• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gdańsk zamawia tysiące gadżetów promocyjnych

Michał Brancewicz
4 sierpnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów. O wyborze najkorzystniejszej oferty w 60 proc. decydować będzie cena, a w 40 proc. jakość materiałów.

7 tys. koszulek, 2 tys. pluszowych lwów, 30 tys. długopisów ze słomy pszenicznej, 25 tys. smyczy, po 500 sztuk parasolek i parasoli, 2 tys. czapek z daszkiem oraz torby materiałowe i papierowe, notesy i długopisy - Gdańsk szuka wykonawców gadżetów promocyjnych.



Miasta powinny wydawać pieniądze na takie gadżety?

Gdańsk, podobnie jak inne miasta, regularnie zamawia gadżety promocyjne. Są one wykorzystywane podczas różnego rodzaju festynów, wydarzeń sportowych, konferencji oraz innych działań skierowanych do mieszkańców i osób spoza Gdańska.

- Ostatni przetarg został zorganizowany w 2019 roku. Wówczas miasto wydało na ten cel ok. 360 tys. zł - informuje Izabela Kozicka-Prus z referatu prasowego Biura Prezydenta Gdańska. - Zamawiane rokrocznie gadżety wystarczają minimum na rok.
Czytaj też: Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

Teraz przyszedł czas na kolejne zamówienie. Przetarg podzielony został na trzy części, chętni mogą zgłaszać swoje oferty do 11 sierpnia. O wyborze decydować będzie w 60 proc. cena, a w 40 proc. jakość materiałów. W każdym przypadku na realizację zadania będzie 48 dni.

Lista gadżetów jest imponująca.

Gadżety promocyjne

  • 6 tys. koszulek t-shirt w kolorach białym, czarnym i czerwonym z nadrukiem herbu Gdańska.
  • 1 tys. koszulek t-shirt w kolorze białym z kieszonką
  • 2 tys. pluszowych lwów z chustą w kolorze jasnobrązowym z napisem Gdańsk
  • 20 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i czarnym z napisem Gdańsk (niebieski wkład)
  • 10 tys. długopisów ze słomy pszenicznej w kolorach jasnoszarym i niebieskim z logotypem "Gdańsk bez plastiku" (niebieski wkład)
  • 10 tys. ołówków z kolorze surowego drewna z logotypem "Gdańsk bez plastiku"
  • 10 tys. toreb materiałowych, bawełnianych z granatowym nadrukiem Gdańsk bez plastiku
  • 2 tys. czapek z daszkiem z białym przodem, czarną siatką z tyłu i czarnym daszkiem oraz czerwonym nadrukiem
  • 2 tys. toreb materiałowych z czerwonym nadrukiem
  • 500 parasolek składanych w etui i 500 parasoli w kolorze granatowym
  • 5 tys. worków bawełnianych dla uczniów z nadrukiem w kolorze czerwonym
  • 2 tys. kubków porcelanowych z nadrukiem
  • 25 tys. smyczy reklamowych z karabińczykiem
  • 5 tys. przewieszek do kluczy w kolorze niebieskim

Notesy

  • 15 tys. bloków A4
  • 10 tys. notesów A5 z herbem i napisem Gdańsk
  • 5 tys. notesów A5 z dwukolorowym nadrukiem
  • 10 tys. notesów A6

Zobacz też: Ponad 100 tys. zł na promocję graficzną BO
Torby papierowe

  • 20 tys. toreb reklamowych, papierowych, z herbem i napisem Gdańsk
  • 10 tys. toreb papierowych z nadrukiem Gdańsk bez plastiku

Opinie (398) ponad 50 zablokowanych

  • Pieniądze na gadżety to jedno (4)

    Ale pomyślcie, że tam jest cały wydział promocji i pewnie z pół roku trwały narady i analizy czy słoma ma być pszeniczna czy wystarczy z butów.
    Pani Ola tylko gadżety kupuje za to pan marszałek sobie buduje zamek z wieżyczkami.

    Za to od wtorku ZTM w trosce o mieszkańców zwiększa, tak to nie błąd częstotliwość tramwajów nr 10 wieczorami z 20 do 30 minut. PKM i SKM tez ma zawrotne częstotliwości.

    ALe zawsze można kupić sobie czapkę z daszkiem, żeby czuć dumę stojąc poł godz na przystanku

    • 73 5

    • Brawo za świetny komentarz. Zgadzam się z poprzednią opinią

      • 14 0

    • no tak , i ten wydział promocji pobrał przez te pół roku pensje wielokrotnie przekraczające koszt gadżetów. tu dopiero jest

      • 18 1

    • Wybrałeś sobie takich światowców to nie marudź teraz.

      • 9 1

    • To biuro prezydenta ds promocji

      To nieograniczony zasób ciepłych posadek dla swoich. A o poziomie intelektualnym niektórych szkoda gadać

      • 2 1

  • wiem, ze to przedwcześnie

    ale może jakieś koszulki z okazji zakończenia remontu na stogach.
    Procedury trwają, ale w pięć lat zanim skończą chyba się wyrobicie?

    • 35 1

  • Na koszenie chaszczy Grzelak juz znalazl kase czy musi przemyslec do jesieni?

    • 43 1

  • ja proponuję na wszystkich gadzetach dać aktualne zdjęcie ulicy stryjewskiego (4)

    oraz torowiska przy operze bałtyckiej.

    To będzie swietna promocja obecnych gdańskich rządów.

    • 52 3

    • (3)

      największym Pisu obciachem jest mały ,stary , chory na głowę Jarek co rządzi marionetką Dudową to jest tragedia Pisuarek , reszta to jest nic przy takim dramacie

      • 2 18

      • (2)

        Na głowę to chory jesteś ty . Co ma Kaczyński do samorządu gdańskiego głąbie ?

        • 16 1

        • Tu się rodzą 2 pytania (1)

          Co ma? Co by chciał miec?

          • 0 11

          • Narodziło się pytanie

            Gdzie jest specjalista?

            • 0 0

  • Dobra -to dla kogo ta promocja ? Kto to dostanie czy kupi?

    Miasto dla urzednikow czy moze miasto dla turystow wyda te koszulki w pakiecie do gazetki porannej? Kto ,ze tak zapytam bedzie beneficjentem?I w jakiej formie platnej czy bez.

    • 38 3

  • (3)

    Może ktoś poda koszt drukowania tych badziewnych gazetek Herold ,który wrzucany jest do każdej skrzynki pocztowej..
    Wszystko można znależć w internecie.ale jakas drukarnia pewnie zarabia

    • 45 2

    • Trop spiski gdzie indziej.

      • 2 9

    • Propaganda

      Bezcenna

      • 4 0

    • To jest gdanski odpowiednik prasy z Phenianu

      • 2 0

  • Dlugopisy ze slomy przenicznej i bloczki -dla Strazy Miejskiej-Tak to widze. (1)

    Czapeczki z logiem:,,Gdansk bez plastiku " plastik w twoich plocach sponsor glowny -Spalarnia Szadolki. PS -Strazy Miejskiej-mozecie zakupic tez rowery z rama z drewnianej nieheblowanej deski...Jak ekologia to na calego! Jak onkologia-to spalarnia!

    • 26 1

    • pRZenicznej, nie wierzę

      • 0 0

  • (4)

    Czytam komentarze i widzę ze mieszkańcy Gdańska zatrzymali się mentalnie w XIX wieku i promocja miasta to dla nich zbędny luksus. Gratuluję zacofania.

    • 10 53

    • to nie mieszkańcy Gdańska tylko płatne Pisuary z pampersem w kroku (3)

      a poziom ich komentarzy jest zerowy tak jak na wsi gdzie ich wyborcy

      • 3 22

      • I to nie jest mowa nienawiści, z czym niby walczy trojmiasto.pl? (2)

        ?

        • 17 1

        • (1)

          Nie, nie jest, to stwierdzanie mentalności tych, którzy piszą takie głupie komentarze jakby długopisy były luksusem, a nie standardową promocją miast na świecie.

          • 4 11

          • A to myśmy nie mieli oszczędzać

            bo koronawirus?

            • 0 0

  • Gdansk kojarzy sie z aferami, deweloperami i słupami (1)

    Moze wycieczka szlakiem Amber Gold, a pózniej budyniowe lody ?

    • 48 2

    • bul ,bul co Pisiorek w Gdańsku Pisu nie chcą i co mają rację

      • 0 14

  • (3)

    Rząd zabiera nam pieniądze, buuu, jesteśmy tacy biedni, buuu, nie stać nas na koszenie trawnikow

    • 38 2

    • głupoty cieciu wypisujesz i kłamiesz ,wcale nie dlatego nie są koszone trawy że forsy brak ale z innego powodu (2)

      myślisz ,że mieszkańcy Gdańska to głupki jak wsiuny .

      • 4 9

      • (1)

        A z jakiego?
        Bo sam czytałem, że cięcie kosztów zaczęli od utrzymania zieleni.

        • 9 3

        • z powodu kopaln , dudo!

          • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane