- 1 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (126 opinii)
- 2 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (51 opinii)
- 3 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (317 opinii)
- 4 Oszuści podszywają się pod system Fala (40 opinii)
- 5 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (225 opinii)
- 6 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (98 opinii)
Koronawirus raport zakażeń 29.12.2021 (środa)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało w środę, 29.12.2021 r., 996 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 469 z nich dotyczy Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
996 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 996 nowych zakażeń (wykonano 6423 testy), zmarło z kolei 46 osób wcześniej zakażonych.
W Trójmieście odnotowano 469 nowych przypadków zakażeń (wykonano 2754 testy) i 13 zgonów.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 316
- Gdynia 136
- gdański 61
- tczewski 57
- chojnicki 51
- kartuski 48
- wejherowski 45
- człuchowski 33
- pucki 29
- lęborski 26
- Słupsk 26
- malborski 24
- sztumski 22
- słupski 21
- kościerski 19
- kwidzyński 18
- nowodworski 18
- Sopot 17
- starogardzki 15
- bytowski 14
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
15 571 nowych zakażeń w całym kraju
W całym kraju odnotowano 15 571 nowych i potwierdzonych przypadków zakażeń koronawirusem (wykonano 101 582 testy) z województw:
- mazowieckie 2130
- śląskie 2117
- wielkopolskie 1896
- małopolskie 1467
- dolnośląskie 1348
- łódzkie 999
- pomorskie 996
- zachodniopomorskie 776
- kujawsko-pomorskie 775
- podkarpackie 535
- warmińsko-mazurskie 524
- lubelskie 484
- opolskie 440
- świętokrzyskie 369
- lubuskie 345
- podlaskie 257
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarło 227 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 567 osób. Łączna liczba zgonów: 794.
Opinie wybrane
-
2021-12-29 11:54
Domagamy się obowiązku szczepień (66)
Ludzie umierają w niespotykanym od II Wojny Światowej tempie - ponad 600 osób dziennie. 90% stanowią nieszczepieni. W obliczu ewidentnego braku możliwości edukacji społeczeństwa konieczny jest przymus szczepień, poprzez wstrzymanie wszelkich świadczeń społecznych oraz dostępu do usług NFZ jak i pełnienia obowiązków prawnych (zarządy i rady nadzorcze) oraz prowadzenia działalności gospodarczych do czasu uzyskania zaświadczenia o szczepieniu.
- 28 80
-
2021-12-29 13:35
I słusznie
- 0 4
-
2021-12-29 12:58
Coś miał z matmy ?? A czytanie tekstu że zrozumieniem ? 25% to w pełni zaszczepieni.
- 2 1
-
2021-12-29 12:42
Od kiedy to nawoływanie do ograniczania praw człowieka jest w porządku? (2)
Dlaczego ten post nie jest jeszcze zdjęty? Skąd biorą się tacy ludzie, którzy piszą o przymusie szczepień? Jakaś dalsza rodzina Adolfa H.? Chore...
- 12 2
-
2021-12-29 12:52
Od zawsze? (1)
A wiesz, że nie możesz jechać przez miasto 150kmh? A wiesz, że jak kogoś pobijesz to twoje prawa człowieka zostaną ograniczone? Człowiek ma prawa, ale też obowiązki wobec innych. Chcesz niszczyć, kraść albo zarażać innych? Bo co, to tobie wolno? Nie, nie wolno. Jak łamiesz prawo i naruszasz wolność innych to należy ci ograniczyć (lub pozbawić) wolność. Proste?
- 3 13
-
2021-12-29 20:13
Ten cały V
został zgaszony jak pet,zero argumentów tylko bełkot,a jak napisał o super odporności to padłem ma kolana skąd tacy się biorą?
- 1 0
-
2021-12-29 12:15
Tak jest, przymus! (10)
Przymus szczepień nas wszystkich wyzwoli. A kto się nie zaszczepi, tego do obozu. Weź się porządnie rozpędź i walnij głową w ścianę, zrób nam tę uprzejmość.
- 13 4
-
2021-12-29 12:26
Już nie mam siły na te wasze bzdury (5)
Jakoś za niemowlaka cię zaszczepili na kilka chorób zakaźnych i tych chorób teraz nie ma. Mogą wrócić, bo sporo "madek" teraz jest mądrzejszych od medycyny i nie szczepi dzieci, za co powinny być baaaaaaardzo srogie kary. Jak nie da się mas przekonać, to co pozostaje? No albo obozy albo przymus. Przymus tańszy i bez utraty sił roboczych. Już tak jest w kilku krajach, choćby Włoszech, zaraz u nas. I nie mogę się tego dnia doczekać.
- 3 11
-
2021-12-29 12:41
@Już nie mam
Porównujesz rzeczy nieporównywalne.
Bo ta technologia użyta w tych szczepionkach to nie to samo co szczepionki na gruźlicę, polio i wiele innych. To kompletnie coś nowego co nie było do tej pory stosowane na ludziach w takiej skali.
Właśnie dlatego jest wybór. Chcesz ? to przyjmą ile razy chcesz. Nikt ci nie broni.- 10 2
-
2021-12-29 12:29
Nie możesz się doczekać bo jesteś socjopatą (3)
Albo złym człowiekiem. Trudno zobaczysz nasza śmierć za wolność tak jak jest napisane, ku swej uciesze.
- 6 2
-
2021-12-29 12:38
Codziennie widzę waszą śmierć (2)
Dzisiaj 500. Jakby mnie to cieszyło, to bym otworzył piwko i się delektował. Niby tak jest, że najgłupsze jednostki same się wyeliminują, ale jednak z różnych względów trzeba o was zadbać, nawet jak wasze małe rozumki tego nie pojmują.
- 2 9
-
2021-12-29 12:49
zajmij się (1)
sobą.
- 5 2
-
2021-12-29 12:53
zajmij się
pracą
- 3 6
-
2021-12-29 12:21
Szczepienie czyni wolnym (3)
Najpierw nosicie maski niby dla dobra innych, szczepicie się niby dla dobra innych a później chcecie ich gazować dla dobra czyjego, własnego ego? Ludzkie ego zabiło Jezusa
- 8 2
-
2021-12-29 12:47
Jakie "najpierw" (2)
Dalej masz nosić maskę. I to na nosie, a nie pod kulfonem, bo tak jakbyś spodnie poniżej wacka założył. Ci są najlepsi. Nie dość, że wyglądają głupio, to jeszcze... maska zatrzymuje wirusy, a ci sobie "wlot" powietrza do organizmu umieszczają zaraz nad tym rezerwuarem zatrzymanych wirusów. No po prostu Darwin.
- 3 9
-
2021-12-29 13:07
(1)
mam ją nosić bo co?
- 7 1
-
2021-12-29 13:19
Z dwóch powodów
Po pierwsze, bo masz taki obowiązek, nałożony przez właściwego Ministra i Ustawę. Po drugie, żeby poprawić estetykę. Bo o to, że z troski o innych to ciebie nie podejrzewam.
- 2 12
-
2021-12-29 12:15
szczepionki nie działają na Omikrona (15)
a na wcześniejsze wersje też marnie. Zgony związane są głównie z brakiem leczenia pocjentow z wykrytym covidem, którzy są po prostu zamykani w domu bez badania i leczenia.
Co chcesz osiągnąć przez przymus szczepień? Zmusić kogoś, żeby był taki jak ty? Czy zdajesz sobie sprawę z własnych ograniczeń, nie tylko intelektualnych?- 14 3
-
2021-12-29 12:23
Oczywiście, że działają, łżesz (14)
Dodatkowo, osoba zaszczepiona (3 dawki), która po zaszczepieniu przeszła też infekcję posiada super odporność, właśnie na Omikron.
- 3 17
-
2021-12-29 14:52
"super odpornośc" - hahahaha, to jakiś nowy termin medyczny covidiotów?
- 3 2
-
2021-12-29 13:05
(1)
g..wno działa oszcxzany trollu
- 5 2
-
2021-12-29 13:17
Hehehe, co za typ
Naprawdę, płacą ci za takie bzdury? Szok. 50gr, nie? Czytałem ostatnio art na ten temat. To ze 3 zł tu napykałeś, spadaj na FB, tam trzeba fake profile dopilnować, bo cię zbanują i nie będzie wódeczki na sylwka
- 2 7
-
2021-12-29 12:38
(5)
" super odporność"
tak, staje się nadczłowiekiem. nieśmiertelnym !- 8 2
-
2021-12-29 12:46
No ty nie (3)
Skoro się nie szczepisz, to staniesz się co najwyżej "człowiekiem zwłoki"... Jak już trafisz do szpitala (a trafisz) to wspomnisz ten moment i pomyślisz "a tak niewiele było trzeba, żebym był w domu, z rodziną, a nie tutaj, w tym strasznym miejscu", pomyślałeś kiedyś o tym?
