- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (62 opinie)
- 2 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (88 opinii)
- 3 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (74 opinie)
- 4 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (302 opinie)
- 5 Rozdadzą "kwietne bomby" i zasieją łąkę (32 opinie)
- 6 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (204 opinie)
Drogowcy grodzą Trasę W-Z. Koniec z zawracaniem
Zobacz nowe bariery na Trasie W-Z.
Wzdłuż Trasy W-Z na Jasieniu stanęły bariery rozdzielające oba pasy ruchu. Oprócz tego, że chronią kierowców przed wypadnięciem z jezdni i przejechaniem na przeciwległą nitkę, uniemożliwiają zawracanie.
Oprócz tego, że chronią one kierowców przed wypadnięciem z jezdni i przejechaniem na przeciwległą nitkę, uniemożliwiają zawracanie kierowcom przecinającym pas zieleni. Kierowcy nagminnie wykonywali tam manewr, gdy tylko samochody na al. Armii Krajowej utykały w korku do ul. Łostowickiej.
Drogowcy postanowili chronić prawidłowo jadących kierowców.
Przypomnijmy, że od kilku miesięcy kierowcy mogą jechać Trasą W-Z na górnym odcinku z dopuszczalną prędkością nie przekraczającą 100 km/h. A zatem ryzyko wypadku jest spore.
Montowane elementy drogowe nie są nowe.
- Bariery energochłonne, które są umieszczane w ciągu al. Armii Krajowej pochodzą z odzysku z innych odcinków dróg. Gromadzimy obecnie kolejną ich partię, by uniemożliwić zawracanie na wysokości budynków Banku BPH - mówi Mieczysław Kotłowski, dyrektor gdańskiego ZDiZ.
- Wiemy, że wielu kierowców ma ułańską fantazję, dlatego jeśli pojawią się kolejne miejsca na Trasie W-Z, w których będą zawracać, również i tam dostawimy bariery - dodaje.
Rozwiązanie zaproponowane przez drogowców ma swoich przeciwników. Uważają oni, że bariery nie tylko spotęgują korki na najbliższych węzłach, bowiem kierowcy będą musieli tam zawracać potęgując ruch, ale też mogą utrudnić akcje ratowniczą służb.
Już niebawem przekonamy się, kto ma rację w tym sporze.
Miejsca
Opinie (159) 7 zablokowanych
-
2014-05-07 17:49
podobno mamy tristar a miasto nadal zakorkowane z Sopotu do Wrzeszcza jechałem 50 minut żenada (3)
- 6 2
-
2014-05-07 19:25
mamy mieć Tristar (1)
- 1 2
-
2014-05-08 06:48
Tristar to lipa ,nigdzie nie działa prawidłowo.
- 2 1
-
2014-05-08 16:03
Trza było wsiąść w SKM,to byś był szybciej... FREIHERR...
- 0 0
-
2014-05-07 17:52
nie
stawia się w pasie rozdziału tego typu barier,są nowe przepisy dotyczące systemów barier energochłonnych,dziwię się ,że takie bariery zostały zamontowane,
- 3 0
-
2014-05-07 18:03
Trzeba mieć nieźle nasrane we łbie (1)
Żeby wpaść na pomysł zawracania na AK
- 14 0
-
2014-05-07 19:46
Niestety widziałem wielu takich. Co mieli we łbie, nie widziałem
- 2 0
-
2014-05-07 18:54
zle
sam jestes cwaniak baranie ..c
- 0 0
-
2014-05-07 19:31
Panie Natręt a jak tam objazd na Matarni? Bo jakos relacji nie widze
- 0 0
-
2014-05-07 19:31
mamy was
teraz wiemy kto rąbną barierki z obwodnicy południowej
- 1 0
-
2014-05-07 19:32
barierki... dobry pomysł,ale...
Energochłonne to one są, ale tylko z jednej strony. Jadąc w kierunku obwodnicy nie daj Boże ktoś wpadnie w te barierki to trup na miejscu przez te słupy nieszczęsne. To nie barierki tylko rodzaj tarki. Takie zabezpieczenia montuje się na poboczach, a nie na pasie rozdzielającym jezdnie. Mam nadzieję że to przejściowe i nie dokończone prace na tym odcinku.
- 5 0
-
2014-05-07 20:48
D...y dali drogowcy!!
Coś chyba drogowcom nie poszło. Niech jakiś samochód wbije się w tak zakończone bariery to osoby w nim jadące mogą nie mieć tyle szczęścia co R. Kubica. Poza tym barierka chyba powinna być z obu stron przymocowana, bez tak wystających elementów do których jest przyczepiona.
- 2 0
-
2014-05-07 21:01
akurat tam
tam gdzie sie robi zatwardzenie do swiateł najgorsze skrzyżowanie w lewo wszyscy tam sie pchaja i robi sie korek ale to tylko zla infrastruktura mogli budować wiodokty ale to tylko polska biedy zacofany kraj !!!
- 1 2
-
2014-05-07 21:38
Zwyczajowo...
Pasjonujący materiał filmowy...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.