- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (166 opinii)
- 2 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (51 opinii)
- 3 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (212 opinii)
- 4 Ugaszono pożar na budowie osiedla (181 opinii)
- 5 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (103 opinie)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (181 opinii)
Miał 2,3 promila i jechał autem do... pracy
Gdy policjanci zatrzymali do kontroli samochód kierowany przez 41-latka, od razu wyczuli charakterystyczną woń alkoholu. Okazało się, że mężczyzna jechał do... pracy mając 2,28 promila alkoholu w wydychanym powietrzu. Co więcej, nie posiadał prawa jazdy, bo wcześniej stracił je za jazdę po pijanemu.
- W samochodzie kierowcy czuć było wyraźny zapach alkoholu. Policjant sprawdził trzeźwość mężczyzny, urządzenie pokazało 2,28 promila alkoholu. 41-latek, którego zatrzymał w drodze do pracy, nie posiada uprawnień do kierowania samochodami, ponieważ w przeszłości utracił je za kierowanie samochodem pod wpływem alkoholu. Kierowca volkswagena nie miał również żadnych dokumentów samochodu oraz nie zawarł obowiązkowej umowy ubezpieczeniowej OC - mówi Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Sopocie.
Co więcej, policjanci ustalili, że mężczyzna tuż przed tym, jak wsiadł za kierownicę, wypił kolejne piwo. W związku z tym, poziom alkoholu w jego organizmie nie zmniejszał się, a wciąż rósł.
Mężczyzna został zatrzymany i przewieziony na komisariat, gdzie aktualnie trzeźwieje. Kierowane przez niego auto trafiło na policyjny parking.
Opinie (168) ponad 20 zablokowanych
-
2017-10-03 11:30
Dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów!!
- 0 0
-
2017-10-03 12:09
zapytanko
a autko jego?
- 0 0
-
2017-10-04 12:38
Powinien iść siedzieć
- 0 0
-
2017-10-05 12:24
Przemyślenia
Ostatnio mam wrażenie, że w Polsce tylko frajerzy płacą OC, zdają na prawo jazdy, płacą czynsze, mandaty i podatki, chodzą do pracy itd....Większa część społeczeństwa ma to głęboko w d....ie i jakoś żyje. Nawet dużo lepiej.....
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.