• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Dobry styczeń lotniska. Pożegnanie z Eurolotem

mn
6 lutego 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
W ubiegłym roku przez lotnisko przewinęło się 3 mln 288 tys. pasażerów. W ubiegłym roku przez lotnisko przewinęło się 3 mln 288 tys. pasażerów.

Władze gdańskiego lotniska chwalą się bardzo dobrymi wynikami obsługi pasażerów. Ich liczba wzrosła w styczniu 2015 r. prawie o 13 proc. względem tego samego miesiąca w roku ubiegłym. Łyżką dziegciu jest informacja o zakończeniu działalności przez linie Eurolot, które z Gdańska latały do Amsterdamu, Krakowa i Lublina.



Czy planujesz podróż samolotem z Gdańska w tym roku?

W styczniu 2015 roku Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy obsłużył 221 805 pasażerów. Oznacza to 12,8 proc. wzrost w stosunku do stycznia ubiegłego-rekordowego 2014 roku.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasjonatów lotnictwa i naszego portu lotniczego, oczekujących z niecierpliwością na wyniki ruchowe miesiąca stycznia podjęliśmy decyzję o szybszej niż zwykle i nudnej, naszym zdaniem, standardowej procedurze ogłoszenia tych wyników - mówi Tomasz Kloskowski, prezes zarządu Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy.

- Pragniemy jednak obiecać, że jest to wyjątek od reguły i już w następnych miesiącach zaczniemy dalej zaskakiwać wynikami poszczególnych miesięcy, jak i formą ich ogłaszania - dodaje prezes.

Na razie nikt nie szacuje, że rekord z 2014 r. uda się pobić. Wtedy przez Port Lotniczy w Gdańsku przewinęło się 3 mln 288 tys. pasażerów. To o 15,6 proc. więcej niż w 2013 r., gdy pasażerów było 2 mln 884 tys.

Ale rekord jest możliwy tym bardziej, że trwają inwestycje w porcie lotniczym, które zakończą się w tym roku i poprawią obsługę pasażerów. Trwa rozbudowa terminalu pasażerskiego. Z nowej części, która powiększy budynek terminalu o ok. 30 proc., korzystać będą pasażerowie przylatujący do Trójmiasta. Inwestycję wartą ok. 107 mln zł realizuje firma budowlana NDI. Prace są już bardzo zaawansowane, budynek został zamknięty, częściowo jest już nawet ogrzewany. Prace budowlane zakończą się w czerwcu, a nowa część zostanie oddana do użytku w sierpniu 2015 r.

Ponadto trwa warta 70 mln zł budowa systemu ILS II kategorii wspomagającego lądowanie samolotów w ograniczonych warunkach widzialności. Ten ma zacząć działać pod koniec 2015 r. umożliwić lądowanie samolotów we mgle.

Koniec Eurolotu, nie tylko w Gdańsku

Od 6 lutego w systemie rezerwacyjnym Eurolotu wprowadzony został tzw stop-booking, czyli blokada rezerwacji i zakupu biletów na wszystkie rejsy Eurolotu po 31 marca. To dlatego, że linia, które operuje także z Gdańska, kończy działalność.

- Przez dwa miesiące analizowaliśmy różne warianty działalności Eurolotu i podjęliśmy odpowiedzialną decyzję właścicielską. Eurolot nie ma biznesowej racji bytu na polskim rynku. Analiza biznesowa sporządzona przez renomowanego doradcę dla Eurolotu pokazała, że nie ma możliwości wprowadzenia modelu, w którym firma zacznie na siebie zarabiać - powiedział "Rzeczpospolitej" Adam Ambrozik, dyrektor departamentu restrukturyzacji i pomocy publicznej w MSP.

Potężny wojskowy samolot transportowy na lotnisku w Rębiechowie

Film archiwalny.



