Bolesny powrót z wakacji w Egipcie

Marzena Klimowicz
12 lutego 2009 (artykuł sprzed 15 lat)
Dla 14 osób, które wykupiły wycieczkę w biurze podróży Triada, powrót z Egiptu będzie najmniej miłym wspomnieniem z wakacji. Dla 14 osób, które wykupiły wycieczkę w biurze podróży Triada, powrót z Egiptu będzie najmniej miłym wspomnieniem z wakacji.

Wakacje w Egipcie miały być odpoczynkiem od polskich temperatur i lutowej pogody. Jednak już na miejscu klienci trójmiejskich oddziałów Triady dowiedzieli się, że zamiast do Trójmiasta, samolot powrotny dowiezie ich jedynie do Krakowa.

Wyjeżdżając na wycieczkę z biura podróży zdarzały ci się niemiłe niespodzianki?

30 stycznia trzydzieścioro mieszkańców Trójmiasta i okolic wyleciało z Rębiechowa do Hurghady na dwutygodniowe wakacje. Zgodnie z planem, grupa miała wrócić do Trójmiasta 13 lutego. Jednak dwa dni temu uczestnicy dostali pismo od biura podróży, że z braku miejsc w samolocie czternaścioro z nich doleci jedynie do... Krakowa.

- Powiedziano im, że jeśli sami nie wytypują osób, które polecą do Krakowa, wylosuje je system - opowiada Jarosław Rycewicz, którego teściowie spędzają właśnie urlop w Egipcie. Nie kryje oburzenia takim obrotem sprawy: - Wielu pasażerów zostało przywiezionych na lotnisko przez rodziny lub przyjaciół. Tak samo mieli wrócić z lotniska. Nie mają ciepłych ubrań, aby jechać przez całą Polską pociągiem.

Pan Jarosław próbował zamówić busa, który przywiózłby 14 osób z Krakowa do Trójmiasta. Koszt takiej podróży wyniósłby ok. 2,5 tys zł. - Zwróciłem się do Triady z pytaniem o zwrot kosztów za taki przejazd. Usłyszałem, że firma może zwrócić jedynie równowartość za bilet drugą klasą PKP.

Uczestnicy wycieczki poczuli, że są zdani na siebie. - Moi teściowe wraz z innymi osobami podnieśli larum, zaraz potem pilotka wycieczki ulotniła się. Dzwoniliśmy do biura w Gdyni, tam skierowano nas do centrali w Warszawie, gdzie w bardzo nieprzyjemny sposób zostaliśmy zbyci - żali się pan Jarosław.

O losy wycieczki zapytaliśmy Magdalenę Lizurej z biura prasowego Triady. - Bardzo ubolewamy nad całą sytuacją. Opisana grupa zostanie przewieziona wynajętym busem z lotniska w Krakowie na dworzec PKP, gdzie podróżni otrzymają od naszego przedstawiciela bilety kolejowe w pierwszej klasie, skąd dostaną się do Trójmiasta - zapewnia Magdalena Lizurej.

Jej zdaniem osoby, które dotrą do Trójmiasta przez Kraków, są już wyznaczone. - Wszyscy ci podróżni otrzymają poza biletem rekompensatę pieniężną pozwalającą na miłe spędzenie czasu podróży.

Wysokość rekompensaty nie jest jeszcze znana, wiadomo tylko, że ma starczyć na napoje i jedzenie w Warsie.

Uczestnicy wycieczki, którzy polecą do Krakowa wylądują w Balicach w piątek o godz. 8.30. "Szczęśliwcy", którzy wrócą zgodnie z planem, będą w Rębiechowie ok. godz. 19.40.

Po publikacji tekstu i kilka dni po powrocie z Egiptu jeden z uczestników wycieczki nadesłał do redakcji list:

"W imieniu wszystkich uczestników "niezwykłej" wycieczki do Egiptu,
chciałabym podziękować za nagłośnienie tejże sytuacji. Być może, gdyby nie ten artykuł to zapewne biuro podróży "Triada" postawiło by na swoim i nasze roszczenia odeszły by po prostu w niepamięć.

Ostatecznie, rozgoryczeni i pełni złości, dotarliśmy do domu cali
i zdrowi. Zgodnie z ustaleniami, w Krakowie na lotnisku czekał na nas
bus, który przewiózł nas na dworzec główny PKP. Otrzymaliśmy bilety na pociąg Inter City pierwszą klasą do Gdańska.

