- 1 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (42 opinie)
- 2 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (289 opinii)
- 3 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (220 opinii)
- 4 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (55 opinii)
- 5 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (85 opinii)
- 6 Ugaszono pożar na budowie osiedla (185 opinii)
Mniej autobusów i trolejbusów w weekendy
Mniej kursów w weekendowe i świąteczne wieczory - to sposób Gdyni na ograniczenie rosnących kosztów utrzymania komunikacji miejskiej. Zmiany wejdą w życie 25 czerwca i dotyczyć będą aż 20 różnych linii autobusowych i trolejbusowych.
W tym roku władze Gdyni zdecydowały się jednak przy okazji wprowadzić także stałe zmiany w rozkładach - i to niezbyt korzystne dla pasażerów, bo ograniczające liczbę kursów aż na 20 różnych liniach autobusowych i trolejbusowych.
Aktualny rozkład ZKM Gdynia
Stałe zmiany rozkładów wprowadzone od 25 czerwca:
- autobusy na liniach R, S, 109, 133, 147, 150, 152, 190, 194 i 282 pojadą w soboty, niedziele i święta po godz. 19, nie częściej niż raz na 30 minut,
- trolejbusy na liniach 22, 23, 33, 24, 25, 26, 27, 28, 29 pojadą w soboty, niedziele i święta po godz. 19, nie częściej niż raz na 30 minut,
- autobusy na linii 197 w soboty, niedziele i święta po godz. 19 będą kursować nie częściej niż raz na godzinę.
Skąd takie zmiany?
- Zmniejszenia częstotliwości kursów wieczorami w weekendy uwarunkowane są koniecznością zrównoważenia budżetu gdyńskiej komunikacji miejskiej - niezbędną w warunkach dynamicznego wzrostu cen oleju napędowego i energii elektrycznej, a w szczególności sprężonego gazu ziemnego (CNG), którym zasilane są 32 autobusy - mówi Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Jak dodaje, wybór pór, w których zdecydowano się na zmniejszenie liczby kursów, był wynikiem badań marketingowych.
- Na podstawie analiz wyników badań marketingowych do zmniejszeń wytypowano pory, w których wciąż występują największe rezerwy zdolności przewozowej i w których nie ma zatorów drogowych, skutkujących ewentualnymi opóźnieniami - szczególnie dotkliwymi przy niższych częstotliwościach - mówi Gromadzki.
Opinie (305) 8 zablokowanych
-
2022-06-23 07:07
Opinia wyróżniona
(42)
Rozumiem że wszyscy tu płaczący korzystali ze zlikwodowanych kursów?
- 49 176
-
2022-06-24 10:38
Tak
- 0 0
-
2022-06-23 19:54
pewnie po co komunikacja miejska po co gdziekolwiek się ruszać z domu prowadzić jakąkolwiek aktywność rodzinną czy towarzyską na d.. siedzieć co nie?I w szklane pudło patrzeć i ogłupiająca propagandę chłonąć jak gąbka co za głupie gadanie od wjazdu do miasta samochodem niektórzy wariaci chcieliby pobierać jeszcze dodatkowy hajs komunikacja się zwija chory świat a taki baran broni tego
- 0 0
-
2022-06-23 11:24
Fan złodzei?
- 1 0
-
2022-06-23 10:03
Gdynia - miasto w stanie likwidacji.
Szczurek nie tylko jest najgorszym politykiem w historii Polski i najgorszym, najbardziej niekompetentnym urzędnikiem, jest po prostu niszczycielem. Człowiekiem który zgasił światło w Gdyni.
- 13 1
-
2022-06-23 09:41
Gdynia, to już nie moje miasto. Jak się wyprowadziłam to odżyłam. (3)
- 12 2
-
2022-06-23 09:56
Ja sie nawet z trojmiasta wyprowadzilem (2)
Z peowskimi złodziejami nie da się żyć normalnie. Odłączyć trojmiasto od polski, to wrzód na tylku społeczeństwa
- 6 12
-
2022-06-23 14:08
I to jak najszybciej.
Tylko oczywiście odwrotnie. Odłączyć Polskę od Trójmiasta.
- 1 0
-
2022-06-23 11:18
ja bym lubelskie odłączył
nic nie robią, tylko na socjał liczą, a przez nich mamy pis u władzy
- 7 2
-
2022-06-23 08:59
(7)
Co tydzień w weekend dojeżdżam do rodziców 194 z Hali na Pogórze Górne.
- 16 3
-
2022-06-23 09:13
No i? (6)
Bieda idzie.
Zrozum.
Na złość to robią?- 3 23
-
2022-06-23 10:08
Nie, po prostu są niekompetentnymi i**otami, którzy doprowadzili Gdynię na skraju bankructwa!
- 14 0
-
2022-06-23 10:13
sobie źle nie robią, do UM dojeżdżają służbowymi samochodami albo
swoimi ale paliwo rozliczają na UM...oni sobie krzywdy nie robią
- 9 0
-
2022-06-23 09:47
Bieda w postaci 30 elektrycznych autobusów, wybudowania buspasów na Kwiatkowskiego i zwiększenia Premii prezydenta miasta i pracowników UM?
