- 1 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (28 opinii)
- 2 Nowa siedziba gdańskich policjantów (44 opinie)
- 3 Ruszają rozmowy ws. stanowisk w Gdyni (420 opinii)
- 4 Kim jest Aleksandra Kosiorek? (682 opinie)
- 5 Te zabytki otwierają się po remontach (56 opinii)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (244 opinie)
Chylonia: parking ogrodzony, mieszkańcy zdezorientowani
Miejsca parkingowe pod blokiem przy ul. Młyńskiej 17 w Chyloni zostały w ostatnich dniach ogrodzone. Sęk w tym, że parking ogrodziła spółdzielnia, która jest użytkownikiem wieczystym terenu, do której jednak blok przy Młyńskiej 17 nie należy. - To złośliwość. Sąsiednie bloki należące do spółdzielni mają dużo miejsc parkingowych. Nikt z ich mieszkańców do tej pory nie parkował przed naszym blokiem - twierdzą jego mieszkańcy.
Parking ogrodzony, mieszkańcy nie mają gdzie parkować
W ostatnich dniach na terenie z miejscami parkingowymi przy Młyńskiej 17 stanęło ogrodzenie. Teren należy do spółdzielni, której przedstawiciele zaznaczają, że miejsca postojowe będą odpłatne.
- Teren będzie zamknięty, niestrzeżony. Brama otwierana będzie automatycznie przy użyciu pilota - informuje Leszek Piech, pełnomocnik zarządu ds. kierowania administracją osiedla Grabówek i Wzgórze Św. Maksymiliana Gdyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
Z parkingu skorzystają w pierwszej kolejności członkowie spółdzielni.
- Płatne miejsca postojowe przeznaczone są głównie dla mieszkańców posiadających tytuł prawny do lokalu, w szczególności z budynków Młyńska 11 i 25. O przyznaniu miejsca decyduje kolejność wpływu pisemnego wniosku - dodaje.
Można parkować, ale na małym, nieutwardzonym terenie
Problem w tym, że do tej pory parkowali tam także mieszkańcy z bloku oznaczonego nr 17. Przed blokiem jest dodatkowy teren, gdzie można zostawiać samochody, ale nie jest on utwardzony. Należy do Gdyni i - jak mówią lokatorzy - nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miały być tam prowadzone jakieś inwestycje.
Jak mówią, po ustawieniu płotu pojawiły się dodatkowe problemy. Trzeba było wykonać przebicie w altanie śmietnikowej, by do pojemników mogli dotrzeć bez przeszkód odbierający odpady.
Przedstawiciele administratora budynku - firmy Marka - przekazują, że otrzymali informację od spółdzielni o parkingu, ale niewiele mogli zrobić, bo do terenu mieszkańcy nie mają żadnego prawa.
- Jedyne, co mogliśmy zrobić, to wyłom w altanie śmietnikowej. Na resztę spraw wokół budynku nie mamy wpływu - opowiadają.
Mieszkańcy: to nieczysta gra spółdzielni
Mieszkańcy nie wykluczają, że pozbawienie ich możliwości parkowania przed blokiem i ogrodzenie parkingu jest podyktowane złośliwością zarządu spółdzielni lub próbą wymuszenia na nich dołączenia do jej zasobów.
Wskazują też, że przed decyzją o ogrodzeniu parkingu lokatorzy bloku wystąpili o ustanowienie służebności przejazdu, przez teren spółdzielni, co ich zdaniem mogło nie pozostawać bez wpływu.
- Lokatorzy obydwu pozostałych bloków posiadają miejsca parkingowe od strony klatek schodowych na dużym obszarze. Nie mają problemu z parkowaniem. Jakoś trudno sobie wyobrazić, by płacili za parkowanie w tym miejscu i później dochodzili do klatek schodowych. Na razie parkują tu wszyscy, ale brama jeszcze nie jest zamykana. Możliwe, że płatny parking będzie stał pusty albo, z powodu braku miejsc, lokatorzy z bloku nr 17 będą musieli tam parkować - mówi pan Jakub, mieszkaniec bloku nr 17.
Przedstawiciele spółdzielni przyznają, że nie jest przesądzone, że parkować będą mogli tylko jej członkowie.
- Jeśli pozostaną wolne miejsca, będą mogły z nich skorzystać osoby niezamieszkałe w zasobach GSM - podkreśla Leszek Piech.
Miejsca
Opinie (181) ponad 10 zablokowanych
-
2019-10-18 16:47
Opinia wyróżniona
(11)
Chwila to znaczy że mieszkaniec Młyńskiej 25 do którego ten parking należał, teraz będzie musiał płacić, tylko dlatego że parking jest ogrodzony.To już jest jawne ździerstwo i złodziejstwo spółdzielni jeśli tak ma być. Mieszkańcy tego bloku powinni dawno przejść do wspólnoty i nie dopłacać tyle na dziesiątki tych darmozjadów co piją tam tylko kawkę, pracują parę dni w tygodniu i pobierają niezłe pensje za nic nie robienie.
- 102 24
-
2019-10-20 00:31
pisiory znowu mieszaja, czyzby chcieli zawlaszczyc spoldzielnie?
- 0 2
-
2019-10-19 01:27
Mieszkasz w kurniku to morda w ziarno i płać haracz
I módl się żeby pan ci ogrzewania na zime nie zakrecil ;))
- 4 4
-
2019-10-18 23:56
(1)
Zanim obrazisz wielu ludzi poznaj suche fakty..
- 4 0
-
2019-10-19 15:39
A są mokre fakty?
- 0 1
-
2019-10-18 23:17
to proste (2)
Blok 25 - PIS
Blok 17 - PO- 1 10
-
2019-10-19 14:45
rąb...nij sie ....
- 0 0
-
2019-10-18 23:26
Młyńska 11 - Konfederacja (a uj, zaparkuje se na krzywy ryj!)
- 8 2
-
2019-10-18 23:13
(1)
I co z tego,że utworzą wspólnotę jak parking nadal będzie spółdzielni.Własność lokatorów jest tylko po obrysie budynku,a reszta (chodniki,ulica) spółdzielni.Takie madre prawo mamy.
- 2 2
-
2019-10-19 20:02
Spoldzielnie sie rozwiąże
To sztuczny twór, fikcja, żaden Kulczyk
- 1 2
-
2019-10-18 23:03
Sprostowanie (1)
Parking nie należy do nieruchomości Młyńska 25 tylko jest mieniem Spółdzielni.
- 7 1
-
2019-10-19 21:52
Mieszkancy bloku 25 placili za wykup tego gruntu
- 3 2
-
2019-10-18 16:27
Opinia wyróżniona
(4)
I bardzo dobrze! Mieszkańcy spółdzielni, do której należy teren płacą za jego utrzymanie w czynszu. W pełni popieram, jeśli mieszkańcy bloku nr 17 chcą tam parkować niech się dołożą do utrzymania terenu lub ich zarządca wystąpi z wnioskiem o odkupienie terenu.
- 108 19
-
2019-10-18 20:56
(1)
Mieszkańcy płaca za utrzymanie terenu w czynszu to Powinni Korzystać z Tego Parkingu za Darmo a nie jak chce GSM za opłatą ! Ludzie zacznijcie Myśleć i Nie Dajcie Robić się w Balona !
- 13 6
-
2019-10-19 06:49
No ale pytanie podstawowe to czy 17 należy do GSM czy nie.
Z artykułu wynika, że mają swojego administratora.
Jeśli wcześniej postanowili stworzyć wspólnotę i opuścić spółdzielnię to nie widzę powodu dlaczego spółdzielnia miałaby udostępniać 17stce swój parking.
Jeśli natomiast 17tka jest nadal w GSM no to można dyskutować.- 16 0
-
2019-10-18 17:14
(1)
Płacą jużza jego utrzymanie w czynszu, a teraz znowu mają płacić 100zł miesięcznie, tylko dlatego że go ogrodzono. Nie wiem jak to nazwać ale to jawne wymuszanie pieniędzy, przedtem parking był za darmo.
- 9 22
-
2019-10-20 01:48
Właśnie problem polega na tym ze nie płaca za utrzymanie tego terenu w czynszu... bo nie należą do spółdzielni tylko do wspólnoty. A teren parkingu wspólnota mogła wykupić ale nie chciała, wykupiła go zatem spółdzielnia. Problem jest inny ze teraz spółdzielnia chce oferować te miejsca parkingowe swoim członkom za pieniądze, a oni za ten teren w
Właśnie problem polega na tym ze nie płaca za utrzymanie tego terenu w czynszu... bo nie należą do spółdzielni tylko do wspólnoty. A teren parkingu wspólnota mogła wykupić ale nie chciała, wykupiła go zatem spółdzielnia. Problem jest inny ze teraz spółdzielnia chce oferować te miejsca parkingowe swoim członkom za pieniądze, a oni za ten teren w czynszu płaca. Gdyby spółdzielnia oferowała swoim członkom miejsca tam za darmo (Ew. Jednorazowa opłata za ogrodzenie terenu) a osobom niebędącym członkami za pieniądze buloby ok
- 4 0
-
2019-10-18 19:25
Opinia wyróżniona
niestety (2)
grodzenie budynków to rak obecnych czasów. tylko w nielicznych sytuacjach takie płoty mają rację bytu, a stawia się praktycznie wszędzie
- 59 15
-
2019-10-21 14:48
nowa forma
...getta! A wszyscy tacy zachwyceni!
- 1 0
-
2019-10-19 15:18
a te miejsca im się po prostu
należały!
- 2 2
Wszystkie opinie
-
2019-10-18 16:05
Do redakcji (11)
Młyńska znajduje się na leszczynkach.
Nie mylić z Mylną którą znajduje się w Chyloni.- 16 40
-
2019-10-18 16:21
(6)
Młyńska to Chylonia. Granica pomiędzy Chylonią a Leszczynkami przebiega wzdłuż ulicy Komierowskiego. Ale nie martw się, z Leszczynkami tak jest, że połowa mieszkańców nie wie nawet, że mieszka na Leszczynkach, a jeszcze inni myślą, że mieszkają na Leszczynkach, a nie mieszkają ;) A Mylna znajduje się na Cisowej. Mimo wszystko się podszkol.
- 30 3
-
2019-10-18 16:40
Topografia (5)
Musiałeś na mapie sprawdzić gdzie jest Mylna? Jest na Chyloni i h**. A akurat Młyńska jest na leszczynkach i dobrze mówię
- 3 20
-
2019-10-18 16:57
Mylnie postrzegasz lokalizację Mylnej ulicy.
- 10 3
-
2019-10-18 17:16
(1)
Naprawde tak sie spinacie o granice dzielnicy? Co za roznica? To nie okupant, ktory przejal teren i bedzie Was uciskal.
- 7 1
-
2019-10-21 23:14
Nie ma spinki, jest wymiana zdań, choć różnica poziomów jest miażdżąca, to fakt. A granice dzielnic mają znaczenie o tyle, że często dochodzi do zabawnych sytuacji, gdy ktoś interweniuje w nie swojej radzie dzielnicy, albo idzie do wyborów i się dziwi, że dostaje inny zestaw kandydatów, niż się spodziewał. A parę lat temu nowi mieszkańcy bloków w Pogórzu chcieli głosować na prezydenta miasta Gdyni, a dostali kartę z kandydatami na wójta gminy Kosakowo.
- 0 0
-
2019-10-18 21:05
Puknij sie w glowe i sluchaj echa. Gdzie mlyńska gdzie Leszczynki. Moze jednak ty powinies spojrzec na mapę.
Tepy narod....
- 2 2
-
2019-10-21 23:09
Jakbyś był inteligentny, to nie dość, że byś nie przeklinał i nie upierałbyś się przy błędnej wersji, to jeszcze domyśliłbyś się, że nie odezwałbym się w tym temacie, gdybym nie znał się na topografii miasta i gdybym nie wiedział gdzie jest np. ulica Mylna. Bo z ulicami w Gdyni to mam problem jedynie z tymi nowymi na Wiczlinie. Oczywiście to fakt, że w Gdyni dość powszechna jest rozbieżność między faktami a poczuciem przez mieszkańców w jakiej mieszkają dzielnicy. Natomiast zaskakuje twoje niedojrzałe zachowanie. Tak serdecznie życzyłeś wszystkim miłego weekendu, a jak tylko zostałeś przyłapany na błędzie to się spiąłeś i zacząłeś przeklinać. Oprócz topografii miasta, musisz popracować jeszcze nad swoim charakterem, a także ortografią. Wiele pracy przed tobą. Powodzenia
- 0 0
-
2019-10-18 19:08
a kościół Św. Mikołaja gdzie się znajduje, młyn wodny gdzie był
- 6 0
-
2019-10-18 23:31
Prosze spojrzec na plan podzialu miasta na dzielnice Mlynska nalezy do Chyloni.Nie sugerowac sie przystankiem SKM tak sie sklada ze SKM -Grabowek to dzel . Leszczynki SKM -Stocznia to dzielnica Grabowek
- 6 0
-
2019-10-19 12:59
Chylonia
To jest Chylonia! Leszczynki są przy cmentarzu i estakadzie.
- 3 0
-
2019-10-21 08:08
To że skm sobie nazwała tak a nie inaczej swoje stacje nie oznacza że takie sa dzielnica-warto wiedziac gdzie sie mieszka!
- 0 0
-
2019-10-18 16:13
GSM to dno (7)
Proszę zobaczyć jak Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa zrobiła płatny parking przy ulicy Borowikowej, na którym zamontowano monitoring wizyjny za kilkanaście tysięcy złotych, a parking stoi pusty,
- 75 7
-
2019-10-18 17:17
(4)
Tu bedzie tak samo. Idz do GSM do biura prezesa to zobaczysz, ze tam sie czas zatrzymal w latach 80 i nie chodzi tylko owyglad wnetrza ale tez o mentalnosc ludzi tam pracujacych.
- 36 2
-
2019-10-18 17:42
(2)
Kawki, ciasteczka ploteczki, prawie zero roboty,praca od 9 do15 i to dno utrzymują mieszkańcy. A te baby tam pracujące zero uśmiechu roszczeniowe i strasznie nieprzyjemne dla interesantów mowa o Ul Helskiej
- 30 1
-
2019-10-18 23:29
(1)
Ja można się tam dostać do pracy?
- 14 1
-
2019-10-20 00:06
trzeba miec minimum podstawowke ukonczona, wiec nie masz szans
- 1 1
-
2019-10-18 18:25
Przecież każda spółdzielnia
To skansen PRL. Ludzie, jak wy to jeszcze tolerujecie
- 33 3
-
2019-10-18 23:07
GSM :/
Jak rozumiem mieszkańcy tego bloku nie chcą wykupić terenu od spółdzielni tylko korzystać z niego na "Krzysia" , a za teren niech płacą członkowie spółdzielni i sponsorują im parking ?! - Nie no super podejście takie "polskie". Z drugiej strony jako członek tej spółdzielni wolałbym, aby kasa była wydawana na remont klatek , a nie stawianie ogrodzeń i robienie komuś na złość bo "prezesi spółdzielni" to ofiary życiowe nie umiejące dojść do porozumienia i wyegzekwować swoje racje inaczej niż za pieniądze swoich członków.
- 9 1
-
2019-10-19 10:39
Józek
W miejscu obecnego parkingu,30 lat temu miały powstać garaże.Spółdzielnia nie miała pomysłu na zagospodarowanie terenu i powstał ogrodzony parking.Na ulicy Borowikowej jest dużo miejsc parkingowych pod blokami i dlatego nikt nie korzysta z tego parkingu.Podobne parkingi znajdują się też przy ulicy Chabrowej i tam auta stoją.Przy Młyńskiej też będą korzystać z parkingu,jeśli mieszkańcy nie będą mieli miejsc parkingowych.Argument z parkingiem przy ulicy Borowikowej z d.... .
- 1 0
-
2019-10-18 16:14
I jak ma być dobrze w tym Państwie (4)
jak sąsiad z sąsiadem się nie dogaduje.
Powinno wejść prawo zabraniające grodzenia osiedli i pojedynczych bloków. Nie podoba się to won z miasta na wieś!- 86 47
-
2019-10-18 16:16
Mentalność niewolników z PRL
Jak w tym kraju ma być normalnie, skoro co chwilę jakiś komunista chce rozkazywać komuś co ma robić ze swoim terenem?
- 39 11
-
2019-10-18 17:22
ty d''u. Własność prywatna, mogą sobie ogrodzić i ustanowić zasady bo ich. jak chcesz praw centralnie stanowionych to wracaj
do komuny, wtedy wszystko było wszystkich czyli niczyje i wyglądało jak wyglądało
- 20 4
-
2019-10-18 18:22
cha,cha ,cha,pozabijacie się niedługo blachosmrodziarze (1)
- 6 14
-
2019-10-19 15:44
Nie wcinaj się, kalesoniarzu...
- 7 2
-
2019-10-18 16:18
No tak bo każdy z rodziny musi wozić d*pke swoim autem (7)
Powinni wprowadzic numerowane miejsca jedno miejsce na jedną rodzinę i problem z głowy
- 76 53
-
2019-10-18 17:14
(3)
tak cię boli, że niektórych stać na kilka aut biedaku?
- 19 29
-
2019-10-18 18:24
Wspólnota jest określona udziałami, zatem liczebność rodziny i jej bogactwo nie ma nic do rzeczy.
Powinno się obliczyć ile % miejsca należy się określonym lokalom.
Pojawia się tutaj problem korzyści i jej braku w przypadku nieposiadania samochodu, bo np. ktoś nie chce mieć. To też można uregulować.- 13 0
-
2019-10-19 22:49
no tak, na pewno bogacze sami mieszkaja w tych blokach (1)
widze samochody w cenie mojego telefonu :)))
- 1 1
-
2019-10-20 13:02
Ty inżynier chyba się nie znasz na samochodach bo ja zauważylem wiele drogich samochodow a nawet kilka bardzo drogich.
- 0 1
-
2019-10-18 17:24
Reglamentacja jak w PRLu?
- 13 1
-
2019-10-18 17:24
ty naprawde nie zrozumiałeś problemu z artykułu. co ma posiadanie auta do tej sprawy? (1)
wracaj na dwór na rower
- 17 8
-
2019-10-18 22:16
Za zimno
- 3 0
-
2019-10-18 16:20
Polska to kraj ogrodzeń moi drodzy i kochani (1)
Po co to się tak odradzać ani to ładne ani to funkcjonalne i pewnie drogie. Można zrobić coś bardziej potrzebnego np .plac do zabaw ITP. Nie rozumiem tych wszechobecnych płotów .
- 45 27
-
2019-10-19 09:46
bo tylko tak idzie wymusić porządek
w Niemczech czy USA gdzie samochodów jest więcej, nikomu nawet nie przychodzi do głowy aby stawać na chodniku, przy pompie etc ... a u nas społeczeństwo potrzebuje grodzi jak trzoda chlewna - taki chlew zostawiając zastawiając co popadnie.
- 5 0
-
2019-10-18 16:21
Może niena temat ... (10)
GSM to najbardziej pazerna kasę spółdzielnia. Minimalistyczne podejście do modernizacji budynków i terenów w około za to maksymalne stawki za wynajem lokali użytkowych. Czynsze też nie należą do najtańszych. Wygradzanie terenów pod "przychodowe" inwestycje parkingowe to już wierzchołek góry absurdu. Cóż, pozostaje tylko sobie popisać i poużalać się bo wpływu jako mieszkańcy budynków GSM na zmianę tek bajzlu nie mamy.
- 46 12
-
2019-10-18 17:00
(6)
Mądrze to ujęłeś, nic nie robią tylko udają. A jak już coś zrobią za darmo to spartolą. Zobacz jak spieprzyli parking na 25 od strony klatek. Krawężniki wysokie na 25 cm od drugiej połowy bloku, że samochody nie mogą podjechać bo gubią podwozie. Nawet jednego łagodnego podjazdu nie zrobili na tych kraqężnikach, a ostatnia klatka to już wogóle jakiś absurd, tam się ludzie dopiero namanewrują zanim zaparkują. Kto pozwolił na odbiór czegoś takiego. Czy ci pracownicy spółdzielni oczu nie mają, przecież cały ten parking to jakiś szwindel i bubel, a sprawa nadaje się do telewizji.
- 11 1
-
2019-10-18 20:44
Młyńska (5)
To zgłoście to do TVN oni zrobią reportaż na cała Polskę i zacznie się wtedy coś dziać w tej przedwojennej GSM ! Takie przekręty trzeba zgłaszać nagłaśniać i Działać . Samo pisanie na Trójmiasto g*wno da ! Działajcie albo zakładajcie wspólnotę mieszkaniową i wypierdzielać tę spółdzielnie i jej leszczynowych dziadów i babcie .
- 6 3
-
2019-10-18 22:50
Kto ogląda tvn???
Chyba wiochy tylko
- 2 15
-
2019-10-19 15:46
Co za "mądre" komentarze - żenada. Zajmijcie się ludzie własnym tyłkiem
- 0 0
-
2019-10-19 16:30
Cała ta spółdzielnia się nadaje do telewizji.
Czynsze maja złodziejskie
- 5 1
-
2019-10-20 00:15
pisy maja apetycik na kolejne stanowiska i uwlaszczenia
- 1 1
-
2019-10-20 13:07
Właśnie ja i kilku innych już stosujemy stosowne pismo do TVN i tv gdańsk,niech spóldzielnia nie myśli że ludzie mieszkający w takich blokach nie mają rozumu i rozeznania o wszelkich wałkach GSM Helska.
- 0 0
-
2019-10-18 18:31
Narzekacie, a w corocznych zebraniach członków spółdz. nadal nie uczestniczycie (2)
a Prezes&Dwór zacierają łapki...
- 16 1
-
2019-10-18 19:50
... a czy szanowny "a" był(a) na takowym zebraniu? (1)
Ja i owszem, tylko sęk w tym, że prócz wysiedzenia, lub stania 3h nic z tego nie wynika. Co gorsza wymusili wpłatę kilkuset złotych aby zostać członkiem GSM, bo warto, masz głos, niższy czynsz ... uwierzyłem i wybuliłem kilkaset zło w błoto. Dopłata do wymiany okien - nie bo poprzedni właściciel wymieniał x lat temu i nie ma takiej opcji, wymiana grzejników - dziwne wymogi, likwidacja gazu , musisz zapłacić haracz 1 tys zł firmie od gazu za pseudo usługę zaspawania rurki i fikcyjne badanie instalacji. Tak można by wiele - tylko co zmienię?! Nic.
- 8 1
-
2019-10-20 00:18
za chwile bedziesz chcia blok przestawic
wydziwianie- 0 1
-
2019-10-18 16:23
dokładnie (4)
To Leszczynki
- 9 28
-
2019-10-18 17:17
To Maly Kack!