Jeżeli chodzi o rekompensatę finansową, sprawa jest w toku i w ciągu 14 dni złożymy stosowne pismo do biura podróży.

Dziękujemy!"

• kochani po Swiecie jezdzi sie zawsze ze Szwedzkimi,Dunskimi,Norweskimi lub w ostatecznosci Niemieckimi biurami podrozy...

Bo tam zawsze wszystko dopiete na ostatni guzik i jak cos nawali to zawsze mozna liczyc na pomoc pilota wycieczki,zwrot kosztow i pomoc w dotarciu8 w ustalone miejsca lacznie z aprowizacja i pokryciem strat.W tych zagranicznych biurach to norma,w Polskich niestety nie.
    Polak jak firma nawali moze tylko sobie poplakac.Szwed pojdzie do swojej ambasady i pozyczy pieniadze,a potem odda z ubezpieczenia firmy podroznej.Norwezka ktora Hiszpanie obrobili z 17 000 przyszla zeby sie tylko ogarnac ,poprosila o drinka i potem po zlozeniu wizyty na policji i w ambasy bawila sie w najlepsze dwa tygdonie.
    Nawet podejrzewac zaczalem czy moze pieniadze schowala a caly napad byl sfingowany przez jej hiszpanskiego kochanka(takiego na dwa tygodnie).Wiec pobyt miala za darmo i hulaszcze zabawy do rana.Nie opowiadajcie jednak tego nikomu,bo jej uwierzyli bo mieszka w bogatym kraju.Wam nie uwierza i jeszcze za probe wyludzenia wsadza do paki!

• triada -sriada przecież to od razu wali jakimś przekrętem, pewnie mają coś wspólnego z naklejkami na autach

• Triada - najgorsze biuro podróży w Polsce

Triada uchodzi w powszechnej opinii branży i rankingach najgorszych biur wśród klientów za najgorsze ze znanych biur podróży w Polsce. Nie przeszkadza mu to być chyba najpopularniejszym w Polsce. Może warto trochę poszukać w necie na temat biura z którym się wyjeżdża ? Zresztą prawdopodobnie wkrótce upadnie czego serdecznie życzę. Do legendy też weszły zdjęcia z jej katalogów, które są robione w photoshopie poprzez technikę ctrl+c i ctrl+v, gdzie te same osoby kapiące się w basenie są przy różnych hotelach w różnych krajach w tym samym katalogu :))) Żenada niesamowita, a ludzie wciąż od nich kupują.

• Ooo plaża Kiroseiz na zdjęciu:) (2)

Plaża hotele Kiroseiz Three Corners w Sharmie. Ten pomost falujący na wodzie - zabójczy:)

• kiroseiz (1)

mozesz coś więcej powiedzieć o hotelu kiroseiz?

Mogę:)
        Całkiem fajne miejsce - choc 5 gwiazdek to troszkę przesadzone... Dwa baseny. Pokoje fajne. Jedzenia naprawdę duża ilośc, choc trochę nudno. Myślę, że to jeden z lepszych hoteli na które można w Sharm trafic.
        Jednak polecam miejsce, gdzie masa turystów jeszczze nie dotarła - Mars Alam. Lata tam Itaka i alfa star. Piękne rafy, super hotele, spokój - i tylko pustynia wokół jest minusem (żadnego większego miasta). Zwłaszcza polecam hotel Brayka Bay.

• Tunezja 2008 z Triadą

I ja również mam takie same wspomnienia z podróżowaniem z Traidą. Moja podróż poślubna była udana do samego powrotu, kiedy to dowiedzieliśmy sie z mężem, ze zamiast samolot do Gdańska to mamy do Katowic!! A dalej na własną rękę i oczywiście koszt.
    Dochodzenie swego juz na miejscu to całkiem inna ale również niemiła historia....
    To była nasza 1wsza i zarazem ostatnia wycieczka organizowana przez jakiekolwiek biuro.

• Tam byłem, tam byłem, tam byłem...!!!! (1)

ale z Triadą nigdy nie byłem i nie będe! haha!

• Też tam byłem ,ale z Sun@Fun i nigdy więcej z nimi!!!

Totalna amatorszczyzna i arogancja odnośnie reklamacji.Nie polecam.

