- 1 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (67 opinii)
- 2 Nowa siedziba gdańskich policjantów (74 opinie)
- 3 Ruszają rozmowy ws. stanowisk w Gdyni (477 opinii)
- 4 Kim jest Aleksandra Kosiorek? (704 opinie)
- 5 Te zabytki otwierają się po remontach (61 opinii)
- 6 Nowi lokatorzy zburzyli spokój w kamienicy (250 opinii)
Koniec ze skracaniem drogi przy Conradinum. Znika popularny skrót
porównać
W piątek wprowadzona zostanie kolejna zmiana w organizacji ruchu podyktowana chęcią stworzenia ułatwień dla pieszych i rowerzystów - odwrócenie kierunku jazdy na ul. Piramowicza. W efekcie ulica przestanie pełnić funkcję skrótu z al. Hallera do al. Zwycięstwa. Urzędnicy nie zgodzili się jednak na jeden kierunek na ul. Uphagena i przeniesienie parkowania z chodników na jezdnię, o co wnioskowała lokalna rada dzielnicy.
Aktualizacja godz. 18:42: Urzędnicy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni podjęli decyzję o przesunięciu godziny wprowadzenia zmian. Nowa organizacja będzie obowiązywała od piątku (31 lipca) od godz. 18 - po popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Wcześniej zmianę organizacji ruchu planowano wprowadzić ok. godz. 9. Przez cały dzień na ulicy obecna będzie ekipa drogowców, pracująca nad zmianą oznakowania - kierowcy powinni zachować szczególną ostrożność.
Choć obecnie natężenie ruchu wróciło niemal do stanu przed ogłoszeniem epidemii, urzędnicy postanowili nie wycofywać się z planowanych zmian.
W najbliższy piątek (31 lipca) ok. godz. 9 odwrócony zostanie kierunek ruchu na ul. Piramowicza (droga obok szkoły "Conradinum"). To popularny skrót, który pozwala na przejazd z al. Hallera do al. Zwycięstwa i dalej al. Grunwaldzką z pominięciem skrzyżowania przy Operze Bałtyckiej.
Czytaj też:
Zamknięto popularny skrót do Kartuskiej. Objazdowe trasy bez terminów realizacji
Wjazd w ul. Piramowicza od al. Zwycięstwa lub Uphagena
Po zmianach wjazd w ul. Piramowicza będzie możliwy wyłącznie od strony al. Zwycięstwa lub Uphagena, zaś wyjazd tylko na al. Hallera w kierunku Opery Bałtyckiej lub Uphagena w stronę kortów tenisowych. Dwukierunkowo będzie mógł się odbywać natomiast ruch rowerów.
- Do tej pory na skrzyżowaniu ul. Piramowicza - al. Zwycięstwa z powodu ograniczonej widoczności dochodziło do wymuszeń pierwszeństwa przejazdu czy wręcz potrąceń rowerzystów, poruszających się jednym z głównych ciągów rowerowych w naszym mieście, przez kierowców włączających się do ruchu w al. Zwycięstwa - mówi Magdalena Kiljan, rzecznik Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni - Planowane zmiany na ul. Piramowicza przyczynią się do uspokojenia ruchu drogowego w tym rejonie poprzez przywrócenie jej charakteru drogi lokalnej. Dzięki ograniczeniu tranzytu wzrośnie także bezpieczeństwo ruchu w pobliżu szkoły.
Oprócz nowego oznakowania, przez pierwsze dwa tygodnie na skrzyżowaniu Piramowicza - Hallera ustawiona zostanie bariera drogowa, która ma ograniczyć możliwość przejazdu w niewłaściwym kierunku.
Rada Dzielnicy: chodniki wolne od aut, parkowanie na jezdni
Nowa organizacja ruchu tylko częściowo spełnia postulaty Rady Dzielnicy Wrzeszcz Górny, która od dawna zabiegała o poprawę bezpieczeństwa w tym rejonie. Zdaniem rady zmiany powinny objąć również ul. Uphagena, na której obecnie parkowanie odbywa się kosztem chodników.
