- 1 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (78 opinii)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (507 opinii)
- 3 Był senator skazany na więzienie (287 opinii)
- 4 Mała uliczka, duży problem (231 opinii)
- 5 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (139 opinii)
- 6 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (137 opinii)
Koronawirus raport zakażeń. 25.05.2021 (wtorek)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało we wtorek, 25.05.2021 r., 31 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 12 z nich dotyczy Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
31 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 31 nowych zakażeń (wykonano 3721 testów), zmarło z kolei 6 osób wcześniej zakażonych.
W Trójmieście odnotowano 12 nowych przypadków zakażeń (wykonano 1473 testy) i 0 zgonów.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 8
- malborski 5
- słupski 4
- chojnicki 2
- człuchowski 2
- Gdynia 2
- Słupsk 2
- Sopot 2
- bytowski 1
- gdański 1
- kartuski 1
- wejherowski 1
- kościerski 0
- kwidzyński 0
- lęborski 0
- nowodworski 0
- pucki 0
- starogardzki 0
- tczewski 0
- sztumski 0
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
1000 nowych zakażeń w całym kraju
W całym kraju odnotowano 1000 nowych i potwierdzonych przypadków zakażeń koronawirusem (wykonano 61 444 testów) z województw:
- mazowieckie 138
- śląskie 121
- wielkopolskie 114
- dolnośląskie 89
- łódzkie 83
- zachodniopomorskie 73
- lubelskie 70
- małopolskie 64
- kujawsko-pomorskie 51
- pomorskie 31
- warmińsko-mazurskie 31
- świętokrzyskie 28
- opolskie 27
- lubuskie 22
- podlaskie 22
- podkarpackie 15
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarło 41 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 110 osób. Łączna liczba zgonów: 151.
Liczba podanych nowych dawek szczepionki w Polsce: 130 784
Liczba zaszczepionych osób w Polsce do godz. 10 we wtorek, 25.05.2021 r., wynosi 12,8 miliona (z czego 5,2 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 130 784.
Gdzie się zaszczepić w Trójmieście? Lista punktów
Liczba osób zaszczepionych na Pomorzu wynosi 859 tys. (z czego 342 tys. osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 7957.
Liczba osób zaszczepionych w Trójmieście wynosi 472 tys. (z czego 184 tys. otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 4680.
Opinie wybrane
-
2021-05-25 10:36
Czeka nas pełzająca epidemia i wymieranie przeciwników szczepień (153)
"Prawie wszyscy pacjenci, których teraz mamy, to osoby niezaszczepione, które miały szansę na to, by już się zaszczepić" - dr Serednicki
"Przekonywać można wyłącznie tych, którzy mają wątpliwości. Tak zwanych twardogłowych przekonywać nie ma sensu. Będą mieli szansę przekonania się, czym jest COVID, kiedy zachorują.
Miejmy nadzieję, że liczba osób niezaszczepionych przeciwko COVID-19 nie doprowadzi do kolejnej fazy pandemii" - prof. Gut.- 120 80
-
2021-05-25 13:54
Ja już się przekonałem co to covid w marcu. (2)
Podobnie część mojej rodziny. To zwykle przeziebienie, nic więcej. Grypa przy tym to potworna choroba. Cytowanie Guta, prezentujacego poglady kwalifikujące go pod paragraf za nawoływanie do dyskryminacji i propagowanie totalitaryzmu, wystawia bardzo złe świadectwo o twoim poziomie intelektualnym.
- 6 4
-
2021-05-25 14:31
(1)
Powiedz to 73096 osobom które zmarły, oraz ich rodzinom. Oczywiście te liczby nie obejmują wszystkich faktycznych zgonów w Polsce, bo sporo znalazło się poza systemem, ale nie w tym teraz rzecz. Nie jesteś pępkiem świata - mnóstwo osób umarło, w Polsce i na świecie, a jeśli masz to kompletnie gdzieś, to nie świadczy to dobrze o tobie. Człowieku z klapkami na oczach, spoza których widać tylko własny nos.
- 5 6
-
2021-05-25 15:22
Mam gdzieś ciebie i twoje szlochy.
Skoro jesteś taki empatyczny to mam nadzieję że nie korzystasz z samochodu i nie narażasz innych użytkowników dróg na niebezpieczeństwo wypadku? Na drogach od lat giną tysiące ludzi, ciekawe czy ty wielki moralizatorze robisz cokolwiek by temu zapobiec?
- 3 3
-
2021-05-25 13:36
Pewka. Zostały juz tylko niedobitki co nieprzechorowaly w 1,2 czy 3 fali.
Oczywiście kapusta zawsze stwierdzi, że to wina tego, że się nie szczepił.
- 3 0
-
2021-05-25 10:37
Antyszczepionkowcy zagrażają naszym dzieciom! (30)
Dzieci nie można jeszcze szczepić, a oddziały dziecięce mają sporo przypadków PIMS u najmłodszych pacjentów. To, że jeden z drugim sobie wymyślą bunt i się nie zaszczepią to nie jest tylko ich sprawa, bo mogą być powodem śmierci dziecka. Konieczny jest obowiązek szczepień lub izolacja osób odmawiających szczepienia przy braku medycznych przeciwwskazań.
- 64 56
-
2021-05-25 19:30
Dzieci też odizolujesz? Przecież niezaszczepione, więc tak samo groźne.
- 0 0
-
2021-05-25 11:04
Ty nie masz dzieci naganiaczy a jakbys mial to bys poslal do eksperymentu medycznego? (2)
- 6 9
-
2021-05-25 13:42
Czyich dzieci nie mam? (1)
Google translate z rosyjskiego nie wyszedł? :D
- 2 4
-
2021-05-25 14:35
Jak im w telewizorze piasecki nakaże to nawet płody szprycować będą. Po co im mózgi skoro mają ekran?:D
- 3 4
-
2021-05-25 11:02
Teraz argumentem beda bombelki
A ja mam gdzieś twoje 500+. Stop 500+
- 7 4
-
2021-05-25 10:47
(2)
99% dzieci nie ma żadnych objawów w przypadku zakażenia koronawirusem.
- 12 10
-
2021-05-25 10:53
Dokładnie (1)
Za to ma powikłania pochorobowe. Umiesz czytać ze zrozumieniem, czy tylko procenty z tyłka wklejać?
- 14 11
-
2021-05-25 17:00
Powikłanie to Ty masz w głowie
- 2 2
-
2021-05-25 10:47
histerii ciag dalszy :D
- 11 6
-
2021-05-25 10:45
Należy izolować nieszczepionych, bo dzieci spasione na fast-foodach mają problemy z odpornością
- 15 8
-
2021-05-25 10:42
zaraza
- 1 2
-
2021-05-25 10:41
Konieczny jest obowiązek izolacji (18)
ludzi z paranoją covidową.
Im prędzej tym lepiej.- 38 20
-
2021-05-25 10:59
Jestem za. (3)
Odizolujmy wszystkich normalnych ludzi od foliarzy. Najlepiej zamykając gdzieś foliarzy, w końcu jest ich mniej :)
- 10 3
-
2021-05-25 12:37
(2)
jestem za, wiekszosc Polakow nie chce sie szczepic i nie moze tak byc ze jakas banda histerykow dyktuje warunki innym.
- 3 9
-
2021-05-25 13:07
Jaka większość? (1)
Według ostatnich badań 5%.
A co do drugiej części się zgadzam, należy tą bandę histeryków do szczepienia zmusić.- 7 7
-
2021-05-25 16:42
jakie 5% deb..lu zobacz sobie ilu się nie zarejestrowało z tych 31 mln
- 2 2
-
2021-05-25 10:45
(13)
Ciebie trzeba izolować. I zresztą tak będzie, kwestia czasu.
- 14 27
-
2021-05-25 11:07
czyli pochwalasz (3)
działania Hitlera? Tak ? Skoro chcesz izolować ludzi tak jak to oni robili ?
Chcesz powtórki z 39 ?
Jesteś świadomy co wypisujesz?- 11 10
-
2021-05-25 12:19
Czyli jesteś przeciwko Polakom? (2)
Nie chcesz izolować niebezpiecznych jednostek, tak jak oni to robili?
Czy to znaczy że jesteś po stronie Hitlera?- 7 6
-
2021-05-25 16:40
(1)
a kto jest niebezpieczną jednostką kto o tym ma decydować?Ty psycholu? Raczysz być śmieszny w tym momencie żyjemy ch..ju w państwie prawa gdzie obowiązuje konstytucja tyle mam ci do zakomunikowania
- 1 4
-
2021-05-25 19:29
Serio obowiązuje konstytucją?
Znowu? No nareszcie! Od kiedy?
- 1 0
-
2021-05-25 10:50
(8)
Kto pamięta jak tutaj w 2009 przy poprzedniej nieudanej akcji promowania "pandemi" pt H1N1, sekciarze wirusowi jak ten o nicku 'V' tu w komentarzach darli szaty i histeryzowali jak dzieci, że jeśli Kopaczowa nie zamówi szczepionek dla Polski to miliony Polaków umrze. A jakie wywody pseudonaukowe robili, ile cytowali "ekspertów" z telewizji jak
Kto pamięta jak tutaj w 2009 przy poprzedniej nieudanej akcji promowania "pandemi" pt H1N1, sekciarze wirusowi jak ten o nicku 'V' tu w komentarzach darli szaty i histeryzowali jak dzieci, że jeśli Kopaczowa nie zamówi szczepionek dla Polski to miliony Polaków umrze. A jakie wywody pseudonaukowe robili, ile cytowali "ekspertów" z telewizji jak dzisiejszy Simon i Sutkowski... I najlepsze że zamiast ze wstydu sie spalic to ta sama wąska grupa trolli znowu to samo robi tutaj codziennie.... Zastanawiam się czy im ktoś płaci jak Simonowi?
- 22 13
-
2021-05-25 11:00
Obowiązkowy Simon, kimkolwiek jest.
Nie ma to jak wymyślić sobie "umoczonego" lekarza.
A teraz przypomnij sobie, jak potężne środki zostały podjęte żeby h1n1 nie przeniosło się na ludzi.- 12 4
-
2021-05-25 10:54
(6)
nie, nikt im nie placi - z i**otami jest troche jak z pijanymi - jak powiesz, ze sa pijani to beda zaprzeczac.
- 5 5
-
2021-05-25 10:57
(5)
Dokładnie tak jak mówisz. Widać jak na dłoni, że szczepienia działają, a ci dalej swoje
- 13 12
-
2021-05-25 12:28
bo wypieraja wszystko
i boja sie ...
- 4 1
-
2021-05-25 10:59
Jak dzialaja? Rok temu latem tez dzialalaly? Haha (3)
- 14 7
-
2021-05-25 11:26
Rok temu latem jak liczba zachorowań rosła? (2)
- 6 4
-
2021-05-25 13:58
V przeczytał rewelacje o pełzaniu na YT czy WP i włala mamy kolejnego eksperta covidowego płaskoekranowca:D (1)
- 4 5
-
2021-05-25 16:43
to byl wywiad u mieszczony na t.pl pacanie
- 1 0
-
2021-05-25 11:39
Myślenie nie boli (2)
W Indiach gdy grupa medyków dotarła pewnej wioski aby zaszczepić miejscową ludność, to ludzie uciekli przed szczepeiniem do rzeki i właśnie taka jest wiedza i mentalność naszych antyszczepionkowców
- 6 8
-
2021-05-25 19:22
Dobre (1)
W Indiach nie mają szczepionek żeby docierać z nimi do jakiś dzikusów
- 1 2
-
2021-05-26 00:02
:)
I tu się mylisz, wykonali ok 200 mln szczepień ( fakt że Indie mają ok 1,4 mld mieszkańców to liczba szczepień już nie robi takiego wrażenia ) mają nawet swoją szczepionkę Covaxin.
- 1 0
-
2021-05-25 11:29
(5)
Ciekawe, że w USA lekarze mówią, że większość pacjentów to osoby zaszczepione. Ktoś tu kłamie. Jakoś to ostatnio popularne, np. Turów i słowa premiera o dogadaniu się z Czechami.
