• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kładka na Ołowiankę planem zdjęciowym reklamówki łączących się banków

Maciej Korolczuk
30 września 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
aktualizacja: godz. 09:48 (1 października 2019)
Najnowszy artykuł na ten temat Liczniki czasu sposobem na "uciekającą kładkę"?
Na kładce pojawiły się już stosowne komunikaty o jej planowanym zamknięciu w dniu 1 października. Na kładce pojawiły się już stosowne komunikaty o jej planowanym zamknięciu w dniu 1 października.

Nie dojdą do skutku zaplanowane na 3 października zdjęcia filmowe na kładce na Ołowiankę. Ekipie mającej zrealizować materiał do spotu reklamowego na przeszkodzie stanęły niesprzyjające warunki atmosferyczne. W związku z tym w czwartek kładka będzie funkcjonować zgodnie z harmonogramem.

Aktualizacja, wtorek, godz. 9:45:



Zaplanowane najpierw na wtorek, a następnie na czwartek zdjęcia do reklamy na kładce na Ołowiankę zostały odwołane ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe. Jeśli pogoda pozwoli, zdjęcia będą realizowane w drugiej połowie października.



Aktualizacja, godz. 8:40:

Ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne organizatorzy zmienili datę zamknięcia kładki z 1 na 3 października (czwartek). Stosowne komunikaty pojawiły się już na banerach zawieszonych na kładce.

Pierwotnie kładka miała być zamknięta we wtorek 1 października. Warunki pogodowe sprawiły, że plan zdjęciowy przesunięto na czwartek 3 października. Pierwotnie kładka miała być zamknięta we wtorek 1 października. Warunki pogodowe sprawiły, że plan zdjęciowy przesunięto na czwartek 3 października.




Czy udział miasta w komercyjnych projektach jest skuteczną reklamą?

- Zdjęcia do spotu reklamowego, w którym kładka na Ołowiankę pełnić będzie jedną z głównych ról, potrwają we wtorek od godz. 6 do 16. W tych godzinach kładka będzie niedostępna dla pieszych. Efekty pracy ekipy filmowej będzie można zobaczyć jesienią - mówi Magdalena Kiljan, rzecznik prasowy GZDiZ.
Jak ustaliliśmy, reklamę będą w tym miejscu kręcić dwa banki, które wkrótce mają zostać połączone: Eurobank i bank Millennium. Według nieoficjalnych informacji na planie mieli pojawić się m.in. znani aktorzy występujący w dotychczasowych reklamach obu banków, ale jeden z członków ekipy, z którym rozmawialiśmy, nie potwierdza tych informacji.

- Sami byliśmy zdziwieni doniesieniami niektórych mediów, że na planie pojawią się znani aktorzy np. Piotr Adamczyk. W naszej ekipie nie ma nikogo takiego - mówi pan Mateusz, członek ekipy, która będzie realizować reklamę.
Miasto będące właścicielem kładki nie otrzyma za jej udostępnienie wynagrodzenia, bo operator kładki (Gdański Zarząd Dróg i Zieleni) nie ma na to podstawy prawnej. W ramach rekompensaty bank zobowiązał się do przekazania pewnej sumy pieniędzy na wybrany cel charytatywny. Ma to być jeden z domów dziecka wskazany przez miejskich urzędników.

Suma, jaką bank zadeklarował przelać na konto placówki, nie jest znana, ale - jak usłyszeliśmy: "jest proporcjonalna do stawki, jaką miasto otrzymuje od dzierżawców za korzystanie z miejskiej infrastruktury".

Scenariusz i obsada reklamy są objęte tajemnicą. Teren wokół kładki ma być dostępny dla osób postronnych.

Urzędnicy zastrzegają, że zapowiadany termin dnia zdjęciowego może ulec zmianie ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Jeśli tak się stanie, miasto wyda w tej sprawie stosowny komunikat.
09:37 16 PAźDZIERNIKA 19 (aktualizacjaakt. 10:12)

Zamknięta kładka na Ołowiankę (16 opinii)

Powód? Nagrywanie reklamy Millennium i Eurobanku
Powód? Nagrywanie reklamy Millennium i Eurobanku

Opinie (136) ponad 10 zablokowanych

  • Dziwna sprawa

    Skoro zajęcie pasa drogowego kosztuje, to czemu na kładkę nie ma podstawy prawnej? Mogę zająć kładkę na 3 dni i wstrzymać ruch statków i pieszych - i totalnie nic za to nie zapłacić?
    Miło, że bank zadeklarował wpłatę na dom dziecka, ale takie rzeczy po prostu powinny być sformalizowane i ugruntowane prawnie.
    Ktoś w komentarzach pyta czy miasto traci. Nie wiem czy traci, ja bez kładki przeżyję, ale można przyjąć, ze jeśli obsługa kładki koszule 20 tys miesięcznie (strzelam) to 1/ 30 straty za obsługę, a drugie wyliczenie - kosztu samej kładki.
    To tak jak firma transportowa - gdy samochód stoi, to nie zarabia.

    • 1 1

  • Gdańskowi brakuje reklamy - może wreszcie przyjedzie tu jakiś turysta, wciąż ich mało! (1)

    Jaką korzyść z turystów mają mieszkańcy Gdańska (poza tymi kilkoma co mają hotele i sklepy z pamiątkami)? Wieczny tłok i ścisk. Trzeba tych turystów więcej? Po co?

    • 4 1

    • W swoim ex pegeerze masz duże przstrzenie i brak ścisku i tłoku,więc spadaj tam i nie zasmradzaj nam naszego miasta.

      • 0 1

  • protestuje przeciwko planom zamknięcia kładki,to nasze wspólne dobro.Precz z reklamami.

    • 3 1

  • Mi Gdansk z Amer Gold sie kojarzy i Adamowiczem jak ciagnal samolot Plichty (1)

    • 4 2

    • Twoja poranna modlitwa: mamo ja wariat kup mi komisariat.

      • 0 3

  • Millenium..banda nieudaczników

    • 0 0

  • Nie rozumiem!!!

    Nie mieli podstawy prawnej, żeby skasować za udostępnienie kładki? A jak ja musiałem dla miasta wybudować wodociąg i przekazać go do GIWK za grosze, to ZDiZ miał podstawę prawną, aby mnie parę tysięcy skasować za zajęcie pasa drogowego....

    • 0 0

  • Ekipie mającej zrealizować materiał do spotu reklamowego na przeszkodzie stanęły niesprzyjające warunki atmosferyczne

    Buhahaha! Taka pogoda to już do końca roku będzie.
    Ps. a podobno złej pogody ni ma - mówili na TVN-ie ;)

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane