- 1 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (171 opinii)
- 2 Nowy menadżer Śródmieścia poszukiwany (106 opinii)
- 3 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (50 opinii)
- 4 Martwe dziki z Karwin miały ASF (291 opinii)
- 5 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (184 opinie)
- 6 Dwóch 29-latków z narkotykami (102 opinie)
Mniej autobusów i trolejbusów w weekendy
Mniej kursów w weekendowe i świąteczne wieczory - to sposób Gdyni na ograniczenie rosnących kosztów utrzymania komunikacji miejskiej. Zmiany wejdą w życie 25 czerwca i dotyczyć będą aż 20 różnych linii autobusowych i trolejbusowych.
W tym roku władze Gdyni zdecydowały się jednak przy okazji wprowadzić także stałe zmiany w rozkładach - i to niezbyt korzystne dla pasażerów, bo ograniczające liczbę kursów aż na 20 różnych liniach autobusowych i trolejbusowych.
Aktualny rozkład ZKM Gdynia
Stałe zmiany rozkładów wprowadzone od 25 czerwca:
- autobusy na liniach R, S, 109, 133, 147, 150, 152, 190, 194 i 282 pojadą w soboty, niedziele i święta po godz. 19, nie częściej niż raz na 30 minut,
- trolejbusy na liniach 22, 23, 33, 24, 25, 26, 27, 28, 29 pojadą w soboty, niedziele i święta po godz. 19, nie częściej niż raz na 30 minut,
- autobusy na linii 197 w soboty, niedziele i święta po godz. 19 będą kursować nie częściej niż raz na godzinę.
Skąd takie zmiany?
- Zmniejszenia częstotliwości kursów wieczorami w weekendy uwarunkowane są koniecznością zrównoważenia budżetu gdyńskiej komunikacji miejskiej - niezbędną w warunkach dynamicznego wzrostu cen oleju napędowego i energii elektrycznej, a w szczególności sprężonego gazu ziemnego (CNG), którym zasilane są 32 autobusy - mówi Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia.
Jak dodaje, wybór pór, w których zdecydowano się na zmniejszenie liczby kursów, był wynikiem badań marketingowych.
- Na podstawie analiz wyników badań marketingowych do zmniejszeń wytypowano pory, w których wciąż występują największe rezerwy zdolności przewozowej i w których nie ma zatorów drogowych, skutkujących ewentualnymi opóźnieniami - szczególnie dotkliwymi przy niższych częstotliwościach - mówi Gromadzki.
Opinie (305) 8 zablokowanych
-
2022-06-23 07:07
Opinia wyróżniona
(42)
Rozumiem że wszyscy tu płaczący korzystali ze zlikwodowanych kursów?
- 49 176
-
2022-06-24 10:38
Tak
- 0 0
-
2022-06-23 19:54
pewnie po co komunikacja miejska po co gdziekolwiek się ruszać z domu prowadzić jakąkolwiek aktywność rodzinną czy towarzyską na d.. siedzieć co nie?I w szklane pudło patrzeć i ogłupiająca propagandę chłonąć jak gąbka co za głupie gadanie od wjazdu do miasta samochodem niektórzy wariaci chcieliby pobierać jeszcze dodatkowy hajs komunikacja się zwija chory świat a taki baran broni tego
- 0 0
-
2022-06-23 11:24
Fan złodzei?
- 1 0
-
2022-06-23 10:03
Gdynia - miasto w stanie likwidacji.
Szczurek nie tylko jest najgorszym politykiem w historii Polski i najgorszym, najbardziej niekompetentnym urzędnikiem, jest po prostu niszczycielem. Człowiekiem który zgasił światło w Gdyni.
- 13 1
-
2022-06-23 09:41
Gdynia, to już nie moje miasto. Jak się wyprowadziłam to odżyłam. (3)
- 12 2
-
2022-06-23 09:56
Ja sie nawet z trojmiasta wyprowadzilem (2)
Z peowskimi złodziejami nie da się żyć normalnie. Odłączyć trojmiasto od polski, to wrzód na tylku społeczeństwa
- 6 12
-
2022-06-23 14:08
I to jak najszybciej.
Tylko oczywiście odwrotnie. Odłączyć Polskę od Trójmiasta.
- 1 0
-
2022-06-23 11:18
ja bym lubelskie odłączył
nic nie robią, tylko na socjał liczą, a przez nich mamy pis u władzy
- 7 2
-
2022-06-23 08:59
(7)
Co tydzień w weekend dojeżdżam do rodziców 194 z Hali na Pogórze Górne.
- 16 3
-
2022-06-23 09:13
No i? (6)
Bieda idzie.
Zrozum.
Na złość to robią?- 3 23
-
2022-06-23 10:08
Nie, po prostu są niekompetentnymi i**otami, którzy doprowadzili Gdynię na skraju bankructwa!
- 14 0
-
2022-06-23 10:13
sobie źle nie robią, do UM dojeżdżają służbowymi samochodami albo
swoimi ale paliwo rozliczają na UM...oni sobie krzywdy nie robią
- 9 0
-
2022-06-23 09:47
Bieda w postaci 30 elektrycznych autobusów, wybudowania buspasów na Kwiatkowskiego i zwiększenia Premii prezydenta miasta i pracowników UM?
- 14 2
-
2022-06-23 09:33
bieda jest w kasie miejskiej przez próbę realizacji fanaberii Prezydenta ...zrozum (2)
- 23 3
-
2022-06-23 11:27
Fanaberii? Czlowiek, ktory obronił pracę doktorską (1)
nie jest i**otą. Może to tylko lub aż skutki alzheimera. Bo przecież nie dywersji?
- 0 10
-
2022-06-23 12:19
Obrona pracy doktoranckiej ma byc tego wykladnikiem?
LOL- 9 0
-
2022-06-23 08:33
Ja jeżdżę, odwiedzamy moich rodziców w każdy weekend w sobotę, niedzielę lub oba dni liniami 150 i 152 (24)
Jakieś jeszcze pytania?
- 33 7
-
2022-06-23 14:13
Czy rodzice mają karte Biedronki? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:31
Jedyna rzecz, którą zgadłeś, ale który boomer tego nie ma?
- 0 1
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice oglądaja Familiadę? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Dlaczego zadajesz tyle pytań? Jak już wspomniałam nie jesteśmy typową polską rodzinką
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice pytają ciągle, (1)
kiedy się ożenisz/wyjdziesz za mąż?
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Nie, bo już w wieku 6 lat im oznajmiłam, że nie chcę mieć nigdy męża
Niektórzy ludzie wiedzą od zawsze co chcą robić w życiu i żyją wśród ludzi, którzy potrafią to zaakceptować
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice mają pieska? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:29
Nie mają. Co to ma do rzeczy?
- 0 0
-
2022-06-23 14:11
Czy na niedzielny obiad jecie rosołek? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:28
Nie, nie jesteśmy typową polską rodzinką, najczęściej jemy japońskie dania przygotowane przez rodowitego Japończyka
- 0 0
-
2022-06-23 10:05
Przecież nie musisz się platnemu trollowi UM Gdynia tłumaczyć
- 6 0
-
2022-06-23 09:12
I masz teraz łzy w oczach bo obcieli siatke polaczen (5)
Idzie bieda,jakiej nie znamy.
ZKM ma za swoje kupowac paliwo?- 4 16
-
2022-06-23 10:06
Trzeba po prostu wyrzucić Szczurka, który doprowadził Gdynię na skraj bankructwa, na zbity pysk (2)
- 11 1
-
2022-06-23 11:51
Możemy razem z Morawieckim, który te pieniądze przytulił? (1)
- 1 2
-
2022-06-23 16:18
Morawiecki osobiście wykreślał kursy z siatki połączeń ZKM Gdynia!
Sam widziałem, tak było!
- 1 0
-
2022-06-23 09:17
(1)
Straumatyzowanym dali jeździć za free przez tyle miesięcy, kaszojady za free, emeryci za free a reszta płaci. Super układ.
Jankeskie paliwo lepsze, bo nie od zbrodniarzy, szczególnie to z Libii czy Iraku- 20 4
-
2022-06-23 09:36
Jakby nasz ukochany rząd nie był tak niedorobiony, to byśmy mieli swoje paliwo z Libii i Iraku.
W końcu nasi zbrodniarze, ekhm, siły pokojowe, też tam były.
- 7 10
-
2022-06-23 09:00
No i straszne co? (6)
Będziesz musiał zostać u nich kilka minut dłużej
- 8 31
-
2022-06-24 20:27
Musiała*
Skąd to przeświadczenie, że każdy komentujący to mężczyzna.
Poza tym tak, zostanie dłużej to problem, bo następnego dnia muszę wstać wcześnie do pracy, wiem, szokujące, że ktoś może mieć obowiązki- 0 0
-
2022-06-23 10:05
A za co ja k.... płacę podatki w Gdyni?!?! (3)
- 18 4
-
2022-06-23 11:27
twoje podatki nie idą do Gdyni tylko na nieoPiSanie wysokie apanaże obajtkomisiewiczów+
Matoołusz rozporządzeniem zniósł sobie w rządzie, ustawowy zakaz większej premii mies. niż 50%
- 3 4
-
2022-06-23 11:25
Głosowałeś na pana S.? To nie narzekaj! (1)
- 4 1
-
2022-06-23 11:50
A na kogo miał głosować?
Na Horałę, czy na "Bezpartyjnych", co nasyłają trolli?
- 2 5
-
2022-06-23 10:03
Przy przesiadce może być podróż dużo dłuższa
- 16 0
-
2022-06-23 07:59
pewnikiem jeżdzą w weekendy do trójmiejskich lasów, by zbierać chrust na zimę
tak jak im doradzał minister, że jak im węgiel za drogi to niech zbierają chrust...
- 27 6
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
Super informacja dla Chwarzna i Sokółki (9)
Gratuluje pomysłu nie dość, że z tych dzielnic trudno się wydostać między 22.30 a północą to jeszcze dodatkowe atrakcje
- 185 13
-
2022-06-23 13:00
(1)
Trzeba było myśleć gdzie się kupuje mieszkanie a nie teraz płakać.
- 2 5
-
2022-06-23 17:38
Patrzyłeś ile ostatnio kosztuje m2 w zasięgu komunikacji miejskiej? Widzisz jak przeciętna rodzina 2+2 kupuje mieszkanie tak żeby każde dziecko miało swój pokój? To już wiesz dlaczego wszyscy stoją w korkach z Bojana i Chwaszczyna. Ale pewnie, śmiejmy się dalej z postulatu "Mieszkanie prawem nie towarem" że to komunis.
- 1 0
-
2022-06-23 11:18
Ja nie mam problemu.
dr Wojciech S.
- 3 1
-
2022-06-23 10:18
Dąbrowa to samo
- 10 1
-
2022-06-23 08:40
(4)
Kupiłeś apartment z widokiem na bojano i kury a oczekujesz kursów jak częstotliwość metra?
- 19 29
-
2022-06-23 16:54
Mieszkam na Witominie często korzystam z transportu miejskiego. Takie komentarze przepełnione żółcią - może kredycik hipoteczny sie trafil we frankach... nie oceniajmy po sobie
- 0 0
-
2022-06-23 14:02
zazdościsz bo mieszkasz na wynajmie ?
- 1 3
-
2022-06-23 12:23
(1)
Dzielnica Chwarzno-Wiczlino to 13,5 tys mieszkańców. Więcej niż np. Cisowa, Dąbrowa albo Pogórze.
- 9 4
-
2022-06-23 14:03
bardzo przyjemna dzielnica jedyna rzecz ktora mnie powstrzymuje od przeprowadzki tam to codziennne turbo korki :(
- 6 1
-
2022-06-23 07:05
Opinia wyróżniona
A może by tak zrezygnować z gdyńskiego fetyszu bezpośredniości? (17)
Praktycznie zlikwidowano bilety jednoprzejazdowe , więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby w realny sposób zreorganizować siatkę połączeń. Setka linii z kilkoma kursami na dobę to nie jest właściwy kierunek działań.
- 156 4
-
2022-06-23 10:09
Gdynią rządzą niekompletni idioci, nie licz że ta ekipa zrobi cokolwiek racjonalnego (1)
- 11 1
-
2022-06-23 16:29
a mógł być Horała... Co ja godom, co ja godom...
- 0 0
-
2022-06-23 10:06
Można też ciąć koszty poprzez uproszczenie struktury (3)
I połączyć pka, pkm, pkt wraz z ZKM w jeden twór.
- 9 1
-
2022-06-23 11:01
(2)
WPKGG było już za komuny
- 0 3
-
2022-06-23 12:18
(1)
Patrz pan, za komuny potrafili mieć wspólny bilet.
- 6 0
-
2022-06-23 13:07
No ale wtedy była straszliwa biurokracja.
Nie to, co w światłej Rzeczpospolitej Samorządowej
- 6 0
-
2022-06-23 09:08
Niebezpośredniość to jest ważny czynnik przy przesiadce do własnego samochodu
W moim przypadku tak było. W warunkach trójmiejskich każda przesiadka to jest minimum dziesięć minut w pysk.
- 18 5
-
2022-06-23 08:33
Najpierw trzeba wreszcie przewietrzyć w tym mieście kilka urzędów (2)
Do jakichkolwiek pozytywnych zmian niezbędni są urzędnicy, którym by się chciało chcieć.
- 33 0
-
2022-06-23 10:14
Zacząć od Szczurka i Spycheckiej Gruchały! Kul u nogi Gdyni! (1)
A potem iść w dół, myślę że jeśli mamy brać pod uwagę to jak działa UM Gdynia, to jakieś 60-70% urzędników do dyscyplinarnego zwolnienia z pracy, reszta do audytu, po ocenie ich kompetencji, część mogła by zostać.
- 17 0
-
2022-06-23 11:29
Lucyk?
Nie?
- 2 0
-
2022-06-23 08:36
(6)
A najlepiej niech w końcu pójdą po rozum do głowy i sobie uświadomią, że nie stać ich na to, żeby połowa pasażerów jeździła za darmo. Jak opowiadam znajomym z innych miast, że w Gdyni do 20 roku życia można jeździć bez biletu, to im szczeny opadają i to bynajmniej nie z zachwytu, tylko pytają ich cudem ich stać - a ich nie stać
- 24 1
-
2022-06-23 09:37
Racja, wszyscy pasażerowie powinni jeździć za darmo. (5)
Coraz więcej miast w Polsce to wprowadza i żadne się jeszcze nie wycofało.
- 7 10
-
2022-06-23 16:28
(1)
nie ma jazdy za darmo, ktoś płaci za autobusy, paliwo, kierowców. Jak cię stać to zafunduj to wszystko a wtedy komunikacja będzie dla pasażerów bezpłatna
- 2 1
-
2022-06-23 17:26
fundujemy już bezpłatną służbę zdrowia i szkolnictwo, to jest decyzja polityczna i tego na czym nam zależy - jeśli chcemy zmniejszyć korki i zmniejszyć wykluczenie komunikacyjne, to dofinansowanie komunikacji zbiorowej tak by jeździła często, a może i "bezpłatnie" powinno być priorytetem. Jeśli ktoś uważa, że jedyną miarą jaką powinniśmy mierzyć komunikację zbiorową i inne usługi publiczne jest "czy się opłaca" to mentalnie wciąż tkwi w latach 90.
- 1 0
-
2022-06-23 16:22
Dla mnie darmowy przejazd to byłaby zerowa zachęta do przesiadki do komunikacji miejskiej. I tak najważniejszym kosztem pozostaje czas w niej zmarnowany.
- 2 0
-
2022-06-23 10:12
(1)
Możesz wymienić te duże miasta (pow. 200 tys. mieszkańców) z darmową komunikacją?
- 9 0
-
2022-06-23 13:01
To nie jest kwestia wielkości miasta tylko priorytetów
Zadania wszystkich samorządów są dokładnie takie same. Większe miasta na ich realizację mają x razy większe budżety od małych. W mniejszych miastach władza jest po prostu bliżej ludzi. Zasiedziałe władze dużych miast mentalnie orbitują gdzieś w kosmosie.