- 14 2
-
2022-06-23 09:33
bieda jest w kasie miejskiej przez próbę realizacji fanaberii Prezydenta ...zrozum (2)
- 23 3
-
2022-06-23 11:27
Fanaberii? Czlowiek, ktory obronił pracę doktorską (1)
nie jest i**otą. Może to tylko lub aż skutki alzheimera. Bo przecież nie dywersji?
- 0 10
-
2022-06-23 12:19
Obrona pracy doktoranckiej ma byc tego wykladnikiem?
LOL- 9 0
-
2022-06-23 08:33
Ja jeżdżę, odwiedzamy moich rodziców w każdy weekend w sobotę, niedzielę lub oba dni liniami 150 i 152 (24)
Jakieś jeszcze pytania?
- 33 7
-
2022-06-23 14:13
Czy rodzice mają karte Biedronki? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:31
Jedyna rzecz, którą zgadłeś, ale który boomer tego nie ma?
- 0 1
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice oglądaja Familiadę? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Dlaczego zadajesz tyle pytań? Jak już wspomniałam nie jesteśmy typową polską rodzinką
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice pytają ciągle, (1)
kiedy się ożenisz/wyjdziesz za mąż?
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Nie, bo już w wieku 6 lat im oznajmiłam, że nie chcę mieć nigdy męża
Niektórzy ludzie wiedzą od zawsze co chcą robić w życiu i żyją wśród ludzi, którzy potrafią to zaakceptować
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice mają pieska? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:29
Nie mają. Co to ma do rzeczy?
- 0 0
-
2022-06-23 14:11
Czy na niedzielny obiad jecie rosołek? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:28
Nie, nie jesteśmy typową polską rodzinką, najczęściej jemy japońskie dania przygotowane przez rodowitego Japończyka
- 0 0
-
2022-06-23 10:05
Przecież nie musisz się platnemu trollowi UM Gdynia tłumaczyć
- 6 0
-
2022-06-23 09:12
I masz teraz łzy w oczach bo obcieli siatke polaczen (5)
Idzie bieda,jakiej nie znamy.
ZKM ma za swoje kupowac paliwo?- 4 16
-
2022-06-23 10:06
Trzeba po prostu wyrzucić Szczurka, który doprowadził Gdynię na skraj bankructwa, na zbity pysk (2)
- 11 1
-
2022-06-23 11:51
Możemy razem z Morawieckim, który te pieniądze przytulił? (1)
- 1 2
-
2022-06-23 16:18
Morawiecki osobiście wykreślał kursy z siatki połączeń ZKM Gdynia!
Sam widziałem, tak było!
- 1 0
-
2022-06-23 09:17
(1)
Straumatyzowanym dali jeździć za free przez tyle miesięcy, kaszojady za free, emeryci za free a reszta płaci. Super układ.
Jankeskie paliwo lepsze, bo nie od zbrodniarzy, szczególnie to z Libii czy Iraku- 20 4
-
2022-06-23 09:36
Jakby nasz ukochany rząd nie był tak niedorobiony, to byśmy mieli swoje paliwo z Libii i Iraku.
W końcu nasi zbrodniarze, ekhm, siły pokojowe, też tam były.
- 7 10
-
2022-06-23 09:00
No i straszne co? (6)
Będziesz musiał zostać u nich kilka minut dłużej
- 8 31
-
2022-06-24 20:27
Musiała*
Skąd to przeświadczenie, że każdy komentujący to mężczyzna.
Poza tym tak, zostanie dłużej to problem, bo następnego dnia muszę wstać wcześnie do pracy, wiem, szokujące, że ktoś może mieć obowiązki- 0 0
-
2022-06-23 10:05
A za co ja k.... płacę podatki w Gdyni?!?! (3)
- 18 4
-
2022-06-23 11:27
twoje podatki nie idą do Gdyni tylko na nieoPiSanie wysokie apanaże obajtkomisiewiczów+
Matoołusz rozporządzeniem zniósł sobie w rządzie, ustawowy zakaz większej premii mies. niż 50%
- 3 4
-
2022-06-23 11:25
Głosowałeś na pana S.? To nie narzekaj! (1)
- 4 1
-
2022-06-23 11:50
A na kogo miał głosować?
Na Horałę, czy na "Bezpartyjnych", co nasyłają trolli?
- 2 5
-
2022-06-23 10:03
Przy przesiadce może być podróż dużo dłuższa
- 16 0
-
2022-06-23 07:59
pewnikiem jeżdzą w weekendy do trójmiejskich lasów, by zbierać chrust na zimę
tak jak im doradzał minister, że jak im węgiel za drogi to niech zbierają chrust...
- 27 6
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
Super informacja dla Chwarzna i Sokółki (9)
Gratuluje pomysłu nie dość, że z tych dzielnic trudno się wydostać między 22.30 a północą to jeszcze dodatkowe atrakcje
- 185 13
-
2022-06-23 13:00
(1)
Trzeba było myśleć gdzie się kupuje mieszkanie a nie teraz płakać.
- 2 5
-
2022-06-23 17:38
Patrzyłeś ile ostatnio kosztuje m2 w zasięgu komunikacji miejskiej? Widzisz jak przeciętna rodzina 2+2 kupuje mieszkanie tak żeby każde dziecko miało swój pokój? To już wiesz dlaczego wszyscy stoją w korkach z Bojana i Chwaszczyna. Ale pewnie, śmiejmy się dalej z postulatu "Mieszkanie prawem nie towarem" że to komunis.
- 1 0
-
2022-06-23 11:18
Ja nie mam problemu.
dr Wojciech S.
- 3 1
-
2022-06-23 10:18
Dąbrowa to samo
- 10 1
-
2022-06-23 08:40
(4)
Kupiłeś apartment z widokiem na bojano i kury a oczekujesz kursów jak częstotliwość metra?
- 19 29
-
2022-06-23 16:54
Mieszkam na Witominie często korzystam z transportu miejskiego. Takie komentarze przepełnione żółcią - może kredycik hipoteczny sie trafil we frankach... nie oceniajmy po sobie
- 0 0
-
2022-06-23 14:02
zazdościsz bo mieszkasz na wynajmie ?
- 1 3
-
2022-06-23 12:23
(1)
Dzielnica Chwarzno-Wiczlino to 13,5 tys mieszkańców. Więcej niż np. Cisowa, Dąbrowa albo Pogórze.
- 9 4
-
2022-06-23 14:03
bardzo przyjemna dzielnica jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje od przeprowadzki tam to codziennne turbo korki :(
- 6 1
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
A może by tak zrezygnować z gdyńskiego fetyszu bezpośredniości? (17)
Praktycznie zlikwidowano bilety jednoprzejazdowe , więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby w realny sposób zreorganizować siatkę połączeń. Setka linii z kilkoma kursami na dobę to nie jest właściwy kierunek działań.
- 156 4
-
2022-06-23 10:09
Gdynią rządzą niekompletni idioci, nie licz że ta ekipa zrobi cokolwiek racjonalnego (1)
- 11 1
-
2022-06-23 16:29
a mógł być Horała... Co ja godom, co ja godom...
- 0 0
-
2022-06-23 10:06
Można też ciąć koszty poprzez uproszczenie struktury (3)
I połączyć pka, pkm, pkt wraz z ZKM w jeden twór.
- 9 1
-
2022-06-23 11:01
(2)
WPKGG było już za komuny
- 0 3
-
2022-06-23 12:18
(1)
Patrz pan, za komuny potrafili mieć wspólny bilet.
- 6 0
-
2022-06-23 13:07
No ale wtedy była straszliwa biurokracja.
Nie to, co w światłej Rzeczpospolitej Samorządowej
- 6 0
-
2022-06-23 09:08
Niebezpośredniość to jest ważny czynnik przy przesiadce do własnego samochodu
W moim przypadku tak było. W warunkach trójmiejskich każda przesiadka to jest minimum dziesięć minut w pysk.
- 18 5
-
2022-06-23 08:33
Najpierw trzeba wreszcie przewietrzyć w tym mieście kilka urzędów (2)
Do jakichkolwiek pozytywnych zmian niezbędni są urzędnicy, którym by się chciało chcieć.
- 33 0
-
2022-06-23 10:14
Zacząć od Szczurka i Spycheckiej Gruchały! Kul u nogi Gdyni! (1)
A potem iść w dół, myślę że jeśli mamy brać pod uwagę to jak działa UM Gdynia, to jakieś 60-70% urzędników do dyscyplinarnego zwolnienia z pracy, reszta do audytu, po ocenie ich kompetencji, część mogła by zostać.
- 17 0
-
2022-06-23 11:29
Lucyk?
Nie?
- 2 0
-
2022-06-23 08:36
(6)
A najlepiej niech w końcu pójdą po rozum do głowy i sobie uświadomią, że nie stać ich na to, żeby połowa pasażerów jeździła za darmo. Jak opowiadam znajomym z innych miast, że w Gdyni do 20 roku życia można jeździć bez biletu, to im szczeny opadają i to bynajmniej nie z zachwytu, tylko pytają ich cudem ich stać - a ich nie stać
- 24 1
-
2022-06-23 09:37
Racja, wszyscy pasażerowie powinni jeździć za darmo. (5)
Coraz więcej miast w Polsce to wprowadza i żadne się jeszcze nie wycofało.
- 7 10
-
2022-06-23 16:28
(1)
nie ma jazdy za darmo, ktoś płaci za autobusy, paliwo, kierowców. Jak cię stać to zafunduj to wszystko a wtedy komunikacja będzie dla pasażerów bezpłatna
- 2 1
-
2022-06-23 17:26
fundujemy już bezpłatną służbę zdrowia i szkolnictwo, to jest decyzja polityczna i tego na czym nam zależy - jeśli chcemy zmniejszyć korki i zmniejszyć wykluczenie komunikacyjne, to dofinansowanie komunikacji zbiorowej tak by jeździła często, a może i "bezpłatnie" powinno być priorytetem. Jeśli ktoś uważa, że jedyną miarą jaką powinniśmy mierzyć komunikację zbiorową i inne usługi publiczne jest "czy się opłaca" to mentalnie wciąż tkwi w latach 90.
- 1 0
-
2022-06-23 16:22
Dla mnie darmowy przejazd to byłaby zerowa zachęta do przesiadki do komunikacji miejskiej. I tak najważniejszym kosztem pozostaje czas w niej zmarnowany.
- 2 0
-
2022-06-23 10:12
(1)
Możesz wymienić te duże miasta (pow. 200 tys. mieszkańców) z darmową komunikacją?
- 9 0
-
2022-06-23 13:01
To nie jest kwestia wielkości miasta tylko priorytetów
Zadania wszystkich samorządów są dokładnie takie same. Większe miasta na ich realizację mają x razy większe budżety od małych. W mniejszych miastach władza jest po prostu bliżej ludzi. Zasiedziałe władze dużych miast mentalnie orbitują gdzieś w kosmosie.
- 2 6
Wszystkie opinie
-
2022-06-23 07:01
(5)
Bilety droższe ale kursów mniej? To jest ekonomiczny absurd. Czy zarząd zredukował sobie wynagrodzenia w związku z sytuacją spółki czy działa świadomie na jej szkodę i pobiera wynagrodzenie nieadekwatne do sytuacji ekonomicznej ?
- 148 7
-
2022-06-23 08:02
rząd podniósł przedsiębiorstwom cenę prądu w kosmos ... a ceny paliw w kosmos zaordynował nam Obajtek (3)
bo Praca Pokora Umiar - a te Nagrody nam się po prostu należały
- a na zimę jak wam drogo węgiel możecie po lesie zbierać gałęzie i chrust - jak wam radzi Minister- 15 6
-
2022-06-23 08:20
ile się dostaje za taki dyżur w UM Gdynia ? czy to w ramach etatu ? (2)
- 10 4
-
2022-06-23 08:28
co? - Prawda boli nieoPiSanie (1)
węgiel na kopalni 700zł - a u dostawcy 3000+
... zadzieram kiecę i lecę zbierać chrust+- 6 7
-
2022-06-23 09:37
w Gdyni tylko boli jedno
towarzysko biznesowy układ pod nazwą miasto
- 6 1
-
2022-06-23 09:16
Weź policz ile paliwo skoczyło!
Naprawde myslicie,ze to specjalnie robia?
- 1 4
-
2022-06-23 07:03
Jak zachęcić ludzi do korzystania z komunikacji miejskiej? (8)
Zmniejszyć ilość kursów i podwyższyć ceny biletów!
Genialne!- 200 1
-
2022-06-23 08:03
jak zachęcić ludzi do korzystania z lasów - kazać im zbierać chrust (3)
inflacje i ceny prądu oraz paliw PiS wywalił w kosmos+
- 16 11
-
2022-06-23 12:02
troll czy brak podstawowej wiedzy ?? (1)
Czyli gdyby rządziło PO i zmniejszyło stopy procentowe jak ostatnio mówili, to inflacja byłaby mniejsza ? Oczywiście PO zatrzymałaby wcześniej pandemię i zapobiegła wojnie na Ukrainie ! Dziecko - nie ośmieszaj się i wracaj do szkoły uczyć się podstaw !
- 6 2
-
2022-06-23 12:39
pandemia i wojna są tylko poPiSowo błazeńska wymówką na partactwo i nieudacznistwo
aferę energoblok Ostrołęka, aferę kopalni Turów itd 100innych afer ... wywołała Wojna czy Pandemia?
- bo nie wiem- 4 2
-
2022-06-23 16:13
Sam widziałem!
Morawiecki osobiście wykreślał kursy z rozkładu jazdy ZKM Gdynia, tak było!!!
- 0 0
-
2022-06-23 09:37
To jest naczynie zamknięte
Kursów było więcej. Ludzie mieli wylane. Więc może jak nie będzie ich stać na paliwo pomyślą i zmienią przyzwyczajenia. Wtedy zrobi się tłok, wzrosną dochody z biletów i kursy się pojawią
- 1 6
-
2022-06-23 10:04
chcą by wiecej jechało własnym autem bo wprowadzili opłaty za parkowanie :)
- 7 0
-
2022-06-23 12:29
O to, to, podobno wszystkie działania w mieście czytaj: bus pasy, likwidacja parkingów w centrum, są robione w celu zmniejszenia ruchu aut i zmiany nawyków na komunikację miejską, jednocześnie ta komunikacja zostaje ograniczona. Fck logic
- 3 0
-
2022-06-23 20:09
O jakiej podwyżce cen mówisz ? Jeżdżę raz w tygodniu tramwajem na basen, kupuję bilet czasowy za 2,50 zł . 10 minut w jedną stronę 50 minut na basenie i 10 minut powrót tzn ze przejazd w jedna stronę kosztuje mnie 1, 25 zł bylebym się zmieścił w 75 minutach. Ile ma kosztować żeby było tanio?
- 0 0
-
2022-06-23 07:04
Droższe bilety, mniej kursów, mniej miejsc parkingowych, droższe opłaty za parkowanie (14)
Uśmiechnij się, jesteś w Gdyni!
- 190 4
-
2022-06-23 07:06
Jakim uśmiechem? (1)
Ironicznym, cynicznym czy uśmiechem przez łzy?
- 31 1
-
2022-06-23 07:19
każdy z wymienionych będzie adekwatny do sytuacji
- 28 0
-
2022-06-23 08:07
10mld zł zabrał trójmiastu PiS (9)
w zamian PiS podniósł ceny paliw i prądu w kosmos+
LOL
myślisz, że spłatę i utrzymanie taboru ... i że autobusy i trolejbusy będą jeździć na leśny chrust?
Kierowcy też mają Rodziny ... im PiS Prezydent Duda nie podniósł jednym rozporządzeniem Pensji o 100% w górę - jak swoim partyjnym kolesiom w Rządzie i Sejmie- 14 12
-
2022-06-23 10:06
bezmózgowcu pis nic nie zabrał obnizył podatki ludziom i dlatego urzednicy marnujacy miliony bedą mieli ich mniej! (5)
ale musiał bys miec minimum iloraz inteliegncji meduzy a ci go brak wiece tylko papugujesz brednie z TVNu
- 8 9
-
2022-06-23 10:08
(1)
Ale za to dał inflacje
- 5 4
-
2022-06-23 11:44
i ponad 40 nowych podatków zaPiSanych /dla niepoznaki nazwanych akcyzami+ opłatami+ ulgami+/
i poPiSowa propaganda sukcesu "zmniejszyliśmy wam akcyzę+ na paliwo ... ale to nie my - to obajtek zwiększył 400% MARżĘ+ orlenu"
/z 3mld zysku rok w rok - wyskoczył na 14mld zysku za ostatni rok/- 4 3
-
2022-06-23 11:31
14% inflacja+ Afery miliardowe energoblokOstrołęka kopalniaTurów Getinbank o sasinowych wyborach nie wspomnę (2)
ktoś policzył, że tylko w tej "dobrej zmianie" przewały PiSiewiczów przekroczyły 80miliardów+ z kieszeni podatnika
- 4 2
-
2022-06-23 12:52
Od początku. To opozycja w Polsce robiła wszystko aby zamykać elektrownię węglowe (1)
podobnie partia EPP w EU, której przewodził wasz Tusk. Jak na ironię teraz kraje EU uruchamiają właśnie takie elektrownię które byłe złe i które chcieli zamykać !!! Kopalnia Turów , to też się ośmieszasz, ponieważ jednoosobowo sędzina nie mogła nam nakazać zamknięcia i nakładać kar i tutaj EU działa bezprawnie !!! Jeśli piszesz o wyborach, to napisz od razu, że to opozycja chciała ich odwołania (koperty śmierci itp ) a jak się udało odwołać to się tym chwaliła we wszystkich mediach ! przy okazji wymienili też kandydata na Prezydenta bo POprzedniczka ledwo 2% wyciągała w sondażach ! Hipokryzja czy jakieś ograniczenia umy.....e ? Jak tak bardzo martwisz się o kasę Państwa, to pomyśl o tych ponad 400 spółkach sprzedanych przez POprzedników, także tych strategicznych dla naszej gospodarki, o umorzeniu Gazpromowi ponad 1 mld, niszczeniu stoczni na rzecz Niemiec, zamykaniu jednostek wojskowych i posterunków policji itd !
- 3 1
-
2022-06-23 13:59
co ma do tego opozycja?
wybudowali cały energoblok za Miliardy i go zburzyli - a nagrody każdorazowo "za zakończenie cyklu prac" nieoPiSanie wysokie były
na rozprawę ws kop.Turów Czesi zabrali kancelarię prawną specjalizującą się w prawie UE ... PiS pojechał i stawił się przed Sądem Międzynarodowym na krzywy ryj+
wybory kopertowe Sasina+ ... zakupione Maseczki Bez Atestu+ Respiratory Widma+ ... zadłużenie kraju na 433miliardy+ w ledwo 2lata i dodruk kasy w NBP przez króliczki glapińskiego 65tys/mies. sztuka...
rozumiem, że to ta Narodowa Opozycja ten rząd matoołusza ZmuSiła do tego wszystkiego?
LOL- 1 0
-
2022-06-23 13:06
tak. PIS działa na całym Świecie trollu !!! LOL (1)
Ale to platforma dla Polski podpisała limity na CO2,które z roku na rok kosztują coraz więcej i mają największy wpływ na ceny prądu nieuku i to tamta opozycja czyli dzisiejsza solidarna ostrzegała przed podwyżkami w przyszłości. Według Ciebie trollu, to rząd miał też wpływ na pandemie i wojnę.... Ręce opadają od tej waszej propagandy !!! Ps. Za czasu PIS samorządy dla Twojej niewiedzy dostają jeszcze większe pieniądze tylko nie potrafią ich racjonalnie wydawać i to jest problem !
- 4 1
-
2022-06-23 14:06
acha czyli w Finlandii, Francji, Danii.... etc
gdzie inflacja jest na poziomie 6-7% nie było pandemii i nie było wojny na ukrainie?
a tylko w Polsce była? - bo tylko tu jest inflacja 14%+
...- 2 1
-
2022-06-23 20:48
Czy to ważne ile zabrali? Ile by kasy nie było i tak byłyby za to rydwany i lotniska.
- 0 0
-
2022-06-23 10:21
I więcej buspasów
- 3 0
-
2022-06-23 12:26
Gdynia stawia na turystów, a nie - mieszkańców
- 3 1
-
2022-06-23 07:04
Podwyżka cen biletów i cięcia kursów (2)
To przepis jak załatwić komunikację w mieście
- 127 1
-
2022-06-23 08:53
A rosnące koszty utrzymania to efekt m. i. podejścia do taboru (1)
mamy trolejbusy, spalinobusy, elektrobusy i oczywiście gazobusy na CNG.
Nawet dla kilku busów danego typu trzeba utrzymywać całą infrastrukturę, więc nic dziwnego, że wychodzi piekielnie drogo potem.
I są przecież busy różnych rozmiarów - na mniej oblegane linie wystarczy wysłać mini-busy.
Potem nagle zdziwienie, że jak to, połowa mieszkańców aglomeracji jest poza zasięgiem zbiorkomu?- 5 1
-
2022-06-23 11:47
aha ... czyli że nieoPiSanie wysoka cena prądu z 1,55zł na 2,78zł i paliwa z 5zł na 8zł
poPiSowo nie ma znaczenia? - inflacja 14% pewnie też?
- 2 4
-
2022-06-23 07:04
Po co komunikacja miejska? (1)
Zmienic ulice w woonerfy. Przecież mozna kupić tanie trampki w chińskim markecie i każdego dnia obchodzić.Dzień Pieszegi Pasażera
- 102 1
-
2022-06-26 19:07
ale
ale nie zapomnij kupić biletu
- 0 0
-
2022-06-23 07:04
Mniej kursów = wiecej samochodów (1)
Więcej CO2 w powietrzu i więcej kierowców na procentach. No same plusy. Gratulacje Gdynia.
- 87 3
-
2022-06-23 07:49
Uśmiechnij się - to jest polska :)
- 4 0
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
A może by tak zrezygnować z gdyńskiego fetyszu bezpośredniości? (17)
Praktycznie zlikwidowano bilety jednoprzejazdowe , więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby w realny sposób zreorganizować siatkę połączeń. Setka linii z kilkoma kursami na dobę to nie jest właściwy kierunek działań.
- 156 4
-
2022-06-23 08:33
Najpierw trzeba wreszcie przewietrzyć w tym mieście kilka urzędów (2)
Do jakichkolwiek pozytywnych zmian niezbędni są urzędnicy, którym by się chciało chcieć.
- 33 0
-
2022-06-23 10:14
Zacząć od Szczurka i Spycheckiej Gruchały! Kul u nogi Gdyni! (1)
A potem iść w dół, myślę że jeśli mamy brać pod uwagę to jak działa UM Gdynia, to jakieś 60-70% urzędników do dyscyplinarnego zwolnienia z pracy, reszta do audytu, po ocenie ich kompetencji, część mogła by zostać.
- 17 0
-
2022-06-23 11:29
Lucyk?
Nie?
- 2 0
-
2022-06-23 08:36
(6)
A najlepiej niech w końcu pójdą po rozum do głowy i sobie uświadomią, że nie stać ich na to, żeby połowa pasażerów jeździła za darmo. Jak opowiadam znajomym z innych miast, że w Gdyni do 20 roku życia można jeździć bez biletu, to im szczeny opadają i to bynajmniej nie z zachwytu, tylko pytają ich cudem ich stać - a ich nie stać
- 24 1
-
2022-06-23 09:37
Racja, wszyscy pasażerowie powinni jeździć za darmo. (5)
Coraz więcej miast w Polsce to wprowadza i żadne się jeszcze nie wycofało.
- 7 10
-
2022-06-23 10:12
(1)
Możesz wymienić te duże miasta (pow. 200 tys. mieszkańców) z darmową komunikacją?
- 9 0
-
2022-06-23 13:01
To nie jest kwestia wielkości miasta tylko priorytetów
Zadania wszystkich samorządów są dokładnie takie same. Większe miasta na ich realizację mają x razy większe budżety od małych. W mniejszych miastach władza jest po prostu bliżej ludzi. Zasiedziałe władze dużych miast mentalnie orbitują gdzieś w kosmosie.
- 2 6
-
2022-06-23 16:22
Dla mnie darmowy przejazd to byłaby zerowa zachęta do przesiadki do komunikacji miejskiej. I tak najważniejszym kosztem pozostaje czas w niej zmarnowany.
- 2 0
-
2022-06-23 16:28
(1)
nie ma jazdy za darmo, ktoś płaci za autobusy, paliwo, kierowców. Jak cię stać to zafunduj to wszystko a wtedy komunikacja będzie dla pasażerów bezpłatna
- 2 1
-
2022-06-23 17:26
fundujemy już bezpłatną służbę zdrowia i szkolnictwo, to jest decyzja polityczna i tego na czym nam zależy - jeśli chcemy zmniejszyć korki i zmniejszyć wykluczenie komunikacyjne, to dofinansowanie komunikacji zbiorowej tak by jeździła często, a może i "bezpłatnie" powinno być priorytetem. Jeśli ktoś uważa, że jedyną miarą jaką powinniśmy mierzyć komunikację zbiorową i inne usługi publiczne jest "czy się opłaca" to mentalnie wciąż tkwi w latach 90.
- 1 0
-
2022-06-23 09:08
Niebezpośredniość to jest ważny czynnik przy przesiadce do własnego samochodu
W moim przypadku tak było. W warunkach trójmiejskich każda przesiadka to jest minimum dziesięć minut w pysk.
- 18 5
-
2022-06-23 10:06
Można też ciąć koszty poprzez uproszczenie struktury (3)
I połączyć pka, pkm, pkt wraz z ZKM w jeden twór.
- 9 1
-
2022-06-23 11:01
(2)
WPKGG było już za komuny
- 0 3
-
2022-06-23 12:18
(1)
Patrz pan, za komuny potrafili mieć wspólny bilet.
- 6 0
-
2022-06-23 13:07
No ale wtedy była straszliwa biurokracja.
Nie to, co w światłej Rzeczpospolitej Samorządowej
- 6 0
-
2022-06-23 10:09
Gdynią rządzą niekompletni idioci, nie licz że ta ekipa zrobi cokolwiek racjonalnego (1)
- 11 1
-
2022-06-23 16:29
a mógł być Horała... Co ja godom, co ja godom...
- 0 0
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
Super informacja dla Chwarzna i Sokółki (9)
Gratuluje pomysłu nie dość, że z tych dzielnic trudno się wydostać między 22.30 a północą to jeszcze dodatkowe atrakcje
- 185 13
-
2022-06-23 08:40
(4)
Kupiłeś apartment z widokiem na bojano i kury a oczekujesz kursów jak częstotliwość metra?
- 19 29
-
2022-06-23 12:23
(1)
Dzielnica Chwarzno-Wiczlino to 13,5 tys mieszkańców. Więcej niż np. Cisowa, Dąbrowa albo Pogórze.
- 9 4
-
2022-06-23 14:03
bardzo przyjemna dzielnica jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje od przeprowadzki tam to codziennne turbo korki :(
- 6 1
-
2022-06-23 14:02
zazdościsz bo mieszkasz na wynajmie ?
- 1 3
-
2022-06-23 16:54
Mieszkam na Witominie często korzystam z transportu miejskiego. Takie komentarze przepełnione żółcią - może kredycik hipoteczny sie trafil we frankach... nie oceniajmy po sobie
- 0 0
-
2022-06-23 10:18
Dąbrowa to samo
- 10 1
-
2022-06-23 11:18
Ja nie mam problemu.
dr Wojciech S.
- 3 1
-
2022-06-23 13:00
(1)
Trzeba było myśleć gdzie się kupuje mieszkanie a nie teraz płakać.
- 2 5
-
2022-06-23 17:38
Patrzyłeś ile ostatnio kosztuje m2 w zasięgu komunikacji miejskiej? Widzisz jak przeciętna rodzina 2+2 kupuje mieszkanie tak żeby każde dziecko miało swój pokój? To już wiesz dlaczego wszyscy stoją w korkach z Bojana i Chwaszczyna. Ale pewnie, śmiejmy się dalej z postulatu "Mieszkanie prawem nie towarem" że to komunis.
- 1 0
-
2022-06-23 07:07
Opinia wyróżniona
(42)
Rozumiem że wszyscy tu płaczący korzystali ze zlikwodowanych kursów?
- 49 176
-
2022-06-23 07:59
pewnikiem jeżdzą w weekendy do trójmiejskich lasów, by zbierać chrust na zimę
tak jak im doradzał minister, że jak im węgiel za drogi to niech zbierają chrust...
- 27 6
-
2022-06-23 08:33
Ja jeżdżę, odwiedzamy moich rodziców w każdy weekend w sobotę, niedzielę lub oba dni liniami 150 i 152 (24)
Jakieś jeszcze pytania?
- 33 7
-
2022-06-23 09:00
No i straszne co? (6)
Będziesz musiał zostać u nich kilka minut dłużej
- 8 31
-
2022-06-23 10:03
Przy przesiadce może być podróż dużo dłuższa
- 16 0
-
2022-06-23 10:05
A za co ja k.... płacę podatki w Gdyni?!?! (3)
- 18 4
-
2022-06-23 11:25
Głosowałeś na pana S.? To nie narzekaj! (1)
- 4 1
-
2022-06-23 11:50
A na kogo miał głosować?
Na Horałę, czy na "Bezpartyjnych", co nasyłają trolli?
- 2 5
-
2022-06-23 11:27
twoje podatki nie idą do Gdyni tylko na nieoPiSanie wysokie apanaże obajtkomisiewiczów+
Matoołusz rozporządzeniem zniósł sobie w rządzie, ustawowy zakaz większej premii mies. niż 50%
- 3 4
-
2022-06-24 20:27
Musiała*
Skąd to przeświadczenie, że każdy komentujący to mężczyzna.
Poza tym tak, zostanie dłużej to problem, bo następnego dnia muszę wstać wcześnie do pracy, wiem, szokujące, że ktoś może mieć obowiązki- 0 0
-
2022-06-23 09:12
I masz teraz łzy w oczach bo obcieli siatke polaczen (5)
Idzie bieda,jakiej nie znamy.
ZKM ma za swoje kupowac paliwo?- 4 16
-
2022-06-23 09:17
(1)
Straumatyzowanym dali jeździć za free przez tyle miesięcy, kaszojady za free, emeryci za free a reszta płaci. Super układ.
Jankeskie paliwo lepsze, bo nie od zbrodniarzy, szczególnie to z Libii czy Iraku- 20 4
-
2022-06-23 09:36
Jakby nasz ukochany rząd nie był tak niedorobiony, to byśmy mieli swoje paliwo z Libii i Iraku.
W końcu nasi zbrodniarze, ekhm, siły pokojowe, też tam były.
- 7 10
-
2022-06-23 10:06
Trzeba po prostu wyrzucić Szczurka, który doprowadził Gdynię na skraj bankructwa, na zbity pysk (2)
- 11 1
-
2022-06-23 11:51
Możemy razem z Morawieckim, który te pieniądze przytulił? (1)
- 1 2
-
2022-06-23 16:18
Morawiecki osobiście wykreślał kursy z siatki połączeń ZKM Gdynia!
Sam widziałem, tak było!