- 5 1
-
2019-10-18 21:07
Idz sie wysikaj, przemysl i wroc...
- 1 1
-
2019-10-18 23:25
Ponieważ gdynianinem to ja byłem jak cię jeszcze na świecie nie było... (1)
.... to wyjaśnię tobie rzecz niepojętą ! Otóż tam gdzie jest przystanek SKM Leszczynki to jest właśnie... dzielnica Chylonia ! Tam gdzie jest przystanek SKM Grabówek to są właśnie Leszczynki. Ot taka zmyłka , aby odróżnić miejscowych od słoików. ;]
- 8 0
-
2019-10-19 12:10
No i już nie odróżnisz...
- 0 2
-
2019-10-18 16:25
Powinien być ZAKAZ ogólnodostępnych miejsc parkingowych (11)
Chcesz trzymać swój prywatny samochód?
Proszę bardzo - na swoim prywatnym terenie.
Bądź na terenie wynajętym od kogoś.
Żadnych miejskich parkingów.
Pod domem należy sobie miejsce KUPIĆ, pod pracą jeśli pracodawca je kupił.
Sklepy które życzą sobie zmotoryzowanych klientów oczywiście mogą mieć parking, ale również prywatny.
Zero żadnych miejsc ogólnodostępnych, bo to tylko przyzwyczaja ludzi że mają samochód ma się prawo parkować wszędzie i zawsze.- 81 124
-
2019-10-18 16:51
'Sklepy (...) mogą mieć parking, ale również prywatny'
Chyba tak właśnie jest? Dzierżawa, albo wykupienie.
Poza tym - ok.- 14 5
-
2019-10-18 17:26
To ja poproszę też o płatne wiaty na rowery. (1)
To też przestrzeń wspólna!
- 26 7
-
2019-10-18 19:20
i prywatne płatne ścieżki rowerowe
i chodniki
- 22 2
-
2019-10-18 18:53
to że nie zdałeś na prawko albo nie stać cię na samochód (1)
nie oznacza że nikt ma nie jeździć.
- 28 9
-
2019-10-19 15:47
To na prawko się zdaje? Ja dostałem.
- 1 3
-
2019-10-18 20:40
Zgadzam się, ale dopiero jak zlikwidują akcyzę od paliwa i podatek od nieruchomości.
- 11 2
-
2019-10-18 22:18
Co cię to obchodzi skoro nie masz samochodu
Wypowiadaj się a temat wiat autobusowych
- 15 2
-
2019-10-19 07:39
A jak do kogoś w gości przyjedziesz to gdzie postawisz ? (1)
- 9 1
-
2019-10-19 09:58
No jak gdzie?
Każdy kupi sobie kilka dodatkowych miejsc dla gości. Kilka razy w roku mu się przydadzą.
- 3 4
-
2019-10-19 20:32
(1)
i prywatne chodniki chcesz chodzić to kup sobie lub wynajmij drogę , dosyć ogólnodostępnych chodnikoqw
- 4 1
-
2019-10-20 12:57
Niedługo będziemy płacić za oddychanie tlenem i Janusz będzie krzyczał, że prawidłowo, i że sąsiad oddycha zbyt głęboko...
nic dziwnego, że w PL od wielu lat rządzą populiści żerujący na głupocie ludzkiej.
- 3 0
-
2019-10-18 16:27
teren prywatny GSM (13)
Teren należy do spółdzielni i oni decydują co z nim zrobią. Teraz jak zagrodzili to lament a do tej pory parkowanie za free a za teren ponosili koszty nie mieszkańcy wspólnoty - bo korzystali na krzysia a mieszkańcy GSM
Teraz to parkujcie na Chylońskiej- 89 13
-
2019-10-18 17:18
(2)
No ale Plus GSM czy Era GSM?
- 3 7
-
2019-10-18 23:35
(1)
Orange
- 1 2
-
2019-10-19 16:51
Play
- 0 0
-
2019-10-18 17:19
(7)
Ale wez zrozum, ze tam nikt z blokow obok parkowal nie bedzie. Tymbardziej za pieniadze skoro u siebie maja za darmo. PArking powstal zapewne za 3x tyle ile jest warty.
- 9 9
-
2019-10-18 17:47
(4)
Wiadomo spółdzielnia wyczuła że25 ma parking od strony klatek, a z tego chcą przytulić kasę robiąc go płatnym. Będzie kaska do podziału o ile ktoś będzie tam parkował.
- 9 1
-
2019-10-18 20:52
(3)
Tu nie chodzi o parking tylko o to ze blok 17 odeszła ze spółdzielni i założyli sobie wspólnotę ,bo nie chcieli płacić na darmozjadów ze spółdzielni . GSM to relikt poprzedniej epoki i to właśnie tak wyglada . Prezes GSM leszczynowy dziad zrobił po złości mieszkańcom bloku nr 17 .
- 10 5
-
2019-10-18 21:08
17 nie odszedl z GSM bo nalezal do ABK wczesniej. Taki maly szczegol, ale istotny.
- 7 0
-
2019-10-18 21:22
Blok 17 nigdy nie należał do spółdzielni zawsze podlegał pod miasto
- 7 0
-
2019-10-20 00:24
pisuar znowu knuje
- 0 1
-
2019-10-18 21:21
(1)
Przepraszam mieszkam na Młynskej 25 stawiałam tam samochód i stawiam nadal a nawet wykupie sobie miejsce postojowe, mieszkańcy bloku 17 wyrzucali mnie stamtąd a nawet kilka razy miałam uszkodzony samochód przez mieszkańców tego bloku nawet 2 razy załapałam na gorącym uczynku jak Pani z tamtego bloku próbowała uszkodzić mi samochód, żeby blok 17 wykupił ten plac miał by parking a nie chcieli i mieszkańcy naszego bloku musieli za to zapłacić. Więc teraz niech mają żal sami do siebie
- 16 5
-
2019-10-18 23:41
Trochę pokory..
Otóż to..Sąsiedzi z Młyńskiej 17 nie raz awanturowali się z mieszkańcami Młyńskiej 25 o zaparkowany samochód na "ICH" parkingu..zdarzały się złośliwe incydenty z udziałem jajek roztrzaskanych na samochodzie? Epitety i wyzwiska..tak wyglądały sytuacje po zaparkowaniu tam samochodu.Fajnie nie było..jeszcze przed przebudową parkingu od strony wejść do klatek na Młyńskiej 25. A teraz tyle krzywdy? Wreszcie sprawa jest uregulowana sprawiedliwie..
- 16 1
-
2019-10-19 15:48
Teraz to sie pitol.
- 0 0
-
2019-10-21 14:51
teren należy...
...nie do GSM! Przez nią jest tylko dzierżawiony na 99 lat! Pytanie ile z nich już minęło?
- 0 0
-
2019-10-18 16:27
(3)
U mnie jest ta sama sytuacja. Te wszystkie parkingi powinny należeć do miast, a nie tam do żadnych wspólnot czy spółdzielni. Spokój by był
- 17 60
-
2019-10-18 16:57
'Spokój by był'
Wręcz przeciwnie.
- 21 1
-
2019-10-18 22:27
Bzdura z tymi terenami. Problem jest tam taki, ze podział (1)
gruntu na 3 postPRLowskie bloki jest niesprawiedliwy.
Na nowych prywatnycj osiedlach nie ma tego problemu - każda wspolnota ma swoje miejsca np. za szlabanem i reszta ogolnodostepnych. Jest też tak że, tam gdzie dobudowano nowe do spółdzielczych są problemy.- 0 0
-
2019-10-19 16:52
Bo spółdzielnie płacą za te tereny a cwane wspólnoty już nie.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.