- 1 Rolnicy znowu zablokują Gdańsk (396 opinii)
- 2 Martwy noworodek znaleziony w Gdyni (292 opinie)
- 3 Można ją zwiedzić, zanim zostanie otwarta (95 opinii)
- 4 Przejście wzdłuż Motławy znów możliwe (68 opinii)
- 5 To jedyna szansa dla tej obwodnicy (237 opinii)
- 6 Oszukiwali "na BLIK-a", trafili do aresztu (94 opinie)
Dwie osoby zginęły na torach w Gdańsku
Dwie młode osoby zginęły w czwartek w nocy na torach. W obu przypadkach wykluczono nieszczęśliwy wypadek - postępowania prowadzone są w kierunku samobójstwa. Choć do obu zdarzeń doszło w odstępie ok. dwóch godzin, funkcjonariusze nie wiążą ich ze sobą.
O obu tragicznych incydentach poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Do pierwszego doszło około godz. 21 na trasie pociągu dalekobieżnego, między Wrzeszczem a stacją Gdańsk Główny. Z informacji udzielonych przez prokuraturę wynika, że w tym zdarzeniu zginęła 19-letnia dziewczyna.
Około dwóch godzin później, tuż przed północą, na przejeździe kolejowym na Oruni pociąg uderzył w 32-letniego mężczyznę.
Przy obu zdarzeniach pracowali gdańscy prokuratorzy i oba zakwalifikowano jako samobójstwa. Z ustaleń prokuratury nie wynika także, by oba zdarzenia były ze sobą w jakikolwiek sposób powiązane.
Wsparcie psychologiczne dla maszynistów
Sytuacje, w których na torach ginie człowiek, to zwykle ciężkie przeżycie dla załogi pociągu, która brała udział w zdarzeniu. Z tego powodu - w sytuacji gdy jest taka potrzeba - są oni obejmowani specjalistyczną pomocą.
- Maszyniście prowadzącemu skład, który uczestniczył w zdarzeniu z udziałem ofiary śmiertelnej - zgodnie z wyrażoną przez niego wolą, a więc dobrowolnie - udzielana jest bezpłatna pomoc psychologiczna - mówi Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity.
Przedstawiciele PKP PLK informują tymczasem, że komisja wyjaśni okoliczności zdarzeń, do których doszło wczoraj na linii kolejowej między Gdańskiem Wrzeszczem a Gdańskiem Orunią.
150 wypadków po wtargnięciu na tory
- Nie znamy powodów, dla których osoba postronna wtargnęła na tory poza przejściami i przejazdami pod pociąg towarowy relacji Gdynia Port - Gdańsk Port Północny około godz. 21:10. Zdarzenie nie miało wpływu na rozkład jazdy pociągów. Komisja wyjaśni również okoliczności zdarzenia, do którego doszło przed północą przy stacji Gdańsk Orunia. Ze wstępnych informacji wynika, że osoba postronna weszła na przejazd kolejowo-drogowy w momencie, kiedy rogatki były zamknięte, sygnalizacja włączona, a do przejazdu zbliżał się pociąg relacji Wrocław Główny - Gdynia Główna. Pasażerowie pociągu zostali zabrani w dalszą podróż przez pociąg relacji Katowice - Gdynia Główna. Zdarzenie nie miało wpływu na ruch innych pociągów - tłumaczy Przemysław Zieliński z zespołu prasowego PKP PLK.
Przypomina, że przechodzenie w miejscach niedozwolonych jest nielegalne i bardzo niebezpieczne. Przechodzenie na wysokości przejazdów jest możliwe tylko wtedy, gdy rogatki są całkowicie podniesione, a sygnalizacja wyłączona.
- Takie sytuacje rocznie powodują około 200 najtragiczniejszych w skutkach zdarzeń. Tylko od początku tego roku doszło do ponad 150 zdarzeń spowodowanych wtargnięciem osoby postronnej na tory w miejscach zabronionych - podsumowuje Przemysław Zieliński.
Jeżeli widzisz, że twoja znajoma, znajomy jest smutny czy przygnębiony, to zapytaj, jak możesz im pomóc. Powiadom kogoś dorosłego o swoich spostrzeżeniach. To może być rodzic, nauczyciel, wychowawca, psycholog. Zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postaraj się przekazać służbom lokalizację miejsca, w którym znajduje się ktoś potrzebujący pomocy. Pamiętaj, w takich sytuacjach ogromne znaczenie ma czas.
Szukaj pomocy w instytucjach pomocowych, takich jak Centrum Interwencji Kryzysowej, zadzwoń pod numer zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.
Opinie (194) ponad 10 zablokowanych
-
2019-11-15 13:23
Opinia wyróżniona
(10)
Wystarczy postać chwilę przy przejeździe na Oruni. Szlaban opuszczony, a tłum ludzi przechodzi pod nim i idzie jak gdyby nigdy nic.
- 110 7
-
2019-11-16 09:15
Bollytrain
Pewnie ten tłum odbył szkolenie w Indiach "Jak bezpiecznie poruszać się po torach gdy pociąg mija nas z bezpieczna prędkością 100km/h".
- 0 1
-
2019-11-15 18:04
Chyba nie zrozumiałeś tego artykułu.
- 3 1
-
2019-11-15 17:54
Przechodząca
Szkoda ze szlaban czasami jest zamknięty przez 30 minut, a wychodząc na pociąg rzadko oszacuje się dodatkowy czas żeby przejść tak daleko usytuowanym tunelem. Czasami między Przejeżdżającymi pociągami jest 10 minut różnicy a szlaban nie jest podnoszony. Poza tym można poczuć się jak i**ota będąc w połowie drogi przy tunelu i widząc jak szlaban się otwiera a Ty ledwo co dobiegasz później na pociąg. Tam jest durnie przemyślane to przejście względem przechodniów i tyle w temacie.
- 13 0
-
2019-11-15 14:12
jeżeli PKP- d**ile opuszczają szlaban na 40 czy 50 minut to ja się ludziom nie dziwię dlaczego ludzie mają być de facto karani za impotencję umysłową i decyzyjną paru głupich krawaciarzy?To takie wyzwanie przejście przez tory w XXI wieku że przerasta możliwości umysłowe gdańskich i kolejowych urzędasów?
- 18 8
-
2019-11-15 13:43
(5)
Miałem okazję parę razy korzystać z tego przejazdu - zestarzeć się można czekając na możliwość przejścia.
Portal spokojnie mógłby się tym tematem zająć, bo pewnie niejedna osoba tam jeszcze zginie. Absurdem jest, że SKMka stoi na stacji, przejazd jest zamknięty aż pociąg (który jest już za przejazdem) ruszy. Potem otwiera się na 30 sekund iMiałem okazję parę razy korzystać z tego przejazdu - zestarzeć się można czekając na możliwość przejścia.
Portal spokojnie mógłby się tym tematem zająć, bo pewnie niejedna osoba tam jeszcze zginie. Absurdem jest, że SKMka stoi na stacji, przejazd jest zamknięty aż pociąg (który jest już za przejazdem) ruszy. Potem otwiera się na 30 sekund i zamyka ponownie bo jedzie kolejny pociąg.
Ale łatwiej zrzucić winę na ludzi - że głupi bo nie poczekał, albo nie nadrobił 0,5 km do przejścia podziemnego niż zrobić coś jak należy.- 20 7
-
2019-11-15 16:17
Samobójca raczej nie postanowił, rzucić się pod pociąg, bo rogatki były za długo zamknięte.
- 22 1
-
2019-11-15 14:30
(3)
Wzgledy bezpieczenstwa. Szlaban nie moze sie opuszczac 10 sekund przed pociagiem
- 10 4
-
2019-11-15 14:52
ale tu nie mówimy o sek. ani o minutach (2)
szlabany są zamykane na godzinę ... i to pomimo tego - gdy w tym czasie nic, a nic nie jedzie... w takiej Szwajcarii automat zamyka szlaban na 2min przed pociągiem i już 30s po, się otwiera ... tam można - u nas nigdy nic nie można
- 16 5
-
2019-11-15 18:09
(1)
nie, nie sa zamykane na godzinę. A że ruch kolejowy jest spory to mogą być zamknięte przez kilka minut.
- 6 4
-
2019-11-15 22:44
Czasem przerwa między przejeżdżającymi pociągami przekracza 10min, a szlaban nie jest otwierany. Innym razem jest przez kilka minut zamknięty, po czym otwiera się, mimo że żadnego pociągu nie było. Wszyscy rozumieją, że bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale kto stoi codziennie po pół godziny na tym przejeździe, ten rozumie że cierpliwość się kiedyś kończy.
- 9 0
-
2019-11-15 11:32
Opinia wyróżniona
Listopad dla Polaków niebezpieczna pora (12)
A tak poważnie to depresje zwiększają się na jesieni i na wiosnę...
Bardzo brakuje profilaktyki w tym temacie, ludzie zgłaszają się do lekarza za późno.
A teraz w psychiatrii w ogóle zapaść kadrowa i budynkowa- 240 8
-
2019-11-15 13:07
I nie ostatnie (1)
- 2 0
-
2019-11-15 13:30
Czyli kultowy przejazd, jak japoński las samobójców.
- 4 0
-
2019-11-15 13:02
To bieda powoduje, plus brak słońca. Bogaty czy to listopad. czy inny zimny szary miesiąc ma kasę i zawsze za nią ubarwi sobie życie. Biednego nawet na kino nie stać, o innych przyjemnością Ch nie wspomnę.
- 20 3
-
2019-11-15 12:53
(8)
"Bardzo brakuje profilaktyki w tym temacie, ludzie zgłaszają się do lekarza za późno." JAkby wiedzieli, ze potrzebuja pomocy to by sie zglosili wczesniej. PRoblem polega na tym, ze chorzy nie sa swiadomi.
- 5 12
-
2019-11-15 19:33
nawet jak są
to kolejki do psychiatry masakryczne.
- 9 2
-
2019-11-15 15:14
(5)
Nie są świadomi a nawet jeśli ktoś ich uświadomi to też mija sporo czasu nim podejmą decyzję o leczeniu, nie chcą iść do lekarza, wiem coś na ten temat
- 11 0
-
2019-11-15 17:48
(4)
szli by łatwiej, jak by to było lekkie łatwe i przyjemne
tymczasem nawet wizyta u dentysty budzi mniej przerażenia: jest znieczulenie- 10 1
-
2019-11-15 18:55
(3)
Dokładnie, dlatego nie mogę się zebrać żeby pójść... nie wyobrażam sobie opowiadania o sobie obcej osobie:( a potem jeszcze te faszerowanie lekami..
- 4 4
-
2019-11-16 06:22
też nie mogłam się przemóc...... (1)
ale było już ze mną naprawdę żle, Trafiłam na super lekarza, leki po miesiącu zaczęły przynosić efekty, znów się śmieję i chce mi się żyć. A że po lekach? wolę tak niż być strzębkiem człowieka
- 7 0
-
2019-11-16 17:29
Anka, cieszę się że już z Tobą wszystko ok, pozdrawiam
- 3 1
-
2019-11-15 19:34
poszukaj
dobrego lekarza (są tacy) i idź. Może wystarczy rozmowa i leki nie będą potrzebne...
- 7 3
-
2019-11-15 14:13
są świadomi są tylko podchodzi się do ludzi jak do rzeczy w tym głupim państwie
- 12 2
Wszystkie opinie
-
2019-11-15 10:48
Szybkie życie szybki szmal rządza pieniądza (8)
ludzie nie wytrzymują co 3 osoba na świecie ma depresje bądź nerwice a dopiero co 20 przyznaje się do tego bo przecież wstyd.
- 175 10
-
2019-11-15 11:37
żądza (1)
- 8 5
-
2019-11-15 14:42
mamo mamo mamo tata powiesił się w piwnicy
matka biegnie po jakimś czasie wraca wystraszona i zdyszana - Jasio czemu mnie tak okłamałeś? - prima aprilis tato powiesił się na strychu.
- 8 3
-
2019-11-15 12:21
a co na to politycy? Ano nic! (4)
Im żyje się dobrze za nasze pieniądze. Ich problemy zwykłych ludzi nie dotyczą. I to jest chore!
- 14 1
-
2019-11-15 12:42
to jest najbardziej generyczny komentarz jaki ktoś mógł napisać
- 2 2
-
2019-11-15 13:04
Im się po prostu należy lepsze życie i pieniądze
- 8 1
-
2019-11-15 14:42
tak politycy powinni biegać przed każdym pociagiem z czerwoną chorągiewką
- 2 2
-
2019-11-15 20:39
A media milczo
- 0 0
-
2019-11-15 12:56
to jest to miasto dla mlodych, o ktorych dulkiweicz pisze A. Smith?
- 4 4
-
2019-11-15 10:50
Szkoda ludzi. Nikt nie zdążył zareagować na czas. Drugiej szansy nie będą mieli:-( (7)
- 117 9
-
2019-11-15 11:14
(4)
A dlaczego ktoś ma reagować? Tylko maszynisty szkoda.
- 9 15
-
2019-11-15 12:18
Dziwisz dlaczego? (3)
- 3 1
-
2019-11-15 12:53
(2)
A co ma do tego Dziwisz?
- 8 0
-
2019-11-15 13:22
Bo się dziwi..
- 1 0
-
2019-11-15 14:43
poległym na pkp należy się Wawel
jak nic
- 1 3
-
2019-11-16 04:51
tak szkoda, tych, którym zakłócono podróż (1)
samobójstwo to przejaw skrajnego egoizmu i zapatrzenia w siebie oraz zupełnego nieliczenia się z innymi, ani z tymi, których się ma na utrzymaniu i wspomaga, ani z tymi którym samym aktem samobójstwa utrudni się życie; desperacki akt samouwielbienia "patrzcie, o to ja odbieram sobie życie och i ach "
a prawda jest taka, że niejednokrotnie smierć tej jednej osoby zmienia tak niewiele w życiu innych, za wyjątkiem wspomnianych tymczasowych niedogodnosci; tylko ciężko z tym walczyć, bo po samobójstwie nie ma kogo karać- 1 3
-
2019-11-16 15:24
Bredzisz wujek
- 0 0
-
2019-11-15 10:50
szkoda ludzi (11)
odebrać sobie samemu największy dar jakim jest życie jest czymś niepojętnym.Chorzy walczą resztami sił aby je utrzymąć ....
- 112 35
-
2019-11-15 11:19
(4)
Tzw. śmierć można traktować jako uwolnienie się od ciała. Świadomość trwa dalej i wraca do zbiorowej świadomości wszechświata, aż postanowi znowu zagościć w jakimś ciele.
- 15 33
-
2019-11-15 13:34
(2)
Tia, kolejny mitoman. Tylko czekać na następnego, co gadał z aniołami.
- 5 6
-
2019-11-15 18:31
(1)
Tia, wierz w bzdury, że świat wziął się znikąd, a my tu pojawiliśmy się przez przypadek.
- 4 2
-
2019-11-15 20:32
Syn Mariana wziął się przez przypadek.
- 3 0
-
2019-11-15 13:45
Też mi pocieszenie, Ale co z tego ma taki przeciętny Jan Kowalski, co mu po tej całej wędrówce dusz i powtornych wcieleniach świadomości.. wielkie gó..o
- 3 0
-
2019-11-15 12:17
Samobójstwa nie biorą się z niczego, lecz z depresji, problemów osobistych itp. Może warto zainteresować się osobami nieszczęśliwymi, poharatanymi przez los, próbować im pomóc, zamiast bezdusznie obwiniać ich o nieszanowanie daru życia. Są takie momenty w życiu człowieka, gdy chciałby on zginąć. Większość osób przynajmniej raz w życiu miewało takie myśli. To już od siły psychicznej jednostki zależy, czy będzie ona w stanie sobie z nimi poradzić, czy będzie potrzebowała pomocy innych ludzi...
- 21 6
-
2019-11-15 12:57
wlasnie oddzial szpitala w Gdansku likwiduja. Ten mlodziezowy ze szkola wlasnie. (1)
ale w Gdansku zadnych reakcji. wazne, ze prezydent i zastepcy odbieraja nagrody.
- 23 2
-
2019-11-15 17:47
a co ma miasto do tego? Kto jest ministrem zdrowia?
- 4 5
-
2019-11-15 13:03
Największy dar na pewno nie w kapitalizmie, tutaj liczą się tylko zera nam koncie i wyzysk, jak widać nie byli już w stanie znieść tej presji rywalizacji. Nie mogli słuchać o planach sprzedażowych, ani o kredycie jako idealnym problemie na rozwiązanie egzystencjalnych problemów.
- 12 1
-
2019-11-15 13:08
Powiedz to bezdomne u co teraz w nocy nawet z dworca jest wyrzucany, bo chcę tylko pobyć w ciepłe żeby nie zamarznąć. To co ma się ciągle męczyć, wybiera śmierć bo tak łatwiej.
- 3 7
-
2019-11-15 14:14
Dlaczego niepojęte?
Nie dla każdego życie jest darem, bo nie kazdy żyje takie samo życie.
Dla wielu życie to kara, od której nie można uciec inaczej niz zabijając się.- 10 1
-
2019-11-15 10:52
Jako że jestem na urlopie z okazji urodzenia synka (26)
To odstawilem samochód i dużo spaceruje po mieście z wózkiem. Zwróciłem uwagę, że bardzo dużo osób dosłownie mówi do siebie. Dosłownie prowadzą monologi z samym sobą jak przy chorobach psychicznych
- 141 47
-
2019-11-15 10:53
oni romawiają
przez słuchawki ? tak myślę
- 76 10
-
2019-11-15 10:54
Patrz post numer 1
- 8 1
-
2019-11-15 11:11
też tak czasami robię (8)
nie bardzo mam z kim rozmawiać i często mówię do siebie, czasem nie powstrzymuję się i mówię na ulicy albo pod nosem
- 35 1
-
2019-11-15 11:23
(4)
Ja często mówie do martwych przedmiotów.
- 14 1
-
2019-11-15 12:23
Mówię do siebie w myślach. Planuję w ten sposób wyraźnie.
- 5 1
-
2019-11-15 13:55
Ja kupuję śledzie w Centrali Rybnej, potem rozkładam je na stole (1)
i mówię do nich. Jest miło i rodzinnie.
- 26 1
-
2019-11-16 12:44
jesteś z Gdyni!
- 1 0
-
2019-11-15 15:42
Ja mówię do ściany
- 5 0
-
2019-11-15 22:54
gadał dziad do obrazu (2)
ten do niego ani razu, a pijesz do lustra?
- 2 0
-
2019-11-16 01:26
pić mam z kim, ale nie mam z kim rozmawiać (1)
to duża różnica. Pozdrawiam
- 2 0
-
2019-11-16 11:10
to przestan pic i wpadnij na Oliwska 62
przez 2 mieisiace na dziennej sie nagadasz za caly rok
- 0 0
-
2019-11-15 11:21
czasem
trzeba porozmawiać z kimś inteligentnym
- 70 0
-
2019-11-15 12:21
Kiedyś też myślałem, że mówią do siebie. A to słuchawki.
- 30 1
-
2019-11-15 12:43
To samo w supermarketach (1)
Gadają do siebie. Też czasami głośno mówię. To chyba nic złego. Moja babcia często do siebie mówi i prawie sto lat zaliczyła.
- 18 4
-
2019-11-15 14:45
fakt - najważniejsze żeby otoczenie się ciebie bało
to reszta idzie z górki
- 7 0
-
2019-11-15 13:23
monolog??
Może ONI po prostu rozmawiają przeze telefon, przez słuchawki ;-)
- 22 0
-
2019-11-15 13:56
mówienie do siebie
nie ma nic wspólnego z depresją i targaniem się na swoje życie, więc w czym problem?
- 19 1
-
2019-11-15 14:11
Tak jest, dużo niezrownowazonych chodzi i jeździ zkm, widać że leki odstawili, jakas plaga ostatnimi czasy
- 9 1
-
2019-11-15 15:41
Z niemowlakiem tak dużo spacerujesz w tę pogodę, żeby go zaziębić (1)
czy wziąłeś się za zbieranie puszek, żeby sprostać odpowiedzialnie wychowaniu swojego następcy?
- 3 23
-
2019-11-15 19:38
jakie zimno?
8,5 na plusie jest...
- 15 0
-
2019-11-15 16:13
Też tak myślałem, ale okazało się, że większość ma mikrofon na bluetootha.
Widzę, że z dziesięć osób już to napisało...- 13 1
-
2019-11-15 18:55
Pełnia księżyca nie pozostaje bez wpływu na zachowanie ludzi i zwierząt :D
- 5 0
-
2019-11-15 21:45
Pierwsze dziecko?
Niedługo też tak będziesz gadał
- 11 0
-
2019-11-15 22:18
Gratuluję odstawienia samochodu
Też odstawiłem i moje życie stało się przyjemniejsze i prostsze.
- 2 0
-
2019-11-15 22:46
meejg
Mieszkam sam i też czasem mówię w przestrzeń, ale po to, by usłyszeć głos.
- 1 0
-
2019-11-16 07:01
Też widziałem
Takich w Lidlu. Chodzą i gadają. Siedzi jeden z drugim na kasie i też gadają
- 1 0
-
2019-11-15 10:56
Szkoda maszynisty...trauma do końca życia... (3)
- 131 16
-
2019-11-15 12:03
Nie jest aż tak źle. (1)
Kolega maszynista mówił, że najgorszy jest pierwszy samobójca. To trochę trauma. Ale po trzecim czy piątym człowiek już się przyzwyczaja i zazwyczaj taki wypadek tylko wkurza wszystkich zaangażowanych, bo burzy porządek w pracy, robią się opóźnienia, przesłuchania, badania itd. To jest problem dla wszystkich wokół, załogi, maszynisty, kierownika, dróżników, policji, rodziny itd, a sprawca leży sobie na torach i ma wywalone.
