaktów, smsów itp... :((((
- 3 9
-
2010-12-28 17:38
Słaba prowokacja,chyba,że ktoś jest debilem i nie odróżnia SKM od ZTM i ZKM.
j.w
- 3 1
-
2010-12-28 17:32
właśnie próbowałem zainstalować aplikację, próbowałem :) (1)
niestety ale jest to proces przekraczający moje umiejętności, a w końcu i tak ich strona padła :)))
- 7 5
-
2010-12-28 18:49
to tak jak ja, też próbowałam i też padło
- 2 0
-
2010-12-28 17:44
Opinia wyróżniona
tym razem nie mam zdania, bo nie korzystam z wynalazków (1)
już widze te zadymy z kanarami:-)
wsiadłem i zacząłem kasować bilet przez komórke, tak to prawda, że zajęło mi to trzy przystanki, ale nikt nie jest doskonały- 9 3
-
2010-12-28 20:39
zacznij choć z resztek mózgu korzystać...
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.