- 7 6
-
2021-05-25 11:38
Podaj źródło, podaj jacy lekarze. (4)
Bo zaraz się okaże, że to powiedział jakiś jeden wariat - podobnie jak to było ze słynnym fejkiem ze "szkołami na Florydzie" a okazało się, że chodzi o jedną prywatną placówkę.
- 8 6
-
2021-05-25 12:14
(3)
Harvey Risch, profesor, uniwersytet Yale
- 5 6
-
2021-05-25 12:25
Ale wybrałeś :D (2)
To ten sam lekarz który wymyślił leczenie covida hydroksychlorochiną :D
Jak to się skończyło wszyscy wiedzą...- 4 5
-
2021-05-25 12:56
(1)
Ciekawe dlaczego nie słychać o rozwoju pandemii w Afryce. Bo leki antymalaryczne są tam codziennością.
- 4 2
-
2021-05-25 13:18
Zachorowań jest tyle co wszędzie.
Zgonów mniej z powodu braku starych ludzi...
- 3 1
-
2021-05-25 11:16
Hahaha prof Gut - autorytet dobre sobie
- 10 4
-
2021-05-25 11:15
A ile osób zaszczepionych zachorowało i zaraziło innych? Tego nikt nie wie bo ogranicza się wykonywanie testów.
- 5 1
-
2021-05-25 10:51
taki mamy system (2)
Na moim przykładzie można stwierdzić że niektórzy chcą się szczepić ale przez jakiś czas nie mogą. bylem zapisany na szczepienie, ukradli mi portfel wiec nie mam dokumentu ze zdjęciem. dzwonilem na infopod 989 tam powiedzieli mi ze musze dzwonic do punktku szczepien. zadzwonilem i powiedzieli mi ze musi byc dokument ze zdjeciem wiec musialem zrezygnowac. na dowod musze czekac miesiac... nasuwa mi sie jedno pytanie, po co nam IKP i profil zaufany jak nie moge potwierdzic swojej tozsamosci...
- 5 2
-
2021-05-26 18:07
Ale zaraz - przecież dokument ze zdjęciem to może być równie dobrze paszport, prawo jazdy itp - są pełnoprawnymi dokumentami urzędowymi i w większości wypadków wystarczą.
- 0 0
-
2021-05-25 11:23
A dowodu w mObywatelu nie chcieli zaakceptować?
Ja już doszedłem do momentu, że nie noszę ze sobą portfela :)
- 3 0
-
2021-05-25 10:48
Takie fakty
Dramat jest w krajach trzeciego świata. U nas nie szczepią się głąby, trudno, mała strata, ale tam nikt nie ma dostępu do szczepionek, bo bogata europa i USA wykupuje wszystko i nie uwalnia patentów.
- 8 12
-
2021-05-25 10:47
Całkowita racje - to są egoisci
- 8 9
-
2021-05-25 10:46
(14)
Tego samego sortu "naukowcy" leczyli kiedys heroina i kokaina a inni jeszcze robili lobotomie. Szczekaj sobie dalej synek ale sam juz zdales sobie sprawe, ze wiekszosc Polakow sie nie chce zaszczepic na tego wirusa o IFR = 0,14% ;) jak ty z tym bedziesz zyc teraz?
- 15 11
-
2021-05-25 12:53
25 proc. ankietowanych nie zamierza zaszczepić się przeciwko (2)
25 proc. ankietowanych nie zamierza zaszczepić się przeciwko COVID-19. Więcej niż co trzeci (36 proc.) badany już się zaszczepił, natomiast 33 proc. wciąż zamierza się zaszczepić - wynika z sondażu CBOS. Z badania wynika też, że zdecydowana większość badanych (71 proc.) jest zadowolona z organizacji szczepień.
Okazuje się, że25 proc. ankietowanych nie zamierza zaszczepić się przeciwko COVID-19. Więcej niż co trzeci (36 proc.) badany już się zaszczepił, natomiast 33 proc. wciąż zamierza się zaszczepić - wynika z sondażu CBOS. Z badania wynika też, że zdecydowana większość badanych (71 proc.) jest zadowolona z organizacji szczepień.
Okazuje się, że przeważająca część ankietowanych uznała, że polscy biskupi zrobili źle, wydając swoje oświadczenie, w którym zastanawiają się nad etycznymi aspektami produkcji szczepionek przeciw COVID-19.- 4 2
-
2021-05-26 18:03
Polski Epidiaskop i etyka - a to się uśmiałem :)
- 0 0
-
2021-05-25 13:50
Polscy biskupi znają się na wszystkim
Tylko jak trzeba było zadecydować co zrobić z krzyżem spod pałacu prezydenckiego, to nagle nabrali wody w usta...
- 2 0
-
2021-05-25 10:51
Jak z tym będę żyć? (10)
Dłużej niż antyszczepionkowcy, to na pewno ;) A wiesz, że IFR=0,14% oznacza, że jak na koncert na narodowym przyjdzie komplet, 72.900 ludzi, to 102 osoby umrą? Chcesz iść na taki koncert? Umiesz liczyć, czy tylko wklejanki ci podesłali do kopiowania?
- 16 15
-
2021-05-25 13:08
(3)
ty a wiesz jakie IFR ma grypa sezonowa? robiles po nogach jak grypa zgarniala podobne zniwo? peniales pojsc na koncert albo do kina bo grypa szalala? poziom intelektualny jaki tutaj pokazujesz jest aberracja i jestes po prostu rozhisteryzowanym ciemniakiem :)
- 3 2
-
2021-05-25 13:49
Jakby grypa zagarniała podobne żniwo, śmiertelność w Polsce wzrosłaby czterokrotnie. (2)
I tak, robiłbym wtedy po gaciach, bo to by było wiele straszniejsze niż covid.
Na szczęście nie jest, bo masz większą szansę na oberwanie spadającym pianinem niż na śmierć na grypę.- 0 5
-
2021-05-25 14:00
(1)
smiertelnosc w Polsce jest jaka jest przez zamkniecie i paraliz sluzby zdrowia - ponad 100k nadmiarowych zgonow innych niz covid. Wine za to ponosza tacy rozhisteryzowani ludzie jak ty bo boja sie wirusa o podobnej smiertenosci co grypa!
- 4 1
-
2021-05-25 14:37
No tak. 2.5% = 0.0016%
- 0 2
-
2021-05-25 11:10
porażający argument (5)
z tym sie już nie dyskutuje! wszyscy zginiemy uciekaaaac!
- 7 8
-
2021-05-25 11:22
Och, nie, fakty. I to jeszcze zawierające cyferki! (4)
Może jak krzyknę bardzo głośno, to nikt nie zauważy że nie rozumiem jak działają cyferki?
- 8 0
-
2021-05-25 12:24
(3)
ok zapomniałeś dodać do założeń, że wszyscy po tym koncercie na wolnym powietrzu złapią kowida i 100% z nich bedzie mialo ciezki przebieg choroby. No i warto jeszcze dodać do założeń że ktoś pewnie zgnie w wypadku samochodowym w drodze do domu, ktoś akurat tego dnia dostanie raka, itp to też się doliczy do śmertelności.
- 5 5
-
2021-05-25 12:35
(2)
Nie, wtedy zginęłoby odpowiednio 1822 (wszyscy zakażeni) i 12393 (wszyscy ciężko przechodzą).
- 4 2
-
2021-05-25 13:09
(1)
czyli jeden koncert i same trupy.... wam covidoza juz wyczyscila mozg kompletnie i to jest dopiero prawdziwa pandemia. Glupoty.
- 3 3
-
2021-05-25 13:47
Rozumiem, że matematyka i myślenie nie są Twoją mocną stroną, ale przeczytaj wątek jeszcze raz, powoli.
- 2 2
-
2021-05-25 10:43
Szczep się codziennie jak lubisz (53)
- 20 14
-
2021-05-25 11:18
A ty się nie szczep, jak jesteś oporny na wiedzę. Takich jak ty zwie się ciemnym ludem.
- 10 7
-
2021-05-25 10:45
Nie lubię (51)
Nic przyjemnego. Ale jakoś wolę 10 sekund ukłucia niż rurę respiratora w gardle, ale co komu bardziej leży ;)
- 29 17
-
2021-05-25 13:04
rure respiratora xD ah te emocje ludzi nieobytych! Wirus ma usrednione IFR = 0,14% wedlug CDC i innych instytyutow badawczych. A ty masz pelne gacie bo rure respiratora ci wlozom! hhaha co za ciemniak!
- 3 6
-
2021-05-25 11:00
V trolu spadaj stad naganiaczu na chemie (3)
- 11 13
-
2021-05-25 11:02
Nie tobie decydować ;) (2)
Tobie pozwolili (nie wiem czemu) decydować o własnym szczepieniu i widać czym się ta "wolność" skończyła. Znaczy, na razie, do czasu, niedługo koniec taryfy ulgowej.
- 9 10
-
2021-05-25 14:44
Nie zaszczepię się bo widze po V skutki uboczne (1)
- 4 4
-
2021-05-25 15:18
Patrząc na komentarze tego nawiedzonego typa"v"
Zaczynam wierzyć w czipy i sterowanie ludzmi za pomocą 5g. No nie można być aż takim g-łąbem. Coś poszło nie tak. Pytanie tylko czy po szczepieniu czy już przed?
- 2 5
-
2021-05-25 10:51
(45)
Przeszłam to bez respiratora, bez hospitalizacji, bez duszności - dwa tygodnie i po temacie. Nie zaraziłam żadnego z domowników. Po co mam się szczepić?
- 20 17
-
2021-05-25 11:17
(18)
Po... nico. Drugi raz możesz nie mieć tyle szczęścia. Albo ktoś wokół ciebie.
- 8 7
-
2021-05-25 11:20
(17)
Każdego świadomy wybór. Ja chora idę na zwolnienie i się izoluję od wszystkich, więc marne szanse, żeby kogoś zarazić. Poza tym moja szczepionka nie chroniłaby innych, tylko mnie, a ja się nie boję na tyle, żeby się zaszczepić.
- 7 8
-
2021-05-25 11:25
I tu masz największą nieprawdę. Twoja szczepionka chroni innych. (16)
To tak jak powiedzieć że karabin żołnierza chroni tylko jego, więc może olać tą wojnę i nie strzelać.
- 9 5
-
2021-05-25 11:33
(15)
W jaki sposób chroni innych? Wirusa zaszczepieni też przenoszą, a skoro przenoszą, to mogą innych zarażać tak samo jak niezaszczepieni. Żeby dostać się do szpitala w Gdyni mimo szczepienia trzeba wykonać test. Po co, skoro szczepienie chroni innych? Może jednak nie chroni, hmmm ;)
- 6 9
-
2021-05-25 12:49
Wirusa zaszczepieni nie przenoszą (9)
- 2 7
-
2021-05-25 13:04
(8)
Czyli w Szpitalach Pomorskich pracują idioci? Wejdź sobie na ich stronę i od razu zobaczysz komunikat.
"Komunikat dla pacjentów przyjmowanych do planowej hospitalizacji
(dotyczy Szpitala Morskiego im. PCK oraz Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni)
Drogi Pacjencie, mając na uwadze bezpieczeństwo Twoje i innych osóbCzyli w Szpitalach Pomorskich pracują idioci? Wejdź sobie na ich stronę i od razu zobaczysz komunikat.
"Komunikat dla pacjentów przyjmowanych do planowej hospitalizacji
(dotyczy Szpitala Morskiego im. PCK oraz Szpitala Św. Wincentego a Paulo w Gdyni)
Drogi Pacjencie, mając na uwadze bezpieczeństwo Twoje i innych osób przebywających w szpitalu przed planowanym przyjęciem musisz mieć wykonany test w kierunku sars cov 2. Zasada ta dotyczy również osób zaszczepionych, ponieważ szczepionki nie zapobiegają transmisji wirusa."- 5 5
-
2021-05-25 13:15
"nie zapobiega" znaczy nie ma skuteczności 100% (7)
Co w tym dziwnego?
- 4 3
-
2021-05-25 13:24
(6)
A stwierdzenie "Nie idę" znaczy, że w 95% jednak idę?
- 3 1
-
2021-05-25 13:46
Ech, znowu religia zamiat logiki. (5)
Jeżeli gdzieś miałeś iść 20 razy, a poszedłeś tylko raz, możesz powiedzieć że tam nie poszedłeś?
- 2 2
-
2021-05-25 14:12
(4)
Ty tu ateistce z religią nie wyjeżdżaj.;) Chory zaszczepiony zaraża tak samo jak chory niezaszczepiony. Te procenty to tylko prawdopodobieństwo lżejszego przebiegu, nic więcej. A kto ma mieć ten lżejszy przebieg? Zaszczepiony, więc kogo chroni szczepionka? Zaszczepionego. Zresztą i te dane muszą ulec weryfikacji, bo nadal jest sporo ciężkich przypadków mimo szczepienia. Taki sobie poligon doświadczalny ze świata firmy farmaceutyczne zrobiły.
- 3 3
-
2021-05-25 14:35
Ateizm to religia jak każda inna. Jeszcze nawracać na swoją niewiarę próbujecie :) (3)
Na matematyce kiedyś uczyli, że wychodząc od nieprawdy można bez problemu udowodnić nieprawdziwą tezę.
I tak samo tutaj - "Chory zaszczepiony zaraża tak samo jak chory niezaszczepiony" jest nieprawdą, więc prawa strona implikacji zwyczajnie jest nieistotna :)- 1 1
-
2021-05-25 15:54
(2)
Ateizm nie jest religią. Religia wiąże się z wiarą, ateiści nie wierzą. Poza tym ja nikogo nie namawiam, żeby się nie szczepił. Prowadzę dyskusję, a każdy robi, co uważa. Nawracanie jest raczej w drugą stronę - zewsząd już ta promocja szczepień wyskakuje. Czyli jak to jest? Zaszczepiony zaraża inaczej niż niezaszczepiony? Jak kaszlę przez covid i jestem zaszczepiona, to ten wirus się w powietrzu neutralizuje? ;)
- 1 1
-
2021-05-25 16:46
Mylisz ateizm z agonstycyzmem. (1)
Grunt, że znasz się na wirusologii i wakcynologii :) też tak trochę kiepsko, ale co tam
- 0 2
-
2021-05-25 17:02
Odsyłam do słownika PWN po definicje.
- 0 0
-
2021-05-25 12:23
Eeee, redukcja przenoszenia wirusa jest na poziomie 85-95% w zależności od szczepionki. (4)
Właśnie w taki sposób chroni innych. Jak wirus do Ciebie nie dotrze, to się nie zarazisz :)
- 7 4
-
2021-05-25 12:59
(3)
Te procenty to nie jest redukcja przenoszenia wirusa.
- 3 2
-
2021-05-25 13:13
Jak wirus się nie jest w stanie rozmnażać, to się nie przenosi... (2)
- 3 3
-
2021-05-25 13:31
(1)
Tak i się automatycznie dematerializuje.
- 3 1
-
2021-05-25 14:33
No tak. Rozkłada się po kilku godzinach do kilku dni w zależności od warunków.
Jakby się nie mógł rozmnażać, pandemia trwałaby tydzień...
- 1 3
-
2021-05-25 10:55
Żeby nie sprawdzać, czy drugim razem będziesz miała tyle szczęścia (22)
Albo żeby nie zarazić w sklepie jakiejś osoby o słabszej odporności, albo takiej, która nie może się zaszczepić, albo jeszcze nie zdążyła. To tak trudno zrozumieć, naprawdę? Naprawdę, tak łatwo mieć w 4 literach życie innych ludzi?
- 21 15
-
2021-05-25 11:00
(21)
Przeciwciała jakiś czas się utrzymują, a szczepionka też nie działa wiecznie. Ja się będę pilnować, a ty się będziesz szczepił. Każdy ma wybór.
- 9 11
-
2021-05-25 11:05
Od początku epidemii się pilnuje (17)
Ale normalnie żyję, pracuję, chodzę w masce, częściej może myję ręce, nie podaje dłoni (najwyżej żółwik+odkażenie), i udało mi się nie zarazić i zaszczepić. Ty jakoś złapałaś wirusa po raz pierwszy. Co robisz inaczej, że nie obawiasz się złapania ponownie? Nie lepiej mieć zabezpieczenie?
- 11 8
-
2021-05-25 11:13
(10)
Złapałam bo siedziałam w pracy przez tydzień w jednym pokoju z osobą, która myślała, że jest tylko przeziębiona ( nie było jej nic ponad to, jak jej się zwykłe przeziębienie objawia) a szef nie wygonił jej na badania. Całe biuro było chore przez nią. Co robię inaczej? Wywalczyłam sobie własny gabinet i jestem jeszcze bardziej aspołeczna niż kiedyś.
- 5 6
-
2021-05-25 11:21
A co Cię tak odstrasza od szczepienia? (9)
Widzę, że niektórzy to "nie bo nie, hurr durr, jestem wolnym człowiekiem", ale Ty nie wydajesz się taką osobą. Skoro stosujesz rozsądek do pewnego poziomu, co już wyróżnia Cię na tle większości, to dlaczego wcisnąć hamulec przed samą metą?
- 12 11
-
2021-05-25 11:29
(8)
A jesteś pewny, że widać metę na horyzoncie? Ja wychodzę z założenia, że nie jestem zagrożeniem dla innych i swoim zachowaniem nie zrobię nikomu krzywdy. Będę chora, pójdę za zwolnienie - tylko tyle i aż tyle.
- 8 10
-
2021-05-25 12:32
A cała zabawa z tym wirusem nie polega czasem na tym że zarażasz zanim masz objawy? (7)
Przecież gdyby było inaczej, nie roznosiłby się wcale.
- 6 6
-
2021-05-25 12:46
(6)
Roznosiłby się nadal, bo mnóstwo ludzi olewa objawy, jeśli jest w stanie normalnie funkcjonować. Potem może być różnie z tym olewającym ( od pełnego wyzdrowienia bez problemów, aż po respirator plus kolejne osoby zarażone przez taką osobę ). Gdyby ten wirus był aż tak bardzo zaraźliwy przed wystąpieniem objawów to i produkcja by u mnie w pracy
Roznosiłby się nadal, bo mnóstwo ludzi olewa objawy, jeśli jest w stanie normalnie funkcjonować. Potem może być różnie z tym olewającym ( od pełnego wyzdrowienia bez problemów, aż po respirator plus kolejne osoby zarażone przez taką osobę ). Gdyby ten wirus był aż tak bardzo zaraźliwy przed wystąpieniem objawów to i produkcja by u mnie w pracy stanęła. Tam jeden dostał gorączki w środku dnia pracy, dociągnął do końca i już nie wrócił następnego dnia. Dwa tygodnie chory, pełen zestaw objawów. Nikt z pracowników produkcji od niego nie złapał. W magazynie to samo. Ciasne pomieszczenie, trzy osoby, jedna gdzieś złapała ( zachorowanie osoby na produkcji i tej w magazynie dzieli kilka tygodni ) i od razu poszła na zwolnienie i nikogo w pracy nie zaraziła. Można? Można.
- 3 1
-
2021-05-25 13:11
Albo przeszli bezobjawowo i poroznosili prezenty znajomym... (5)
- 4 2
-
2021-05-25 13:12
(4)
Wyobraź sobie, że nie.
- 1 4
-
2021-05-25 13:44
A wiesz to skąd? (3)
Czy po prostu pasuje do Twojej teorii, więc musi być prawdą?
W końcu na jednego "objawowego" przypada pięciu bezobjawowych.- 3 3
-
2021-05-25 14:23
(2)
Czasami zwykła rozmowa z ludźmi wystarczy. Po prostu. Ja wiem, że to w tych czasach zanika, ale ja rozmawiam z ludźmi w pracy.
- 1 4
-
2021-05-25 14:32
Masz test PCR w oczach, czy jak? (1)
- 4 3
-
2021-05-25 18:16
Te same, co naszym sportowcom jednego dnia wychodzą pozytywne, a następnego już negatywne? Czy to takie szybkie ozdrowienia? Ja wiem: mogę robić oczami takie testy. Ty mi się podobasz to masz negatywny, ty nie to masz pozytyw. I 500 zeta za każdy, nawet na angielski przetłumaczę, jak ktoś będzie miał takie życzenie.
- 1 0
-
2021-05-25 11:08
(5)
nazywasz to normalnym życiem?
- 8 7
-
2021-05-25 11:27
(1)
A ty nie? Mycie rak cię tak w życiu boli czy żółwik? No faktycznie, nie można żyć bez przybicia piony. Każdy normalny człowiek ma instynkt samozachowawczy i nie wkłada z własnej woli ręki w ogień, czytaj: nosi maseczkę jeśli wokół rozprzestrzenia się choroba drogą wziewną, nie siedzi z tłumem w zamkniętym pomieszczeniu, myje się przychodząc z zewnątrz do domu. Co w tym nienormalnego?
- 9 4
-
2021-05-25 19:36
Nerwica natręctw?
- 0 1
-
2021-05-25 11:14
A co cię tak przeraża? (2)
Mycie rąk? Założenie maseczki? To zimą czapki też nie założysz, bo to "nie jest normalne życie". Żałosne...
- 13 9
-
2021-05-25 12:14
Skończ V - bo to ty jesteś żałosny. Albo jesteś albo udajesz głupiego. (1)
- 8 9
-
2021-05-25 14:43
Wybacz mu.. wiesz on po zaszczepieniu więc ten teges....
- 2 3
-
2021-05-25 11:03
(2)
Poza tym jakie zarazić kogoś w sklepie, skoro nadal obowiązują maseczki, dezynfekcja i dystans?
- 5 8
-
2021-05-25 12:45
ta hehe z nochalami nie zakrytymi tak obowiazuja i oddechem na plecach (1)
- 6 1
-
2021-05-25 14:04
Wypowiedź dotyczyła mnie, a nie innych z nochalami na wierzchu i pchających się w kolejce. Oni pewnie mają kogoś na sumieniu, ja nie, bo tak nie robię.
- 0 4
-
2021-05-25 10:55
(2)
WHO objawiło złotymi usteczkami pana Hansa Kluge, że akcja szczepień w Europie przebiega zdecydowanie niezadowalająco. Bardzo współczujemy WHO przyzwyczajonemu do akcji szczepień w Afryce, gdzie mili pacjenci nie pytają o przyszłość. Problemem Europy jest zbyt mały odsetek analfabetów, który fatalnie wpływa na poziom entuzjazmu do eksperymentowania
WHO objawiło złotymi usteczkami pana Hansa Kluge, że akcja szczepień w Europie przebiega zdecydowanie niezadowalająco. Bardzo współczujemy WHO przyzwyczajonemu do akcji szczepień w Afryce, gdzie mili pacjenci nie pytają o przyszłość. Problemem Europy jest zbyt mały odsetek analfabetów, który fatalnie wpływa na poziom entuzjazmu do eksperymentowania na własnych organizmach. .. i premia za Europę przejdzie koło nosa. Gdyby jednak WHO zaczęło masowo szczepić swoich pracowników po pięć razy każdego to problemy z koronkowym zeszłyby w tej organizacji na drugi plan i świat mógłby odetchnąć.
- 15 13
-
2021-05-25 11:05
Haha, i jak zwykle foliarz z tekstem na poziomie Super Expressu. (1)
Czemu ludzie o niskim IQ muszą zawsze przypisywać idee i poglądy ludziom?
Czemu nie potraficie dyskutować o faktach?- 14 8
-
2021-05-25 14:42
Telewizor i plaskie ekrany to domena sekciarzy koronkowych:D
- 3 3
-
2021-05-25 10:41
Chyba odwrotnie? (8)
- 6 5
-
2021-05-25 10:43
Chyba nie? (7)
Gdzie te fale zgonów poszczepiennych? Gdzie ta epidemia NOPów? Nie ma? Ojej. A gdzie antyszczepy? Stanowią zdecydowaną większość hospitalizacji? No niemożliwe...
- 23 18
-
2021-05-25 10:54
Już nawet Izrael ogłosił że od 1 czerwca kończy z paszportami covid i tą cała farsą i tylko V zostanie samotny na polu bitwy:D (6)
- 8 17
-
2021-05-25 11:04
Zapomniałeś tylko dodać że najpierw wszystkich zaszczepili... (3)
- 12 6
-
2021-05-25 11:27
(2)
61% jeśli wierzyć oficjalnym danym .
- 5 6
-
2021-05-25 12:22
Zaszczepili 75% Żydów (1)
A resztę mają gdzieś, co zresztą widać po liczbie nowych szczepień.
- 2 4
-
2021-05-25 14:42
Fake alert: 2% żydów i 99% palestynczykow
- 3 0
-
2021-05-25 10:59
Niby gdzie to ogłosił? Fake news (1)
Poza tym, oni są teraz zajęci naparzaniem rakietami w cywili w Palestynie, więc im na drugi plan zszedł wirus.
- 10 9
-
2021-05-25 14:41
Jak znoszą paszporty to może jednak na wakacje pyknę na urlop do Izraelitów
Ale Ty V dla swojego bezpieczenstwa pozostań w piwnicy:D
- 2 3
-
2021-05-25 10:38
Pożyjemy, zobaczymy. (23)
- 13 4
-
2021-05-25 10:40
Kto pożyje ten pożyje... (22)
Nie wiem, co trzeba mieć w głowie, żeby uparcie iść w deszcz bez parasola, ale cóż, niektórzy przekonają się dopiero czekając na pogotowie...
- 30 18
-
2021-05-25 11:18
(10)
Ta szczepionka to nie parasol ale raczej mały woreczek foliowy który przed zachorowaniem nie chroni
- 10 13
-
2021-05-25 11:33
chyba nie do końca ogarniasz znaczenie słów które używasz (1)
zachorowanie - wirus się rozmnaża w organizmie
zakażenie - wirus przenika do organizmu
szczepionka nie chroni przed zakażeniem - zapewnia za to w 95% przypadków powstanie przeciwciał które chronią przed zachorowaniem :P
przed zakażeniem chroni dobry filtr plus kombinezon...- 7 4
-
2021-05-25 13:09
Zakażenie, infekcja (z łac. infectio) wtargnięcie do organizmu drobnoustrojów chorobotwórczych i ich następujące namnażanie się
Przecież Twoja definicja nie ma sensu, byłbym dzisiaj zakażony wołowiną :)
- 1 0
-
2021-05-25 11:19
No tak, co to jest marne 95% ochrony... (7)
- 13 9
-
2021-05-25 12:39
(1)
no tak co to jest przyzywalnosc wirusa 99,95%
- 2 3
-
2021-05-25 13:08
Przeżywalność wirusa gdzie? I w jakim czasie?
Przecież to co podałeś nie ma najmniejszego sensu jako sama liczba...
A, już wiem, to liczba, więc jako foliarz nie potrafisz jej zrozumieć :D- 3 3
-
2021-05-25 11:26
(4)
Ochrony ? zakrzepica rozwija się powoli ,jeśli wszczepionka nie powali kogoś natychmiast to się doczeka później :)
- 10 14
-
2021-05-25 11:43
Myślenie nie boli (3)
Wystąpienie zakrzepicy w tabletkach antykoncepcyjnych występuje ok 500 razy częściej niż przy szczepieniu mimo to ludzie biorą te leki i żyją
- 11 3
-
2021-05-25 12:40
co leczy (2)
środek antykoncepcyjny?
- 4 5
-
2021-05-25 15:26
:)
Biorą te tabletki i żyją. Już lepiej ?
- 2 1
-
2021-05-25 13:07
Co leczy szczepionka?
- 2 5
-
2021-05-25 10:49
Dzien bez trollingu ruskiego agenta o nicku V to dzień stracony :D (10)
A jesli dojdzie jesienia do kolejnej falii to tylko za sprawą mutacji poszczepiennych tak jak na Seszelach
- 16 25
-
2021-05-25 11:31
Ruski troll to by cię namawiał żebyś się nie szczepił i szczezł.
- 6 7
-
2021-05-25 11:08
W interesie Rosji (2)
jest by w Europie jak najdłużej dochodziło do zakażeń, więc w interesie Rosji działają antyszczepionkowcy. Prędzej czy później służby zweryfikują, czy aby na pewno jest to działanie nieświadome.
- 14 9
-
2021-05-25 11:17
Jestem przekonany, że to jeden, maks dwóch trolli (1)
Widać po sposobie wypowiedzi. Obserwuje od pewnego czasu i łatwo dostrzec, z jaką wręcz wojskową pilnują każdego wątku i każdego komentarza pod każdym artukułem. Żeby przypadkiem nie zostawić ani jednego bez swoich wklejanek.
- 11 9
-
2021-05-25 14:39
znowu sam ze sobą piszesz ćpunie szprycowy? :D
- 4 4
-
2021-05-25 11:02
Foliarze mają tendencję do upraszczania zagadnień, których nie rozumieją (4)
to tzw. mechanizm zaprzeczenia, polegający na fałszowaniu obrazu rzeczywistości, celem odsunięcia negatywnych myśli wynikających ze strachu przed szczepieniem
- 22 15
-
2021-05-25 11:36
Gdyby ziemia była kulą, to poniżej równika samoloty latałyby do góry nogami... ;P (2)
Czego nie rozumiesz?! :D
- 11 5
-
2021-05-25 12:38
(1)
pogadaj jeszcze sam ze soba. no dalej. ty myslisz cwoku, ze tego nie widac? :D
- 5 1
-
2021-05-25 14:38
Beka typ regularnie sam ze sobą pisze też to zauważyłam
- 5 1
-
2021-05-25 11:08
Tylko ten strach jest irracjonalny
Wynika z wypocin grup głąbów, kościoła i oszołomów. Zero faktów, 100% pustych gadek, jakichś opowieści dziwnej treści, copu-paste'ów i fake newsów, które można w 30 sekund zweryfikować jako nieprawdę, ale po co? Lepiej udawać, że się "włączyło myślenie" i nadać swojej ignorancji cechę cnoty... zresztą, nie pierwszy raz w historii ;)
- 18 10
-
2021-05-25 10:56
Ty jak agentów wszędzie widzisz
To albo z doświadczenia, bo cię "prowadzą", albo jest to podstawa do jakiejś terapii ;)
- 17 13
-
2021-05-25 11:57
loteria (4)
Takie cajmerskie zagrywki tych siedzących przy korycie , dają dużo do myślenia , bo jak nie przy spisie powszechnym jakaś trąbka do wygrania , to też przy szprycy jakaś bombka . Coś rozrzutni ci nasi rządzący ostatnimi czasy. Na szczęście takie mydlenie oczu świadomemu coraz bardziej społeczeństwu , nic tym pasibrzuchom nie da.
- 14 40
-
2021-05-25 17:03
Słychać wycie, antyszczepów - znakomicie!
Teraz niezłe furki można wygrać, i talon na balon, i kaskę - zdecydowana większość sceptyków się skusi - zostanie Was tylko garstka frustratów z najbardziej zaawansowaną paranoją :).
Pocieszyć możecie się tylko tym, że Kreml podniesie teraz pewnie stawki za trollowanie.- 2 1
-
2021-05-25 12:07
(2)
ja jednak zostanę przy tradycyjnym "LOTTO". 6 trafię to wygram , a jak nie wygram to nic sie nie stanie. a z "preparatem medycznym w fazie testów" to nigdy nic nie wiadomo.
- 5 6
-
2021-05-25 12:12
Nic ci się nie stanie? Zobacz ilu ludzi zmarło w ciągu dwóch tygodni od grania w lotto! (1)
A że mamy światowy spisek, to w akcie zgonu zawsze wpisują coś innego niż totolotek!
- 7 2
-
2021-05-25 14:27
I skoro umierają to trzeba niestety zwiekszyc skladki zdrowotne! Popieram Nowy Lad w tym pelne ozusowanie umów zleceń
W koncu zakup i promocja szczepionek kosztuje a Pazura, Piasek, Simony też za coś muszą żyć. Zwlaszcza że skoro covid okazał się formą grypy to akcje wyszczepiania trzeba będzie ponawiać co roku. Trzeba tez kontynuować 200mln granty dla rodzinki szumowskich czy innych Obajtków - sorrki teraz Morawiecki jest prymusem nieruchomościowym.
- 0 2
-
2021-05-25 10:55
Propozycja (16)
Osoby które nie chcą się szczepić w miejscach publicznych powinny chodzić w kombinezonach ochronnych.
- 109 100
-
2021-05-25 13:58
to jest chyba oczywiste aby się nie zarazić od zaszczepionych
- 2 1
-
2021-05-25 13:19
po co ta szczepionka skoro zaszczepieni tak panicznie boją się niezaszczepionych (2)
Przecież jesteście teraz nieśmiertelni ;)
A może jej skuteczność jest wątpliwa...- 11 3
-
2021-05-25 13:56
A może mamy dość lockdownu, który przez Was się przeciąga? (1)
- 3 8
-
2021-05-25 14:04
lepiej przywyknij do lokdaunu bo to twoja nowa rzeczywistosc na kolejne lata
i szczepienia nie mają tu nic do rzeczy
- 8 2
-
2021-05-25 11:40
(2)
Ale przecież wyszczepieni i tak siedzą dalej w piwnicach i oglądają świat przez ekran
- 9 9
-
2021-05-25 14:29
Niektórzy mają wiele piwnic... Pozdrawiam. Morawiecki
- 4 1
-
2021-05-25 13:15
Ciekawe ile wyniesie ich długość życia. ADE poszczepienny nie oszczędził długookresowo ani 1 z testowanych zwierzaków
- 5 3
-
2021-05-25 11:00
Popieram (8)
Jaskrawo zielonych, żeby z daleka było widać.
- 17 19
-
2021-05-25 11:01
(7)
Pomarańczowe, tak jak w USA mają najgroźniejsi przestępcy.
- 9 15
-
2021-05-25 11:09
A ja proponuje zeby zaszczepieni zostali w piwnicach (6)
Roznosza wirusa i zarazaja niezaszczepionych
- 42 12
-
2021-05-25 11:23
Wierzysz w piwnice? (5)
Przecież one nie istnieją, to spisek mający na celu wprowadzenie NWO
- 7 6
-
2021-05-25 11:57
Tymczasem Izrael od 1 czerwca znosi paszporty covidowe :D (4)
- 9 3
-
2021-05-25 12:18
Wierzysz w Izrael? (3)
Przecież to państwo zostało wymyślone żeby namówić ludzi do szczepienia.
Czemu w mediach mówi się że zaszczepili całą populację?- 5 8
-
2021-05-25 13:42
Jak żyć bez nakazu maseczek:(
Jakim prawem ludzie się bawią i jeszcze redakcja dobija niskimi statystykami. Albo podpompujecie liczbę zakażeń albo przechodze na CNN (tam wiedzą jak dbać o stałych klientów)
- 3 1
-
2021-05-25 13:13
Przez ostatnie 14 mscy smialem sie że nikt z 460 poslów nie umarł od tej "smiercionosnej zarazy"... (1)
Otóż nastąpiła zmiana: nie żyje posłanka Anna Wasilewska. Zmarła kilka dni po nagraniu filmiku jak się na wizji chwali ze "szcześliwego szczepienia"
- 6 3
-
2021-05-25 13:41
Zapomniałeś tylko dodać, że filmik był kręcony 2 tygodnie po tym szczepieniu.
Teraz każdy poseł który umrze według Ciebie zostanie zabity przez szczepionkę?
- 3 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.