- 1 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (50 opinii)
- 2 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (244 opinie)
- 3 Przestępca seksualny wpadł w porcie (32 opinie)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (178 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (109 opinii)
- 6 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (143 opinie)
Informacja o rozkładzie jazdy z jazzem w tle
Nowy punkt informacyjny SKM pozytywnie wyróżnia się na szarym dworcu kolejowym w Gdyni. Do wejścia zachęcają przeszklone ściany, w środku za wykonanymi z sosny i stali nierdzewnej ladami uśmiechają się atrakcyjne konsultantki, na stojakach czekają na pasażerów ulotki z rozkładami jazdy i promocjami.
- A w tle będzie się sączył delikatny jazz. Tylko muszę jeszcze dogadać się z ZAIKS-em - dodaje Marcin Głuszek, który jest szefem pierwszego w historii SKM Biura Obsługi Klienta.
BOK na dworcu w Gdyni działa od 1 sierpnia. - Takie punkty na zachodnich dworcach to standard, u nas brakowało tego od lat - mówi Głuszek. - Nie pomyliliśmy się. Pasażerowie i turyści przychodzą do nas od pierwszych godzin otwarcia punktu. Przez 10 dni rozdaliśmy tu prawie 20 tysięcy rozkładów!
Rozdali, bo w BOK wszystko jest za darmo. - Każdy otrzyma u nas rozkład jazdy dla każdego przystanku SKM. Oczywiście, mamy też informacje o zmianach w rozkładzie, taryfie no i wszystkich promocjach. Turyści mogą liczyć na plany Trójmiasta i informacje o hotelach - zapewnia Głuszek.
Problemów nie powinni mieć także zagraniczni turyści - konsultantki BOK mówią po angielsku. - W razie potrzeby zaprowadzą także niezorientowanych turystów na peron, pokażą, jak skasować bilet - mówi pracownik SKM.
Głuszek nie ukrywa, że już teraz SKM myśli o kolejnym takim punkcie. - Drugie biuro powstanie najprawdopodobniej w Gdańsku Głównym, ale tę inwestycję planujemy dopiero na przyszły rok - mówi Głuszek.
Opinie (22)
-
2005-08-09 23:59
A dzisiaj w SKM-ce znowu turysta szukał kasownika
Nie znalazł oczywiście, więc poszedł "skasować" bilet do kierownika pociągu. A że kierownik to nie BOK, więc nic za darmo - za skasowanie lub wystawienie nowego trzeba dopłacić 100% ceny biletu. Turysta był, delikatnie mówiąc, nieusatysfakcjonowany, bo jak to? kupuję bilet i jeszcze mam płacić za jego skasowanie? No cóż, taka to logika monopolisty (bo SKM jest tu de facto monopolistą).
- 0 0
-
2005-08-10 00:03
widzialam to nie raz, ale najbardziej "podobalo" mi sie jak niemiecki turysta probowal wlozyc bilet z skm'ki do kasownika w autobusie ;]
- 0 0
-
2005-08-10 00:05
"Do wejścia zachęcają przeszklone ściany, w środku za wykonanymi z sosny i stali nierdzewnej ladami uśmiechają się atrakcyjne konsultantki, na stojakach czekają na pasażerów ulotki z rozkładami jazdy i promocjami.". Usmiech przez lzy i z klamerka na nosie. Tak to sobie wyobrazam - inaczej byc nie moze. Wyrazy wspolczucia krewnym, znajomym i samym zatrudnionym.
- 0 0
-
2005-08-10 01:55
Malkontenci noca
Dajcie spokoj, przeciez dobrze ze jest. Nie od zaraz Rzym zbudowano, to sa male, powolne kroczki w kierunku normalnego panstwa. A ze jest jeszcze nie wszystko dograne, no coz, na zachodzie tez nie wszystko cacy.
- 0 0
-
2005-08-10 05:59
posłanka z PO z chyba opolskiego za kaske PKP czyli naszą sponsoruje se swoja kampanie do sejmu będąc drugą na liście rozlepia plakaty w wagonach PKP cały czas za nasza kaske i tam niby łódka bols ale jest jak byk jej nazwisko i żeby sie tak wiecie zaj....e kojarzyło z nia i wiadomo z PO
dobrze panie Tusk, że wyciął pan tego dziadka ze spotu, wyrazy uznania za szybką i co najwazniejsze trafną decyzję
alea iacta est- 0 0
-
2005-08-10 08:22
NO NARESZCIE !
- 0 0
-
2005-08-10 08:36
Panie Głuszek
- 0 0
-
2005-08-10 09:21
Nareszcie
Pamietam ogromne kolejki przed informacja PKP, nareszcie bedzie normalnie - gratuluje
- 0 0
-
2005-08-10 09:40
super
Popieram ten pomysł , szkoda tylko ,że nie ma takiego biura w Sopocie na pewno przydało by sie bardziej niz w Gdyni.
Sopot jest bardzie atrakcyjny turystycznie.
Nareszczie nasza kolei i dzie ku Europie.
Tak jak jest na zachodzie , powinny byc kasowniki w pociągu to ułatwiło by turystą życie.
Zamiast szukkać po peronach , częśto gdzieś z boku był by mniejszy problem.
Wiele razy spotkałem się ,że turysći pytali gdzie skasować bilet albo gdzie kupić bilet SKM.
Wiele razy szli do kierownika pociągu i płaci 100% więcej byli zniesmaczeni tym faktem.- 0 0
-
2005-08-10 10:01
miałem ostatnio nieprzyjemność korzystać z usług PKP/SKM w Sopocie wieczorową porą w kasach głównych. Czynne 2 okienka - informacja - kolejka 5-6 osób, kasa - kolejka 5-6 osób. ustawiłem się do kasy po bilet na SKM, w tym czasie kolega się rozglądał za rozkładem jazdy SKM - nie znalazł. Odstaliśmy swoje (jakieś 10 minut, wszak masa turystów nocną porą ma zwyczaj kupować bilet w Sopocie, na ekspres do Krakowa z terminem realizacji za 8 dni).
Gdy się zapytałem pani w kasie za ile minut kolejka w stronę Gdańska, dostałem odpowiedź ze to kasa a nie informacja. Kupilismy bilety, słyszymy huk kolejki, kasujemy w pośpiechu, wpadamy na peron - kolejka do Gdyni. Nasza ma być za 20 minut. Szybko liczę: czekać 20 minut, jechać 8 minut, iść od kolejki do domu 15 minut, to razem 43. W tyle czasu to ja idę piechotą z Sopotu. Bilet do kosza, wtył zwrot i miły spacerek do domu.
-------------------------------
Jakby pani w kasie miała choć odrobinę chęci - nie kupowałbym biletu.
Gdyby w widocznym miejscu przy kasach były małe rozkłady SKM - nie kupowałbym bym biletu.
Gdyby kasowniki były w kolejce lub na peronie , a nie w tunelu - nie skasowałbym biletu.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.