- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (251 opinii)
- 2 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (153 opinie)
- 3 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (278 opinii)
- 4 Nabrzeże Hanzy na Wyspie Spichrzów (149 opinii)
- 5 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (37 opinii)
- 6 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (53 opinie)
Mikołaj przyciągnie turystów poza sezonem?
Co święty Mikołaj robi na plaży w Trójmieście? Wypoczywa i zachęca rodaków do przyjazdu nad morze także poza sezonem. Kolejny etap akcji "Czas na Bałtyk" zainaugurowano na plaży w Brzeźnie. Tylko czy Mikołaj ze sztuczną brodą i monidła przekonają Polaków do wakacji nad Bałtykiem jesienią i zimą?
Za miesiąc skończy się lato, a tym samym manna z nieba dla nadmorskich hoteli, pensjonatów, pubów i smażalni ryb. Dlatego samorządy województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego blisko rok temu rozpoczęły pod hasłem "Czas na Bałtyk" walkę o turystę posezonowego. Jedną z pierwszych odsłon tej akcji była akcja "Plaża na stoku", gdzie na sztucznej plaży w Zakopanem, w samym środku zimy, przy kilkunastostopniowym mrozie piękne dziewczyny ubrane w... bikini, promowały spędzanie czasu nad Bałtykiem.
Teraz turystów do wydawania pieniędzy nad morzem ma zachęcić "Mikołaj na plaży" - święty z brodą i hostessami oraz monidła.
- Akcja trwa już prawie cały rok, a potrwa jeszcze kilka miesięcy i na pewno będzie ponawiana - zapowiada Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego. - Chcemy, by polskie morze było promowane permanentnie, bo konkurencja, zwłaszcza w obszarze Morza Bałtyckiego i Śródziemnego, jest niezwykle silna.
Tylko czy Polaków zainteresuje przaśna oprawa akcji - św. Mikołaj z ewidentnie sztuczną brodą, choć naturalnie wyhodowanym brzuchem - którego będzie można zobaczyć na aż 23 nadbałtyckich plażach, a do tego jeszcze rozstawione kiczowate monidła?
- W prowokacyjny sposób rozpoczęliśmy akcję [plażowiczki w bikini na mrozie w górach - przyp. red.], tak samo chcemy prowokować. św. Mikołajem, podkreślając walory tych miejsc w okresie zimowym. Myślę, że ta drobna prowokacja trafi do świadomości Polaków - mówi Mieczysław Struk.
W całorocznej akcji "Czas na Bałtyk" biorą udział 23 nadbałtyckie gminy oraz samorządu województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego. Projekt kosztuje ok. 700 tys. zł, które pochodzą z kas samorządu pomorskiego i zachodniopomorskiego, a także od Polskiej Organizacji Turystycznej.
Akcja "Plaża na stoku".
Opinie (57) 7 zablokowanych
-
2010-08-09 21:58
Mikolaj...
a ja Wam powiem ze jest ok...generalnie nie ma co sie czepiac...na plazy ma byc "fun" - do ulotek by nikt nie podszedl, wszyscy mają dosyć reklam...a tak dzieciaki chociaż mają frajdę
- 3 1
-
2010-08-09 22:31
wycofać zakazy picia piwka na plaży
przychodzę z puszką, ciche pssss...i żaden Mikołaj mi do szczęścia nie potrzebny
- 3 1
-
2010-08-09 22:34
a może w końcu całe Trójmiasto oczyści zasyfione plaże z glonów?
Niby jest lepiej - więcej koszy na śmieci, rano plaża jest zagrabiona (mówię o odcinku Sopot Wyścigi w stronę Gdańska, nie wiem jak jest gdzie indziej), ale i tak to za mało, szczególnie jak na przereklamowane uzdrowisko Sopot.
Szczycą się mariną, budowanym hotelem, zabetonowanym Monciakiem, a to co powinno być najważniejsze, jest nadal zaniedbane.
Co do akcji...jak dla mnie to akt desperacji, ale będę podziwiać gościa, który w 40 stopniach w słońcu wyskoczy na plażę nawet tylko w czapce i z brodą.- 7 0
-
2010-08-09 23:05
Zniżki poza sezonem zamiast takich głupich akcji...
Zniżki poza sezonem zamiast takich akcji. Nic innego nie zachęci turystów. Za takie ceny każdy woli pojechać w bardziej pogodne kraje nadmorskie.
- 5 0
-
2010-08-10 00:47
Neptun zamiast Mikołaja byłby lepszy , a tak wyszła bzdura !
Kogo przekona spocony ,ciepło ubrany facet ? Rozebranych, opalających się plażowiczów ? Jak się nie ma pomysłu to trzeba odpalić taki bzdet i udawać że to zabawne ,przewrotne , odjazdowe itd.......lipa , a ktoś za pomysł skubnął pewnie co nieco.....
- 4 0
-
2010-08-10 08:42
turystów przyciągną normalne ceny w knajpach itp.
wystarczy porównać, ilu turystów przyjeżdża np. do Władka, a ile do Juraty.
- 1 0
-
2010-08-10 09:13
szkoda, że minęła moda na kunta-kinte
efekt byłby podobny
i niby co ci ludzie po sezonie mieliby robić w gdańsku?? szukać w egipskich ciemnościach jedynego szaletu w okolicach długiej??- 2 0
-
2010-08-10 09:42
(1)
niech ceny normalne zrobia najpierw a pozniej reklamuja!!!
- 0 0
-
2010-08-10 10:41
dla nich 8zł za 0,5 browara w ogródku na Monciaku, bez kibelka, to chyba ta normalność i pewnie powinniśmy im dziękować, że nie jest drożej ;p
a w niektórych knajpach 9 zł.- 1 0
-
2010-08-10 09:57
Co za pomysł z tym Mikołajem??!! Absurd jakiś!
Kto ma przyjechać to przyjedzie, głównie emeryci, którzy mają z NFZ dofinansowanie a o miejsca po sezonie im łatwiej i koniec listy przyjezdnych, co ma do tego biegający teraz Mikołaj? Ręce opadają jak się czyta takie informacje.
Za te pieniądze plażę w Brzeźnie polecam oczyścic ze śmieci, psich kuponów, oraz glonów, to przyciągnie 3x więcej ludzi niż mikołaj, dziadek mróz czy nawet batman latający po plaży.- 2 0
-
2010-08-10 10:57
kontrola jakosci jedzenia i piwa
powinni sie zajac bo tylko raz mozna oszukac mieszkanca i turyste wstyd dla trojmiasta no
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.