- 2 7
-
2021-12-29 13:10
@No ty nie
a pomyślałeś o tym że może nie chcę być w grupie jak dzisiaj 194 osób które zrobiły w sumie "tak nie wiele" żeby być w domu a nie na cmentarzu ?
Zrobili to a i tak zmarli. Dasz mi gwarancję że ja nie umrę na covid jak się zaszczepię ?
Im ktoś dał taką gwarancję ?- 7 2
-
2021-12-29 13:06
(1)
id..to a może ty szybciej trafisz ty zakłamana sterowana propagandą szm..to
- 3 2
-
2021-12-29 13:10
O! Obudził się :D
Troll bluzgacz. W zdaniu nie potrafi ani wielkiej litery postawić, ani kropki, bo wykorzystał je do "cenzurowania" bluzgów ;) Oczywiście - wartość wpisu zero, tak jak i autora.
- 2 5
-
2021-12-29 12:44
szczepienie czyni wolnym
,
- 0 5
-
2021-12-29 12:31
bardzo ładny artykuł (4)
był np na interii. Obecnie dostępne szczepionki praktycznie nie działają na Omikrona. Masz przestarzałe dane gamoniu.
- 11 2
-
2021-12-29 12:37
Nie dalej jak dzisiaj jest nawet artykuł mówiący dokładnie odwrotnie (3)
I nigdy nie było informacji o "nie działaniu" szczepionek na Omicron, co najwyżej o ograniczonym działaniu pierwszej dawki lub braku odporności po przebyciu covida wcześniej. Gamoniu.
- 2 10
-
2021-12-29 13:06
(2)
kto zapłacił ch..jku za ten artykuł?
- 3 3
-
2021-12-29 13:11
Troll bluzgacz w akcji, jedzie równo (1)
- 1 6
-
2021-12-29 15:08
Bluzgacz pisze racjonalnie w przeciwienstwie do ciebie. Taki ma styl bycia ale ładnie często tu ripostuje takie galerianki ja np ty.
- 3 2
-
2021-12-29 12:11
konkret (33)
jEŚLI chodzi o ścisłość to nieszczepieni stanowią około 74 % a nie 90 %
przykład z dzisiaj: 600 / 794 = 75,5 %
Od początku sierpnia: 13.425 nieszczepionych / 18.186 wszystkie osoby łącznie = 73,82 %
To tylko jeśli chodzi o konkrety a nie bajeczki- 17 2
-
2021-12-29 12:21
Dodajmy, że średni wiek umierający (14)
Wynosi ponad 75 lat... A dodatkowo w statystykach ujmowane są zgody związane z chorobami wspilistniejacymi podczas gdy w całej Europie liczone są tylko osoby z covid... Wg mnie powinni wprowadzić licencje na pisanie komentarzy w internecie... Tylko osoby inteligentne i ocztane powinny mieć do tego prawo... Skoro ktoś chce mnie szczepić, to ja nie chcę czytać czyichś głupot na forach...
- 14 2
-
2021-12-29 12:29
A wiesz, że nie musisz? (13)
Nie chcesz czytać - nie czytaj. To takie proste ;) Natomiast szczepienie to nie jest twój wybór. Jeżeli nie potrafisz się dostosować i zadbać o społeczeństwo, to trzeba cię z tego społeczeństwa wykluczyć lub siłą przystosować - no innych opcji nie ma
- 3 14
-
2021-12-29 12:37
(11)
"Jeżeli nie potrafisz się dostosować i zadbać o społeczeństwo"
W jaki sposób moje szczepienie miałoby zadbać o społeczeństwo skoro zaszczepieni transmitują tego wirusa i sami chorują ? Człowieku, ta narracja upadła już dawno i nawet w tv już tych głupot nie powtarzają. Nie jesteś na bieżąco.
Teraz jest narracja że zmniejszasz sam sobie ryzyko ciężkiego przebiegu i zgonu. Nic więcej.
Sobie samemu !
Zadbałeś o siebie ? To w czym problem ?- 16 2
-
2021-12-29 12:42
To trzeba być naprawdę opornym na wiedzę, żeby po 2 latach.... (10)
... no to jeszcze raz:
1. Wirus mutuje w niezaszczepionych
2. Niezaszczepieni zapychają służbę zdrowią
3. Przez niezaszczepionych konieczne mogą być kolejne lockdowny
4. Ostatecznie i pragmatycznie, niezaszczepieni to głównie najniższe warstwy społeczne, a bez nich nie będzie komu pracować
5. Marnujemy ogromne... no to jeszcze raz:
1. Wirus mutuje w niezaszczepionych
2. Niezaszczepieni zapychają służbę zdrowią
3. Przez niezaszczepionych konieczne mogą być kolejne lockdowny
4. Ostatecznie i pragmatycznie, niezaszczepieni to głównie najniższe warstwy społeczne, a bez nich nie będzie komu pracować
5. Marnujemy ogromne pieniądze na ratowanie życia niezaszczepionym, które mogą być oszczędzone przez prosty kurde zastrzyk
6. Szczepienie chroni przed zakażeniem. Nie w 100%, ale wystarczająco, żeby wyeliminować wirus, jeżeli zaszczepią się wszyscy.
Wydrukować, przeczytać, zrozumieć, w razie potrzeby powtarzać przed snem, aż dotrze.- 2 20
-
2021-12-29 12:59
Kolega widzę fan sci-fi
- 2 3
-
2021-12-29 12:58
Wiedza (7)
Mimo 2 lat nadal widzę oporny jesteś na wiedzę no to jeszcze raz:
1. Z tego wynika że za antybiotykoodporność są odpowiedzialni ci co antybiotyków nie przyjmowali... (weź zimny prysznic zanim napiszesz jeszcze raz taką głupotę)
2. Zaszczepieni też zapychają służbę zdrowia tylko na razie w mniejszym stopniu niż nieszczepieni aleMimo 2 lat nadal widzę oporny jesteś na wiedzę no to jeszcze raz:
1. Z tego wynika że za antybiotykoodporność są odpowiedzialni ci co antybiotyków nie przyjmowali... (weź zimny prysznic zanim napiszesz jeszcze raz taką głupotę)
2. Zaszczepieni też zapychają służbę zdrowia tylko na razie w mniejszym stopniu niż nieszczepieni ale także to robią
3. POczytaj o Francji, Italii, NIemczech etc. Są lockdowny czy uch nie ma ? Pomogły szczepienia w tym żeby ich nie było ? (zimny prysznic !)
4. Tu już popłynąłeś w swej fantazji - ale miło się poczuć tym lepszym/inteligentniejszym/bogatszym. Bo taką narrację coraz częściej podajecie - ten zaszczepiony to ten lepszy - nieszczepiony to biedak / głupek / i**ota... w waszych snach (zimny prysznic!)
5. Skoro marnujemy pieniądze na ratowanie życia nieszczepionym co robią zaszczepieni w szpitalach ? Dlaczego na nich marnujemy pieniądze skoro nie powinno ich tam być bo... wzięli zastrzyk! (zimny prysznic!)
6. Kolejna bzdura - od początku sierpnia do 23/12 stwierdzono covid u:
696.944 osób nieszczepionych oraz... 437.703 w pełni zaszczepionych... faktycznie meeega różnica
czyli 38,58 % stwierdzonych przypadków to w pełni zaszczepieni !
Chroni wystarczająco żeby wyeliminować wirus ? Co ty fantazjujesz ? ten wirus nigdy nie zniknie bo zaszczepieni sami siebie już wzajemnie zakażają. (weź zimny prysznic ponownie)
Wydrukować, przeczytać, zrozumieć, w razie potrzeby powtarzać przed snem, aż dotrze.
Chociaż wątpię czy dotrze widząc twoje paranoje których już nawet publicznie nikt głośno nie wypowiada.- 11 1
-
2021-12-29 13:07
Wodę ci odcięli? (6)
Co to za fiksacja na prysznic? Merytorycznie nie komentuję, bo od 1 do 6 same bzdury z palca wyssane, więc po co się męczyć. Zresztą, dyskusja bezcelowa - przymus szczepień będzie, a patrząc na te wypociny - słusznie.
Ciekawi mnie tylko, skąd masz takie cyferki ładne? Macie na ścianie w farmie trolli, czy w mailu przyszło?- 1 12
-
2021-12-29 14:48
Ten gościu "V" to jakiś kompletny covidiota... (4)
Został wyliczony faktami, a dalej pruje się jak mały kundelek i coś tam poszczekuje :)
- 9 3
-
2021-12-29 15:05
(1)
On tu cyklicznie wraca. Rok temu też dużo pisał. Najlepiej nie wdawać się z nim w dyskusję aka nie karm trolla. Szkoda czasu to raz a dwa, że to kompletny oszołom.
- 4 4
-
2021-12-29 15:25
Czyli trol to osoba podająca oficjalne dane z ministerstwa a osoba powielająca "opinie" to akurat ten inteligent co pozjadał wszystkie rozumy ?
Wszystko jasne trolu. Przy okazji pozdrów Putina- 2 5
-
2021-12-29 14:54
Buuuuuahaha (1)
Antyszczep i wyliczenie faktami. Toć wy nawet stojąc przed tablicą faktów nie potraficie jej ze zrozumieniem przeczytać, każdy może wam narzucić interpretację i łykacie jak pelikany. Churchill miał na was określenie ;)
- 2 9
-
2021-12-29 15:23
Rozumiem że ty wszystko z tych danych rozumiesz ? Super. Cieszę się niezmiernie
Ustaw się w kolejce po 5 dawkę.
Ochroń mnie przed sobą samym
Znam takich yntelygentów inaczej, nic mnie nie dziwi.- 7 2
-
2021-12-29 13:19
dane
Wjedź sobie na stronę twittera rządowego i sprawdź dane podane w piątek 30 lipca 2021, następnie przeskroluj do 23/12 i sprawdź dane z tego dnia.
Odejmij od siebie a cyferki jakie podałem nagle staną się dla ciebie oświeceniem.
Jak ci mało twittera to polecam stronę rządową:
basiw kropka mz kropka gov kropka pl/indexWjedź sobie na stronę twittera rządowego i sprawdź dane podane w piątek 30 lipca 2021, następnie przeskroluj do 23/12 i sprawdź dane z tego dnia.
Odejmij od siebie a cyferki jakie podałem nagle staną się dla ciebie oświeceniem.
Jak ci mało twittera to polecam stronę rządową:
basiw kropka mz kropka gov kropka pl/index kropka html#/visualization?id=3653
zamiast słów "kropka" wstaw kropki oczywiście
tam dokładnie sprawdzisz w podziale na szczepieni / nieszczepieni zachorowania / zgony nawet wg powiatów i wieku.
Tam też możesz sprawdzić wiek zmarłych.
Np. od 31 lipca do 21 grudnia średnia wieku osób zmarłych: szczepieni: 77 lat, nieszczepieni 75 lat.
bzdury to cały czas ty wypisujesz, zero danych i źródeł. Ja piszę konkretne cyfry. twoje baśnie z mchu i paproci mnie nie interesują
Zalecam więcej lektury danych i powrót do kalkulatora / excela a mniej czytania baśni.- 6 1
-
2021-12-29 12:47
zdecydowanie
Jesteś odporny na wiedzę, za to nieodporny na propagandę
- 5 7
-
2021-12-29 12:31
Jest opcja miłości, której nie zaznałeś w zyciu
- 8 2
-
2021-12-29 12:22
Rozumiem, że 74% cie nie przekonuje? (17)
Nie przemawia? Nie, nic się nie rodzi, nie "włancza siem myślenie"? ;)
- 5 12
-
2021-12-29 12:37
Absolutnie nie przekonuje gdyż średni wiek zmarłych, ze szczepieniem czy bez to 75+ lat (5)
Statystycznie w mojej grupie wiekowej mam znacznie większą szansę na NOP niż zgon na C19 więc logika, nauka, biologia sugeruje aby w moim przypadku nie brać udziału w tym eksperymencie
- 10 2
-
2021-12-29 12:44
Żadne z tych wymienionych tak nie sugeruje (4)
Ivan Komarenko, Socha i Edyta Górniak oraz konfa tak sugerują, takie masz "poparcie" swoich tez
- 2 10
-
2021-12-29 14:51
Nie odpisujcie temu dzbanowi V, bo to jakiś płatny troll (1)
niemożliwym jest, żeby ktoś był faktycznie taki ułomny.
- 3 2
-
2021-12-29 14:52
Czyżby dzisiaj stolca nie było?
Coś męczy?
- 2 6
-
2021-12-29 13:05
(1)
wyobraź sobie gn..ju że wystarczy odrobina logiki by dojść do talkich wniosków
- 5 2
-
2021-12-29 13:14
A jak masz więcej niż odrobinę
To się orientujesz, że to błędne wnioski ;)
Trolku bluzgaczu- 2 9
-
2021-12-29 12:33
nie przekonuje (3)
bo średni wiek zmarłych na covid niezaszczepionych to 80 lat, a zaszczepionych 75 lat
- 9 2
-
2021-12-29 12:43
Skąd wy takie bzdury wyciągacie? (2)
To już przekracza ludzkie pojęcie
- 2 10
-
2021-12-29 13:04
(1)
po co gn..ju ta szpryca dzieciom?Za zdrowe są?
- 9 2
-
2021-12-29 13:13
Copy paste ci się pomyliło
Za szybko, wiem, że płaca od komenta, ale to nie na temat. Panie koordynatorze - po premii "trollowi bluzgaczowi" ;)
- 2 7
-
2021-12-29 12:29
(6)
Nie, nie przekonuje mnie gdyż jeszcze parę m-cy temu było kilka procent szczepionych w całości zgonów a teraz jest 27 % szczepionych wśród zmarłych. Mało tego - im więcej będzie zaszczepionych w społeczeństwie tym więcej będzie zmarłych zaszczepionych. To jest statystyka.
Stosunek 70 % / 30 % na niekorzyść szczepionych jak to już jestNie, nie przekonuje mnie gdyż jeszcze parę m-cy temu było kilka procent szczepionych w całości zgonów a teraz jest 27 % szczepionych wśród zmarłych. Mało tego - im więcej będzie zaszczepionych w społeczeństwie tym więcej będzie zmarłych zaszczepionych. To jest statystyka.
Stosunek 70 % / 30 % na niekorzyść szczepionych jak to już jest w Belgii, UK i innych nie jest takie nierealny.
Mam do wyboru - ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon. Lub ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon plus ewentualne ryzyka po szczepionce.
Ja mam przeciwwskazania do jej zastosowania więc nie będę ryzykował dodatkowo.
Co z takimi osobami proponujesz zrobić ? Zamknąć w więzieniu czy masz inne "yntelygentne" propozycje ?- 9 3
-
2021-12-29 12:35
To chyba oczywiste (5)
Osoby z przeciwskazaniami to inna, niszowa, para kaloszy. No jak nic nie da rady zrobić to nie da rady, nie zmienisz rzeczywistości. Kwestia tego, czy to są medyczne przeciwskazania, czy wydumane dyrdymały, ale to powinien lekarz rozstrzygnąć. Niektórym po prostu, niestety, nie da się pomóc.
Natomiast ta manipulacja z "ryzykować covid iOsoby z przeciwskazaniami to inna, niszowa, para kaloszy. No jak nic nie da rady zrobić to nie da rady, nie zmienisz rzeczywistości. Kwestia tego, czy to są medyczne przeciwskazania, czy wydumane dyrdymały, ale to powinien lekarz rozstrzygnąć. Niektórym po prostu, niestety, nie da się pomóc.
Natomiast ta manipulacja z "ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon. Lub ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon plus ewentualne ryzyka po szczepionce" to już żenada intelektualna. Tak samo można powiedzieć "nie będę ryzykować picia wody, bo jest ryzyko zadławienia i śmierci". Bzdura totalna.- 2 10
-
2021-12-29 13:04
(1)
moje przeciwskazanie to niechęć przyjmowania śc..rwa pełnego chemii jakichś żywic i innego syfu nie chcę tego ok..rwieńczze rozumiesz to czy przeliterować?
- 6 2
-
2021-12-29 13:16
Przeliteruj sobie "napiszę jedno zdanie bez bluzgów"
Może ci się uda, śmieszny człowieczku, trolku bluzgaczu. Żywica w szczepionce... padłem... i lakier do paznokci z olejem z frytkownicy :D
- 2 9
-
2021-12-29 13:01
(2)
" ale to powinien lekarz rozstrzygnąć"
jakie lekarz ? ten który sam nie ma pojęcia co jest w szczepionkach ?
" "ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon. Lub ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon plus ewentualne ryzyka po szczepionce" to już żenada intelektualna"
To jest" ale to powinien lekarz rozstrzygnąć"
jakie lekarz ? ten który sam nie ma pojęcia co jest w szczepionkach ?
" "ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon. Lub ryzykować covid i ewentualnie ciężką chorobę lub może zgon plus ewentualne ryzyka po szczepionce" to już żenada intelektualna"
To jest fakt a nie żenada. Każdy ma jakieś tam ryzyko w swojej grupie wiekowej ciężkiego przebiegu/zgonu z powodu covid oraz przyjmując szczepionkę na swoją własną odpowiedzialność bierze na siebie ewentualne ryzyko powikłań (nie rozstrzygam jaki to procent ale ryzyko każdy ma inne).
Żenadą intelektualną jest nie brać tego pod uwagę- 6 2
-
2021-12-29 13:04
Taaa (1)
Jedno ryzyko 1/100, drugie 1/100000000000 ale sobie porównujesz równorzędnie. Brawo.
- 2 7
-
2021-12-29 13:23
Nie porównuję równorzędnie tylko piszę że jest dodatkowe ryzyko. Każdy ma inne.
Nic więcej.
Reszta to twoje chory wymysły- 4 1
-
2021-12-29 15:21
najpierw szczepionki (10)
aby po cichu wyeliminować osoby z wielochorobowością. A potem będą inne zastrzyki. Paszport covidowy zmieni się w inny dokument, który będzie subskrypcją na bycie obywatelem.
czy tego chcecie?- 51 33
-
2021-12-29 19:06
tak chcemy
- 4 3
-
2021-12-29 16:55
Nawet nie musisz pytać, większość to idioci, którzy nie wiedzą co się dzieje i się nie dowiedzą
to są ludzie o mentalności niewolnika, dumni pokazują kod qr, żeby wejść do kina do którego dotychczas chodzili bez przepustek. Potrzebują bata nad sobą bo nie wiedzą sami co mają myśleć
- 18 11
-
2021-12-29 16:36
Na pewno nie chcę, by kierunek naszemu narodowi nadawali ludzie (6)
którzy się nasłuchali Roli czy innego Pospieszalskiego.
- 8 17
-
2021-12-29 16:45
(5)
Sprecyzuj naszemu. Polakom czy żymianom?
Rozumiem, że kierunek żymian jest ok?- 5 8
-
2021-12-29 17:21
K...."żymian".... (4)
Aż oczy szczypią.Gdzie i kto rodzi takie tumany?
- 6 4
-
2021-12-29 23:20
patolia
- 1 0
-
2021-12-29 17:34
(2)
Może od cebuli? Żymianie uwielbiają
- 8 1
-
2021-12-29 19:26
wolą czosnek. (1)
- 6 0
-
2021-12-29 23:20
żymianie mówią "czostek"
- 2 1
-
2021-12-29 15:33
Tak.Zdecydowanie TAK
- 8 16
-
2021-12-29 13:05
Kiedy nie będzie tego raportu? (3)
Ludzie padają bo są tylko tele porady- już kiedyś pisałem źle się czuje lekarz ma pan covidajestem szczepiony a to grypa!Umnie w rodzinie pare ludzi na raja umarło u znajomych też na covida nikt czy szczepiony czy nie.Znajomi co się szczepili sami nie wiedzą co mają zrobić dalej przyjmować kolejne dawki? Były popularne w firmach szczepienia przeciw grypie część się szczepiła cześć nie i nikt do nikogo nie miał pretensji.Niech każdy żyje jak uważa.
- 53 24
-
2021-12-29 23:00
Zaraz Cię zwyzywają (1)
Od szura, foliarza, antyszczepa czy inną inwektywą nowomowy. Pozostaje im współczuć bo to ślepi niewolnicy zmanipulowani przez media.
Życzę wszystkim dużo wolności i niskich podatków w Nowym Roku!- 4 2
-
2021-12-29 23:19
życz sobie mózgu, jakie teleporady? normalnie można chodzić do przychodni
- 2 2
-
2021-12-29 13:12
Nigdy
Jak będą zdrowi to nie będzie można na nich zarabiać.Muszą być chorzy i muszą się bać.
- 18 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.