- 1 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (77 opinii)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (506 opinii)
- 3 Był senator skazany na więzienie (281 opinii)
- 4 Mała uliczka, duży problem (231 opinii)
- 5 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (134 opinie)
- 6 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (139 opinii)
Hejter wyżył się na posłance i domagał się pozwu. W sądzie przegrał
Osiem miesięcy prac społecznych i tysiąc złotych na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża - hejter posłanki Agnieszki Pomaskiej w poniedziałek, 24 stycznia 2022 r., usłyszał nieprawomocny wyrok. Posłanka ujawniła przy tym, że mężczyzna... sam domagał się pozwu. Spełniła więc jego prośbę.
Przekonał się o tym pewien mężczyzna, który postanowił otworzyć się (w dość specyficzny sposób) w wiadomości skierowanej do posłanki Agnieszki Pomaskiej w mediach społecznościowych.
W nienadający się do cytowania wywód wplótł stwierdzenie, że czeka na pozew. Posłanka postanowiła jego prośbę spełnić i pozwała go.
Prace społeczne i portfel lżejszy o tysiąc złotych
Sprawa trafiła do sądu i zakończyła się właśnie nieprawomocnym wyrokiem, o czym Pomaska poinformowała w mediach społecznościowych.
Jeżeli wyrok się uprawomocni, internetowego agresora czeka osiem miesięcy ograniczenia wolności z obowiązkiem wykonywania prac społecznych (w wymiarze 20 godzin miesięcznie) oraz tysiąc złotych nawiązki na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża.
Opinie (572) ponad 50 zablokowanych
-
2022-01-24 13:22
Opinia wyróżniona
Bez względu na partię, którą się popiera (94)
obelgi powinny być karane
- 616 70
-
2022-01-25 02:09
czesto stwierdzenei faktow to niektorzy uwazaja za obelgi, ot na przyklad wyznawcy pis to prymitywni o niskim IQ a przeciez to zwykly fakt jak to ze slonce wstaje rano.
- 2 2
-
2022-01-24 20:34
A co porwała Pani Poseł w sejmie na oczach innych?
Przecież bez względu na poglądy nie można hejtować...
- 6 0
-
2022-01-24 17:57
A co z tymi którzy nie popierają zadnej partii?
- 1 0
-
2022-01-24 17:16
czyny nie słowa powinny być karane
jeśli będziemy karać słowa to będzie popełniane więcej czynów zabronionych bez zapowiedzi
- 4 1
-
2022-01-24 17:03
Dobrze jej napisał (5)
Upadła, nikt jej nie chce w Gdańsku, nawet popychanie przez Tuska nie pomogło wygrać... Odejdź babo, wstydu oszczędź
- 10 3
-
2022-01-24 19:05
Nikt ? (1)
Dostała 0 głosów w wyborach ?
- 1 7
-
2022-01-25 19:26
głosowałem na tą Panią
dzisiaj żałuję
- 0 0
-
2022-01-24 18:44
Ile płacą za wPiS?
- 1 9
-
2022-01-24 18:20
Z czego wysnułeś swój wniosek, że nikt jej nie chce w Gdańsku? Gdyby tak było, to nie nie byłaby tym, kim jest. (1)
Zastanów się zanim następnym razem coś palniesz (wstydu sobie oszczędź) a przede wszystkim, jak już chcesz zabłysnąć, to mów za siebie
- 1 9
-
2022-01-24 19:47
A kim ona jest?
Zebrała. 100 podpisów za likwidacja TVP.. I darła ryja pod pomnikiem Sobieskiego. Przyszło. Wtedy 50 osób. Pani nikt
- 8 1
-
2022-01-24 15:09
Karnie to powinni odpowiadać politycy za ich plucie na każe dane przez nich słowo :)
- 6 0
-
2022-01-24 15:05
Bez namysłu (2)
Nie zrobił tego z odpowiednim namysłem. Gdby tak jak hejter prezenta Dudy poprzedził swój wpis refleksją mógłby liczyć na uniewinnienie.
- 9 0
-
2022-01-25 07:09
Prezydenta Dudy...
- 1 1
-
2022-01-24 18:43
Może Sąd wie więcej, niż ty - tego nie napiszą w przekazach z politBiura z Nowogrodzkiej.
- 2 5
-
2022-01-24 15:02
Masz racje, dzięki temu setki tysięcy hejterów zablokują nasz, i tak kulejący, WS
- 0 0
-
2022-01-24 14:51
Pani Pomaska nie należy do moich ulubionych polityków . (1)
Powiem więcej- jestem jej zdecydowanym przeciwnikiem . Ale tego typu komentarze bez względu kogo dotykają powinny być ścigane z urzędu a wyrok jest finansowo zbyt łagodny !!!
- 14 6
-
2022-01-24 18:40
Popieram Twoje zdanie. Problem w tym, że polska scena polityczna, naród wciaż jest w szoku, po tym, co do języka
publicznego, mediów, ogólnie - dyskusji wprowadziła partia PiS, jakich używa metod, nawet najlepsi konstytucjonaliści i prawnicy nie przewidzieli, że można tak bezczelnie łamać konstytucję, prawo, robić sobie jaja z ustawodawstwa (procedury, terminy, wszystko) i jeszcze mówić, że nam się wydaje, że to nam się po prostu wydaje np. że posłanka pokazała "faka" ludziom, wyborcom i po prostu Polakom.
- 2 8
-
2022-01-24 14:51
obelgi powinny być karane
ale tylko kiedy obelgi stosuje się wobec jedynej słusznej katolickiej partii
- 1 9
-
2022-01-24 14:41
Konstytucyjnym wyjątkiem powinno być ***** *** :) (4)
- 10 14
-
2022-01-24 15:02
I konfederację ;) (1)
- 7 8
-
2022-01-24 18:35
zupełnie nie pasuje ilość gwiazdek i milionów popierających hasło z gwiazdek....
- 1 4
-
2022-01-24 15:02
Tak to jest (1)
Jak zwoje w mózgu zmieniają się w gwiazdki.
- 11 4
-
2022-01-24 15:19
To może być skutkiem
Pioruna....
- 11 1
-
2022-01-24 14:33
Na marszach Kodu ,marszach porażonych piorunem teczowym nie było hejktu i wyzwisk wtedy to było wyrazanie emocji! (2)
- 24 5
-
2022-01-24 16:26
Tam leciały najgorsze chamstwa (1)
- 11 3
-
2022-01-24 18:34
W przekazach z Nowogrodzkiej? Wciąż lecą i to większe - poczytaj ujawnione emalie dworczyka i innych...
- 4 11
-
2022-01-24 14:09
Jakby to ona nawyzywala (1)
To by ją unieniwinnili
- 16 6
-
2022-01-24 18:32
skoro by uniewinnili, to niewłaściwe jest określene "nawyzywała" dzbanie
- 2 6
-
2022-01-24 14:10
Oni mogą obrażać my ich nie możemy. ;) ah jakie to sprawiedliwe (1)
- 17 8
-
2022-01-24 18:33
Bardzo Prawe I Sprawiedliwe
Musimy powtórzyć, bo przegramy... Reasumpcja!Nam się po prostu należy!
- 3 10
-
2022-01-24 13:51
racja
- 1 2
-
2022-01-24 13:46
Mentalność niewolnika (9)
W wolnych krajach wolni ludzie mogą obrażać kogo chcą i jak chcą. Ścigane są tylko groźby karalne i oszczerstwa. Na tym polega wolność słowa. Co najwyżej świadczą o kulturze wypowiadającego.
- 16 22
-
2022-01-24 18:29
zaraz zaczną pisac, że jak powiesz coś na ślimunów, to oni ci coś tam zrobią itp.. na zasadzie- "a w USA mudzinów biją"
- 3 3
-
2022-01-24 18:02
Nie ma wolnych krajów. Znajdź mi taki. (1)
- 2 0
-
2022-01-24 18:31
San Escobar, Zanzibon Mniejszy, Kaczoland Wielki, Moherlandia....
- 5 10
-
2022-01-24 13:53
w którym na przykład? (5)
- 13 5
-
2022-01-24 15:49
Np w USA (3)
Np. Robert de Anito wyzywał na YT Trumpa od najgorszych. Podobnie sławni celebryci wyzywali Obamę. I w eter szły najgorsze inwektywy. Nikt nawet nie wpadłby w USA na pomysł, aby ścigać ludzi za wyzwiska.
- 8 3
-
2022-01-24 18:10
Bo ten marxistowski głupek jest na usługach bogatego nowojorskiego zydostwa. (1)
Inaczej by w ogóle nie istniał. A poza tym cale to hollywoodzkie badziewie to jedna wielka partia komunistyczna. Juz w latach 50-tych slynny senator McCarthy piętnował te gałąź przemysłu rozrywkowego właśnie za rozsiewanie marxistowskich idei. Ale w USA żydostwo rządzi mediami które zresztą sami kiedyś założyli wiec nic sie nie zmieniło.
- 2 1
-
2022-01-25 07:08
Marxistowskie od którego Marxa? Harpo, Chico, Zeppo?
- 2 0
-
2022-01-24 16:47
Ale nikt nie przekręcał nazwisk, bo za to są odpowiednie kary.
- 2 4
-
2022-01-24 15:48
UK na przyklad.
- 10 4
-
2022-01-24 13:41
hejt (13)
nie widzę nic obraźliwego po tym jak sąd warszawski uznał, że nazwanie głowy państwa d**ilem nie jest obraźliwe
- 34 15
-
2022-01-24 18:20
zgloś apelację, że wg ciebie nie jest, skoro masz odmienne zdanie. Ale będziesz chyba musiał to udowodnić....
- 1 4
-
2022-01-24 13:58
Stwierdzenie czyjejs niepelnosprawnosci intelektualnej nie jest obrazliwe. (9)
Ale rozumiem, ze akurat Ty tego nei rozumiesz :)
- 18 16
-
2022-01-24 14:35
Masz prawo oceniać, a nie stwierdzać. (4)
Posiadasz kwalifikacje medyczne aby takie stwierdzenie ogłaszać? Niesprawność intelektualną może stwierdzić lekarz/komisja lekarska.
Rozumiem, że tego nie rozumiesz.- 8 1
-
2022-01-24 15:54
Oj mylisz sie, kazdy w pelni wladz umyslowych czlowiek jest w stanie stwierdzic fakt czyjejs niepelnosprawnosci umyslowej. (3)
Choc zapewne nie dotyczy to najlagodniejszych stopniow tej niepelnosprawnosci, ale wowczas i specjalista musialby wykonac szereg badan.
- 1 10
-
2022-01-24 18:22
Hmm, może zapytajmy o objawy i możliwośc stwierdzenia takiego stanu Antoniego Macierewicza...
- 2 4
-
2022-01-24 18:00
Stopni a nie stopniów. (1)
Specjalista tobie to mówi.
- 7 0
-
2022-01-24 18:24
Specjalysta od stopniów czy stopni? I jakich? celsjusza, czy członek (sorki) komisji ds orzekania?
- 3 4
-
2022-01-24 14:36
Naturalnie Jahira oraz inne POlityczni niepełnosprawne intelektualnie nie mogą byc o tym informowane bo trafisz za kratki! (1)
- 14 9
-
2022-01-24 18:26
Tylko czekałem, aż się pojawi nazwisko Jachira (przez ch dzbanie). to był też przekaz dnia i tygodnia, z Nowogrodzkiej...
- 4 7
-
2022-01-24 14:27
a moze ona tez jest niepelnosprawana.. (1)
- 15 8
-
2022-01-24 14:43
Moze jest, ale co ma do rzeczy? Czy wszystkie te komentarze pisze nasz prezydent?
- 4 3
-
2022-01-24 13:48
I nie powinno być karane (1)
Bez względu na to jaki jest prezydent czy polityk, to on jest tam dla mnie, a nie ja dla niego. I za moje pieniądze. Wiec kiedy uważam, ze jest taki i owaki to powinienem mieć prawo do wypowiedzi.
- 8 22
-
2022-01-24 14:26
No widzisz, a tu prosze...
moze nic nie robic, brak kase i jeszcze ludzi wysylac do sądów.
- 16 3
-
2022-01-24 13:39
Polityczka buahahahahaha (1)
Nowomowa
- 39 6
-
2022-01-25 09:09
PO lipitchka
- 0 0
-
2022-01-24 13:38
"Polityczka jego prośbę spełniła" (36)
polityczka... ehhh...
a gościni jakaś była zaproszona?- 47 20
-
2022-01-24 22:26
cieniutki ten trollik
- 1 0
-
2022-01-24 13:50
ona atakowała zmarłego prezydenta (34)
- 31 25
-
2022-01-24 18:13
jak go atakowała? jakimś oręzem, bronią? czy "atakiem" jak to dziś kwiczy PiS w odpowiedzi na każdą krytykę i uwagi? (1)
- 3 10
-
2022-01-25 15:07
słowem wystarczy potem ...wzieła go za wzór cnót..
- 0 1
-
2022-01-24 14:24
Wtedy jeszcze zył
- 6 1
-
2022-01-24 14:20
Czyli jak ktoś umiera (29)
To grzechy i winy przepadają, a zostaje tylko dobre imię?
Czemu nie piszecie tak o zmarłych pedofilach, mordercach, generałach?
To jakiś chory zwyczaj 'niemówienia' źle o zmarlych.
Jeżeli ktoś postępował źle za życia to jak najbardziej powinno sie o tym mówić.
A tak - to mamy historię jak żołnierzy wyklętych, gdzie niedlugo przypisze im się wszystkie zasługi i da przydomek 'świetych'- 28 13
-
2022-01-24 18:02
Skutki pozostały.
Co miesiąc gdańszczanie Lipsk wspierają
- 12 3
-
2022-01-24 17:35
Hitler był dobry a źle on nim piszą
- 4 2
-
2022-01-24 16:53
O zmarlym Jankowskim partia zle mowic nie pozwala (4)
- 8 4
-
2022-01-25 14:56
Wałęsa nie pozwolił, chronił czarnego kumpla
- 0 0
-
2022-01-24 18:18
która? ta prokatolicka do usRania PiS?
- 4 8
-
2022-01-24 17:24
ubek udowodniony, handlarz i seksoholik
- 10 1
-
2022-01-24 17:06
To nauczyciel Adamowicza
- 10 4
-
2022-01-24 14:38
zadaj to pytanie Pomasce i innym z PO KO. Atakowali go za życia a teraz udają, że zawsze byli jego przyjaciółmi (8)
- 28 14
-
2022-01-25 23:19
pis wciaz przegrywal wybory, powiedzieli ze do problemu mozna inaczej podejsc
- 0 0
-
2022-01-24 16:41
Dalej plujesz na PO, ale za każdym razem nieudolniej.
- 6 14
-
2022-01-24 16:35
1800 materiałów w TVPiS w 2018r średnio pięć dziennie. (5)
Ale to tamci atakowali o_0
- 12 18
-
2022-01-25 02:34
Bzdura. A tamten pan był niewygodny dla obu stron i do tego miał jeszcze wątpliwe interesy. No i bęc...
- 8 0
-
2022-01-24 18:16
szkoda klawiatury, trole z PiS mają przemysłowe, nastawieni na tysiące wPiS-ów dziennie, lepiej isć na spacer, serio.
- 9 17
-
2022-01-24 17:05
Są dowody dzbanie, Bolek jego synek, Schetyna Pomaska Neuman wszyscy pluli na Pawła (2)
- 20 4
-
2022-01-24 18:17
A ten Nasz Kochany PiS go bronił i wcale nie przycyznił się do jego zamordowania, Ani troszkę... (1)
- 10 17
-
2022-01-24 19:44
Pisał prawdę jak wszyscy
- 9 1
-
2022-01-24 14:38
(8)
Od żołnierzy wykletych to wara KOmuchu, wasze klamstwa o bohaterach nic nie dadzą.
- 26 36
-
2022-01-24 22:27
chałwa bochatyrom! (1)
- 6 3
-
2022-01-25 02:30
Tak. Chwała
z win, nsz, ak, al, bch i innym, którzy walczyli z okupantem niemieckim i sowieckim i ich poplecznikami
- 4 3
-
2022-01-24 16:38
Gdyby mogli i zaczęli nagle mówić mieszkańsy Kaszub z czasów wojny, (5)
to można by było się dużo dowiedzieć prawdy o partyzantce. Przychodzili w nocy do domostwa, kolbami zmuszali mieszkańców do otwierania i zabierali jedzenie, którego i tak mieszkańcy mieli bardzo mało. Takie sprawy opowiadali mieszkańcy kaszub w latach mojej młodości w tajemnicy i strachu. Dlatego to nie są bohaterzy, ale zwykli bandyci.
- 19 19
-
2022-01-25 02:25
Niemcy z SS i Wermachtu to byli ludzie honoru. Jak Jaruzelski i Kiszczak...
kim ty jesteś?
- 4 4
-
2022-01-24 20:51
jasne, a stokrotka to zna sie na logice
- 8 0
-
2022-01-24 19:03
na kaszubach dzialal gryf wszyscy sie znali (2)
chyba ci sie z ruskimi i ubekami pomylilo co jezdzili i kradli ,ruska baza byla na kaszubach do 54 roku.
- 19 5
-
2022-01-25 08:37
A Łupaszka to działał gdzie niby ? Na Księżycu ? (1)
- 4 1
-
2022-01-25 14:14
łupaszka był zły czy dobry, bo mu Guć chciał w Gdyni postawic pomnik
- 1 0
-
2022-01-24 14:25
tak to nie dziala. (3)
tak samo mylne stwierdzenie jak to, ze wyrokow sądu sie nie komentuje i że trybunał to świete krowy.
- 12 1
-
2022-01-24 18:14
W obecnych czasach okreslenie "trybunał to..." nabrało prawdziwego znaczenia. Pawłowicz, Piotrowicz, dublerzy itp (2)
- 5 8
-
2022-01-25 09:07
Rzeplinski z PZPRu (1)
- 3 2
-
2022-01-25 10:21
powołany przez Lecha Kaczynskiego
- 2 1
-
2022-01-24 14:00
Orwell mówił, że partia będzie przepisywać historię.
Nie myślałem tylko, że nastąpi to tak szybko.
- 38 3
-
2022-01-24 13:17
Opinia wyróżniona
(58)
Każdy hejt bez względu kto go stosuje powinien być ścigany prawem . Hejt jest czymś obrzydliwym tchórzliwym i szkodliwym . Ostatnie lata zrobiły przy pomocy hejtu wiele krzywdy a żadna władza nie wyciągnęła z tej niegodnej formy dyskursu politycznego należytych wniosków .Nie wyciągając wniosków daje na to przyzwolenie a to prowadzi do jeszcze większych podziałów . Do was polityków zwracam się - opamiętajcie się i dajcie odpór hejterom wszelkiej maści.
- 376 61
-
2022-01-26 15:49
Niezupełnie się zgadzam z tak kategorycznie postawioną sprawą.
Co to w ogóle jest "hejt"? Jak definiuje się takie działanie? Jaką to ma definicję prawną? Bo tu łatwo się zagalopować (co z resztą dzieje się już na świecie) i oskarżać o "hejt" i inne niebu obrzydłe zbrodnie tylko za to, że ktoś ma inne poglądy. Albo za to, że przedstawił je w niezbyt kulturalny sposób. W prawie są już zdefiniowane mechanizmy do
Co to w ogóle jest "hejt"? Jak definiuje się takie działanie? Jaką to ma definicję prawną? Bo tu łatwo się zagalopować (co z resztą dzieje się już na świecie) i oskarżać o "hejt" i inne niebu obrzydłe zbrodnie tylko za to, że ktoś ma inne poglądy. Albo za to, że przedstawił je w niezbyt kulturalny sposób. W prawie są już zdefiniowane mechanizmy do obrony przed pewnymi sytuacjami, np. można komuś założyć sprawę o zniesławienie, ale żeby ścigać prawem "każdy hejt" to bym uważał. Jeśli np. nienawidzę złodziei - czy jak wypowiem się nieprzychylnie na temat czynu jakiegoś złodzieja to prawo powinno mnie ścigać za "hejt"?
- 0 0
-
2022-01-25 09:32
Bez przesady
Pod słowo "hejt" podciągane są coraz częściej po prostu opinie, z którymi się ludzie nie zgadzają. Sam byłem świadkiem jak grupka młodzieży szkolnej zatrzymała busa tej akcji anty-aborcyjnej bo uważali, że napisy, które miał na tym billboardzie to mowa nienawiści (a były przekoloryzowane "statystyki"). Każdy powinien mieć moim zdaniem prawo do wyrażenia jakiejkolwiek opinii, karane powinny być groźby itp, nie opinie z którymi się nie zgadzamy.
- 0 1
-
2022-01-24 19:53
do polityków?
przecież to oni, przynajmniej ich głośni przedstawiciele dali obrzydliwe przykłady
- 3 0
-
2022-01-24 17:29
Sama siała to i plon zebrała. (3)
Nie jest mi jej żal. Sądzę jednak, że nadal nie wyciągnęła wniosków. Politycy wszystkich opcji podzielili społeczeństwo tak jak nigdy dotąd. Jak ich dotyka hejt to próbują się kreować na ofiary. Niestety ta pani nie jest ofiarą...
- 6 2
-
2022-01-24 19:20
ile płacą dla wPiS? (2)
- 2 7
-
2022-01-25 11:34
grosze
ale jak ktos pije- 0 0
-
2022-01-25 11:12
im szybciej, tym lepiej
Może mój ulubiony misiowy rozumku zapoznasz się z zasadami poprawnej polszczyzny?
- 0 0
-
2022-01-24 17:17
A co to jest ten hejt? Bo to, co zaprezentował ten osobnik, to zwykłe bluzgi i nic więcej. Brak kultury osobistej winien być karany?
- 4 2
-
2022-01-24 14:21
Dzisiaj to nawet napisanie, że dewiacje seksualne powinno się leczyć, nazywa się hejtem.
Czasy, ze na chorobę mówi się normalność, a każdą krytyke nazywa sie hejtem.- 11 2
-
2022-01-24 14:24
Obecna władza sama propaguje hejt, a jak mówią ryba psuje sie od głowy, uważam, że trzeba wreszcie wziąć się za hejt ze strony polityków
- 4 3
-
2022-01-24 13:53
To z czego żyłyby takie jak ten portale
- 5 0
-
2022-01-24 13:40
Napadnie nas CCCP..
A my wystawimy legiony LGBT ..miloscia przywitaja blizniego zza wschodniej granicy. Skrajnosci nas zabija... Smoro ktos tak mysli to dlaczego zabrania mu sie mowic co mysli?! Niby wolnosc a nie mozna byc glupim bo cie "madra" poslanka ukarze zgodnie z polityka tolerancji?!
- 12 4
-
2022-01-24 13:36
Ale wg sądów, hejt w wykonaniu przedstawicieli PO, jest tylko wyrażeniem opinii. (1)
Reguła Neumanna. A w Gdańsku szczególnie.
- 20 10
-
2022-01-24 14:01
Ale ja naprawde uwazam, ze jestes niepelnosprawny intelektualnie, nie mam intencji tym faktem Cie obrazac.
Z reszta nie maczalem palcow, ani tym bardziej niczego innego w Twoim pojawieniu sie na tym lez padole, wiec pretensje o swoj stan to nie do mnie.
- 5 8
-
2022-01-24 13:34
To organy scigania.. (3)
..beda zajmowaly sie wylacznie hejtem. Tyle tego jest ze nie starczy czasu na pobicia kradzieze czy inne rownie malo wazne czyny bezprawne. Poprawnosc polityczna przede wszystkim. Peace and love;)
- 5 4
-
2022-01-25 11:30
a co jest zlego w "Peace and love"
po katolicku?- 0 0
-
2022-01-24 13:52
to nie karać złodziei bo zajmują czas sądom
- 4 1
-
2022-01-24 13:47
Jeden drugi zostanie przykładnie ukarany skończy się hejt.
- 1 6
-
2022-01-24 13:34
Sam jesteś "hejt" - Kaleczysz język.
- 7 2
-
2022-01-24 13:33
pamiętasz jak ona atakowała Adamowicza? (2)
- 15 6
-
2022-01-24 16:33
Bardzo zajadle (1)
- 7 1
-
2022-01-24 17:36
Ale to było w rodzinie :)
- 5 1
-
2022-01-24 13:25
Mam wrażenie, że nasze społeczeństwo zrobiło się bardzo wrażliwe (12)
Nic złego nie mów, bo hejt. Oddychaj po cichu, bo inaczej dyskryminacja. Wszystko musisz lubić i do wszystkiego się uśmiechać, wszystko akceptować i na wszystko innym pozwalać, bo wtedy jesteś fajny gość.
Smutne to to.- 17 11
-
2022-01-24 14:27
(2)
Prawda, nie tylko hejt, kilka dni temu stojąc w kolejce do kasy w sklepie powiedziałam pewnemu ojcu, że ma śliczną córeczkę, chciał dzwonić na policje i oskarżyć m,nie o molestowanie, niektórym rodzicom też na głowę padło
- 11 2
-
2022-01-24 16:19
często masz potrzebę komplementowania małych dziewczynek, creepie?
- 1 7
-
2022-01-24 15:12
Pani
Powiedziała, piękna córeczka, a ojciec twierdzi, że to jest molestowanie?
Prosta przyczyna. To był gej...- 6 2
-
2022-01-24 13:59
Bo w ten sposob probuja wszelka krytyke zbywac. (4)
- 2 2
-
2022-01-25 08:50
(3)
Hejt to nie krytyka , hejt to obrzydliwy anonimowy skrytobójczy atak na osobę z której poglądami się nie zgadzasz. Jest jeszcze hejt zbiorowy który jest niczym innym tylko publicznym linczem a osoba nim dotknięta nie ma żadnych szans by odnieść się do zarzutów. Hejterzy tego typu wiedząc ze są bezkarni są bezwzględni , brutalni i nie zatrzyma ich
Hejt to nie krytyka , hejt to obrzydliwy anonimowy skrytobójczy atak na osobę z której poglądami się nie zgadzasz. Jest jeszcze hejt zbiorowy który jest niczym innym tylko publicznym linczem a osoba nim dotknięta nie ma żadnych szans by odnieść się do zarzutów. Hejterzy tego typu wiedząc ze są bezkarni są bezwzględni , brutalni i nie zatrzyma ich nic by wyzwolić z siebie frustracje in nienawiść , hejterzy nie oszczędzą nikogo po drodze łącznie z dziećmi osoby hejtowanej . Hejt często prowadzi do samobójstwa osoby która sobie z tym hejtem poradzić nie umie ani nie ma szans a ze strony organów władzy żadnej pomocy nie otrzyma . Obserwuję to co dzieje się w moim mieście i widzę do czego może doprowadzić hejt , najlepszym przykładem jest śmierć Pawła Adamowicza , widzę co próbują zrobić z prezydent Dulkiewicz czy Jerzym Owsiakiem . Poziom hejtu naprawdę przeraża ale jednocześnie obnaża nasze najniższe instynkty to taki atak w kapturze zza węgła najlepiej zaatakować z tyłu . Mamy dziś jak mieliśmy w przeszłości w Polsce "dwie stodoły " Niestety jedna ta jedna stodoła , stodoła hejtu i nienawiści niszczy w nas wszystko co dobre bo niestety z powodu braku reakcji władz akcja rodzi reakcję i to wcale nie lepszą . 123 lat niewoli niczego nas nie nauczyło.
- 1 1
-
2022-01-25 09:38
w pierwszym zdaniu się rozmyłeś (2)
Skoro hejt jest anonimowy to już się nie zgadza. Ogólnie ja jestem krytykiem również rządów Pani Dulkiewicz, bo to najgorsza władza od wielu lat. Zadłużenie, wydawanie pieniędzy, poziom inwestycji, wpadki i wtopy. Jurek Owsiak? Niby fajny gość a uwalony politycznie góra dół i swoją zbiórkę do walki politycznej też wykorzystuje. Co w tym fajnego
Skoro hejt jest anonimowy to już się nie zgadza. Ogólnie ja jestem krytykiem również rządów Pani Dulkiewicz, bo to najgorsza władza od wielu lat. Zadłużenie, wydawanie pieniędzy, poziom inwestycji, wpadki i wtopy. Jurek Owsiak? Niby fajny gość a uwalony politycznie góra dół i swoją zbiórkę do walki politycznej też wykorzystuje. Co w tym fajnego powiedz? Powinien to robić i nie mieszać się oraz przepychać z politykami, nie otwierać namiotów politycznych na swoich występach w Jarocinie czy też nie wpuszczać ich na scenę. Jureczek też jest hejterem. Przecież wielokrotnie po nakazem sędziego musiał przepraszać za swoje słowa. Kogo Ty tu wybielasz? A Adamowicz? Człowiek z zarzutami. Zmarł śmiercią tragiczną, ale nie powinno się go wybielać.
- 2 1
-
2022-01-25 09:53
(1)
Masz swój punkt widzenia i swoje oceny do których wyrażania masz prawo . Jeżeli robisz to w takie formie jak teraz zrobiłeś wszystko jest ok , nie musimy się zgadzać i ja to szanuję , Opisałem jak ja widzę hejt i hejterów , wierz mi hejterzy nie posługują się takim językiem hejterzy posługują się półprawdami , kłamstwami ocenami bez żadnych dowodów
Masz swój punkt widzenia i swoje oceny do których wyrażania masz prawo . Jeżeli robisz to w takie formie jak teraz zrobiłeś wszystko jest ok , nie musimy się zgadzać i ja to szanuję , Opisałem jak ja widzę hejt i hejterów , wierz mi hejterzy nie posługują się takim językiem hejterzy posługują się półprawdami , kłamstwami ocenami bez żadnych dowodów , hejterzy niczego nie muszą udawadniać ani uzasadniać , mają opluć , rzucić niczym nie poparte przypuszczenie okraszone nienawiścią oskarżenie które później ma dalsze życie . Z tym się nie zgadzam .
- 1 0
-
2022-01-25 11:09
W zasadzie swoim wpisem opisałeś prawie całą klasę próżniaczą.
- 0 0
-
2022-01-24 13:45
Smutne jest to co piszesz.
- 1 1
-
2022-01-24 13:33
bzdura (1)
Chamstwo to chamstwo i tyle. Jak widać powyżej, to nie mało miłe zdania a prostactwo i chamstwo pełną gębą połączone z brakami w wykształceniu.
Jakby napisał coś z sensem to nikt by go nie pozwał do sądu - ale typ był za bardzo ograniczonym ćwierćinteligentem- 11 6
-
2022-01-24 13:40
Zobacz Ty potrafisz obrażać człowieka, pisać bez sensu i nikt Cię do sądu nie ciąga
Dobrze, że chociaż wiesz jak chamstwo wygląda, bo możesz pooglądać codziennie w lustrze :D
- 11 8
-
2022-01-24 13:29
kultury by się chciało
i tyle
- 8 3
-
2022-01-24 13:21
Jak chcesz rozliczyć farmy trolli FSB w St. Petersburgu?! (21)
- 18 6
-
2022-01-24 19:55
zgadza się
wszystko idzie na konto Polaków, a za tym kryją się obcy najemnicy (+ stąd, opłacani stamtąd)
- 3 0
-
2022-01-24 17:32
My niedługo was wszystkich rozliczymy.
33 lata okradania Polski i siania niezgody.
- 2 1
-
2022-01-24 14:37
Farma troli breizy i sciek buraka działaja do dzisiaj (1)
- 12 6
-
2022-01-24 19:15
Za to na szczęście kasta watch już awansowana
Do sn, krs, nsa i nie ma czasu na hejt
- 1 0
-
2022-01-24 13:43
Rosyjskich trolli PO :) (15)
Kto za ruskimi ? Niemcy i ich przybudówka w naszym bantustanie
- 11 7
-
2022-01-24 20:00
nie mieszajcie do rego PO. Słyszeliście o Małofiejewie,, Komowie,, Smirnowie, Usowskim, Wojtulewiczu, Moszeczkowej....?
- 0 1
-
2022-01-24 14:25
(1)
Ja wybieram IV Rzeszę (jak nazwał Niemcy pewien politykier)
- 6 2
-
2022-01-24 15:30
Autorem tych słów
Nie jest politykier, tylko polityk przez duże "P".
Politykier twierdzi, że nie wybiera się do Brukseli, a za chwilę zostaje " królem Europy".
....Nie płacz Ewka....- 7 6
-
2022-01-24 13:54
weżcie wy się smoleńska sekto zdecydujcie (11)
to PO jest prorosyjska, czy proniemiecka? czy może ma schizofrenię, jak część waszych guru?
- 13 12
-
2022-01-24 18:49
oni sa pro - tacy, jak trzeba, raz wschód, raz zachód, jak sprzedali LOTOS to już można poza UE itp strategiczne firmy sprzedać
jak TVN to kwik, że spoza UE właściciel... i Ustawa Nocą, a to tylko telewizja...
- 3 4
-
2022-01-24 14:50
Czyż nie można być prorosyjskim i zarazem proniemieckim? (4)
Wystarczy przeanalizować działalność polityczną Donalda Tuska. Jest przeciw, a nawet za Nord Stream 2. Można? Można.
- 12 10
-
2022-01-24 18:54
to jest jak podwójna szmata z PiS, żółte od rosji brązowe od niemców. Ale pieniądze nie śmierdzą, prawda?
- 3 5
-
2022-01-24 17:34
Jego prawda i poglądy są tam gdzie ma zysk. Nic więcej.
- 0 1
-
2022-01-24 15:19
dokladnie / genau (1)
kto z kim w koncu wspolpracuje? kto dokonywal ataku w 1939 jak nie niemiec z kolezkami stalina?
- 8 1
-
2022-01-24 19:12
Serio ?
Masakra z takim prostackim myśleniem. Nic dziwnego ze za pisem głosuje plebs bez szkół, łasy na prymitywną propagandę . Może wróćmy do Krzyżaków i Jagiełły ? Ruscy poza geszeftem gazowym z Niemcami też są proeuropejscy ? Czy może UE prorosyjska ?
- 4 7
-
2022-01-24 14:06
jest antypolska (4)
jeśli tego nie widzisz to masz zwarte styki
- 15 15
-
2022-01-24 19:06
Antypisowska co najwyżej
Przestać wreszcie powtarzać za swoimi troglodytami, ze partia to naród
- 0 3
-
2022-01-24 18:59
w którym miejscu? zdradzając służby specjalne(tajne) czy uwalając kontrakty na sprzęt wojskowy, robiąc dziwne ruchy
polskich wojsk, jakieś WOT-y, przenosząc czołgi pod granice (w zasięg rakiet) czy publikując z tłumaczeniem na rosyjski danych polskich służb, oddając i odsuwając doposażenie polskiego wojska w dobry sprzęt, promując mrzonki i każąc kupować gnioty nie działające...niepotrzebne...
- 3 4
-
2022-01-24 18:52
Spójrzmy tylko na ilośc i wielkość wpadek - publikacji danych osobowych naszych agentów za granicą, naszych służb, naszych (1)
wojsk, służb... Publikacje przez IPN, różne dziwne "komisje" albo ostatnio "wycieki nieszkodliwe" z systemów teleinformatycznych. Wszystko za rządów PiS, Macierewicza i s-ki
- 4 5
-
2022-01-24 20:02
a zobaczcie, kto został szefem gdsńskiego IPNu
albo wszedł do zarządu Zachęty
- 3 0
-
2022-01-24 13:35
Tak jak UM Gdansk i jego pseudo radnych
robiących za słlupy deweloperom.
- 24 8
-
2022-01-24 13:21
Zaden hejt. Nie znasz swojego języka?
- 18 17
-
2022-01-24 13:01
Opinia wyróżniona
Brawo :) (19)
Anonimowość nie oznacza bezkarności.
- 398 51
-
2022-01-25 09:17
Oznacza bezkarność , kto ma ścigać , kto ma ochotę walczyć z czymś z czym wygrać nie można , jakie są koszty zdrowotne takiej walki jak ja mam ustalić autorów hejtu Żeby zlikwidować hejt muszą byś do tego stworzone ramy prawne. Kto ma to ścigać hejterów skoro hejterzy wywodzą się często z konstytucyjnych organów władzy , skoro hejt jest z tamtąd inspirowany.
- 1 0
-
2022-01-24 18:43
Wystarczy, że łączysz się przez VPN (1)
I zamiast skazania masz umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy. Skazali go, bo się przyznał. W praktyce bardzo ciężko udowodnić to przestępstwo konkretnej osobie. Logi IP nie są dowodem, a jedynie poszlaką.
- 6 1
-
2022-01-24 20:04
Kiedys to nazywalo sie serwer proxy
- 2 0
-
2022-01-24 16:00
To jaka to "anonimowość"
Mnie zawsze dziwią dziwolągi intelektualne.
- 4 0
-
2022-01-24 15:24
Od tego maja strony miasta, urzędowe kanały itd. (2)
Po pierwsze to aktywni politycy nie powinni miec kont na portalach rozrywkowych typu twiiter itp.
Kiedy miasto gdansk zrobi z tym porządek? Dosc poliyków wszedzie. Niech znikają z mediów społecznosciowych bo psują tam tylko dobre relacje.- 8 0
-
2022-01-24 19:27
ja tam się cieszę, ż epawłowicz, jak się nawali pokazuje siebie prawdziwe.. i inne "elity"z pis (1)
- 1 6
-
2022-01-24 20:03
a ty nie wiesz, ze ten profil to fejk?
- 5 1
-
2022-01-24 14:33
A co powiesz o anonimowych wladcach swiata? tych co robili wojny?
Serio nie widzisz jak naiwnie tu sie produkujesz?
Oczywiscie, ze bycie anonimowym przedstawicielem lobby w ue gwarantuje bezkarnosc. Tylko nie dostrzegasz tego.- 7 0
-
2022-01-24 14:08
Natomiast bycie sławnym jak najbardziej to gwarantuje. (5)
Znana piosenkarka Beata K. dostała 10 tys. zł grzywny i 6 miesięcy prac społecznych. Kwota dla Beaty K. jest żenujący niska. Ale już wizja zamiatania ulic lub praca na rzecz hospicjum to już dla Beaty za dużo. Odwołała się od wyroku.
Z kolei znany przestępca drogowy Frog został prawomocnie uniewinniony za swoje popisy w Warszwie bo zdaniemZnana piosenkarka Beata K. dostała 10 tys. zł grzywny i 6 miesięcy prac społecznych. Kwota dla Beaty K. jest żenujący niska. Ale już wizja zamiatania ulic lub praca na rzecz hospicjum to już dla Beaty za dużo. Odwołała się od wyroku.
Z kolei znany przestępca drogowy Frog został prawomocnie uniewinniony za swoje popisy w Warszwie bo zdaniem sądu "panował na pojazdem". Brawo wolne sądy. Kraśko 6 lat bez prawka jeździł ale codziennie do tvnu przychodził i mówił że w Polsce nie ma praworządności. Hipokryzja level master. Najsztuby, Durczoki, Hajto i całą resztę tej patocelebryckiej zbieranina zakochanych w sobie atencjuszy pominę milczeniem.- 17 2
-
2022-01-24 14:20
Zostal uniewinniony od zarzutu narazenia na sprowadzenie katastrofy w ruchu ladowym. (4)
Po co ja to pisze? Kto nie zrozumial wiadomosci, to i nie zrozumie jej powtorzenia...
- 5 10
-
2022-01-24 14:30
Cóż za intelektualno-prawna ekwilibrystyka. (3)
Z kolei sąd uniewinnił najsztuba bo "nie był w stanie stwierdzić ponad wszelką wątpliwość z jaką prędkością 77 letnia staruszka z ograniczoną ruchomością, wtargnęła na pasy". Weź no teraz to nam ładnie wytłumacz że jest ok.
- 12 3
-
2022-01-24 19:19
Tak napisali w pudelku czy w dzieniku telewizyjnym powiedzieli ?
A opinie biegłych w tej sprawie znasz ? W takich sprawach sądy robią to, co wynika z opinii
- 1 3
-
2022-01-24 14:46
Taki zarzut mu postawiono, od takiego go sad uniewinnil. (1)
Okolicznosci, ktorych nie da sie potwierdzic, zgodnie z polskim prawem kazdy sedzia ma obowiazek interpretowac na korzysc oskarzonego. Wyjasnione, ale czy malpa zrozumie? A w zyciu.
- 2 12
-
2022-01-24 19:44
Sam sobie musisz odpowiedzieć na to pytanie.
- 2 0
-
2022-01-24 13:50
ona odpowie za szczucie byłego włodarza Gdańśka? (2)
- 20 4
-
2022-01-24 19:25
odpowie tak samo, jak Macierewecz za zdradzenie poskich służb specjalnych, czynnych i na emeryturze
z imienia i nazwiska, adresu...
- 2 7
-
2022-01-24 14:29
raczej nie. to samo nojman
- 19 1
-
2022-01-24 13:17
wystarczy, ze masz kasę (1)
i znajomosci w sądzie. to nikt cie nie wsadzi.
- 28 9
-
2022-01-24 19:17
Jakiś przykład?
Już nie mówię dowód
- 2 7
Wszystkie opinie
-
2022-01-24 13:01
Opinia wyróżniona
Brawo :) (19)
Anonimowość nie oznacza bezkarności.
- 398 51
-
2022-01-24 13:17
wystarczy, ze masz kasę (1)
i znajomosci w sądzie. to nikt cie nie wsadzi.
- 28 9
-
2022-01-24 19:17
Jakiś przykład?
Już nie mówię dowód
- 2 7
-
2022-01-24 13:50
ona odpowie za szczucie byłego włodarza Gdańśka? (2)
- 20 4
-
2022-01-24 14:29
raczej nie. to samo nojman
- 19 1
-
2022-01-24 19:25
odpowie tak samo, jak Macierewecz za zdradzenie poskich służb specjalnych, czynnych i na emeryturze
z imienia i nazwiska, adresu...
- 2 7
-
2022-01-24 14:08
Natomiast bycie sławnym jak najbardziej to gwarantuje. (5)
Znana piosenkarka Beata K. dostała 10 tys. zł grzywny i 6 miesięcy prac społecznych. Kwota dla Beaty K. jest żenujący niska. Ale już wizja zamiatania ulic lub praca na rzecz hospicjum to już dla Beaty za dużo. Odwołała się od wyroku.
Z kolei znany przestępca drogowy Frog został prawomocnie uniewinniony za swoje popisy w Warszwie bo zdaniem sądu "panował na pojazdem". Brawo wolne sądy. Kraśko 6 lat bez prawka jeździł ale codziennie do tvnu przychodził i mówił że w Polsce nie ma praworządności. Hipokryzja level master. Najsztuby, Durczoki, Hajto i całą resztę tej patocelebryckiej zbieranina zakochanych w sobie atencjuszy pominę milczeniem.- 17 2
-
2022-01-24 14:20
Zostal uniewinniony od zarzutu narazenia na sprowadzenie katastrofy w ruchu ladowym. (4)
Po co ja to pisze? Kto nie zrozumial wiadomosci, to i nie zrozumie jej powtorzenia...
- 5 10
-
2022-01-24 14:30
Cóż za intelektualno-prawna ekwilibrystyka. (3)
Z kolei sąd uniewinnił najsztuba bo "nie był w stanie stwierdzić ponad wszelką wątpliwość z jaką prędkością 77 letnia staruszka z ograniczoną ruchomością, wtargnęła na pasy". Weź no teraz to nam ładnie wytłumacz że jest ok.
- 12 3
-
2022-01-24 14:46
Taki zarzut mu postawiono, od takiego go sad uniewinnil. (1)
Okolicznosci, ktorych nie da sie potwierdzic, zgodnie z polskim prawem kazdy sedzia ma obowiazek interpretowac na korzysc oskarzonego. Wyjasnione, ale czy malpa zrozumie? A w zyciu.
- 2 12
-
2022-01-24 19:44
Sam sobie musisz odpowiedzieć na to pytanie.
- 2 0
-
2022-01-24 19:19
Tak napisali w pudelku czy w dzieniku telewizyjnym powiedzieli ?
A opinie biegłych w tej sprawie znasz ? W takich sprawach sądy robią to, co wynika z opinii
- 1 3
-
2022-01-24 14:33
A co powiesz o anonimowych wladcach swiata? tych co robili wojny?
Serio nie widzisz jak naiwnie tu sie produkujesz?
Oczywiscie, ze bycie anonimowym przedstawicielem lobby w ue gwarantuje bezkarnosc. Tylko nie dostrzegasz tego.- 7 0
-
2022-01-24 15:24
Od tego maja strony miasta, urzędowe kanały itd. (2)
Po pierwsze to aktywni politycy nie powinni miec kont na portalach rozrywkowych typu twiiter itp.
Kiedy miasto gdansk zrobi z tym porządek? Dosc poliyków wszedzie. Niech znikają z mediów społecznosciowych bo psują tam tylko dobre relacje.- 8 0
-
2022-01-24 19:27
ja tam się cieszę, ż epawłowicz, jak się nawali pokazuje siebie prawdziwe.. i inne "elity"z pis (1)
- 1 6
-
2022-01-24 20:03
a ty nie wiesz, ze ten profil to fejk?
- 5 1
-
2022-01-24 16:00
To jaka to "anonimowość"
Mnie zawsze dziwią dziwolągi intelektualne.
- 4 0
-
2022-01-24 18:43
Wystarczy, że łączysz się przez VPN (1)
I zamiast skazania masz umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy. Skazali go, bo się przyznał. W praktyce bardzo ciężko udowodnić to przestępstwo konkretnej osobie. Logi IP nie są dowodem, a jedynie poszlaką.
- 6 1
-
2022-01-24 20:04
Kiedys to nazywalo sie serwer proxy
- 2 0
-
2022-01-25 09:17
Oznacza bezkarność , kto ma ścigać , kto ma ochotę walczyć z czymś z czym wygrać nie można , jakie są koszty zdrowotne takiej walki jak ja mam ustalić autorów hejtu Żeby zlikwidować hejt muszą byś do tego stworzone ramy prawne. Kto ma to ścigać hejterów skoro hejterzy wywodzą się często z konstytucyjnych organów władzy , skoro hejt jest z tamtąd inspirowany.
- 1 0
-
2022-01-24 13:01
(12)
No i prawidłowo
- 98 39
-
2022-01-24 13:23
Co prawidłowo? masz maturę? Gdzie tu jest prawidłowo? (4)
Sa przynajmniej dwa polskie słowa opisujące takie zachowania. nie hejtowanie, a lżenie...
Nie ma czegoś takiego jak "hejter".
Czytajcie ksiązki.- 13 10
-
2022-01-24 14:41
(3)
Język jest tworem żywym, i podlega ciągłej ewolucji. Wyjdź z lodu.
- 9 5
-
2022-01-24 16:20
Żywym? (2)
Tu po prostu widac braki szerokiego słownictwa.
- 4 6
-
2022-01-24 16:40
Użył jednego słowa aby opisać jedno zachowanie, post to nie słownik synonimów.
- 4 2
-
2022-01-25 08:57
gałgan jesteś Wać Panie
- 0 0
-
2022-01-24 14:41
(4)
I wszystko bardzo fajnie, ALE - kiedy kary dla polityków obrażających wyborców?
- 9 0
-
2022-01-24 16:20
jak ty zmondrzejesz (3)
- 0 8
-
2022-01-24 16:39
"Smontżejesz" siem pisze.
- 5 0
-
2022-01-24 18:30
"zmondrzejesz" (1)
naprawdę?
ad- 2 1
-
2022-01-24 20:05
naprawde
- 1 0
-
2022-01-24 14:41
Anonimowosc + kasa to przepis na totalna bezkarność. Ludzie powinni przejrzec czasem swiadomie na świat.
Rozejrzycie sie po świecie. Urzednik jest przekupny. Tak ten lokalny, jak i z UE.
Tak samo działają media i ich anonimowi mocodawcy zwani reklamodawcami. Nie mysla odpowiadac za swoje dzialania piorac ludziom głowy.- 6 1
-
2022-01-24 14:46
Prywatnośc to podstawa w sieci. Nie udostępnia sie korespondencji.
Prywatnośc to podstawa w sieci. Nie udostępnia sie korespondencji.
Zwłaszcza, że to proces cywilny.- 3 2
-
2022-01-24 13:03
I bardzo dobrze moi drodzy I kochani (5)
Bycie anonimowym w sieci musi się skończyć i to bardzo dobry wyrok , oby więcej takich..
- 103 43
-
2022-01-24 13:15
(1)
leki weź na pusty łeb bo bredzisz
- 7 15
-
2022-01-24 13:29
wystarczy jej posłuchac jak mówi i partii rządzącej..
- 7 4
-
2022-01-24 13:21
Ta pani jest pionierem jeżeli chodzi o mowę nienawiści
Starsze jak atakowała byłego prezydenta miasta
- 10 7
-
2022-01-24 19:59
A ja myślałem, że tym pozwanym był Sven alias JanuszCh dzielnie walczący za swoją partię.
Język pełen jadu całkiem podobny.
- 4 0
-
2022-01-25 09:10
Z chin
Mogą pisać co zechca
- 0 0
-
2022-01-24 13:03
Pani Agnieszko (12)
Gratulacje. Robi Pani dobrą robotę.
- 102 187
-
2022-01-24 13:09
buahahaha ty byłaś ostatnio u lekarza od głowy ? Co ty bredzisz ? (1)
- 40 24
-
2022-01-24 15:34
nie przyjmują
stad tak napisał :P
- 13 4
-
2022-01-24 13:12
Zwłaszcza jak głosowała na podwyżki od PiSu dla siebie i reszty koryta rok temu (4)
- 46 10
-
2022-01-24 13:18
PiS był przeciw? (3)
Coś mnie ominęło?
- 19 15
-
2022-01-24 14:53
A co ma do tego pis? (2)
czy oni rządza w Gdańsku?
- 14 7
-
2022-01-24 15:33
a ta Pani rządzi w Gdańsku? (1)
- 8 5
-
2022-01-24 15:53
Ta pani, nie rządzi w Gdansku. Na szczęście...
Ale jej akolici - owszem...
- 14 7
-
2022-01-24 13:27
To chyba jedyne, co udało się zrobić dobrego
w ostatnich kilku latach jej kariery politycznej. Ale dobre i to.
- 9 10
-
2022-01-24 13:41
z koleżanką Jachirą (1)
to dwie wybitne parlamentarzystki
- 35 7
-
2022-01-24 14:21
Że co?,odbieram oczywiście to jako sarkazm.
- 14 3
-
2022-01-24 14:52
Bo kolo dokladnie jak ona. Nie umie sie zachować.
Co za żałosna radna.
Ale trafiła jak swoj na swego.- 9 4
-
2022-01-24 15:33
Na pewno - bawiac sie w konta na portalu z usa
Zamiast zająć sie pisaniem raportów na stronach miasta.
- 5 0
-
2022-01-24 13:05
(4)
grasz w głupie gry, wygrywasz głupie nagrody. dostał co chciał.
- 56 30
-
2022-01-24 13:15
czyli loteria szczepionkowa? (3)
ktos wygral te nagrody?
- 8 6
-
2022-01-24 13:33
Rodzina i znajomi, przyjaciele... Organizatora?
- 6 4
-
2022-01-24 14:02
(1)
Ja wygralem, a nie znam nikogo w PiSie.
- 3 3
-
2022-01-24 14:56
co wygrales?
tak konkretnie. hulajnogę?
- 5 3
-
2022-01-24 13:05
chyba troszeczke (13)
chyba troszeczkę za surowa kara , jakbym teraz napisał dokładnie to samo co w tej wiadomości to tez pójdę siedziec? a jak 14 latek cos takiego napisze dołączając fotografie swojego dzyndzla to co? odrazu do poprawczaka ma lecieć ?
- 43 105
-
2022-01-24 13:06
(2)
Tak
- 29 6
-
2022-01-24 13:34
tak (1)
tak bo same feministki się tu odzywają, pozdrowienia od normalnych ludzi :)
- 11 14
-
2022-01-24 13:40
no, bo przecież niefeministki to marzą o dostawaniu jakichś korniszonów od przegrywów.
- 18 1
-
2022-01-24 13:16
a jakąbyś dał karę, gdyby tak ktoś bezpośrednio pisał do twojej matki lub córki? (6)
jak nie ukarzesz takiego "ananasa" to się nie nauczy
a tak będzie mógł pokontemplować ...- 22 3
-
2022-01-24 14:46
8 mcy (4)
Prac spolecznych!? Frog zwolniony, sedzia wolny, normalny jesteś? Niech by zaplacil i 2k, ale ta kara to przesada
- 2 13
-
2022-01-24 15:15
Ten cały frog nie został zwolniony tylko jeden zarzut mu zdjęli. Nie rozpędzaj się tak.
- 9 2
-
2022-01-24 16:11
Przestańcie z tym Frogiem, co on ma do tej sprawy? (2)
- 7 1
-
2022-01-24 16:27
bo to ta sama osoba :)
- 0 3
-
2022-01-25 11:09
Wybiórczość w stosowaniu prawa to też przestępstwo w cywilizowanych krajach
- 0 0
-
2022-01-25 13:48
Żadnej.
Kuriozum.
- 0 0
-
2022-01-24 13:20
pewnie dużo tych dzyndzli wysłałeś i teraz sie cykasz.,
- 7 4
-
2022-01-24 15:20
Kara adekwatna
Kara nie jest w cale za wysoka. 20 godzin prac społecznych miesięcznie. Nie można się wyżywać na innych. Nie można również innych osób zasypywać obscenicznymi zdjęciami/komentarzami. Takie są normy społeczne i musimy ich wszyscy przestrzegać.
- 10 4
-
2022-01-25 08:43
Spróbuj też sie przekonasz:))))
- 1 0
-
2022-01-24 13:07
Prawdziwy patriota, a własnego języka (3)
nie zna i nie szanuje. Jakie to typowe.! :) Stop nienawiści!
- 67 43
-
2022-01-24 13:15
Widać, że też masz problem ze znajomością ojczystego języka.
- 7 14
-
2022-01-24 13:57
Stop nienawiści
Nijaka MadalenA. na na to monoPOl. Ale gdy coś jej nie pasującego się powie to zaraz ryk: mowa nienawiści. tak się urządziła spryciara!
- 11 6
-
2022-01-24 14:57
To dokladnie jak autorzy na tym portalu.
"hejt", na wrzeszczu, itd. ;) czym sie on różni w mowie polskiej?
- 3 1
-
2022-01-24 13:08
(8)
A jak pier..... Na własny kraj to jest dobrze
- 91 22
-
2022-01-24 14:04
(4)
Zalezy co ale ogolnie to nic dobrego o aktualnej Polsce powiedziec nie mozna.
- 7 22
-
2022-01-24 15:35
To moze wyjedz stąd. Jak gdzie gdziekolwiek zechcą :) (3)
- 15 4
-
2022-01-24 16:26
(2)
A kto będzie płacił na twoje socjale nierobie, nieudaczniku bez szkoły. Zdchniesz z głodu.
- 3 13
-
2022-01-24 20:08
nie slyszalem zebys teraz placil. bo tobie tylko placa za trollowanie
- 2 1
-
2022-01-25 00:25
To płać i spitalaj z Polski jak Ci się teraz nie podoba :)
- 2 0
-
2022-01-24 16:25
(1)
Na własny kraj? ty pusty dzbanie o niskim intelekcie, wszyscy plują na takich jak ty i pisowskich bolszewików. uświadom to sobie, jeżeli nie jesteś zbyt pusty intelektualnie.
- 3 16
-
2022-01-24 18:08
Sam jestes dzbanem p.o st-zydowski stuleju
- 8 3
-
2022-01-25 03:02
czym dla Ciebie jest kraj?
- 0 0
-
2022-01-24 13:08
kary za obelgi mogly by być bardziej dotkliwe (3)
- 51 29
-
2022-01-24 13:33
obelgi - widzisz ten znasz normalne słowa :)
- 7 2
-
2022-01-24 14:11
Obrońca systemu (1)
- 2 1
-
2022-01-24 20:07
ma rację
dosyć tego plugawego języka
- 1 0
-
2022-01-24 13:09
(5)
Taki prawdziwy pol.aczek.
- 36 67
-
2022-01-24 13:16
o proszę, kolejny.
pohejtowales sobie?
- 13 10
-
2022-01-24 13:31
O, tak, ten Polak to z PO.
- 13 9
-
2022-01-24 13:36
Masz satysfkacje jak pozwyzywasz sobie?
- 3 4
-
2022-01-24 18:11
Niech ona sie tak nie cieszy
nieprawomocny wyrok.
spokojnie sie moze odwolac. ale ludzie nie umieja czytac ze zrozumieniem i komentuja.- 1 4
-
2022-01-25 08:41
a ty co prawdziwy francuz pewnie ;D
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.