- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (506 opinii)
- 2 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (78 opinii)
- 3 Był senator skazany na więzienie (287 opinii)
- 4 Mała uliczka, duży problem (232 opinie)
- 5 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (323 opinie)
- 6 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (139 opinii)
Kontrole maseczek w SKM prowadzą policjanci w cywilu
Od początku tygodnia w kolejkach SKM jeżdżących między Gdańskiem a Wejherowem spotkać można policjantów, także w cywilu, którzy sprawdzają, czy przestrzegane są zasady sanitarne związane z pandemią koronawirusa, głównie chodzi o zakładanie przez pasażerów maseczek.
Przez pewien czas służby przymykały na to oko, bo i liczba zakażeń w naszym regionie była niska i stabilna. Teraz jednak, gdy chorych przybywa, policja ponownie zaczyna podchodzić do sprawy w bardziej restrykcyjny sposób.
Już w zeszłym tygodniu pisaliśmy o wzmożonych kontrolach w pojazdach komunikacji miejskiej. Teraz zaś przyszedł czas na kolejki SKM. Na początku tygodnia rozpoczęto masowe kontrole, w których udział brali policjanci z Gdańska, Sopotu, Gdyni i Wejherowa.
Każdy pasażer to może być policjant
Co ważne, część z nich sprawdzała przestrzeganie zasad sanitarnych w cywilu. Jeżeli więc jeździsz kolejkami i nie zakładasz maseczki, musisz liczyć się z tym, że każda dorosła osoba, która wchodzi do twojego przedziału, może być policjantem.
Efekty pierwszego dnia kontroli? W samym Gdańsku kilkadziesiąt pouczeń oraz trzy mandaty. Czy więc na karę finansową narazili się tylko ci, którzy awanturowali się w sprawie maseczek? Pytamy o to jednego z gdańskich policjantów.
- To raczej kwestia tego, czy ktoś w ogóle miał ze sobą maseczkę, czy też nie. Osoby, które po zwróceniu uwagi ją zakładały, otrzymywały pouczenie. Jeżeli ktoś w ogóle nie miał maseczki, to w jasny sposób sygnalizował nam, że jej nie zakłada. Nie jest jednak wykluczone, że już w kolejnych dniach mandaty otrzymają również osoby, które "zapomniały założyć" maseczkę, choć mają ją przy sobie - mówi nam policjant.
Gdańska komenda zapowiada, że kontrole będą cykliczne.
- Policjanci, głównie mundurowi, patrolują również rejony dworców oraz peronów i podejmują interwencje wobec osób naruszających przepisy - informuje Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Policjanci przypominają, że obowiązek zasłaniania ust i nosa musimy spełniać:
- na terenie nieruchomości wspólnych (np. na klatce schodowej),
- w autobusie, tramwaju i pociągu,
- w sklepie, galerii handlowej, banku, na targu i na poczcie,
- w zakładzie pracy, jeśli w pomieszczeniu przebywa więcej niż jedna osoba (chyba że pracodawca postanowi inaczej),
- w zakładzie pracy podczas bezpośredniej obsługi klienta/interesanta,
- w kinie i teatrze,
- u lekarza, w przychodni, w szpitalu, salonie masażu i tatuażu,
- w kościele i szkole, na uczelni,
- w urzędzie i innych budynkach użyteczności publicznej (w sądzie, w instytucji kultury, w banku, na poczcie itp.)
Z tego obowiązku zwolnione są jedynie osoby posiadające zaświadczenie lekarskie lub dokument potwierdzający: całościowe zaburzenia rozwoju, zaburzenia psychiczne, niepełnosprawność intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym lub głębokim, trudności w samodzielnym odkryciu lub zakryciu ust lub nosa, zaawansowane schorzenia neurologiczne, układu oddechowego lub krążenia, przebiegające z niewydolnością oddechową lub krążenia.
W komunikacji miejskiej w Gdańsku kontrole prowadzili także umundurowani policjanci
14 tys. policyjnych interwencji na Pomorzu w dwa tygodnie
W środę rano policjanci z komendy wojewódzkiej podali dane dotyczące dwóch ostatnich tygodni i interwencji związanych z przestrzeganiem zasad sanitarnych na całym Pomorzu. Okazuje się, że takich interwencji podjęto aż 14 tys., z czego ponad 11 tys. dotyczyło niezasłaniania maseczką ust i nosa.
Zapowiedzieli też wprowadzenie zasady "zero tolerancji", o której możliwości wprowadzenia wspominał też trójmiejski policjant, z którym rozmawialiśmy.
- Policjanci wielokrotnie zwracali uwagę oraz pouczali, jednakże postępujący wzrost zakażeń w regionie nakazuje stosować zasadę zero tolerancji. 500-złotowym mandatem może zostać ukarana osoba nieprzestrzegająca przepisów w związku z COVID-19 - mówi mł. asp. Anna Banaszewska-Jaszczyk z zespołu prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku.
Opinie (914) ponad 50 zablokowanych
-
2021-10-27 12:13
Opinia wyróżniona
prawo i umowa społeczna (28)
Można się doszukać przepisu, który nie zmusza nasz do noszenia maseczek, więc nie będzie się ponosić odpowiedzialności.
Z punktu widzenia interesu społecznego i wzajemnego szacunku i dbanie o siebie oraz innych uprzejme jest noszenie tej maseczki.
Wiem, wiem głosy nie dajmy się ..... nikt mi nie będzie mówić co mam robić.
Można się doszukać przepisu, który nie zmusza nasz do noszenia maseczek, więc nie będzie się ponosić odpowiedzialności.
Z punktu widzenia interesu społecznego i wzajemnego szacunku i dbanie o siebie oraz innych uprzejme jest noszenie tej maseczki.
Wiem, wiem głosy nie dajmy się ..... nikt mi nie będzie mówić co mam robić.
Wystarczy dobra chęć i empatia aby nałożyć na chwilę tę maseczkę.
Zróbmy to dla siebie i innych, może dzięki temu choć jedno zdrowie a nawet życie uda się uratować.- 253 370
-
2021-12-08 17:31
A jsk Ci powiedzą żrbyś nosił czerwone wiadro na głowie ?
Z tych samych powodów co oczywiście wymi3niłeś , to też założysz ?
- 0 0
-
2021-11-02 22:47
Umowa społeczna? Gdzie jest mój podpis
Ale skoro umowa to ja nie widzę na niej mojego podpisu, na nawet nie ma ona uzasadnienia w państwie prawa, ale również w demokracji (kto głosował za przymusem noszenia maseczek?) A Polska konstytucją stanowi, że to jest demokratyczne państwo prawa
- 1 0
-
2021-10-29 11:03
Uważam, że skoro korzysta się z transportu publicznego to przewoźnik ma prawo żądać od pasażerów dostosowanie się do Jego zarządzeń.
- 3 3
-
2021-10-28 18:30
Maseczki i inne smycze
Robiono już dziesiątki takich badań. Około 85% populacji jest odporna na koronawirusy i nie musi się szczepić ani posiadać tzw. certyfikatów zdrowia. 22 miesiące chodzę bez maski i wielokrotnie miałem kontakty z zakażonymi i nic. Czuję się świetnie. Maski nie działają i nie chronią!!!, są tylko i wyłącznie elementem siania psychozy, strachu i
Robiono już dziesiątki takich badań. Około 85% populacji jest odporna na koronawirusy i nie musi się szczepić ani posiadać tzw. certyfikatów zdrowia. 22 miesiące chodzę bez maski i wielokrotnie miałem kontakty z zakażonymi i nic. Czuję się świetnie. Maski nie działają i nie chronią!!!, są tylko i wyłącznie elementem siania psychozy, strachu i stresu. Są elementem tresury społeczeństwa. Nigdy nie poddałem się narracji strachu. Przed chwilą oglądałem obrady rządu na żywo i występowali tam kompletni ignoranci, propagując paszporty covidowe, które kompletnie nie działają tak jak i szczepienia. Ale są doskonałym narzędziem do założenia ludziom smyczy i kagańca. W zależności od przyjęcia "obowiązkowego" "leku" obywatel będzie mógł lub nie będzie mógł skorzystać z kina, sklepu czy pracy. Opowiadali takie bzdury na mównicy, że po prostu nie mogę... Jak oni mogli trafić do sejmu.... Litości!
- 6 2
-
2021-10-27 18:10
większość musiałaby zmienić mentalność - a to raczej nie jest możliwe
co widać nawet po komentarzach; powiedzenie Polak mądry po szkodzie już dawno nie jest prawdziwe
- 2 13
-
2021-10-27 17:07
Ja żadnej umowy społecznej nie zawierem i nie zawarlem (2)
Także bujaj się gościu
- 19 5
-
2021-10-28 19:35
Nie musiałeś zawierać umowy, ale stosować się do zasad w czasach pandemii musisz. (1)
- 1 2
-
2021-10-29 13:16
Co za bzdury.
Muszę sobie szkodzić wdychają szkodzić wdychając CO2 abyś poczuł się lepiej. Jest ponad 200 prac naukowych mówiących o bezcelowości a nawet szkodliwości maseczkowania się.
- 2 1
-
2021-10-27 17:04
(1)
Jeżeli ktoś się boi wirusa niech nosi maseczkę, bo napewno się już zaszczepił.
Będąc tak zabezpieczonym przed covidem na pewno jest bezpieczny- 18 2
-
2021-10-28 19:34
Do pełni bezpieczeństwa potrzeba abyś ty się zaszczepił i nosił maskę. Nie masz prawa nikogo narażać na śmiertelną chorobę
- 2 3
-
2021-10-27 16:17
bezprawie+ (1)
okaż trochę szacunku, empatii dla moich trudności w oddychaniu przez maskę - zadbaj o mnie, uprzejmie proszę, uratuj moje zdrowie
- 21 1
-
2021-10-28 19:33
Przesiądż się na rower i zdrowo i świeże powietrze i oddychać łatwo. Szanuj innych.
- 0 2
-
2021-10-27 12:55
nie jezdzijmy autami
moze choc jedno zycie uda sie uratowac
- 28 3
-
2021-10-27 12:47
Noszenie maseczki jest bez sensu! (7)
Noszenie maseczki ma na celu tylko i wyłącznie straszenie oraz przypominanie o pandemii. Nie chroni ani przed złapaniem wirusa, ani przed sprzedaniem. Ba! Nosząc to na twarzy sami sobie szkodzimy częściowo wdychając powietrze wydychane, dmuchając sobie na gałki oczne, co powoduje wysuszenie i podrażnienie, a nie zmieniając maseczki co najmniej raz
Noszenie maseczki ma na celu tylko i wyłącznie straszenie oraz przypominanie o pandemii. Nie chroni ani przed złapaniem wirusa, ani przed sprzedaniem. Ba! Nosząc to na twarzy sami sobie szkodzimy częściowo wdychając powietrze wydychane, dmuchając sobie na gałki oczne, co powoduje wysuszenie i podrażnienie, a nie zmieniając maseczki co najmniej raz na godzinę (tak, tak, już widzę te całe tłumy, które zużywają kilka do kilkunastu maseczek dziennie) hodujemy na nich pleśnie i grzyby, co szkodzi zarówno układowi oddechowemu, jak i skórze.
Ale co tam - nosić, bo tak każą!- 64 44
-
2021-10-28 19:27
Panie Marku noś pan maseczkę w czasie pandemii nawet jeśli ci się wydaje że to bez sensu
Tak najzwyczajniej wypada. Miej pan szacunek dla innych i życia ludzkiego. A sens zawsze można odnaleźć należy tylko zaczerpnąć wiedzy z naukowego źródła informacji a nie z internetu. Maski prawidłowo noszone spełniają swoje funkcje. Można kupić w pełni skuteczną ffp3.
- 2 3
-
2021-10-27 14:35
Wspaniałe wymówki
milordzie.
- 3 4
-
2021-10-27 12:59
(3)
Kolejny janusz medycyny... nie ma pojęcia ale będzie pisał głupoty!
- 18 44
-
2021-10-28 18:33
(1)
Sam jesteś Janusz, że uwierzyłeś w pandemię. Bo dowody, naukowe badania i statystki jej nie widzą. Ale za to mamy nową niebezpieczną religię. Covidianizm
- 3 2
-
2021-10-28 19:31
Ada to nie wypada takich głupot pisać i tak się ośmieszać. Codziennie tylko Polsce umiera ponad 100 osób
to jakby trzy klasy dziennie a ty żyjesz w swiecie gier komputerowych. Nie wierz że masz kilka żyć. Szanuj życie bo nie dostaniesz drugiego.
- 2 0
-
2021-10-27 13:10
no ale co?
majtki trzeba na twarzy zmieniac ;)
- 9 1
-
2021-10-27 12:52
Rzeczowy komentarz :)
- 31 17
-
2021-10-27 12:18
załóż wiadro na łeb, zrób to dla innych! nie bądź egoistą! (6)
- 69 53
-
2021-10-28 19:23
Wiadro ty powinieneś założyć bo w czasach pandemii nie nosić maseczki to największy wstyd i obciach.
Nie masz prawa nikogo narażać.
- 4 1
-
2021-10-27 12:44
inteligencja i kultura osobista bezobjawowa się odezwała, wiadro,,, też pomysł
- 17 13
-
2021-10-27 12:37
Jak cie spotkam , to ci założę. (3)
- 41 34
-
2021-10-27 13:08
Załóż sobie ukończenie szkoły podstawowej, wtedy pogadamy. (2)
- 21 5
-
2021-10-27 13:38
(1)
nie każdy skończył jak ty na OHP
- 4 11
-
2021-10-27 14:06
Jesteś piśmienny?
- 7 3
-
2021-10-27 11:15
Opinia wyróżniona
Słusznie! (94)
Mogę nie wierzyć w skuteczność maseczek, ale ktoś obok tak. Wypada okazywać sobie trochę szacunku i zrozumienia dla obaw innych. Trochę kultury!
- 514 625
-
2022-06-02 18:01
Maseczki
Tu nie chodzi o empatię czy szacunek. Chodzi o te że maseczki bardzo szkodą, na różne sposoby. Chodzi o to aby ludziom pokazać że mogą żyć normalnie, bez namordników, bez smyczy itp. System narzucił ludziom coś szkodliwego i trzeba to zrzucić dla dobra ludzi.
- 0 0
-
2021-12-12 21:34
zaszczep się. ulży normalnym ludziom
- 0 0
-
2021-10-29 12:41
A ja wierzę,że tylko wiadro na łbie pomaga.
Założysz?- 1 0
-
2021-10-29 06:28
Rozumiem, że jak będą kazali nosić nocnik na głowie to też założysz. Pokaż mi chociaż jedno badanie, które pokazuje, że maski działają na wirusa, który również przedostaje się przez skórę.
- 1 1
-
2021-10-28 18:45
Maski
Ty tak na serio? Dla czyjejś wiary mam coś nosić. Czyli jak ktoś obok mnie wierzy że czerwony balonik na sznurku przynosi mu szczęście, to ja też mam nosić go nosić? Żeby było mu lepiej?
Maski NIE chronią, gorzej - one roznoszą patogeny!!! i przyczyniają się do rozwoju epidemii, różnych epidemii, których mamy teraz wysyp. Maski tylko sąTy tak na serio? Dla czyjejś wiary mam coś nosić. Czyli jak ktoś obok mnie wierzy że czerwony balonik na sznurku przynosi mu szczęście, to ja też mam nosić go nosić? Żeby było mu lepiej?
Maski NIE chronią, gorzej - one roznoszą patogeny!!! i przyczyniają się do rozwoju epidemii, różnych epidemii, których mamy teraz wysyp. Maski tylko są elementem tresury. Każdy posiadający minimum wiedzy naukowej wie że maski (nawet te najlepsze dostępne) nie zatrzymują wirusa. Wirus przelatuje przez nie jak komar przez ażurowe ogrodzenie.- 2 1
-
2021-10-28 16:35
Nie masz racji.
Noszenie kagańca nie jest be wpływu na stan zdrowia noszącego (ograniczenie dopływu tlenu, wzrost nasycenia modnym CO2, hodowla grzybów w wilgotnym środowisku,.itp.) a ochrona przed wirusami to jak stawianie plotu dookoła domu dla ochrony przed komarami... Może jeden z nich przez roztargnienie trafi w siatkę...
Angażowanie Policji do takich działań to kolejny karygodny pomysł faszystowskiej władzy.- 3 1
-
2021-10-28 09:03
Tak?! ty tak na serio?!, czy już zupełnie na głowę upadłeś?!
Wszystko kompletnie wszystko co ten nierząd tworzy jest nielegalne, nawet w przypadku grypy żadna maseczka nie zadziała i bezpieczny dystans to uwaga! 30 metrów, przykro mi ci co odpowiadają za powstanie tego wirusa robią was w konia od samego początku. Ci co odpowiadają za powstanie tego wirusa odpowiadają również za powstanie tych pseudo szczepionek które jeszcze bardziej wam obniżą odporność no ale przecież oto właśnie chodzi.
Kancelaria lega artis - Blog- 2 0
-
2021-10-28 08:39
Szacunek dla smarków
Bezdomni nosza śmierdzące ubrania. Tez ubierz sie w ubranie ze śmietnika, aby uszoanować tych obywateli. Taka to twoja logika.
- 2 1
-
2021-10-28 07:12
Nie slusznie
Troche kultury, bo jezeli ten obok jest owca i wierzy w brednie, to niech uszanuje tego co ma gdzies ta klamliwa narracje. Troche szacunku i zrozumienia dla tych co sa ludzmi myslacymi.
- 3 0
-
2021-10-28 07:08
Jak ma maskę to się nie zarazi
- 3 0
-
2021-10-27 22:10
To czego się boi ten ktoś obok skoro ma tzw maseczkę ?
Bo jeśli się boi tzn nie wierzy w skutecxność tej maski a skoro tak to po co zskłada ?
- 9 1
-
2021-10-27 21:57
Niewolnik
Jw
- 2 0
-
2021-10-27 21:44
Wierzę w moc majtek na głowie
Jeśli też nie włożysz majtek na głowe w mojej obecności to znaczy że nie okazujesz mi szacunku :(
- 7 0
-
2021-10-27 21:01
kasia
jestes inteligentny inaczej, ppomysl, przeciez to dziala tez w druga stronę, niech zgadnę jestes kobietyą?
- 0 2
-
2021-10-27 19:05
Nikt nie broni noszenia maseczki osobie, która wierzy w jej skuteczność.
- 6 0
-
2021-10-27 18:50
Masz wyssany mózg
- 0 4
-
2021-10-27 18:28
ale jak ktoś w Boga wierzy to już kultury dla niego nie ma? mam gdzieś czyjeś przesądy, maseczki nic nie dają i nie ma sensu ich nosić
- 7 1
-
2021-10-27 18:03
Już niedługo niezaszczepieni będą prosić o tlen, bo będą się dusić powoli :) (1)
Niestety tlenu nie będzie, a oni umrą w męczarniach. Szkoda, ale tak musi być.
- 1 17
-
2021-10-27 18:21
Podłącz mózg pod tlen, ratuj ostatnie szare komórki.
- 13 1
-
2021-10-27 16:30
Ludzie są egoistami myślą tylko o sobie... karać, karać i jeszcze raz karać!!!
- 4 22
-
2021-10-27 15:04
Jak ktoś wierzy w słuszność masek to w szczepionki też wierzy
a skoro jestem zaszczepiony to nie będę mu przeszkadzać bez maski.
- 12 5
-
2021-10-27 14:27
Ja wierze w słuszność noszenia wiader na głowie, od jutra dla mnie masz mieć wiadro na głowie.
- 20 2
-
2021-10-27 14:00
(2)
Licza sie fakty, a nie wiara, a te sa jednoznczne: maseczki hamują rozprzestrzenianie sie tego wirusa. Albo wiec nosisz, albo wypitalaj ze spoleczenstwa.
- 16 37
-
2021-10-27 15:08
jakie fakty fakty korporacji farmaceutycznych na które te nie żałują grosza?
- 17 4
-
2021-10-27 15:13
do rozprzestrzeniania się wirusa przyczyniają się osoby z objawami - czyli, uwaga, takie osoby, które kichają i kaszlą! jaka jest szansa, że się czymkolwiek zarazić od osoby, która jedyne co robi, to oddycha przez nos? nie gada, nie kicha, nie kaszle, nie je. jak duży jest to procent?
- 18 1
-
2021-10-27 14:02
Nie jem kebaba bo obok stoi otyły na diecie...
Mniej więcej tak to ma wyglądać?
Odmawiam jedzenia słodyczy na mieście bo obok mnie może stać ktoś z cukrzycą i będzie czuł się urażony.
Nie słucham rapu bo sąsiad woli Zenona Martyniuka i będzie niezadowolony.
Jak używam perfum to tylko takich, które będą odpowiadały człowiekowi stojącemu obok, żeby go nie zemdliło od zapachuMniej więcej tak to ma wyglądać?
Odmawiam jedzenia słodyczy na mieście bo obok mnie może stać ktoś z cukrzycą i będzie czuł się urażony.
Nie słucham rapu bo sąsiad woli Zenona Martyniuka i będzie niezadowolony.
Jak używam perfum to tylko takich, które będą odpowiadały człowiekowi stojącemu obok, żeby go nie zemdliło od zapachu którego on nie lubi.
Prawda jest taka: jeżeli ktoś panicznie boi się wirusów różnorakich, bo jak wiemy to nie tylko jeden wirus istnieje, a boi się do tego stopnia że każdy człowiek stojący obok wydaje się być potencjalnym roznosicielem śmierci, to należy udać się do psychiatry w celu zdiagnozowania nerwicy natręctw. Nerwicę natręctw się leczy, jak każde inne zaburzenie psychiczne.- 25 5
-
2021-10-27 13:44
rere
To jak będę siedział obok islamisty to też mam burkę założyć ? Bo on w coś wierzy?
Bzdura totalna- 16 9
-
2021-10-27 13:32
to nich ten obok się zasczepi i będzie po problemie (10)
nie po to się szczepiłem żeby teraz maseczkę nosić
- 16 20
-
2021-10-27 15:52
(5)
Po to się szczepiłeś, aby w razie zachorowania przejść to możliwie lekko i szybko. Nie blokując miejsca w szpitalu i nie dając wirusowi szansy na kolejną mutację.
Jeśli ktoś myśli, że szczepi się tylko wyłącznie dla siebie i żeby nie nosić maseczki, to delikatnie mówią nie jest zbyt bystry.- 14 9
-
2021-10-28 16:50
Ja szczepiłem się i będę się zawsze szczepił TYLKO dla siebie. Reszta mnie nie interesuje. Nie próbujcie wzbudzać we mnie wyrzutów i troski o innych.
- 1 0
-
2021-10-27 23:31
NIe dając szansy na mutację?
Właśnie, że szczepienia mogą powodować nowe mutacje!!! Poczytaj o ADE
- 3 2
-
2021-10-27 17:08
Zaszczepił sie by władza mówiła o nim, że jest odpowiedzialny i m.in. nie będZie zarażał babci, dziadka itp. (1)
Nie pamietasz tych haseł???
- 11 2
-
2021-10-28 09:07
Pytanie skąd te nowe warianty świrusa, jest bardzo prawdopodobne że to właśnie zaszczepieni zarażają innych.
Od kiedy skorumpowanym rządzącym i mafii koncernów farmaceutycznych chodzi o Wasze zdrowie?!
- 2 2
-
2021-10-27 16:18
po szczepieniu żądam oddania mi prawa do decydowania o moim własnym zdrowiu i o ryzyku jakie chcę w związku z tym podejmować.
- 8 4
-
2021-10-27 14:04
(3)
Tylko kompletny ignorant moze cos takiego napisac. Mimo zaszczepienia nadal mozesz zarazac innych, a nawet zachorowac - im dalej od drugiej dawki, tym ryzyko wieksze. Mialbys mature, to bys byl w stanie to pojac.
- 22 15
-
2021-10-27 15:07
(1)
to po co były szczepieni a id..to dla utylizacji w ciałach ludzi syfu za miliardy zł?
- 12 6
-
2021-10-27 15:43
tak jak szczepionka Pandemrix
- 6 1
-
2021-10-27 15:11
ale co mnie obchodzą inni? co mnie obchodzi, że ktoś się zarazi? skończcie już z tą zbiorową odpowiedzialnością. to nie komuna! każdy niech dba o siebie i najlepiej się na tym wyjdzie.
- 26 9
-
2021-10-27 13:09
Wiara w jakieś średniowieczne talizmany to umysłowe średniowiecze.
Należy z tym walczyć jak z sektą a nie okazywać temu szacunek.
- 14 8
-
2021-10-27 13:03
to stadny deb..liz się nazywa szacunkiem?
- 25 11
-
2021-10-27 12:48
(2)
Ktoś obok może wierzyć w krzyżyk na szyi, jarmułkę na głowie - też będziesz nosił żeby okazać szacunek?
- 39 11
-
2021-10-27 15:50
argument inwalida (1)
Czy krzyżyk na szyi i jarmułka na głowie kogoś kto stoi obok w autobusie ma potencjalny wpływ na zdrowie Twoje i Twojej rodziny?
- 13 17
-
2021-10-28 16:49
No na zdrowie psychiczne ma bez wątpienia. Śmierć, sąd ostateczny itd...
- 0 3
-
2021-10-27 12:40
no właśnie, (5)
wiara w skuteczność zastąpiła dowody naukowe :)
- 37 10
-
2021-10-27 14:03
(4)
Dowodow naukowych na skutecznosc masek jest multum. Nie kazdy natomiast ma IQ pozwalajace wiedziec, jak ich szukac.
- 18 35
-
2021-10-27 14:30
(3)
Jest też mnóstwo badań naukowych, że maski są nieskuteczne :)
- 31 11
-
2021-10-27 16:12
(2)
Pokaż ;)
- 10 10
-
2021-10-28 08:59
osobiste oświadczenie ministra zdrowia PiS
- Jako lekarz z całą odpowiedzialnością mówię, że maseczki przed niczym nie chronią... one nie pomagają, one nie zabezpieczają przed wirusem, nie zabezpieczają przed zachorowaniem
- to czemu ludzie je noszą?
- Nie wiem!- 7 0
-
2021-10-27 17:08
Znajdz sobie
- 10 6
-
2021-10-27 12:29
(6)
jezeli ktos ma lęki to sie kieruje do psychiatry a nie proboje wmowic wszystkim na okolo ze jest normalny.
- 62 12
-
2021-10-27 14:02
(4)
Wiec niech konfederasci bojacy sie maseczek ida do psychiatry.
- 16 20
-
2021-10-27 15:07
ja się nie boję ja nie noszę na soebie zbędnych rzeczy po prostu
- 20 6
-
2021-10-27 14:05
Jest i znajomy czubek od konfederatów. (2)
Znow masz dostęp do Internetu w piwnicy?
- 15 7
-
2021-10-27 17:12
Boicie sie jak ognia znaienawidzonej Konfederacji:))))) Trolling na poziomie jednokomórkowca (1)
- 13 4
-
2021-10-28 08:58
PiS boi się prawdziwej Prawicy
bo sama obecność Prawicy w polskiej polityce - uświadomi ludziom, że PiS jest lewacką lewicą obsadzoną po sufit neokomuszkami
- 6 0
-
2021-10-27 13:23
przypomnę słowa Churchill'a:
"Faszyści przyszłości będą nazywać siebie antyfaszystami"
- 42 3
-
2021-10-27 11:59
nie, nie można poddawać się terrorowi strachu (22)
to nie prowadzi do niczego dobrego.
- 94 30
-
2021-10-27 12:30
Poczekaj jak będzie 20 tys. zakażeń dziennie (21)
Wtedy i wy, foliarze będziecie inaczej śpiewać
- 49 95
-
2021-10-29 06:31
Dodatni test nie oznacza, że masz c19. Proszę się douczyć a nie klepać wiadomość z TV.
- 1 1
-
2021-10-28 00:59
hahaha i co wtedy?
- 0 0
-
2021-10-27 19:10
Mało. Dajmy 200tys. dziennie.
- 6 1
-
2021-10-27 17:11
Ale jakim cudem! (1)
Przecież połowa społeczeństwa jest zaszczepiona.
Będziecie gnuśnieć w tych swoich smrodach do końca życia jak nie podniesiecie głów!- 16 8
-
2021-10-27 21:58
Dobrze że ty podniosłeś głowę i włożyłeś ją do sedesu
- 2 8
-
2021-10-27 15:26
niektórzy niezaszczepieni nie dożyją ... (1)
- 13 19
-
2021-10-27 17:09
Zaszczepieni również
- 22 4
-
2021-10-27 13:46
Prawie 2lata mineły i foliarze mają sie dobrze :D
- 23 3
-
2021-10-27 13:05
(6)
20 tysięcy?To będzie znaczyło bando id...tów że wasze szczepionki dają wielkie gie
- 50 35
-
2021-10-28 01:00
co racja to racja:)
- 0 0
-
2021-10-27 14:01
(4)
Polowa jest niezaszczepiona, bo Polacy to d**ile.
- 35 41
-
2021-12-12 21:35
szybciej biegnij po kolejną dawkę - więcej tlenu zaoszczędzimy
- 0 0
-
2021-10-28 16:46
Druga połowa nie powinna cię interesować skoro sam się zaszczepiłeś. No chyba, że dajesz się zaszczepić czymś w co nie wierzysz, że działa.
- 3 1
-
2021-10-27 15:06
Nie mierz innych swoją miarą umysłowa rozwielitko.
- 15 22
-
2021-10-27 15:06
tak a o ile byś się założył że gdyby się zaszczepiło 120% byłoby tak samo?
- 18 8
-
2021-10-27 12:35
nie, nie będziemy (5)
tak samo jak przy każdej innej wzmożonej grypie nie śpiewaliśmy inaczej.
- 88 38
-
2021-10-27 13:21
To nie grypa mądralo. (4)
- 28 50
-
2021-10-27 13:24
Fakt, to nawet nie przeziębienie. (3)
Przytłaczająca większość przechodzi to bez jakiegokolwiek objawu.
- 50 27
-
2021-10-30 08:47
słusznie! a co tam ci co zmarli albo płuca wypluli . ja nieśmiertelny wiem lepiej!
- 0 2
-
2021-10-27 13:27
Przytłaczająca większość przeżyła w Katyniu (1)
Więc gdzie jest problem?
- 18 35
-
2021-10-27 13:29
W twojej głowie.
Jak boisz się żyć to siedź w piwnicy.
- 40 22
-
2021-10-27 11:55
to jak ktoś obok wierzy w latajacego potwora spagetii to noś durszlak na głowie by go nie urazić
- 106 29
-
2021-10-27 11:25
(13)
to jak ten ktoś obok wierzy w skuteczność maseczki, to niechże ten ktoś ją sobie nosi, a nawet dwie i trzy jak ma ochotę, ale niech tym samym nie wymusza noszenia jej na innych, zdrowych osobach!
- 171 88
-
2021-10-30 08:42
(1)
nic nie zrozumiałeś , ci którzy się jak piszesz boją zakładają maski , chodzi o to żeby zwiększyć bezpieczeństwo masz i ty zakładać maskę by w razie zachorowania nie sprzedał choroby innym . dwie osoby zabezpieczone dają większe bezpieczeństwo niż jedna a druga moze zakażona jest niezabezpieczona . no ale do tego trzeba mieć szacunek do drugiego człowieka
- 0 1
-
2021-12-08 09:12
zdefiniuj mi proszę
pojęcie bezpieczeństwo. Dziwnie się patrzysz. No tak niebezpiecznie.
- 0 0
-
2021-10-27 15:25
Nie życzę sobie, żeby ktokolwiek wymuszał na mnie (9)
kontakt z osobami bez masek i ich wydzielinami!
- 48 58
-
2021-10-29 15:21
to schowaj sie w piwnicy i nie wychodz
- 2 3
-
2021-10-28 18:47
Już są długie kolejki
Polecam wizytę u psychiatry
- 2 0
-
2021-10-28 16:45
To się nazywa natura. Zamknij się w słoiku próżniowym.
- 6 6
-
2021-10-28 07:13
To nie wychodz z domu
I nie bedzies zmial kontaktu.
- 13 8
-
2021-10-28 00:58
to nos maske albo i 2, i daj innym spokoj
- 12 8
-
2021-10-27 16:16
Oj kocie, to załóż maseczkę i nie będziesz już miał z nikim kontaktu. Jakie to proste.
- 31 7
-
2021-10-27 15:29
(2)
czyli przez ostatnie 15 lat, nie licząc 3 pierwszych Twojego życia, mama zakładała Ci zawsze maseczkę abyś nie musiał mieć kontaktu z ludźmi?
- 59 17
-
2021-10-27 16:31
głupstacaż paruje od ciebie (1)
- 7 13
-
2021-10-27 18:19
Wracaj do szkoły analfabeto.
- 7 3
-
2021-10-27 12:48
I zdecydowanie niech tego szantazu nie nazywa kultura, bo to i**otyzm :)
- 88 50
Wszystkie opinie
-
2021-10-27 11:00
(13)
Z tymi maseczkami cyrk...większość nie nosi a ci co noszą często nie zasłaniają nosa...to jakby slipy nosić do kolan.Ludziom ta pandemia się już przejadła i mają dość.Musiałyby być wysokie kary ale jest to nie do upilnowania, galerie,sklepy większość bez maseczki.
- 168 67
-
2021-10-27 11:12
(6)
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Tylko solidne, wysokie kary za brak przestrzegania obostrzeń coś mogą dać. W sklepach nikt nie zwraca uwagi na maseczki, obsługują klientów bez masek, wolna amerykanka....i sami sobie "zapracowaliśmy" na coraz więcej zachorowań.
Mamy wszystko żeby spłaszczyć krzywą zachorowań: maseczki, szczepienia, obostrzenia.... Ale my , dumny naród, Polacy nie będziemy się stosować, nie będą nam nakazywać co mamy robić i "kagańca" zakładać...no to chorujcie, umierajcie.....
zdrowia życzę.- 22 50
-
2021-10-27 11:20
Własnie brak konsekwencji ze strony służb w egzekwowaniu doprowadza też do tego. (1)
Akcyjność. Dzisiaj tu, jutro tam...
- 11 19
-
2021-10-27 11:49
Nie konsekwencja służb a niska świadomość społeczna
- 9 13
-
2021-10-27 11:22
buahahahahahahaha xD
- 18 6
-
2021-10-27 12:53
Kara za noszenie, a wiec za bycie potulna, oglupiala owieczka, jest blizsza, niz moglibyscie przypuszczac.
- 15 6
-
2021-10-27 13:13
Nie wsiadaj do samochodu bo też możesz kogoś zabić.
Zezłomuj w swej empatii swojego grata i wtedy będziesz miał prawo pouczać innych.
- 15 3
-
2021-10-27 14:14
Nosisz maseczkę a jakoś zachorowałeś. Niedziela Cię nie uchronił...
- 7 2
-
2021-10-27 12:35
(1)
Bo wszyscy już dawno zauważyli, ze zrobiono ich w balona.
- 22 3
-
2021-10-27 12:46
Sam jesteś balon
- 4 14
-
2021-10-27 13:37
Czas isc droga skandynawii
Covid jak grypa i zero obostrzeń.zaraz jakas mądra głowa napisze ze maja 70 procent zaszczepienia społeczeństwa. My ponad 50 plus przebyte zachorowania itd patrzcie na Iran i badania naukowców. Kazdy moze na to chorować wiele razy i trzeba zaakceptować ze to juz nigdy nie zniknie i covidek zawsze bedzie. Dlatego zyc normalnie i olać obostrzenia. Niemcy od 16.11 wpisują covid na listę zwykłych chorob i kończą ten cyrk..w Norwegii będąc zaszczepiony i jednocześnie łapiąc covida, masz 5 dni przymusowej samoizolacji i 6 dnia wolny i latasz po dworze do pracy itd
- 4 2
-
2021-10-27 18:27
Kary na podstawie czego????? (1)
- 3 3
-
2021-10-27 19:08
Konstytucji PiS
czyli woli Prezesa
- 3 2
-
2021-10-27 19:06
Maseczki nic nie dają
Lepiej obwiń twarz papierem toaletowym... ponoć jest skuteczniejszy
- 1 3
-
2021-10-27 11:03
Bagiety po cywilu sprawdzaja maseczki (7)
Skoro tak, to znaczy, że żyjemy w świetnym kraju, gdzie nie ma innych przestępstw.
- 326 40
-
2021-10-27 11:04
no to chyba dobrze że nie ma innych :)
- 10 7
-
2021-10-27 11:07
za palaczami trawy latali, to teraz za brak maseczek beda latac...
- 31 3
-
2021-10-27 13:14
Niech się zajmą ściganiem przestępców a nie nękaniem zwykłych obywateli.
Sami maseczek nie noszą a innych będą pouczać. Wstyd dla munduru. Nie na darmo coraz więcej ludzi nazywa ich milicją.
- 28 4
-
2021-10-27 14:50
Jak to nie ma przestępstw?
Za zmuszanie do noszenia maski grożą przecież 3 lata więzienia. Spróbuj kogoś do czegoś zmuszać (np. do noszenia gumofilców) to ten ktoś może wezwać milicję a potem prokurator. A jeszcze więcej dostaniesz, jak będziesz przymuszał do noszenia gumiaków przemocą :)
- 10 2
-
2021-10-27 19:10
Dzieci na sankach będą
pewnie znów policjanty ganiać
- 1 0
-
2021-10-29 13:04
Na takich jak ty nie ma innego sposobu - za morde i trzymać krótko
- 0 0
-
2021-11-10 13:18
Daj im rozkaz to i do górników zaczną celować.
- 0 0
-
2021-10-27 11:03
(21)
Co tam z bandytami i przestępcami. Oni mogą poczekać. To nie jest pilne. Teraz policja skupia się na ludziach bez masek. Jakby 2 lata temu ktoś to przewidział to okrzyknięto by go totalnym oszołomem .
- 352 53
-
2021-10-27 11:08
Przecież to wszystko było przewidywane (10)
tylko ludzie wyzywali te osoby od szurów, foliarzy albo innych plaskoziemcow
- 51 6
-
2021-10-27 11:23
(9)
Jakby ktoś 2 lata temu powiedział że będzie pandemia, a banda szurów nie będzie chciała założyć głupiej maseczki, faktycznie bym myślał że ludzie nie są aż tak głupi.
Niestety - są.- 12 46
-
2021-10-27 11:53
:D (3)
Wiesz przygłupie, że te maseczki nic nie dają? Jest ponad 100 badań opublikowanych.
- 35 2
-
2021-10-27 12:49
To wlasnie o to chodzi, zeby zidentyfikowac te najglupsza czesc populacji,
ktora majac dostep do licznych zrodel i tak uwierzy w najglupsze klamstwo.
- 16 3
-
2021-10-27 13:01
Podaj chociaż jedno :D (1)
- 3 7
-
2021-10-27 14:34
Wyszukaj sobie nieudaczniku życiowy.
- 6 1
-
2021-10-27 11:54
ale jaka pandemia? (3)
pomijając kompletny upadek państwowej służby zdrowia to o żadnej pandemii nie ma mowy. Ani wywołana modną chorobą śmiertelność nie jest szczególnie wysoka, ani sama choroba jakoś bardzo uciążliwa.
najzwyczajniej w świecie liczby nie uzasadniają tego strachu.- 32 1
-
2021-10-27 12:11
To czemu do tej pory świętujemy Powstanie Warszawskie, gdzie zginęło mniej ludzi? (2)
- 1 16
-
2021-10-27 13:17
bo jesteśmy masochistami?Bo Polacy mają taką głupią manierę że świętują tylko klęski?
- 11 1
-
2021-10-27 13:31
Bo miało miejsce w jednym mieście, w krótkim czasie i przy znacznie mniejszej populacji?
Człowieku, zdarza ci się myśleć czy masz zgliszcza zamiast szarych komórek?
- 6 0
-
2021-10-27 13:13
a po co mi id..to głupia maseczka uczestniczę w balu maskowym?
- 8 0
-
2021-10-27 11:21
to też są bandyci - skoro w wyniku ich postawy inni mogą umrzeć, to jak jazda po pijaku (4)
- 4 41
-
2021-10-27 12:47
Inni nie moga przez to umrzec, kto Ci takich bredni do lba nakladl? (3)
- 11 2
-
2021-10-27 12:54
dlaczego epatujesz głupotą? (2)
jeśli zarażasz innych, a covid może doprowadzić do śmierci, bo to nie jest przeziębienie, to możesz spowodować ich śmierć
nie wiem czy słyszałeś, ale na to jest paragraf choćby przy zarażaniu gruźlicą czy hiv- 3 12
-
2021-10-27 13:35
(1)
Ale jak zarażam innych, skoro jestem zdrowy? Według rządu od półtora roku mam covid i mogę zarazić innych, LOL.
- 10 1
-
2021-10-27 14:35
To sa chore czuby, nie dyskutuj szkoda czasu na tych fagasów.
- 6 0
-
2021-10-27 11:39
Bandytów i przestępców teraz masz łapać Ty
Ileż to już razy na portalu trójmiasto.pl dostawaliśmy zdjęcia przestępców, byśmy ich rozpoznawali.
Takiego wała! Nie będę policji pomagał!- 26 1
-
2021-10-27 11:53
(1)
nie martw się, kryminalni nie biegają po kolejce, to są zwykłe krawężniki
- 9 1
-
2021-10-27 14:55
Nie byłbym tego taki pewien.Biorac pod uwagę liczbę kursujących pojazdów komunikacji miejskiej to wydaje się że do operacji ,,Maseczka,, wygonili też kryminalnych.
- 2 0
-
2021-10-27 14:53
To sprawia,że statystyki się policji poprawiają.Zlapanie kogoś bez maseczki wpisywane jest jako sukces.Rekordzisci w ilości zatrzymań za maseczki mogą liczyć na premię i awans.
- 2 1
-
2021-10-27 16:33
Wtedy prezes brał leki
- 1 0
-
2021-10-27 11:04
aha, (1)
znaczy - widzisz milicjanta: załóż maskę, po co zajmować mu cenny czas;
- 101 12
-
2021-10-27 14:47
Możesz też go ominąć
Widziałem takie akcje już wiele razy, milicjant spisywał kogoś bez maski a przez te 10 minut przeszło obok ze sto osób bez masek haha
A prawdziwi przestępcy to widzą, zakładają maskę, idą na włam i się śmieją.
Ja rozumiem, że ktoś sobie wierzy w maski, różaniec czy ufoludki - ale po co narzucać innym swoje przekonania? Chcesz wdychać swoje smarki to ok, ale ja nigdy tego nie będę nosił, spróbujcie mnie zmusić jeśli umiecie.- 9 0
-
2021-10-27 11:04
a może najpierw ustanowią stosowne prawo? (30)
- 188 36
-
2021-10-27 11:38
Już od dawna jest ustawa. (20)
Czego jeszcze chcesz?
- 12 42
-
2021-10-27 11:55
nie, nie ma ustawy (3)
doczytaj
- 27 7
-
2021-10-27 12:11
Jest, jest. (2)
Doczytaj sam zanim się zdziwisz :)
- 7 21
-
2021-10-27 13:28
(1)
ta niezgodna z konstytucją i dlatego wyroki są jedne uwalające to?Jak tam zamknięte knajpy coś cieniutko sanepid piszczy jak jeden po drugim wyrok idzie do niszczarki a jeszcze jak ruszą pozwy cywilne przeciwkjo każdej sanepidowskiej k... z imienia i nazwiska i przyjdzie pajda do zapłaty na 10 koła to będą te k... jeszcze cieniej piszczeć
- 25 3
-
2021-10-27 14:37
Już są składane pozwy z powództwa cywilnego. Ludzie nie śpią, oni też nie spali i nas terroryzowali teraz role się odwróciły i nie szkoda mi żadnego faszysty, rąbać po kieszeni aż straci cały majątek.
- 14 2
-
2021-10-27 12:16
Podaj cwaniaczku numer tej ustawy (9)
- 18 5
-
2021-10-27 13:02
Proszę bardzo. (8)
Ustawa z dnia 17 marca 2021 r. o zmianie ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
- 6 16
-
2021-10-27 13:25
(6)
Ona definiuje sytuacje pandemii (stan wyjatkowy), a tej nie ma i nigdy nie bylo w ostatnich latach. Nie wiesz o czym piszesz.
- 23 5
-
2021-10-27 13:29
Nie ma czegoś takiego jak pandemia według prawa. Jest epidemia. (5)
epidemia - wystąpienie na danym obszarze zakażeń lub zachorowań na chorobę
zakaźną w liczbie wyraźnie większej niż we wcześniejszym okresie albo
wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących;
A co do innych foliarskich pierdół - polecam przeczytać najpierw art 46 powyższej ustawy.- 5 12
-
2021-10-27 13:51
Niech wreszcie do ciebie dotrze: sady umarzaja sprawy kierowane przez Policje w sprawie maseczek. Kropka. Jesli cos ci nie pasuje, to jako praworzadny obywatel podaj tych sedzow do komisji sedziowskiej, a wyroki do SN, a jesli i tu przegrasz masz jeszcze TE i jesli wowczas wygrasz, wtedy bedziesz mogl szczekac, a na ten moment: buda. Nikogo ale to nikogo nie interesuje co sobie jakis tam swir w glowie ubzdura. Witam w prawdziwym zyciu.
- 15 2
-
2021-10-27 13:55
"Nie ma czegoś takiego jak pandemia według prawa." - i na margiensie, owszem jest termin "pandemia" uzywany w prawie. Ty autentycznie nie masz pojecia o czym piszesz.
- 4 3
-
2021-10-27 14:40
Epidemia jest na danym obszarze np w kraju , pandemia jest na większym obszarze, obejmujące kraje lub kontynenty. Paniał Wania?
- 0 0
-
2021-10-27 15:59
(1)
i widzisz, sam sobie zaprzeczasz ponieważ jest mniej zakażeń niż analogicznie do okresu z tamtego roku, więc nie ma epidemii
- 1 1
-
2021-10-27 16:14
No tak, w Europie, zatem o co chodzi?
- 0 0
-
2021-10-27 13:28
ustawa o zmianie ustawy czytaj bełkot i dalej nie ma tam słówka o ludziach zdrowych
- 5 1
-
2021-10-27 13:26
ustawa?Raczej wyrzyg czyjejś chorej mózgownicy sprzeczna z konstytucją w tę i z powrotem
- 5 2
-
2021-10-27 14:56
(2)
Niedzielski już przymierza się do stosownej zmiany w Konstytucji,tak by maseczki zostały już na zawsze.
- 4 3
-
2021-10-27 15:13
to niech się przymierza konstytucję nie tak łatwo się zmienia
- 2 0
-
2021-10-27 19:25
Zmienić to sobie gacie na lewą stronę, 2/3 głosów do zmiany konstytucji, a więc niech ten pajac sobie pomarzy.
- 0 0
-
2021-10-27 19:11
Ta ustawa dalej nic nie zmienia (1)
sądy dalej anulują mandaty
- 5 2
-
2021-10-29 13:08
już nie anulują, poczytajcie sobie przepisy
- 0 0
-
2021-10-27 12:23
(7)
Wystawiany mandat jest on na podstawie art. 116 § 1a kodeksu wykroczeń, który stanowi iż Kto nie przestrzega zakazów, nakazów, ograniczeń lub obowiązków określonych w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, podlega karze grzywny albo karze nagany. Ustawa z 20 listopada zeszłego roku.
- 5 19
-
2021-10-27 12:49
ten przepis jest niezgodny z konstytucją (4)
Przepis § 1a co prawda sankcjonuje nieprzestrzeganie zakazów, nakazów, ograniczeń lub obowiązków określonych w przepisach o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi, jednakowoż zgodnie z art. 31 ust. 3 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw. Nadto, zgodnie z art. 8 ust. 1 Konstytucji RP Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
Zatem jak wynika z powyższego na chwile obecna brak jest podstawy prawnej do ukarania obywatela, jaki nie stosuje się do wytycznych (NIE)rządu, ponieważ jego zachowanie nie jest w tym zakresie niezgodne z prawem powszechnie obowiązującym.- 22 4
-
2021-10-27 13:01
Otóż to.
- 9 0
-
2021-10-27 13:03
(2)
Są w ustawie, obostrzenia są konieczne dla ochrony zdrowia.
Samozaoranie uprawiasz, czy jak?- 4 9
-
2021-10-27 13:44
kto to wymyśla co jest konieczne nazwisko ta rada medyczna bez stenogramów?Kto odpowiada za te restrykcje?
- 5 1
-
2021-10-27 14:42
Weź już chłopie nie komentuj bo robisz z siebie mega de.ila.
- 0 2
-
2021-10-27 13:12
Ten przepis jest zbyt ogólny i upada w sądzie
- 6 1
-
2021-10-27 13:36
Tylko, że ustawa "o zmianie ustawy" z listopada zeszłego roku zniosła wszystkie kary.
Do końca nie wiadomo czy to było celowe czy była to pomyłka w numeracji kogoś w sejmie i podpunkt o karach został nadpisany innym mówiącym o pobieraniu materiału do badań.
Ale skoro nie poprawili tego do tej pory a minął już prawie rok to znaczy, że raczej kary zlikwidowano celowo.- 3 0
-
2021-10-27 16:12
A jaka to róznica dla ciebie, skoro i tak nie chcesz nosić tej maseczki?
- 1 0
-
2021-10-27 11:04
Ja również przypominam panom z policji (17)
Że nakaz noszenia maseczek jest w dalszym ciągu bezprawny
- 314 60
-
2021-10-27 11:14
Oni tego nie wiedzą (2)
Bo im piorą mózgi odgórnie, sami nie mogą myśleć bo są w formacji bezmyślnych ludków
- 53 14
-
2021-10-27 14:17
Szymczyka nie interesuje zdanie jego podwładnych i obywateli.
- 2 0
-
2021-10-27 21:00
Policjanci nie biorą się z kosmosu, to przekrój naszego społeczeństwa. Jedni wiedzą, że maseczki nic nie dają i w przypadku normalnego zachowania pouczą, przy wyzwiskach skierują sprawę do sądu. Inni wierzą w siłę szmatki na twarzy i preparat medyczny a jeszcze inni mają to gdzieś i uważają, ze to nie sprawa policji ale... stanowiska kierownicze w policji zajęte są często ludźmi z nadania którzy zrobią wszystko żeby trzymać się stołków. Od gwiazdek oficerskich w policji kończy się rozsądek i zaczyna polityka a szeregowym zostaje tylko wstyd i umiejętne sabotowanie mądrych poleceń.
- 3 1
-
2021-10-27 11:42
Ale nie przypominaj im tu. (6)
Przypomnij im jak ci będą wlepiać 5 stówek mandatu.
Na pewno serdecznie się uśmieją.- 15 32
-
2021-10-27 11:55
po czym zapłaczą gorzko (1)
jak ktoś mandatu nie przyjmie
- 34 13
-
2021-10-29 12:57
Nie musisz przyjmować mandatu ale już sprawę w sądzie przegrasz bo są przepisy i będziesz bulił 5 stówek plus koszty sądowe
- 0 3
-
2021-10-27 13:30
(3)
to wtedy grzecznie poproszę od tego ch..ja imię nazwisko stopień i zatańczymy z paragrafu o przekroczenie uprawnień
- 19 6
-
2021-10-27 14:33
No widzisz ty już przekroczyłeś swoje uprawnienia !!!!!! (1)
i każdy Policjant mógł by cię teraz oddać do sądu !!!!
- 3 8
-
2021-10-28 00:06
tak a każdy policjant ma jakies imię i nazwisko? Czubie proszę cię oszczędź sobie wstydu naprawdę o co ten twój każdy policjant mnie może pozwać no o co o prawdę?
- 3 0
-
2021-10-27 21:21
Hahahahaha, te, kozaczku, czekam na relację na FB. Tylko nie pikseluj swojej twarzy jak będziesz legotymował
i oskarżał policjanta.
- 0 3
-
2021-10-27 14:30
Na szczęście nie ty decydujesz co jest prawne a co nie !!!!!!! (3)
A interpretować sobie możesz jak chcesz najwyżej będziesz lżejszy o 5000 zł.
- 4 13
-
2021-10-27 14:44
Będzie lżejszy o pińcet miliardów, a teraz idź odrabiać lekcje.
- 8 1
-
2021-10-27 18:52
(1)
Za to zwiększy się budżet, a taki jak ty będzie miał na szlugi dla swojej Karyny i 22-letnie E46. Chcesz to se maskę nos, pewnie mordę masz krzywa.
- 2 2
-
2021-10-27 21:19
Piszesz to patrząc w lustro?
- 0 1
-
2021-10-27 18:27
Oni pewnie wiedzą
Ale nie chce im się udowadniać że to bezprawne i występować o to że nie mogą spełnić rozkazu
- 4 0
-
2021-10-27 21:18
No to nie masz się o co martwić. Lewackie sądy anulują mandat gdy już go dostaniesz. Nie martw się na zapas.
- 0 1
-
2021-10-28 21:40
bezprawne to bedziesz mial jak wyladujesz w szpitalu i bedziesz prosic o respirator ktorego nie bedzie
- 1 2
-
2021-10-27 11:04
(16)
No i dobrze. Jeśli IQ nie starcza, żeby nosić maseczkę, może mandacik skłoni.
- 91 233
-
2021-10-27 11:22
(11)
po co zdrowa osoba ma ją nosić?
- 48 12
-
2021-10-27 11:24
(10)
Nie wiesz, czy jestes zdrowy czy bezobjawowy - a wiec, zeby nie zabijac innych. Chorujacy i zmarli maja to do siebie, ze kiedys byli zdrowi - a wiec, zeby nie zabic/okaleczyc siebie samego.
- 8 53
-
2021-10-27 11:34
ja postawiłem płot na komary
ale i tak mnie pogryzły... :(
- 51 4
-
2021-10-27 11:35
ja jestem po prostu odporny wiec moge ten covid na sklanki pić i nic mi nie bedzie (1)
maseczka na twarzy to znak niewolnika
- 39 9
-
2021-10-27 12:13
Znak niewolnika to odmrażanie sobie uszu na złość mamie.
W końcu niewolnik jest bezsilny wobeć prawdziwych problemów, więc wmawia sobie że jest wolny jak zrobi sobie i okolicy kuku :D
- 4 22
-
2021-10-27 12:00
Bezobjawowa choroba... to... sam nie wiem jak nazwac... istny d**ilizm.
- 39 1
-
2021-10-27 12:04
(3)
bezobjawowa choroba? zabijać innych? co to za farmazony.
- 27 2
-
2021-10-27 13:15
(2)
Nauka ,nauka ,nauka
- 0 8
-
2021-10-27 13:32
Nauka na usługach mafii farmaceutycznej?
Za taką naukę to ja dziękuję.
- 12 0
-
2021-10-27 14:07
Radziecka nauka znala shizofrenie bezobjawowa.
- 10 0
-
2021-10-27 13:31
bezobjawowy ty czubie znaczy zdrowy ale tak czubie w zsrr nkwd też wyznawało prawdę że nie ma niewinnych tylko nie ze wszystkim winę wytłuczono na łubiance
- 6 0
-
2021-10-27 13:37
Tak, ku... od półtora roku mam covid i sieję śmierć.
- 8 0
-
2021-10-27 14:33
A sąd bezprawny mandacik anululuje.
- 8 1
-
2021-10-27 14:56
Co to jest 'starcza' ?
Wystarczy, wystarcza pisz. IQ
- 2 1
-
2021-10-27 15:04
A po co nosić jakąś maseczkę?
Każdy inteligentny człowiek wie że wdychanie wilgoci i nadmiaru dwutlenku węgla jest szkodliwe dla organizmu. Ukończyłeś chociaż podstawówkę głuptasie?
- 8 0
-
2021-10-27 15:17
Uważaj bo kaganiec ci pomoże
Obudź się i wyłącz tvp oraz tvn. Wtedy zacznie ci się lepiej żyć. Jakby kazali ci chodzić na smyczy też byś chodził/chodziła?
- 6 0
-
2021-10-27 11:05
W Gdyni w autobusach 500 zł za brak maseczki. (52)
I to bez żadnej dyskusji i pouczania. Wpadli, skasowali chyba z 7 osób.
I bardzo dobrze.
Jak ktoś się nie chce szczepić to niech się nie szczepi, jak się nie boi wirusa, to niech się nie boi. Prywatna sprawa. Ale jak w czasach pandemii podróżować bez maseczki to niech sobie kupi prywatny samochód.
A jak go nie stać i musi korzystać z komunikacji publicznej to niech się dostosuje do reguł.- 148 333
-
2021-10-27 11:10
(30)
Ale po co mi maseczka jak jestem zaszczepiony?
- 51 25
-
2021-10-27 11:23
(10)
po co mi maseczka gdy jestem zdrowy?
- 60 20
-
2021-10-27 11:25
A skąd wiesz że jesteś zdrowy? (9)
- 25 51
-
2021-10-27 11:35
(7)
hm... zastanówmy się... bo np. nie kicham, nie kaszlę, nie mam gorączki i tym podobnych objawów ergo jestem zdrowy.
- 57 19
-
2021-10-27 12:14
Kurdę, to po co ludzie chodzą na onkologię? (6)
Wystarczy im powiedzieć że jak maja wielkiego guza, ale nie kichają, nie kaszlą i nie mają gorączki to są zdrowi!
- 11 41
-
2021-10-27 12:25
(4)
ale ty dostrzegasz różnicę miedzy nowotworem o kowidem?
- 34 7
-
2021-10-27 13:04
Tak, nowotwór nie jest zaraźliwy. (3)
- 10 8
-
2021-10-27 13:20
Covid zaraza brakiem objawów? (2)
Strach się bać!
- 17 4
-
2021-10-27 13:32
Wiadomo, hiv, rak, czy stwardnienie rozsiane nie istnieją. (1)
W końcu jak nie ma objawów, jesteś zdrowy!
- 5 14
-
2021-10-27 15:47
Wszystkie powyższe choroby mają objawy, które można stwierdzić innymi badaniami, np obrazowanie guza w płucach który w początkowych etapach nie daje objawów odczuwalnych przez pacjenta.
Test PCR, który nie oznacza aktywnego wirusa, może również identyfikować fragmenty kw. nukleinowego innego pochodzenia. Zarażać mogą jedynie osoby objawowe od 2 do 9 dnia wystąpienia objawów. Wirus musi się namnożyć żeby mógł być emitowany dalej a wysoki poziom jego namnożenia wywołuje objawy.
Posądzanie ludzi zdrowych o możliwości zarażania innych to łysenkizm a nie nauka.- 6 1
-
2021-10-27 14:32
Nie chodzę na onkologię
Nie ma objawów żadnych to się nie pcham ...chyba ze byłbym nadgorliwym hipochondrykiem
- 6 1
-
2021-10-27 13:35
stąd ty gn..ju że nie mam objawów choroby?
- 1 1
-
2021-10-27 11:25
Bo takie jest prawo. (17)
W sklepach , komunikacji publicznej jest prawny obowiązek noszenia maseczek.
Czy to słuszne prawo? Nie wiem nie jestem lekarzem.
Policjanci też nie wiedzą-oni nie są od ustalania prawa tylko od jego egzekwowania. Więc egzekwują i wlepiają po 500 stówek.
Jak masz nadmiar gotówki i chcesz ryzykować 500 stówek to nie zakładaj. Tak samo nie musisz kupować biletu-kanary tez nie zawsze wpadają.- 21 58
-
2021-10-27 11:36
(7)
to nie jest żadne prawo.
- 41 13
-
2021-10-27 11:38
Spoko. (6)
Powiedz to policjantom a nie bądź taki mądry tutaj.
- 13 32
-
2021-10-27 12:06
(5)
będę tutaj pisać to, co mi się podoba i tobie absolutnie nic do tego.
- 19 5
-
2021-10-27 12:13
Rozumiem (2)
Czyli klasyczny kozak w necie p...a w świecie.
Szanuję.- 9 18
-
2021-10-27 13:36
póki co żadna policyjna złamana pi..zda nie przyszła mi wręczyć mandat jak przyjdzie to jej powiem i ze stosownych paragrafów zgłoszę do prokuratury czekam niech podejdzie do mnie
- 5 4
-
2021-10-27 14:19
On przynajmniej żyje. A Ty, sam nie wiesz
- 1 4
-
2021-10-27 12:15
Ale mogę wytykać Ci kłamstwo za każdym razem jak to napiszesz :) (1)
- 2 1
-
2021-10-27 13:37
kłamstwem są wyroki obalające to wszystko wyroki uniewinniające knajpy siłownie i pozew zbiorowy 400 podmiotów przeciwko ch..jowi nazwiskiem morawiecki?Z czym ty gn..ju chcesz dyskutować?
- 7 1
-
2021-10-27 12:14
(4)
Co z tego, ze takie prawo? Mam je stosować jak baran bo tak się komuś zachciało?
- 16 8
-
2021-10-27 12:41
Nie musisz. (3)
Możesz się wykupić za 500 zł.
- 9 13
-
2021-10-27 13:00
kilka razy dziennie po 500 (1)
- 3 9
-
2021-10-27 14:33
Od 2 lat i nic
- 6 1
-
2021-10-27 13:38
mogę iść do sądu i wtedy policjancik mi zapłaci 500 deb..lu
- 9 2
-
2021-10-27 12:53
Bo takie jest prawo?
Kiedyś było prawo, że trzeba było donosić na sąsiada, który Żyda ukrywał. Kiedyś było prawo, że za nieuczestniczenie w mszy świętej chłostano. Kiedyś będzie prawo, że nie będzie można źle pomyśleć o rządzących...
- 22 5
-
2021-10-27 13:27
co ty opowiadasz, wygrałem juz dwie sprawy w sadzie..i bez kosztów a satysfakcja jest.
- 10 4
-
2021-10-27 15:02
To prawo jest dokładnie tym samym czym nakaz zasłanianie twarzy przez kobiety w krajach islamskich.Tylko tam poza umocowaniem kulturowym ma umocowanie w Konstytucji danego państwa lub jasno napisanych ustawach
- 5 1
-
2021-11-10 13:24
Ci co strzelali do gornikow tez nie byli od myslenia tylko od egzekwowania rozkazow
Widac bylo potem ich madrosc jak ich skazano a zleceniodawców nie... Polak gupi i po skodzie.
- 0 0
-
2021-10-27 15:16
Zrobili z nas i**otów.
Zaszczepiony na lotnisku i w samolocie musi siedzieć w masce.
Większość armatorów wymaga, żeby załogi na statkach był zaszczepione przeciwko Covid-19.
Przed wylotem zaszczepiony marynarz musi robić prywatnie test PCR.
Po przylocie do kraju w którym jest podmiana na statku - zaszczepiony marynarz w hotelu musi robić kolejny test.
Kolejny, trzeci test na Covida zaszczepiony marynarz musi robić na statku.
Przecież to jest chore!
PS. A i tak wyszło, że jednemu z zaszczepionych marynarzy z mojej zmiany wyszedł pozytywny test.- 9 0
-
2021-10-27 11:12
kłamstwo (2)
- 6 8
-
2021-10-27 11:17
Bo co , bo tobie sie udało i akurat nie wpadli? (1)
To jeździj dalej bez maski a jak wpadną to zabulisz. Wpadają po cywilu i kasują. Może zdążysz założyć ale jak zobaczą że nie miałeś i założyłeś dopiero po ich wejściu to dostaniesz propozycję sprawdzenia monitoringu na komendzie.
- 10 15
-
2021-10-27 13:38
bo takie są wyroki ty denny czubie zrozumże to czubie zrozumże to
- 9 1
-
2021-10-27 11:18
Reguł zgodnych z czym? (4)
Przecież to bujda na resorach i zalecenia polityczne a nie medyczne.
- 27 10
-
2021-10-27 11:35
Ale po co piszesz to tutaj? (3)
Jeździj bez maseczki a jak wpadną to przekażesz policjantom swoje mądrości osobiście. Oni grzecznie posłuchają, skasują 500 zł i nawet będą życzyć miłego dnia.
- 11 22
-
2021-10-27 11:57
nie, będą musieli wypełnić tonę papierów
i pofatygować się do sądu.
- 17 3
-
2021-10-27 13:40
a ja ich grzecznie z art 231 KK zgłoszę gdzie trzeba
- 9 1
-
2021-10-27 13:43
Takie czasy nastały, że za możliwość swobodnego oddychania trzeba płacić 500zł. A niektórzy to jeszcze popierają :/
- 11 2
-
2021-10-27 11:23
jak widzisz po minusach foliarstwo jak hitlerowcy, chce narzucić swój światopogląd wszystkim innym (2)
- 10 15
-
2021-10-27 13:44
(1)
Ty masz taki pogląd, że chcesz zakazywać innym swobodnego oddychania?
- 9 2
-
2021-10-27 19:29
W średniowieczu motłoch sam sie biczował, teraz poddusza. Motłoch zawsze będzie motłochem, przeminą ery a motłoch będzie jak beton stał w miejscu i lizał buty panom.
- 5 0
-
2021-10-27 11:39
Plandemia
Będzie prawo skakać z mostu aby zabić Covida to będą skakać bo kazali. Nieważne, że maseczka nic nie daje. Jest mnóstwo badań i opinii profesorów. "Pandemia" głupich i naiwnych ludzi.
- 26 8
-
2021-10-27 12:13
Niech wpadna tak na dzielnice w nocy i sprawdza patoli, bo jesli policja ma zamiar nekac spokojnych ludzi to moze się samorozwiazac. Nikt nie potrzebuje takiej policji oprocz niej samej
- 17 2
-
2021-10-27 12:50
Ale po co mi maseczka, skoro ty jesteś zaszczepiony?
- 14 4
-
2021-10-27 12:57
W czasach czego? Na szczescie pandemii nikt z nas nie widzial.
Na hiszpanke umieralo nawet 20% chorych, a nadal jest to pikus przy dzumie dajmy na to. Nazywanie obecnej sytuacji pandemia jest nie tylko oczywista glupota, ale tez pluciem na ofiary naprawde groznych chorob.
- 15 4
-
2021-10-27 13:35
Może inaczej
jeśli ktoś się boi zarazy to niech sobie kupi prywatny samochód.Jesli go nie stać to na piechte popylać...czy tam rowerkiem.
- 2 5
-
2021-10-27 14:23
Ja właśnie zachorowałam...nie życzę nikomu (1)
A maskę zakładałam za każdym razem w autobusie.
I mój wymóg w pracy jest taki sam...- 3 3
-
2021-10-27 17:49
To masz efekty maski :)
Usłabione płuca od oddychania paszczą przez wilgotną brudną szmatę pełną zarazków,grzybów,pleśni etc etc, zamiast jak człowiek swobodnego oddychania NOSEM! jak człowiek!!!!!
- 4 2
-
2021-10-27 14:58
A ile autobus został opóźniony ze względu na łapankę?
- 2 3
-
2021-10-27 15:48
Nie Siej paniki
Nie strasz ludzi nikt nie płaci gotówką !! A jak wystawiają to wniosek do sądu o ukaranie !!! Na dzień dzisiejszy większość wniosków jest uchylanych
- 5 1
-
2021-10-27 17:26
Jak się boisz pandemii to siedź w domu
- 3 1
-
2021-10-27 11:06
Skoro tak to dlaczego sady uchylaja (19)
postepowania . Jest obowiazek czy nie? Moze policja w koncu to ustali z wymiarem sprawiedliwosci co do zasady . Bo jesli policjant to robi a potem sad to odrzuca to policjant do przeszkolenia lub na trawke zielona jak nie zna fachu w ktorym robi. Jak ja zle robie to mi nie placa pensji a potem won z roboty
- 215 35
-
2021-10-27 11:15
(3)
Idź się doucz jest ustawowy Obowiązek. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Żadne sądy nie uchylają mandatów
- 14 74
-
2021-10-27 11:21
oczywiście, że uchylają, bo ustawa jest niezgodna z konstytucją!
- 50 9
-
2021-10-27 13:27
Uchylaja z punktu. Jak sad jest normalny, to nawet sprawy nie trafiaja na wokande bo szkoda im czasu. A w Hiszpanii wyplacaja wlasnie za mandaty, ktore nielegalnie pobrali w ostatnim roku wlasnie za niby obowiazkowy brak maseczek.
- 9 2
-
2021-10-27 13:31
a mi juz dwa uchylili
- 8 3
-
2021-10-27 11:20
Kłamiesz czy nie masz wiedzy? (9)
Sądy uchylały mandaty za brak maseczki na świeżym powietrzu jak były takie zalecenia-ale nieuwarunkowane prawnie.
W sklepach czy komunikacji publicznej noszenie maseczek jest uregulowane prawnie, jest taki obowiązek i żaden sąd nie uchyli mandatu.- 11 31
-
2021-10-27 11:25
sam się doucz (4)
Póki nakazy nosznia maseczek (nieważne czy wewnątrz czy na zewnątrz) obowiązują dla całego kraju, a nie dla ograniczonego obszaru to są nielegalne. I nie ma znaczenia kiedy to było, ponieważ nakaz jest wprowadzony ciągle Rozporządzeniem (w ustawie dodali tylko kolejny podpunkt, że minister może wprowadzić Rozporządzeniem, co jest niezgodne z konstytucją i nic dlasądów to nie zmienia).
- 34 8
-
2021-10-27 12:17
(2)
Konstytucja pokazuje na ustawę, ustawa na rozporządzenie.
Wszystko się zgadza, niezależnie od tego co napisali na żółto na filmikach :)
PS. Kraj jest ograniczonym obszarem.- 0 21
-
2021-10-27 13:41
oczywiście ty bezdenny sk..wysynu i dlatego są takie wyroki a nie inne
- 5 1
-
2021-10-27 14:50
Ale Ty sie znasz na prawie, w przedszkolu uczyli? A ustawa czy rozporządzenie nie może być sprzeczne z konstytucją i idź sie bujać podnóżku swojego pana.
- 3 1
-
2021-10-27 14:24
Jak sąd cię ukarze 5000zł to wtedy będziesz sobie gadał że nielegalnie !
że śądy są nie legalne że Polska jest nielegalna a w szczególności UE jest nielegalna !
- 1 4
-
2021-10-27 11:26
Od marca wszystko jest uregulowane prawnie (3)
Więc polecam się 2x zastanowić przed spacerem do sądu :)
- 6 30
-
2021-10-27 12:04
(2)
jest uregulowane bublem prawnym ktorego sądy prostują
- 17 2
-
2021-10-27 12:17
*Było* uregulowane bublem prawnym. (1)
Znajdź mi wyrok sądu z ostatnich 3 miesięcy :)
- 3 12
-
2021-10-27 13:41
znajdź gn..ju pokaż jest tego masa
- 5 1
-
2021-10-27 14:12
co za bezsense rozumowanie (1)
przeciez policjant wykonuje rozkazy przelozonego czy tak ciezko to pojac?
oni sami od siebie nie wypisuja mandatow dostaja polecenie sluzbowe i chcial nie chcial musi- 1 3
-
2021-10-27 17:11
A jak ci kaza zabic bo rozkaz to tez zabijesz?
- 4 2
-
2021-10-27 14:36
(1)
Kto ma czas chodzić po sadach ludzie., załóżcie maskę na 20 minut a jak nie to perpedes, powinni wysadzać ze środków komunikacji tych co nie wiedza jeszcze ze pandemia jest!!!
- 0 13
-
2021-10-27 19:24
Chłopie
Inflacja szaleje, długi narobione przez PiS na 3 pokolenia... a ty mi tu o grypie... powiem Ci tak... każdy z nas na coś kiedyś umrze
- 7 0
-
2021-10-27 16:34
mojemu mężowi nie uchylili i koleżance z pracy też nie
- 0 8
-
2021-10-27 11:06
niedługo CBŚ bedzię śmigał po mieście i łapał ludzi bez maseczki :D (9)
to jest jakaś beka. Dowody naukowe jasno potwierdziły że maseczki nic nie zmieniają. Mogą się przydać jak szlifujesz ściany albo robisz jaką robotę przy której jest dużo pyłu, kurzu itp.
robicie z tego kraju takie "małe" chinatown. Tak się zastanawiam czy to żałosne, smutne, czy śmieszne, chyba wszystko na raz.- 227 27
-
2021-10-27 11:25
(1)
Sam jesteś żałosny. Przeczytałeś chociaż jedna publikację naukową w temacie noszenia maseczek czy źródłem twojej wiedzy jest Facebook?
- 4 39
-
2021-10-27 11:41
nie używam facebook'a
przeczytałem kilka w styczniu 2019. Ogarnij się i przestań się pultać jak niewiesz o czym mówisz.
- 25 1
-
2021-10-27 11:26
Poproszę te "dowody naukowe". (6)
- 3 17
-
2021-10-27 11:43
a rączki masz i główkę ? to szukaj to nie jest trudne. (1)
tylko nie zawsze używaj googla, to chyba wiesz, że to wyszukiwarka produktów, nie informacji.
"żegnaj Gienia, świat się zmienia"- 5 4
-
2021-10-27 12:20
Standardowy tekst foliarzy.
Jak coś deklarujesz, to to udowodnij.
Bo ja mogę powiedzieć że naukowo udowodniono że jesteś i**otą. Nie wierzysz? Wygooglaj :D- 0 12
-
2021-10-27 11:51
szkoda mi na Ciebie więcej niż 5 minut. masz, tylko szybko czytaj bo moje wpisy lubią znikać (3)
According to the current knowledge, the virus SARS-CoV-2 has a diameter of 60 nm to 140 nm , , while medical and non-medical facemasks thread diameter ranges from 55 µm to 440 µm [micrometers (one millionth of a meter), which is more than 1000 times larger . Due to the difference in sizes between SARS-CoV-2 diameter and facemasks thread diameter (the virus is 1000 times smaller), SARS-CoV-2 can easily pass through any facemask
- 14 1
-
2021-10-27 12:18
Piękne! (1)
Zaznaczamy, prawym, wyszukaj.
A na oryginale od tego cytatu - wielki napis "This article has been retracted".
Celowo cytujesz teksty potwierdzone naukowo jako bzdury? :D- 0 8
-
2021-10-27 15:57
covidioto
wpisujesz dwie rzeczy
1. rozmiary oczek maseczek medycznych i niemedycznych
2. wielkość wirusa SC2
dla pewności wpisz sobie jeszcze różnicę pomiędzy mikrometrem a nanometrem- 8 0
-
2021-10-27 16:11
To kup sobie maskę medyczną, pomijając fakt, że taki tekst napiszę w 1 minutę. Akurat z angielskim nie mam kłopotu.
- 0 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.