- 2 6
Wszystkie opinie
-
2022-07-06 18:15
Chory skandal
Czy ktoś pomyślał o pasażerach w zimie? Tłumy marznące na przystankach wieczorami. Jak tak dalej pójdzie to po 19.00 będą jeździć co godzinę, a od 17.00 co pół godziny. Najpierw zrujnowali finanse dając prawie wszystkim za darmo, a teraz wygaszają komunikację po cichu. Chyba już czas szykować taczki i skończyć z tymi kpinami. Gdzie jest kasa z budżetu miejskiego? Gdzie pieniądze ze sprzedaży gruntów? Kiedy wreszcie ktoś zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za blisko miliard długu?
- 0 0
-
2022-06-23 10:16
Mniej kursów mniej linii to mniej pasażerów czyli jeszcze mniej kasy czyli jeszcze mniej kursów jeszcze mniej linni jeszcze (1)
A moze by tak zainwestowac w zatrudnienie kierowców? A nie w "eko" elektryki co wyglądają jak toster. Wiem, że dofinansowanie bla bla bla nie chodzi mi tylko o Gdynie. Ten problem jest wszedzie.
Swoją stogą fajnje by było gdyby Gdynia przyznała wprost że kasa im sie kończy. A nie że nagle z dnia na dzień znika rozkład linii 321 i nie ma żadnych informacji... serio myślą, ze nikt nie zauważy? Tak samo skracanie co kilka miesięcy linii 172 a potem "no przecież malo kto jezdzi tą linią to my usuniemy" itp itd. Nie mam samochodu ale jak tak dalej pójdzie to naprawde kupie byle co i bede tym jezdzil. Rozumiem ze trudne czasy ale jak traktują mnie jak d**ila no to sorry.- 13 0
-
2022-07-06 18:09
Nie muszą się przyznawać - to widać na każdym kroku. Pytanie co się dzieje z tą kasą, że wiecznie pusta, a miasto nawet na wypłaty pożycza. Czy to się czasem nie wpisuje w ogólnopolską kamieni kupę za rządów PO?
- 0 0
-
2022-06-23 07:11
Do ZKM Gdynia. To jest jakaś kpina z pasażerów (1)
Od wielu lat ZKM Gdynia kpi z pasażerów. Kiedy kolejne cięcia?
- 59 1
-
2022-06-28 20:49
1 września 2022 roku
- 1 0
-
2022-06-28 20:48
Kierowców brakuje i miasto i ZKM o tym wiedzą
Taki był prawdziwy powód cięć kursów, ale nie można się do tego przyznać. Jakby nie było wzrostu energii to winnym byłby PiS albo Putin albo COVID, ale nie miasto, no skąd. Oni są tacy super :D
- 0 0
-
2022-06-23 07:27
W ramach oszczędności kupili ostatnio nowe autobusy elektryczne za wiele milionów złotych monet (6)
Może oto w tym chodzi? zbankrutować i odsprzedać wymieniony tabor za grosze?
- 47 1
-
2022-06-26 19:11
jak widać
jak widać prezydent na zakończenie kariery na stołku prezydenta przygotowuje sobie firmę do zakupienia
- 1 0
-
2022-06-23 20:44
Oczywiście, że o to chodzi. Oddadzą niemcowi jak warszafka. Oddali wywóz śmieci, teraz kolej na komunikację.
- 2 0
-
2022-06-23 08:54
może i tak ale jakby był stary tabor to też byś narzekał (3)
- 1 5
-
2022-06-23 19:12
Wciąż jeżdżę starym taborem
W PKM sporo jest pojazdów z lat: 2000-2009
- 0 0
-
2022-06-23 09:02
(1)
Poczciwe Ikarusy autobusy jeździły po 30-40 lat i dawały radę. Miały klimat. Te mają po 15 lat i wyglądają jakby ktoś je wydłubał ze śmietnika.
- 4 2
-
2022-06-23 09:37
Chyba masz 18 lat i nie pamietasz syfu pod tytulem
ikarus.
idzie kryzys i to konkretny- 3 4
-
2022-06-23 07:04
Po co komunikacja miejska? (1)
Zmienic ulice w woonerfy. Przecież mozna kupić tanie trampki w chińskim markecie i każdego dnia obchodzić.Dzień Pieszegi Pasażera
- 102 1
-
2022-06-26 19:07
ale
ale nie zapomnij kupić biletu
- 0 0
-
2022-06-26 19:06
gratuluję pomysłu
super wiadomość - podnieść ceny,ograniczyć ilość kursów,a może by tak wogóle zlikwidować komunikację miejską ? nie będzie kosztów a szefostwo/koledzy będą brali wynagrodzenia ale jednocześnie nie będą mieli nic na głowie
- 0 0
-
2022-06-23 07:07
Opinia wyróżniona
(42)
Rozumiem że wszyscy tu płaczący korzystali ze zlikwodowanych kursów?
