- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (46 opinii)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (57 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (259 opinii)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (180 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (109 opinii)
- 6 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (146 opinii)
Energa zapowiada koniec problemów z fakturami
Zakończenie problemów z fakturami za prąd, na które klienci czekali nawet od 2014 roku zapowiedzieli w poniedziałek w Gdańsku szefowie Grupy Energa.
Powodem tych nieprawidłowości był system informatyczny, na który spółka wydała dziesiątki milionów złotych, a który nie dość, że błędnie fakturował, to na dodatek nie miał modułu windykacji.
- Jeszcze w marcu tego roku około 80 tys. klientów wciąż było długotrwale niefakturowanych. Niektórzy z nich czekali przy tym na rachunki nawet od 2015 roku. Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem. Ten temat mamy już jednak za sobą - mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu Grupy Energa.
Czytaj też: Tysiące klientów z wysokimi rachunkami za prąd
Na zaległe faktury czeka jeszcze około 2 tysięcy odbiorców prądu. Rachunki mają otrzymać w sierpniu. Pisma informacyjne do klientów zostały już wysłane. Jak zapewniają przedstawiciele spółki, płatności można będzie rozłożyć na raty.
Prezes Energi zapowiedział powołanie rzecznika klienta, który w razie jakichkolwiek problemów ma prowadzić sprawę od początku do końca. Jeszcze w tym roku ma się też pojawić specjalny program dla seniorów.
- Wyszliśmy na prostą i pozbyliśmy się wszystkich zaległości. Zwracamy się bliżej klienta. Do końca roku wprowadzimy dwa produkty: specjalny program dla seniorów oferujący ułatwiony kontakt z opieką medyczną oraz program edukacyjny, dzięki któremu nasi klienci będą mogli dowiedzieć się nie tylko, jak kupować energię elektryczną, ale też jak wystrzegać się nieuczciwych firm - zapowiada Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energa Obrót.
Miejsca
Opinie (256) ponad 10 zablokowanych
-
2017-08-01 08:00
To było straszne (1)
Nie dostawałam faktur od dwóch lat. Pomimo mojej wielokrotnej interwencji ustnej i pisemne. Gdy zagroziłam, że nie zapłacę jeśli przyjdzie rachunek zbiorowy, to dostałam go. Suma 2200 zł rozłożona na pół roku. I rachunki bieżące do zapłaty. Jedynie zgodzili się nie naliczać odsetek jeśli spóźnię się z zapłatą.
- 9 0
-
2017-08-01 22:31
U mnie tak samo rachunek 2300zł odsetki teź liczą .Raty 180 dni.Napisałam reklamację że niestać mnie na tak wysokie raty. Odpisali że mogę płacić codziennie albo raz miesiącu. IDĄ MI NA RĘKE
- 0 0
-
2017-08-01 08:24
Skandal!!!! (1)
Powinni wyrzucić tez z pracy niekompetentnych pracowników. Pół roku walczyłam z nimi, bo najpierw chcieli mi zwrócić "nadpłatę" w wysokości 2400, po sprawdzeniu licznika okazało się, ze.jest źle spisywany. Docelowo dopłaciłam 1600pln. Okazało się, że pan źle licznik spisuje. Teraz sama podaję stan i mam pewność, że odczyt jest prawidłowy
- 14 0
-
2017-08-01 08:43
nie nie
Niekompetetni pracownicy to siedzą na kier.stanowiskach!
I może zatrudniaja ,panienki ,,prostytutki,, na inne stanowiska bez kompetencji!
,,Bo on jest szef!,,
Należało by zreflektowac od formie co to za towarzystwo tam siedzi!
Tam widomą i gomira est! Piją ,bawią sie , wycieczki tel sluzb,samichodziki, bonusiki!
Myślicieli za Kogo?!? sie bawio!- 2 0
-
2017-08-01 08:26
"zwracamy się bliżej klienta"
a to nie przypadkiem wasz obowiązek trzymania porządku w papierach ? Wielka mi łaska
- 18 1
-
2017-08-01 08:35
Pan Prezes kłamie (1)
Panie Prezesie - jedna rada - proszę zaznajomić się ze sprawami na infolinii a szybko się Pan zorientuje, że to co Pan powiedział to zwykłe kłamstwo
Problem nie polega na zaległych fakturach a na sfałszowanych odczytach liczników bo wasz podwykonawca nie dokonuje odczytów rzeczywistych a jedynie wpisuje w tabele cyfry z sufitu aby "wywiązać" się z zapisów wiążących was umów...
oczywiście spraw wyjdzie z głośnym hukiem za rok ale już dzisiaj lepiej nakłamać opinii publicznej że jest hurra optymistycznie...- 25 0
-
2017-08-02 09:52
dodam, że wtedy już nie będzie pan prezesem
więc cały temat ma pan głęboko w ..... byleby pensyjka leciała
- 0 1
-
2017-08-01 08:39
Zaniedbania?
Średnia faktura 80-90 pln. Ostatnia 14.785,87 pln. Zaniedbania? To suma faktur z ostatnich 17 lat!!! Tak to można robić "biznes".
- 22 0
-
2017-08-01 08:44
janus
Daniel pozdrów Pcim i szczególnie Stróżę
- 6 0
-
2017-08-01 08:46
(1)
A Obajtek to ten sr*jdek z pisu? Czyli bałagan jak wszędzie, gdzie dotarła dojna zmiana.
- 10 2
-
2017-08-01 21:34
Dobra zmiana
Bałagan i wydanie pieniedzy na idiotyczny system powstały za czasow prezesa z PO.
- 0 0
-
2017-08-01 08:48
Ręce opadają
Faktury nie przychodziły, a noty odsetkowe z karą tak. Jak się upomniałem o fakturę , to Pani z BOK odpowiedziała: "...fakturę wysłaliśmy i to jest Pana problem, że jej Pan nie ma...", Poczta też ręce "umyła" ,"...jakbyśm dostali to byśmy dostarczyli...' odpowiedź Pani Naczelnik.
Musiałem odwiedzić dwa Urzędy pocztowe, BOK Energa, i napisać dwa pisma wyjaśniające. Na sam koniec dowiedziałem się "...proszę Pana tam pracują tylko ludzie..." i że faktycznie nie jestem WIELBŁĄDEM!!!- 27 0
-
2017-08-01 08:52
Sprawdzqm sobie fakture w systemie energi i na zadna makulature nie czekam
- 1 5
-
2017-08-01 08:55
a kto odpowie za te zaniedbania? to się w głowie nie mieści, odpowiedzialność społeczno-kliencka
za czyjąś decyzję o wyborze systemu informatycznego za tyle milionów!!!!
przecież w normalnej firmie to się myśli, robi wymogi do takich systemów, testuje, weryfikuje itd, a tu???!!!- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.