- 1 Wyłączali na noc ogrzewanie w blokach (310 opinii)
- 2 Chuligani zaatakowali rzeźbę w centrum Sopotu (131 opinii)
- 3 Kolejny pościg na ulicach Gdańska (96 opinii)
- 4 Nie chcesz czekać? Przyjdź z dzieckiem (296 opinii)
- 5 W Oliwie będą budować jak przed wojną (173 opinie)
- 6 Historia miasta w drewnianych wieszakach (79 opinii)
Kierowca autobusu stracił pracę po ataku na pasażerkę
Kierowca gdyńskiego autobusu stracił pracę po ataku na pasażerkę. Spór zaczął się od psa podróżującego bez kagańca, a zakończył rękoczynami. - W gdyńskiej komunikacji miejskiej nie ma miejsca na takie zachowanie. Ten kierowca już u nas nie pracuje, został także ukarany naganą z wpisem do akt. O tym co się stało, powiadomiliśmy policję - informuje ZKM Gdynia.
Według jego relacji spór zaczął się od tego, że pasażerka podróżowała z psem bez kagańca. Dyskusja szybko stała się gorąca, a zaraz po niej doszło do rękoczynów. W ich trakcie kierowca przewrócił pasażerkę na ziemię.
- Około godziny 16 kierowca PKA zaatakował pasażerkę w autobusie o nr bocznym 5832. Doczepił się, że mały piesek nie ma kagańca, potem zaczął ją wyrzucać z autobusu, a na końcu gdy go odepchnęła, rzucił na glebę i gdyby w autobusie nie było ludzi, którzy krzyczeli aby ją zostawił, to by ją pobił. Widać było, że kierowca celowo wszczął awanturę.
Incydent w autobusie (97 opinii)
Relacja świadka zamieszczona w Raporcie z Trójmiasta trafiła do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (organizatora transportu miejskiego) oraz Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej (przewoźnika i pracodawcy kierowcy biorącego udział w zdarzeniu).
Nagranie z monitoringu potwierdziło winę kierowcy
Analizie została poddana zarówno relacja świadka, jak i notatka służbowa sporządzona przez kierowcę.
Wątpliwości rozwiało nagranie z zabezpieczonego monitoringu. Samo nagranie to wyłącznie zapis obrazu (bez dźwięku), ale to wystarczyło, by relację naszego czytelnika uznać za wiarygodną.
Kierowca ukarany naganą i zwolniony
W piątek po południu ZKM poinformował o rozwiązaniu umowy z kierowcą. Sprawą zajęła się też policja.
- W gdyńskiej komunikacji miejskiej nie ma miejsca na takie zachowanie. Ten kierowca już u nas nie pracuje, został także ukarany naganą z wpisem do akt. O tym co się stało, powiadomiliśmy policję - informuje Marcin Gromadzki, rzecznik prasowy ZKM w Gdyni.
Jak dodaje, zarówno spółka PKA jak i ZKM przepraszają pasażerkę biorącą udział w zdarzeniu oraz inne osoby, które były świadkami zachowania kierowcy.
- Dokładamy wielu starań, aby pasażerowie podróżujący gdyńską komunikacją miejską czuli się bezpieczni. Takie sytuacje są niedopuszczalne - podkreśla Gromadzki.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2022-12-09 22:16
Bez przesady (45)
Przede wszystkim kobieta nie powinna sie znalezc w tym autobusie z psem bez kaganca i mega to jest dziwne ze sie do takich powaznych spraw nie przywiazuje wagi, osobiscie mialam ostatnio przyjmnosc z psem rasy pitbull ktorego pan sie ochoczo przechadzal a ja drzalam jak przechodzilam - nie sadze aby tak surowa kara byla konieczna - ten kierowca to na pewno czlowiek nie pies
- 721 231
-
2022-12-09 22:25
paranoja (4)
gdyby z psem byly problemy znecano by sie nad tym panem kierowca nie nad ta pania ze na to pozwolil - a czlowiek za kierownica nie powinien miec takich stresow - mysle ze odpowiednie osoby powinny sie zastanowic nad kara ktora wymierzono temu czlowiekowi
- 75 25
-
2022-12-11 14:01
stop przemocy psiarzy!!! (3)
Gdy idzie damulka choćby z najmniejszym psem bez smyczy, a piesek do mnie podbiega, wymierzam mu tak silny kop, żeby zdecydowanie wiedział, że nie zgadzam się aby traktował mnie jak swoją maskotkę do wycierania nosa!
- 9 11
-
2022-12-11 15:55
(1)
Ty niedobry "człowieku" kiedyś Ciebie też ktoś kopnie
- 4 8
-
2022-12-13 11:20
Jak będzie wycierał swoje brudy
o czyjeś ciuchy, to jest takie ryzyko.
- 1 0
-
2022-12-12 09:33
To lepiej żebym cię nie spotkał bo byś sam odczuł te kopy kozaku
- 3 1
-
2022-12-09 23:47
froterka to nie pitbull (5)
jednym ruchem ręki człowiek może zgnieść takie małe stworzenie
- 21 32
-
2022-12-10 00:59
(2)
Samym ugryzieniem nogi nie urwie, ale może zarazić jakimś paskudztwem. Dlatego małe i duże psy powinny mieć kaganiec. Tak też jest w regulaminie. Jeżeli ktoś nie stosuje się do regulaminu nie musi przecież korzystać z transportu publicznego.
- 96 23
-
2022-12-10 14:29
skoro nie skasujesz biletu zgodnie z regulaminem, to nie zdziw się, jeśli Cię przyglebią... (1)
- 11 7
-
2022-12-10 17:21
Folwarczna mentalność dominuje
Zaraz zarządacie kary śmierci za jazdę z małym pieskiem
na miejscu matki z dzieckiem- 15 16
-
2022-12-10 09:13
Mogła go poszczuc tym kanarkiem
- 10 4
-
2022-12-10 20:36
Wiarygodny świadek?
Nie ma pojazdu o numerze 5832. Na oko wydaje się, że racja __formalna__ była po stronie kierowcy i dysponował rozwiązaniem w postaci odmowy dalszego wykonania kursu aż do momentu dostosowania się pasażerki do regulaminu lub opuszczenia przez nią pojazdu. Zachowanie trudno ocenić, nie będąc świadkiem, ani nie znając nagrania. Musiało to wyglądać
Nie ma pojazdu o numerze 5832. Na oko wydaje się, że racja __formalna__ była po stronie kierowcy i dysponował rozwiązaniem w postaci odmowy dalszego wykonania kursu aż do momentu dostosowania się pasażerki do regulaminu lub opuszczenia przez nią pojazdu. Zachowanie trudno ocenić, nie będąc świadkiem, ani nie znając nagrania. Musiało to wyglądać bardzo jednoznacznie, skoro zdecydowano o tak drakońskiej karze. Raczej trzeba mieć na to mocne dowody, ponieważ zwolniony ma ewentualnie ścieżkę prawną w sądzie pracy.
- 8 4
-
2022-12-10 07:31
Bez przesady? Serio? (10)
Chciałaby Pani zostać podzarpana przez narwanego kierowcę autobusu i rzucona na ziemię? Oczywiście to racja, regulamin to regulamin, pies ma mieć zabezpieczony pyszczek w trakcie podróży komunikacją miejską. Z tym, że tutaj mowa jest o psie, który waży może ze 2 kg, a Pani porównuje go do pitbulla.. Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania
Chciałaby Pani zostać podzarpana przez narwanego kierowcę autobusu i rzucona na ziemię? Oczywiście to racja, regulamin to regulamin, pies ma mieć zabezpieczony pyszczek w trakcie podróży komunikacją miejską. Z tym, że tutaj mowa jest o psie, który waży może ze 2 kg, a Pani porównuje go do pitbulla.. Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania kierowcy, żadne stresy, żadne nerwy. Jeśli ktoś nie umie zapanować nad sobą, nie powinien mieć styczności z ludźmi. A jeśli do tego posługuje się kilkutonową bronią, jaką jest autobus, to jesteśmy o krok od tragedii.
- 66 67
-
2022-12-10 10:38
(6)
Ale tu jest napisane, że to ona najpierw do odepnęła. Poza tym - co za różnica, czy ugryzie mnie york czy pitbull? Nie chcę być gryziona nawet przez mysz.
- 66 19
-
2022-12-10 13:20
York nie ma szczękościsku, jego ugryzienie jest nieporównywalne
Do siły ugryzienia przez pitbulla.
Poza tym pitbull , jak już chwyci to nie odpuszcza- 12 16
-
2022-12-10 13:34
Gdybym miał wybór wolałbym być ugryziony przez yorka... różnica jednak jest. Nikt nie neguje obowiązku zakładania psom kagańca, tu chodzi o nieadekwatną reakcję. Czy zgodzilibyście się, np. żeby wasze dziecko zostało spałowane i skute w kajdanki za rzucenie papierka. Czy wtedy też tłumaczylibyście, że przecież papierków nie wolno rzucać, więc wszystko jest ok. Kobieta nie dopełniła obowiązków, ale taki gość nie powinien tam pracować.
- 16 8
-
2022-12-11 00:33
(2)
Chryste, co za dziwaczna argumentacja. Po pierwsze, zapewne go odepchnęła w odpowiedzi na próbę siłowego wyprowadzenia z autobusu, do czego kierowca uprawnień nie ma. I nie, kierowca nie może rzucać na glebę. Po drugie, wolałbym jednak yorka. Pitbull może skruszyć kości, york co najwyżej lekko zrani.
- 7 4
-
2022-12-11 12:06
jasne, mamy wytłumaczenie: "najwyżej lekko zrani". (1)
Nie życzę sobie być zraniona przez jakiekolwiek stworzenie w autobusie. I tyle w temacie.
- 4 3
-
2022-12-12 15:03
Vv
To nie jeździj autobusami
- 0 2
-
2022-12-12 15:02
Cc
To zacznij jeździć taksówkami
- 0 0
-
2022-12-10 13:16
No właśnie takie myślenie przecież to mały pies a później biega taki oczywiście bez smyczy, ujada jak szalony i denerwuje wszystkie inne psy. Pies to pies - każdego obowiązują zasady i tyle.
- 26 3
-
2022-12-10 14:46
Co za różnica - zniszczone ubranie, ból, i przede wszystkim ryzyko zarażenia jakimś syfem, ewentualne zastrzyki p. wściekliźnie i stracony czas. Czy to jamnik, york czy pitbull - kaganiec bezdyskusyjnie albo wypad na piechotę z autobusu.
- 19 4
-
2022-12-11 12:04
nic nie uspraiwedliwia jazdy z psem bez kagańca. Ta pani powinna wysiąść z autobusu po zwróceniu uwagi.
- 8 2
-
2022-12-10 09:12
Co na to Lisicki? (2)
- 0 4
-
2022-12-10 10:29
Nic , a co ma na to?
- 0 1
-
2022-12-10 14:31
lisiczki?
- 0 1
-
2022-12-10 09:32
Generalnie niektórzy psiarze mają nie po kolei w głowie (5)
Chodzą z dużymi psami po galeriach, idą z dużym psem do restauracji i nie biorą w ogóle pod uwagę, że ktoś może być uczulony na sierść lub po prostu bać się takiego psa. Najwyższy czas, aby zrobić z tym porządek.
- 59 20
-
2022-12-10 10:47
(2)
oberwać psa z sierści ? Bo masz uczulenie?! Moze powinieneś iść do alergologa i wydać kase na lekarstwa ?
- 11 36
-
2022-12-10 13:41
Tak, powodzenia. U alergologa już byłem - wróżenie z fusów. Nie wiedział którą alergię wybrać nawet po badaniach. (1)
- 1 3
-
2022-12-11 00:34
No to jesteś uczulony na sierść czy na nie wiadomo co?
- 2 0
-
2022-12-10 11:02
(1)
Jeżeli restauracja przyjmuje psiarzy, a taki układ Tobie nie pasuje to domyśl się co trzeba zrobić...
- 17 7
-
2022-12-10 13:25
Jak pies podejdzie do mojego stolika prysnąć mu gazem pieprzowym w nos. Działa bardzo skutecznie na intruza.
- 11 3
-
2022-12-10 09:51
Najśmieszniejsze że gdyby zamiast kobiety był to mężczyzna (4)
To nikt w tym autobusie by nie zareagował, a nawet pewnie jakaś pochwała by się znalazła. Niestety większość białorycerzyków to by się nawet kobiecie pod nogi podłożyło w zamian za spojrzenie.
- 25 6
-
2022-12-10 10:39
(2)
Idę o zakład, że jesteś fanem konfederacji, no nie może być inaczej!
- 6 17
-
2022-12-10 10:58
to przegrałes bo mało kto popiera takich bezmózgowców z konfederacji (1)
- 14 4
-
2022-12-10 13:22
Ciekawe
To gdzie wg Ciebie są pełnomózgowcy?
- 2 0
-
2022-12-11 00:35
Stawiam wypłatę przeciw orzechom, że gdyby to był mężczyzna, to pan kierowca by nie był taki wyrywny.
- 4 2
-
2022-12-10 09:53
Ach ty biedny Czlowieku
- 0 2
-
2022-12-10 12:02
Serio?
Pobicie pasażera przez kierowcę nie usprawiedliwia zwolnienia ? Jprdl. Zamiast rzucać się na kobietę powinien dzwonić na pały.
- 23 2
-
2022-12-10 14:45
Ty nie powinieneś znaleźć się na świecie, ale jakoś twoich rodziców za to nikt nie bije
- 0 1
-
2022-12-10 14:55
Kiedy chcecie zobaczyc czlowieka z pitbullem
To polecam okolice u7 ok 8.20 8.30 wraca pan z pitbullem ktory idzie luzem nie ma ani smyczy o kagancu nie wspominajac. Kiedy pies jest na wysokosci przystanku przy parku wlasciciel jest juz za pasami przy u7 i tak codziennie.
- 4 0
-
2022-12-11 00:21
Przede wszystkim to miał miejsce atak,napaść na kobietę...
- 1 3
-
2022-12-11 02:55
Zachowanie kierowcy
Sprawa jest prosta. Kierowca nie miał prawa się tak zachować. Powinien wyłączyć silnik, oznajmić tej pani jaki paragraf narusza i co za to grozi kierowcy jeśli nie zareaguje i poprosić o opuszczenie pojazdu. W przypadku braku reakcji poinformować pasażerów że wzywa policję i do tego czasu autobus nie pojedzie. Wtedy pani dostałaby mandat a kierowca
Sprawa jest prosta. Kierowca nie miał prawa się tak zachować. Powinien wyłączyć silnik, oznajmić tej pani jaki paragraf narusza i co za to grozi kierowcy jeśli nie zareaguje i poprosić o opuszczenie pojazdu. W przypadku braku reakcji poinformować pasażerów że wzywa policję i do tego czasu autobus nie pojedzie. Wtedy pani dostałaby mandat a kierowca dalej by pracował. Jeśli zachował się tak, jak się zachował - to może dobrze że w takiej sytuacji pokazał że puściły mu nerwy a nie w gorszej - gdyby na przykład staranował jakiś samochód którego kierowca mu zajechał drogę czy coś podobnego.
- 7 1
-
2022-12-11 18:00
Skoro pasażerka została już przeproszona, to powinna przyjąć mandat za brak kagańca/smyczy.
- 6 0
-
2022-12-12 14:57
Skoro nie była pani na miejscu zdarzenia to po co pani komentuje piesek był rasy terier i był mały i nie groźny więc po co te
- 0 0
-
2022-12-12 15:26
Piesek
Pani miała małego pieska więc kaganiec nie jest aż tak bardzo potrzebny, zachowanie kierowcy było naganne i jak dla mnie reakcja firmy prawidłowa.
- 2 2
-
2022-12-09 17:16
Pies powinien (61)
Pies powinien mieć kaganiec. Kierowca powinien nie ruszać z miejsca tylko wezwać straż miejska albo policję. Psiarze strasznie się awanturują. Regulamin to regulamin i pies ma być w kagańcu
- 1511 164
-
2022-12-09 17:28
powinien powiedziec, ze nie pojedzie tak dlugo, jak ona nie wysiadzie lub nie zalozy psu kaganca. Reszte by zalatwili (15)
pozostali pasazerowie i to dosyc szybko, pani by wyszla dobrowolnie
- 212 10
-
2022-12-09 18:04
(5)
Nic by nie zrobili tylko by siedzieli i czekali, niektórzy by tylko pod nosem komentowali albo wołali do kierowcy żeby jechał albo do babki żeby wyszła część by wyszła i czekala na następny autobus,widziałem kilka podobnych sytuacji z psem czy z rowerem i wózkiem i zawsze jest ten sam schemat zachowań
- 72 9
-
2022-12-09 18:12
(2)
Z rowerem nie jeździ się komunikacją publiczną.
- 42 62
-
2022-12-09 22:05
To zajrzyj do regulaminu
- 14 9
-
2022-12-09 22:05
Bez mózgu się nie komentuje
- 26 5
-
2022-12-10 09:46
Ona też by nie pojechała (1)
W innym kraju byłem świadkiem, jak delikwentka łamiąca jakiś przepis wytrzymała 5 minut, nim sama wysiadła. Kierowca był cierpliwy. Ja zaciekawiony.
- 21 0
-
2022-12-10 14:33
czyli można zachować się elegancko?
- 4 0
-
2022-12-10 13:25
Z małym pieskiem ? (5)
Czytaj uważnie, było wyraźnie napisane, że to był mały piesek ( czyli rasy niewielkiej) .
Takie pieski nie mają instynktu zabójcy jak np amstaf czy pitbull- 4 27
-
2022-12-10 13:43
Nieistotne. Łapie za nogawkę a to problem.
- 21 0
-
2022-12-10 14:48
Nie obchodzi mnie co myśli pies, mam to gdzieś.
- 10 0
-
2022-12-11 08:53
ale ukąsić w nogę mogą
- 2 0
-
2022-12-12 08:28
ale zęby mają i mogą twojemu bąblowi odgryźć nos
- 0 0
-
2022-12-13 13:32
Ciekawe,
bo wedle badań temperamnetów psów z 2021 roku najbardziej agresywną (czyli mająca agresywny charakter) rasą jest .... chihuahua, na drugim miejscu jest jamnik a na trzecim chowchow. Rotwailer jest na 6, staffik (pitbullterier) jest na 9 miejscu, nawet dalmatyńczyk (5) owczaresk niemiecki (8) czy jack russel terrier (7) są bardziej aresywne
bo wedle badań temperamnetów psów z 2021 roku najbardziej agresywną (czyli mająca agresywny charakter) rasą jest .... chihuahua, na drugim miejscu jest jamnik a na trzecim chowchow. Rotwailer jest na 6, staffik (pitbullterier) jest na 9 miejscu, nawet dalmatyńczyk (5) owczaresk niemiecki (8) czy jack russel terrier (7) są bardziej aresywne
Nie powielaj sterotypów. To że pies jest silny nie znaczy że jest agresywny. Rzecz jasna temperamet nie ozancza jeszcze poziomu zagrożenia. Najgroźniejszy w psach jest właściciel - to on musi nad psem panowac.- 0 0
-
2022-12-10 14:33
krótko pisząc - kierowca słabo wyszkolony (1)
- 3 1
-
2022-12-11 08:54
raczej nie potrafił się opanować
- 3 0
-
2022-12-11 08:58
po takiej "akcji" pani będzie już zawsze zakładać psu namordnik ,a facet bez problemu znajdzie pracę w transporcie bo kierowcy z
i przejdzie jej ochota do "stawiania się
- 1 1
-
2022-12-09 17:39
(17)
Jesli jest maly nie musi
- 24 125
-
2022-12-09 17:59
Musi - regulamin korzystania z komunikacji publicznej (13)
- 92 7
-
2022-12-09 18:48
(12)
regulami mowi ze musi ok ale jak nie ma takiego kaganca wystarczy smycz i zaswiadczenie ze pies posiada szczepienie przeciw wsciekliznie
- 6 97
-
2022-12-09 18:57
(9)
Jak nie ma kagańca to nie wieziesz go komunikacją miejską tylko idziesz pieszo. Nawet dla najmniejszych ras psów świata istnieją kagańce.
- 91 12
-
2022-12-09 19:10
załóż kaganiec pekińczykowi (8)
- 10 62
-
2022-12-09 19:32
Masz pekińczyka
Nie jedziesz autobusem , proste.
- 77 8
-
2022-12-09 19:33
(5)
O to to. To samo mówił mi mój partner, który przez 15 lat miał pekińczyka. Wszystkie płaskopyszczne psy nie mają możliwości noszenia kagańca.
- 9 46
-
2022-12-09 19:58
(1)
Dla pekińczyka masz na Allegro kagańce Grande Finale za 20zł i BabuPet za 53zł. Czyli jednak jest możliwość założenia kagańca psom płaskopyszcznym.
- 56 4
-
2022-12-09 22:21
Lub maskę Hannibala Lectera
- 25 4
-
2022-12-09 20:32
pekinczyk to jest karykatura psa a nie pies. tak na marginesie.
- 46 8
-
2022-12-10 08:42
Obejrzyj film ,,Milczenie owiec" tam główny bohater chodził w kagańcu. Inny film miał tytuł lot skazańców z Nicolasem
Cejczem, gdzie jeden z przestępców był w kagańcu.- 2 1
-
2022-12-10 13:44
To nie masz możliwości jazdy - proste.
- 1 0
-
2022-12-09 20:29
Wieziesz psa w kontenerku i po kłopocie.
- 43 1
-
2022-12-09 19:02
Jak nie ma kagańca, to w pojemniku podróżnym. HOWGH
- 58 2
-
2022-12-09 19:02
Ma być kaganiec albo pojemnik jak dla kota.
To wejdź sobie na internetową stronę ZKM i przeczytaj regulamin!
- 51 2
-
2022-12-09 18:37
Bzdury piszesz,mialam pinczera pinczera i musial mieć kaganiec,dla malych piesków też są kagance
- 62 4
-
2022-12-09 18:44
zgadzam sie
- 15 2
-
2022-12-09 22:19
Każdy pies musi
- 17 3
-
2022-12-09 17:48
(7)
No i w jaki sposób to usprawiedliwia zachowanie kierowcy? Absolutnie Żaden!
- 25 45
-
2022-12-09 18:01
(5)
Jeśli próbował ją usunąć z autobusu, a ona go siłą odepchnęła, no to odruchowo zadziałał. Babka wszczęła awanturę, a chłop ponosi konsekwencje.
- 89 18
-
2022-12-09 18:45
(3)
kierowca nie ma prawa tknac i robic awantury od tego sa sluzby niech zlosc robi na swojej rodzinie a na bezbronnej kobiecie
- 19 48
-
2022-12-09 19:02
Ale wściekłe baby z psami mają prawo popychać kierowców ile zechcą?
- 81 10
-
2022-12-09 20:00
Ale to pasażerka pierwsza tknęła kierowcę, który na szczęście się obronił
nie ma to jak robić victim blaming. Tutaj ofiarą pierwszego ataku był kierowca a nie pasażerka.
- 60 6
-
2022-12-10 13:45
Kobiety nie są takie bezbronne. Często same atakują bo wiedzą że są nietykalne.
- 12 1
-
2022-12-11 00:41
Problem polega na tym, że kierowca nie może na siłę usuwać pasażerów z autobusu. Skoro zwolniono go dyscyplinarnie, to nagranie musiało być jednoznaczne. Tu nie ma o czym dyskutować.
- 0 0
-
2022-12-09 18:46
W taki ze został zaatakowany i jej oddał! Proste
- 42 6
-
2022-12-09 18:31
Nie psiarze
Tylko Kewiny i Grażyny, takie jak ty
- 9 11
-
2022-12-09 18:42
(1)
nie na wszystkie male psy sa kagance ja mam malego i kaganca nie mam a jak jade autobusem i jest kontrola nie mam problemu mam go na smyczy i woze ksiazeczke z aktualna karta szczepien przeciw wsciekliznie i to wystarczy ale nie raz widze jak jezdza z duzymi psami i nie maja kaganca i do tego agresywny ludzie sie boja ale nikt uwagi nie zwraca i prosze nie nazywac nas psiarzy bo znajdzie sie ktos kto Panu nalozy kaganiec aby Pan tak nie szczekal pozdrawiam serdecznie
- 12 61
-
2022-12-09 19:03
To zamów sobie mały kaganiec z Allegro!
- 37 4
-
2022-12-09 19:12
Nie zesłaj się.
- 2 7
-
2022-12-09 20:15
Mam chihuahuę, co mam jej założyć? Gumkę recepturkę? (4)
- 6 34
-
2022-12-09 20:29
Włóż do kieszeni. Nikt nie zauważy.
- 36 2
-
2022-12-09 22:00
Przewiez jakby była szczurem, w kontenerku
- 19 5
-
2022-12-09 22:54
Do pudła go włóż
- 10 3
-
2022-12-09 23:26
Kaganiec dla chihuahuy kosztuje 8,49zł
- 19 3
-
2022-12-09 20:51
wcale sie kierowcy nie dziwie
- 23 9
-
2022-12-09 21:42
(4)
W POLSce caly czas wchodzą nowe absurdalne przepisy,utrudniające życie ludziom.A taki ważny przepis jak obowiązkowy kaganiec dla każdego wyprowadzanego psa jakoś nie wchodzi.Tyle było przypadkow pogryzień,idąc po lesie w Gdyni pełno pospuszczanych dużych jak i malych psow bez kagańcow.Zrobcie w końcu coś z tym ,bo dojdzie do jakiejś tragedi.Za
W POLSce caly czas wchodzą nowe absurdalne przepisy,utrudniające życie ludziom.A taki ważny przepis jak obowiązkowy kaganiec dla każdego wyprowadzanego psa jakoś nie wchodzi.Tyle było przypadkow pogryzień,idąc po lesie w Gdyni pełno pospuszczanych dużych jak i malych psow bez kagańcow.Zrobcie w końcu coś z tym ,bo dojdzie do jakiejś tragedi.Za brak kagańca powinien być od razu mandat 0d 1000 zl wzwyż,może w końcu nauczyło by to niektorych kultury.Przecież strach do lasu wchodzić ,a z dzieckiem już calkiem.
- 31 9
-
2022-12-10 07:37
Ojoj
To nie wchodź.
- 4 11
-
2022-12-10 09:16
(2)
Faktycznie strach. Ja np najbardziej boję się yorków i tych małych białych puchatych piesków. Drżę o życie jak wchodzę do lasu. Jeszcze mnie jakiś zagryzie gdy schylę się po grzyba
- 3 13
-
2022-12-11 00:39
(1)
Tyle minusów na taki fajny komentarz. W lesie spotkałem różne psy biegające luzem. Problemem były raczej te duże, typu rottweiler czy pitbull. Yorka mogę posłać nogą na dziesięć metrów, więc żadne to zagrożenie.
- 0 1
-
2022-12-11 13:29
Posłanie yorka nogą na dziesięć metrów jest znęcaniem się nad zwierzętami za co grożą 3 lata więzienia.
- 0 1
-
2022-12-10 09:11
(1)
Widziales kiedyś maltańczyka albo yorka z kagańcem? Już bez przesady. Takiego pieska właściciel jest w stanie przypilnować bez kagańca. Z drugiej strony może ten kierowca miał jakąś życiową tragedię i potrzebuje odpoczynku i dojścia do siebie. Bądźmy ludźmi dla wszystkich. Regulaminy to nie wszystko. Najważniejszy jest człowiek. Mamy trudne, nerwowe czasy. Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku.
- 3 18
-
2022-12-10 12:54
Te małe g....na to sam hałas i agresja !
- 8 1
-
2022-12-10 09:36
Komunikat (1)
Proszę założyć kaganiec jeśli nie to proszę opuścić pojazd. Mili pasażerowie przez tego pasażera z psem co nie chce opuścić pojazdu nie pojedziemy dalej.
- 15 1
-
2022-12-10 14:36
genialne, ale dlaczego przewoźnik tego nie naucza?
- 2 0
-
2022-12-10 01:41
Ankieta Kijowa (3)
Moim zdaniem każdy jak idzie w takie bardziej zatłoczone miejsca z psem to powinien mieć kaganiec. Są miejsca i każdy wie jak wyjdzie że swoim spokojnym psem nic się nie stanie. Ale do autobusu czy innego trajtka bez kaganca? No nie
- 401 34
-
2022-12-10 08:42
(2)
Nie twoim zdaniem, takie sa przepisy i nie rozumiem tej całej dyskusji, powinno sie leczyc właścicieli psów, którzy uważają, że psu wolno tyle samo co człowiekowi P.S. sama mam psa i nigdy nie wsiadłabym do autobusu/tramwaju czy innego pojazdu publicznego z psem bez kagańca
- 16 0
-
2022-12-10 10:47
(1)
Proponuje również oberwać psa z sierści, bo jesteś uczulony :)
- 1 7
-
2022-12-12 13:31
on jest może i uczulony ale na twoją głupotę
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.