W sezonie zimowym w ruchu regularnym z Gdańska można polecieć do:
- Berlina (Air Berlin)
- Amsterdamu, Krakowa, Lublina (Eurolot - ale linia kończy swoją działalność wraz z końcem marca)
- Warszawy (PLL LOT)
- Frankfurtu, Monachium (Lufthansa)
- Oslo (Norwegian)
- Birmingham, Bristolu, Cork, Dublina, Edynburga, Warszawy Modlina, Leeds Bradford, Londyn Stansted, Manchesteru, Oslo Rygge, Krakowa (Ryanair)
- Kopenhagi, Oslo (SAS)
- Alesund, Barcelony, Bergen, Doncaster-Sheffield, Dortmund, Eindhoven, Glasgow, Goteborga, Groningen, Hamburga-Lubeki, Haugesund, Kolonii/Bonn, Kristiansand, Liverpoolu, Londynu Luton, Malme-Sturup, Mediolanu-Bergamo, na Maltę, Oslo Torp, Paryża-Beauvais, Stavanger, Sztokholmu-Skavsta, Trondheim oraz Turku (WizzAir).

W sezonie zimowym w ruchu czarterowym z Gdańska można polecieć do: Hurghady, Sharm al Sheik, Teneryfy, Fuerteventury i Werony.
mn

Miejsca

Opinie (170) ponad 20 zablokowanych

  • (14)

    Jak to możliwe, że samolot wojskowy na cywilnym lotnisku lądował a w Gdyni obok wojskowego lotniska cywilne nie może przez układziki funkcjonować.

    • 22 84

    • (8)

      weź futrzasty znajdź jakiś temat o infoboxie a nie szukaj spisków tu w temacie o emigracji z gdańskiego lotniska

      • 31 4

      • (7)

        Nie czepiaj się infoboksu. Przyloty w Gdańsku to jeden wielki syf, nie wstyd wam ale skoro Gdańsk się tym nie wstydzi to wasza sprawa.

        • 8 42

        • oszołomie, właśnie budują nowe przyloty na Rębiechowie (6)

          • 37 5

          • (5)

            budują budują i zbudować nie mogą.Hala przylotów jak w lokalnym lotnisku gdzieś w afryce

            • 4 26

            • Haha wczoraj przylatywalam i tak sobie właśnie myślałam, że wstyd.

              • 0 0

            • (3)

              Co ty bredzisz, jak nie mogą zbudować? Przecież wszystko idzie zgodnie z harmonogramem tak jak miało być.

              • 16 1

              • Ale nie ma to jak ponarzekać (2)

                nawet jeżeli się pierdzieli farmazony nie z tej ziemi.

                • 10 2

              • Hala przylotów to syf (1)

                .. czekanie na opóźnione samoloty to koszmar
                to, że budują nową hale przylotów nie zmian faktu, że ponad 2 lata pasażerów przylatujących i ich odbieranych miano w czarnej d..

                • 2 11

              • mieli problem z pozyskaniem gruntu na 1/3 terminala

                sprawy własnościowe zostały uregulowane i dopiero wtedy można było zacząć budowę. To nie Gdynia, że najpierw się buduje, a potem płaci odszkodowania właścicielowi.

                • 11 1

    • ukladziki hehehe, aaa :) cala europa przeciw gdyni :D (2)

      • 62 6

      • Nie cała pajacu, tylko lobby z kręgów gdańskich nakręciło pozostałych i stało się jak się stało (1)

        • 4 8

        • buhaaahaa

          śledzie się buntują :)

          • 6 0

    • bo procedury cywilne (np. systemów typu ILS) sa dużo ostrzejsze niż wojskowe. Dlatego z wojskowego lotniska (np. Kosakowo) aby móc przekształcić je w cywilne trzeba ponieść olbrzymie nakłady (od przebudowy dróg kołowania poprzez systemy naprowadzania...

      • 15 1

    • Bo wojenne aeroplany z regóły na wsiach nie lądują!

      • 19 1

  • zarobki (2)

    "Władze gdańskiego lotniska chwalą się bardzo dobrymi wynikami obsługi pasażerów."
    Ale nie chwalą się zarobkami agentów obsługujących linie lotnicze na gdańskim lotnisku! 1600 zł netto (2200 brutto)

    gdzie prestiż pracy na lotnisku?

    • 13 4

    • prezes (1)

      po co te nerwy, prezesie i dyrektorzy mają po 15-30 tys brutto msc , i prestiż jest, maja w d.pie pracowników, pewnie dlatego nikt się nie uśmiecha na lotsniku z pracowników, wyglądają jak w obozie pracy

      • 1 0

      • Sol

        Racja

        • 1 0

  • A gdzie loty do Zurychu ?

    A kiedy będzie połączenie Gdańska z Zurychem lub Genewą ?
    Frank ma dużą siłę nabywczą w Polsce - przylecieliby Helweci na weekend i nie tylko .

    • 0 0

  • Eurolot

    Dobrze, że znika, bo miał przestarzałą flotę, a ceny jak za loty do Europy. Mam jednak nadzieję, że inni przewoźnicy przejmą połączenia na trasach dotychczas obsługiwanych przez Eurolot.

    • 0 0

  • A co w tym dziwnego?! (31)

    Im więcej Polaków na emigracji tym większy ruch na lotniskach. Dość prosta zależność.

    • 66 29

    • (27)

      ja sam ,kilka razy w roku nabijam zyski lotnisku.O dzięki ci PeO ! .U nas nie latają rodziny z dziećmi,jak to widać w innych krajach.Tylko robole zeby wyżywić rodzinę i spłacić kredyty

      • 24 26

      • (26)

        Trzeba było się uczyć i studiować na uczelniach technicznych to teraz nie jeździłbyś na zmywak.

        • 31 27

        • (8)

          O naiwności! Ty myślisz ,ze jak skończysz studia to zaraz na ciebie czeka ciepła posadka za 5 k.Na takich to czekają biurowce na Łużyckiej czy innej Oliwie z pensją 1.8 k.Samoloty są pełne takich naiwnych jak ty

          • 12 12

          • (7)

            Nie pisałam studia tylko studia inżynieryjne. To spora różnica. Filologów, socjologów, psychologów, politologów u nas w bród. W alternatywie polecam studia medyczne lub porządną szkołę techniczną. Nigdzie nie musiałam za pracą wyjeżdżać. Europę i część świata zwiedziłam dotychczas jedynie turystycznie.

            • 18 8

            • no i co pani inżynier Aga stworzyła dla ludzkości, ze tak poniża gamoni po filologii? (6)

              W polskim grajdole ogólnie jest taka padaka, ze i socjologow, i psychologow, i politologow czy marketingowców od zarządzania a także nabzdyczonych inżynierów ceni sobie wyłącznie Turek ale na zmywaku w swojej londyńskiej kebabowni.

              • 2 5

              • (5)

                Przykro mi że masz takie doświadczenia. Nie martwię się przesadnie o całą ludzkość. Nie jestem megalomanką psychicznie obciążoną misją do spełnienia. Zostawiam to księżom i politykom. Nie lubię jedynie mazgajstwa, nieudacznictwa i lenistwa. Mam nadzieję, inżynierze Mamoń, że nie należysz do grupy nabzdyczonych, chociaż czytając Twój post, nie jestem tego taka pewna. Pozdrawiam

                • 6 1

              • (4)

                Aga mistrz świata superstar robienia $$$ kariery, tytuł naukowy inżynier, człowiek sukcesu, wzór do naśladowania, nienabzdyczona!!! Gdyby takich było więcej, to kraj byłby mlekiem i miodem płynący.

                • 0 0

              • (3)

                Myślisz, że mało nas jest ? Rozejrzyj się po mieście. Coraz więcej uśmiechniętych, zadowolonych z życia. Ci zgorzkniali siedzą przy kompie i sączą jad na fora. Wyjdź na spacer i zaczerpnij trochę świeżego powietrza. Od razu poczujesz się lepiej :)

                • 2 0

              • Pochodzę ze średniego i dosyć bogatego miasta. 10 lat po liceum w tym mieście zostały jedynie 3 osoby, w kraju około 15, reszta za granicą. Ale tak, jest cudownie i wszyscy się uśmiechają. Nawet nie ma się z kim spotkać.

                • 0 0

              • Szczególnie w wiecznych korkach, jeden drugiemu siedzi na d*pie, byle szybciej i krócej, bo wiecznie brakuje czasu. W dzielnicach biedy bieda coraz większa. Na starówkach i w centrach sami staruszkowie i menele, bo reszta wyjechała. Praca od 8 do 18, bo pracujemy na poziomie 150% zagranicznej normy. Pracownicy fizyczni w fabrykach rozgoryczeni i źli na warunki i zarobki, trzyma ich w kraju albo frank, albo "patriotyzm". Klasa polityczna śmieje się społeczeństwu w twarz. To w sumie cud, że ludzie się nadal potrafią uśmiechać. Tacy jak Ty, to nieliczni, którym udało się poukładać sobie życie w kraju. A teraz zrób rozrachunek i sprawdź ile Twoich przyjaciół i znajomych siedzi za granicą. Rachunek jest prosty.

                • 0 0

              • Byle szeregowy inżynier nie będzie mnie pouczał, co mam robić. Młode przedsięrzutne i zasiębierne pokolenie yuppie na franku. Wszyscy uśmiechnięci...

                • 0 0

        • (2)

          Wielu moich znajomych po uczelniach technicznych pracuje zagranicą. Nieporównywalne zarobki i przede wszystkim warunki pracy...

          • 7 2

          • (1)

            Ok. Tylko, że to nie oni jęczą na forach w sieci :)

            • 19 1

            • Aga nie jęczy, Ania robi to po cichu.

              • 0 0

        • (12)

          Na intratne kierunki "zdają" tylko resortowych dzieci dzieci

          • 12 28

          • (10)

            Uczelnie krajowe pustoszeją, już 40 tys. Polaków studiuje za granicą.

            • 11 13

            • (9)

              Kolejni, którym się wydaje że jak skończą jakiś dziadowski kierunek na zagranicznej uczelni, to wszyscy pracodawcy w Polsce będą sobie ten dyplom z rąk wyrywać. Mieliśmy już etap cudownych kierunków humanistycznych a teraz widać pora na zagraniczne dyplomy. Skończcie gamonie studia inżynieryjne to nie będziecie musieli tułać się po świecie i obnosić ze swoimi ranami.

              • 22 8

              • negatywna selekcja (3)

                "jak skończą jakiś dziadowski kierunek na zagranicznej uczelni, to wszyscy pracodawcy w Polsce będą sobie ten dyplom z rąk wyrywać."
                Ale tam mają szanse dostać się na intratny kierunek i go skończyć. A u nas nie mają szans. Przykład: Rafał Olbiński zdawał wielokrotnie na na ASP w Gdańsku. Oczywiście nie zdał. Zdał na Wieczorową uczelnie w Wielkiej Brytanii. Teraz jest wielkim artytsą, a na jego syminaria przyjeżdżają lodzie z całego świata.

                • 5 3

              • (2)

                Raczej słaby przykład. Artyści zarówno u nas jak i za granicą muszą mieć odrobinę szczęścia. I tam i tu mogą skończyć na śmietniku lub świeczniku niezależnie od talentu.

                • 13 4

              • (1)

                Na ASP celowo jest bardzo mało miejsc i zdają tylko ci co muszą zdać.

                • 4 6

              • Może to nawet przysługa życiowa. Pomogą uniknąć im w przyszłości goryczy i rozczarowań.

                • 11 1

              • aga (2)

                Ci co jak piszesz skończą coś gownianego za granicą w d*pie będą mieli polskich pracodawców. Jak skończą za granicą studia to i tam zostaną. Po za Tym za granicą liczy się bardziej gowniany papier z Glasgow Uniwersytetu niż z renomowane polskie np Gdański uniwerek

                • 6 14

              • jeśli ug uważasz za dobrą uczelnię to pozostaje tylko Tobie współczuć

                • 3 4

              • Powodzenia :)

                • 13 1

              • (1)

                Kolejna, której się wydaje, że na studia do cywilizowanego kraju jedzie się po to, żeby do bantustanu do roboty wrócić. Spokojna twoja, człowiek z dyplomem z zagranicznej uczelni nie będzie miał ochoty mieć do czynienia z pracodawcami z Polski.

                • 6 16

              • Jeżeli dla Ciebie Polska to bantustan to chyba lepiej, że wyjeżdżasz.

                • 16 5

          • O, jakiś gamoń ma żal do całego świata, że sie nie dostał.

            Macierewicz Cię weźmie do siebie, lubi spiskowców bez elementarnej wiedzy.

            • 16 7

        • I wtedy byłbys takim samym robolem,tylko w ładniejszym wdzianku

          • 7 8

    • Polecam wizyte na lonisku w Pon o 5:40 rano (1)

      Jak wszystkie wizzair'y rayanair'y leca do norwegii, szwecji, londynu, szkocji i irlandii
      Ile tam ludzie sie przebija i jakie sa tlumy. Po ich odprawie od godz 6:10 sa pustki przez reszte dnia.

      To ludzie wygonieni do roboty zagr. zdala od rodzin od swojejgo kraju przez gowniana sytuacjie ekonomiczna w kraju. to smunte.
      Kazdy kto byl na emigracii to wie.

      • 1 0

      • Polacy to bogaty naród i latają do Norwegii, Londynu, Szkocji i Niemiec wyłącznie w celach turystycznych.

        • 0 0

    • Tja, jak w tym starym dowcipie o żołnierzach radzieckich i amerykańskich

      - Nasi żołnierze dostają dziennie w pożywieniu 2000kalorii! - mówi radziecki generał.
      - A nasi 6000kalorii! - odpowiada mu amerykański.
      Na to radziecki: - Niemożliwe, 10kg ziemniaków nikt nie jest w stanie zjeść!

      To samo tutaj: zwiększa się ruch na lotnisku? To na pewno emigranci! Szczególnie ci latający na południe Europy :)

      • 13 5

  • Widac ze gazety tylko czytasz (1)

    I to nie wiadomo czy dobre! Polska to wylęgarnia studentow zobacz ilu rocznie studentow włazi z uczelni a nasz rynek nie ogarnia takiej rzeszy ludzi więc ci magistrzy gdzie làduja ?za granicami i tam stoja na taśmach z kanapkami bo jakby sie fachu ( z całym szacunkuem do tylu lat nauki) np mechanik samochodowy to moze by w kraju siedzieli a jak dobry mechanik to i 190£ uda sie czasami a srednia 150£ np: Coventry , chłopaki z Zielonej Góry pamiętam jakies dwa lata temu na podjezdzie cos dłubali przed robotà bo na drugiej zmianie gdzie na magazynie robili , teraz majà podnosnik , sprzęt do zmiany opon , komputerem sie podłaczaja, mili uprzejmi , usmiechnieci aż miło popatrzec jak młodzi ludzie daja sobie rade jak tylko maja szanse oby tak dalej. No a jak juz spotkasz byłego studenta to od razu wiesz ze jest magistrem , znasz cała jego historię edukacji , jak temat jest na stołowce czy palarni wszystko taki osobnik wie ,widac wielkà frustracje ze musiał wyjeżdzac z kraju i zasówac na jakims magazynie za marne 1100£ po tylu latach nauki i sie wcale nie dziwie ze jest wsciekły tez bym był.

    • 13 0

    • A podstawowa weryfikacja polega na tym, że nawet po najlepszych studiach w sumie g*** wie i nic nie widział. Te 5 lat nauki spokojnie można streścić w max. dwa.

      • 0 0

  • Bardzo dobre wyniki lotniska w styczniu. (10)

    Wyniki są dobre kosztem zniszczenia w zarodku Gdyni Kosakowa.

    • 28 69

    • Miało być drugie Acapulco i nie wyszło. Polskie kartoflaki cebulaki nie będą wozić z Gdyni kartofli i cebuli do innych destynacji. Pozostaje bazar na Chyloni.

      • 0 0

    • (5)

      Jakim kosztem niszczenia Kosakowa pacanie? Przecież nawet w zamyśle samych twórców pomysłu lotniska w Kosakowie, ono nie miało obsługiwać kodu C przez najbliższe przynajmniej 10 lat, a to oznacza, że nie wylądowałby tam nawet najmniejszy rejsowy ATR-42, co najwyżej awionetki tylko. Nawet gdyby był tam kod C po jakimś czasie, to naprawdę wydaje ci się, że wszyscy przewoźnicy operujący z Rębiechowa rzuciliby się na mniejsze, gorzej wyposażone, gorzej skomunikowane i droższe lotnisko w Gdyni? Nie bądź śmieszny.
      A Gdynia sama na siebie ukręciła bat, trzeba było wystąpić do KE z wnioskiem notyfikacyjnym o zatwierdzenie pomocy publicznej przed rozpoczęciem budowy i wpompowaniem kasy a nie w trakcie.

      • 21 3

      • (1)

        a może pacanie słyszałeś kiedyś o konkurencji,to ona wymusza niższe ceny.

