- 1 Podejrzany o morderstwo w Jagatowie zatrzymany (114 opinii)
- 2 Mężczyzna spadł z klifu w Orłowie (105 opinii)
- 3 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (390 opinii)
- 4 Koniec pętli pod oknami mieszkańców (87 opinii)
- 5 Jedna oferta w przetargu na linię z piętrusami (105 opinii)
- 6 Podejrzany o morderstwo może być groźny (162 opinie)
Miasto sprzedało swoją część parkingu deweloperowi
Gdyni udało się sprzedać część parkingu znajdującego się przy ul. Mickiewicza i Siemiradzkiego na Kamiennej Górze. Działkę - przeznaczoną pod zabudowę mieszkaniową - kupił za 5,5 mln zł deweloper z Gdańska.
I faktycznie, całą działkę sprzedano, choć tylko jej część (o wielkości 1588 m kw.) w ramach przetargu, który odbył się pod koniec ubiegłego tygodnia.
- W ubiegłym roku został przygotowany do sprzedaży cały teren, ale po podaniu do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości, w terminie w nim wskazanym zgłosiły się osoby, którym przysługiwało pierwszeństwo w nabyciu i z niego skorzystały. Dlatego obecnie do sprzedaży w przetargu mogliśmy przeznaczyć pozostały obszar, który pozostał naszą własnością - tłumaczy Agata Grzegorczyk z gdyńskiego magistratu.
Czytaj też: Gdynia sprzedaje swoje nieruchomości
W piątkowym przetargu najwyższą cenę (o 55 tys. zł przewyższającą cenę wywoławczą) zaoferowała trójmiejska spółka Coltex Rogala, która zajmuje się m.in. deweloperką (zrealizowała m.in. inwestycję nazwaną Willa Kiełpino).
Aktualnie więc cały teren parkingu pozostaje w rękach prywatnych. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza w tym miejscu zabudowę mieszkaniową jednorodzinną lub wielorodzinną, w budynkach do czterech mieszkań.
Opinie wybrane
-
2022-04-13 08:53
(34)
W końcu. Ten "parking" to była jedna wielka tragedia!
- 79 213
-
2022-04-18 08:03
Hahaha
Pracujesz u Szczurka? A może mieszkasz na zad*piu a do tego masz takie pojęcie o parkowaniu w centrum Gdyni jak mieszkaniec wioski
- 0 0
-
2022-04-14 01:38
To nie była tragedia
- 0 0
-
2022-04-13 11:59
Gdzie mieszkasz ? (1)
Będę parkował ci pod domem w takim razie, bo nie ma gdzie. Tylko nie mów wtedy że ,,hej nie masz gdzie parkować ? "
- 4 13
-
2022-04-13 13:31
Nieodmiennie na wykupionym miejscu parkingowym
- 7 1
-
2022-04-13 10:25
(4)
Zapomniałeś dodać tylko, że do tej "jednej wielkiej tragedii" doprowadził dotychczasowy właściciel (gospodarz?), czyli gmina Gdynia.
- 19 9
-
2022-04-13 10:47
Tak, to władze się do Banin i Mostów powyprowadzały (1)
I teraz samochodem wszędzie
- 13 1
-
2022-04-13 13:34
Jak widać większość emigrantów na peryferia nie zdała testu na inteligencję ;)
- 3 0
-
2022-04-13 10:36
Stały scenariusz, doprowadzamy do tragedii/ruiny żeby później teren mógł przejąć deweloper (1)
Mieszkańcy nawet nie protestują. Nie wyobrażają sobie, że przecież mógł tam być skwer, zieleń, park.
- 22 8
-
2022-04-13 12:34
Nie mógł tam być skwer ani park, gdyż pan Właściciel święte prawowłasności się na to nie zgadza
- 5 8
-
2022-04-13 10:05
nareszcie coś z tym zrobią
to miejsce przypomina złomowisko
- 13 21
-
2022-04-13 09:59
co było tragedią? to że ludzie którzy tam pracowali czy ci którzy korzystali z punktów usługowych mogli tam zaparkować? (23)
Prezydent zlikwidował praktycznie wszystkie miejsca parkingowe a jak już znajdziesz miejsce, to trzeba płacić od 8 do 20. To spowodowało, że centrum Gdyni praktycznie wymarło, nie ma ludzi, lokalne biznesy upadają. Tylko na Świętojańskiej jest 47 lokali do wynajęcia.
- 61 28
-
2022-04-14 07:35
W każdym cywilizowanym mieście na świecie trzeba płacić za parking w centrum miast, mało tego w wielu miastach nie wjedziesz do ścisłego centrum samochodem, od tego jest komunikacja miejska.
- 2 1
-
2022-04-13 10:43
pracowałeś TAM na Kamiennej Górze? (3)
- LOL -
a w funkcji czego?
zbieracza puszek? ciecia budynku mieszkalnego?- 15 17
-
2022-04-13 10:45
jaki atak ze strony urzędu miasta (2)
- 12 10
-
2022-04-13 14:14
to tylko świadczy że HEJT komentarzami zajmują się trole PiS z Podlaskiego albo innej Szkieledczyzny (1)
... co nigdy na oczy nie widzieli i nie znają Trójmiasta
- 9 6
-
2022-04-13 15:34
Na Szkieledczyznie są farmy trolli z PO. Więc nie sr*j we własne gniazdo.
- 5 3
-
2022-04-13 10:33
O jakich punktach usługowych ty mówisz na Kamiennej Górze? (3)
Twoja wypowiedź dobitnie świadczy, że jesteś trollem i nie masz nic wspólnego z rzeczywistością - a już tym bardziej z funkcjonowaniem miasta
- 26 24
-
2022-04-14 17:25
Ja kiedyś pracowałem na kamiennej górze - mylisz się tam
jest mnóstwo małych firm oraz firm rodzinnych. Zabraliście ludziom miejsce do parkowania.
- 0 0
-
2022-04-13 10:37
Jesteś na utrzymaniu mamy i u niej mieszkasz więc nie wiesz (1)
ile firm mieści się w okolicznych budynkach. Zejdź z rowerka, idź do pracy, to się przekonasz.
- 22 13
-
2022-04-13 12:31
Bzdury piszesz
W okolicznych budynkach - czyli w zdecydowanej większości domów i willi nie ma miejsc usługowych. To jest typowo willowa dzielnica mieszkaniowa. Żadne firmy nie potrzebują miejsc parkingowych
- 16 12
-
2022-04-13 10:06
samochodozę można leczyć (13)
- 28 51
-
2022-04-18 08:05
Do pajaca
No oczywiście, zacznij od Urzędu Miasta niech jeżdżą rowerami do roboty, bo sami tylko wożą luksusowymi samochodami i mają parking za darmo
- 0 0
-
2022-04-14 07:31
Zastanów się ile infrastruktura obronnej masz z rowerów a ile z samochodów
Jak cię ruski będzie atakować to schowasz się w hali garażowej rowerów?
Wasze rowery to głównie po klatkach stoją, pod drzwiami, lampy oblepiają - ale tu jest OK bo to rower.- 2 1
-
2022-04-13 10:33
Jak wyleczysz upadek lokalnego biznesu? (10)
- 39 17
-
2022-04-13 10:44
Jakby jeszcze jakieś dane z krajów, które samochodozę leczyły, tezę o upadku potwierdzały (9)
- 13 16
-
2022-04-13 10:46
z jakich krajów? znowu będziesz porównywał małą Gdynię do 20 milionowego Londynu czy Nowego Jorku?? xd (8)
- 22 11
-
2022-04-13 11:11
Nigdy nie porównywałem (7)
Takich danych nie ma nigdzie, bo to twój wymysł. Rusz kiedyś 4 litery w kierunku cywilizacji
- 6 18
-
2022-04-13 11:16
cywilizacja to Szwecja, Niemcy i Francja? (6)
wyprowadź się tam, ja chcę miasta dla każdego mieszkańca.
- 18 10
-
2022-04-13 13:28
Sam się wyprowadź tam, gdzie parkowanie na trawnikach to mentalna norma. (2)
- 10 8
-
2022-04-13 13:53
Kiedyś były miejsca do parkowania choćby na 10 lutego czy przy teatrze muzycznym (1)
Po co na trawniku
- 16 4
-
2022-04-13 14:45
miejsc do parkowania jest mnóstwo
tylko płać jeści chcesz parkować
- 7 13
-
2022-04-13 12:09
no właśnie, miasto dla każdego mieszkańca (2)
a nie tylko dla mieszkańca posiadającego samochód i chcącego za darmo parkować w przestrzeni publicznej.
- 21 19
-
2022-04-13 13:24
A w jaki sposób kolejne apartamenty spowodują, ze miasto będzie dla wszystkich mieszkańców? Co najwyżej dla tych, których stać na mieszkanie za kilka baniek.
- 24 6
-
2022-04-13 12:14
to przestrzeń dla każdego, również dla gdynianina posiadającego samochód
- 25 11
-
2022-04-14 06:45
W centrum miasta (1)
Najbardziej atrakcyjne miejsca za 5,5 miliona? Ten grunt był warty conajmniej 10 x więcej.
- 4 1
-
2022-04-14 07:27
Mogłeś startować w przetargu dać 10 milionów byłbyś zarobiony:-)
- 1 1
-
2022-04-13 07:34
Apartamenta (54)
Apartamenty też można budować ale w Gdyni i okolicy nie ma normalnych mieszkań - ceny są z nieba wzięte. Dlaczego nie myśli się o młodym pokoleniu to naprawdę niezrozumiałe. Przecież jak świat światem to ludzie troszczyli się o kolejne pokolenia. Turysta przyjedzie i wyjedzie a co z młodymi mieszkańcami ???
- 286 33
-
2022-04-14 23:25
Też wyjedzie do pracy dla szwabów!
- 0 0
-
2022-04-13 22:33
buduj za 1/10 tego co deweloperzy
już jęków roszczeniowych narzekaczy nie idzie słuchać, to jest miasto, miasto jest z betonu, chcesz zieleni kup sobie działkę w lesie i pomaluj na z ielono
- 2 1
-
2022-04-13 20:01
Tez wyjadą
Szczur zapchlony ma to gdzies. Liczy sie ustawienie emerytalne
- 2 1
-
2022-04-13 18:29
Też wyjadą
- 2 0
-
2022-04-13 13:03
Renia
w czym masz problem???? trzeba było kupić ten teren , wybudować mieszkania i sprzedać po 2000 za m2 albo rozdać młodym pokoleniom
- 6 4
-
2022-04-13 11:54
"a co z młodymi mieszkańcami" (2)
A kogo to obchodzi?!
Dla "liberałów" liczy się "tu i teraz" oraz "niewidzialna ręka rynku".
Oczywiście, pod warunkiem, że to oni są dominująca stroną tego "rynku".- 9 3
-
2022-04-13 14:24
no tak, bo młodzi koniecznie muszą na kamiennej górze zamieszkać (1)
nieważne że z punktu widzenia przeciętnego mieszkańca ta lokalizacja jest gorsza niż np Chylonia gdzie jest dwa razy taniej, kamienna góra jest dobra tylko dla turystów bo tam nie ma nic dla mieszkańców - sklepów, szkół, dróg, przychodni, nic, wszystko co potrzebne jest w centrum albo na wzgórzu więc nie wiem kto normalny chciałby mieszkać na kamiennej górze jeśli ceny w lepszych lokalizacjach są niższe
- 3 5
-
2022-04-14 07:25
Jeśli według Ciebie Kamienna jest gorsza lokalizacją niż Chylonia, to już wiem dlaczego w ogłoszeniach o sprzedaży mieszkań piszą Biedronka 200 metrów, Apteka 150m....
- 1 0
-
2022-04-13 09:36
Normalne mieszkania są na Chwarznie (9)
ewentualnie Kosakowo, Reda, Rumia
- 6 6
-
2022-04-14 07:25
Normalne mieszkania na Chwarznie?
- 0 0
-
2022-04-13 09:53
(5)
No widzisz są tylko tam już towarzystwo ma problem, że trzeba dojeżdżać i to nie brzmi za dobrze jak się opowiada znajomym gdzie się mieszka, bo mieszkam w Rumii nie brzmi jak mieszkam w centrum Gdyni.
- 5 8
-
2022-04-13 12:32
"mieszkam w Rumii nie brzmi jak mieszkam w centrum Gdyni" (2)
Dlaczego?
Przynajmniej nie brzmi naiwnie, że człek dał się nabrać na pieśń szczurołapa a "o białym mieście".
Do pracy i tak trzeba do Gdańska dojechać...- 7 2
-
2022-04-14 23:33
Mieszkasz w Rumii to pracuj w Rumii!
- 0 0
-
2022-04-13 14:08
Kryteria modnej młodzieży ich spytaj czemu Rumia = Gdynia, a Gdynia = Gdańsk. Gdzie mieszkanie czy dom to tak naprawdę sypialnia do której lądujesz na np. 3-4h wolnego czasu, 6-7h snu i dalej orać i stac w korkach.
- 2 1
-
2022-04-13 10:50
mogę dojeżdżać tylko, że komunikacja działa fatalnie, nie ma spójnych dróg rowerowych a parkingi zostały zlikwidowane (1)
- 6 4
-
2022-04-13 11:12
Widzisz zaraz od wariatów z centrum usłyszysz, że parkingi i stacje przesiadkowe są niepotrzebne i że trzeba było kupić mieszkanie w centrum.
- 9 1
-
2022-04-13 09:47
Jak w szczycie dojechać na chwarzno? reszta miejscowości jest poza Gdynią, podatki uciekają (1)
- 10 2
-
2022-04-13 11:15
Przecież miasto wybudowało buspasy co poprawiło skomunikowanie dzielnicy według rządzących, których d*pska są transportowane samochodami...
- 9 4
-
2022-04-13 09:12
a kiedy młodym było po drodze z mieszkaniami?
- 7 6
-
2022-04-13 07:59
człowiek bez wizji rządzi w Gdyni od 25 lat
- 23 1
-
2022-04-13 07:53
też wyjadą...
- 9 1
-
2022-04-13 07:57
Jeżeli ktoś ciągnie 10 srok za ogon tak ma. (2)
Młodzi sami o siebie nie chcą zadbać bo się w d*pach poprzewracało. Każdy by chciał "apartament", nowe auto, wakacje za granią, a na kolacje chodzić do fajnych, modnych knajp. Niestety ale trzeba wybrać priorytety i z czegoś zrezygnować na rzecz np. posiadania własnego mieszkania. Może dalej wspierajmy patologie programami mieszkanie dla młodych do
Młodzi sami o siebie nie chcą zadbać bo się w d*pach poprzewracało. Każdy by chciał "apartament", nowe auto, wakacje za granią, a na kolacje chodzić do fajnych, modnych knajp. Niestety ale trzeba wybrać priorytety i z czegoś zrezygnować na rzecz np. posiadania własnego mieszkania. Może dalej wspierajmy patologie programami mieszkanie dla młodych do którego nie załapie się normalnie pracująca rodzina, która zauważona jest przez rząd dopiero w momencie gdy trzeba bardziej sięgnąć do kieszeni obywateli.
- 30 14
-
2022-04-14 00:40
(1)
Mam studia. Mówię w 2 językach. Biegle. Zarabiam 3,5k netto. Ciekawe, z czego mam brać na ten "apartament" i "wyjazdy" za granicę. W zeszłym roku byłem na urlopie w Krakowie, na 3 dni, bo na więcej nie było stać xD 2k wybulę za najem i zostaje mi 1,5k. 2 stówy bilet na komunikację, bo na auto mnie nie stać, reszta idzie na żarcie. Przy dobrych
Mam studia. Mówię w 2 językach. Biegle. Zarabiam 3,5k netto. Ciekawe, z czego mam brać na ten "apartament" i "wyjazdy" za granicę. W zeszłym roku byłem na urlopie w Krakowie, na 3 dni, bo na więcej nie było stać xD 2k wybulę za najem i zostaje mi 1,5k. 2 stówy bilet na komunikację, bo na auto mnie nie stać, reszta idzie na żarcie. Przy dobrych wiatrach odłożę 5-7 stów miesięcznie. Szał. Kupię sobie za to nie dość, że 10 apartamentów, to jeszcze mi zostanie na 4 wyjazdy zagraniczne! XD
A potem się dziwicie, że ludzie dzieci nie mają. XD- 3 4
-
2022-04-14 07:23
Ale do kogo Ty masz pretensje że mało zarabiasz? Że przeciętne mieszkanie z gołymi ścianami kosztuje 400tyś? Ty naprawdę masz do kogoś pretensje? Pokolenie "dej"?
- 2 0
-
2022-04-13 07:41
Szczurek w ciągu ostatnich kilkunastu lat wybudował tylko 30 mieszkań komunalnych (29)
On nie myśli o młodych ludziach, on myśli tylko o interesie deweloperów
- 35 6
-
2022-04-13 09:02
Żadnych komunalnych (3)
Trzeba młodych uczyć ambicji, etosu pracy i wyznaczania sobie celów życiowych - a nie "daj". Komunalne winny być na kilka miesięcy dla osób eksmitowanych, potem na bruk.
"Każdemu bowiem, kto ma, będzie dodane, tak że nadmiar mieć będzie. Temu zaś, kto nie ma, zabiorą nawet to, co ma."
"Kto nie pracuje - ten niech nie je".- 9 17
-
2022-04-13 12:14
pamiętaj o losie konia Boxera (2)
z Folwarku Zwierzęcego.
Bo to są właśnie jego hasła.
I pewnie stosujesz je wyłącznie do innych?
Bo ty jesteś ponad?
A merytorycznie, to postaraj się odróżnić mieszkania komunalne od socjalnych. To zupełnie inna para kaloszy. Z wolnoamerykanki gospodarczej również wyrośliśmy już dawno, więc zalecam kształcenie...- 8 4
-
2022-04-13 16:31
Pamiętaj o czytaniu innych niż socjaliści (1)
Orwell? Naprawdę? Może od razu Marks i Engels? PRL się skończył - ja zalecam kształcenie w naukach ekonomicznych, ponieważ skończył się ze względu na porażkę gospodarczą. Z czasów współczesnych: Wenezuela, Korea Północna.
Zasady obowiązują wszystkich, nikt nie jest ponad.
Dlaczego zatem chcesz zabierać moje pieniądze,Orwell? Naprawdę? Może od razu Marks i Engels? PRL się skończył - ja zalecam kształcenie w naukach ekonomicznych, ponieważ skończył się ze względu na porażkę gospodarczą. Z czasów współczesnych: Wenezuela, Korea Północna.
Zasady obowiązują wszystkich, nikt nie jest ponad.
Dlaczego zatem chcesz zabierać moje pieniądze, które zarobiłem ciężką pracą i dotować za nie tych którym się nie chce?
Nie każdy musi mieć mieszkanie, nowy samochód, Iphone'a - prawo posiadania dóbr luksusowych nie jest prawem człowieka.- 3 4
-
2022-04-14 06:54
Mieszkanie, synek, nie jest dobrem luksusowym.
- 0 1
-
2022-04-13 08:50
Miał się przez 30 lat od kogo uczyć (2)
Adamowicz
- 14 3
-
2022-04-13 09:21
Jak patrzę na szczura to nie wiem kto od kogo się uczył. (1)
- 10 2
-
2022-04-13 12:54
od Boczka
I Grubego Rycha...
Oraz paru innych o podobnej proweniencji...- 7 0
-
2022-04-13 08:01
Czas Was tego oduczyć! (21)
Komunalka powinna być przydzielana na pewien określony czas by osoba, która ją otrzymała mógł stanąć na nogi i wynająć lub kupić coś swojego. Mamy wtedy ruch i rotację, a lokale dostają potrzebujący, a nie jak teraz przekazywanie komunalek synom i córką jak by to była czyjaś własność.
- 34 11
-
2022-04-13 11:59
mylisz i nie odrózniasz mieszkania socjalnego od komunalnego, (2)
albo nie masz interesu w tym, aby tę różnicę rozumieć.
Mieszkania komunalne są realną obroną społecznością przez wolnoamerykanką budowlano-bankową i jedynym mechanizmem cywilizującym zarządzanie dobrem rzadkim jakim jest "dach nad głową".
Ale miejskim urzędnikom nie chce się takiej roli pełnić. Łatwiej i korzystniej (dlaalbo nie masz interesu w tym, aby tę różnicę rozumieć.
Mieszkania komunalne są realną obroną społecznością przez wolnoamerykanką budowlano-bankową i jedynym mechanizmem cywilizującym zarządzanie dobrem rzadkim jakim jest "dach nad głową".
Ale miejskim urzędnikom nie chce się takiej roli pełnić. Łatwiej i korzystniej (dla nich) jest oddawać tę działkę deweloperom w pacht. A ci już obedrą mieszkańców miasta do gołej skóry.
Więc po co wybierać takie zarządy miasta?
Jakiego interesu one pilnują?- 14 2
-
2022-04-13 14:04
(1)
I pogłębia rozczeniowość społeczeństwa, któremu należy wszystko "DAĆ", tylko za to, że żyją i oddychają. Chcesz coś mieć to bierz na kark kredo i pracuj, samo nic nie przyjdzie.
- 9 5
-
2022-04-13 23:34
Ta pogłębiająca się roszczeniowość to wymysł neoliberałów, dla których istnienie mieszkań komunalnych jest przeszkodą w interesach. Jakoś na zachodzie się to sprawdza, czyli tylko Polacy byliby rozczeniowi?
- 2 2
-
2022-04-13 08:11
gdzie ma zamiejszać małżeństwo kierowca ZKM i pielęgniarka? Nie stać ich na mieszkanie za 15 000 m2 (17)
w ostatnich czasie było w Gdyni kilka pożarów mieszkań, ludzie zostali bez dachu nad głową. Za każdym razem Szczurek rozkładał ręce i mówił, że nie może im pomóc bo nie ma mieszkania.
- 32 5
-
2022-04-13 23:42
Niestety ale na całym świecie ludzie ubożsi mieszkają gdzieś na przedmieściach w wynajętym mieszkaniu, raczej w małym metrażu.
Para o której mówisz powinna mieć pieniądze żeby wynająć sobie 35m w Kosakowie, może Janowo, może Cisowa.
Ja wiem że "mieszkanie prawem, nie towarem", ale naprawdę własnościowe 75m to coś dla ludzi dość bogatych.- 1 1
-
2022-04-13 10:08
mnie też nie stać na mieszkanie za 15000 m2
więc kupiłem za 7500 m2 - im polecam to samo
- 13 10
-
2022-04-13 09:49
Pytanie gdzie szukasz tego swojego mieszkania?
- 3 5
-
2022-04-13 08:36
M2 (13)
3 lata temu kupiłem mieszkanie na Karwinach z rynku wtórnego za 5150 zł/m2. Ceny poszły w górę, ale wciąż da się kupić za 7-8k/m2. Ale jak Wy chcecie żeby klasa niższa czy niższa średnia mieszkała na Kamiennej Górze to ręce opadają.
- 15 19
-
2022-04-13 12:05
a czym się Kamienna Góra wyróżnia? (1)
Aby nie mógł tam mieszkać przeciętny człowiek?
Przecież to miejsce z dzielnicy willowej z zadbanymi ogrodami, zmieniło się w betonową fawelę jak w Korei czy Brazylii. Ten sam proces odbywa się w innych częściach miasta, opanowanych przez pazernych parweniuszy bez pojęcia...
Wlezą na grzędę i sr***ją pod siebie.
Zniszczą i pójdą dalej. Oby jak najszybciej...- 15 5
-
2022-04-13 13:31
Lokalizacją blisko morza i centrum.
- 4 3
-
2022-04-13 10:06
Dlaczego segregujesz ludzi ze względu na zamożność? (3)
- 15 4
-
2022-04-13 10:46
Bo uczciwi ludzie płaca za mieszkanie (1)
I to ceny rynkowe, które, owszem, są wysokie.
- 4 7
-
2022-04-13 12:39
tylko dlaczego wyższe
niż w Skandynawii?
- 6 3
-
2022-04-13 10:27
Bo to normalne.
Wszędzie tak jest. Bida z nędzą mieszka w norach.
- 8 14
-
2022-04-13 09:06
teraz na Oksywiu czy Cisowej musisz dać 9-10 tysięcy za metr (6)
Gdańsk i Sopot budują mieszkania komunalne tylko u Szczurka nie da się
- 23 5
-
2022-04-13 09:19
Bzdura (5)
Może na rynku pierwotnym. A nie ma przymusu kupowania na nowym osiedlu.
- 7 14
-
2022-04-13 09:46
tak, powinniśmy mieszkać w zagrzybionych suterenach z patologią za ścianą (4)
Gdynia - tu żyje się najlepiej w Polsce
- 11 16
-
2022-04-13 13:42
największa patologia mieszka w Centrum i na Witominie
- 1 3
-
2022-04-13 12:06
uwierzyłeś?
biedaczek...
Umysłowy,,,- 2 2
-
2022-04-13 09:51
(1)
Chcesz mieszkać w centrum to bulisz jak za zborze lub bierzesz zagrzybialą suterenę. Na obrzeżach jest taniej, ale pewnie przeszkadza to, że trzeba dojeżdżać. Coś kosztem czegoś.
- 10 13
-
2022-04-14 23:27
ZBOŻE - zapamiętasz analfabeto?
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.