- 1 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (82 opinie)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (524 opinie)
- 3 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (89 opinii)
- 4 Był senator skazany na więzienie (324 opinie)
- 5 Mała uliczka, duży problem (243 opinie)
- 6 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (143 opinie)
Matka 3-letniej Weroniki przyznała się do zabójstwa
Policja zatrzymała matkę 3-letniej Weroniki. Ciało dziecka wyłowiono we wtorek z morza przy sopockim molo.
Aktualizacja 13:55 Prokuratura przedstawiła 34-letniej Ewie K., matce 3-letniej Weroniki, zarzut zabójstwa.
- Podejrzana przyznała się do winy. Została też przebadana przez biegłych psychologów. O pozostałych okolicznościach sprawy, ze względu na dobro śledztwa, ale też i dobro poszkodowanej rodziny, więcej powiedzieć nie mogę - mówi portalowi Trojmiasto.pl Barbara Skibicka, szefowa sopockiej prokuratury.
Kobieta wzięła udział w wizji lokalnej na molo w Sopocie, podczas której pokazywała przebieg zdarzeń z wtorkowego poranka.
Aktualizacja godz. 8:37 Informacje o zatrzymaniu matki 3-letniej Weroniki potwierdza prokuratura. - Pracowaliśmy nad sprawą praktycznie całą noc, do wczesnych godzin rannych. Teraz musimy zweryfikować nasze ustalenia - mówi Barbara Skibicka, szefowa Prokuratury Rejonowej w Sopocie.
Aktualizacja godz. 7:42 - 34-letnia kobieta, matka 3-latki, która utonęła przy molo, została zatrzymana w charakterze podejrzanej - mówi Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie. Na razie kobiecie nie przedstawiono jednak zarzutów, prawdopodobnie stanie się to jednak jeszcze dziś.
Była godz. 8:43 we wtorek, kiedy policyjny dyżurny odebrał telefon z informacją, iż przy molo w wodzie pływają zwłoki małego dziecka. Zobaczyli je przypadkowi przechodnie. Kilka minut później na miejscu była już nie tylko policja, ale i straż pożarna. Strażacy wyciągnęli ciało z wody. Dziewczynka była ubrana. Lekarz stwierdził na miejscu, że ciało mogło znajdować się w wodzie nawet 1,5 godziny.
Nie minęło dziesięć minut, jak jeden z policjantów szukających rzeczy mogących należeć do dziecka, zobaczył znajdującą się w wodzie i trzymającą się kurczowo konstrukcji molo młodą kobietę. Była w szoku, nie potrafiła wydusić z siebie słowa, gdy ją wyciągnięto na pomost.
Okazało się, że jest to 34-letnia mieszkanka Gdańska - matka 3-letniej Weroniki, dziewczynki, która utonęła. Kobietę przewieziono do szpitala, dopiero po kilku godzinach można było ją przesłuchać. Co zeznała?
- Nie mogę tego zdradzić. Cały czas weryfikujemy jej zeznania. Mogę tylko powiedzieć, że przesłuchana została w charakterze świadka, a my cały czas bierzemy pod uwagę różne wersje wydarzeń z rana - powiedziała nam we wtorek wieczorem Barbara Skibicka, szefowa Prokuratury Rejonowej w Sopocie.
Te wersje, jak dowiedzieliśmy się, są trzy. Pierwsza zakłada nieszczęśliwy wypadek, czyli to, że 3-latka wpadła przez przypadek do wody, a matka rzuciła się jej na ratunek. Wedle drugiej ktoś mógł wrzucić matkę z dzieckiem do wody. Wreszcie, według trzeciej i chyba najbardziej przerażającej, to matka mogła sama wskoczyć z dziewczynką do morza (dotarły do nas nieoficjalnie informacje, iż kobieta mogła wcześniej leczyć się psychiatrycznie, nie jest wykluczone, iż w środę zostanie przebadana przez psychiatrę).
We wtorek przesłuchano ojca 3-latki. Tego, co powiedział, ani prokuratura ani policja zdradzić nie chcą. Wiadomo za to, że zabezpieczono monitoring z wszystkich kamer znajdujących się na molo i w jego sąsiedztwie. Do wieczora był on przeglądany przez policjantów. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, przynajmniej jedna z kamer zarejestrowała matkę idącą w kierunku molo z 3-letnią Weroniką.
Na środę, na godziny poranne, zaplanowana jest sekcja zwłok, która wyjaśni dokładniej jak zginęła dziewczynka. Policja i prokuratura chcą także dalej przesłuchiwać świadków zdarzenia.
Opinie (821) ponad 50 zablokowanych
-
2011-11-15 21:28
Co to za matka... (3)
...ktora nie wskoczy do wody ratowac wlasne dziecko??? Nawet jesli plywac nie umie!!!!!
- 14 46
-
2011-11-15 22:37
Ja sie z tym zgadzam! (2)
Wskoczylabym w ogien za swoim dzieckiem
- 5 8
-
2011-11-15 23:05
No... może mnie ponioslo (1)
w średnie ognisko TROLOLOL
- 3 8
-
2011-11-16 12:37
no dobra, w takie mniejsze
- 2 2
-
2011-11-15 21:29
Szkoda dzieciaka...Co komu zawninił:-(?
- 23 2
-
2011-11-15 21:34
Niektóre matki celowo krzywdzą swoje dzieci żeby zwrócić na siebie uwagę. (4)
Tego typu patologia polega na powodowaniu u dziecka chorób przez podtruwanie lub inne praktyki np słynne wbijanie igieł w serce. W tym przypadku matka prawdopodobnie nie miała środków na utrzymanie dziecka. Trzecia możliwość to banalna choroba psychiczna matki.
- 15 42
-
2011-11-15 21:42
(2)
niektorzy ludzie celowo pisza glupie komentarze zeby zwrocic na siebie uwage
- 38 6
-
2011-11-15 22:00
(1)
Pomijając straszną tragedię, która się wydarzyła Robert ma rację.Jest pewne "schorzenie", które powoduję, że matki potrafią przez lata ranić dzieci (trucie, wstrzykiwanie, podawanie szkodzących specyfików nawet w szpitalu, podawanie rzeczy na które dziecko jest uczulone etc.) aby być zauważone ale to już historia na inny artykuł.A co do w/w straszna tragedia.
- 17 1
-
2011-11-15 22:20
Syndrom zastępczy Munchausena.
- 10 1
-
2011-11-15 23:33
no i?
czy ty jestes normalny, człowieku? czy masz własne dzieci? skoro kusisz się na diagnozę psychologiczna, gdzie empatia??? ja pitol...
- 4 5
-
2011-11-15 21:41
biedny dzieciaczek (5)
czy ktos znał tą dziewczynke i jej matkę?
- 16 10
-
2011-11-15 21:45
(2)
ja nie
- 5 3
-
2011-11-16 12:39
ja też nie
- 0 1
-
2011-11-16 15:44
leszek pekalski
ja tez nie
- 0 1
-
2011-11-16 11:41
tragedia straszna (1)
Ja znam obojga rodziców. I nie wierzę w to co się stało. To musiał być tragiczny wypadek.
- 0 5
-
2011-11-16 15:52
bzdura
Jasne - spacer o 6 rano na molo z 3 letnim maleństwem to tragiczny wypadek...pomyśl!!!! Jej życie do końca bedzie juz tylko koszmarem..tak jej życzę!
- 2 0
-
2011-11-15 21:44
MONITORING (3)
Sprawdźcie kamerę TVN-u, przecież tam codziennie dają przekaz z pogodą, może ona coś zarejestrowała jeśli na kamerach miejskich nic nie znajdą!!!
- 38 5
-
2011-11-15 22:19
ta kamera nie jest tvn-u (2)
tvn korzysta z monitoringów miejskich
- 9 1
-
2011-11-15 22:46
(1)
Masz rację ale POdglądacze tefałenowi plusują wyżej
- 6 4
-
2011-11-16 12:23
antoni wie wszystko
lepiej spytać się Antoniego ten wie wszystko o samolotach, pogodzie i maszynach bojowych, więc wie pewnie co się stało tam na molo, no i Gazeta Polska również pomoże bo ma wszędzie wtyki.
- 3 2
-
2011-11-15 21:44
Żadna matka nie skrzwdzi dziecka (3)
- 5 41
-
2011-11-15 23:14
;/
jestes tego pewien? ile sie slyszy ze matka zabila swoje dziecko i do smietnika w worku wyrzucila???
- 14 0
-
2011-11-16 00:18
i tu się mylisz ...
jest na przykład takie coś co zwie się zespół Münchhausena per procuram - matki np. podduszają swoje dzieci i się zabawiają z lekarzami w kotka i myszkę - pozorując chorobę dziecka - często doprowadzają dzieci do śmierci.
- 14 1
-
2011-11-16 09:55
:(
to ze nie dopuszczaja do nas takich informacji to nie znaczy ze ich nie ma,niestety wiele jest przed nami ukrywane
- 6 0
-
2011-11-15 21:45
na pewno załamanie nerwowe
smutne..taki desperacki krok.. widać nie miała oparcia w nikim...szkoda że dziecko nie żyjewcale nie oznacza ,że psychicznie byłachora
- 14 11
-
2011-11-15 21:47
112
przeczytaj dokłądnie jak matka mogła dzwonic jak była w szoku i sie tam czegos trzymała w wodzie. szkoda dziecka i rodzicow masakraaaa
- 21 3
-
2011-11-15 21:54
niejaki observer napisal (4)
2011-11-15 15:32 2011-11-15 19:09 mysle ze matka zabila dziecko z biedy... (5) Celowo wziela mala nad wode bardzo wczesnie kiedy jeszcze ludzie spia.Tam przedszkola nie ma,o tej godzinie na spacer sie dzieci takich malych nie wyprowadza nawet w niedziele i w lato.Matka pewnie byla bez pracy i moze stracila dach nad glowa...moze rodzina odwrocila sie do niej plecami.Czasem wszystko wali sie na glowe w jednym momencie i czlowiek czuje ze to juz koniec.Z drugiej strony mogla gdzies umiescic mala na przeczekanie.Musiala miec jakies silnie zaburzone emocje lub chorobe psychiczna. observer odpowiedz 5/ 32 2011-11-15 15:38 0000-00-00 00:00 pohamuj fantazję jesli chcesz dalej snuc domysły w stylu powiesci dla kucharek to daj sobie spokój ze spekulacjami wydarzyła sie tragedia- lepiej w zadumie pochylic sie nad kruchościa ludzkiego życia niz i marnowac jego resztę na podobne dywagacje mła odpowiedz 6/ 2 2011-11-15 15:55 0000-00-00 00:00 a może ktoś ci odebrał rozum ? bodekk odpowiedz 5/ 1 2011-11-15 16:14 0000-00-00 00:00 gdzies slyszalam ze to opiekunka byla... wiectwoja teoria nie trafna... odpowiedz 2/ 0 2011-11-15 17:36 0000-00-00 00:00 TY CHYBA MASZ KRETYNKO odpowiedz 0/ 0 2011-11-15 19:09 0000-00-00 00:00 Observer, kiedy w końcu zatrudnisz się w policji i będziesz rozwiązywać wszystkie trójmiejskie zagadki kryminalne? odpowiedz 3/ 0
- 8 18
-
2011-11-15 22:05
ktos mnie kiedys zapytal jak ja to robie... (2)
Mam fantazje,lacze skape informacje z przeczuciami w logiczna calosc.Najczesciej 90 % czytajcych mnie wyzywa,moze nie akceptuja tego co pisze.Prawda to slowo umowne,kazdy ma swoja prawde i kazdy widzi swiat troche inaczej.To wyplywa z tego ze kazdy ma swoje mysli,a mysli kreuja kazdego zycie,nawet gdy sa chore... .
- 6 7
-
2011-11-15 22:51
(1)
Observer masz rację odnośnie tego że łączysz informacje z przeczuciami. To się nazywa po prostu logicznie myśleć, kojzrzyć fakty, wyciągać wnioski. Brawo. Natomiast co do prawdy ( że niby każdy ma swoją ) to mylisz ją z własnym zdaniem, które każdy może mieć. Ale własne zdanie nie równa się prawdzie. Jeśli Ty powiesz że 2 + 2 = 4 a ja że 2 + 2 = 6 to kto mówi prawdę ? Oczywiście , że Ty. Oboje nie możemy mieć racji, prawdziwe jest jedno rozwiązanie, średniej też nie wyciągniesz...
- 5 0
-
2011-11-16 12:44
jakies zle przyklady dajesz
matematyka ma prawidlowosci a nie prawdy,dlaczego mialbys twierdzic ze 2+2 to 6 ,musialbys nie znac zasad matematyki lub miec jakies zaburzone myslenie,ael genralnei nie ma to nic wspolnego z prawda...Racja to subiektywnie pojeta prawda ktorej nie ma po za prawda absolutu ,ktorej nie dotkniesz bo nie mogles zrozumiec prostego mojego wywodu.Moglbys napisac o nas obydwoje gdybys byl dziewczynka :) inaczej w tym wypadku obydwaj.Forma oboje makabryczna i frazeologicznie nieuzasadniona,mniejszym bledem byloby obaj (o dwoch mezczyznach).Zreszta jak ktos przynaje mi tak zwana racje ,ja mowie ze racje maja tylko ludzie z wielkim EGO ktorego sa wiezniami i ich mysli sa malo elastyczne czytaj zasadnicze.
- 1 0
-
2011-11-15 22:16
observer ma obsesje,ale Twoje wywody też zakrawają.
- 4 2
-
2011-11-15 21:55
Poczekajmy na oficjalna wersje wydarzeń... (2)
Zamiast dopowiadać i samu tworzyć własne wersje.Dziewczynka zginęła i to jest makabryczne.Mam tylko nadzieje,że matka sobie z tym poradzi.
- 41 2
-
2011-11-17 09:33
patrze ze zdumienim ze napisales bzdet nic nei znaczacy i dostales 39 glosow poparcia a wyzej jest post ktory trafia w 100% w (1)
oficjalna wersje i same negatywbe glosy co wiecej krytyka jest ostra wywyanie od chorych ,bezmozgich czy kretynek-post byl napisany wraz z pojawieniem sie infromacji o znalezieniu martwego dziecka przy molu...
- 0 0
-
2011-11-17 09:38
wytlumaczenie jest calkiem proste
Ten narod jest zawistny o wszystko i ludzie maja sladowe resztki mozgu,tez brak wychowania.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.