        • 0 12

        • A ty rozumiesz debilu, że pasażer nie jest klientem lotniska tylko linii lotniczych? Efekt byłby taki, że lotniska licytowałyby się, które więcej dopłaci liniom lotniczym, aby z niego operowały, a że właścicielami lotnisk są samorządy z ich budżetami to kto do tego dopłaci? Rozumiesz już?
          Jak jedziesz pociągiem do Warszawy to jesteś klientem PKP Intercity czy dworca kolejowego? Co wymusi niższe ceny, drugi dworzec kolejowy obok czy może konkurencyjny przewoźnik obsługujący tę samą trasę? Rozumiesz już?

          • 17 1

      • "rzuciliby się na mniejsze, .." (2)

        ale ciemnotę potraficie wciskać !!! Wejdź na mapę Google a zobaczysz, że jest ok. 3 x większe ...

        Szukaj baranów i nieuków gdzie indziej ???

        • 1 25

        • Co jest większe? Chyba nieużytki obok pasa startowego, bo sam pas jest krótszy, brak dróg kołowania szybkiego zjazdu, płyty postojowe znacznie mniejsze, brak certyfikowanego do operacji cywilnych ILS-a, że o terminalu nie wspomnę, bo tu pod względem przepustowości jest przepaść, więc co stękasz?

          • 14 1

        • No i?

          Nie o wielkość terenu chodzi, tylko o terminal. Przypominam, że jeden z dwóch pasów w Kosakowie w zasadzie nie nadaje się dla lotów cywilnych (chyba że awionetką).

          • 18 2

    • Zniszczenia w zarodku mówisz?

      Tego lotniska, które jeszcze nie istniejąc kalkulowało, że opłaty postojowe będą wyższe niż w GDN?

      • 14 1

    • i tak sobie wszystkie niepowodzenia tłumacz

      będzie ci łatwiej. I nigdy nie pamiętaj, że Gdynia jest udziałowcem lotniska w Rębiechowie, ani że utopiła tam 100 milionów robiąc sama sobie konkurencję.

      • 22 3

    • ekonomia

      Lepsze jedno lotnisko z zyskiem nie 2-a na deficycie.

      • 32 4

  • Akurat Eurolot dziś ogłosił bankruta :) latają do końca marca! Huuraaa! (12)

    Koniec tych urażonych załóg!

    • 29 33

    • Krętacze z OLT przeszły na rządowy garnuszek. Synek już o to zadbał. To przecież musiało się udać...

      • 0 0

    • taak jest, HUUURA!

      Ja również ciesze się, że to koniec tych złodziejaszków. Bilety mieli tak drogie, że nie byli konkurencją dla żadnego innego środka transportu w PL. Z takimi cenami nie mieli racji bytu na rynku i na szczescie to juz ich koniec. Mam nadzieję, że prócz Ryana co lata już od 19 zł po Polsce pojawi się jeszcze jakaś linia a tym samym zdrowa konkurencja a nie EUROLOTowski monopol :)

      • 2 0

    • Jak zmusili do bankrustwa OLT expres to Portal pisał przez 3 dni jak eurolot zbankrutował to siedzą cicho! (4)

      Złodziejska firma opłacana na dodatek przez podatnika stary latający złom. Ta firma to był najniższy standard z jakim sie spotkałem!!Dodatkowo mieli najwyższe ceny!I jakim cudem tanie linie lotnicze potrafia taniej i sie im opłaca !!Tak to jest jak w zarządzie siedzą kolesie POlityków wtedy nic sie nie opłaca!!!Pamiętam jak na stronie pisali ze utrzymają bilety po 99zł na loty krajowe naturalnie jak zawsze kłamali!!! Niegospodarność to norma spółkach skarbu państwa !!

      • 6 9

      • (1)

        Jakie zmuszanie do bankructwa OLT? Przecież to była pralka do wyprowadzenia kasy z AmberGold. Żadna linia na dłuższą metę nie utrzymałaby się na takich warunkach funkcjonowania.

        • 7 1

        • Akurat loty Olt się balansowaly i Olt był spółka dochodowa. Gdyby nie było powiązania z Amber to do dzisiaj by funkcjonkwali

          • 1 4

      • Złom? Same nówki DHC-8 mają. (1)

        "Dżambodżetów" się spodziewałeś?

        • 7 2

        • mają od niedawna kupione tylko poco kupowali skoro wiedzieli ze zbanktutują!!

          ale co tam przecież na koszt podatnika to zawsze jest okazja kase wyciągnąć!!No i oni nic z wyprzedzeniem nie planują!!

          • 2 2

    • tak to jest jak państwo bierze się za prowadzenie biznesu (skarb państwa jest większościowym udziałowcem) (3)

      pomyślcie sobie jak racjonalnie są zarządzane nasze podatki przekazywane państwu, skoro większość "państwowych" przedsiębiorstw to ruina ekonomiczna sztucznie podtrzymywana pompowaniem pieniędzy.

      • 21 2

      • LOT jest w ogóle bardzo przedsiębiorczy

        Doprowadzili do upadłości Centralwings, który w każdych innych rękach byłby po prostu żyłą złota.

        • 9 5

      • Słuszna i trafna uwaga......zamknąć kopalnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • 17 2

      • Tak sie kończą wybujałe i nierelane ambicje

        prezesików od siedmiu boleści.

        • 9 1

    • emigracja kwitnie na całego

      • 1 6

  • Super. Niech już szukają rozwiązań na hałas, który będzie się wzmagał. (12)

    Wraz z większą ilością lotów. Później będzie za późno i mieszkańcy na bank będą się skarżyć.

    • 15 98

    • (7)

      To mają pecha. Widzialy gały co brały.

      • 44 8

      • minusy na forum nie sa ucieczka od problemu (6)

        czy nie lepiej juz teraz z wyprzedzeniem szukac rozwiazan? Protesty ludzi beda nieuniknione. Taka jest prawda

        • 7 30

        • (4)

          ich olanie ciepłym moczem przez wszystkich poza protestującymi jest równie nieuniknione :)

          • 21 4

          • czas pokaże kto ma rację (3)

            • 3 16

            • (2)

              Czas już to wielokrotnie pokazał. Jeszcze nikt nigdy i nigdzie nie dostał odszkodowania w sytuacjach, gdy miejsca mieszkaniowe powstają w okolicy istniejącego już lotniska.

              • 20 2

              • Odpowiednie tłumiki załatwią sprawę.

                • 0 0

              • ale kto mówi o odszkodowaniach? Wy tylko o kasie.

                • 1 8

        • Oczywiście że lepiej z wyprzedzeniem

          Np. jak chcesz kupić swój ekskluzywny kwadrat w standardzie deweloperskim to nie musisz wybierać miejsca akurat na drodze podejściowej do lotniska. Prawda, że proste?

          • 18 2

    • A wczoraj mgła nad rębichowem i standardzik ;-) (2)

      A może mała wzmianka o tym że wczoraj z powodu mgły samoloty znowu nie ladowały i nie startowały .Aaaa wiem to mało poprawnie,nie wypada.

      • 13 23

      • Spiseg!!!!

        • 5 0

      • w Gdyni mgły wg. METARów występują częściej

        ale Szczurek zabronił Wam o tym wspominać ;) Różnice między lotniskami to jednak ~10h rocznie.

        • 17 7

    • W wielu krajach Unii jest to sposób na wyciąganie kasy od skarbu państwa. Dotyczy to jednak lotnisk wojskowych, bo samoloty wojskowe są wielokrotnie bardziej hałaśliwe.

      • 9 2

  • Eurolot (2)

    jestem smutna że Eurolot kończy działalność , miło mi się nimi latało i mieli dobre ceny biletów , chcieli dobrze i pewnie dla tego nie wyszło.

    • 11 2

    • Dobre byly bo samoloty byly puste i zawsze sie mialo 2 miejsca :)

      standard maja ok. jak normalne linie. tylko godziny lotow jakies paranoiczne.

      Ceny jak w klasie economy normalnych lini, a dni i godziny jak wizz air :)

      wiec ni wpip ni w oko.

      Dla roboli za drogo a dla lotow tzw "biznesowych" do bior zagr. z***ane dni i godziny. Wiec ani z wizzairem ani z lufthansa sie nie pokonkurowali.

      Deblilistyczny zarzad komunistow z wojska i tyle . trzeba placic na lot

      • 0 0

    • Dobre ceny biletów?

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane