- 1 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (223 opinie)
- 2 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (186 opinii)
- 3 Paraliż drogowy na północy Gdyni (45 opinii)
- 4 Przestępca seksualny wpadł w porcie (91 opinii)
- 5 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (325 opinii)
- 6 Rozdadzą "kwietne bomby" i zasieją łąkę (52 opinie)
Kiedy znikną folie na przyciskach dla pieszych?
Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że piesi rozrywają folie na przyciskach przed przejściami. Urzędnicy przekonywali, że to nie ma sensu, bo światła nadal działają w trybie automatycznym. Wielu mieszkańców chciałoby natomiast, by znowu działały i nie tamowały ruchu samochodowego.
Kierowcy: kiedy przyciski znów będą działać?
Coraz więcej kierowców pyta, kiedy folie znikną całkowicie, a przyciski wrócą do działania sprzed epidemii?
- W niektórych miejscach niepotrzebnie zatrzymują ruch samochodowy i przez to robią się korki. Przyciski powinny wrócić jak najszybciej - to jeden z wielu podobnych głosów czytelników.
Gdyńscy urzędnicy odpowiadają, że od początku trwania pandemii analizują natężenie ruchu i etapowo włączają kolejne przyciski w najbardziej ruchliwych lokalizacjach.
Dezynfekowanie na bieżąco jest nierealne
- Decydujemy o usunięciu folii zabezpieczającej i uruchomieniu przycisku, gdy pojawiają się większe niż przeciętne straty czasu w szczycie porannym i popołudniowym, spowodowane ich wyłączeniem. Na obecną chwilę nie możemy wskazać konkretnej daty przywrócenia wciąż oklejonych 298 przycisków - wyjaśnia Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni, apelując, by piesi nie zrywali folii.
Dodaje, że gdyby miasto zdecydowało się na włączenie przycisków, to te elementy, zgodnie z wciąż obowiązującymi rządowymi obostrzeniami, musiałyby być na bieżąco dezynfekowane, co - ze względu na rozproszenie - wymagałoby dużo czasu i jest praktycznie niewykonalne.
Gdańsk przycisków nie aktywuje
Gdańscy urzędnicy przyznają z kolei, że przyciski nie będą z powrotem aktywowane, a do czasu ich likwidacji, pozostaną zafoliowane.
- W przypadku sygnalizacji wyposażonych w detektory przyciskowe, pieszy, który zbyt późno nacisnął przycisk, zmuszany był oczekiwać na zmianę sygnału przez cały cykl sygnalizacyjny, co znaczącą wydłużało czas przekraczania jezdni. Decyzje dotyczące wyłączenia przycisków zostały przyspieszone przez sytuację epidemiczną w kraju - odpowiada Tomasz Wawrzonek, zastępca dyrektora GZDiZ ds. zarządzania.
Alternatywne rozwiązania do sygnalizacji świetlnej
Wawrzonek tłumaczy, że zgodnie z przyjętą strategią mobilności, Gdańsk określił pieszych i rowerzystów jako grupy mające priorytet w ruchu drogowym.
- Niezależnie od powyższego, analizowane są możliwości zastąpienia w niektórych miejscach sygnalizacji świetlnych alternatywnymi rozwiązaniami zapewniającymi odpowiedni poziom bezpieczeństwa pieszych czy też przeprogramowania sygnalizacji w sposób uwzględniający wdrażane zmiany - kończy Wawrzonek.
Miejsca
Opinie (210) 8 zablokowanych
-
2020-08-10 08:09
Opinia wyróżniona
Najpierw budowa przejść naziemnych i likwidacja tuneli (19)
A teraz likwidacja świateł na żądanie. Co za dzbany tu rządzą? Dobrze wyregulowane światła z przyciskiem bardzo ułatwiają przejście. Poza tym pieszy jednym naciśnięciem wstrzymuje ruch kilkuset pojazdów więc te przyciski to raczej dyskryminacja kierowców niż pieszych!
- 82 96
-
2020-08-10 21:02
Więc jesteś za, czy przeciw ?
- 0 0
-
2020-08-10 16:40
nie bardzo rozumiem, w takim razie to dobrze że przyciski "na żądanie" zostaną usunięte?
- 1 0
-
2020-08-10 15:59
jooooo kilkuset
dobrze że się tysiąca aut nie doliczyłeś
- 1 2
-
2020-08-10 12:58
skoro są takie super to proponuje przyciski dla kierowców
- 13 1
-
2020-08-10 11:10
Kwak - czołowy cyklo i pieszo fob tego portalu (3)
kiedyś uzywał przypuszczalnie nicka : matematyk, do tego kierowca". Przejście ułatwia rezygnacja z przejazdów samochodów na małe odległości, zwiększenie częstotliwości faz świecenia światła zielonego dla pieszych oraz inne działania powodujące zmianę sposobu myślenia kierowców: zakwestionowanie dominacji ruchu samochodów w mieście, zwłaszcza w
kiedyś uzywał przypuszczalnie nicka : matematyk, do tego kierowca". Przejście ułatwia rezygnacja z przejazdów samochodów na małe odległości, zwiększenie częstotliwości faz świecenia światła zielonego dla pieszych oraz inne działania powodujące zmianę sposobu myślenia kierowców: zakwestionowanie dominacji ruchu samochodów w mieście, zwłaszcza w pobliżu centrum oraz stacji SKM/ PKM. Tylko konsekwentne działania na rzecz uspokojenia i redukcji skali ruchu samochodów przyczynią się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa, a tym samym jakości życia mieszkańcow Trójmiasta.
- 10 8
-
2020-08-10 13:07
Bardzo ładne frazesy. Super trendy. (2)
Wyczytałeś to na jakiejś stronie stowarzyszenia cyklistów? Bo ja jeżdżę rowerem, komunikacją miejską i chodzę pieszo. Samochodu na dojazdy w mieście nie używam. Ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem skłócania ludzi, wzajemnego napuszczania ich na siebie i rozumiem potrzeby ludzi, którzy na codzień zmuszeni są używać samochodu. Interesuje mnie
Wyczytałeś to na jakiejś stronie stowarzyszenia cyklistów? Bo ja jeżdżę rowerem, komunikacją miejską i chodzę pieszo. Samochodu na dojazdy w mieście nie używam. Ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem skłócania ludzi, wzajemnego napuszczania ich na siebie i rozumiem potrzeby ludzi, którzy na codzień zmuszeni są używać samochodu. Interesuje mnie harmonijny rozwój miasta a nie przyznawanie przywilejów jednej grupie kosztem innych bo to nie jest żaden rozwój tylko skłócanie ludzi. No, chyba że gdańskie władze preferują zarządzanie poprzez konflikt. A poprzednio używałem nicka Krzychu@
- 7 6
-
2020-08-10 23:43
Chcesz równych praw mówisz?
Ok, przyciski dla pieszych zostaną włączone. I powieszone przyciski dla samochodów
- 1 0
-
2020-08-10 20:23
harmonijny rozwój miasta przy utrzymaniu dotychczasowej roli samochodów nie jest możliwy
zachowanie asertywne jest przez agresorów stosujących przemoc lub groźby stosowania przemocy uważane za formę skłócania ludzi. Każdy innowator był o to oskarżany przez konserwatywnie myślących, do których się zaliczasz.
- 1 0
-
2020-08-10 08:11
(10)
czyli pieszy niech siedzi w domu albo jeździ samochodem
- 30 15
-
2020-08-10 08:48
(4)
Na bank idzie czasami na autobus lub tramwaj który kiedyś jechał 15 minut do celu a teraz będzie jechał 25 minut bo zaliczy po drodze "wirtualnych" pieszych ;)
- 21 10
-
2020-08-10 15:36
(1)
Jak się przesiadam z tramwaju w autobus na Przemyskiej, to idę 3 minuty na przystanek autobusowy i czekam 15 minut, bo mi autobus odjechał. Bo nie da się!, bym wysiadł z tramwaju i bym miał zielone na pdp, dzięki czemu zdążyłbym na autobus.
- 3 1
-
2020-08-11 00:17
Nie wnikaj
Poczekasz nic ci się nie stanie
- 0 0
-
2020-08-10 14:08
Problemy trzeba rozwiązywać racjonalnie (1)
Na przykład transponder w pojazdach uprzywilejowanych zapewniający im priorytetowe zielone światło w pewnych warunkach. W tym przypadku nie byłoby wirtualnych pieszych dla zbiorkomu. Technicznie prosta sprawa, sprawdzona w wielu miejscach.
- 2 0
-
2020-08-10 18:39
Nie da się bo ten. Coś
- 1 1
-
2020-08-10 08:16
Umiesz czytać ze zrozumieniem czy to za trudne? (4)
- 22 20
-
2020-08-10 12:25
Czytaj ze zrozumieniem i dyskutuj na poziomie (3)
Określanie innych mianem "dzbana" niestety nie najlepiej świadczy o Tobie - Twojej kulturze i wychowaniu...
W ten sposób nikt Ciebie i Twoich opinii nie będzie szanował. Z pewnością nikt na poziomie.
A oprócz tego to nie rozumiem - taki to problem poczekać chwilę? Piesi i rowerzyści mają trudniej, bo muszą dobiec doOkreślanie innych mianem "dzbana" niestety nie najlepiej świadczy o Tobie - Twojej kulturze i wychowaniu...
W ten sposób nikt Ciebie i Twoich opinii nie będzie szanował. Z pewnością nikt na poziomie.
A oprócz tego to nie rozumiem - taki to problem poczekać chwilę? Piesi i rowerzyści mają trudniej, bo muszą dobiec do skrzyżowania, wcisnąć przycisk i czekać. Zdecydowanie tracą więcej czasu. Jest lato, ruchy brak - może po prostu trzeba się trochę zrelaksować i zastanowić ...
Co do reszty można rzeczowo dyskutować.- 7 6
-
2020-08-10 12:57
Niestety, ale kulturalne opinie nie docierają (2)
Tysiące postów w sprawie przejść naziemnych, tamowaniu ruchu - w tym pojazdów uprzywilejowanych, autobusów i tramwajów i ciągle nie dociera. Jest trend do tamowania ruchu pojazdów i zgodnie z bieżącą modą utrudnia się wszystkim życie skłócając ze sobą wszystkich użytkowników dróg. Słowo "dzban" to najbardziej kulturalne określenie, jakie mi się nasuwa na takie działania dywersyjne, niestety.
- 6 6
-
2020-08-11 00:15
Niestety
Zrobią Tak żeby za 10 lat wrócić do podziemnych rozwiązań z mniejszą ilością pasów i swiateł... i nazwą innowacją
- 1 0
-
2020-08-10 20:20
zauważ Kwaku, że to nadmiar samochodów jest głównym źródłem tamowania ruchu
innych samochodów. Wzrost znaczenia kilkakrotnie mniej terenochłonnych sposobów poruszania się na odległość rzędu 5-7 kilometrów takich jak hulajnogi elektryczne czy rowery są bardzo dobrym sposobem radzenia sobie z problemem kongestii w mieście. W twoich wypowiedziach niestety ślady takiej refleksji się nie pojawiają, a osoby promujące te rozwiązania są określane przez różnych uczestników tej dyskusji słowami dużo bardziej obraźliwymi niż słowo "dzban".
- 3 0
-
2020-08-10 08:05
Opinia wyróżniona
To czemu brak priorytetów dla KM? (5)
Czy władze Gdańska muszą zawsze wylewać dziecko z kąpielą? Nie można przeanalizować po prostu każdego skrzyżowania indywidualnie tylko kasujemy wszystkie przyciski ?? Są miejsca, np okolice kościołów, gdzie ludzie chodzą tylko w określonych godzinach, poza tym pieszych prawie tam nie ma, a ulica strategicznie ważna i rosnie niepotrzebnie korek w
Czy władze Gdańska muszą zawsze wylewać dziecko z kąpielą? Nie można przeanalizować po prostu każdego skrzyżowania indywidualnie tylko kasujemy wszystkie przyciski ?? Są miejsca, np okolice kościołów, gdzie ludzie chodzą tylko w określonych godzinach, poza tym pieszych prawie tam nie ma, a ulica strategicznie ważna i rosnie niepotrzebnie korek w całej okolicy. Poza tym - skoro miasto takie do przodu, to dlaczego jako jedno z nielicznych nie wprowadziło jeszcze priorytetów dla komunikacji miejskiej na skrzyżowaniach? Zlikwidować zawsze można, ale może byście choć raz coś stworzyli.
- 69 11
-
2020-08-10 10:55
(2)
Pierwszy przykład z brzegu: Trakt św. Wojciecha - przy wielu sygnalizacjach pieszy pojawia się raz na jakiś czas a wieczorami to już w ogóle baaardzo rzadko ale w tym mieście ktoś ma jakiś baaardzo chory film dot. tuneli/przejść naziemnych, przycisków przy zebrach, parkingów na Grunwaldzkiej, odwrócenia ruchu na drogach jednokierunkowych.....przykłady można mnożyć.....
Mam i ja pomysł z tej samej serii: zróbcie główną przelorową arterię (Grunwaldzka/Zwycięstwa) o jednym pasie - oł je!- 8 6
-
2020-08-10 11:36
jakie inne propozycje prowadzące do zakwestionowania dominacji ruchu samochodów w mieście? (1)
chętnie wysłucham. A może ci się wydaje, że samochód nie ma żadnych wad? nie jest terenochłonny, jego kierowcy zawsze stosują się do przepisów - nie lekceważą ani limitów prędkości, ani też restrykcyjnych niekiedy przepisów o parkowaniu? Zastanów się, czy samochód ma oprócz swoich trudnych do podważenia zalet, jakieś wady lub słabości wpływające
chętnie wysłucham. A może ci się wydaje, że samochód nie ma żadnych wad? nie jest terenochłonny, jego kierowcy zawsze stosują się do przepisów - nie lekceważą ani limitów prędkości, ani też restrykcyjnych niekiedy przepisów o parkowaniu? Zastanów się, czy samochód ma oprócz swoich trudnych do podważenia zalet, jakieś wady lub słabości wpływające na sens korzystania z niego w przestrzeni dobrze zarządzanego miasta? Może warto skupić uwagę na poprawie warunków chodzenia pieszych na małe odległości, a nie myśleć, że poszerzanie dróg (utrzymywanie w mieście szerokich arterii ruchu samochodów) jest sposobem na poprawę warunków życia w mieście?
- 2 8
-
2020-08-10 13:32
proponuje pax-pokoju
- z chodników wszak mogą korzystać wszyscy po kolei:
w poniedziałki i środy piesi ... we wtorek rolkarze ... w czwartki rowerzyści ... w piątki niepełnosprawni i psiarze ... a w niedziele mogą sobie chodniki pozajmować samochodziarze- 2 2
-
2020-08-10 10:27
(1)
A jak chcesz dać priorytet jak zielone ma się palić niezależnie od tego czy jest pieszy czy też nie? Tramwaj czy autobus będzie musiał swoje odstać
- 7 1
-
2020-08-11 09:32
a co, tramwaj to lepszy?
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2020-08-27 07:13
"Przeprogramowanie sygnalizacji" xD
Spróbujcie przejechać od skrzyżowania Amii Krajowej przez Piecki-Migowo do Słowackiego lub odwrotnie.
Co chwilę zatrzymuje sygnalizacja, dodatkowo wczoraj pod estakadą tramwajową (Brętowo) zdarzył się tam wypadek (zapewne za małą odległość) ale jak ktoś zatrzyma się przy przystanku autobusowym i zobaczy jak tam "płynnie" ruch się odbywa to zrozumie o co mi chodzi.- 0 0
-
2020-08-10 07:52
21 wiek, loty na Marsa się marzą, a nie (2)
można zamontować głupiego czujnika ruchu? Idzie pieszy, samochody nie jadą, natychmiast zielone. Jeśli jadą, też natychmiast, ale nie częściej niż co 2 minuty. Takie trudne??
- 17 3
-
2020-08-10 10:32
(1)
Hmmm a może pójdźmy dalej, bo jak jest czujnik ruchu to jak ktoś tylko przejdzie niechcący obok niego a nie zamierza przejść to wzbudzi zielone bez sensu. Może jakiś czujnik, który gdy pieszy da znać że chce przejść to da zielone. Jakiś przycisk może? Co wy na to?
- 1 4
-
2020-08-11 15:00
ale przycisk trzeba nacisnąć a chłop podpowiada rozwiązanie bezdotykowe. Racja że przy przejściach często pojawiają się smarfonowcy to to stoją i coś czytają i nie wiadomo czy przechodzi czy stoi.
- 0 0
-
2020-08-10 12:05
Od kiedy to postój kilku aut przed czerwonym (3)
światłem jest korkiem ?
Ktoś tu myli pojęcia.- 5 8
-
2020-08-11 11:16
Piesi rzad,a w miescie
Za skradzione dotacje urzędnik i rolnik nie pojedzie do przodu
- 0 0
-
2020-08-10 14:42
ktoś tu nie rozumie co generuje korki (1)
samochody nie ruszają razem jak wagoniki pociągu bardziej jakby były na gumie od gaci.
- 1 1
-
2020-08-10 20:46
korki generuje nadmiar samochodów
stłuczki i kolizje między nimi generują megakorki na obwodnicy i na autostradach
- 0 0
-
2020-08-11 10:50
Terror kierowców
Chodniki i ulice maja swoich urzytkowników,zero gastronomii na chodnikach i ulgach
- 0 0
-
2020-08-11 09:55
Jak sie wam nie Podoba to kupcie sobie osiołki
rowery hulajnogi wrotki.
A najciekawsze jest to że Autobusy tez stoją na światłach
jak się to ma do polityki promowania Komunikacji Miejskiej to ja nie wiem- 0 0
-
2020-08-10 08:05
Opinia wyróżniona
To czemu brak priorytetów dla KM? (5)
Czy władze Gdańska muszą zawsze wylewać dziecko z kąpielą? Nie można przeanalizować po prostu każdego skrzyżowania indywidualnie tylko kasujemy wszystkie przyciski ?? Są miejsca, np okolice kościołów, gdzie ludzie chodzą tylko w określonych godzinach, poza tym pieszych prawie tam nie ma, a ulica strategicznie ważna i rosnie niepotrzebnie korek w całej okolicy. Poza tym - skoro miasto takie do przodu, to dlaczego jako jedno z nielicznych nie wprowadziło jeszcze priorytetów dla komunikacji miejskiej na skrzyżowaniach? Zlikwidować zawsze można, ale może byście choć raz coś stworzyli.
- 69 11
-
2020-08-10 10:27
(1)
A jak chcesz dać priorytet jak zielone ma się palić niezależnie od tego czy jest pieszy czy też nie? Tramwaj czy autobus będzie musiał swoje odstać
- 7 1
-
2020-08-11 09:32
a co, tramwaj to lepszy?
- 0 0
-
2020-08-10 10:55
(2)
Pierwszy przykład z brzegu: Trakt św. Wojciecha - przy wielu sygnalizacjach pieszy pojawia się raz na jakiś czas a wieczorami to już w ogóle baaardzo rzadko ale w tym mieście ktoś ma jakiś baaardzo chory film dot. tuneli/przejść naziemnych, przycisków przy zebrach, parkingów na Grunwaldzkiej, odwrócenia ruchu na drogach jednokierunkowych.....przykłady można mnożyć.....
Mam i ja pomysł z tej samej serii: zróbcie główną przelorową arterię (Grunwaldzka/Zwycięstwa) o jednym pasie - oł je!- 8 6
-
2020-08-10 11:36
jakie inne propozycje prowadzące do zakwestionowania dominacji ruchu samochodów w mieście? (1)
chętnie wysłucham. A może ci się wydaje, że samochód nie ma żadnych wad? nie jest terenochłonny, jego kierowcy zawsze stosują się do przepisów - nie lekceważą ani limitów prędkości, ani też restrykcyjnych niekiedy przepisów o parkowaniu? Zastanów się, czy samochód ma oprócz swoich trudnych do podważenia zalet, jakieś wady lub słabości wpływające na sens korzystania z niego w przestrzeni dobrze zarządzanego miasta? Może warto skupić uwagę na poprawie warunków chodzenia pieszych na małe odległości, a nie myśleć, że poszerzanie dróg (utrzymywanie w mieście szerokich arterii ruchu samochodów) jest sposobem na poprawę warunków życia w mieście?
- 2 8
-
2020-08-10 13:32
proponuje pax-pokoju
- z chodników wszak mogą korzystać wszyscy po kolei:
w poniedziałki i środy piesi ... we wtorek rolkarze ... w czwartki rowerzyści ... w piątki niepełnosprawni i psiarze ... a w niedziele mogą sobie chodniki pozajmować samochodziarze- 2 2
-
2020-08-11 06:07
Zastanawia mnie jedno.
O co tu chodzi
- 1 0
-
2020-08-11 04:45
Zafoliowac bankomaty, biletomaty, domofony
Żebyśmy nic nie musieli dotykać, bo się wirusem można zarazić.
Poręcze w autobusach też zafoliowac, żeby nikt nie trzymał się poręczy, bo to niebezpieczne.- 1 0
-
2020-08-10 07:03
(6)
Niechay jeszcze beda pod folia,wszak wirusowa druga fala dopiero nadciaga.
- 34 20
-
2020-08-10 08:30
(4)
Trzeba myć ręce i będzie spokoj
- 3 7
-
2020-08-10 12:20
(3)
Nie ma możliwości umycia rąk bezpośrednio po przejściu na pasach, więc daj sobie spokój z takimi niemądrymi komentarzami.
- 1 0
-
2020-08-11 00:24
A płyn ze sobą
Wystarczy mieć i akysz virusy
- 0 0
-
2020-08-10 16:18
(1)
Jak nie ma możliwości? Możliwości jest wiele. W plecaku butelka wody i mydło, 1 możliwość, 2 możliwość np po deszczu w tych dziurawych ulicach masz pełno kałuż, czyli tylko bierzesz mydło i 3 możliwość to podchodzisz do kierowcy stojącego na czerwonym by Ci popsikał spryskiwaczami na ręce i nie musisz mieć nic ze sobą. To tak na szybko 3 możliwości, gdybyś dał mi godzinę to bym Ci rozpisał na 4 kartki A4 :D
- 0 0
-
2020-08-10 18:46
Oczywiście. Mam w plecaku prysznic włącznie ze spływem i zbiornikiem wody szarej.
- 1 0
-
2020-08-10 12:18
Wg epidemiologów nie będzie drugiej fali, tylko ciągle jedna, ta sama, z róznym natężeniem w róznych miejscach, ale rosnąca. Dlatego zakrycie przycisków powinno pozostać, korki są drugorzędne.
- 2 1
-
2020-08-10 07:02
Brawo Gdansk. Chociaz jeden odważny kierowców się nie boi (14)
- 74 80
-
2020-08-10 07:28
A jeśli maja zniknąć (13)
to na stałe ! Te przyciski to dyskryminacja pieszych.Gdyby jeszcze zadziałały tak jak w Europie po5-10 sek. to można by było je "przeżyc" Ale u nas musi być zawsze "po polskiemu".Więc naciskasz to g... i czekasz około 2 minut ! A może zróbmy inaczej...przyciski dla kierowców !? Chcesz jechać , zatrzymaj się ,wysiądź, przyciśnij i poczekaj ! Szoferaki ! pasuje ?
- 25 18
-
2020-08-10 07:44
Proponuję jeszcze inaczej (2)
Zostawmy przyciski, ale niech będą ustawione pod pieszych. Wciskasz - idziesz. A nie wciskasz i liczysz na zbawienie.
- 13 2
-
2020-08-11 00:23
Auto albo 50 aut
Nie wyhamuje w 5 sekund do przejścia dla jednego janusza, to twój mokry sen, więc czekaj tą minutę i tyle
- 0 1
-
2020-08-10 08:05
wciskasz - wyskakują czarni z lektyką
i transportują cię cwałem po zebrze
- 12 4
-
2020-08-11 00:20
Ta
I dla jaśnie pana wychamuje cały ruch i stworzy korek, bo ciężko lewarowi postać minutę.
- 0 1
-
2020-08-10 07:37
(6)
Wyobrażasz sobie że na Grunwaldzkiej co 10-15 sekund zapala się zielone dla pieszych?
- 13 16
-
2020-08-10 07:56
No i co z tego ? (4)
Piesi przejda to pojedziesz.Niby dlaczego pieszy musi czekać a ty w samochodzie nie ???? W czym ty w samochodzie jesteś lepszy od pieszego ?
- 23 14
-
2020-08-10 18:42
Nie nie to nie o to chodzi.. ten kierowca tym żyje. ... bo jak przejedzie takie przejście to odwraca się i sprawdza jak długo świeci się zielone dla jego BRACI kierowców hahahaha
A gdy auta za nim nagle muszą znowu hamować to krzyczy do lusterka Nieeeeeeee- 3 0
-
2020-08-10 08:45
(1)
Hmmm przecież też muszę czekać?! Stojąc na lewoskręcie, czy wyjeżdżając z podporządkowanej też muszę swoje odstać.
- 9 14
-
2020-08-10 11:38
gdybyś zrezygnował z samochodu na krótkie odległości
być może traciłbyś generalnie mniej czasu na załatwienie spraw? Spróbuj np. hulajnogę elektryczną, jeśli boisz się, że na rowerze się spocisz lub zostaniesz uznany za ped**arza.
- 7 5
-
2020-08-10 11:09
W tym, ze samochód najwiecej spala przy ruszaniu.
Ty czekając, mniej zanieczyścisz środowisko, niż samochód.
- 8 8
-
2020-08-10 08:31
Do kogo ten apel, z tym trzeba się urodzić, wyobraznia to talent.
- 4 0
-
2020-08-10 08:29
Chodzi o to aby króliczka gonić a nie złapać.
- 2 1
-
2020-08-10 08:02
Super :) wprowadźmy przyciski dla Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia. Chcą jechać niech sobie przyciskają :) Jak mnie zaimponiłeś swą wysoką bezobjawową inteligencją....
- 8 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.