• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kierowcy pojadą fragmentem Nowej Bulońskiej

Michał Brancewicz
30 lipca 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Tramwaj ważniejszy niż auta na Adamowicza
Od wtorku ruch na Morenie odbywać się będzie fragmentem ul. Nowej Bulońskiej i Nowej Wołkowyskiej. Od wtorku ruch na Morenie odbywać się będzie fragmentem ul. Nowej Bulońskiej i Nowej Wołkowyskiej.

We wtorek, ok. godz. 9, zamknięta zostanie część skrzyżowania ul. Bulońskiej z Myśliwską zobacz na mapie Gdańska. Ruch zostanie przeniesiony na wybudowany fragment Nowej Bulońskiej Północnej. Prace związane z włączeniem nowej trasy w istniejący układ drogowy potrwają ok. czterech tygodni.



Miasto powinno budować więcej dróg czy tras tramwajowych?

Budowa Nowej Bulońskiej Północnej - jezdni i trasy tramwajowej łączącej Jasień i Ujeścisko z Moreną wchodzi w decydującą fazę. Co prawda inwestycja miała zakończyć się już w lipcu, ale przeciągnie się do końca roku w zakresie budowy drogi i do połowy 2020 roku w przypadku tramwaju.

W związku z pracami polegającymi na włączeniu powstającej trasy w istniejący układ drogowy, we wtorek ok. godz. 9 rano zamknięty zostanie fragment skrzyżowania ul. Bulońskiej z Myśliwską.

Nowa Bulońska: linia tramwajowa będzie dłuższa


- Ruch samochodowy z odcinka ul. Myśliwskiej przekierowany zostanie na nowo wybudowany układ drogowy Nowej Bulońskiej Północnej i Nowej Wołkowyskiej - zapowiada Agnieszka Zakrzacka z Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska. - Zmiana organizacji ruchu będzie obowiązywała przez cztery tygodnie.
Z tego względu przeniesione zostaną przystanki "Wołkowyska 01" i "Wołkowyska 02" dla linii autobusowych 127, 129, 130 i N12.

- W kierunku centrum przystanek będzie zlokalizowany na ul. Nowej Wołkowyskiej, za skrzyżowaniem z ul. Myśliwską, zaś w kierunku Jasienia przystanek będzie się znajdował na ul. Myśliwskiej, za skrzyżowaniem z ul. Nową Wołkowyską - wyjaśnia Sebastian Zomkowski, p.o. dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Opinie (229) 5 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (10)

    Sycylijska terminowość..

    • 70 82

    • i nioPiSana żoliborska trollowość

      • 30 17

    • (2)

      Oczywiście kar żadnych nie będzie... i dziwić się później, że 100m drogi remontują przez dwa miesiące.

      • 14 15

      • ot mądrego to i przyjemnie posłuchać

        • 14 6

      • Ale od razu karać miasto za zmianę umowy?

        No bez przesady...

        • 2 4

    • co za bzdury... (2)

      od samego początku była mowa o listopadzie... więc skąd nagle lipiec?!
      a przedłużenie wiąże się z tym że zwiększono zakres i przedłużono linię tramwajową do nowej szkoły - szkoda że tego redaktor już nie napisał... ważne że poszło szczucie...

      • 22 8

      • Sierpień 2019 (1)

        W zeszłym roku podawano termin zakończenia prac budowlanych na koniec sierpnia

        • 9 9

        • Dokladnie, ale potem poszerzono zakres prac o przedłużenie do szkoły.

          • 11 8

    • złodzieje (1)

      • 5 8

      • na nowogrodzkiej

        • 3 1

    • Czyli oddanie N.Bulońskiej opóźni się o dwa lata.

      Szkoda myślałem, że transport szynowy to priorytet dla miasta jednak nie wymagajmy za wiele skoro priorytetowe windy przy Forum też mają sporą obsuwę. Cóż pani prezydent woli hepeningi, ma rację praca jest nudna i męcząca.

      • 3 7

  • Ta droga wraz z tramwajem powinna być do Fashion haus. (9)

    W tym układzie niewiele pomoże

    • 147 21

    • Ja tam nie kupuje

      • 12 16

    • Za 4 lata będzie tam nowa nowa bulonska

      • 11 9

    • Jakbyś się interesował, to byś wiedział, że taki jest plan (4)

      • 9 14

      • jest tez plan lotu człowieka na Marsa

        • 28 0

      • hehe, właśnie że nie ;) (2)

        Tam ma być tylko buspas do budowanej teraz pętli

        • 13 0

        • (1)

          ...w przyszłości! Wiesz, co to, pasikoniku?

          • 1 1

          • w przyszłości to jak słońce będzie u góry mimo, że teraz się chowa za drzewami

            • 1 0

    • Fashion House już nie istnieje jakbyś nie wiedział(a)

      • 5 3

    • gaga

      Absolutnie się z tym zgadzam, tramwaj powinien dojeżdżać do fashion haus-u, zresztą takie były kiedyś plany ... droga z centrum handlowego w Szadułkach, jest zupełnie niewydolna zwłaszcza w soboty i pracujące niedziele, korki w obu kierunkach! A sklepów w tym centrum ciągle przybywa!!

      • 0 0

  • kierofczyk i tak ją zakorkuje w mig :D (38)

    po co to tracic kase na takie inwestycje

    • 18 30

    • (15)

      A jakie powinniśmy robić? Serio pytam.

      • 5 3

      • Opinia wyróżniona

        Jedynie tworzenie szybkich połączeń szynowych (metro, szybka kolej miejska lub tzw. szybki tramwaj) (11)

        oraz wygodny dostęp pieszych i rowerzystów do przystanków transportu szynowego daje szanse na zrównoważony rozwój aglomeracji takich jak Trójmiasto. W Gdyni nie ma tramwaju a dostęp do przystanków SKM jest problematyczny, więc jest to miasto dużo bardziej zakorkowane niż Gdańsk, mimo rozwiniętej tam komunikacji trolejbusowej i autobusowej. Każde nowe rozwiązanie drogowe generuje większą skłonność do korzystania z auta i wyprowadzania się kolejnych grup mieszkańców z dala od zakorkowanego centrum i błędne koło niezrównoważonego rozwoju dostaje kolejny impuls..

        • 143 22

        • Szybki tramwaj wzdłuż AK aż do Kokoszek (4)

          To teraz powinien być priorytet.
          Taki tramwaj w pasie rozdziału jako przedłużenie tego na Chełm.
          Z przystankami:
          - przy Łostowickiej
          - na skrzyżowaniu z Nową Bulońską(i shody ruchome na dół pod wiadukt)
          - na wysokości ul. Leszczynowej
          - na wysokości Auchan
          - na Karczemkach
          - na Kokoszkach

          • 35 3

          • a na Kokoszkach duży na min, 400 aut P&R !

            O

            • 3 1

          • co ty piszesz. tramwaj ma jechać przez wszystkie osiedla, dzięki czemu mamy krajoznawczą wycieczkę (2)

            a te ogromne , wolne pasy zieleni na AK to tak, żeby troche zieleni było w mieście. Bo przecież to nie rezerwa pod tramwaj ;)

            • 3 2

            • Ale wiesz, że wtedy jeszcze ludzie muszą dojść na przystanki?

              Wolisz mieć przystanek 200 metrów od chaty po sąsiedzku, czy na środku gwiżdżącej przelotówki z dala od domów?

              Jak sprawdzają się istniejące przystanki na środku AK w porównaniu do tych koło bloków na Chełmie? Na których więcej ludzi czeka, wsiada i wysiada?

              • 5 0

            • ;)

              I tak postawią w końcu tam bloki...

              • 0 0

        • G prawda. (2)

          W tramwaju na 1kg pasażera przypada 3kg tramwaju. W pociągu jest jeszcze gorzej.
          Żeby przemieścić ludzi nie trzeba przy okazji przemieszczać trzy razy więcej żelastwa.
          Należy inwestować w technologię teleportacji - tylko to jest prawdziwym rozwiązaniem transportu.
          Zobacz jak było kiedyś z kasetami VHS - żeby obejrzeć film musiałeś przytachać plastikowe pudło z taśmą w środku z Hali albo z wypożyczalni. A dziś - szybkie cyfrowe łącze i film do Ciebie jedzie bez przemieszczania żadnej zbędnej masy.

          • 12 6

          • elektryczne żelastwo ma możliwość odzyskiwania energii z hamowania.

            Nie histeryzuj.

            • 5 0

          • tutaj władze oglądają ojca mateusza i inwestują w ścieżki rowerowe i jakies mewy

            trzeba by ich siłą zmusić do oglądania star trek. Może byśmy mieli teleporty. dla niektórych teleporty w jedną stroną

            • 5 1

        • Szynobus (2)

          Ze Srodmiescia do Kokoszek wzdloz WZki ( srodkiem z max 6 przystankami ), duzy parking P&R w Kokoszkach i byloby pieknie

          • 6 0

          • Taa (1)

            Ale trzeba szczerze napisać o opłacalności.
            Wystarczy popatrzeć na Przymorze gdzie w tramwajach poza szczytem jest pustka, tylko paru seniorów bezpłatnych na rynek sunie.
            Potem trochę młodzieży bezpłatnej wraca z liceum (ze szkoły pdst to na piechotę) i tyle.
            Następnie koło 19:00 to już znowu pusto w tramie no chyba że piątek, sobota

            • 2 5

            • Tak samo drogie drogi stoją puste.

              • 6 0

      • Takie które zachęcają do przesiadki z samochodu (2)

        Czyli należy inwestować w komunikacje publiczną i prawdziwą infrastrukturę rowerową.

        • 13 1

        • (1)

          Komunikacje publiczna tak ale nie rowerowa. W sezonie troche ludzi na rowerze pojezdzi ale jesień, zima i wczesna wiosna to pustki.

          • 1 2

          • sprawdź liczniki rowerzystów w Gdańsku

            wygooglaj stronę winter cycling, może coś zrozumiesz.

            • 0 0

    • Więc uważasz że Armii Krajowej i nowa Słowackiego też były niepotrzebne? (20)

      • 5 3

      • Może i były potrzebne, ale gdyby między jezdniami Armii Krajowej (10)

        zbudowano by linię szybkiej kolei lokalnej sięgającej do Żukowa, to korki w Gdańsku i okolicach nie byłyby takie duże. Gdyby PKM była zelektryfikowana i chodziła co 10 minut lub częściej, ludzie jadący Słowackiego samochodami mieliby mniej powodów do frustracji z powodu korków np. w okolicach skrzyżowania z Grunwaldzką. Różnice poglądów pobudzają wyobraźnię, dziękuję za inteligentne stawianie pytań. Polecam jednak przemyśleć jedno proste zdanie: samochód nie jest jedynym, a nie powinien być głównym sposobem poruszania się po mieście dla jego mieszkańców.

        • 23 3

        • (9)

          Dokładnie. Brak elektryfikacji pokazuje tylko ogólny bałagan w PKP. To od razu powinno być zrobione, a nie wydawanie kasy na szynobusy spalinowe, które już teraz nie nadają się do użytku i jest ich za mało. W roku szkolnym jeździ mnóstwo dzieciaków do szkół i tylko upychacza na etacie brakuje.

          • 11 2

          • (8)

            PKM i PKP to dwie odrębne spółki.

            • 3 1

            • W tym problem. (2)

              Tworzy się masę spółek a z nimi kolejne etaty dla wiernych pretorian. Pani dulkiewicz też nie walczy o wolność Westerplatte. Jej chodzi o kolejne setki nowych etatów dla pretorian z PiS. Ci ludzie pójdą w końcu głosować w wyborach samorządowych a władza w samorządach utrzymuje się dzięki państwowym etatom, spółkom miejskim itd. Gdyby było tylko PKP przewozy pasażerskie i PKP przewozy towarowe zaoszczędzilibyśmy miliardy złotych rocznie.

              • 4 5

              • (1)

                Pretensje o pkp, pkm i SKM adresuj do wojewody, a nie "Pani Dulkiewicz".

                • 4 1

              • Jasne bo wojewoda prywatyzował PKP

                Za rozbicie PKP na setki spółek odpowiedzialny jest jerzy buzek, przyjaciel tuska który jest przyjacielem dulkiewicz. Będąc uczciwym trzeba przyznać, że swoje też dołożyli politycy z PiSu których spora część pochodzi z dawnego AWS.

                • 0 2

            • (2)

              Nie są :) PKM jest częścią PKP/SKM

              • 1 2

              • PKM_ tory i infrastruktura (coś jak PLK), a PKP/SKM- to co jeździ i przewozi pasażerów.

                • 1 0

              • PKM nie jest częścią SKM/PKP...lepiej doczytać, czyja jest PKM-ka i dlaczego

                kursy obsługuje SKM, a czasami PR

                • 3 1

            • A SKM (obsługująca linię PKM) to jeszcze trzecia.

              • 3 0

            • na początek zrobimy pkm unplugged, jak ludzie będą jeździć, będzie sukces,

              to damy im sztrumu...ale zróbmy taki, a nie inny rozkład

              • 1 0

      • (6)

        Są potrzebne, ale równocześnie powinno się uwzględniać nacisk na komunikację miejską szynową, bo tylko taka jest niezależna od korków tak, aby dawać alternatywę. Wyprowadzam się z centrum na przedmieścia bo mniejszy ruch, niższa zabudowa itd - ok ale do pracy dojeżdżam sobie wygodnie koleją :) nie stoję w korkach, ale jeśli chodzi o jakość np SKM ... oj dużo jeszcze wody upłynie zanim to będzie jakoś ludzko wyglądać. PKM póki co tragedia, nie działa klima, wyją jak odrzutowce, nie wytrzymają tych 5 lat do elektryfikacji. Zrównoważony rozwój komunikacyjny powinien kłaść nacisk na komunikację miejską a u nas, niby coś robią ale okazuje się zawsze, że jednak nie do końca działa.
        Np ko kija tramwaj z Piecek do Gdańska centrum? Zabrali część autobusów przez to w stronę Wrzeszcza (bez sensu) a tramwaj przede wszystkim powinien być do wrzeszcza.

        • 8 4

        • Taaaaa (5)

          Na Wrzezszcz, bo Ty tam jeździsz? Mi pasuje do głównego.

          • 3 1

          • No widzisz, dlatego powinna być rozbudowana sieć komunikacji szynowej :) żeby umożliwiała dojazd w różne miejsca i żeby była punktualna i z klimatyzacją. tlyko wtedy ludzie zmienią auta na zbiorkom. Inaczej nie ma sensu bo komu się chce jeździć starą, zdezelowaną kolejką, na glonojada przyciśnietym do szyby i spóźnionym. To już lepiej stać korku ale we własnym aucie.

            • 11 1

          • "na Wrzeszcz" (3)

            i wszystko jasne.

            • 5 4

            • dokładnie... słoik się wypowiedział (2)

              "na Wrzeszcz", do 'Głównego"

              • 1 3

              • Ech.. A może nie słoik, tylko ktoś, kto zna zasady gramatyki? (1)

                Nauczcie się w końcu na Pragę - dzielnica, do Pragi - miasto.

                Wrzeszcz jest dzielnicą od 100 lat, można by się w końcu ogarnąć.

                • 1 3

              • do miasta i na wieś

                tak to sobie zanalogizuj... A Wrzeszcz istnieje od 800 lat

                • 2 0

      • czy potrzebne? jedno jest pewne korki przez nie są większe. więcej samochodów do miasta wjeżdża (1)

        tunel z trasą sucharskiego za 1.5mld miały uwolnić centrum od samochodów i co?
        powstała też PD obwodnica i co?

        • 3 2

        • No i nie musisz sie teraz tluc przez centrum, zeby sie wbic na Elbląską a później dopiero na "siódemkę". A korki przeniosły się z centrum na obwodnicę. Więc wiesz... Albo i nie wiesz...

          • 0 1

    • Rowerofczyk

      Jak zwykle komentarze z d*py pisze

      • 0 2

  • Roczne opóźnienie (8)

    Przy trasie o długości 1 km to spore niedoszacowanie.

    • 158 20

    • Wiem, ze szwagrem byście zrobili lepiej, szybciej i taniej. (1)

      • 25 20

      • taniej? niekoniecznie, trzeba cenić swoją pracę. Szybciej? Niekoniecznie, trzeba zrobić solidnie.

        Lepiej? Nie wiadomo? Nie można tego założyć. Ale podejmując się wykonania zadania, są określone ramy czasowe. Niestety takim osobnikom jak ty pasuje, jak ich dy.... w urzędach, bankach, sklepach, na promocjach, wszędzie.

        ja ze świagriem

        • 9 4

    • przynajmniej opóźnienie (1)

      nie jak na rządowych inwestycjach, że wykonawca zszedł z placu i sobie szukajcie nowego

      • 26 6

      • loty do Rzeszowa umożliwiły szybkie przyspieszenie działań zgodnie z zasadą:

        praca i pokora, Nam się to po prostu należy.

        • 19 3

    • (3)

      to nie jest opóźnienie.....to jest kwestia zmian projektowych i robót dodatkowych

      • 5 6

      • (2)

        Chodzę N. Bulonską na początku praca aż dudniła tak teraz widać zaledwie kilku robotników. Żenada.

        • 8 3

        • Chyba w głowie Ci dudniło (1)

          Od początku był tam marazm, a opóźnienie" zaplanowane dużo wcześnie.

          • 1 1

          • Zaplanowane opóźnienie?

            • 1 0

  • (10)

    Tramwaje to archaizm

    • 23 124

    • Oj nie wiem ,nie wiem moze bedzie to najszybsza alternatywa dla korkow? (4)

      Oczywiscie przydala by sie taka siec w Gdansku jaka maja w Hamburgu czyli U-Bahn i S-Bahn...bylo by szybciej na dluzszych odcinkach.

      • 12 3

      • PKM będzie elektryfikowana

        Można sobie wyobrazić pociąg lub tramwaj dwusystemowy: poza miastem na torach kolejowych prędkość do 160 km/h, w pobliżu centrum miasta tak jak tramwaj - nie więcej niż 30 km/h. I tak pięć razy szybciej niż samochodem w korku.

        • 12 1

      • (2)

        Powinni zająć się rozbudowa SKM na południe. To takie trochę metro tylko że naziemne.

        • 9 2

        • prawdziwe metro jest tylko w Warszawie.

          • 1 0

        • Powinna powstać nowa linia ze Straszyna (wpięcie w linię 229) przez Borkowo, Szadółki i Karczemki wzdłuż obwodnicy do linii PKM.

          Umożliwiłoby to uruchomienie linii okrężnej, zapewniającej szybki dojazd z osiedli do centrum.

          • 0 0

    • Nie rozumiem skąd tyle minusów. (3)

      Awaria jednego tramwaju paraliżuje całkowicie ten środek komunikacji na wielu trasach. Zgadzam się, że to przeżytek.

      • 15 12

      • (1)

        Tramwaj to najwolniejszy środek transportu w Gdańsku. Nawet rowerem jest szybciej i przyjemniej.

        • 7 4

        • szczególnie od października do kwietnia

          • 3 3

      • Z tym "paraliżem" to trochę mit

        Jeśli jest dobrze rozwinięta sieć tramwajowa, to po prostu kolejny pojazd przepycha zepsuty tramwaj do zajezdni. OK, wypadają 2 kursy, ale o ile składy nie sypią się non stop i takt jest gęsty - nie powinien to być systemowo większy problem.

        • 4 4

    • Złote rydwany to przyszłość miasta.

      • 2 0

  • Kiedy ruszają jakiekolwiek nowe inwestycje na tym terenie? coś cisza. (12)

    Kiedy dojadę rowerem na południe Gdańska? Trzeci świat.

    • 43 56

    • (1)

      Zapytaj swojego dewelopera.

      • 24 8

      • Deweloper buduje osiedla, drogi buduje gmina. Pytanie do gminy.

        • 16 12

    • rowerem to na wieś (1)

      • 8 14

      • na wieś do Land Roverem

        albo wieśwagenem. Samochód wg. dyrektora firmy Volvo nie jest pojazdem do poruszania się po dobrze zarządzanym mieście.

        • 13 3

    • a co ci przeszkadza w jeździe rowerem? (2)

      ulica Budowlanych oczywiście powinna zostać obudowana drogami dla rowerów już dawno. Wzdłuż Nowej Bulońskiej także powstaje droga dla rowerów: za rok jak znalazł.

      • 7 8

      • jedź i zobacz trollu (1)

        • 8 2

        • Nie pojadę bo nie kupiłem sobie obcisłych gaci

          • 1 0

    • Nawet dzis mozesz jechać , Na ulicy gdzie obowiazuje 50km/h masz obowiązek jechać po jezdni , (1)

      żadna scieżka nie jest Ci potrzebna .

      • 6 4

      • powodzenia trolu

        • 2 3

    • (1)

      Ta, jeden Bolek z drugim kupuje sobie tanie mieszkanie na obrzeżach, a potem ci "frajerzy", co kupowali drogie na dolnej płycie niech mu płacą za drogi.

      • 8 9

      • heehhe na dolnej płycie, czy tam kasecie. tam mieszkania to znajdziesz na doby, na bokingach i

        innych takich. a w starych kamiennicach? Kto pierwszy w 1945 ten lepszy. Chyba, że było się wysoko w strukturach partyjnych. Wtedy nie trzeba było się spieszyć

        • 6 4

    • a w Braniewie to miałeś drogi dla rowerów?

      jeśli chodzi o Gdańsk to mamy tu na tle kraju całkiem przyzwoite drogi rowerowe

      • 5 4

  • coś czuje, że po otwarciu Nowej Bulońskiej na skrzyżowaniu Bulońska/Rakoczego będzie niezłe kombo.. (10)

    • 130 4

    • (1)

      To na pewno. Ja już balon kupiłem, żeby się jakoś z Moreny wydostać.

      • 25 4

      • Lol masz tramwaj i pkm

        • 6 6

    • I jeszcze jak bedtime marsz LGBT (1)

      • 6 9

      • dla mnie moze byc codziennie , tramwajowi to nie przeszkadza

        • 8 2

    • Po otwarciu Nowej Bulońskiej cała Jaskowa Dolina zamieni się w sznur samochodów poruszających się w tempie pieszego lub wolniej (4)

      Już teraz do stacji SKM we Wrzeszczu dojeżdżam rowerem mijając sznury frustratów bez pedałowania.

      • 23 4

      • Gdyby każdy potrafił myśleć jak ty świat byłby inny a tak frustraci korki smród degrengolada w nieprzyjaznym ludziom miescie

        • 4 5

      • To jest pikuś.

        Jaśkowa jest tak zatkana w godzinach szczytu, że i do ronda jedziesz szybciej, niz samochody :D

        • 12 0

      • a z powrotem? (1)

        • 3 0

        • to juz za duzo jak dla niego ;)

          • 3 1

    • chyba kongo?

      • 4 1

  • Opinia została zablokowana przez moderatora

  • jedziemy z cało rodzino (1)

    Się przejechać

    • 41 11

    • największa wada

      to budowanie skrzyżowań zbyt blisko siebie ;) ale cóż nie potrzeba myśleć i tak zapłacą niezależnie od efektywności projektu ;)

      • 1 3

  • Po prostu cyrk (14)

    50m od Jabłoniowej do AK zamknęli 3 m-ce temu. Zrobili tyle ile 5ciu ludzi z kilofem i łopatami przez miesiąc by zrobiło. A miasto przedłużyło z nimi umowę na kolejny odcinek.

    • 152 14

    • grzelak i dulkiewicz robią inwestycje:) (6)

      • 38 12

      • (1)

        i ?

        • 1 14

        • przez was trole j... mniej można przelać Rydzykowi !

          • 4 5

      • uuuu uważaj co piszesz, pamiętaj, na początku było złe słowo, a później wiemy co się stało (3)

        • 8 4

        • Dwie Cole i wódka? (2)

          Cóż ja wolę wino.

          • 6 5

          • Wódkę piją awanturnicy.

            • 3 0

          • Mszalne?

            • 2 4

    • Wiadomo, prace trwają tylko, jak ktoś macha łopatą... (4)

      Szkoda gadać.

      • 7 4

      • (3)

        ooo to zupełnie jak tępo prac na przekopie - minister był łopatę wbił i tyle tego było

        • 5 7

        • Tam to akurat mam nadzieję, że do żadnych więcej prac nie dojdzie, bo cały pomysł był głupi i kosztowny. O późniejszym utrzymywaniu kanału też nikt nie chce mówić.

          • 1 4

        • (1)

          To byla juz trzecia lopata wbita w przekop. Poprzednie byly wbijane przez dzisiejsza opozycje ;)

          • 2 3

          • PiStroll!!!

            • 1 0

    • (1)

      ciężko o dobrych pracowników -to prawda - u mnie pewna firma od GPECu wymienia rury - pracuje 1 chłop a 5 to widzowie z tajemniczym płynem krążącym od rąk do rąk - w sobotę panowie nie potrafili wyjść z wykopy - tak się napracowali z tym płynem:))))

      • 15 3

      • Trzeba było ich zakopać w tym dole ;)

        • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane