Teraz firmy mogą zarządzać swoimi wydatkami w czasie rzeczywistym dzięki darmowym wirtualnym kartom Wallester Business
Skuteczne zarządzanie przepływem pieniędzy i kontrolowanie wydatków jest często poważnym problemem, szczególnie w przypadku małych firm. W dzisiejszym świecie równie ważna dla dużych organizacji stała się nie tylko opłacalność, ale także optymalizacja czasu. Postęp technologiczny dał nam możliwość wykorzystania go na naszą korzyść i wzbogacenia się o bezproblemowe doświadczenie. Idea idealnego miejsca pracy to także szybka obsługa i korzystanie z narzędzi, które prowadzą do efektywnego i mądrego zarządzania finansami. Taka konfiguracja byłaby wygodna nie tylko dla pracowników, ale nawet dla osób, które nimi kierują.
Jedno z takich narzędzi zostało uruchomione przez Wallester Business -
https://business.wallester.com/pl, kompleksowe rozwiązanie do optymalizacji procesów finansowych firmy. Nowość w sklepie; karty wirtualne i fizyczne pomagają kontrolować wydatki korporacyjne; życzeniowym życzeniem i dobrodziejstwem dla wszystkich organizacji w dzisiejszych czasach. Te wirtualne karty pomagają walczyć z siedmioma kluczowymi wyzwaniami, przed którymi często stają przedsiębiorstwa, takimi jak monitorowanie transakcji, zatwierdzanie płatności, zarządzanie budżetem i przesyłanie faktur. Wszystko, czego potrzebują firmy, to konto IBAN, aby uzyskać szczegółowy raport wydatków firmowych i ułatwić zakupy firmowe. Wallester zapewnia konta IBAN swoim klientom, nie musisz ich posiadać.
Główne cechy Rozwiązania Karty Firmowej Wallester Business obejmują:
- zarządzanie kartami firmowymi;
- śledzenie przychodów;
- metryki karty;
- statystyki wydatków;
- przejrzysty i prosty system sortowania transakcji;
- opis każdej płatności i jej status;
- status karty (do kiedy jest ważna i inne informacje);
- możliwość pobrania wyciągów w formacie PDF, XLS lub CSV;
- specjalne narzędzia zarządzania dla księgowych.
Karty wirtualne Wallester Business działają przy użyciu najnowocześniejszego interfejsu API, który pomaga tworzyć i wydawać nieograniczoną liczbę kart wirtualnych w ciągu kilku sekund. Narzędzie pomaga zautomatyzować płatności, ułatwiając organizacjom skupienie się na innych aspektach ich celów biznesowych. Interfejs Open Banking API firmy Wallester Business umożliwia firmom zmianę budżetów w razie potrzeby i natychmiastowe generowanie dokładnych prognoz wydatków w czasie rzeczywistym. Ta funkcja zapewnia również natychmiastowe powiadomienia o każdej transakcji, dzięki czemu firmy są na bieżąco z dokonywanymi płatnościami co minutę.
Funkcje Wallester Business
Nowe rozwiązanie firmy Wallester zasadniczo różni się od innych następującymi cechami:
- może generować listę płac lub śledzić wydatki dla Twojego zespołu;
- informacja o wszystkich kosztach firmy znajduje się w jednej bazie danych;
- rozwiązanie jest łatwe do zintegrowania z istniejącym systemem firmy;
- łatwo i kompetentnie zarządzasz finansami swojej firmy;
- Możliwe jest wydawanie nieograniczonej liczby kart nie tylko wirtualnych, ale również fizycznych.
Za pomocą wirtualnych i fizycznych kart firmowych
Wallester Business firmy mogą ułatwić lepszą koordynację między różnymi działami, co prowadzi do wzrostu produktywności firmy. Wallester Business jest odpowiedni dla każdej firmy zarejestrowanej w Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jego system scala procesy finansowe wszystkich europejskich oddziałów w ramach jednej firmy i zapewnia przejrzystość transakcji wewnętrznych i międzynarodowych.
Aby uzyskać dostęp do tych kart wirtualnych, nie jest wymagana opłata instalacyjna ani opłata miesięczna. Firmy mogą zintegrować ten produkt z dowolnym oprogramowaniem. Muszą płacić w euro i uzyskać najlepszy kurs wymiany na rynku w danym czasie dla ich walut. Wirtualne karty Wallester Business można łączyć z systemami płatności zbliżeniowych, takimi jak Apple Pay, Google Pay i Samsung Pay, i stanowią najlepszą opcję zakupu mediów online.