Propozycja rady zakładała wprowadzenie jednego kierunku na ul. Uphagena w stronę ul. Piramowicza z możliwością wyjazdu na al. Zwycięstwa przy jednoczesnym odwróceniu kierunku na pozostałym odcinku. W efekcie możliwy byłby objazd kwartału Uphagena - Piramowicza - Zwycięstwa - Uphagena (np. w poszukiwaniu miejsca postojowego), lecz bez możliwości skrótu Hallera - Zwycięstwa, generujące główny potok ruchu na ul. Piramowicza.
Urzędnicy: parkowanie na chodnikach z myślą o mieszkańcach
Taka propozycja została jednak odrzucona przez urzędników Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, którzy tłumaczą utrzymanie ruchu dwukierunkowego i możliwości parkowania na chodnikach ul. Uphagena chęcią "zminimalizowania uciążliwości [nowej organizacji ruchu] dla mieszkańców ul. Uphagena" oraz "sprawną obsługą komunikacyjną".
- Organizacja ruchu zakładająca parkowanie na chodnikach jest nie do przyjęcia. Nie zgadzamy się, by urzędnicy po raz kolejny traktowali pieszych jako obywateli gorszej kategorii i zmuszali ich do poruszania się wąskimi przesmykami wzdłuż ogrodzeń posesji - nie kryje słów krytyki Kamil Pokora, przewodniczący komisji Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji w RD Wrzeszcz Górny - Obecnie na ul. Uphagena kierowcy omijają Strefę Płatnego Parkowania, więc przeniesienie parkowania z chodników na jezdnię nie zmieni liczby miejsc parkingowych, a dodatkowo uporządkuje sytuację przestrzenną i wymusi wnoszenie opłat za postój, czego nie egzekwuje obecnie Straż Miejska [parkowanie poza liniami SPP w godzinach obowiązywania strefy i bez identyfikatora mieszkańca jest niedozwolone - dop. red.].
Czytaj też:
- Piesi muszą dzielić się nowym chodnikiem z autami. Miasto lekceważy wynik konsultacji społecznych
- Wybudowali chodnik... głównie dla samochodów
- Na remontach chodników korzystają głównie kierowcy
- Ile słupków potrzeba, by zmienić złe prawo?
Wkrótce nowe pasy rowerowe na kilku ulicach
Kolejnymi zmianami w organizacji ruchu po odwróceniu kierunku na ul. Piramowicza, będą;
- wyznaczenie pasów rowerowych na ul. Myśliwskiej (odc. lokalne centrum handlowe - Andersa) - zakończenie robót planowane ok. 7 sierpnia br.
- wyznaczenie pasów rowerowych na al. Hallera na końcowym odcinku w Brzeźnie - obecnie prowadzone są rozmowy z Radą Dzielnicy Brzeźno,
- wprowadzenie ruchu rowerowego w jezdni ulic Platynowej, 3 Maja, Dragana i Warszawskiej - trwają prace przy wszczęciu procedury przetargowej na wykonawcę projektów.
Tymczasowe zmiany być może zostaną na stałe
Przypomnijmy, że od połowy maja wprowadzono już następujące zmiany:
- wyznaczone zostały pasy rowerowe na ul. Matemblewskiej (odc. Potokowa - Waldorffa),
- przeniesiono parkowania z chodników na czwarty pas tzw. manewrowy z kostki brukowej al. Grunwaldzkiej we Wrzeszczu (odc. Klonowa - Dmowskiego, jezdnia w kierunku Śródmieścia),
- przeniesiono parkowanie z chodników na trzeci pas ruchu al. Grunwaldzkiej w Oliwie (odc. Kaprów - Derdowskiego, jezdnia w kierunku Śródmieścia).
- Zmiany te mają charakter pilotażowy i obowiązują do końca wakacji. Jeśli wprowadzone rozwiązania nie wpłyną negatywnie na płynność ruchu, wówczas niewykluczone, że będą one obowiązywać na stałe - informuje rzecznik GZDiZ.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – sprzedam samochód do 5 tys. zł
Korek na Hallera (75 opinii)
Miejsca
Opinie (496) ponad 20 zablokowanych
-
2020-07-30 16:39
Opinia wyróżniona
Bezsensowny pomysł. (17)
Bez sensu jest ta zmiana. Dla kierowcy jadącego z kierunku Gdn jest ona w zasadzie bezużyteczna, a tylko on będzie mógł tam wjechać...Będzie mniejszy ruch na Piramowicza a przy operze duże korki. Brawo! Jestem pod wrażeniem. Czy może mi ktoś wytłumaczyć sens tej zmiany?
- 432 32
-
2020-07-31 18:52
to prawda
Bez sensu. Przecież Konarskiego też jest "odwrócona" w tę samą stronę i bardzo rzadko używana.
- 2 0
-
2020-07-31 15:02
Ja próbowałem, ale nie mogę. Przepraszam :(
- 0 0
-
2020-07-31 10:01
Ale za to będzie skrót do Miszewskiego
- 5 1
-
2020-07-31 09:47
sens?: dowalić kierowcom (1)
- 20 3
-
2020-07-31 11:07
Skoro nie potrafią jeździć.
- 4 17
-
2020-07-31 01:05
(2)
Ale spokojnie będą mieli mieszkańcy i bezpieczniej !!!!! Nic przyjemnego ciągle uważać na wariatów którzy pędzą ta ulicą bo mu się spieszy.Teraz postoi i przemyśli swoje i**otyczne zachowanie!!!!!
- 9 44
-
2020-08-04 12:20
Nikt tam nie pedzil i nikt tam nie mieszka.
- 0 0
-
2020-07-31 07:42
Jacy mieszkańcy?
Przy samej Piramowicza nie ma ani jednej posesji.
- 45 5
-
2020-07-30 17:11
sens jest taki ze kierofczyki taranowali tam rowerzystow majacych pierwszenstwo (8)
i zastawiali przejazd jak dzbany
- 32 91
-
2020-07-31 13:08
I teraz rowerzyści będą narażeni na skręcającego w Piramowicza rozpędzonego kierownika (1)
który w ostatnim momencie zechce tam zjechac...
- 10 5
-
2020-08-04 12:19
Trzeba byc i**ota, zeby dac sie tam potracic przez samochod. Skonczonym i**ota, ktoremu nalezy sie bycie potraconym.
Chodzi mi o organizacje ruchu sprzed i po zmianach. Skonczonym i**ota, powiadam.
- 2 1
-
2020-07-31 00:31
Bo roferczyk nie może zwolnić przed skrzyżowaniem (3)
Musi pędzić ile sił w łytkah
- 65 13
-
2020-07-31 11:07
Ty zapewne jadąc na pierwszeństwie samochodem zwalniasz (2)
- 8 22
-
2020-08-01 08:29
Na jakim pierwszeństwie?! (1)
Żeby się wypowiadać najpierw należy mieć wiedzę... Pierwszeństwo na przejeździe rowerowym uzyskuje się tak samo jak na przejściu - gdy się na nim znajdujesz. Sytuacja jest inna gdy kierowca skręca poprzecznie przez przejazd rowerowy wtedy faktycznie musi ustąpić pierwszeństwa rowerowi czyli dopiero w obecnej organizacji ruchu.
Niestety mnóstwo jest u nas użytkowników dróg, którzy nie mają pojęcia o przepisach i jadą jak im wygodnie, a później płacz...- 8 2
-
2020-08-03 17:37
niestety nie masz racji
Niestety nie masz racji, bo rowerzysta w tym przypadku porusza sie wzdluz drogi z pierwszenstwem, wobec czego ma pierwszenstwo. Ty wyjezdzasz z drogi podporzadkowanej, wobec czego musisz ustapic mu pierwszenstwa.
- 2 1
-
2020-07-30 23:17
sens jest taki że jowejki nie umieją jeździć i wpadali na samochody na skrzyzowaniu (1)
- 64 21
-
2020-07-30 23:41
no jak widać jednak blachosmrody nie ogarnialy
i dlatego jest zmiana ;)
- 13 50
-
2020-07-30 16:02
Opinia wyróżniona
Hahaha (31)
Kolejny ruch w kierunku zwiększenia korków wykonany!
Brawo Gdańsk!- 644 62
-
2020-07-31 09:20
korki likwiduje się przez poprawę jakości rozwiązań dla pieszych i rowerzystów (1)
oraz poprawę jakości i dostępności komunikacji zbiorowej. Dlatego ten ruch jest we właściwą stronę. Kierowcy stojący codziennie w korkach powinni przemyśleć na nowo swoje zachowania komunikacyjne. Gdy wielu z nich je zmieni (na przykład rezygnując z samochodu na krótkich dystansach) jakość życia w mieście się poprawi. Korki w Gdańsku wynikają z nadmiaru samochodów, nadmiaru skłonności do korzystania z nich, szczodrego oferowania miejsc do parkowania a nie z powodu niedorozwoju sieci ulicznej.
- 2 15
-
2020-07-31 13:50
Poprzez dławienie sieci ulicznej np. w wyniku wprowadzania ruchu jednokierunkowego wprowadza się niedorozwój tejże.
- 6 1
-
2020-07-30 19:53
Dokładnie
Dokładnie,teraz korek w godzinach popołudniowych będzie koszmarny dla tych co będą chcieli z Hallera włączyć się w Grunwaldzką. Tak to przynajmniej część osób odbijała w Piramowicza....
- 30 5
-
2020-07-30 19:13
chory kompromis (1)
propozycja rady dzielnicy miała służyć poprawie życia mieszkańców, urzędasy wtrącili swoje zasłaniając się "losem rowerzystów" (teraz może wypadków będzie mniej, ale jeżeli, to poważniejsze - skręt z grunwaldzkiej pod koła rowerzystów) , a tak naprawdę chodzi zapewne o dochody z miejsc parkingowych
- 21 2
-
2020-07-31 00:36
Chore.
Ludzie wyjeżdżający z kina z ul. Towarowej, zmuszeni do zajmowania skrajnego, prawego pasa Hallera, żeby wjechać na Grunwaldzką - to dopiero będzie tragikomedia.
- 18 1
-
2020-07-30 16:37
Radzie dzielnicy bij brawo, bo to ich wymysł. (11)
- 20 5
-
2020-07-30 16:48
Bo dla mieszkańców to poprawa. (10)
Chciałbyś mieć zawsze pod domem sznurek kopcących Diesli?
- 19 35
-
2020-07-30 21:12
Lepiej miec tłumek kopcących licealistow co 45 min.
- 19 2
-
2020-07-30 18:04
Zdradzę ci mały sekret i to całkiem gratis. (3)
Tam dalej będą jeździły auta, tyle że w drugą stronę o_O
- 25 11
-
2020-07-30 18:06
Nie będą (2)
Bo nijak nikomu to nic nie poprawi
- 17 5
-
2020-07-30 18:30
To może zobacz mapkę przed i po? (1)
- 5 9
-
2020-07-30 22:05
No i czego nie rozumiesz?? :)))))))))))))))))
- 10 1
-
2020-07-30 17:03
Pod domem? A kto taki mieszka w Conradinum? (4)
- 53 10
-
2020-07-30 17:12
Choćby mieszkańcy bursy na jego terenie. Dokładnie na rogu Piramowicza (3)
Po drugiej stronie też są domy.
- 15 29
-
2020-07-30 17:20
I hałasy z Grunwaldzkiej nie docierają? (2)
- 30 7
-
2020-07-30 17:25
Jak to było? (1)
Jak samochód się zatrzymuje to generuje dużo spalin, więc przejścia naziemne są be?
Jak się zatrzymuje, żeby się włączyć z powrotem do ruchu po przyjanuszowaniu, to już magicznie przestaje obowiązywać?- 14 15
-
2020-07-30 17:32
Więc mówisz, że nad tym terenem jest magiczna bańka..
..która trzyma z daleka wszechobecny smog? Może zgłoś to gdzieś do PAN albo chociaż do Discovery Science?
- 17 7
-
2020-07-30 16:39
(11)
Bez przesady, kupa ludzi traktowała ten "skrót" jako drugą grunwaldzką, przejechanie grunwaldzką rowerem bez bujania się z samochodem stojącym na ścieżce rowerowej na wylocie z piramowicza to było święto lasu.
- 17 51
-
2020-07-30 17:04
Jeśli masz problem ominąć stojąca przeszkodę, to może przestań jeździć rowerem? (10)
- 48 21
-
2020-07-31 00:34
No to teraz będą dużo większe problemy jak będziesz chciał swoim rowerkiem przejechać przez Towarową lub na wyjeździe z Trubadurów. A przy tym korki i jeszcze więcej spalin.
- 9 1
-
2020-07-30 17:42
czy taką przeszkodę można postawić na środku jezdni? np. na takiej grunwaldzkiej? (1)
kierowcy sobie ominą. co za problem
- 14 11
-
2020-07-30 17:48
A mało to razy wymijałem auto stojące na awaryjnych?
- 12 6
-
2020-07-30 17:13
To chyba nigdy w Ciebie taka "przeszkoda" nie wjechała, jak ją omijałeś (6)
Mi się już parę razy zdarzyło.
- 17 24
-
2020-07-30 17:21
Stojąca przeszkoda w ciebie wjechała? (5)
No cóż, jak ktoś ma pecha to i palec w d.... złamie.
- 42 13
-
2020-07-30 17:26
Tak, wyobraź sobie, że samochód potrafi bez uprzedzenia ruszyć. (4)
A że kierofczyk lampi się w lewo, to nie patrzy już, co jest przed nim.
Niestawanie w poprzek DDR oczywiście nie wchodzi w grę.- 14 27
-
2020-07-30 18:10
logika nakazywałałaby samochód omijac tyłem ale zawsze może zmienić zdanie i cofnąć,,, (3)
- 26 8
-
2020-07-30 19:08
Logika i prawo nakazywałaby nie zatrzymywać pojazdu na przejeździe rowerowym (2)
- 10 21
-
2020-07-30 20:04
Przed przejazdem pewnie nic nie widać. (1)
Dawno tam nie jechałem.
- 20 6
-
2020-07-30 22:57
Jak nie widać
Jak nie widać przed przejazdem to ktoś to źle zaprojektował.
- 5 7
-
2020-07-30 16:14
Kolejne odebranie bezprawnie zagrabionego terenu (1)
I właśnie dlatego na nowych osiedlach nie ma wjazdów "na przestrzał".
Zawsze znajdzie się Janusz, który będzie rozwalał płynność ruchu wszystkim, żeby zaoszczędzić 30s.- 21 48
-
2020-07-30 22:50
Bezprawnie? Zagrabiona?
Przeciez tam od dziesięcioleci jest ulica... Tak to jest, jak miejski aktywizm wejdzie zbyt dynamicznie...
- 33 1
Wszystkie opinie
-
2020-08-25 14:53
Trzeba walczyć z rasizmem.
Dość już białych pasów na przejściach dla pieszych. Pora na sześciokolorowe.
- 0 0
-
2020-08-20 07:34
no i po zmianach
Sierpień- w godzinach szczytu- na węźle Kliniczna Hallera stoi.
gratulacje dla decydentów
może dodatkowy pas dla skręcających w prawo koło opery rozwiązał by problem...
sytuacja z wczoraj:
1 korek od opery do nie wiadomo kąd na Hallera
2 lewy pas koło opery pusty
sytuacja z godziny 16- tej
jeszcze raz wielkie gratulacje dla autorów zmiany organizacji ruchu- 0 0
-
2020-08-06 11:35
Korek
Ciekawe kto będzie pchał się w korek na halera od piramowicza chyba ślepy rowerzysta czysta glupota
- 0 0
-
2020-07-30 18:09
Rowerzyści muszą uważać na barierkę - to dopiero problem (5)
Najlepiej byłoby na nic nie uważać, nie? Pewnie gdyby jeździli jak ludzie, to zygzak z barierką nie byłby potrzebny.
- 45 7
-
2020-07-30 18:10
a jak by ci taka barierka stała centralnie na jezdni? to rozumiem że też nie problem (4)
- 3 13
-
2020-07-30 18:14
Na jezdni masz progi zwalniające, znaki ograniczenia i inne szykany. (2)
- 14 4
-
2020-07-30 19:08
gdzie na grunwaldzkiej w tym miejscu są progi i szykany? (1)
prosta 3pasmowka. stówą można grzać
- 5 7
-
2020-08-04 14:26
W tym miejscu nie ma szykan, ani progow, bo sa dziury w drodze i nierowne studzienki, obudowane jakims brukiem.
Ale kamazem to i rzeka pod prad można, wiec pewnie dlatego masz te dziury w nosie - z Twojego auta problemu nie widać.
- 0 0
-
2020-07-30 22:12
kto nie umie tam przejechać na rowerze nie powinien na niego wchodzić.
- 9 1
-
2020-07-30 18:09
Niech mi ktoś wytłumaczy: (2)
dlaczego wjazd na skrzyżowanie bez możliwości zjazdu jest karane 300zł mandatem
a zatrzymywanie się i stanie całą sekwencje świateł centralnie na przejściu lub przejeździe dla rowerzystów już nie?
co to kierowy święte krowy jakieś są? że im wszystko można?- 9 23
-
2020-07-30 20:45
(1)
a kto kogo w tym kraju kara? Nie ma na ulicach Policji więc każdy robi co chce
- 0 0
-
2020-08-04 14:24
Najgorsze, ze nikt tez nikogo nie karze, a powinien tym sie glownie zajmowac.
- 0 0
-
2020-07-30 17:56
ja mam takie pytanie, do tych i**otów którzy podejmują te decyzje (7)
setki mln wydane na tristar, efekt - żaden. Całe miasto obstawione przez przejściami dla pieszych i światłami, zsynchronizowanymi tak, że jak na każdych trzeba się zatrzymywać. w nocy palą się światła i trzeba stawać co 50m żeby się zatrzymać mimo, że przez to przejście nikt nie przechodził od paru ładnych godzin. jakaś paranoja jak te pajace sparaliżowały miasto....
- 63 6
-
2020-07-30 20:48
I bardzo dobrze, że w nocy zapalają się (2)
często czerwone światła. Bo inaczej byłyby wyścigi piractwa drogowego.
- 0 13
-
2020-08-04 14:21
Swiatla nie sa remedium na wyscigi uliczne, przykro mi, ktos z Ciebie okrutnie zakpil.
- 0 0
-
2020-07-31 11:52
Puknij się w łeb. Wszędzie w nocy są żółte migające i ruch ten minimalny nocny regulują znaki
a u ciebie pod deklem tylko farmazony o jakiś wyścigach.
- 2 0
-
2020-07-30 20:39
(2)
To Twoja subiektywna opinia. Pewnie nie zauważasz jak ruch gęstnieje na przestrzeni lat. Myślałeś, że jak uruchomią TriStar to z Gdańska do Gdyni w godzinach szczytu dojedziesz w 15min? A tu klops.
- 1 13
-
2020-07-30 20:53
człowieku, obok mnie jest 7 zmian świateł na odcinku z 1km. nikt nimi nie chodzi, i stają wszyscy na dosłownie każdym (1)
w nocy cały czas się zmieniają światła jak nikt tam nie chodzi. więc co ma ruch do ustawienia świateł? w jednym miejscu postawili światła, dla tylko jednego skretu w lewo, mimo, że 50 metrów wcześniej już tej skręt w lewo w tym samym dokładnie kierunku!!! i jak na jednym zapali się zielone i ruszasz to po chwili na tym drugim zapala się czerwone i stoisz.
- 9 0
-
2020-07-31 11:50
Nikt nad tym nie panuje bo w zdiz zatrudnieni są sami przyjaciele królika i kumple kumpli którzy w ogóle pojęcia nie mają co z
- 4 0
-
2020-07-30 23:07
tristar panie tristar
- 2 0
-
2020-07-30 17:53
(6)
boze swiety czy rowerzysci i piesi maja zle ???? codziennie tysiace ludzi stoja w gigantycznych korkach a wy sie ciagle nad rowerzystami spuszczacie ! szok
- 43 12
-
2020-07-30 20:36
(2)
A czy kierowcy mają tak źle? Siedzą sobie wygodnie w aucie. Włączona klima/ogrzewanie, z radyjka ulubiona audycja/muza. Na głowę nie pada, a ciągle narzekają i spuszczają się nad swoim nędznym losem.
- 3 5
-
2020-08-04 14:19
Tworzenie kilkukilometrowego korka, a tym wlasnie jest zmiana organizacji na Piramowicza, jest robieniem zle wszystkim.
Przeciez w okolicy wielokrotnie zwiększy się ilość spalin zalegajacych w tych korytarzach komunikacyjnych.
- 0 0
-
2020-07-30 21:26
Podobno mają strasznie
Wg cyklistów pół życia spędzają w korkach.
