- 1 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (78 opinii)
- 2 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (181 opinii)
- 3 Dwóch 29-latków z narkotykami (80 opinii)
- 4 Martwe dziki z Karwin miały ASF (256 opinii)
- 5 Nowy menadżer Śródmieścia poszukiwany (41 opinii)
- 6 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (416 opinii)
Mieszkańcy o wznowieniu Mevo. W czwartek pierwsze warsztaty
W czwartek w siedzibie Obszaru Metropolitalnego przy Długim Targu 39/40 odbędą się warsztaty z mieszkańcami dotyczące wznowienia działalności roweru metropolitalnego Mevo. Choć liczba miejsc jest ograniczona do 50, to wciąż można dopisać się do listy uczestników. Jeśli liczba chętnych będzie wyższa, odbędzie się kolejne spotkanie. Wstęp wolny.
- Zanim przygotujemy założenia i warunki do przetargu na wznowienie systemu roweru metropolitalnego Mevo, chcemy porozmawiać z mieszkańcami i użytkownikami o tym, jak ma wyglądać system w przyszłości. Zależy nam na opiniach dotyczących przede wszystkim: modelu systemu, rodzajów rowerów, sposobów wypożyczania, funkcjonalności aplikacji - mówi Alicja Mongird, rzecznik prasowy Obszaru Metropolitalnego Gdańsk, Gdynia, Sopot.
Liczba miejsc w warsztatach jest ograniczona do 50, ale organizatorzy zachęcają wszystkich zainteresowanych do zapisów. Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż przewidzianych miejsc, wówczas zostanie zorganizowane kolejne spotkanie.
Można też zgłaszać swoje sugestie dotyczące wznowienia Mevo na adres: mevo@metropoliagdansk.pl
Warsztaty w formule "world cafe"
Czwartkowe spotkanie ma potrwać ok. dwóch godzin. Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy, w których zastanowią się nad kształtem Mevo 2.0.
- Konsultacje będą się odbywały w ramach warsztatów przeprowadzanych według metody "world cafe". Polega ona na tym, że uczestnicy analizują dany temat, pracując jednocześnie w małych grupach. Każde zagadnienie jest analizowane przy osobnym stoliku, uczestnicy po omówieniu jednego zagadnienia przesiadają się do innego stolika, by przeanalizować wszystkie aspekty danego tematu - wyjaśnia Alicja Mongird.
Na jakie pytania będą musieli odpowiedzieć uczestnicy warsztatów?:
- KOSZTY (Ile jesteś w stanie zapłacić za wypożyczenie roweru? Ile więcej jesteś w stanie zapłacić? Różnicowanie taryfy - rower elektryczny i normalny, czy powinna być różnica opłat elektryk/zwykły? Czy jesteś w stanie, czy możesz płacić więcej za elektryka? Ile więcej jesteś w stanie zapłacić? Jaka powinna być różnica między jednym a drugim? Opłaty przy rowerach rozładowanych?)
- ABONAMENT (Ile czasu powinno być w ramach abonamentu? Czy byłbyś skłonny podpiąć kartę płatniczą?)
- CEL PODRÓŻY (Jak jeździsz rowerem - do pracy czy rekreacyjnie? Czy elektryk pozwala na dojazdy dalej? Czy przed Mevo używałeś swojego roweru? Czy po Mevo przestałeś używać swojego? Czy tylko Mevo, czy przesiadkowo (węzły komunikacyjne)? Jeżeli się przesiadasz, to na co, czy PKM, SKM, czy autobus, tramwaj? Czy udało się kogoś wyciągnąć z samochodu? Z jakiego środka transportu się przesiadłeś?)
- SPOSÓB PORUSZANIA PO MIEŚCIE (Czy korzystasz z hulajnóg po zawieszeniu Mevo? Czy przesiadłeś się na hulajnogi? Który rower byś wybrał - zwykły czy elektryczny? Czy byłbyś zainteresowany zwykłym Mevo? Jak wygląda twoja podróż do pracy/szkoły, czy jeździsz sam? Jakie korzyści ze zwykłego, a jakie z elektrycznego?)
- OCENA MEVO (Pomijając dostępność, czy poruszanie się Mevo było wygodne? Jak można udoskonalić? Co można poprawić? W jaki sposób zaangażować użytkowników w system ładowania baterii? Czy byłbyś skłonny korzystać z rozproszonych punktów ładowania? Co w aplikacji było dobre, intuicyjne, a co można by poprawić? Rezerwacje - plusy i minusy)
Rower metropolitalny Mevo funkcjonował w 14 gminach obszaru od 26 marca do 28 października 2019 roku. W tym czasie ponad 167 tys. zarejestrowanych użytkowników wypożyczyło 1224 rowery ponad 2 mln razy.
Początek spotkania przy Długim Targu 39/40 o godz. 17. II piętro, sala 209.
Rejestracja: https://forms.gle/grLZFUQ3n2h55tef7
Miejsca
Opinie (275) ponad 10 zablokowanych
-
2019-12-11 08:47
rozmydlanie odpowiedzialności
no przecież chcieliście
- 12 0
-
2019-12-11 08:50
Jakie warsztaty ? Co tu radzić ? Przecież to chybiony pomysł biznesowy miasta !!
- 10 0
-
2019-12-11 08:51
Mam ogromną nadzieję (1)
Że to całe mevo już nigdy się nie podniesie. I w końcu będzie z tym święty spokój
- 13 3
-
2019-12-11 09:36
a stracone nasze pieniądze ?? Tak po prostu zostawić to wszystko z milionami strat na koncie
miasta?
- 1 0
-
2019-12-11 08:51
(1)
Może będzie łatwiej, jak każdy zainteresowany tym systemem, kupi sam rower i umieści go w tych stojakach. Potem wystarczy się wymieniać.
- 8 0
-
2019-12-11 15:25
Genialna Genowefo,
a jaką mi dasz gwarancję, że za mój zostawiony w jednym miejscu, znajdę inny gdzie indziej, bo tak by mi pasowało?
- 0 0
-
2019-12-11 08:56
Takie rzeczy to się robi przed startem projektu. Ale co tam, w końcu nie za swoje zlecali przygotowania Mevo (1)
- 14 0
-
2019-12-11 10:14
były też przed projektem
- 0 1
-
2019-12-11 09:00
Wynik ankiety miażdżący
- 9 0
-
2019-12-11 09:08
Szkoda czasu
Ci co decydują zrobią tak jak będą chcieli,pozostali to tylko pożywka.
- 8 0
-
2019-12-11 09:40
kto miał na tym zarobić ten zarobił, ogłosił upadłość i ma na wszystko wywalone.
to było do przewidzenia przed zimą. a z ludzi się głupków robi.
- 7 0
-
2019-12-11 09:43
miasto ma ogromne straty,o tym sie nie mówi,ktoś przytulił sporą kasę,podzielili się i cicho sza.
ktoś postarał się by to powstało i zaczęło działać a teraz jak zwykle zamieszanie i czekanie aż trochę czasu upłynie ,ludzie zapomną.
- 7 0
-
2019-12-11 09:44
ale o co chodzi .......
wał na wale wałem wali, a ludzie dalej głosują na bandytów i złodziei .
- 10 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.