- 1 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (40 opinii)
- 2 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (289 opinii)
- 3 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (220 opinii)
- 4 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (48 opinii)
- 5 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (84 opinie)
- 6 Ugaszono pożar na budowie osiedla (185 opinii)
"Klatka schodowa to nie piwnica lub śmietnik"
- Ludzie myślą, że na klatce schodowej można trzymać wózki, rowery, hulajnogi, a bywa, że kartony, szafy albo śmieci bądź obuwie. Przypominam, że to nie piwnica, ale miejsce, gdzie powinno być swobodne przejście - pisze pan Kacper.
Oto jego przemyślenia:
Na pewno wielu z nas pamięta, że kiedyś na klatkach schodowych królowały pawlacze, wystawiało się zimą buty, a niektórych drzwi wejściowych potrafił godzinami "strzec" worek ze śmieciami.
Pawlacze na korytarzach to spory oldschool, wystawianie butów przed klatkę to już obciach, ale pewnie nadal wielu z nas je widzi, odwiedzając rodzinę czy znajomych. Śmieci, z racji segregacji, też częściej znikają z naszych mieszkań, choć niektórzy wolą je mimo wszystko nadal trzymać na zewnątrz.
Moja obserwacja pokazuje, że klatki schodowe nadal są zastawione, tylko innymi rzeczami.
Teraz dominują meble i różne pojazdy na kołach, w tym wózki, rowery i hulajnogi.
Zajmuję się transportem z jednego z wielkopowierzchniowych sklepów. Wnoszę sprzęty na piętra, bo nie zawsze mieszczą się do windy. Myślałem, że jeśli powstało tyle nowych budynków z dużymi mieszkaniami i dołączonymi do nich piwnicami, komórkami lokatorskimi, to przestanie istnieć problem zastawiania klatek schodowych. Nic podobnego. Ludzie nadal zastawiają przejścia wózkami rowerami czy hulajnogami i nie widzą w tym problemu.
Salon meblowy na klatce schodowej
Zdarza się, że trzeba prosić lokatorów o ich usunięcie, bo nie da się wnieść przesyłki. Nie tylko z własnego doświadczenia i opowieści znajomych wiem, że nie jedynie dostawcy, ale także zwykli lokatorzy borykają się z tym problemem. Mimo że mentalność ludzi teoretycznie przez lata powinna się zmienić - nadal istnieje przekonanie, że na klatce schodowej można stawiać praktycznie wszystko.
Bywa, że nie tylko pojazdy na kołach, ale także meble, krzesła, a nawet szafy. I to w takich miejscach, które powinny być w pełni wolne dla przejścia. Niektórzy jakby tego nie widzieli, traktując części wspólne jako swoje poletko, starannie odgradzając je sprzętami.
Udrożnijmy klatki schodowe, zapewnijmy bezpieczeństwo
Problem ciężko rozwiązać. Administratorzy interweniują dopiero w ostateczności, osoby potrzebujące więcej miejsca do przejścia - starsi czy niepełnosprawni - tylko czasami potrafią przekonać innych do zmian, a straż pożarna nie przyjeżdża tak często, żeby nakazać udrożnienie przejścia.
Dlatego chciałbym zaapelować, by mieszkańcy nie traktowali klatek schodowych jak piwnicy, gdzie można trzymać sprzęty, które nie zmieściły się w mieszkaniu. Szanujmy wzajemnie swoje potrzeby oraz bezpieczeństwo. Bo gdy potrzebna będzie szybka ewakuacja, wózki i inne podobne sprzęty na klatkach mogą stać się przyczyną tragedii.
Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.
Opinie wybrane
-
2021-05-29 13:15
(47)
Obok zwykłego braku kultury problemem jest planowanie budownictwa. Deweloperzy wyciskają z metraży ile się da oferując klitki kuchenne z aneksem mieszkalnym. A można by tworzyć sensowne rowerowanie, wózkownie, pralnie, suszarnie. Skoro takich miejsc brak to rowery i wózki będą gościć na klatakach.
- 545 100
-
2021-05-30 17:22
Ktoś zmusza cię do kupowania takich "mieszkań"?
- 1 0
-
2021-05-30 16:15
Fakt
Miasto to miasto, w takim smrodzie, ścieku i klitce żaden szanujący się wieśniak nie chciałby egzystować.
- 2 2
-
2021-05-30 15:40
Dziwny tok myślenia
Chcesz mieć rower, a nie masz piwnicy? Trzymaj go w domu lub na balkonie, to samo z wózkiem. Jak kupujesz mieszkanie, to wiesz co dostajesz. Gdyby ludzie potrzebowali piwnic czy komórek i zgłaszali deweloperom, toby mieli. Swoją drogą chyba nikt teraz nie buduje bez podpiwniczeń? Trzeba po prostu dostosować ilość rzeczy do metrażu. Już jeden rower
Chcesz mieć rower, a nie masz piwnicy? Trzymaj go w domu lub na balkonie, to samo z wózkiem. Jak kupujesz mieszkanie, to wiesz co dostajesz. Gdyby ludzie potrzebowali piwnic czy komórek i zgłaszali deweloperom, toby mieli. Swoją drogą chyba nikt teraz nie buduje bez podpiwniczeń? Trzeba po prostu dostosować ilość rzeczy do metrażu. Już jeden rower czy wózek zostawiony na klatce portafi skutecznie ograniczyć ilość miejsca i ludzie muszą się przeciskać, żeby przejść, a co dopiero rowery całej rodziny? Ważniejsza sprawa, że klatka schodowa, to droga ewakuacyjna, a tej zastawiać nie wolno. Miasto, to nie wieś, żeby rizdeptane, przepocone buty, czy śmierdzące odpady trzymać przed drzwiami i zasmradzać nimi całą klatkę
- 12 2
-
2021-05-30 08:18
Uprawa buraków (1)
Jednak buty, śmieci, i inne rowery przed drzwiami to zwykłe prostactwo, i niestety, jak zwykle jak nie grozi kara to co mi mogą zrobić.
- 19 1
-
2021-05-30 14:41
Idz zwroc uwage sąsiadowi jak masz problem z tym co piszesz
Moja sasiadka wystawia regularnie smieci przed drzwi drażni mnie to, ale nie na tyle zebym uczył jak jak nalezy zyc.
Bo jak trzeba to szklankę mleka pożyczy zawsze itd
Z ludzmi trzeba zyc a nie frustracje w internecie wylewać- 5 8
-
2021-05-30 00:21
Hej jo kolo
powoli, deweloper to lobby stojące za pewnymi interesami, czasy komuny minęły 30 lat temu
- 1 3
-
2021-05-29 23:21
Dokładnie!
- 2 2
-
2021-05-29 18:00
Twoj wozek/rower - twoj problem (9)
Ma nie stać na klatce, jak dla mnie możesz sobie powiesić na suficie, byle nie w części wspólnej. Czemu to, że ktoś ma wózek lub rower ma być problemem wszystkich wokół?
- 63 8
-
2021-05-29 21:06
A jaki to problem, ze sa wozki na klatce? (8)
U mnie stoja przy mieszkaniach sasiadow i nie mam z tym problemu. Moje dzieci juz dawno wozkow nie uzywaja, zeby nie bylo. Zajmijcie sie swoimi sprawami i dajcie ludziom zyc. Dopoki nie zastawiaja przejsc i korytarzy to ok. Ale nigdy nie spotkalem sie z tym, aby wozek zastawial korytarz w sposob uniemozliwiajacy swobodna komunikacje.
- 19 51
-
2021-05-31 07:57
To dlzczego wystarczy wezwać straż pożarną i będzie 1500 zł mandatu.
- 1 0
-
2021-05-30 13:48
Zobaczymy, czy będziesz taki tolerancyjny, gdy pogotowie będzie musiało cię znieść na noszach omijając te wózki :)
Ciekawe, czy umierając podczas znoszenia, odpuścisz sąsiadom - winowajcom?
- 16 3
-
2021-05-30 11:25
"Ale nigdy nie spotkalem sie z tym, aby wozek zastawial korytarz w sposob uniemozliwiajacy swobodna komunikacje." (1)
Dodaj do tej komunikacji element paniki związany z pożarem i zweryfikuj efekt.
- 20 3
-
2021-05-30 13:50
Albo sanitariuszy z pogotowia z chorym na noszach.
- 15 3
-
2021-05-30 10:39
To ty zajmij się swoimi sprawami i nie wpie*rzaj swojego wózka na wspólną klatkę.
- 16 1
-
2021-05-29 21:31
A jaki problem ze są śmieci? (2)
Przecież worek zawiązany.
Buty? Bez błota przecie.
Mebelek? Tylko na chwilę- 38 12
-
2021-05-29 22:28
Pisze geniuszu o wozkach. (1)
Smieci to problem bo kisna i smierdza nawet zawiazane. To nie jest prozniowy worek. Buty tak samo, smrod i brud. Mebel z reguly jest wiekszy niz wozki czy rowery. I nie jest mobilny. Dopisz jeszcze fortepian proletariuszu. Co ty porownujesz ? Zreszta smieci czy buty u jakiegos prawaka pisowskiego pod drzwiami to latwa sprawa. Wystarczy rozciac worek lub buty rzucic z pietra. I po problemie raz na zawsze. Mysl samodzielnie i zajmij sie swoim zyciem, a nie zagladaniem innym pod drzwi.
- 8 19
-
2021-05-29 22:55
"geniuszu" ,"myśl samodzielnie", "zaglądanie innym pod drzwi"
tak maskujesz bycie fleją? Twoje mierne standardy muszą obowiązywać wszystkich wokół?
Rozetnij worek, buty wyrzuć ...?
Bo "nie jest mobilny"? Naprawdę?- 13 4
-
2021-05-29 16:10
Proste
Nie kupuj jak brakuje infrastruktury o której piszesz.
- 27 1
-
2021-05-29 15:20
nie ma to jak na starych osiedlach (2)
sa suszarnie , wozkarnie lub rowerownie, sa nawet pralnie
- 38 4
-
2021-05-29 21:10
W Polakowie jak cos stoi w pomieszczeniu wspolnym
to jest przez Janusza traktowane jak jego :)
- 19 2
-
2021-05-29 17:15
Tak zajęte przez jedną osobę z budynku, przez zasiedzenie;)
- 33 8
-
2021-05-29 15:16
Masz komórkę lokatorską ?
Kupowałeś mieszkanie i nie wiedziałeś jakie ?
Polactwo czyli moje jest bardziej mojsze.
Dopiero po nieszczęściu, pożarze, śmierci podnosi się owcze beczenie:
dlaczego ktoś, kiedyś tego nie załatwił ?- 43 4
-
2021-05-29 14:30
(4)
Ok, kupujesz mieszkanie bez piwnicy, licz się z tym, że będziesz mieć w domu graciarnię. Całą zimę trzymałam rower na balkonie. Rozumiem jedynie wózki na korytarzach (nie, sama nie mam bombelka).
- 56 13
-
2021-05-30 00:21
Roweru nie trzyma się na balkonie bo szybciej się niszczy (rdza) (1)
W piwnicy też nie bo za daleko i po schodkach trzeba znosić. U mnie stoi w przedpokoju choć przydałaby się rowerownia bo w moim bloku jest sporo rowerzystów
- 10 4
-
2021-05-30 12:45
Rower w pokrowcu odpowiednio zabezpieczony spokojnie może stać na balkonie .
- 9 0
-
2021-05-29 15:04
(1)
na wszystko jest sposób ;)
udało się rozwiązać problem z wózkami u mnie, oraz wiecznie walającymi się po korytarzu śmiećmi- 16 1
-
2021-05-29 22:45
oczywiście jest sposób, wszystko już wynaleziono
i wprowadzono w życie w wielu krajach
to, źe te rozwiązania nie dotarły do nas
znaczy że jesteśmy za głupi, za tępi, niedojrzali
moźe faktycznie nie powinniśmy mieć niepodległości?
mój rower stoi przed domem. "przed", nie "w"
a bąbel wyrósł, ale za tych czasów wózek był składany.
mieszkał w bagaźniku fury. na stałe.- 16 6
-
2021-05-29 13:19
(19)
Problem jest to że "piwnica" nie jest obowiązkowa przy zakupie mieszkania, tak jak i miejsce parkingowe. Co do suszarni, suszarka załatwia sprawę.
- 61 11
-
2021-05-29 21:04
Piwnice w nowym budownictwie z reguly sa mniejsze niz balkon.
Maja jakies 2-4m2. Moze dwa rowery sie zmieszcza a co z reszta.
- 14 17
-
2021-05-29 18:02
U nas buty zabieramy a worki rozcinamy (2)
- 49 6
-
2021-05-29 19:16
i śmieci zjadamy. (1)
- 15 26
-
2021-05-30 14:12
Mm
Nie będę Tobie zabierał jedzenia
- 5 3
-
2021-05-29 13:55
(5)
suszarki lub pralkosuszarki są drogie, zawodne, zajmują miejsce, zużywają prąd, są nieekologiczne
- 20 47
-
2021-05-31 10:24
Chrzanić ekologię!!!
Suszarki nie są drogie. jakieś 2000 zł przyzwoita i już.
Przez 4lata mnie nie zawiodła, więc to niemal całe życie sprzętu tego rodzaju.
Zajmuje tyle samo miejsca co pralka... argument żaden.
Zużywa prąd... Wow! Jak wszystko no i ?!- 1 3
-
2021-05-30 17:23
A ty mało logiczny.
- 0 0
-
2021-05-29 15:00
(2)
wiesz, idąc tym tokiem rozumowania, to mieszkania są drogie, to nic tylko mieszkać na ulicy lub parku w kartonie bo najtaniej.
- 50 7
-
2021-05-29 16:20
(1)
Twój komentarz to demagogia. Mieszkanie należy do potrzeb podstawowych człowieka, a jego brak ma istotny wpływ na ludzki dobrostan (od samopoczucia po stan zdrowia). Suszarka to jedna z fanaberii nowoczesnego świata. Nie najpotrzebniejsze i nie najmądrzejsze urządzenie. Wystarczy porównać wielkość oferty rynkowej pralek i suszarek oraz ich ceny. Zbędne wydawanie pieniędzy. Ale jeśli ktoś musi...
- 26 29
-
2021-05-30 22:39
Wózek to też fanaberia
- 2 2
-
2021-05-29 13:54
(1)
piwnice są bardzo przydatne, ale nie rozwiążą problemu wózkowo-rowerowego. Mało kto chce taskać te sprzęty czy to w górę na swoje piętro czy w dół do piwnicy. Pomieszczenie dostępne z poziomu ulicy lub parking podziemny z wydzieloną rowerownią z bezpiecznym wyjazdem.
- 36 4
-
2021-05-29 17:14
Piwnicę są na poziomie zero, albo z windą.
- 11 14
-
2021-05-29 13:40
Jest. (6)
Pomieszczenie przynależne wynikające wprost z przepisów prawa. W budynku wielorodzinnym każdy lokal mieszkalny musi mieć piwnicę.
- 14 40
-
2021-05-30 17:30
nie musi.
- 2 0
-
2021-05-30 17:22
Nie musi.
- 2 0
-
2021-05-29 14:04
Nieprawda, nie musi. (2)
U mnie na osiedlu żaden blok piwnic nie ma, za to każde mieszkanie ma duży balkon.
- 32 4
-
2021-05-29 22:56
Bo u Ciebie (1)
Jest, 200 mieszkań. I nie ma możliwości żeby było 200 piwnic
- 5 7
-
2021-05-31 10:12
woow - a jest mozliwość by było 200 balkonów?
- 5 0
-
2021-05-29 13:44
Pewnie chodzi o część wspólną. Bo znam osoby nie posiadające własnej. Chyba że to nowy przepis max 5lat.
- 15 3
-
2021-05-30 11:45
(15)
Jacy sąsiedzi takie problemy,ja nie mam takiego problemu bo każdy z sąsiadów trzyma coś na zewnątrz i nikt nikomu nie marudzi o takie pierdoly jak buty,wuzki czy rower i robić afery z powodu takich rzeczy to po prostu ktoś niema swojego życia.
- 71 294
-
2021-05-31 09:18
przeprowadź się na wysypisko skoro lubisz mieszkać wśród śmieci
- 15 0
-
2021-05-31 08:22
Dokładnie.
Pan Kacper nie ma dzieci, nie ma co robić, więc wszystko dookoła go denerwuje.
- 1 13
-
2021-05-30 20:46
Nie dziwi mnie, ze ktoś kto pisze wózek przez u nie ma podstawowej kultury i poszanowania wspólnej części.
- 14 1
-
2021-05-30 20:45
Ja (1)
"Wystwaki" to nie problem Gorzej jak stoją śmierdzące śmieci i cuchnące buciory
- 9 0
-
2022-12-31 22:54
znajomy nalał do butów ...
i problem się skończył
- 0 0
-
2021-05-30 15:35
Misiek, ale z Ciebie tuman!
- 14 1
-
2021-05-30 15:24
ciekawe co jak by się paliło i zadymienie :) a ty uciekając raz doniczka z kwiatkiem raz rower a może i w kant szafki na buty ;)
- 26 0
-
2021-05-30 13:34
jeśli wuzki to bóty
- 27 1
-
2021-05-30 13:19
Ty musisz
koniecznie trzymać słownik ortograficzny przed drzwiami i nawet dość często do niego zaglądać.
- 29 2
-
2021-05-30 12:35
U nas tez nikt nie trzyma wuzkow, bo po prostu
Takie coś jak wuzEk nie istnieje, hahaahha
- 30 3
-
2021-05-30 11:56
wez sobie te smierdzące buciory (1)
pod łóżko postaw i tam się inhalatoruj
- 58 4
-
2021-06-04 17:51
inhaluj! nie ma takiego słowa inhalatoruj. gdzie ty się uczyłeś polskiego?
- 1 3
-
2021-05-30 11:57
Widocznie (2)
Wszyscy z jednego zaciągu..
- 49 0
-
2021-05-30 22:46
z jednej maciory (1)
- 11 0
-
2021-05-31 10:00
z Knurowa?
- 3 2
-
2021-05-30 08:35
Powinny być wózkarnie, rowerownie (29)
Nie kazdy ma komórkę, zresztą są tak male, ze wózek i rowery nie wejdą, Piwnic dzs nie ma, sa miejsca postojoww, skoro nie ma,jak za komuny wózkarni niech stoją, byle nie utrudniały przejścia, dzieci szybko rosną,gorsze są śmierdzące buty, mam takiego sąsiada, caly rok kilka par wystawia.
- 125 144
-
2021-06-02 11:40
I co to ma być problem
Sąsiada, że kupiłaś tanie mieszkanie bez piwnicy. I sąsiad ma się potykać o wózki, śmieci, buty itp. To twój problem i trzymaj go w mieszkaniu.
- 1 0
-
2021-05-31 09:16
(1)
Niestety, u mnie w bloku jest i wózkarnia i rowerownia i komórki lokatorskie i inne cuda. A wózki i tak zapychają przejścia na klatce, że z wymaganych 1,4 m robi się tyle, że z zakupami ciężko przejść.
- 2 0
-
2021-05-31 10:07
wózek na kladce - znaczy niczyj
bierzesz, idziesz, sprzedajesz
- 5 0
-
2021-05-30 15:11
Uwazasz ze inne rzeczy moga stac a buty sasiada ci przeszkadzaja?. Ciekawe podejscie. Klatka schodowa ma byc czysta i nie zagracac wrazie pozaru czy przyjscia ratownikow medycznych. Skoro maja mieszkanie to niechvswoje graty trzymaja w domu
- 16 0
-
2021-05-30 11:14
Nie zawsze tak jest.
U mojej mamy w bloku jest i wozkarnia i piwnice oraz suszarnia.A klamoty i tak stoja na klatce.Niestety wyglada to tak ze sciany sa brudne i pouszkadzane od wnoszenia tych wozkow rowerow itp.
Wiec niestety czyste lenistwo i brak kultury wsrod mieszkańców.Ale zgadzam sie tez ze w niektorych blokach poprostu nie ma takich miejsc bo to podnosi cene budowy a i tak ceny sa wysokie.- 15 0
-
2021-05-30 09:04
(11)
Historia z mojego bloku (który ma 4 piętra tylko), jest suszarnia oraz wózkownia. Do wózkowni klucz ma tylko jeden mieszkaniec bloku, który podzieli się nim pod warunkiem, że dasz mu swoje dane z dowodu, bo on tam trzyma trzy rowery. Administracja spółdzielni klucza zapasowego nie ma i cześć.
Do suszarni był szerszy dostęp (choć nadal - nieHistoria z mojego bloku (który ma 4 piętra tylko), jest suszarnia oraz wózkownia. Do wózkowni klucz ma tylko jeden mieszkaniec bloku, który podzieli się nim pod warunkiem, że dasz mu swoje dane z dowodu, bo on tam trzyma trzy rowery. Administracja spółdzielni klucza zapasowego nie ma i cześć.
Do suszarni był szerszy dostęp (choć nadal - nie wszyscy mieli klucz), ale ostatnio okazało się, że zamek został wymieniony - czy przez lokatora czy spódzielnię, nie wiadomo.
Więc fajnie, że takie wózkarnie są, ale szkoda, że dla wybranych ;)- 32 2
-
2021-05-30 11:37
kup więcej husteczek i pochlipaj jakaś nieszczęśliwa
- 1 7
-
2021-05-30 11:27
Wymieniłbym zamek w drzwiach i poszedl do sąsiada aby udostepnil swoje dane z dowodu.
- 16 0
-
2021-05-30 11:27
To zrób z tym coś!
Skoro widzisz problem, to napisz wniosek, zbierz podpisy z większości mieszkań i zrzućcie się na ślusarza, nowy zamek i n+1 kluczy. Oczywiście, jeżeli nie masz na pieńku ze spółdzielnią :) I jazda z tym szeryfem!
- 11 0
-
2021-05-30 11:18
Wymienic zamek lub obciazyc sasiada kosztami.
Jezeli sasiad nie jest wlascicielem wozkarni to nie ma prawa tak robic.Jezeli ty nie mozesz korzystac proponuje wynajac less mes i rachunek dac sasiadowi do oplaty.A tak serio to wynienic zamek i tyle
- 20 0
-
2021-05-30 10:06
Wozkarnia należy do wszystkich mieszkańców.
Wezwać ślusarza, wymienić zamek, wyrobić klucze, pana od rowerów wyprosić z rowerami z wózkarni, proste.
- 36 1
-
2021-05-30 09:54
U nas też był taki lokalny szeryf, ktory zawłaszczył wozkarnie. Pisać do administracji, nachodzić gościa, napuszać sąsiadow. To że miał to władaniu 10 lat nie znaczy że jego. U nas pomogło
- 34 0
-
2021-05-30 09:10
Nowy klucz dorobić ! (4)
Kosztuje 20 zł ! W czym problem ?
- 19 1
-
2021-05-31 19:45
widzę ktoś tu nie został najostrzejszą kredką w piórniku, jeśli chodzi o umiejętność czytania
- 0 0
-
2021-05-30 09:35
Buty (2)
A skąd wiesz, że buty śmierdzą?? Wąchałaś je?? A Twoje śmierdzą??
- 2 31
-
2021-05-30 12:27
Te buty śmierdzą na odległość, czuję je przechodząc obok (1)
- 18 0
-
2021-05-31 10:03
jakby nie śmierdziały - to by je baran nie wystawiał na klatkę
co, nie?
- 5 0
-
2021-05-30 08:37
Należy zatem tak zaadaptować przestrzeń w mieszkaniu by znaleźć miejsce na rower/wózek (11)
Jeśli zgromadzony dobytek nie mieści się w mieszkaniu to trzeba rozważyć pozbycie się zbędnych rzeczy. Mam małe mieszkanie, ale do głowy mi nie przyszło trzymać cokolwiek na wspólnym korytarzu.
Moi sąsiedzi przykładowo trzymają śmierdzące żarcie dla psa na wspólnym korytarzu i je tam nasypują. Słoma z butów, ale szkoda gadać z nimi na ten temat bo są po prostu głupi.- 90 16
-
2021-05-31 07:52
dosyp (1)
środka na przeczyszczenie do karmy....
- 1 3
-
2021-05-31 15:43
Szkoda, żeby niewinny pies cierpiał przez głupotę swojego pana.
- 6 1
-
2021-05-30 10:03
Wózki (5)
Nie uważam, że trzymanie wózka dziecięcego koło swoich drzwi to coś złego. Łatwiej takiej mamie wsadzić bobasa i pójść do windy. Nie utrudniajmy sobie życia na wzajem. Co innego buty, śmieci coś co po prostu wydala zapach, ale wózek niech sobie stoi.
- 15 73
-
2021-05-31 01:17
Nie utrudniamy sobie życia?
Nie utrudniamy sobie życia? Czy może - Nie utrudniajcie mi życia, bo to mój wózek stoi na klatce. A kto inny nie ma jak przejść z rowerem, zakupami, czymkolwiek - to już Panienki nie obchodzi. Ba! Nawet przepisy tu nieistotne. Najważniejsze to JA i MÓJ nieprzeszkadzający wózek.
- 17 0
-
2021-05-30 16:48
a jakby miała wózek w domu, to trudniej byłoby jej włożyć bobasa i musiałaby wychodzić oknem?
- 31 0
-
2021-05-30 15:14
Trzymaja wuzki nie dlatego ze mamusi lepiej jest bobasa wsadzic tulko dlatego ze nie chca sobie gracic mieszkan i brudzic od piasku itp
- 33 3
-
2021-05-30 13:42
Pewnie, niech stoi, co tam. Jeśli pogotowie będzie na noszach znosić ciężko chorego i przez twój cholerny wózek
ten chory umrze, no to po prostu umrze, c'nie cebulaczko?
- 40 6
-
2021-05-30 11:20
a czemu wózek nie może stać w mieszkaniu?
Na klatce może i nikomu ma nie przeszkadzać, a w mieszkaniu nie może, bo co? Bo przeszkadza? Bo w mieszkaniu mamie jest trudniej wsadzić bobasa i pójść do windy?
- 71 4
-
2021-05-30 09:52
Kolejny mądrala co chce innym zycie układac.Pilnuj swego nosa i swoje dziupli. (1)
- 1 75
-
2021-05-30 12:43
No wręcz odwrotnie
ty nie ingeruj we we wspólną przestrzeń,
Korytarz jest wspólny, i wara z wystawianiem swojego badziewia,
Chyba, ze wszyscy tak robią,
Ale to mało realna sytuacja- 49 1
-
2021-05-30 09:05
Chłop ze wsi wyjdzie... Wieś z chłopa nigdy...
- 52 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.