- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (296 opinii)
- 2 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (146 opinii)
- 3 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (156 opinii)
- 4 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (288 opinii)
- 5 Budują nowy ruch miejski (51 opinii)
- 6 Nabrzeże Hanzy na Wyspie Spichrzów (159 opinii)
Gdynia: rozpoczyna się remont ul. Hutniczej. Prace także nocą
Od wtorku 27.08.2019 do piątku 30.08.2019 potrwa remont części ul. Hutniczej w Gdyni. Prace wykonywane będą w okolicy hurtowni Makro . By skrócić utrudnienia, robotnicy będą pracowali także nocą.
O remont ul. Hutniczej kierowcy prosili od miesięcy. Na gruntowną naprawę jezdni na całej długości nie ma na razie pieniędzy, dlatego prace zaplanowano etapami. W tym pierwszym, który zacznie się we wtorek, robotnicy pojawią się na fragmencie ulicy najbliżej estakady Kwiatkowskiego.
- Prace będą prowadzone przed pierwszym przejazdem kolejowym , ok. 100 metrów na całej szerokości jezdni, a w bezpośrednim sąsiedztwie hurtowni Makro na długości około 150 metrów. Robotnicy pojawią się na pasie w kierunku Rumi - uściśla Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni ds. rozwoju.
Ruch wahadłowy podczas robót
W czasie remontu, który potrwa do piątku, ruch będzie się odbywał wahadłowo. Ze względu na sprzyjające prognozy, a także zakres prac, który przewiduje jedynie wymianę nawierzchni, bez konieczności przebudowy podziemnych sieci, opóźnienia nie powinny się zdarzyć.
Prace na Hutniczej także nocą
Zwłaszcza że robotnicy będą też obecni na drodze w nocy. W tym rejonie nie ma bowiem bezpośredniego sąsiedztwa mieszkańców, którym hałas mógłby przeszkadzać, a jest za to duży ruch samochodów, więc zdecydowano się na pracę trzyzmianową.
Decyzja ta nie powinna zostać oprotestowana przez mieszkańców, za to najpewniej będzie doceniona przez kierowców, którzy krócej będą musieli stać w korkach, a po przebudowie będą mieli gładką nawierzchnię na tym odcinku drogi.
Opinie (182) 9 zablokowanych
-
2019-08-27 18:01
Opinia wyróżniona
Etapowy remont
Hitem jest to że najgorszy odcinek Hutniczej w rejonie skrzyżowania z ulicą Pucką jest w fatalnym stanie od lat i nikt go nie remontuje. Już tam był tragiczny wypadek. Nie trzeba jechać szybko żeby na dziurach wyrzucało auto. Ciekawe skąd decyzja o remoncie w okolicach Macro gdzie jedyny problem to studzienki?
- 36 0
-
2019-08-27 09:22
Opinia wyróżniona
Hutnicza na całej długości powinna byc dwupasmowa z piątym pasem po śreodku jako lewoskręt dla kazdego kierunku (14)
Tam jest wystarczająca ilość miejsca. Nie trzeba nic kombinować tylko robić. Można pracować nocami, bo to tereny w zasadzie tylko i wyłącznie przemysłowe.
Hutnicza to właściwie jedyna alternatywa dla Morskiej, która za 3 lata po prostu stanie w wielkim korku.- 177 12
-
2019-08-30 16:24
A gdzie zmieścisz intrastrukturę podziemną która nie może być pod jezdnią?
- 0 1
-
2019-08-27 14:16
Koniecznosc na wczoraj !
Wybudowac tkzw pijacka do Rumii .
- 1 4
-
2019-08-27 12:38
Niestety już jest korku i to masakrycznym.Nasi Włodarze maja to w d... pobudowali sobie rezydencje w Koleczkowie czy Wiczlinie.
- 6 4
-
2019-08-27 11:29
(2)
5 pasów? Naprawdę masz tam 17,5 m na samą jezdnię?
- 7 4
-
2019-08-27 11:42
Idź i zmierz (1)
Przekonasz się
Być może są fragmenty węższe, ale tylko fragmenty (okolice skrzyżowania z Pucką)- 5 4
-
2019-08-30 09:39
byłem, mierzyłem. Nie ma tam miejsca na 5 pasów
- 1 0
-
2019-08-27 11:20
(2)
Czeka nas armagedon..... 3 godziny dojazd do Rumi z Gdyni
- 7 4
-
2019-08-27 12:23
(1)
skm zaprasza
- 9 5
-
2019-08-27 12:54
Skm nie leps,e i smierdzi.
- 6 9
-
2019-08-27 11:20
dlaczego wszystkie miasta inwestują, czerpią garściami z UE tylko nie Gdynia? (2)
szczurek osiągnął 37 miejsce w Polsce jeżeli chodzi o pozyskanie środków z UE
- 14 2
-
2019-08-27 20:57
kłamiesz, Gdynia jest i była w pierwszej dziesiątce w wykorzystaniu dotacji unijnych (1)
po drugie w Gdyni już wszystko jest bo to jedno z najlepiej funkcjonujących miast w Polsce, inwestuje się w regiony zacofane żeby je wyciągnąć czyli w Polskę B
- 0 5
-
2019-08-28 08:24
sprawdź na wspolnota.org
- 1 0
-
2019-08-27 10:27
za trzy lata kończy się kadencja tzw najlepszego prezydenta i osiągnie wiek emerytalny (1)
swoim brakiem działań pokazuje gdzie on ma mieszkańców i ich problemy
- 22 4
-
2019-08-27 21:03
tak Edzio, znów ponad 100 wpisów jest twoich, Polska w ruinie itd
wiemy, kwik Kaczyńskiego bawi nas od rana punktualnie o 6:00
- 0 3
-
2019-08-27 07:43
Opinia wyróżniona
Trzeba było odpuścić jedną imprezke... (13)
... to by było na odcinek do puckiej. Ale nie... rozrywka i megalomania Szurcia jest najwazniejsza. A mieszkańcy? Skoro na niego cały czas głosują tzn że im pasuje taki burdel...
- 208 23
-
2019-08-27 10:12
szczurek musi odejść! (2)
w koncu! zamiast imprez chcemy drogi!
- 8 5
-
2019-08-27 21:00
tak Edzio, białe jest czarne, Polska w ruinie i znów wszystkie wpisy twoje
nuda
- 0 1
-
2019-08-27 20:37
Horała
ci wybuduje.
- 3 2
-
2019-08-27 09:48
zadułużenie Gdyni to ponad 700 milionów złotych a on zamiast inwestować to bawi się.
w tym roku sprzedał za 100 milionów wodociągi... gdzie te pieniądze???
- 21 2
-
2019-08-27 09:24
przecież jest referendum, można odwołać prezydenta który jawnie szkodzi miastu. (1)
- 16 2
-
2019-08-27 10:53
zapłać papudze
i udowodnij "jawne szkodzenie miastu"...
Trzymam kciuki...- 3 3
-
2019-08-27 09:02
władze Gdyni są oderwane od rzeczywistości, zabawa za dziesiątki milionów, przypomnijmy skąd te pieniądze. (5)
Mieszkańcy południowych dzielnic Gdyni będą musieli poczekać na budowę Węzła Karwiny. Wbrew zapowiedziom miasta, inwestycja nie rozpocznie się w tym roku. Ponad 33 mln zł, które zabezpieczono na ten cel, zostanie wydane między innymi na Miejski Kalendarz Imprez Kulturalnych
- 36 5
-
2019-08-27 10:28
(4)
40? 50? czy 60 razy już to napisałeś? I co to da? Nic. potwierdzasz tylko, że jesteś gamoniowym malkontentem, który nie ma nic nowego i ciekawego do powiedzenia tylko drążysz jedno zdanie i walisz kopiuj/wklej pod każdym artykułem. Zacznij żyć a nie zbijać scory na komentarzach.
- 5 22
-
2019-08-27 17:37
I niech pisze do skutku (1)
Skoro tyle lat rządzą i tyle kasy wydają na imprezy a na podstawowe remonty,nie mówiąc o inwestycjach, kasy brak
- 3 2
-
2019-08-27 20:59
aha, i stąd doskonale wyniki Gdyni na tyle kraju
i najmniejsze bezrobocie? bo prezes nakazał, że białe jest czarne a Polska ma być w ruinie, żeby nadprezes mógł ją zbawić? a tu psikus!
