- 1 Dwóch 29-latków z narkotykami (50 opinii)
- 2 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (161 opinii)
- 3 Martwe dziki z Karwin miały ASF (233 opinie)
- 4 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (412 opinii)
- 5 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (107 opinii)
- 6 Paraliż drogowy na północy Gdyni (173 opinie)
Homofobiczne uwagi w urzędzie. Będzie dodatkowe szkolenie
"Wszystkich pedałów powinno się wsadzić do worka i do kanału" - takie słowa padły z ust jednego z klientów Urzędu Stanu Cywilnego w Gdańsku przy ul. Partyzantów na widok plakatów kampanii "Gdańsk Miastem Równości". Świadek zdarzenia poprosił o interwencję urzędników i mundurowych, ale się jej nie doczekał. Miasto zapowiada dodatkowe szkolenia nt. reagowania na homofobię.
Każde z haseł kampanii ma zwrócić uwagę na inny temat związany z równym traktowaniem. Wśród tych poruszonych są m.in.: niepełnosprawność, hejt, homoseksualizm, rasizm czy dyskryminacja z powodu pochodzenia, płci, wieku, światopoglądu, sytuacji ekonomicznej, wyznania lub wykształcenia.
Kampania ma potrwać przez najbliższe dwa lata. A sytuacja, której świadkiem był ostatnio Jerzy Snakowski, animator kultury z Gdańska, pokazuje, że jest jeszcze wiele do zrobienia.
Homofobiczne uwagi w urzędzie
- Urząd Stanu Cywilnego w Gdańsku przy ul. Partyzantów. Jeden z petentów na cały głos, na widok jednego z plakatów rozwieszonych w całym urzędzie i mieście: "wszystkich pedałów powinno się wsadzić do worka i do kanału" - opisał na swoim profilu w mediach społecznościowych Snakowski.
Dalsza część wpisu poświęcona jest reakcji, a raczej jej braku, obecnych na miejscu urzędników i służb.
Brak reakcji służb
- Przedstawiciel Straży Miejskiej w Gdańsku: "ten pan wygłosił tylko swoje poglądy. Każdy je może wygłaszać". Przybyły na miejsce patrol policji: "nikomu konkretnemu nie groził". Kierowniczka USC: "ten pan wygłosił tylko swoje poglądy. To nie było do konkretnej osoby. Żeby pan wiedział, co ludzie tu wygadują. Wie pan, w Gdańsku to raczej...(tu dziwna mina, która mogła oznaczać: "nie ma pan czego szukać", "nie ma żadnej tolerancji" lub coś innego). Więc co jest w Gdańsku? Co? - opisał Snakowski.
W rozmowie z nami dodaje, że wszyscy, którym zachowanie mężczyzny zgłosił, byli mili i pomocni, ale każdy "chciał mieć sprawę z głowy". Reakcji na swoje zgłoszenie na miejscu się nie doczekał.
Wiceprezydent Gdańska: nie zgadzamy się na homofobię, będą szkolenia
Po nagłośnieniu sprawy w mediach społecznościowych błyskawicznie zareagowała jednak Monika Chabior, zastępczyni prezydent Gdańska ds. rozwoju społecznego i równego traktowania.
- Kampania "Gdańsk Miastem Równości" jest wyrazem naszego dążenia do tego, aby nasze miasto było bezpieczne dla wszystkich. Nie zgadzamy się na homofobię w żadnym z jej przejawów. Dlatego niezwłocznie po otrzymaniu informacji poprosiłam kierownika USC o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Podjęłam też decyzję o organizacji dodatkowego spotkania szkoleniowego nt. reagowania na homofobię dla zespołu Urzędu Stanu Cywilnego, przy współpracy z Gdańskim Centrum na rzecz Równego Traktowania - podkreśla wiceprezydent Chabior.
Wystawa zdjęć z osobami LGBT+ oburza radną PiS. Słusznie?
Wiceprezydent Gdańska dodaje, że "gdański Urząd Miejski, w tym Urząd Stanu Cywilnego, wielokrotnie udowodnił swoją wrażliwość na potrzeby osób transpłciowych, niebinarnych oraz dzieci par jednopłciowych".
- Stale także staramy się zwiększać kompetencje naszych pracowników, czego dowodem są przeprowadzone dotychczas szkolenia m.in. z zakresu karnoprawnej oceny haseł/transparentów pod kątem występowania mowy nienawiści czy "Równe traktowanie oraz praktyczne sposoby przeciwdziałania dyskryminacji". W ramach służby przygotowawczej dla nowych pracowników prowadzone są także bloki tematyczne: "Wprowadzenie do dostępności - współpraca, wsparcie i obsługa osób ze szczególnymi potrzebami", "Model na Rzecz Równego Traktowania" czy "Model Integracji Imigrantów" - wymienia Chabior. - Nie zmienia to faktu, że spotkanie z agresywnym zachowaniem wymaga szczególnych kompetencji i te zamierzamy nadal rozwijać.
Jeden ze spotów kampanii "Gdańsk Miastem Równości":
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-07-20 14:31
I znów ta cienka granica... (75)
Cienka granica pomiędzy "wygłoszeniem własnego zdania", a zwyczajnym prostackim chamstwem. Jest różnica pomiędzy: "nie mam tolerancji dla homoseksualistów", a "nienawidzę pedałów, których trzeba wrzucić do wora i do jeziora".
Jest różnica pomiędzy "Lepiej wyglądasz w niebieskim", a "Wyglądasz w tym paskudnie i grubo, weź się schowaj".
rozwiń...Cienka granica pomiędzy "wygłoszeniem własnego zdania", a zwyczajnym prostackim chamstwem. Jest różnica pomiędzy: "nie mam tolerancji dla homoseksualistów", a "nienawidzę pedałów, których trzeba wrzucić do wora i do jeziora".
Jest różnica pomiędzy "Lepiej wyglądasz w niebieskim", a "Wyglądasz w tym paskudnie i grubo, weź się schowaj".
Ludzie rzucają chamstwem, mięchem i bezlitośnie nazywają to prawem do wygłaszania własnej opinii. Bardzo często te swoje opinie wtrącają nie będąc w ogóle pytane, jak na przykład ten prosty człowiek, o którym mowa w artykule.
Jeśli nie potrafisz wyrazić swojej opinii konstruktywnie i z głową, nie obrażając przy tym innych osób, to zwyczajnie zamilcz, a nie uważaj się za osobę szczerą i prawdomówną.
Wyrazić własną opinię w sposób mądry, też trzeba umieć. Nie wystarczy rzucić kilka obelg, prostych słów z rynsztoka i szczycić się "prawem do własnego zdania".- 400 111
-
2022-07-21 11:20
Zwłaszcza, że jakby ktoś powiedział "wszystkich klechów do wora i do jeziora" to już by nie było wygłoszenie opinii
i skończyłoby się linczem
- 2 1
-
2022-07-21 10:04
Jestem bardzo spokojny o to,
że gdyby ktoś wygłosił opinię o patologii dającej się kupić za 500+ lub o tym, że wolą iść do USC, niż żeby im pedofil w kiecce udzielał ślubu, to pan Snakowski nie robiłby rabanu, a pani Chabior nie robiłaby szkoleń, mimo że oba powyższe hasła godziłyby w temat kampanii w identyczny sposób.
Czy się mylę?- 4 1
-
2022-07-21 08:53
A co to znaczy ze nie masz tolerancji?
Sam nie jesteś? No to spoko, masz pełne prawo. Ale krytykować, ponizać czy odmawiać praw - już nie masz prawa. Tak samo jak wobec leworęcznych- mozesz sam nie być leworeczny, mozesz nie rozumieć jak to sie stalo ze ktoś urodził się leworęczny a ty praworeczny, ale to nie znaczy ze leworeczny ma byc wykluczony z jakiegokolwiek aspektu zycia, takze publicznego, spolecznego, rodzinnego, tylko dlatego ze jest inny niz ty
- 1 2
-
2022-07-20 23:21
Konstruktywna opinia
Poproszę zatem o wzór konstruktywnej opinii, która wyrazi wspomniany pogląd tego Pana na lgbt
- 0 0
-
2022-07-20 18:53
mam prawo nienawidzieć! (1)
Najzwyklej w świecie wszelkiej nienormalności. A taką jest m.in. zachowania homo i inne dewiacje. Mam do tego prawo ! Nie robię krzywdy nikomu za to że czyje to lub tamto, ale nie toleruję i nie akceptuję.Siłą ani naciąganym prawem dewiacji nie zrobicie normalnością. Jeśli do tego jednak dojdzie będzie to oznaka zamordyzmu i współczesnego faszyzmu.
- 20 8
-
2022-07-21 22:01
Możesz sobie nienawidzić.
Ale nie masz prawa obrażać, bić, odmawiać praw podstawowych
- 1 0
-
2022-07-20 18:41
Nie ma
żadnej różnicy między ciepłym a ciepłym.
- 1 1
-
2022-07-20 17:36
Czy powiedzenie "nie mam tolerancji do Polaków" też byście pozostawili bez komentarza? (3)
Czy jest to zwykłe wyrażenie opinii?
- 9 5
-
2022-07-21 08:16
Mustafa to ty?
- 0 0
-
2022-07-20 19:31
(1)
Taki jeden Niemiec jakiś czas temu, tak dość podobnie powiedział i sprawa została mu umorzona.
- 7 1
-
2022-07-21 08:17
Sądy na smyczy Niemców
- 4 0
-
2022-07-20 16:56
Zacznijmy od tego (25)
Że to cale sk..łe lgbt ktorym zapewne sie jarasz jest wciskane wszystkim z każdej strony jak tylko się da. Jakos nie widzialem parady osob heteroseksualnych którzy obnoszą się ze swoją orientacją. Ale za to co jakiś czas sa parady lgbt na których jest prezentowane między innymi bdsm albo homoseksualizm. Zatem lgbt dyskryminuje ludzi z innymi
Że to cale sk..łe lgbt ktorym zapewne sie jarasz jest wciskane wszystkim z każdej strony jak tylko się da. Jakos nie widzialem parady osob heteroseksualnych którzy obnoszą się ze swoją orientacją. Ale za to co jakiś czas sa parady lgbt na których jest prezentowane między innymi bdsm albo homoseksualizm. Zatem lgbt dyskryminuje ludzi z innymi poglądami stawiając się ponad innych.
Ps. To ze 2 typów lubi czoko niech sobie lubi ale u siebie w mieszkaniu a nie obnoszenie się z tym na ulicy drac ry.a "chcemy równości"- 35 17
-
2022-07-21 08:02
(4)
No ja widziałem śluby gdzie hetero pary się obnoszą łażąc po mieście w odjechanych wdziankach obnosząc się heteroseksualnością.
Widziałem ludzi w obrączkach, które mówią "mam męża/żonę". Widziałem w pracy i urzędach zdjęcia męża/żony na biurkach.
Poza tym LGBT robi parady - bo przypomina w ten sposób, że nie ma praw, które mająNo ja widziałem śluby gdzie hetero pary się obnoszą łażąc po mieście w odjechanych wdziankach obnosząc się heteroseksualnością.
Widziałem ludzi w obrączkach, które mówią "mam męża/żonę". Widziałem w pracy i urzędach zdjęcia męża/żony na biurkach.
Poza tym LGBT robi parady - bo przypomina w ten sposób, że nie ma praw, które mają osoby heteroseksualne. Znasz jakiś kraj gdzie związki partnerskie/małżeństwa jednopłciowe uzyskano bez parad i protestów?
W jaki sposób LGBT Cię dyskryminuje?- 5 6
-
2022-07-21 13:04
Znam kilka osób z środowiska LGBT nawet w najbliższej rodzinie mam takie osoby na nawet niektóre też noszą obrączki xD na wszyscy zdjęcia swoich partnerów też mają na biurku w pracy więc sorry jeśli potrzebujesz ślubu do postawienia zdjęcia na biurku to raczej ślub nie jest ci do tego potrzebny
- 1 0
-
2022-07-21 09:53
Mają dokładnie takie same prawa, jak wszyscy inni. (2)
I nie walczą o takie same prawa. Walczą o prawa do swojej wizji związków i o przywileje administracyjne dla tychże, by zrównać je z obecnie przyjętym konceptem małżeństwa. Walczą też o wiele innych rzeczy, jak choćby o pieniądze na tęczowy aktywizm.
W de Pan był i gie widział, jeśli dla Pana obchody weselne są obnoszeniem sięI nie walczą o takie same prawa. Walczą o prawa do swojej wizji związków i o przywileje administracyjne dla tychże, by zrównać je z obecnie przyjętym konceptem małżeństwa. Walczą też o wiele innych rzeczy, jak choćby o pieniądze na tęczowy aktywizm.
W de Pan był i gie widział, jeśli dla Pana obchody weselne są obnoszeniem się jakimkolwiek seksualizmem. Chyba że brał Pan udział w pokładzinach, ale tego to się raczej nie praktykuje. Ja na biurku mam kubek ze zdjęciami swoich dzieci - czy to wyraża mój seksualny stosunek do nich? Może Pan jest po prostu jak z tego dowcipu o pacjencie, co mu lekarz pokazywał figury geometryczne , a on we wszystkich widział gołe piersi i jeszcze był oburzony, że się go nagością atakuje?- 5 1
-
2022-07-22 17:39
I dla Was to takie straszne
gdyby tak zrównać związki jednopłciowe z obecnie przyjętym konceptem małżeństwa? W czym tkwi problem, poza tym że jakieś pastuchy napisały w książce 2000 lat temu że homoseksualizm jest bebe?
- 0 1
-
2022-07-21 22:00
O jakich przywilejach Pan mówi?
- 0 0
-
2022-07-21 07:08
(4)
"Jakos nie widzialem parady osob heteroseksualnych którzy obnoszą się ze swoją orientacją." xDDD Bo oni barannie mogą wziąć ślub i dowiedzieć się w szpitalu o stan zdrowia drugiej osoby. Ależ się skompromitowałeś.
- 3 6
-
2022-07-21 13:00
Nie mam ślubu z swoją partnerką a bez problemu dostaje informacje o jej stanie zdrowia jak jest w szpitalu. Niby taki oświecony i nowoczesny jesteś a nie wiesz że aby otrzymać informację medyczna na temat innej osoby nie jest do tego nawet ślub potrzebny.
- 1 0
-
2022-07-21 09:43
Ja się nie raz dowiadywałem o stanie zdrowia kolegi i nawet go odwiedzałem w szpitalu. (2)
Może wy potrzebujecie prawa dla niemot, a nie dla związków jednopłciowych... .
- 4 1
-
2022-07-21 10:27
(1)
odwiedzić go miałes prawo ale o stanie zdrowia nie informują 'kolegów'
- 1 1
-
2022-07-21 13:01
No chyba że kolega jest do tego upoważniony wtedy otrzyma takie informacje i tutaj cię zaskoczę bo może tego nie wiesz: ślub nie jest do tego potrzebny
- 1 0
-
2022-07-21 00:00
A ja widziałam paradę heteroseksualnych (3)
Nazywa się procesja na Boże cialo
- 3 8
-
2022-07-21 08:16
Ale na procesji nikt nie ma kaganców na ryju
- 3 1
-
2022-07-21 00:11
Cała heterokseualna oprócz prowadzącego. (1)
- 3 5
-
2022-07-21 09:42
Prowadziłeś jakąś?
- 1 0
-
2022-07-20 17:07
pos*...anek (10)
Zacznijmy od tego że ulicami miast przewalają się jakieś procesje jakby chcieli wszystkim przez otwór wciskać te bajdy i jeszcze mają kilka dni nazwanych świętami wolnymi, do roboty i gazrurką przez plery.
- 14 21
-
2022-07-21 10:32
Co ma piernik...? (1)
Jaki związek ma religia z odmiennymi sposobami zaspokajania potrzeb seksualnych?
- 2 2
-
2022-07-21 21:58
Oczywiście że żaden.
Dlatego nie rozumiem wyrążalania się kościoła katolickiego w te sprawy
- 1 1
-
2022-07-20 18:20
(7)
Czy te procesje zmuszają cię do innego Czy ty jak odmieniec dostałeś gazrurka od uczestnika takich procesji? Komu wciskasz swoje bajdy? Demokracja to większość a ty jako procent chcesz zmuszać innych do tolerancji swoich dewiacji. Mniejszość to tylko mniejszość ale zmuszanie kogoś do poglądów mniejszości to terroryzm nie demokracja.
- 21 6
-
2022-07-22 17:34
Katolicy to nie większość
Chyba że uważasz, że jak ktoś na spisie powszechnym zaznaczył że jest katolikiem to jest katolikiem. Można tak zaklinać rzeczywistość, jak masz lepiej spać, ale fakty są takie że kościoły już nie pękają w szwach jak w latach dziewięćdziesiątych, i całe szczęście. Za wygrane wybory zarządzający nami muszą kościołowi oddać, jak kościół chce przepychać swoje pierdoły, to będą je przepychali, do czasu rzecz jasna.
- 0 1
-
2022-07-20 18:57
katolicy manifestują swoje poglądy gdzie się da. (5)
W każdej szkole, w każdej klasie wisi trup na krzyżu. Procesje, w których przebrani w sukienki dewianci, odpowiedzialni za 30% napaści seksualnych na dzieci, chodzą po ulicach i śpiewają. Komu to potrzebne? Nie mogą we własnych domach zostać i w swoich sypialniach te dewiacje uprawiać?
- 10 23
-
2022-07-21 09:41
W szkołach i urzędach (3)
wisi zazwyczaj krzyż, a nie krucyfiks. Ale to by takiemu rafauowi do smarkacji nie pasowało.
- 2 1
-
2022-07-22 17:36
Nie powinien w ogóle tam wisieć nawet krzyż
To jest urząd czy szkoła, nie kościół, to są świeckie instytucje. Tak ciężko to zrozumieć?
- 0 2
-
2022-07-21 21:57
I krzyż to nie jest demonstracja? (1)
- 1 1
-
2022-07-23 11:28
Wyjedz do arabow tam bed?iesz mual demokracje
- 1 0
-
2022-07-21 07:32
Mazowieckiego za to wiń, Millera i Kwaśniewskiego, po co religię do szkół wprowadzali? Po co podpisali konkordat?
- 3 1
-
2022-07-20 16:17
jaka cienka granica. Albo człowiek szanuje innych albo nie szanuje, czyli sam nie chce być szanowany (12)
- 10 6
-
2022-07-20 18:15
(11)
Chcesz być szanowany, szanuj innych. Jako tęczowy uważasz ze możesz wyzywać od katoli i kazać im wyp..rdalać bo tobie wolno a jak tobie powiedzą co o tobie myślą to już jest przestępstwo i brak tolerancji?.
- 24 8
-
2022-07-21 21:54
Puty mogą wyzywać katoli od katoli
póki katolicy odmawiają mi praw podstawowych. Nie przywilejów. Praw podstawowych.
- 1 1
-
2022-07-20 18:57
znam kilku jak to określiłeś "tęczowych" (6)
i nikt nigdy nie zwyzywał mnie od katoli, wręcz przeciwnie to bardzo spokojni i kulturalni ludzie. Większość z nich to katolicy. Nikogo nie nagabują i do nikogo nie wyzywają. Chcą tylko spokojnie żyć i mieć takie same prawa jak inny. Nie bać się wyjść na ulicę czy pójść wieczorem do lokalu.
- 9 9
-
2022-07-21 09:38
Ale oni mają takie same prawa. (4)
I nie walczą o takie same prawa, a o zrównanie prawa i przywilejów dla swojej wizji związków ze związkami obecnie w prawie i obyczaju istniejącymi.
Pana znajomi być może są kulturalnymi ludźmi, ale to ladaco łażące po ulicach z obrazkiem waginy udającej monstrancję lub ikonę, uważa się za ich przedstawicieli.- 5 1
-
2022-07-23 11:25
Zoofile tez chca swoich praw
- 1 1
-
2022-07-21 21:56
O jakie przywileje walczą homo?
- 1 0
-
2022-07-21 10:31
Mają prawa ale to dla innych obrzydliwe (1)
I zbiera się na wymioty, nic nie poradzę (i przypominam, że w demokracji większość ma rację)
- 3 1
-
2022-07-21 21:55
Hitler doszedł do władzy w wyniku demokratycznych wyborów.
Wybrała go większość. Niemcy mieli rację?
- 1 0
-
2022-07-20 23:24
W tym celu pokazują jak chcą się lizać na ulicy
i przekazywać takie "barwne" treści dzieciom w szkołach.
- 10 10
-
2022-07-20 18:54
A ty muslisz, że wolno kk ksiezom gwalcic nasze dzieci? (2)
I że pozwolimy, żeby tacy w szkołach pracowali? Może do domu każesz nam ich wpuszczać? Kazdemu podatki na nich płacić?
- 7 14
-
2022-07-20 23:30
Oj (1)
Nietolerancyjny jesteś
- 7 1
-
2022-07-21 08:15
To wam pozwolić na kopulowanie z dziećmi a księdzu nie?
To wasza kopulacja lepsza od naszej?
- 3 3
-
2022-07-20 15:24
kara dożywocia! (2)
tolerancja to my , a inni ze swoimi poglądami to faszyści ? wywalać z pracy , szkoły , sadzać do więzienia !tolerancja zwycięży !!!
- 18 16
-
2022-07-20 17:25
(1)
Nie, nie dożywocia. Ale kara. Bo mówienie publicznie, że jakąś grupę społeczną należy zabić powinno być karane.
- 15 13
-
2022-07-20 18:41
:)
Nie załapałem szydery , Dzierżyński był by z Ciebie dumny.
- 8 1
-
2022-07-20 15:05
To nie jest żadna cienka granica. (1)
Gdyby petent powiedział dokładnie to co powiedział, ale zamiast "pedałów" użył wyrazu "urzędników" lub "policjantów", już na 100% miałby sprawę u prokuratora, choć też nie wskazałby przecież nikogo konkretnego po nazwisku.
Najsmutniejsze, że nawet gdy takie sprawy trafiają z oskarżenia prywatnego (nigdy nie słyszałem o takiej sprawie, któraGdyby petent powiedział dokładnie to co powiedział, ale zamiast "pedałów" użył wyrazu "urzędników" lub "policjantów", już na 100% miałby sprawę u prokuratora, choć też nie wskazałby przecież nikogo konkretnego po nazwisku.
Najsmutniejsze, że nawet gdy takie sprawy trafiają z oskarżenia prywatnego (nigdy nie słyszałem o takiej sprawie, która trafiłaby na wokandę z urzędu), to większość sędziów oddala ją używając dokładnie tego samego wykrętu (ale niech ktoś spróbuje powiedzieć na sali sądowej, że "d**ili w togach trzeba do gazu", to będzie dla niego piekło i krzyczące nagłówki pierwszych stron wszystkich krajowych gazet!).- 27 26
-
2022-07-21 09:32
Śmiem wątpić.
Ludzie awanturujący się w urzędach to nie taki rzadki widok, a gdyby doszło do mediów, że ktoś trafia do aresztu, bo obraził urzędnika... .
- 0 0
-
2022-07-20 15:02
Prowokacyja (3)
Zapewne to była wyreżyserowana prowokacja wynajętego gościa i dzięki niemu kilkudziesięciu urzędników ma robotę na kilka lat
- 39 7
-
2022-07-20 16:10
Celowa prowokacja, ludzie ich nie akceptują to trzeba skandalizowac, cienkie to panie redaktorze (2)
- 29 12
-
2022-07-20 18:52
Którzy ludzie i kogo nie akceptują? (1)
- 3 6
-
2022-07-21 08:13
Nie zrozumiesz gumko
- 0 3
-
2022-07-20 14:49
No i jest też różnica pomiędzy "Donald ma Tole" i "Szydło do wora" (15)
Generalnie zasada jest taka, że tolerancji żądamy, kiedy plują na nas lub na naszych ludzi. Gdy my plujemy na innych to już jest co najwyżej zabawna gra słów.
- 81 9
-
2022-07-20 15:54
Można zebrać dzieci na ulicy i kazać im krzyczeć wypi......lać (2)
- 17 3
-
2022-07-20 16:09
Ale dym w kościołach już jest ok? (1)
- 18 4
-
2022-07-20 17:50
no to się wysiliłeś intelektualnie
język i przekaz marty l. vs kazanie w kościele... OMG
- 5 15
-
2022-07-20 15:52
Drodzy czytelnicy (11)
tu nie chodzi o żadne nadużycia kto co komu itd. powiedział - chodzi o to że dzisiaj ruskie prowadzą wojnę na wschodzie swoimi metodami tzn. czołgi, grabieże i gwałty a na zachodzie wojnę prowadzą niemcy, robiąc wszystko żeby nas poróżnić... stąd jak grzyby po deszczu rosną co raz "problemy" z równością, "demokracją", "praworządnością" itd. itd. -
tu nie chodzi o żadne nadużycia kto co komu itd. powiedział - chodzi o to że dzisiaj ruskie prowadzą wojnę na wschodzie swoimi metodami tzn. czołgi, grabieże i gwałty a na zachodzie wojnę prowadzą niemcy, robiąc wszystko żeby nas poróżnić... stąd jak grzyby po deszczu rosną co raz "problemy" z równością, "demokracją", "praworządnością" itd. itd. - trzymając się doktryny "dziel i rządź" Ktoś na zachodzie po prostu uważa że nie możemy spokojnie rozwijać swojej państwowości dlatego tzw. "opozycja" czyli część "posłańców zachodu" dobrze opłaceni robią w kraju zamęt - w sumie to cała dzisiejsza "opozycja". Za 3-4 miesiące wzrośnie cena energii - głównie poprzez spekulacyjny "ECS" - komu i czemu to służy? - na pewno nie nam Polsce a jedynie niemcom i rosji która próbuje dzielić z rosją wpływy m.in. na naszej pięknej ojczyźnie.
- 45 41
-
2022-07-20 16:15
dodać że 5 lat temu niemcy chcieli rozmontować od wewnątrz system bezpieczeństwa Europy nie patrząc na nikogo... (3)
poprzez próbę siłowego sprowadzenia muzułmanów do europy (co się z nimi teraz dzieje ktoś wie?) zmuszając ustami takich mędrców jak donald zmusić nas najpierw do kar za każdego "uchodźcę" potem strasząc wyrzuceniem z UE - to niech nas spróbują "wyrzucić" :)))))))))))). Jesienią kolejna próba już na naszej granicy - kto i co tam robił z "opozycji
poprzez próbę siłowego sprowadzenia muzułmanów do europy (co się z nimi teraz dzieje ktoś wie?) zmuszając ustami takich mędrców jak donald zmusić nas najpierw do kar za każdego "uchodźcę" potem strasząc wyrzuceniem z UE - to niech nas spróbują "wyrzucić" :)))))))))))). Jesienią kolejna próba już na naszej granicy - kto i co tam robił z "opozycji Polski " to wszyscy wiedzą - na szczęście bez ich powodzenia. Stąd problemy z KPO itd itd - ale to nie koniec. Trzymajmy się razem to damy radę, bądźmy wytrwali i wierzmy w to że za 5-10 lat wyjdziemy z tego silniejsi bo innego wyjścia nie ma ;)
- 35 17
-
2022-07-21 23:38
ach ten Donald
jak on czas znajduje na te wszystkie sabotaże.
Inflacja, imigranci, ceny węgla, wojna, susze, powodzie,
Może jest tak, że górnicy za te dodatki muszą trolować w internecie za oczywistą opcją.- 0 1
-
2022-07-20 17:17
(1)
dokładnie ,dobrze piszesz.
- 19 6
-
2022-07-21 07:05
durnie pisze, nie dobrze
- 3 6
-
2022-07-20 16:08
ciekawa interpretacja (6)
w Rosji też za wszystko odpowiada "zgniły zachód"
Za ceny energii nie odpowiadają zaniechania wszystkich rządów od 30 lat?
Za same dotowanie i przywileje emerytalne w tym czasie moglibyśmy wybudować 6 elektrowni atomowych, nie wspominając uwalenie wiatraków i Ostrołęki.
No ale Niemcy, wiadomo.
XD- 35 24
-
2022-07-20 17:47
nie mam żadnych uprzedzeń do zachodu tylko głośno myślę patrząc się na to co się dzieje dookoła, a dzieje się nieciekawie (5)
poczytaj coś o zjednoczeniu niemiec, o tym kto chciał żeby sie zjednoczyły i dlaczego a kto nie chciał, jaką role miał w tym wszystkim nasz ówczesny minister Skubiszewski - co zrobił, co mógł a czego nie zrobił w tej sprawie. Jaką rolę odegrały usa w tym procesie i dlaczego, doszło nawet do rozmowy thather z jaruzelskim... a na koniec sprawdź ile
poczytaj coś o zjednoczeniu niemiec, o tym kto chciał żeby sie zjednoczyły i dlaczego a kto nie chciał, jaką role miał w tym wszystkim nasz ówczesny minister Skubiszewski - co zrobił, co mógł a czego nie zrobił w tej sprawie. Jaką rolę odegrały usa w tym procesie i dlaczego, doszło nawet do rozmowy thather z jaruzelskim... a na koniec sprawdź ile czasu minęło od zjednoczenia niemiec do wojny w europie... jak teraz nie odrobimy pracy domowej i nie otworzymy szeroko oczu to znikniemy na kolejna 100lat a odrodzimy się dopiero po wojnie niemiec z rosją...
- 19 10
-
2022-07-20 18:10
(4)
Wg. ciebie zamiast dotowania i przywilejów emerytalnych w tym czasie moglibyśmy wybudować minimum 6 elektrowni atomowych oraz kilka tysięcy cmentarzy dla tych właśnie emerytów którzy nie mieli by za co kupić jedzenia i lekarstw.
- 14 10
-
2022-07-20 23:09
rozumiesz słowo przywileje emerytalne albo dotowanie nierentownej gałęzi gospodarki? (2)
Jak można usprawiedliwiać taką patologię?
Górnicze zawyżone emerytury, gdzie większość to jacyś związkowcy albo administracja i inne darmozjady, dodatki 13 14, deputaty.
O żadnego z moich znajomych ani mnie rząd ani pracodawca nie będzie się martwił po ewentualnym zwolnieniu, albo przejściu na emeryturę.
Nie będzie naJak można usprawiedliwiać taką patologię?
Górnicze zawyżone emerytury, gdzie większość to jacyś związkowcy albo administracja i inne darmozjady, dodatki 13 14, deputaty.
O żadnego z moich znajomych ani mnie rząd ani pracodawca nie będzie się martwił po ewentualnym zwolnieniu, albo przejściu na emeryturę.
Nie będzie na lekarstwa XD
Dla tego kraju nie ma ratunku przy takim nastawieniu.
Może jeszcze zróbmy, nie wiem, Polską Agancję Kosmiczną albo jakieś duże lotnisko. Nic nie budujmy, ale zatrudnimy tam dajmy na to 500000 pracowników i pół miliona będzie miało zapewniony godny byt, wygodne żyćko no i fajne emerytury w przyszłości prawda?
A nie czekaj, już powstały
To może wszystkich Polaków tam zatrudnimy i problem bezrobocia, niskich emerytur rozwiązany.
Skąd pieniądze ktoś zapyta?
Ano wydrukuje się jak w ostatnich kilku latach.
Serio dla tego kraju nie ma ratunku- 8 2
-
2022-07-21 11:22
Jak zazdrościsz górnikom to dawaj na Śląsk i fedrować (1)
Wtedy zobaczysz za co dostają kasę górnicy
- 0 2
-
2022-07-21 23:32
gdzie geniuszu wyczytałeś, że czegoś komuś zazdroszczę
wskaż proszę.
Swoją drogą zarąb... argument xd- 2 0
-
2022-07-20 19:10
co mają się ECS i przywileje emerytalne do siebie? :))))
pisałem że dzisiaj jesteśmy w wielkim "kotle europejskim" gdzie z jednej strony do ognia podkłada moskal a z drugiej german. Niech niemcy nie udają teraz że w sprawie gazu, węgla itd. "ktoś ich oszukał" - to tylko gra pozorów, tak samo jak zielony ład, zeroemisyjność itd... jaka ekologia obowiązuje teraz na urkainie jak palą i burzą, czy ktoś
pisałem że dzisiaj jesteśmy w wielkim "kotle europejskim" gdzie z jednej strony do ognia podkłada moskal a z drugiej german. Niech niemcy nie udają teraz że w sprawie gazu, węgla itd. "ktoś ich oszukał" - to tylko gra pozorów, tak samo jak zielony ład, zeroemisyjność itd... jaka ekologia obowiązuje teraz na urkainie jak palą i burzą, czy ktoś jeszcze ma wątpliwości że ekologia to jest tylko zasłona do prowadzenia brudnych interesów podziału europy? Przecież to chodzi tylko o osłabienie gospodarek m.in. polskiej... powiedzmy wprost i odważnie że to jedno wielkie oszustwo
- 13 3
-
2022-07-20 13:54
Tolerancja polega też na szanowaniu odmiennych poglądów (69)
i działa w dwie strony.
- 769 136
-
2022-07-21 13:52
tolerancja to nie jest szanowanie poglądów ani akceptowanie
tolerować to znaczy - cierpliwie znosić!!
- 0 0
-
2022-07-20 21:17
Tolerancja
Tolerancja to z definicji dotyczy innych poglądów. Akceptacja dotyczy zgodnych poglądów. Niestety dzisiaj nie widzimy już nawet różnicy. Akceptacja nową tolerancją.
- 3 0
-
2022-07-20 18:50
Tolerancja nie ma nic wspólnego z szacunkiem. U podstaw tolerancji leży brak zgody. Polecam cofnąć się do podstawówki, tam tego uczyli.
- 6 1
-
2022-07-20 17:36
W sensie jakich poglądów
Że do wora?
- 2 1
-
2022-07-20 17:03
Ale u teczowych w druga stronę
nie działa, dlatego powoli kończy się dla nich tolerancja. Sami sobie sa winni
- 14 8
-
2022-07-20 16:16
Jakim sposobem ja, osoba LGBT+ (2)
mam szanować czyjś pogląd, ze osoby jak ja powinno sie mordować?
- 9 18
-
2022-07-20 21:10
(1)
przeciez wy chcecie mordowac dzieci poczete ,to co za roznica ,i dlaczego mamy szanowac twoje poglady
- 13 4
-
2022-07-21 22:06
A skąd osoby homo mają mieć dzieci?
Akurat ich ta sprawą nie dotyczy.
- 0 0
-
2022-07-20 15:50
Nie.
Tolerancja nie ma nic wspólnego z akceptacją, ani tym bardziej z szacunkiem.
Tolerować to znaczy: wytrzymywać, znosić.
Rozumiesz?
Nie lubię cię, nie szanuję, nie chcę znać i g...no mnie twój los obchodzi - ale cię toleruję.- 19 1
-
2022-07-20 15:24
W wypadku środowiska lgtb.q. +.- itp to działa niestety w jedną stronę... (2)
Oni żądają i narzucają swoje poglądy innym , jednocześnie nie szanując odmiennych .
Każdy kto nie jest za propagandą lewacką jest wrogiem.- 23 6
-
2022-07-20 19:49
(1)
w jaki sposób narzucają?
- 2 9
-
2022-07-20 21:08
ecs lokal zabrany inwalidom, oddany wsciklym macicom
- 8 2
-
2022-07-20 14:54
(2)
Odmiennych poglądów również ale nie chamstwa, nigdy nie wiesz kim będzie twoje dziecko a co jak bedzie inne? włożysz do worka i utopisz?
- 6 3
-
2022-07-20 19:12
xxx
Chorobe sie leczy, nie trzeba topić.
- 8 0
-
2022-07-20 15:25
do beczki - katolicy używają beczek
- 3 8
-
2022-07-20 14:50
Ci teczowi sa najbardziej nietolerancyjną grupą w Polsce !! Ostatnie pochody porazonych piorunem własnie to pokazały (1)
bo wiekszosc i organizatorzy tych dewastacji to własnie byli tęczowce
- 31 15
-
2022-07-21 13:02
Pochody porażone piorunem
Jeśli dobrze mi się wydaje to porażenie piorunem nie jest tęczowe, tylko związane z ograniczaniem praw kobiet do decydowania o własnym życiu
- 1 3
-
2022-07-20 14:44
No właśnie w dwie strony...
Ale na marszach tzw ,, równości '' to niestety atakowane są różne środowiska i poglądy odmmienne od lgtb+- itp....
Czyli chcą szacunku i tolerancji a sami nie szanują poglądów innych ludzi .
No chyba że tolerancja lewacka działa tylko w jedną stronę.- 30 14
-
2022-07-20 14:42
Polecam zapoznać się z paradoksem tolerancji Poppera.
- 6 1
-
2022-07-20 14:13
Brawo (22)
pracowałem w miejscu, gdzie większość to homoseksualiści.Po 2 miesiącach były komentarze pod moim adresem że jestem hetero, mam żonę i że nie pasuję do takiego miejsca.
Na zwrócenie uwagi,że nie zycze sobie takich tesktów usłyszałem-my i tak wygramy, bo jestesmy w mniejszosci.Zrobimy g*wnoburzę i zobaczysz że pracy nigdzie nie znajdziesz.
Kurtyna
Punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia- 92 49
-
2022-07-23 01:19
Mogę zapewnić że to się nigdy nie stało
- 0 1
-
2022-07-21 09:59
Świetna bajka na pastę.
- 1 1
-
2022-07-21 08:19
To była IKEA?
- 3 0
-
2022-07-21 00:18
Pierwszy w historii przypadek, kiedy większość
była w mniejszości.
- 3 3
-
2022-07-20 18:12
To prawda
Byłem tymi homoseksualistami
- 3 5
-
2022-07-20 14:57
(3)
Ciekawe co to za miejsce, że prawie wszyscy to homoseksualiści?
- 8 1
-
2022-07-20 16:19
hmmm...może ASP,może GGM? Tam ich na pęczki jest
- 7 1
-
2022-07-20 15:45
Urząd Miasta Gdańska
- 14 3
-
2022-07-20 15:25
może jakis klub draq queen czy coś.
- 4 1
-
2022-07-20 14:46
za tekst "zrobimy g*wnoburzę i zobaczysz że pracy nigdzie nie znajdziesz"
zabrał bym ich na wycieczkę na miasto do knajpy i zapoznał z kumplami ze stadionu, jeszcze dla kontrastu podarował kolorowe szaliczki i czapeczki
- 11 5
-
2022-07-20 14:27
A kierowca autobusu wstał i zaczął klaskać (2)
Napisałeś: "pracowałem w miejscu, gdzie większość to homoseksualiści", a zaraz po tym: "usłyszałem-my i tak wygramy, bo jestesmy w mniejszosci".
Kurtyna.- 9 21
-
2022-07-20 19:48
W mniejszosci wogole
- 1 0
-
2022-07-20 15:22
Ty tak na poważnie?
Rozumiesz, że słowa "większość" i "mniejszość" nie odnoszą się do tego samego mianownika? Ta sama grupa ludzi może być większością w odniesieniu do czegoś małego (jak np. miejsce pracy) i jednocześnie mniejszością w odniesieniu do czegoś dużego (np. populacja kraju).
- 20 0
-
2022-07-20 14:23
czy ktos juz nabył prawa do ekranizacji tej strasznej historii?
- 18 3
-
2022-07-20 14:16
Nie wierzę w twoją historię (7)
Sądzę, że jesteś trollem, który kłamie
- 63 64
-
2022-07-20 19:48
Ja akurat wierze
- 4 1
-
2022-07-20 14:55
przykładów są setki ale trol powiesz ze klamiesz jak typowy teczowiec bo przeciez oni wszyscy tolerancyjni i wyznawcy miłosci :)
Pokazali prawdziwe oblicze na pochodach porazonych piorunem!
- 25 9
-
2022-07-20 14:23
(4)
no cóż...przykre ,że nie wierzysz.Jak dodam,że to jedna z jednostek podlegających pod miasto -to myslę,że napiszesz że to kłamstwo itp.
Ogarnij sie,nie wszystko jest tylko białe i czarne....- 43 21
-
2022-07-20 14:29
jakie miejsce (1)
GGM? Konkret, a nie trolling
- 5 6
-
2022-07-20 14:44
grassa faszysty
- 5 3
-
2022-07-20 14:25
(1)
Czyżby słynna galeria????
- 12 3
-
2022-07-20 14:47
może um
- 4 2
-
2022-07-20 14:11
(26)
Nawoływanie do morderstwa nie jest poglądem
- 107 71
-
2022-07-21 15:20
Ale promowanie zboczen przez urzedu miasta powinna byc zabroniona
Jak rzadacy tym swiatem uznaja ze bzykac sie z dziecmi od 13 lat jest ok i zaczna to promowac w swoim mediach i platnych influenserach to tez bedzie spoleczne przyzwolenie na to zbocznie. Albo ze zwierzetami. Zeby nie bylo nie jestem katolikiem blizej mi do buddyzmu ale dwoch panow jak sie chce to niech bedzie z soba ale adopcje dzieci przez tych zboczencow albo promocje tego powinny byc zabronione. Ale rzadzacy tym swiatem sa zepsuci do szpiku i promuja zboczenia a ludzie cicjo siedza. Wstyd
- 2 3
-
2022-07-21 15:11
Akurat teraz to srodowiska lewicowe promujace zboczenia nawoluja bardziej do nienawisci niz pozostali
- 1 3
-
2022-07-20 16:16
(2)
a jeżeli zamiast "wszystkich p..."ktoś rzuciłby w eter "wszystkich hetero" to byłoby ok i bez artykułu?
- 13 3
-
2022-07-20 19:12
Raczej tak, a gdyby ktoś to zgłosił
To wszyscy urzędnicy łącznie z panią od równości i Panią Prezydent prześcigaliby się w zapewnieniach, ze to była tylko własna opinia tej osoby i ze gdansk jest tolerancyjny i panuje w nim wolności wypowiedzi :D
- 11 1
-
2022-07-20 16:24
Próbuj
- 1 2
-
2022-07-20 14:41
No w sumie to jest
Co do aspketów moralnych tego stwierdzenia można się nie zgodzić, nawet raczej powinno.
- 1 2
-
2022-07-20 14:19
chyba mylisz nawoływanie z opinią (5)
- 18 18
-
2022-07-20 14:47
W mojej opinii nie masz prawa żyć (4)
Jakie to uczucie?
- 13 13
-
2022-07-21 00:54
Fantastyczne. Jednak żyję, a Tym masz swoją opinię i ch..... z nią możesz zrobić.
- 4 0
-
2022-07-20 15:25
Żadne, bo g... mnie obchodzi Twoja opinia na mój temat. Proste.
- 15 2
-
2022-07-20 14:56
(1)
A kto dał ci prawo do takiego stwierdzenia? jest to wyjątkowo ohydne mieć takie poglądy, nawet w żartach, no ale to jest intern et, jesteś anonimowy więc możesz sobie pozwalać wg swojej opinii na chamstwo i obrazę
- 5 13
-
2022-07-21 22:04
Czyli Kali ukraść krowę dobrze, a Kalemu ukraść krowę źle?
- 0 0
-
2022-07-20 14:17
(10)
A gdzie ty tam masz nawoływanie do morderstwa?
- 37 49
-
2022-07-20 14:22
(9)
we fragmencie "powinno się wsadzić do worka i do kanału"
- 60 23
-
2022-07-20 19:47
(1)
Ja myslalam, ze po to by schodach a nie zabijac.
- 3 0
-
2022-07-21 15:13
Mi sie kanal kojarzy w kanalizacja ale glodnwmu chcel na mysli
- 0 1
-
2022-07-20 16:58
Widac masz kompleksy
Bo kanał to tez moze byc rynsztok
- 3 7
-
2022-07-20 14:52
w takim razie tęczowce nawołują do zabijanie mordowania pisowców bo takie właśnie maja hasła na swoich protestach! (2)
dlaczego wszyscy ci ziejący nienawiścią na tych pochodach nie zostali aresztowani!
- 57 22
-
2022-07-21 09:49
Dokladnie. W tych czasach nawiecej nienawisci i nawolywania jest na pochodach kodu i rownosci hahah
- 3 2
-
2022-07-20 17:27
I nie mam problemu z tym, by ich za to karać. Co prawda jakoś więcej widzę doniesień o pobiciu kogoś "bo się nosił jak pedał" niż "bo miał znaczek PiSu" i nie kojarzę obrzucania przez bojówki kamieniami manifestacji PiSowskich. Ale tak - nawoływanie do przemocy powinno być karane niezależnie od tego kto nawołuje.
- 21 5
-
2022-07-20 14:31
Powinno, słowo klucz. (2)
A nie "jutro wsadzamy ich do kanału"
- 31 39
-
2022-07-20 14:38
Dokładnie tak (1)
stąd "nawoływanie" a nie "polecenie"
- 47 15
-
2022-07-21 00:51
Wyrażenie tęsknoty za zmianami w prawie. Ot i wszystko. Każdy tęsknoty mieć może.
- 3 2
-
2022-07-20 14:14
(2)
bo to chorzy ludzie są....
- 24 36
-
2022-07-21 22:03
Chorych już jeden chciał eksterminować. Hitler się nazywał.
Homoseksualizm to nie choroba.
A nawet jeżeli byłby to jest bardzo niewiele chorób, przy których jest przymus leczenia- 1 1
-
2022-07-20 15:55
Silni ludzie będą wywlekać z urzędów
- 16 1
-
2022-07-20 14:03
ale o co chodzi? (60)
Każdy ma prawo do swojej opinii, nie ważne czy nam się ta opinia podoba czy nie. Mi się mogą opinie tego pana nie podobać, ale on ma do nich pełne prawo i nic komukolwiek do tego, zwłaszcza urzędnikom.
- 718 160
-
2022-07-21 09:25
Pomyliłeś opinię z groźbą karalną.
- 1 1
-
2022-07-21 08:33
Spoko
Jest jednak różnica czy powiemy:
"twoja stara to ku**wa"
czy
"w mojej opinii ocena członków twojej rodziny nie zawsze jest pozytywna"
Kumasz, klocu?- 1 0
-
2022-07-21 08:25
jesteś pajacem, to nie opinia, a stwierdzenie faktów
- 0 1
-
2022-07-20 17:38
Jakiej opinii? Wyrażenia chęci mordowania? (1)
- 6 7
-
2022-07-20 22:32
to było życzenie a nie jakieś nawoływanie, zresztą nikogo nie nawoływał - nie wzywał do podjęcia jakiegoś działania - wyraził
- 5 3
-
2022-07-20 17:16
(1)
Instytucja publiczna nie jest miejscem do wyrażania swoich prywatnych opinii.
- 5 3
-
2022-07-20 22:31
pewnie, tam masz wyrażać tylko opinie urzędowe
przestań się ośmieszać
- 5 1
-
2022-07-20 16:04
To prawda ale pamiętaj że żyjesz w kraju tzw. "Demokracji Zachodniej" i twój głos nie ma żadnego znaczenia.
A dodatkowo ten rodzaj demokracji charakteryzuje się tym że każdy ma prawo do własnego zdania pod warunkiem że jest ono zgodne z opinią tzw "Głównego nurtu" w innym wypadku skazany jesteś i to tak w najlepszym razie na ostracyzm.
- 6 3
-
2022-07-20 15:39
(1)
mowa nienawisci, mamy paragraf na takie teksty w miejscu publ
- 7 6
-
2022-07-20 16:05
Proszę przestać opowiadać dyrdymały.
- 6 1
-
2022-07-20 15:29
GGM dorwało się do kompa?
- 3 1
-
2022-07-20 15:11
(2)
Pogadamy jak jezuska poobrazaja i ci strzeli zylka
- 4 2
-
2022-07-20 16:04
(1)
Jezusek był jeden. A ów niezbyt taktowny człek wypowiedział się o anonimowej grupie. Czaisz różnicę?
- 3 4
-
2022-07-21 00:14
Jezusa nie było.
- 2 2
-
2022-07-20 14:51
(3)
Nienawisc to nie opinia
- 11 2
-
2022-07-20 19:04
Różnica? (1)
Nienawiść to odczucie. Stan odwrotny do miłości. Ale zawsze stan. I nie może być zabroniony lewackim prawem przemocy
- 4 3
-
2022-07-23 12:34
Ale juz obrazac mniej inteligentnych nazywajac ich obrazliwie glupcami jest ok
I dyskryminowac przez nizsze place. Albo wszyscy rowni albo wolnoc tomku
- 0 0
-
2022-07-20 16:49
Opinia - tyle, że głupia
Głupota nie jest zakazana, chamstwo też nie
- 6 3
-
2022-07-20 14:38
tyle że jego uwaga była prymitywna i niestosowna w miejscu publicznym
to kwestia kultury a te plakaciki są mocno nietrafione - wolałbym, żeby nie marnowano pieniedzy publicznych w taki sposób
- 30 3
-
2022-07-20 14:23
To nie była opinia (1)
To były słowa zakompleksionego człowieka, pewnie jakiegoś skrajnego pajaca,
Opinia to by była jakby powiedział po ludzku: "nie podoba mi się ta kampania, proszę ją usunąć", a nie darcie mordy na całą salę jeszcze z obraźliwym słownictwem.- 15 24
-
2022-07-20 14:30
"darcie mordy"
to wysławianie się przez światowca
- 13 4
-
2022-07-20 14:20
(19)
"Wszystkie kobiety powinno się wsadzić do worka i do kanału"
"Wszystkich katoli powinno się wsadzić do worka i do kanału"
"Wszystkie dzieci powinno się wsadzić do worka i do kanału"
Też ok?- 31 17
-
2022-07-20 23:59
Wielokrotnie tacy tolerancyjni (jak ty) wygłaszali takie hasła, ale byli LGBTQ++ i nie wolno jest się przy obruszać. Sęk w tym, że każdy ma prawo do wszystkiego, ale każdego prawo nic nie znaczy, twoje też :)
- 0 0
-
2022-07-20 15:27
(1)
wszystkie,to wszystkie łącznie z twoja rodzicielką-wszak to tez kobieta
- 2 0
-
2022-07-20 22:30
czy jesteś pewien jak to okreśłenie definiuje nowomowa? może to już atak na chwilowe poczucie płci?
- 4 1
-
2022-07-20 14:50
nie robi to na mnie żadnego wrażenia (4)
a na Was homoseksualistów krytyka bardzo, nie jesteście w centrum świata.
- 23 9
-
2022-07-20 15:04
(3)
skąd pomysł, że osoba homoseksualna napisała ten komentarz? jestem hetero i nie zgadzam się na to, żeby w miejscach publicznych obrażano kogokolwiek jakkolwiek. na chamstwo należy reagować
- 16 12
-
2022-07-20 15:15
a ja sie zgadzam (2)
- 10 8
-
2022-07-21 22:10
Wiec jesteś...
I tu wstaw najgorsze możliwe inwektywy, których nie mogę napisać gdyż mój koment zostanie usunięty.
Ale chyba nie masz mi tego za złe skoro się zgadzasz- 0 0
-
2022-07-20 15:30
haha ok
- 6 0
-
2022-07-20 14:29
to opinie (8)
- 9 9
-
2022-07-20 14:50
Niesamowite jakie kompromitujące fikołki ludzie stawiają żeby tylko chronić swojej homofobii (5)
Gdyby ta "opinia" była o kimś Tobie bliski, to w sekundę byś leciał na skargę
- 17 14
-
2022-07-20 22:27
przedszkola zamknięte w wakacje - nie ma do kogo lecieć na skargę
- 0 0
-
2022-07-20 15:18
Większość nie jest aż tak przewrażliwiona na swoim punkcie (3)
Ludzie różne rzeczy mówią. Unikanie złych i niesprawiedliwych opinii na swój temat spowodowałoby konieczność zamknięcia się w domu na stałe. A ludzi agresywnych można po prostu omijać z daleka. I tyle.
- 10 8
-
2022-07-20 15:33
(2)
a kto mowi o unikaniu? wystarczy zwracac uwage takiemu osobnikowi, za drugim czy trzecim razem by sie nauczyl, ze nie jest bezkarny i by sie skonczylo cwaniakowanie. nie reagujac dajemy przyzwolenie. a jak przyjemniej by sie zylo, gdyby nie trzeba bylo takich komentarzy w urzedach wysluchiwac
- 6 10
-
2022-07-20 22:27
wystarczyło nie wystawiać prowokujących i aspołecznych plakatów (1)
- 6 5
-
2022-07-21 22:08
Wystarczyło ich nie bić i nie palić na stosach
- 0 0
-
2022-07-20 14:42
(1)
Masakra. Takie zachowanie powinno się tępić i tyle, powinna być stanowcza reakcja. Facet zaatakował słownie. Nie ważne czy takie teksty lecą o homoseksualistach czy jakiejkolwiek innej grupie ludzi. Jestem kobietą i jakbym w tym urzędzie była i usłyszała "Wszystkie kobiety powinno się wsadzić do worka i do kanału", to bym się przestraszyła, że facet mi zaraz coś zrobi.
- 17 30
-
2022-07-20 22:26
zaatakował słownie i ranił głęboko - krew na ścianach w całym urzędzie, czy tylko gumka komuś pękła?
- 7 6
-
2022-07-20 14:28
do wora i do jeziora (1)
- 11 5
-
2022-07-20 20:51
Wielkie nic nie znaczące hasła !
Gdzie ta równość? Gdzie ten szacunek ?
Jakby nie patrzeć, to niestety KAŻDY myśli przede wszystkim o sobie.
Takie puste słów.
Wymaga się od społeczeństwa, a żadnego dobrego przykładu ani wzorca z góry.- 1 0
-
2022-07-20 14:18
Opinie kazdy może mieć swoją (4)
Ale wygłaszanie opinii nawolujących do zrobienia innym krzywdy - na to już jest paragraf ;)
- 30 34
-
2022-07-20 15:15
Czy dotyczy to też opinii na temat księży? (1)
- 13 1
-
2022-07-20 22:11
no właśnie. czy gdyby ktoś nawoływał, że księża do wora i do jeziora, to ci wszyscy piewcy wolności do obrażania dalej głosiliby to samo?
- 3 1
-
2022-07-20 14:27
jakoś nawoływanie do szczepienia nie zostało ukarane
- 17 13
-
2022-07-20 14:23
wygłaszanie opini nawołuyjących (w waszym mniemaniu) nie jest przestępstwem ale nawoływanie bezpośrednie czyli idźcie i zróbcie
nauczcie się wreszcie
- 24 8
-
2022-07-20 14:12
To nie opinia (13)
A nawoływanie do morderstwa plus wykorzystanie zwrotu powszechnie uznawanego za obraźliwy.
- 63 84
-
2022-07-22 19:19
A podcinanie gardła kukle biskupa z doklejonym zdjęciem jego twarzy to sztuka.
- 1 0
-
2022-07-20 22:23
i słusznie traktowany jest jako obraźliwy bo taki ma być - adekwatny do obrzydliwego zachowaina
- 4 1
-
2022-07-20 15:56
Lempart chciała prowadzić 100 tysięcy osób pod dom prezesa (4)
Hasło przewodnie wyp....ć. wszystko w imię miłości i tolerancji.
- 30 9
-
2022-07-20 18:59
Na szczęście policja ze 106 radiowozami obroniła prezesa i jego kota XD (3)
- 12 10
-
2022-07-20 22:25
czy 1 radiowóz powstrzyma niemal 1000 osób? (2)
- 4 2
-
2022-07-22 19:17
Jak zawoła armatkę wodną to naprawdę na luzie.
- 0 0
-
2022-07-21 10:33
wolelibyście walczyć z jednym kaczafim wielkości radiowozu, czy 10 radiowozami wielkości kaczafiego?
- 0 3
-
2022-07-20 15:26
O platformie myślisz ? (4)
- 18 12
-
2022-07-21 03:09
O pisie i ich szczujniach
- 3 5
-
2022-07-20 15:51
(2)
Wlasnie widać po ameryce, czym się stała. Prawackim zad*piem nie do życia :D
- 12 22
-
2022-07-22 19:16
Prawacki to jest np. Texas. I jak najbardziej jest do życia i nic się tam nie stało. Te slamsy o których myślisz i cały ten syf i brud to w lewackich stanach.
- 2 1
-
2022-07-20 16:01
Byłeś tam, mieszkałeś kilka lat, czy tylko kleksisz, bo tak ci w wiadomej tv powiedzieli?
- 18 8
-
2022-07-20 14:17
to opinia
nawoływanie było by gdyby wołał idźcie i zróbcie, albo choćmy i zróbmy. W każdym innym przypadku to opinia więc doucz się a nie naciągaj paragrafów
- 60 34
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.