- 1 Dwóch 29-latków z narkotykami (65 opinii)
- 2 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (166 opinii)
- 3 Martwe dziki z Karwin miały ASF (240 opinii)
- 4 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (414 opinii)
- 5 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (110 opinii)
- 6 1,2 mln zł za nowy skatepark w Gdyni (63 opinie)
Działki na sprzedaż, historyczny krzyż - pod ochronę
Drewniany, niepozorny, zasłonięty drzewami - tak wygląda dziś krzyż, pamiątka budowy Gdyni i portu. Miasto właśnie przystępuje do sprzedaży działki, na której stoi, ale zastrzega, że zabytek nie zniknie i nie zostanie zasłonięty.
Krzyż powstał w 1922 roku, gdy Gdynia była jeszcze wsią. Postawili go budowniczowie portu, w podzięce za pracę i za nadzieję na przyszłość, jaką było uchwalenie przez sejm ustawy o budowie portu w Gdyni. Stoi przy dzisiejszej ul. Waszyngtona .
Czytaj także: Krzyż Portowy - pamiątka budowy miasta.
Władze miasta właśnie przystąpiły do wyceny działek przy Centrum Gemini. To grunty o szerokości od 8 do 20 metrów. Trudno byłoby więc znaleźć na nie chętnego. Zostaną więc w trybie bezprzetargowym sprzedane spółce, która posiada przyległe do nich tereny i chce w przyszłości zabudować teren. Ale krzyża usunąć nie będzie mogła.
- Sprzedaż obwarowana będzie zastrzeżeniem, umieszczonym w planie miejscowym. Warunkuje ono zabezpieczenie krzyża, a w bezpośrednim otoczeniu pozostawienie niezabudowanego placu o powierzchni minimum 500 m kw. Krzyż będzie więc odpowiednio wyeksponowany - zapewnia Bogusław Stasiak, wiceprezydent Gdyni.
Inwestor będzie miał tylko jedną możliwość niewielkiego przesunięcia krzyża, jeśli zgodzą się na to miejscy planiści. Pozostałe warunki pozostaną jednak bez zmian. Podobnie było z pomnikiem Eugeniusza Kwiatkowskiego, który został przesunięty podczas budowania centrum handlowego jego imienia.
Opinie (185) ponad 10 zablokowanych
-
2012-12-21 15:12
Gdynia jest tradycjnie nowoczesna więc zróbmy nowoczesny ,30 metrowy podświetlany krzyż (17)
w końcu jesteśmy wszyscy katolikami
- 98 172
-
2012-12-21 15:17
czasami się zastanawiam (8)
jak puste trzeba mieć życie, żeby spędzać czas na wypisywaniu takich przemyśleń jak wyżej...
- 73 33
-
2012-12-21 15:19
trzeba być po prostu lewackim prowokatorem
- 50 32
-
2012-12-21 17:20
na pewno nie mniej puste
niż osoby to czytające i piszące w odpowiedzi własne głupie komentarze
- 23 18
-
2012-12-21 17:49
Jak zwykle religia hamuje rozwój! (2)
Wypad z krzyżami!!! Nie każdy wierzy w te badziewia więc dlaczego skazuję się normalnych ludzi na oglądanie i obcowanie z symbolami złodziei, sekciarzy, morderców, pedofilii itd. Ja nie chce tego!
Ale poza tym to w Gdyni szykuje się nieźle! Może trochę cicho jest jak na razie jeśli chodzi o inwestycje, ale jak uderzy to z konkretnym rozmachem i zgniecie resztę ;)- 37 38
-
2012-12-22 08:39
(1)
Wyjedź z tego kraju bo hamujesz jego rozwój i nie skazuj normalnych ludzi na czytanie twoich komentarzy, na twoje zhamienie jest tylko jeden sposób - uderzyć z konkretnym rozmachem i zgnieść resztę.
- 11 17
-
2012-12-22 09:32
życzliwy = kapuś i donosiciel.
Życzliwy = kapuś i donosiciel. Tacy zawsze byli, są i będą.
- 8 4
-
2012-12-21 17:50
ironii nie poniał?buchacha
gdyby facio napisał 500 metrowy ,może by było łatwiej ironię rozpoznać.
- 18 1
-
2012-12-21 23:38
Biedroń i Miller z pewnością poprą tę ideę (1)
tak jak gdynianie poparli ich..
- 11 2
-
2012-12-22 08:41
Gdynianie ich nie poparli, to musiała być manipulacja.
- 2 7
-
2012-12-21 15:18
Oj tam.
Co tak skromnie, można ten krzyż postawić na widocznym na zdjęciu Sea Towers. Oczywiście ten trzydziestometrowy.
- 21 7
-
2012-12-21 21:11
krzyz stoi jzu na kamiennej gorze is wieci wnocy nie dajac mi spac. (2)
tak jak bicie zdwonow nei daje mi spac.
- 10 12
-
2012-12-23 12:58
Ten kamiennogórski krzyż to straszny odpust.
W dzień jeszcze można go nie zauważyć, ale w nocy jarzy się niemal w każdej śródmiejskiej osi widokowej. Wygląda to absurdalnie.
- 1 2
-
2012-12-23 14:10
jak ci przeszkadza krzyż, najwyższy czas odwiedzić księdza egzorcystę
niechęć i strach przed świetością, to może być oznaka zniewolenia, to nie są żarty
- 1 1
-
2012-12-22 08:51
Tylko jeden?
Zróbmy sto krzyży, nie trzydziesto metrowych, tylko dwustu metrowych, albo kilometrowych. Niech głupota będzie widoczna z Krakowa! A co!!
- 9 7
-
2012-12-22 19:09
Ja się pytam
Gdzie jest krzyż!!
:D- 0 3
-
2012-12-27 06:39
krzyż
a co na to ramsad i jego ludzie ?
- 0 0
-
2012-12-28 18:44
Należy chronic takie obiekty gdyż jest to nasza historia.
Nie ma sensu budowac 30 metrowego krzyża. Lepiej zachowac ten który już jest i zadbac o jego otoczenie, wyeksponowac. Taka pamiątka przeszłości pośród nowoczesnych budowli będzie robic jeszcze większe wrażenie.
- 1 0
-
2012-12-21 15:18
Gdynia zawsze potrafiła połączyć nowoczesność z dbaniem o tradycje. (7)
A to dlatego, że lewactwo nie ma tam żadnych szans.
- 138 80
-
2012-12-21 15:31
posłowie ziemi gdyńskiej: miller i biedroń :-) (4)
no comments
- 37 6
-
2012-12-21 17:36
A tos głupi
Okręg gdyński obejmuje także czerwony do bólu Słupsk, gdyby nie to, tych dwóch idiotów mogłoby nie być w sejmie.
- 17 10
-
2012-12-21 21:56
Z tych dwóch to tacy Gdynianie jak z Białegostoku miasto portowe. (2)
Czy wiedzą chociaż kiedy Gdynia uzyskała prawa miejskie? Szczerze wątpię.
- 10 1
-
2012-12-22 12:36
??? (1)
A kiedy Gdynia uzyskała prawa miejskie i gdzie jest dzisiaj oryginał tego dokumentu ? "Zapodział się", czy może go nigdy nie było ?
- 2 4
-
2012-12-23 12:22
oto ten dokument:
Dz.U. 1926 nr 21 poz. 127
- 1 0
-
2012-12-21 20:03
prawica
postawcie więcej krzyży i oddajcie wszystko katolickim księżom zeby napaśli swoje spasione brzuchy, a czego nie będą chcieli sprzedać komu się da np na kolejny hipermarket
- 13 15
-
2012-12-22 08:52
..."gdy Gdynia była jeszcze wsią.."
przecież to cały czas jest wieś :)- 4 12
-
2012-12-21 15:19
(4)
Znając polskie realia to po zakończeniu budowy konserwator zabytków będzie szukał lkrzyża bo w jego miejscu będzie stał budynek.
