- 1 Podejrzany o morderstwo w Jagatowie zatrzymany (94 opinie)
- 2 Mężczyzna spadł z klifu w Orłowie (85 opinii)
- 3 Podejrzany o morderstwo może być groźny (162 opinie)
- 4 Koniec pętli pod oknami mieszkańców (79 opinii)
- 5 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (388 opinii)
- 6 Lotnisko zarabia najwięcej w historii (152 opinie)
Kierowca autobusu stracił pracę po ataku na pasażerkę
Kierowca gdyńskiego autobusu stracił pracę po ataku na pasażerkę. Spór zaczął się od psa podróżującego bez kagańca, a zakończył rękoczynami. - W gdyńskiej komunikacji miejskiej nie ma miejsca na takie zachowanie. Ten kierowca już u nas nie pracuje, został także ukarany naganą z wpisem do akt. O tym co się stało, powiadomiliśmy policję - informuje ZKM Gdynia.
Według jego relacji spór zaczął się od tego, że pasażerka podróżowała z psem bez kagańca. Dyskusja szybko stała się gorąca, a zaraz po niej doszło do rękoczynów. W ich trakcie kierowca przewrócił pasażerkę na ziemię.
- Około godziny 16 kierowca PKA zaatakował pasażerkę w autobusie o nr bocznym 5832. Doczepił się, że mały piesek nie ma kagańca, potem zaczął ją wyrzucać z autobusu, a na końcu gdy go odepchnęła, rzucił na glebę i gdyby w autobusie nie było ludzi, którzy krzyczeli aby ją zostawił, to by ją pobił. Widać było, że kierowca celowo wszczął awanturę.
Incydent w autobusie (97 opinii)
Relacja świadka zamieszczona w Raporcie z Trójmiasta trafiła do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni (organizatora transportu miejskiego) oraz Przedsiębiorstwa Komunikacji Autobusowej (przewoźnika i pracodawcy kierowcy biorącego udział w zdarzeniu).
Nagranie z monitoringu potwierdziło winę kierowcy
Analizie została poddana zarówno relacja świadka, jak i notatka służbowa sporządzona przez kierowcę.
Wątpliwości rozwiało nagranie z zabezpieczonego monitoringu. Samo nagranie to wyłącznie zapis obrazu (bez dźwięku), ale to wystarczyło, by relację naszego czytelnika uznać za wiarygodną.
Kierowca ukarany naganą i zwolniony
W piątek po południu ZKM poinformował o rozwiązaniu umowy z kierowcą. Sprawą zajęła się też policja.
- W gdyńskiej komunikacji miejskiej nie ma miejsca na takie zachowanie. Ten kierowca już u nas nie pracuje, został także ukarany naganą z wpisem do akt. O tym co się stało, powiadomiliśmy policję - informuje Marcin Gromadzki, rzecznik prasowy ZKM w Gdyni.
Jak dodaje, zarówno spółka PKA jak i ZKM przepraszają pasażerkę biorącą udział w zdarzeniu oraz inne osoby, które były świadkami zachowania kierowcy.
- Dokładamy wielu starań, aby pasażerowie podróżujący gdyńską komunikacją miejską czuli się bezpieczni. Takie sytuacje są niedopuszczalne - podkreśla Gromadzki.
Miejsca
Opinie (799) ponad 50 zablokowanych
-
2022-12-09 22:16
Opinia wyróżniona
Bez przesady (45)
Przede wszystkim kobieta nie powinna sie znalezc w tym autobusie z psem bez kaganca i mega to jest dziwne ze sie do takich powaznych spraw nie przywiazuje wagi, osobiscie mialam ostatnio przyjmnosc z psem rasy pitbull ktorego pan sie ochoczo przechadzal a ja drzalam jak przechodzilam - nie sadze aby tak surowa kara byla konieczna - ten kierowca to na pewno czlowiek nie pies
- 732 233
-
2022-12-12 15:26
Piesek
Pani miała małego pieska więc kaganiec nie jest aż tak bardzo potrzebny, zachowanie kierowcy było naganne i jak dla mnie reakcja firmy prawidłowa.
- 2 2
-
2022-12-12 14:57
Skoro nie była pani na miejscu zdarzenia to po co pani komentuje piesek był rasy terier i był mały i nie groźny więc po co te
- 0 0
-
2022-12-11 18:00
Skoro pasażerka została już przeproszona, to powinna przyjąć mandat za brak kagańca/smyczy.
- 6 0
-
2022-12-11 02:55
Zachowanie kierowcy
Sprawa jest prosta. Kierowca nie miał prawa się tak zachować. Powinien wyłączyć silnik, oznajmić tej pani jaki paragraf narusza i co za to grozi kierowcy jeśli nie zareaguje i poprosić o opuszczenie pojazdu. W przypadku braku reakcji poinformować pasażerów że wzywa policję i do tego czasu autobus nie pojedzie. Wtedy pani dostałaby mandat a kierowca
Sprawa jest prosta. Kierowca nie miał prawa się tak zachować. Powinien wyłączyć silnik, oznajmić tej pani jaki paragraf narusza i co za to grozi kierowcy jeśli nie zareaguje i poprosić o opuszczenie pojazdu. W przypadku braku reakcji poinformować pasażerów że wzywa policję i do tego czasu autobus nie pojedzie. Wtedy pani dostałaby mandat a kierowca dalej by pracował. Jeśli zachował się tak, jak się zachował - to może dobrze że w takiej sytuacji pokazał że puściły mu nerwy a nie w gorszej - gdyby na przykład staranował jakiś samochód którego kierowca mu zajechał drogę czy coś podobnego.
- 7 1
-
2022-12-11 00:21
Przede wszystkim to miał miejsce atak,napaść na kobietę...
- 1 3
-
2022-12-10 14:55
Kiedy chcecie zobaczyc czlowieka z pitbullem
To polecam okolice u7 ok 8.20 8.30 wraca pan z pitbullem ktory idzie luzem nie ma ani smyczy o kagancu nie wspominajac. Kiedy pies jest na wysokosci przystanku przy parku wlasciciel jest juz za pasami przy u7 i tak codziennie.
- 4 0
-
2022-12-10 14:45
Ty nie powinieneś znaleźć się na świecie, ale jakoś twoich rodziców za to nikt nie bije
- 0 1
-
2022-12-10 12:02
Serio?
Pobicie pasażera przez kierowcę nie usprawiedliwia zwolnienia ? Jprdl. Zamiast rzucać się na kobietę powinien dzwonić na pały.
- 23 2
-
2022-12-10 09:51
Najśmieszniejsze że gdyby zamiast kobiety był to mężczyzna (4)
To nikt w tym autobusie by nie zareagował, a nawet pewnie jakaś pochwała by się znalazła. Niestety większość białorycerzyków to by się nawet kobiecie pod nogi podłożyło w zamian za spojrzenie.
- 25 6
-
2022-12-11 00:35
Stawiam wypłatę przeciw orzechom, że gdyby to był mężczyzna, to pan kierowca by nie był taki wyrywny.
- 4 2
-
2022-12-10 10:39
(2)
Idę o zakład, że jesteś fanem konfederacji, no nie może być inaczej!
- 6 17
-
2022-12-10 10:58
to przegrałes bo mało kto popiera takich bezmózgowców z konfederacji (1)
- 14 4
-
2022-12-10 13:22
Ciekawe
To gdzie wg Ciebie są pełnomózgowcy?
- 2 0
-
2022-12-10 09:53
Ach ty biedny Czlowieku
- 0 2
-
2022-12-10 09:32
Generalnie niektórzy psiarze mają nie po kolei w głowie (5)
Chodzą z dużymi psami po galeriach, idą z dużym psem do restauracji i nie biorą w ogóle pod uwagę, że ktoś może być uczulony na sierść lub po prostu bać się takiego psa. Najwyższy czas, aby zrobić z tym porządek.
- 61 20
-
2022-12-10 11:02
(1)
Jeżeli restauracja przyjmuje psiarzy, a taki układ Tobie nie pasuje to domyśl się co trzeba zrobić...
- 17 7
-
2022-12-10 13:25
Jak pies podejdzie do mojego stolika prysnąć mu gazem pieprzowym w nos. Działa bardzo skutecznie na intruza.
- 11 3
-
2022-12-10 10:47
(2)
oberwać psa z sierści ? Bo masz uczulenie?! Moze powinieneś iść do alergologa i wydać kase na lekarstwa ?
- 11 36
-
2022-12-10 13:41
Tak, powodzenia. U alergologa już byłem - wróżenie z fusów. Nie wiedział którą alergię wybrać nawet po badaniach. (1)
- 1 3
-
2022-12-11 00:34
No to jesteś uczulony na sierść czy na nie wiadomo co?
- 2 0
-
2022-12-10 09:12
Co na to Lisicki? (2)
- 0 4
-
2022-12-10 14:31
lisiczki?
- 0 1
-
2022-12-10 10:29
Nic , a co ma na to?
- 0 1
-
2022-12-10 07:31
Bez przesady? Serio? (10)
Chciałaby Pani zostać podzarpana przez narwanego kierowcę autobusu i rzucona na ziemię? Oczywiście to racja, regulamin to regulamin, pies ma mieć zabezpieczony pyszczek w trakcie podróży komunikacją miejską. Z tym, że tutaj mowa jest o psie, który waży może ze 2 kg, a Pani porównuje go do pitbulla.. Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania
Chciałaby Pani zostać podzarpana przez narwanego kierowcę autobusu i rzucona na ziemię? Oczywiście to racja, regulamin to regulamin, pies ma mieć zabezpieczony pyszczek w trakcie podróży komunikacją miejską. Z tym, że tutaj mowa jest o psie, który waży może ze 2 kg, a Pani porównuje go do pitbulla.. Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania kierowcy, żadne stresy, żadne nerwy. Jeśli ktoś nie umie zapanować nad sobą, nie powinien mieć styczności z ludźmi. A jeśli do tego posługuje się kilkutonową bronią, jaką jest autobus, to jesteśmy o krok od tragedii.
- 66 68
-
2022-12-11 12:04
nic nie uspraiwedliwia jazdy z psem bez kagańca. Ta pani powinna wysiąść z autobusu po zwróceniu uwagi.
- 9 2
-
2022-12-10 14:46
Co za różnica - zniszczone ubranie, ból, i przede wszystkim ryzyko zarażenia jakimś syfem, ewentualne zastrzyki p. wściekliźnie i stracony czas. Czy to jamnik, york czy pitbull - kaganiec bezdyskusyjnie albo wypad na piechotę z autobusu.
- 19 4
-
2022-12-10 13:16
No właśnie takie myślenie przecież to mały pies a później biega taki oczywiście bez smyczy, ujada jak szalony i denerwuje wszystkie inne psy. Pies to pies - każdego obowiązują zasady i tyle.
- 26 3
-
2022-12-10 10:38
(6)
Ale tu jest napisane, że to ona najpierw do odepnęła. Poza tym - co za różnica, czy ugryzie mnie york czy pitbull? Nie chcę być gryziona nawet przez mysz.
- 67 19
-
2022-12-12 15:02
Cc
To zacznij jeździć taksówkami
- 0 0
-
2022-12-11 00:33
(2)
Chryste, co za dziwaczna argumentacja. Po pierwsze, zapewne go odepchnęła w odpowiedzi na próbę siłowego wyprowadzenia z autobusu, do czego kierowca uprawnień nie ma. I nie, kierowca nie może rzucać na glebę. Po drugie, wolałbym jednak yorka. Pitbull może skruszyć kości, york co najwyżej lekko zrani.
- 7 4
-
2022-12-11 12:06
jasne, mamy wytłumaczenie: "najwyżej lekko zrani". (1)
Nie życzę sobie być zraniona przez jakiekolwiek stworzenie w autobusie. I tyle w temacie.
- 4 3
-
2022-12-12 15:03
Vv
To nie jeździj autobusami
- 0 2
-
2022-12-10 13:34
Gdybym miał wybór wolałbym być ugryziony przez yorka... różnica jednak jest. Nikt nie neguje obowiązku zakładania psom kagańca, tu chodzi o nieadekwatną reakcję. Czy zgodzilibyście się, np. żeby wasze dziecko zostało spałowane i skute w kajdanki za rzucenie papierka. Czy wtedy też tłumaczylibyście, że przecież papierków nie wolno rzucać, więc wszystko jest ok. Kobieta nie dopełniła obowiązków, ale taki gość nie powinien tam pracować.
- 16 8
-
2022-12-10 13:20
York nie ma szczękościsku, jego ugryzienie jest nieporównywalne
Do siły ugryzienia przez pitbulla.
Poza tym pitbull , jak już chwyci to nie odpuszcza- 12 16
-
2022-12-09 23:47
froterka to nie pitbull (5)
jednym ruchem ręki człowiek może zgnieść takie małe stworzenie
- 21 33
-
2022-12-10 20:36
Wiarygodny świadek?
Nie ma pojazdu o numerze 5832. Na oko wydaje się, że racja __formalna__ była po stronie kierowcy i dysponował rozwiązaniem w postaci odmowy dalszego wykonania kursu aż do momentu dostosowania się pasażerki do regulaminu lub opuszczenia przez nią pojazdu. Zachowanie trudno ocenić, nie będąc świadkiem, ani nie znając nagrania. Musiało to wyglądać
Nie ma pojazdu o numerze 5832. Na oko wydaje się, że racja __formalna__ była po stronie kierowcy i dysponował rozwiązaniem w postaci odmowy dalszego wykonania kursu aż do momentu dostosowania się pasażerki do regulaminu lub opuszczenia przez nią pojazdu. Zachowanie trudno ocenić, nie będąc świadkiem, ani nie znając nagrania. Musiało to wyglądać bardzo jednoznacznie, skoro zdecydowano o tak drakońskiej karze. Raczej trzeba mieć na to mocne dowody, ponieważ zwolniony ma ewentualnie ścieżkę prawną w sądzie pracy.
- 8 4
-
2022-12-10 09:13
Mogła go poszczuc tym kanarkiem
- 10 4
-
2022-12-10 00:59
(2)
Samym ugryzieniem nogi nie urwie, ale może zarazić jakimś paskudztwem. Dlatego małe i duże psy powinny mieć kaganiec. Tak też jest w regulaminie. Jeżeli ktoś nie stosuje się do regulaminu nie musi przecież korzystać z transportu publicznego.
- 97 23
-
2022-12-10 14:29
skoro nie skasujesz biletu zgodnie z regulaminem, to nie zdziw się, jeśli Cię przyglebią... (1)
- 11 7
-
2022-12-10 17:21
Folwarczna mentalność dominuje
Zaraz zarządacie kary śmierci za jazdę z małym pieskiem
na miejscu matki z dzieckiem- 15 16
-
2022-12-09 22:25
paranoja (4)
gdyby z psem byly problemy znecano by sie nad tym panem kierowca nie nad ta pania ze na to pozwolil - a czlowiek za kierownica nie powinien miec takich stresow - mysle ze odpowiednie osoby powinny sie zastanowic nad kara ktora wymierzono temu czlowiekowi
- 76 25
-
2022-12-11 14:01
stop przemocy psiarzy!!! (3)
Gdy idzie damulka choćby z najmniejszym psem bez smyczy, a piesek do mnie podbiega, wymierzam mu tak silny kop, żeby zdecydowanie wiedział, że nie zgadzam się aby traktował mnie jak swoją maskotkę do wycierania nosa!
- 9 11
-
2022-12-12 09:33
To lepiej żebym cię nie spotkał bo byś sam odczuł te kopy kozaku
- 3 1
-
2022-12-11 15:55
(1)
Ty niedobry "człowieku" kiedyś Ciebie też ktoś kopnie
- 5 9
-
2022-12-13 11:20
Jak będzie wycierał swoje brudy
o czyjeś ciuchy, to jest takie ryzyko.
- 1 0
-
2022-12-09 17:16
Opinia wyróżniona
Pies powinien (61)
Pies powinien mieć kaganiec. Kierowca powinien nie ruszać z miejsca tylko wezwać straż miejska albo policję. Psiarze strasznie się awanturują. Regulamin to regulamin i pies ma być w kagańcu
- 1521 166
-
2022-12-10 09:36
Komunikat (1)
Proszę założyć kaganiec jeśli nie to proszę opuścić pojazd. Mili pasażerowie przez tego pasażera z psem co nie chce opuścić pojazdu nie pojedziemy dalej.
- 15 1
-
2022-12-10 14:36
genialne, ale dlaczego przewoźnik tego nie naucza?
- 2 0
-
2022-12-10 09:11
(1)
Widziales kiedyś maltańczyka albo yorka z kagańcem? Już bez przesady. Takiego pieska właściciel jest w stanie przypilnować bez kagańca. Z drugiej strony może ten kierowca miał jakąś życiową tragedię i potrzebuje odpoczynku i dojścia do siebie. Bądźmy ludźmi dla wszystkich. Regulaminy to nie wszystko. Najważniejszy jest człowiek. Mamy trudne, nerwowe czasy. Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku.
- 3 18
-
2022-12-10 12:54
Te małe g....na to sam hałas i agresja !
- 8 1
-
2022-12-09 21:42
(4)
W POLSce caly czas wchodzą nowe absurdalne przepisy,utrudniające życie ludziom.A taki ważny przepis jak obowiązkowy kaganiec dla każdego wyprowadzanego psa jakoś nie wchodzi.Tyle było przypadkow pogryzień,idąc po lesie w Gdyni pełno pospuszczanych dużych jak i malych psow bez kagańcow.Zrobcie w końcu coś z tym ,bo dojdzie do jakiejś tragedi.Za
W POLSce caly czas wchodzą nowe absurdalne przepisy,utrudniające życie ludziom.A taki ważny przepis jak obowiązkowy kaganiec dla każdego wyprowadzanego psa jakoś nie wchodzi.Tyle było przypadkow pogryzień,idąc po lesie w Gdyni pełno pospuszczanych dużych jak i malych psow bez kagańcow.Zrobcie w końcu coś z tym ,bo dojdzie do jakiejś tragedi.Za brak kagańca powinien być od razu mandat 0d 1000 zl wzwyż,może w końcu nauczyło by to niektorych kultury.Przecież strach do lasu wchodzić ,a z dzieckiem już calkiem.
- 31 9
-
2022-12-10 09:16
(2)
Faktycznie strach. Ja np najbardziej boję się yorków i tych małych białych puchatych piesków. Drżę o życie jak wchodzę do lasu. Jeszcze mnie jakiś zagryzie gdy schylę się po grzyba
- 3 13
-
2022-12-11 00:39
(1)
Tyle minusów na taki fajny komentarz. W lesie spotkałem różne psy biegające luzem. Problemem były raczej te duże, typu rottweiler czy pitbull. Yorka mogę posłać nogą na dziesięć metrów, więc żadne to zagrożenie.
- 0 1
-
2022-12-11 13:29
Posłanie yorka nogą na dziesięć metrów jest znęcaniem się nad zwierzętami za co grożą 3 lata więzienia.
- 0 1
-
2022-12-10 07:37
Ojoj
To nie wchodź.
- 4 11
-
2022-12-09 20:51
wcale sie kierowcy nie dziwie
- 23 9
-
2022-12-09 20:15
Mam chihuahuę, co mam jej założyć? Gumkę recepturkę? (4)
- 6 34
-
2022-12-09 23:26
Kaganiec dla chihuahuy kosztuje 8,49zł
- 19 3
-
2022-12-09 22:54
Do pudła go włóż
- 10 3
-
2022-12-09 22:00
Przewiez jakby była szczurem, w kontenerku
- 19 5
-
2022-12-09 20:29
Włóż do kieszeni. Nikt nie zauważy.
- 36 2
-
2022-12-09 19:12
Nie zesłaj się.
- 2 7
-
2022-12-09 18:42
(1)
nie na wszystkie male psy sa kagance ja mam malego i kaganca nie mam a jak jade autobusem i jest kontrola nie mam problemu mam go na smyczy i woze ksiazeczke z aktualna karta szczepien przeciw wsciekliznie i to wystarczy ale nie raz widze jak jezdza z duzymi psami i nie maja kaganca i do tego agresywny ludzie sie boja ale nikt uwagi nie zwraca i prosze nie nazywac nas psiarzy bo znajdzie sie ktos kto Panu nalozy kaganiec aby Pan tak nie szczekal pozdrawiam serdecznie
- 12 61
-
2022-12-09 19:03
To zamów sobie mały kaganiec z Allegro!
- 37 4
-
2022-12-09 18:31
Nie psiarze
Tylko Kewiny i Grażyny, takie jak ty
- 9 11
-
2022-12-09 17:48
(7)
No i w jaki sposób to usprawiedliwia zachowanie kierowcy? Absolutnie Żaden!
- 25 45
-
2022-12-09 18:46
W taki ze został zaatakowany i jej oddał! Proste
- 42 6
-
2022-12-09 18:01
(5)
Jeśli próbował ją usunąć z autobusu, a ona go siłą odepchnęła, no to odruchowo zadziałał. Babka wszczęła awanturę, a chłop ponosi konsekwencje.
- 89 18
-
2022-12-11 00:41
Problem polega na tym, że kierowca nie może na siłę usuwać pasażerów z autobusu. Skoro zwolniono go dyscyplinarnie, to nagranie musiało być jednoznaczne. Tu nie ma o czym dyskutować.
- 0 0
-
2022-12-09 18:45
(3)
kierowca nie ma prawa tknac i robic awantury od tego sa sluzby niech zlosc robi na swojej rodzinie a na bezbronnej kobiecie
- 19 48
-
2022-12-10 13:45
Kobiety nie są takie bezbronne. Często same atakują bo wiedzą że są nietykalne.
- 12 1
-
2022-12-09 20:00
Ale to pasażerka pierwsza tknęła kierowcę, który na szczęście się obronił
nie ma to jak robić victim blaming. Tutaj ofiarą pierwszego ataku był kierowca a nie pasażerka.
- 60 6
-
2022-12-09 19:02
Ale wściekłe baby z psami mają prawo popychać kierowców ile zechcą?
- 81 10
-
2022-12-09 17:39
(17)
Jesli jest maly nie musi
- 24 125
-
2022-12-09 22:19
Każdy pies musi
- 17 3
-
2022-12-09 18:37
Bzdury piszesz,mialam pinczera pinczera i musial mieć kaganiec,dla malych piesków też są kagance
- 62 4
-
2022-12-09 18:44
zgadzam sie
- 15 2
-
2022-12-09 17:59
Musi - regulamin korzystania z komunikacji publicznej (13)
- 92 7
-
2022-12-09 18:48
(12)
regulami mowi ze musi ok ale jak nie ma takiego kaganca wystarczy smycz i zaswiadczenie ze pies posiada szczepienie przeciw wsciekliznie
- 6 97
-
2022-12-09 19:02
Ma być kaganiec albo pojemnik jak dla kota.
To wejdź sobie na internetową stronę ZKM i przeczytaj regulamin!
- 51 2
-
2022-12-09 19:02
Jak nie ma kagańca, to w pojemniku podróżnym. HOWGH
- 58 2
-
2022-12-09 18:57
(9)
Jak nie ma kagańca to nie wieziesz go komunikacją miejską tylko idziesz pieszo. Nawet dla najmniejszych ras psów świata istnieją kagańce.
- 91 12
-
2022-12-09 19:10
załóż kaganiec pekińczykowi (8)
- 10 62
-
2022-12-09 20:29
Wieziesz psa w kontenerku i po kłopocie.
- 43 1
-
2022-12-09 19:32
Masz pekińczyka
Nie jedziesz autobusem , proste.
- 77 8
-
2022-12-09 19:33
(5)
O to to. To samo mówił mi mój partner, który przez 15 lat miał pekińczyka. Wszystkie płaskopyszczne psy nie mają możliwości noszenia kagańca.
- 9 46
-
2022-12-10 13:44
To nie masz możliwości jazdy - proste.
- 1 0
-
2022-12-10 08:42
Obejrzyj film ,,Milczenie owiec" tam główny bohater chodził w kagańcu. Inny film miał tytuł lot skazańców z Nicolasem
Cejczem, gdzie jeden z przestępców był w kagańcu.- 2 1
-
2022-12-09 20:32
pekinczyk to jest karykatura psa a nie pies. tak na marginesie.
- 46 8
-
2022-12-09 19:58
(1)
Dla pekińczyka masz na Allegro kagańce Grande Finale za 20zł i BabuPet za 53zł. Czyli jednak jest możliwość założenia kagańca psom płaskopyszcznym.
- 56 4
-
2022-12-09 22:21
Lub maskę Hannibala Lectera
- 25 4
-
2022-12-09 17:28
powinien powiedziec, ze nie pojedzie tak dlugo, jak ona nie wysiadzie lub nie zalozy psu kaganca. Reszte by zalatwili (15)
pozostali pasazerowie i to dosyc szybko, pani by wyszla dobrowolnie
- 212 10
-
2022-12-11 08:58
po takiej "akcji" pani będzie już zawsze zakładać psu namordnik ,a facet bez problemu znajdzie pracę w transporcie bo kierowcy z
i przejdzie jej ochota do "stawiania się
- 1 1
-
2022-12-10 14:33
krótko pisząc - kierowca słabo wyszkolony (1)
- 3 1
-
2022-12-11 08:54
raczej nie potrafił się opanować
- 3 0
-
2022-12-10 13:25
Z małym pieskiem ? (5)
Czytaj uważnie, było wyraźnie napisane, że to był mały piesek ( czyli rasy niewielkiej) .
Takie pieski nie mają instynktu zabójcy jak np amstaf czy pitbull- 4 27
-
2022-12-13 13:32
Ciekawe,
bo wedle badań temperamnetów psów z 2021 roku najbardziej agresywną (czyli mająca agresywny charakter) rasą jest .... chihuahua, na drugim miejscu jest jamnik a na trzecim chowchow. Rotwailer jest na 6, staffik (pitbullterier) jest na 9 miejscu, nawet dalmatyńczyk (5) owczaresk niemiecki (8) czy jack russel terrier (7) są bardziej aresywne
bo wedle badań temperamnetów psów z 2021 roku najbardziej agresywną (czyli mająca agresywny charakter) rasą jest .... chihuahua, na drugim miejscu jest jamnik a na trzecim chowchow. Rotwailer jest na 6, staffik (pitbullterier) jest na 9 miejscu, nawet dalmatyńczyk (5) owczaresk niemiecki (8) czy jack russel terrier (7) są bardziej aresywne
Nie powielaj sterotypów. To że pies jest silny nie znaczy że jest agresywny. Rzecz jasna temperamet nie ozancza jeszcze poziomu zagrożenia. Najgroźniejszy w psach jest właściciel - to on musi nad psem panowac.- 0 0
-
2022-12-12 08:28
ale zęby mają i mogą twojemu bąblowi odgryźć nos
- 0 0
-
2022-12-11 08:53
ale ukąsić w nogę mogą
- 2 0
-
2022-12-10 14:48
Nie obchodzi mnie co myśli pies, mam to gdzieś.
- 10 0
-
2022-12-10 13:43
Nieistotne. Łapie za nogawkę a to problem.
- 21 0
-
2022-12-09 18:04
(5)
Nic by nie zrobili tylko by siedzieli i czekali, niektórzy by tylko pod nosem komentowali albo wołali do kierowcy żeby jechał albo do babki żeby wyszła część by wyszła i czekala na następny autobus,widziałem kilka podobnych sytuacji z psem czy z rowerem i wózkiem i zawsze jest ten sam schemat zachowań
- 72 9
-
2022-12-10 09:46
Ona też by nie pojechała (1)
W innym kraju byłem świadkiem, jak delikwentka łamiąca jakiś przepis wytrzymała 5 minut, nim sama wysiadła. Kierowca był cierpliwy. Ja zaciekawiony.
- 21 0
-
2022-12-10 14:33
czyli można zachować się elegancko?
- 4 0
-
2022-12-09 18:12
(2)
Z rowerem nie jeździ się komunikacją publiczną.
- 42 62
-
2022-12-09 22:05
Bez mózgu się nie komentuje
- 26 5
-
2022-12-09 22:05
To zajrzyj do regulaminu
- 14 9
Wszystkie opinie
-
2022-12-09 16:32
Pit bull powinien mieć kaganiec (4)
- 133 14
-
2022-12-09 16:52
To byl jamnik (2)
- 3 11
-
2022-12-09 17:07
Dla mnie to może być nawet ciułała, regulamin jest dla wszystkich.
- 30 2
-
2022-12-09 18:15
Jamniki potrafią ugryźć swojego właściciela
- 14 0
-
2022-12-09 17:09
Kundle i inne burki są bardziej nieprzewidywalne niż Pitbull.
- 9 11
-
2022-12-09 16:33
(2)
Ale faktem jest ze pani powinna założyć kaganiec pieskowi.
- 296 19
-
2022-12-10 13:38
Nie, żebym bronił kierowcy, ale skoro pierwsza go odepchnęła (1)
... dlaczego przyzwala się na przemoc kobiet wobec mężczyzn i traktuje to jako normalną sprawę (a nawet wstydliwa dla faceta) a gdy facet zareaguje tym samym - zwolnienie dyscyplinarne, sprawa na policję itd.
- 4 0
-
2022-12-10 15:14
Podwójne standardy.
Równouprawnienie jest tylko wtedy kiedy kobieta ma tym korzyść.
- 0 0
-
2022-12-09 16:33
Moment, moment.. ale ona mogła do niego z łapami wyskoczyć? (16)
- 356 22
-
2022-12-09 18:04
Kierowcy (12)
"a na końcu gdy go odepchnęła" niedawno dużo się mówiło, że kierowcy powinni być traktowani funkcjonariusze publiczni szkoda że teraz nie są bo babka odpowiadała by za atak na funkcjonariusza publicznego. oczywiśCIE zachowanie kierowcy naganne lecz doszukiwanie się wyłącznie winy kierowcy jest śmieszne.
- 83 8
-
2022-12-09 18:06
A kto wie ile już takich sytuacji było? (5)
Tylko o jednej napisano. Zresztą nie wiesz jak było, więc się nie doszukuj.
- 1 21
-
2022-12-09 18:13
Dużo
Dużo sytuacji takich i podobnych jest codziennie w komunikacji miejskiej, nie wiem jak było ale wnioskuje na podstawie artykułu. Oczywiście powinno się piętnować zachowanie kierowcy ale pominięcie zachowania pasażerki która pchnęła kierowcę jest słabe.
- 38 2
-
2022-12-09 18:19
A ty się dajesz bezkarnie popychać przez obce baby w pracy? (3)
- 50 4
-
2022-12-09 19:26
(2)
Jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem, ale mam wrodzony mechanizm wyzwalający i jak mnie ktoś popchnie to wpadam w szał, wyzywam od najgorszych i leję pięściami na oślep po głowie bez opamiętania.
Jak byłem w wojsku i wieczorem specjalnie mnie pchnął z bara idący z na przeciwka "dziadek", aż się przewróciłem to po pierwszym napadzie szału i ataku nadali mi ksywkę Szatan. We trzech za ręce i nogi musięli mnie trzymać żeby uspokoić.
Już mnie do końca służby nikt barkiem nie trącał.- 22 7
-
2022-12-09 20:36
(1)
Czyli czubek, nie ma czym się chwalić.
- 10 10
-
2022-12-09 20:55
Czubek tylko gdy ktoś naruszy nietykalność cielesną.
- 12 1
-
2022-12-09 19:07
Wiem, był taki pomysł kiedy kierowca został pobity przez pasażera. (1)
I to też chyba miało miejsce w Gdyni o ile pamiętam. Szkoda, że na pomyśle się skończyło, bo krewkich pasażerów nie brakuje i taki bat by się przydał.
- 15 2
-
2022-12-09 19:12
W Gdańsku chyba, i kierowca to kierowca nie powinien być pod ochrona.
- 4 9
-
2022-12-09 20:52
Frustrat pierwszy skoczył do niej z łapami
usiłując wyrzucić ją z autobusu, więc on by odpowiadał za atak, bo naruszył jej nietykalność cielesną.
- 3 19
-
2022-12-10 09:26
(2)
Najpierw on ją wyrzucał z autobusu
- 2 10
-
2022-12-10 13:54
a co nie może? (1)
ja przyjdzie żul i zacznie sr*ć w autobusie to też nie można go wyrzucić??
- 5 0
-
2022-12-11 11:24
Ty jesteś głupi czy tylko udajesz?
- 0 0
-
2022-12-09 18:21
Mogła bo to kobieta;)))))
- 10 9
-
2022-12-09 20:50
Nie żadne moment, tylko on pierwszy naruszył jej nietykalność usilując wyrzucić ją z autobusu.
- 4 12
-
2022-12-11 11:23
Skoro był monitoring i faceta od razu wywali z nagana w papierach
Travel oznacza to, że ona z łapami na niego nie poleciała.
- 0 0
-
2022-12-09 16:35
Ludziom puszczają nerwy.
- 75 8
-
2022-12-09 16:35
Kierowcy są zmęczeni i słabo opłacani (10)
Częściej będzie dochodziło do takich sytuacji
- 126 31
-
2022-12-09 17:34
To się nie klei. Jak jestem zmęczony, to nie szukam awantury
Po co? Wystarczyło słownie zwrócić uwagę: proszę o nałożenie kagańca lub opuszczenie pojazdu i w duszy. Dalej robić swoje.
- 7 7
-
2022-12-09 17:38
(2)
Ja tez jestem zmęczony jak ratownik medyczny ! To nie znaczy ze mam bić ludzi w karetce .
- 9 11
-
2022-12-09 18:12
ich inaczej uczono w milicji czy zomo
- 1 9
-
2022-12-11 20:52
Nawet nie wiesz co to zmęczenie
W dzień w dzień jesteś zmęczony... 30 razy w miesiącu jesteś tak zmęczony że szkoda gadać...
- 0 0
-
2022-12-10 04:31
Ja jak jestem zmęczona
I bez kasy nigdy przenigdy nikogo z tego powodu nie napadam
- 1 5
-
2022-12-10 06:10
Widzę że dużo tu kierowców
Słabego macie pracodawcę jeśli dla PR wolał poświęcić pracownika. Chyba, że dowody agresji kierowcy były bezsprzeczne.
- 4 1
-
2022-12-10 07:40
Hahahahahaha (2)
Co za bzdura.... Wszyscy są zmęczeni i słabo opłacani, zatem bijmy się wszyscy o wszystko... Jak pobiję Ciebie lub kogoś Ci bliskigo, to powiem "Sorki, jestem zmęczony i słabo mi płacą", zbijemy piątkę i pójdę dalej.
- 2 4
-
2022-12-10 08:23
Nic nie wiesz o stresie w pracy (1)
- 2 1
-
2022-12-11 01:00
Wiesz, jak w efekcie stresu w pracy spróbujesz mnie walnąć na glebę, to skończysz w szpitalu. Co to za uzasadnienie?
- 1 0
-
2022-12-11 20:50
Weź ogarnij
Bo miliony powinni zarabiać .
- 0 0
-
2022-12-09 16:35
nie bronię kierowcy (7)
Ale jako pasażer Życzę sobie aby psy miały kagańce.
Kiedyś pies prowadzony na smyczy przez może 10-letnie dziecko ugryzł mnie w nogę. Przez dżinsy tak, że poleciała krew.
Oczywiście rodzice dziecka twierdzili, że to się nie zdarza, że dziecko potrafi zapanować nad psem, że był szczepiony, ale nie wiadomo, gdzie świadectwo szczepienia...
Zawracanie głowy, dziura w spodniach i zraniona noga.
Mają mieć kagańce i koniec. Nie obchodzi mnie rozmiar psa!!!- 425 30
-
2022-12-09 18:02
Bzdury odpowiadasz (5)
- 2 43
-
2022-12-09 18:07
codziennie tak paplesz patrząc w lustro (4)
- 9 3
-
2022-12-09 18:12
Wiem że te historię wymyśliłeś na użytek swojego komentarza (3)
Nie myślę się prawda?
- 2 16
-
2022-12-09 18:16
nie myślisz - szczera prawda
- 2 5
-
2022-12-09 20:14
koło ogródków działkowych na Wzgórzu Mickiewicza rzecz miała miejsce (1)
nie, nie wymyśliłam tego.
Miałam też szczęście widzieć jak biegający w lipcu po plaży pies bez smyczy nasikał babce na ciuchy złożone koło kocyka, na którym leżała...
To była chwila...
Pan zapewniał, że nigdy wcześniej, a pani płukała ciuchy w morzu.
Tak, na plaży obowiązują smycze i kagańce!!!
Gdzie to było ? na Górkach Zachodnich.- 12 1
-
2022-12-10 13:44
Mnie ugryzł szczeniak na smyczy
Gdy przechodziłem obok jego "pani". Dziura w spodniach i krew na nodze. Nie usłyszałem nawet słowa przepraszam a dziewczyna zdawała się śmiać pod nosem i patrzeć ze zdziwieniem - o co mi chodzi? Żałuję, że nie wezwałem policji.
- 1 0
-
2022-12-09 18:23
Bronie kierowcy, kto mnie popchnie zostanie również popchnięty - bez względu na płeć!
- 18 1
-
2022-12-09 16:36
(30)
Nie ma obowiązku posiadania kagańca dla psa jeśli pies nie jest zaliczony do ras niebezpiecznych!
- 37 412
-
2022-12-09 16:39
w komunikacji miejskiej jest obowiązek (4)
- 120 1
-
2022-12-09 17:51
(3)
Dlatego nadal do komunikacji się nie przesiądę. Jeden z wielu powodów.
- 4 30
-
2022-12-09 17:54
Strasznie nam będzie ciebie brakowało!
- 40 4
-
2022-12-09 19:42
Załóż kaganiec, ale sobie i zapraszamy do komunikacji miejskiej pajacu. (1)
albo wlej do swojego golfa II olej opałowy i jedz dalej.
- 5 16
-
2022-12-10 09:02
Wole jezdzic starym trupem ale sam
Niż mieć styczność z takimi niedomytymi przygłupami.
- 6 4
-
2022-12-09 16:49
Przeczytaj se regułamin ZKM Gdynia
- 39 1
-
2022-12-09 17:35
no i taka znajomość przepisów brawo
- 9 0
-
2022-12-09 17:36
Przeczytaj sobie regulamin przewoźnika chłopski filizofie (6)
... I co zatkalo ?.... kakao
- 26 0
-
2022-12-09 18:50
Przewoźnik se moze (5)
Najpierw jest regulamin organizatora czyli ZKM Gdynia, on ustala zasady
- 1 15
-
2022-12-09 18:56
Fragment ze strony ZKM Gdynia. (4)
Przepisy porządkowe dla pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni:
- Zwierzę domowe musi być trzymane na ręku lub smyczy i w kagańcu lub w klatce lub w odpowiednio przystosowanym pojemniku.
Tyle w temacie.- 34 0
-
2022-12-09 19:49
(2)
czyli może być trzymane po prostu na ręku a jak nie to na smyczy i w kagańcu
- 4 20
-
2022-12-09 20:58
A jak pies wyskoczy właścicielowi z rąk i ugryzie pasażera siedzącego obok w twarz?
- 14 2
-
2022-12-10 07:38
Mylisz się.
Może być trzymay na ręku bądź na smyczy i zawsze obowiązkowo w kagańcu (lub ewentualnie w klatce/transporterze)
- 17 1
-
2022-12-10 15:13
A kot tez ma miec kaganiec?
- 0 2
-
2022-12-09 17:37
(5)
Mnie w życiu ugryzł jeden pies na ulicy - był na smyczy i nie był rasą niebezpieczną. Był jamnikiem.
- 25 0
-
2022-12-09 17:49
Ja mam podobne doświadczenie. Dwa razy mnie w życiu ugryzł pies i były to jamniki.
- 19 0
-
2022-12-09 18:00
Ttzrba było też go ugryźć
Bo to był jamnik co się wabił Ugyź
- 2 9
-
2022-12-09 18:24
Popchnął bym za to prowadzącego
- 1 7
-
2022-12-09 21:45
Jamnik jest rasą niebezpieczną (1)
One mają zrytą psyche i nie wiadomo co im odwali...
- 9 0
-
2022-12-09 22:34
3 kije w bok od jamnikow, dobrze?
Sama mam 11 letniego samca jamnika, który jest ideałem jak na tą rasę. Pies karny, wystarczy że spojrzysz na niego i wie co chcesz.- 0 7
-
2022-12-09 17:40
Dokladnie!!! (1)
Fobie ludzi mnie nie obchodza.
- 1 16
-
2022-12-10 12:24
Np. Fobie przed nałożeniem psu kagańca?
- 2 0
-
2022-12-09 17:47
To na ulicy nue zakładaj. Tylko nie wchodź z kundlem do autobusu
- 22 2
-
2022-12-09 18:23
Jest
- 5 0
-
2022-12-09 18:34
acotam
pierdoły piszesz - pies ma miec kaganiec w autobusie
- 16 2
-
2022-12-09 21:15
Nie ma też obowiązku posiadania psa. I gdyby tak, jak najwięcej ludzi korzystało z tego przywileju, świat byłby piękniejszy.
- 14 1
-
2022-12-10 00:43
Maniek
Proponuję zapoznać się z regulaminem ZKM
- 6 0
-
2022-12-10 07:37
Regulamin
Regulamin podróżowania ZKM mówi jasno że pies w autobusie musi mieć kaganiec. Jestem psiarą i kocham wszystkie pieski i wariuje na ich punkcie. Też uważam że mój pies raczej nikogo nie pogryzie. Ale takie są zasady - pies w busie musi mieć kaganiec. I z tym się nie dyskutuje. Jak się nie podoba można iść pieszo.
- 15 0
-
2022-12-10 13:22
tak,ale...
zdrowy rozsądek nakazuje zachowanie środków ostrożności, szczególnie, gdy korzysta się z przestrzeni wspólnej, jaką np. jest miejska komunikacja. Piesek, czy groźny czy nie, to jednak zwierzę, które ma swój instynkt. Instynkt, który może dać o sobie znać w każdym momencie.
- 1 0
-
2022-12-11 09:36
Dokładnie mam pieska małego i nie zakładam mu kagańca nigdzie pies jest spokojny i nikomu nic nie grozi z jego strony uważam że to większość ludzi powinna sobie założyć kaganiec
- 0 2
-
2022-12-09 16:37
kobieta wchodzac z psem bez kaganca do autobusu, pierwsza naruszyla przepisy, zrobila to celowo i z premedytacja (8)
- 329 25
-
2022-12-09 20:27
Jeśli nawet, to na glebę z nią? (3)
Nie ma cywilizowanych sposobów?
- 4 16
-
2022-12-09 20:40
Jeśli jest to obrona własna to jest to cywilizowany sposób.
- 14 2
-
2022-12-09 20:56
Są. Trzeba było gazem po oczach.
- 10 0
-
2022-12-09 21:45
No mógł jeszcze ewentualnie z buta
- 10 0
-
2022-12-09 21:55
Łódź (1)
Kilka lat temu jechałam autobusem. Jechał też pan z dużym psem (z tzw. ras groźnych - choć bardziej powinno się bać właściciela a nie zwierzęcia). Piesek kagańca nie miał. A panowie strażnicy nie nakazali opuścič pojazdu. I pan nie wyglądał na potrzebującego psa przewodnika. Z ochotą jednak strażnicy jak tylko wysiedli wrzepili mandat pani która weszła na czerwonym świetle a w tamtym momencie ulica była pusta (autobus zdążył odjechać w siną dal)) . Jak widać nasi kochani strażnicy lubią zaskakiwać.
- 13 2
-
2022-12-10 06:13
Chyba jednak nie nasi
Skoro w Łodzi
- 1 2
-
2022-12-10 07:42
I
Dlatego można było ją pobić... Brawo
- 1 4
-
2022-12-11 11:27
To nie znaczy, że facet ma użyć wobec niej siły
Jak źle zaparkujesz, to znaczy, że ktoś może Ci przebić opony lub porysować samochód?
- 0 0
-
2022-12-09 16:38
to jest wlasnie Polska, olej regulaminy i zasady, miej pretensje do calego swiata
Teraz droga pani, gosc powinien zalozyc sprawe cywilna za spowodowanie przez pani zachowanie utraty pracy i wyplacenie odszkodzowania. Pomniejszone ofc o kontr odszkodowanie za glebe - tego tez nie pochwalam. Wystarczyloby, ze gosc odmowilby dalszej jazdy, zglosil to do cerali i baba dostalaby min 500zl kary za opoznianie odjazdu a ludzie samy by ja wyniesli. Tak to przez takich egoistow chlop nie wytrzymal i stracil prace przed swietami. No brawo - gratulacje dla pani, i wesolych swiat z poczucie, ze czyjas rodzina ma skopane swieta przez pania i pieska.
- 282 29
-
2022-12-09 16:39
skoro go odepchnęła pierwsza (8)
to bardzo dobrze, że zaliczyła glebę. Z jednej strony sfrustrowani kierowcy autobusów traktujący autobusy jak swoje własne imperium. z drugiej bezmyślni pasażerowie z kundlami "on nie gryzie" i mamy finał.
- 249 26
-
2022-12-09 17:14
(4)
życzę twojej matce, aby ja też rzucili o glebę , powód nieważny, może potrącić kogoś w kolejce do kasy. I bardzo będzie jej dobrze. Bo my lubimy chamów.
- 7 50
-
2022-12-09 17:23
(1)
Przepraszam babsztyl narusza regulamin bo nie potrafi dostosować się do życia w społeczeństwie wsiadając do publicznej komunikacji, to jak ją nazwać, bo chamem to za mało. Twoja matka też ma w du.e ogólne zasady? To wyłapie kiedyś też i tyle, nie żal mi takich ludzi.
- 43 5
-
2022-12-11 00:45
I naruszenie regulaminu to powód, żeby próbować ją obezwładnić? Ty masz większy problem z życiem w społeczeństwie, niż ta kobieta. Sami policjanci wokół. Z d**py uprawnienia mający.
- 0 1
-
2022-12-10 07:05
To nie koncert życzeń
i psie głosy nie idą pod niebiosy .
- 9 0
-
2022-12-10 19:19
pluje ci na matke smietniku
- 0 0
-
2022-12-09 17:15
Obrona wlasna
- 23 2
-
2022-12-10 23:08
podnieta
finał to będzie na twojej twarzy jak się poznamy, morka mordo, hehehe :)
- 0 2
-
2022-12-11 00:23
d**il.odepchnela kierowcę bo na nią napadł
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.