- 1 3
-
2019-08-27 11:06
po co kłamał i obiecywał przy okazji ogłoszenia budżetu??? (1)
radni Gdyni zdjęli z tegorocznego budżetu dziesiątki milionów złotych, przeznaczone na utworzenie węzła integracyjnego przy stacji Pomorskiej Kolei Metropolitalnej na Karwinach i wydatki towarzyszące. Warto bowiem przypomnieć, że przy okazji tej inwestycji powstać mają również buspasy wzdłuż ul. Wielkopolskiej i Chwaszczyńskiej. Na te właśnie
radni Gdyni zdjęli z tegorocznego budżetu dziesiątki milionów złotych, przeznaczone na utworzenie węzła integracyjnego przy stacji Pomorskiej Kolei Metropolitalnej na Karwinach i wydatki towarzyszące. Warto bowiem przypomnieć, że przy okazji tej inwestycji powstać mają również buspasy wzdłuż ul. Wielkopolskiej i Chwaszczyńskiej. Na te właśnie zadania zdjęta została łącznie kwota aż 33,6 miliona złotych. Oznacza to, że planowana w tym roku budowa węzła się nie rozpocznie.
Z budżetu gminy zdjęte zostało ponadto 27 mln zł przeznaczone na rozpoczęcie w tym roku rozbudowy ul. Chwarznieńskiej, najważniejszej drogi, prowadzącej do Gdyni Zachód- 10 3
-
2019-08-27 16:14
oj tam oj tam
- 2 2
-
2019-08-27 08:03
Jak to odpuścić?
Chciałem mieć zdjęcie z Robertem i teraz mam.
- 31 3
Wszystkie opinie
-
2019-08-27 07:01
taki krótki odcinek?? (17)
Przecież ta droga cała nadaje się do kapitalnego remontu. Dno!!
- 257 11
-
2019-08-27 07:14
Tak wyglądają dziesiątki dróg w Gdyni:( (3)
Jak mostek na Wiśniewskiego?
- 32 6
-
2019-08-27 08:34
(2)
Nie oszukujmy się!!! Wszyscy dobrze wiedzą, że ten fragment był najbardziej zniszczony.
- 8 2
-
2019-08-27 10:51
Najbardziej zniszczone to jest skrzyzowanie z Pucką (1)
Tak naprawdę to te miejsca, które są teraz remontowane to okolice studzienek i kratek, akurat tam nie było wcale jakichś wielkich dziur. Poza tym to są akurat studzienki przy samym krawężniku więc prawie nie ma ryzyka najechania na nie. To jakaś bzdura, jest mnóstwo bardziej zniszczonych miejsc na Hutniczej wymagających naprawy "czemprędzej"
- 10 2
-
2019-08-27 13:51
Ochłoń trochę. Potem pójdź i zobacz.
- 2 1
-
2019-08-27 08:00
Nie ma pieniędzy
teraz miasto z naszych pieniędzy musi jeszcze więcej przeznaczyć na arkę by ich piłkarze nie byli na ostatnim miejscu w Polsce.To chore na co idą nasze pieniądze. Ważniejszy skorumpowany klub sportowy, samolociki czy samochodziki od mieszkańców.Niestety.
- 28 12
-
2019-08-27 09:02
to prawdziwy przelom ! powinni nazwac to rewitalizacja meksyku !
- 4 2
-
2019-08-27 09:03
(2)
2/ Poszerzenie, wraz z buspasami, ul. Kwiatkowskiego na odcinku od ul. Unruga a płk. Dąbka;
3/ Kolej na północ;
4/ Droga Czerwona (współpraca z Rządem RP i Zarządem Morskiego Portu Gdynia w zakresie budowy Drogi Czerwonej - przedłużenie Obwodnicy Trójmiasta do Portu);
5/ Bezkolizyjny przejazd w ciągu ul. Puckiej (wiadukty: kolejowy i drogowy);
6/ Przebudowa ul. Chwarznieńskiej;
7/ Budowa węzła Karwiny;
8/ Stworzenie węzła integracyjnego Chylonia (kompleksowa przebudowa placu dworcowego przy przystanku SKM Gdynia Chylonia oraz po drugiej stronie torów);
9/ Park Centralny;
10/ Centrum Nowoczesnego Seniora;
11/ Uruchomienie systemu roweru metropolitalnego Mevo 146 stacji w Gdyni;
12/ Nasadzenia w każdej dzielnicy co najmniej 200 drzew i krzewów;
13/ Lodowisko;
14/ Pływalnia Olimpijska;
15/ Piłkarskie Centrum Treningowe i obiekt treningowy LA;
16/ Ukończenie międzynarodowej trasy rowerowej R-10;
17/ Szkoła na Wiczlinie wraz z kompleksem sportowym (hala sportowa, boisko ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej, boiska do koszykówki, bieżnie i basen);
18/ Nowa marina (projekt budowy zaplecza dla klubów żeglarskich i bosmanatu oraz zagospodarowanie terenu przy Nabrzeżu Beniowskiego);
19/ Rozbudowa ul. Unruga na odcinku od zjazdu z Estakady Kwiatkowskiego do ulic Bosmańskiej/Śmidowicza;
20/ Budowa ronda turbinowego u zbiegu ulic: Unruga, Puckiej i Złotej;
21/ Modernizacja ulic: Uranowej, Metalowej, Rogali oraz bocznych od ul. Złotej;
22/ Remont ul. płk. Dąbka;
23/ Remont ul. Godebskiego;
24/ Budowa chodników między Oksywiem Dolnym i Górnym, wzdłuż ulic Arciszewskich i Makowskiego oraz między Żeglarzy a Bosmańską (przez park leśny);
25/ Remont chodnika i drogi rowerowej wzdłuż ul. Zielonej;
26/ Budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Kwiatkowskiego;
27/ Budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. płk Dąbka;
28/ Budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. Unruga;
29/ Zagospodarowanie bulwaru na Oksywiu (jako miejsca do spędzania czasu wolnego przez mieszkańców dzielnic północnych);
itd- 13 1
-
2019-08-27 10:33
29 marzeń (1)
Teoretycznie masz rację. Tylko na to trzeba kasy. Mnóstwa kasy. I nie da nic przerzucanie kasy z Imprez, pomników, których się nie buduje zresztą. Miasto nie zajmuję się wyłącznie drogami. Drogi to jeden z wielu elementów. Oczywiście, może najbardziej widoczny, ale na cud nie liczmy... I cieszmy się, niestety, z tego co robią. W innych miastach nie jest lepiej. Tak krawiec kraje, jak mu materiału staje. Chociaż też mnie to wkurza, ale jako ekonomista, niestety rozumiem.
- 5 7
-
2019-08-27 11:06
no, nie bardzo staje...
temu "krawcowi"...
Ale taki job i jeśli chce się "samorządzić", to trzeba sobie z tym umieć radzić.
Po pierwsze, dochody! A nie dotacje...
Zamiast tego widać "politykę strusia" i budowę "oblężonej twierdzy" od Jana zz Kolna do Balladyny...- 5 2
-
2019-08-27 09:06
Mają rozmach skur....
- 13 2
-
2019-08-27 09:37
Podziękuj Szczurkowi za to, że zadłużył miasto pakująć bezmyślnie kasę w lotnisko. (1)
- 16 3
-
2019-08-27 21:01
nie widzę sukcesów Kaczyńskiego ale widzę sukcesy Gdyni
Kaczyński znów krwotoku jelit dostał z zazdrości i zawiści
- 0 5
-
2019-08-27 10:33
(2)
Nich powiat GWE się dołoży do tego remontu!!! W końcu 70% samochodów tam jadących to własnie do Rumi, Redy i Wejherlandu czyli tanich sypialni Gdyni!!
- 12 7
-
2019-08-27 11:13
(1)
I jeszcze firmy transportowe niech się dolożą i warszawka... Tani to jesteś ty, imbecylu...
- 6 4
-
2019-08-27 16:13
Nie mów do mnie jak do swojej mamy.
- 2 5
-
2019-08-27 11:09
Ruch wahadłowy
Już mnie ściska. Jak przy przejeździe koło Piaskowej zamkną szlabany na 5 minut to od Estakady jest paraliż, a co dopiero ruch wahadłowy przy makro. To będzie 3 dni jazdy bez trzymanki:D
- 4 2
-
2019-08-27 17:38
Ale Robert przyjechał na weekend
- 1 0
-
2019-08-27 07:03
Farba w akcji! (1)
- 86 15
-
2019-08-27 12:48
Jak miasto stac i to corocznie na sponsorowanie tak ekskluzywnych imprez jak triathlony, maratony- 2020 mistrzowstwa swiata w połmaratonie, samolociki, openery, które kosztują kilkadziesiat milionow zlotych i służą glownie turystom i okolicy a nie Gdynianom to tym bardziej mieszkańcy maja prawo domagac sie czegos dla siebie i to w przyzwoitym standarcie.
TU gospodarzem sa mieszkancy a nie Prezydent który jest tylko slugą mieszańców i dobrze by Pan Szczurek sobie tem fakt zakodowal. Niech prezydent razem z tym śmieszkiem w okrągłych okularach czasem posłucha tego co mówią ludzie!
I przestańcie robić spektakularne otwarcia inwestycji które już lata temu miały być robione w Gdyni. Bo poprostu jesteście żałośni!
A 70 procent Gdynian kocha te d**ilizmy!- 1 2
-
2019-08-27 07:05
O maj got.... (6)
Taki odcinek....
No tak...trzeba było wydać kasę na verve...
No to teraz będzie młyn...- 140 15
-
2019-08-27 10:30
(2)
Tak, trzeba było wydać kasę na Vervę!! Bo z wydanej kasy na Vervę dwa razy tyle trafi w dłuższej perspektywie do budżetu. Ale krótkowzroczni malkontenci tego nie widzą i nie nie przekona ich czysta ekonomia, że im więcej imprez i atrakcji tym więcej miasto zarabia.
Pozdro dla kumatych- 8 8
-
2019-08-27 11:04
Bzdura kompletna
Nigdzie nie jest powiedziane, że im więcej fajerwerków i atrakcji tym więcej miasto zarobi. Na mega-imprezach można równie dobrze wtopić niewyobrażalne kwoty, ale to też wychodzi na jaw dopiero w dłuższej perspektywie.
- 6 2
-
2019-08-27 17:40
Chłopie, co ty opowiadasz
Jakie pieniądze w dłuższej perspektywie trafią do budżetu??? Jest dokładnie odwrotnie. Gdyby ta kasę zamiast na imprezy, wydać na inwestycje i remonty, wtedy w dłuższej perspektywie trafiła by do budżetu
- 4 1
-
2019-08-27 10:33
A Verva się nie podobała? Bo moim zdaniem ludzi sądzą inaczej.
- 3 7
-
2019-08-27 20:48
A co ma "maj got" do tego? Nie pisz, jeśli nie wiesz jak
- 0 0
-
2019-08-30 11:49
Ze co?
Pieniądze to właśnie się pojawiły z Vervy
- 0 0
-
2019-08-27 07:08
Wydają miliony na samolociki i f1 a nie potrafią zrobić remontu kluczowej drogi? (6)
Przecież tam siedziby mają gdyńskie firmy, tak podatników traktują władze miasta? O co tu chodzi??
- 224 19
-
2019-08-27 10:34
(4)
O to, że nie tylko drogami żyje miasto. Ale żeby to zrozumieć trzeba włączyć wyobraźnię.
- 4 15
-
2019-08-27 11:19
No tak, przecież palety można nosić polem
- 3 2
-
2019-08-27 11:44
Oczywiście. Ale wiedziałeś jakies miasto bez drog?
Szczególnie tych wylotowych?
- 6 1
-
2019-08-27 15:08
(1)
miasto Gdynia nie żyje drogami przynajmniej od dekady wtedy zbudowano łącznik estakady do obwodnicy i na tym zakończyły się większe inwestycje drogowe miasta Gdynia teraz jak remoncik się robi to taki na 100-150m gdzie ulica kawałek dalej wygląda jak po bombardowaniu nie ma żadnych inwestycji drogowych są malowane farbą
- 7 1
-
2019-08-27 20:35
Brak interpunkcji.
Twoja bazgranina, świadczy o Twoim balaganiarstwie.
- 0 1
-
2019-08-27 16:40
xD
Tam jest urząd skarbowy.
Gdzie zarobi więcej bo stoisz najpierw na szlabanach a później w korku i palisz paliwo.
Niedługo wprowadzą normy EURO 6 zamiast udrożnić ruch xD- 1 3
-
2019-08-27 07:17
150m czy cm? Powinna być zrobiona od rumi do estakady
Za 3mln ile mozna było wyremontować? A to poszło.
- 129 12
-
2019-08-27 07:20
Remont Hutniczej (2)
to jedna wielka kompromitacja. Hutnicza powinna zostać odbudowana jak droga dwupasmowa po dwie jezdnie.
- 175 9
-
2019-08-27 10:36
Brawo... (1)
Długo nad tym myślałeś? Na Prezydenta!
- 4 14
-
2019-08-28 15:46
Taka racja. Pomysł genialny. Że tez nikt na to nie wpadł dotąd. Zróbmy to!!! Kurcze, wkurzają mnie komentarze marzenia... Ludzie, bądźcie życiowi. Ja też bym wolał Obwodnicę z 3 pasami w każdym kierunku, tunel pod kanałem portowym do Oksywia itp itd. W ZDiZ d**ile nie pracują. Tak krawiec kraje jak mu materiału staje.
- 0 1
-
2019-08-27 07:25
jedna z najdłuższych i najgorszych ulic (2)
ale również ważna ....codziennie tysiące samochodów....
Wstyd na całą Polskę że taka ulica ma mieć remontowany jedynie malutki odcinek...
To się w głowie nie mieści jaki w Gdyni mamy stan dróg....
I od lat prawie nic nie remontowane...- 150 8
-
2019-08-27 10:09
Niby Gdynia,ale GWE i GPU przeważa tak,że tego
- 6 7
-
2019-08-27 10:38
A non stop narzekamy na pracę drogowe
Niby nic nie robią... Mam wymieniać?
- 4 4
-
2019-08-27 07:27
(3)
Z tego artykułu nie wyczytałam, na czym polega ten remont, za jaką kwotę i kto to będzie robił. Ale to pewnie tajemnica. :)
- 89 7
-
2019-08-27 08:45
(1)
a slyszales ile siwy baran buli za propagande w tym portalu??
- 12 4
-
2019-08-27 09:06
miliony, mieszkańcy łykają
- 8 0
-
2019-08-27 11:54
Głównym i super wykonawcą jest i tu niespodzianka MTM mam tylko maszynę lub jak kto lubi mam tylko młotek. Już widzę jak robią nocą będzie 20 ludzi 1 robi reszta śpi a p. Łucyk będzie w tv promował zarąbisty pas tak jak jak promował rondo Pucka/Unruga i teraz Płk. Dąbka wstyd i hańba!!!!!!W Gdyni włodarzom pomyliła się praca z lansem o nie zapomniałem zrobić sobie sweet foci z Robercikiem i już ją mamy na fejsiku instagramiku i zarąbistej Gdyni
- 9 1
-
2019-08-27 07:31
Będzie jak
W hutniczym piecu
- 23 4
-
2019-08-27 07:33
(5)
Pan Łucyk Marek zapewne pęka z dumy. 150m Hutniczej będzie mieć nowy asfalt i pięknie wymalowane pasy. Jestem pod wrażeniem.
- 142 10
-
2019-08-27 07:34
będą wstęgi i kamery
dodaj
- 30 1
-
2019-08-27 07:39
czekam na filmik towarzyszą łucyka
- 23 4
-
2019-08-27 07:45
Nie zapomnijcie o płomienistym i bombowym wpisie na FB...
- 24 2
-
2019-08-27 08:21
A świętować będzie tyle dni ile trwał remont :)
- 18 2
-
2019-08-27 08:42
jak zakończyła się jego sprawa z CBA?
- 14 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.