- 36 1
-
2019-11-15 12:54
Niestety, ale masz rację. Takie przykre sprawy maszynistom zdarzają się od kilku do kilkunastu razy w swojej pracy.
- 13 0
-
2019-11-15 16:29
Chyba ty. Maszynista ma to w pompie. I tak nie może nic zrobić. Wrzuca hamulec i tyle.
- 8 0
-
2019-11-15 10:59
Być (1)
Może te dwie osoby się znały lub były parą? Coś poszło nie tak kłótnia rozstanie i efekt jest jaki jest
- 13 72
-
2019-11-15 15:21
Masakra
Nie Byli parą i to jest pewne byłem świadkiem drugiej tragedii niestety, możliwe że sie pokłócił z żoną (Przybiegła Jego żona już po tym jak pociąg już uderzył) i zrobił co zrobił niestety ten obraz mam cały czas przed oczami, ten moment zderzenia pociągu z mężczyzną
- 12 1
-
2019-11-15 11:01
czy natychmiast wykluczono udział osób trzecich? (1)
- 23 10
-
2019-11-15 12:55
czwartych, piatych i szostych takze. Jak wszedzie widzisz spiski to moze udaj sie do lekarza bo sam skonczysz jako samobojca.
- 7 5
-
2019-11-15 11:02
ofiary smartfona i mediów społecznościowych? (4)
- 49 30
-
2019-11-15 12:19
Przed erą smartfonów i mediów społecznościowych nie było samobójstw???
- 12 1
-
2019-11-15 12:27
Widziałam ostatnio, jak ktoś patrzyl w smartfon przechodząc przez tory w miejscu niedozwolonym. Widziałam też kierowcę ciężarówk (1)
- 6 0
-
2019-11-15 15:43
a ja panią w berecie i zielonego żuka z pasażerem.
- 2 0
-
2019-11-16 11:18
nie tylko smartfonów
bo i ofiary pedofili też odbierają sobie życie
- 1 0
-
2019-11-15 11:09
Polska na 15 miejscu na Świecie wśród samobójców! (8)
13 miejsce wśród mężczyzn
95 miejsce wśród kobiet
worldlifeexpectancy.com- 86 0
-
2019-11-15 11:27
(5)
Kobiety mają łatwiej w życiu, niż mężczyźni, dlatego rzadziej się zabijają.
- 34 15
-
2019-11-15 11:36
Eee tam (4)
Po prostu więcej kobiet zgłasza się do lekarza i chodzi na prochach.
A generalnie kobiety mają depresję kilka razy częściej niż mężczyźni...- 32 4
-
2019-11-15 11:43
wszystkie odchylenia występują u mężczyzn częściej (3)
depresja, narkomania, manie, nawet autyzm, czego skutkiem są - mordy, kradzieże, gwałty, alkoholizm, samobójstwa.
- 13 14
-
2019-11-15 11:56
Najlepiej jakby nas nie było (2)
Wystarczyłyby wam ogórki i prezerwatywy
- 21 3
-
2019-11-15 12:05
Dla bardziej wymagających kabaczek. (1)
- 22 2
-
2019-11-15 13:04
A dla jeszcze bardziej laska dynamitu
- 16 1
-
2019-11-15 11:41
Co to za seksizm
jak zwykle mężczyźni są dyskryminowani przez feministyczną doktrynę
- 13 10
-
2019-11-15 13:35
Kobiety częściej się zgłaszają po pomoc
Czy to do lekarza, czy też po prostu wygadują się koleżance. Wielu mężczyzn tłamsi w sobie emocje, bo wypłakiwanie się komuś byłoby "niemęskie". Niestety, ale od dziecka chłopcy są uczeni, że nie mają pokazywać słabości, a potem jako dorośli nieraz niewiedzą, jak mają sobie radzić z własnymi uczuciami i emocjami.
- 22 0
-
2019-11-15 11:12
Szkoda maszynistów, trauma na całe życie... (2)
- 54 10
-
2019-11-16 12:50
a gdzie tam. Trzy dni wolnego i kolejny znacznik na szafce...
...taki ludek-naklejka. Niektórzy malują.
- 1 0
-
2019-11-16 14:56
dla maszynisty to codzienność.
dziadek prowadził pociągi za komuny, to trafiało się takich kilku rocznie- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.