- 6 0
-
2020-07-30 19:12
tysiące ludzi stoją w gigantycznych korkach (2)
bo kierofczyki wszedzie muszą samochodem, a normalny człowiek kisi sie w autobusie i 30min jedzieprzez nich trzy przystanki. Zakazac jazdy prywatnym samochodem po miescie i problemu nie bedzie
- 7 7
-
2020-07-30 21:57
z komuny samochodów było mało
komunikacja bardziej rozbudowania niż teraz. A ludzie jak śledzie. Poszukaj sobie fotek z lat 80. Jak bydło. I to ci się marzy?
- 6 0
-
2020-07-30 21:22
Normalny człowiek jeździ własnym samochodem.
- 6 1
-
2020-07-30 17:38
zły pomysł (5)
Decyzja jest i**otyczna i spowoduje masakryczne korki w godzinach szczytu od Klinicznej do Opery , przyblokuje skrzyżowanie ruch tramwajów i na pewno nie poprawi bezpieczeństwa. Dzięki temu skrótowi ruch był płynny i nie powodował zatorów.
- 53 8
-
2020-07-30 20:27
(3)
Może i ruch był płynny, jednak ulica dość kameralna stała się skrótem autostradowym. Proponuję aby każdy z Was udostępnił drogę pod Waszym domem dla takiego ruchu.
- 2 12
-
2020-08-04 12:26
Drogi i ulice sa ogolnodostepne. Proponuje kupic ranczo i miec spokoj.
- 0 0
-
2020-07-31 09:56
Przy niej stoi szkoła !!!
- 1 0
-
2020-07-30 21:04
Wzruszające
Tam mieszkały setki ludzi przecież.
- 7 0
-
2020-07-30 20:46
jak przyblokuje tramwaje? Masz jechać ulicą, a nie torowiskiem
- 0 8
-
2020-07-30 17:02
Totalnie poroniony pomysł (6)
Ten pomysł to jest totalny absurd z kilku powodów:
1. Spowoduje to potworne korki na skrzyżowaniu przy operze.
2. Wyjazd z ulicy Trubadurów i Towarowej już teraz nie należy do najłatwiejszych, po wprowadzonych zmianach stanie się arcytrudny dla mniej doświadczonych kierowców, co będzie powodować zatory i wypadki.
3. Po większych premierach w Multikinie to będzie prawdziwy Armageddon.
4. Część kierowców jadących w stronę Wrzeszcza będzie jeździć przez stację benzynową Lotosu, co spowoduje blokadę stacji.
Gratulacje dla urzędników a nam - mieszkańcom ulicy Trubadórów życzę cierpliwości i wytrwałości w próbach wydostania się z własnej ulicy...- 60 10
-
2020-07-30 18:13
A (2)
A mi się wydaje, że od strony opery na stację jest zakaz wjazdu. Czy się mylę?
- 1 1
-
2020-08-04 12:24
A mnie sie wydaje, ze jest zakaz najezdzania na linie ciagle, a i tak kazdy radiowoz najezdza na kazdym zakrecie.
- 0 0
-
2020-07-30 20:39
zakaz jest od strony stacji do opery :)
- 3 0
-
2020-08-04 12:22
Akurat stacje lotosu zaraz PiS sprzeda i kierowcy beda blokowac stacje benzynowa jakiegos wroga Polski.
- 0 0
-
2020-07-30 18:12
Jak się tak o korki martwicie to zezłomujcie gruchoty. proste.
- 4 6
-
2020-07-30 17:23
Przecież właśnie o to chodzi.
W Gdańsku im gorzej tym lepiej.
- 12 1
-
2020-07-30 16:43
Problem jest jak zwykle, gdzie indziej (2)
Trzeba nauczać mandatami kierowców, bo problem jest na większości przejazdów.
A wszędzie kierunku jazdy nie będziemy odwracać.- 15 9
-
2020-07-30 17:13
najgorsi są tacy (1)
co wjadą na srodek i blokują przejazd. masakra z takim nieudacznikami.
nie ma i tak jak przejechac bo z przodu ma inny samochod ale on musi byc dwa metry do przodu podjechac. przytulic sie do zderzaka. pieszy sobie przeskoczy rowerzysta teleportuje się. Same bałwany na drodze, a sprobuj takiemu skrzyzowanie przyblokować. Zagryzie na śmierć- 10 1
-
2020-08-04 12:21
Skoro skrzyzowanie jest zablokowane, to masz czekac. Takie prawo.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.