- 1 0
-
2022-06-23 10:05
Przecież nie musisz się platnemu trollowi UM Gdynia tłumaczyć
- 6 0
-
2022-06-23 14:11
Czy na niedzielny obiad jecie rosołek? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:28
Nie, nie jesteśmy typową polską rodzinką, najczęściej jemy japońskie dania przygotowane przez rodowitego Japończyka
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice mają pieska? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:29
Nie mają. Co to ma do rzeczy?
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice pytają ciągle, (1)
kiedy się ożenisz/wyjdziesz za mąż?
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Nie, bo już w wieku 6 lat im oznajmiłam, że nie chcę mieć nigdy męża
Niektórzy ludzie wiedzą od zawsze co chcą robić w życiu i żyją wśród ludzi, którzy potrafią to zaakceptować
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice oglądaja Familiadę? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Dlaczego zadajesz tyle pytań? Jak już wspomniałam nie jesteśmy typową polską rodzinką
- 0 0
-
2022-06-23 14:13
Czy rodzice mają karte Biedronki? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:31
Jedyna rzecz, którą zgadłeś, ale który boomer tego nie ma?
- 0 1
-
2022-06-23 08:59
(7)
Co tydzień w weekend dojeżdżam do rodziców 194 z Hali na Pogórze Górne.
- 16 3
-
2022-06-23 09:13
No i? (6)
Bieda idzie.
Zrozum.
Na złość to robią?- 3 23
-
2022-06-23 09:33
bieda jest w kasie miejskiej przez próbę realizacji fanaberii Prezydenta ...zrozum (2)
- 23 3
-
2022-06-23 11:27
Fanaberii? Czlowiek, ktory obronił pracę doktorską (1)
nie jest i**otą. Może to tylko lub aż skutki alzheimera. Bo przecież nie dywersji?
- 0 10
-
2022-06-23 12:19
Obrona pracy doktoranckiej ma byc tego wykladnikiem?
LOL- 9 0
-
2022-06-23 09:47
Bieda w postaci 30 elektrycznych autobusów, wybudowania buspasów na Kwiatkowskiego i zwiększenia Premii prezydenta miasta i pracowników UM?
- 14 2
-
2022-06-23 10:08
Nie, po prostu są niekompetentnymi i**otami, którzy doprowadzili Gdynię na skraju bankructwa!
- 14 0
-
2022-06-23 10:13
sobie źle nie robią, do UM dojeżdżają służbowymi samochodami albo
swoimi ale paliwo rozliczają na UM...oni sobie krzywdy nie robią
- 9 0
-
2022-06-23 09:41
Gdynia, to już nie moje miasto. Jak się wyprowadziłam to odżyłam. (3)
- 12 2
-
2022-06-23 09:56
Ja sie nawet z trojmiasta wyprowadzilem (2)
Z peowskimi złodziejami nie da się żyć normalnie. Odłączyć trojmiasto od polski, to wrzód na tylku społeczeństwa
- 6 12
-
2022-06-23 11:18
ja bym lubelskie odłączył
nic nie robią, tylko na socjał liczą, a przez nich mamy pis u władzy
- 7 2
-
2022-06-23 14:08
I to jak najszybciej.
Tylko oczywiście odwrotnie. Odłączyć Polskę od Trójmiasta.
- 1 0
-
2022-06-23 10:03
Gdynia - miasto w stanie likwidacji.
Szczurek nie tylko jest najgorszym politykiem w historii Polski i najgorszym, najbardziej niekompetentnym urzędnikiem, jest po prostu niszczycielem. Człowiekiem który zgasił światło w Gdyni.
- 13 1
-
2022-06-23 11:24
Fan złodzei?
- 1 0
-
2022-06-23 19:54
pewnie po co komunikacja miejska po co gdziekolwiek się ruszać z domu prowadzić jakąkolwiek aktywność rodzinną czy towarzyską na d.. siedzieć co nie?I w szklane pudło patrzeć i ogłupiająca propagandę chłonąć jak gąbka co za głupie gadanie od wjazdu do miasta samochodem niektórzy wariaci chcieliby pobierać jeszcze dodatkowy hajs komunikacja się zwija chory świat a taki baran broni tego
- 0 0
-
2022-06-24 10:38
Tak
- 0 0
-
2022-06-23 07:08
Prezydent doprowadził finanse miasta do ruiny trzeba oszczędzać na wszystkim (5)
Pieniądze są tylko na podwyżkę dla niego i na promocję czyli imprezki
- 112 3
-
2022-06-23 09:00
Poprawka: na drogi rowerowe, którymi przejeżdża 5 rowerów dziennie (3)
Jak droga pod estakadą za miliony złotych i na biegi oraz wyścigi rowerowe everyday żeby wkurwiać mieszkańców
- 13 2
-
2022-06-23 09:39
"Everyday" to kierowcy wkurwiają wszystkich mieszkańców. (2)
Co nie zastawione szrotami, to zakorkowane.
- 2 7
-
2022-06-23 10:19
Prezydent powinien dać przykład i przesiąść się z limuzyny do komunikacji. (1)
- 8 0
-
2022-06-23 11:53
Powinien.
Przy okazji, od kiedy zdezelowana Skoda jest "limuzyną"?
- 0 4
-
2022-06-24 15:47
Czas najwyższy na CBA.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.