- 1 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (132 opinie)
- 2 Działkowcy przez to będą mieli problemy? (98 opinii)
- 3 Uziemił się przez skradziony miernik (52 opinie)
- 4 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (92 opinie)
- 5 Kim jest Aleksandra Kosiorek, nowa prezydent Gdyni? (742 opinie)
- 6 Cyberpolicjanci mają nową siedzibę (85 opinii)
Nie zapomnij o przedłużeniu ważności Karty Dużej Gdańskiej Rodziny
Jeśli korzystasz z Karty Dużej Gdańskiej Rodziny i chcesz korzystać nadal, musisz pamiętać, by przedłużyć jej ważność. Czas na to jest do końca grudnia, ale lepiej zrobić to już teraz, by nie czekać w długich kolejkach tych, którzy załatwianie formalności zostawiają na ostatnią chwilę.
Wśród najważniejszych przywilejów, jakie daje karta, są bezpłatne przejazdy komunikacją miejską dla całej wielodzietnej rodziny.
- Przypominamy o przedłużeniu Kart Dużej Gdańskiej Rodziny. Chcąc w 2022 r. korzystać z ulg i zwolnień przysługujących posiadaczom Kart Dużej Gdańskiej Rodziny, do końca grudnia 2021 r. trzeba przedłużyć ich ważność. Aby nie stać w uciążliwych kolejkach, warto to zrobić jak najszybciej - mówi Dagmara Szajda z Zarządu Transportu Miejskiego.
Rozkład jazdy Gdańsk
Do przedłużenia ważności karty niezbędne są:
- wypełnione i podpisane wnioski,
- aktualne zdjęcia (w przypadku wyrobienia nowych kart),
- wszystkie wydane dotychczas karty,
- dokumenty tożsamości rodziców lub opiekunów prawnych,
- aktualne legitymacje szkolne (osoby pełnoletnie) i studenckie.
- Przedłużenie kart czy wyrobienie duplikatów trwa każdorazowo około 30 minut. Planując wizytę w Punktach Obsługi Klienta ZTM, należy o tym pamiętać i przyjść najpóźniej pół godziny przed zamknięciem - wskazuje Szajda.
Gdzie przedłużyć ważność Kart Dużej Gdańskiej Rodziny?
- Punkt Obsługi Klienta nr 2, Gdańsk ul. Stanisława Wyspiańskiego 9A. Punkt czynny w poniedziałki i środy w godz. 10:00-17:30, we wtorki, czwartki oraz piątki w godz. 7:00-14:30, tel. (58) 520 57 06.
- Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, parter pok. 16/17. Wymiana kart od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:30, tel. (58) 520 57 67/68.
- Punkt Obsługi Klienta nr 4, Gdańsk ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa). Poniedziałek, czwartek, piątek w godz. 7:00-14:30, wtorek, środa w godz. 10:00-17:30, tel. (58) 520 57 07.
Brak miejsca na hologram? Potrzebna nowa karta
Posiadacze Kart Dużej Gdańskiej Rodziny, na których nie ma już miejsca na naklejenie hologramu na rok 2022, powinni zgłosić się wraz ze wszystkimi kartami i aktualnymi zdjęciami do Punktu Reklamacyjnego ZTM w Gdańsku (ul. Na Stoku 49 pok. 16/17, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:30). Wydane zostaną im nowe karty.
Jak załatwić formalności z Kartą Dużej Gdańskiej Rodziny - szczegóły
W przypadku uszkodzenia karty lub zgubienia niezbędna będzie również gotówka (10 zł za każdą wymienioną kartę).
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-12-11 09:27
No do czego to doszlo, to social sam bie przyjdzie ? Madka jeszcze sie musi o niego starac ? Myslicie, ze to tak latwo trzezwej w kolejce wystac ? Kpina z babelkow
- 14 18
-
2021-12-11 15:21
Mam od 9 lat
Korzystają dzieci, ja niestety jestem nieekologiczny i jeżdżę niezbyt miejskim autem. Nie daje dobrego przykładu dzieciom
- 3 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.