- 88 13
-
2012-12-21 17:49
hehe ;)
- 4 1
-
2012-12-21 18:52
Przekupnemu i tłustemu konserwatorowi starych badziewi przyda się trochę ruchu ;)
- 3 4
-
2012-12-21 19:57
Konserwator zabytków to przekupna fujara ;)
- 6 1
-
2012-12-22 02:47
W opublikowanych wizualizacjach zabudowy w miejscu krzyża stoi blok mieszkalny.
Nie widzę powodu, aby plany zabudowy i projekty zabudowy robić pod KOPIĘ historycznego krzyża, w dodatku pierwotnie postawionego w porcie, a nie tutaj (oryginał zniszczyli Niemcy w 1939).
OIMW Kościół nie płaci za wynajem działki pod krzyż. Czy w ogóle wiadomo kto jest jego prawnym właścicielem?- 4 2
-
2012-12-21 15:20
Gdynia (7)
Tak, obecne władze już nam zabezpieczyły powszechny i bezpłatny dostęp do tarasu widokowego na Sea Towers. Wierzę naprawdę w każde słowo, powiedziane przez tych ludzi.
- 151 11
-
2012-12-21 15:57
taki taras nawet sam zarabialby na siebie (5)
zobacz w w w burjkhalifa.ae wejscie ok.90zl, widok rewelacja ze 126 pietra, taras dostepny dla turystow
- 10 6
-
2012-12-21 16:24
ale on chce za darmo! (3)
oj naiwny, naiwny, naiwny. Za forse na pewno niewielu tych zapalczywych by tam wjeżdżało. Według nich ma byc za darmoche. Jak w komuny.
- 6 16
-
2012-12-21 17:15
(1)
Bredzisz. Tak było zapisane w planie i inwestor się zobowiązał do udostępnienia tarasu jako miejsca publicznego, tylko po wybudowaniu się z tego wycofał.
- 24 0
-
2012-12-23 20:43
mylisz się
z niczego się nie wycofał - jest dostępny taras dla wszystkich, tylko nie na 32 pietrze, a na parterze od strony Gemini ;)
- 0 0
-
2012-12-21 21:49
marudzie
"za darmochę" ustalili w planie urzędnicy...
- 7 0
-
2012-12-21 16:37
DUBAI
Też tam byłem, i dał bym nawet 200 AED za widok
- 6 2
-
2012-12-22 02:49
Możesz za darmo pomodlić się pod krzyżem.
Zresztą 90% osób na tym portalu szczerze ST (i ich mieszkańców) nienawidzi, więc nie wiem po groma mieli by się pchać na jego taras.
- 3 0
-
2012-12-21 15:22
Bo mało jest kościołów i krzyży. (4)
XXI wiek...
- 86 111
-
2012-12-21 16:23
ale młotków ci u nas dostatek
- 24 12
-
2012-12-21 17:51
(2)
Dokładnie! Precz z komuną i z tą całą katolicką sektą!
- 8 12
-
2012-12-22 10:53
(1)
Jaką znowu komuną?
- 0 2
-
2012-12-22 11:02
Z mentalną komunom baranie
- 1 1
-
2012-12-21 15:33
Przez dziesięciolecia stał sobie ten krzyż zapomniany przez wszystkich (1)
i nagle robi sie z tego nagłe "halo". Na miejscu sprzedanych działek Gemini zrobi kolejne miejsca parkingowe i będzie trzepać kasę, a Gdynia jak zawsze zrobi "interes życia" i zadowoli się, ze swoją płatną strefa parkowania, jednorazową wpłatą, którą zaraz przehula na jakieś bzdurne infoboksy czy inne d*perelki.
- 86 9
-
2012-12-22 10:57
W 1922 Gdynia byłą jeszcze wsią...
jest nią nadal i już na zawsze pozostanie, z tym swoim śledziem w herbie :)
- 1 3
-
2012-12-21 15:35
Ciemnota z tymi krzyżami (34)
i pchamy się w to, gdzie na zachodzie - we francji, kilka czy kilkanaście procent katoli, u nas ciemnogród ciąg dalszy >90% deklaruje wiarę.
- 78 143
-
2012-12-21 15:43
Ciemnota... (4)
... to wylazła z tego komentarza. Sam nie jestem ani katolikiem ani mieszkańcem Gdyni, ale mam świadomość że w zachowywaniu tego typu zabytków chodzi o coś więcej niż o wiarę. Są częścią dziedzictwa historycznego regionu i powinny być otoczone opieką.
P.S. Francji z dużej litery (wychodzi na to, że o tradycji i historii masz mniej więcej takie pojęcie jak o ortografii)- 44 16
-
2012-12-21 17:53
(3)
No to co, ale Gdynia leje na zabytki i dobrze, bo grunt to iść do przodu, a nie potem jak Gdańsk skończyć, który się podnieca ruderami w centrum nazywając to zabytkami i w dodatku tylko Gdańsk się tymi pieprzotami jara ;)
- 1 25
-
2012-12-21 20:39
takie kretyna dawno nie widziałem..... (1)
facet jedź do Bangladeszu jeśli się tutaj nie podoba....
- 17 3
-
2012-12-21 21:08
NIE!!!
Facio to ty wypitalaj do Izraela!
- 2 15
-
2012-12-22 15:18
do Gdynia buraku nie ma zabytków ponieważ była wsią, a kiedy w 1920 otrzymała 140 km zaczęto myśleć o budowie portu i miasta. Gdańsk prawa miejskie ma od X wieku (jest różnica ?)
Poza tym sądząc po formie wypowiedzi to nie jesteś autochtonem tylko zwykłą naleciałością jak rdza...
bez historii i bez przynależności- 1 0
-
2012-12-21 18:42
(12)
dzięki "wierze" nasi dziadowie stali się symbolem walki o niepodległość. W 1939 zostaliśmy pokonani po 36 dniach walki na 2 fronty, zdradzeni między innymi przez Francję, której to potęga padła po 43. Wiara pozwoliła przetrwać i obalić komunę, może dziś wydaję się niektórym "ciemnogrodem", ale to jest nasza spuścizna historyczna.
PS
Święta Bożego Narodzenia są świętem katolickim więc "pozostali Polacy" do roboty nie ma wolnego - i co ty na to? przecież nie obchodzisz świąt judaistycznych, islamskich czy protestanckich ??- 23 11
-
2012-12-21 19:01
(8)
Dzięki wierze we własne możliwości, a nie w pierdu-pierdu o religijnych bzdetach.
Różnica między mną czyli nie wierzącym a tobą czyli wierzącym jest taka iż ja jestem wolny i mogę iść do pracy w święta albo nie iść, a ty masz przykazane i wyboru nie masz ;) A powiedz ilu wierzących lezie do pracy w niedziele w którą to katolicy nie mogą pracować?- 7 18
-
2012-12-21 21:08
O wolności (5)
Widać nie rozumiesz co to jest wolna wola, każdy katolik ma prawo podejmować decyzje tak jak i ty, pozostaje kwestia dobrego czy złego wyboru. Przykazanie nadaje kierunek. To jest jak z prawem. Nie można jechać na czerwonym a jednak ludzie jeżdżą, łamią przepisy, i to nie tylko wierzący, ale też ateiści i gdzie masz tą swoją wolność:) Możesz złamać przepis ale musisz liczyć się z konsekwencjami. Pomyśl trochę trochę też nad swoim pierdu-pierdu:)
- 10 6
-
2012-12-21 21:18
(3)
Ale pacan z ciebie! Tutaj chodzi o religie, którą jak chcesz przestrzegać musisz robić to co ci narzuca, a ty mi pitolisz o czerwonym świetle bałwanie. NIE MYL SYSTEMU Z RELIGIĄ! Bo to nie twoja religia mnie rozliczy z konsekwencji przejazdu na czerwonym świetle tylko system! System to nie religia! System istnieje i w to wierze choć nie muszę popierać i nie popieram! JA JESTEM WOLNY OD NARZUCANYCH MI PRZEZ RELIGIE PIERDÓŁ, BO W TO NIE WIERZE I NIE BOJĘ SIĘ NIE PRZESTRZEGAĆ RELIGIJNYCH GŁUPOT!!! Mi religia nie ustala kiedy mam iść do pracy a kiedy nie, a tobie to właśnie robi!
- 4 13
-
2012-12-21 21:26
(1)
Napewno dzięki religii nie muszę unosić się emocjami i wyzywać każdą osobę posiadającą inny pogląd. Dlatego nie widzę sensu dyskutować z kimś tak niekulturalnym i bez szacunku dla drugiej osoby.
- 14 3
-
2012-12-22 00:06
A ja nie potrzebuje ani krzyży, ani korali czy jak to tam się u was nazywa i nie potrzebuję również tej całej religii aby robić cokolwiek ;) I taka jest różnica między nami. A zachowałeś się jak typowy katol czyli jak nie masz argumentów to rzucasz hasło pokroju "nie będę się zniżał do twojego poziomu" :) Bardzo rozwojowe podejście do życia ;) Bujaj się! hehe
- 1 11
-
2012-12-22 14:19
wiara jest "wskazówką jak postępować", systemy ideologiczne różne od Religii posiadają prawa. Nieważne czy w nie wierzysz czy nie są po to aby chronić ludzi. Rozmawiając z "niewierzącymi" najczęściej słyszę porównanie (upraszczając) religia=księża a to jest totalna GŁUPOTA!Większość religii próbuje przygotować nas do "godnej śmierci i przejścia do innego życia" poprzez dobre uczynki i życie w zgodzie z "sumienie" (tylko nie pierdziel głupot że po tamtej stronie nic nie ma bo jesteś w totalnym błędzie! jaka religia była najbliżej prawdy dowiemy się po śmierci).
"Znać drogę,a nią podążać to dwa różne aspekty życia..." powiedział ktoś mądry dawno temu- 1 0
-
2012-12-21 21:20
Jeżeli chcesz przestrzegać religii to nie masz wyboru. Jeżeli nie przestrzegasz to nie jesteś katolikiem i przestań się dłużej oszukiwać.
- 2 3
-
2012-12-22 14:21
BÓG , HONOR , OJCZYZNA
to było na sztandarach Nasz Wojsk a nie pierdu pierdu gamoniu !
poczytaj by zrozumieć- 3 2
-
2012-12-22 15:33
na jakiej podstawie wiesz że jestem wierzący ?? bo sprzeciwiam się pisaniu głupot w necie i stawiam wyżej tradycje Narodu Polskiego niż jakiejś tam Francji ? Katolicy (z tego co wiem) powinni dzień święty święcić, a nigdzie nie znalazłem że nie mogą pracować...To zapewne parę lat temu tacy "wolni inteligenci" próbowali wmówić nam że teraz Polska jest w europie (wstąpienie do UE) tak jakbyśmy z afryki przyjechali. Dziś ta UE na czele z Francja powoli chyli się ku upadkowi...
- 2 0
-
2012-12-21 19:11
(2)
Ja osobiście nie potrzebuję wiary aby nie iść do roboty i się obijać, objadać, oglądać dobre filmy, spędzać czas z rodziną i dawać jak i dostawać prezenty ;) I w sumie tez nawet nie potrzebuję do tego świąt, bo i w weekend to robię tylko tyle, że z mniejszym rozmachem ponieważ weekend jest za krótki ;) Ty natomiast aby dobrze zjeść, odpocząć, obdarować kogoś uśmiechem i prezentem potrzebujesz religii i świąt. Bujaj się w takim razie ;)
- 6 9
-
2012-12-21 22:21
Jednym słowem jesteś tylko producentem kału. (1)
- 4 5
-
2012-12-22 00:28
Nie, bo ciebie nie wyprodukowałem ;)
- 2 5
-
2012-12-21 20:51
bo reszta to muzulmanie (1)
Gdyby nie katolicyzm to byś nie potrafil wykrzesać ognia. To bolszwicki brak wiary dokonał takiego spustoszenia
- 7 6
-
2012-12-22 10:45
Czytając takie posty strach ogarnia ile złego zrobiła komunistyczna indoktrynacja na lekcjach
historii... Polska nigdy nie była krajem katolickim! To taka sama prawda jak sienkiewiczowski "fakt" o obleganiu Częstochowy przez Szwedow...
- 0 0
-
2012-12-21 20:52
Zero kultury (1)
Innych wyzywa od ciemnoty ale jako ten światły to zachować kultury już nie umie. Słoma z butów tylko wystaje i brak szacunku dla tradycji. Ten krzyż to nie tylko symbol wiary, ale także ślad historii powstania Gdyni.
- 10 1
-
2012-12-28 19:00
To komuniści i lewacy ciągle walczą z traducją i religią.
Boją się tego co utrwala świadomośc narodową u ludzi. Tak robili we wszystkich krajach, w ZSRR burzyli cerkwie i budowali w ich miejscu komunałki dla biedoty ze wsi, w Chinach burzyli świątynie i klasztory (w samym Tybecie zburzyli 4000 z 5000 istniejących). Boją się kultury bo ta stoi im na drodze do stworzenia człowieka radzieckiego tj. bezrozumnej istoty pracującej, pozbawionej osobowości - to dla tego pewien rosyjski naukowiec krzyżował ludzi z małpami. Komuna to chory system.
- 1 0
-
2012-12-21 21:43
A podobno jedną z cech nowoczesnego społeczeństwa jest, uwaga, tolerancja.
- 10 0
-
2012-12-21 22:01
(1)
I ta Francja zamiera, gdy na ulice wychodzi "religia pokoju", oddając modły do Allaha. Żyją w terrorze, bezwyznaniowcy, bezideowcy, zastraszeni przez ciemnogród z Azji i Afryki. O tym już zapomniałeś?
- 7 1
-
2012-12-28 18:55
Francja ginie bo sama podeptała to co kiedyś czyniło ją potęgą.
Dziś lewacy chcą i nas wciągnąc w to samo bagno. Wyrzekając się własnej kultury i religii stajemy się słabi i podatni na wpływy tych którzy mają świadomośc kim są i skąd się wywodzą - muzułmanów.
- 2 0
-
2012-12-21 22:33
Gdyby nie ta ciemnota (1)
Gdyby nie ta ciemnota i rozstrzelani księża Rogaczewski,Komorowski,Miszewski i setki innych to byłbyś dzisiaj w Hitlerjugend lub Wehrmachcie i za szacunek dla krzyża to byś szorował podłogi w Stutthofie lub przechodził przez komin krematorium obozowego. Więc zastanów się co piszesz i naucz się historii Gdańska.
- 6 5
-
2012-12-28 18:52
W hitlerjugend? To raczej wersja zbyt optymistyczna.
Najprawdopodobniej byłby przerobiony na nawóz i leżałby na niemieckich polach pod Gotenhaven.
- 0 0
-
2012-12-21 23:27
(1)
>90% deklaruje ale ide o zaklad ze jezeli by wprowadzili,tak jak chcieli, podatek na kościól w wysokosci 15% dochodów nasz kraj zaroil by sie od niewierzących. To tylko wielka obluda.Samo chodzenie do kosciola to nie wiara, przestrzeganie przykazan na codzien -juz tą wiara jest. Wiarolomni przyjaciele.
- 4 2
-
2012-12-22 15:26
jestem za uwolnieniem sfery budżetowej zarówno ob partii jak i kościoła! Jesteś wierzącym to 1% podatku na "Twój Kościół", popierasz partię polityczna lub jesteś jej członkiem 1% na jej konto, chcesz poprzeć jakąś fundację daj 1%. Takim sposobem zostaje zarąbiście dużo kasy w budżecie bez okradania fotoradarami, staszakami miejskimi, itp.
- 2 0
-
2012-12-22 08:50
uważaj co piszesz (3)
właśnie obraziłeś i zdyskryminowałeś tym komentarzem ze względu na wyznawaną wiarę sporą grupę ludzi (nazywając ich ciemnogrodem). ktoś może zgłosić popełnienie przestępstwa. a jak myślisz, że policja nie znajdze IP to jesteś w błędzie...
- 2 4
-
2012-12-22 10:48
Ojjj towarzyszu wychodzą UBeckie przyzwyczajenia do kapowania ;) (1)
- 0 1
-
2012-12-22 15:46
UBeckie to jest mówić o powiadamianiu odpowiednich władz o łamanu prawa jako o donosach czy kapowaniu.
Jak do mieszania co się włamią to też nie zakapujesz włamywacza?
- 0 0
-
2012-12-22 15:10
Srać na katolików ;)
dzwoń na policje ;)
- 1 3
-
2012-12-28 18:49
Małpowanie obcych wzorców to takie światowe niby?
Krzyż jest częścią polskiej historii i kultury, już wystarczająco zaśmieciliśmy sobie przestrzeń obcymi naleciałościami tak jakby Polacy nie potrafili niczego wymyślec. W sklepach sale zamiast wyprzedaży, dziś zamiast francuskiego makijażu Polki robią sobie brytyjskie makeupy - właśnie to zalatuje wiochą.
- 0 0
-
2012-12-21 15:40
Jezeli raz juz przesunieto krzyż, jak wspomniano w artykule, to dlaczegóz (2)
nie możnaby przesunąć go raz jeszcze, troszkę bardziej niż niewiele ? Gdzieś w pobliże miejsca wyznawania kultu religijnego najlepiej, z pożytkiem dla wiernych, zamiast zostawiac go pomiedzy jednym seatowersem a innym supermarketem ?
- 47 22
-
2012-12-21 15:48
Przeniosą.
Ale do holu multipleksu:-)
- 7 2
-
2020-05-16 08:51
to juz i tak nie ma znaczenia gdzie go postawią
- 0 0
-
2012-12-21 15:50
przesuna na srodek chodnika...
- 27 7
-
2012-12-21 15:58
podarek (7)
Kolejny budynek z szkła i metalu nie związany z modernizmem z lat 30 ubiegłego wieku.Postawia straszydło jak Sea Tower.Powinno się szczegółowo ustawić sprzedaż działki oraz zaostrzenia co do budowy.Głupi urzędnik nie potrafi myśleć pod względem architektonicznym
- 52 10
-
2012-12-21 16:18
Strzeż nas Boże Miłosierny A Przepracowany przed urzędnikami-artystami, choćby i architektami! Amen
- 5 2
-
2012-12-21 17:58
(2)
Przymknij tę swoją jadaczkę i daj światu iść do przodu! Jak chcesz tkwić w latach '30 i wierzyć w gadające węże, w staruchów chodzących po wodzie itd. to spadaj na wieś parówko ;)
- 3 7
-
2012-12-22 12:25
BARAN (1)
Dać trollowi klawiaturę to wypisuje bzdury.Parówka to ty jesteś a może baran jak w tym kawale co na końcu wychodzi parówka.Jak się włoży parówkę do maszyny to wyjdzie baran tak jest taka maszyna twoja matka ;-)
- 0 1
-
2012-12-22 13:04
Bzdury? ;) Posłuchaj ale to nie ja jestem katolicką kur...ą i tylko barany takie jak twoja stara, ty i twój zajechany tatuś blokuje ten kraj przed rozwojem. Won!!! ;)
- 0 0
-
2012-12-21 22:12
o czym ty pierniczysz?
chcesz zobaczyc budowle modernistyczne to pojedz do Barcelony!
P.S.tam modernizm splata sie tez ze wspolczesnoscia!- 2 1
-
2012-12-22 10:18
Najlepszym przykładem brakiem jednolitej wizji architektonicznej są (1)
kościoły, koszmary w stylu Karwin czy Obluza. Szkoda, ze te "budowle" nie podlegają żadnemu nadzorowi architekta miejskiego. Od tej brzydoty aż ocz bolą .....
- 3 0
-
2012-12-22 12:27
olimpiada
Wystarczy sprowokowac ludzi juz mamy igrzyska dobrej woli hehe
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.