• Triada? od dawna coś nie tak... (1)

w 2007 r byliśmy z żoną w Turcji - Alanya z biura Triada. Problem stanowił transport. Na lotnisku w Antalii czekał na nas autobus. Czekaliśmy w tym autobusie 3 godziny na samolot z Poznania. Dalej rozwoził grupę następne 3 godziny. Tak więc transfer z lotniska do hotelu trwał 6 godzin. Nadmienię że odległość to ok 120 km. Dla przykładu: na tym samym lotnisku inną grupę z GTI czekało kilka busów i wciągu 15 minut wszyscy się rozjechali. Organizacja bardzo słabiutka. W 2008 chcieliśmy lecieć do Hurgady ale... pani poinformowała nas że bungalowy załatwia się na miejscu, a nie w Polsce i od razu wszystko wpłacać. Poszliśmy obok do biura Exim i nagle wszystko można było od ręki załatwić, bungalowy itd. przeniesiono nam tylko wylot o dwa dni, ale w ramach rekompensaty dostaliśmy fajne wycieczki na miejscu. Reszta załatwiona profesjonalnie.
    Jeśli chodzi o Triadę. Czy normalnym jest aby klient brał katalog i nie mogł się zorientować ile kosztuje wycieczka. Po wizycie w biurze okazuje się że wycieczka kosztuje + 40% . To jest uczciwe?
    Dosyć już tych "oszustw" typu promocja czyli drożej o 20% od innych.....

• TRIADA powinna przestać mamić ludzi

Mam podobne doświadczenia. Poszłam do innego biura podróży. PLANETRAVEL, wybrałam sobie wycieczkę z katalogu (5 gwiazdek, więc i moje żądania wzrosły skoro mam zapłacić krocie za tydzień luksusu). Okazało się, że wycieczka docelowo jest TRIADY, a tamto biuro jedynie ma ich w swojej ofercie. Samolot był masakryczny, podwozie nie chciało się otworzyc trzykrotnie, wszystko klekotało i skrzypiało. Po wylądowaniu odwieźliśmy wszystkich po hotelach. Nasza podróż autobusem trwała 4 h bez rezydenta, bo ten pojechał z innym autokarem. Po całym dniu podróży trafilismy do hotelu bardzo poźno. Zaden rezydent na nas nie czekał. Ludzie zameldowali się do pokojów sami. Niektórzy mieli wymagania pokoi(za dopłatą uiszczoną w Polsce) z widokiem na morze. Nie otrzymali takich pokoi. Zostali przeniesieni do nich po interwencjach po 5 dniach pobytu. Jedzenia w dniu przyjazdu nie otrzymalismy pomimo tego iż zostało wykupione. Przez cały pobyt rezydent nie był dostępny co zaznaczył na początku, iż ma do obsługi wiele hoteli, a prawda była taka, ze rezydent zamieszkiwał w naszym. W chwili jak się udało rezydenta "dorwać" on stanowczo informował, że teraz on jest tu tak samo prywatnie jak my, bo jest już poza godzinami urzędowania!!! Zamiast 7 dni bylismy tak naprawdę 5 bo 1 dnia przyjechalismy kilka minut przed północą a ostatniego dnia wyjezdzalismy o 4 rano (my z małym dzieckiem). Rano nie otrzymalismy żadnego prowiantu, kawy czy też śniadania pomimo tego, że rezydent dnia poprzedniego zapewniał nas, że takie coś otrzymamy. Gdybyśmy wiedzieli sami zapewnilibysmy sobie pożywienie. Ogólnie TRIADA nie robi dla ludzi nic.
      A! ja nie korzystałam z wycieczek, ale inne osoby wybrały się na wycieczkę z rezydentem, który zapewniał, że miejsce jest godne zwiedzania (okazało się że nigdy sam tam nie był). Rano na spotkaniu przed wycieczką okazało się, że rezydent zapisał więcej osób na wycieczkę niż ta przewidywała i kazał wybrać ludziom kto rezygnuje między sobą, albo on wyznaczy. MASAKRA!!! Także czy płacisz słono czy mniej traktowanie w tym biurze masz takie same!!!

• Największa antyreklama dla tej firmy.

Tej firmie już dziękujemy.

• WSTYD!! WSTYD !! Triado !!

NIe polecam TRIADY przy takim traktowaniu klentów
    Wstyd!! - na zachodzie nie do pomyślenia.

• Bylem kiedys z Triada na wycieczce we Wloszech i milo wspominam. Tylko ze to bylo dobre 3 czy 4 lata temu.
    Z tego co tu piszecie to wynika ze od tego czasu mocno spadl poziom uslug.