- 49 176
-
2022-06-23 08:33
Ja jeżdżę, odwiedzamy moich rodziców w każdy weekend w sobotę, niedzielę lub oba dni liniami 150 i 152 (24)
Jakieś jeszcze pytania?
- 33 7
-
2022-06-23 14:13
Czy rodzice mają karte Biedronki? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:31
Jedyna rzecz, którą zgadłeś, ale który boomer tego nie ma?
- 0 1
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice oglądaja Familiadę? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Dlaczego zadajesz tyle pytań? Jak już wspomniałam nie jesteśmy typową polską rodzinką
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice pytają ciągle, (1)
kiedy się ożenisz/wyjdziesz za mąż?
- 0 1
-
2022-06-24 20:30
Nie, bo już w wieku 6 lat im oznajmiłam, że nie chcę mieć nigdy męża
Niektórzy ludzie wiedzą od zawsze co chcą robić w życiu i żyją wśród ludzi, którzy potrafią to zaakceptować
- 0 0
-
2022-06-23 14:12
Czy rodzice mają pieska? (1)
- 0 1
-
2022-06-24 20:29
Nie mają. Co to ma do rzeczy?
- 0 0
-
2022-06-23 14:11
Czy na niedzielny obiad jecie rosołek? (1)
- 0 2
-
2022-06-24 20:28
Nie, nie jesteśmy typową polską rodzinką, najczęściej jemy japońskie dania przygotowane przez rodowitego Japończyka
- 0 0
-
2022-06-23 09:00
No i straszne co? (6)
Będziesz musiał zostać u nich kilka minut dłużej
- 8 31
-
2022-06-24 20:27
Musiała*
Skąd to przeświadczenie, że każdy komentujący to mężczyzna.
Poza tym tak, zostanie dłużej to problem, bo następnego dnia muszę wstać wcześnie do pracy, wiem, szokujące, że ktoś może mieć obowiązki- 0 0
-
2022-06-23 10:05
A za co ja k.... płacę podatki w Gdyni?!?! (3)
- 18 4
-
2022-06-23 11:25
Głosowałeś na pana S.? To nie narzekaj! (1)
- 4 1
-
2022-06-23 11:50
A na kogo miał głosować?
Na Horałę, czy na "Bezpartyjnych", co nasyłają trolli?
- 2 5
-
2022-06-23 11:27
twoje podatki nie idą do Gdyni tylko na nieoPiSanie wysokie apanaże obajtkomisiewiczów+
Matoołusz rozporządzeniem zniósł sobie w rządzie, ustawowy zakaz większej premii mies. niż 50%
- 3 4
-
2022-06-23 10:03
Przy przesiadce może być podróż dużo dłuższa
- 16 0
-
2022-06-23 09:12
I masz teraz łzy w oczach bo obcieli siatke polaczen (5)
Idzie bieda,jakiej nie znamy.
ZKM ma za swoje kupowac paliwo?- 4 16
-
2022-06-23 10:06
Trzeba po prostu wyrzucić Szczurka, który doprowadził Gdynię na skraj bankructwa, na zbity pysk (2)
- 11 1
-
2022-06-23 11:51
Możemy razem z Morawieckim, który te pieniądze przytulił? (1)
- 1 2
-
2022-06-23 16:18
Morawiecki osobiście wykreślał kursy z siatki połączeń ZKM Gdynia!
Sam widziałem, tak było!
- 1 0
-
2022-06-23 09:17
(1)
Straumatyzowanym dali jeździć za free przez tyle miesięcy, kaszojady za free, emeryci za free a reszta płaci. Super układ.
Jankeskie paliwo lepsze, bo nie od zbrodniarzy, szczególnie to z Libii czy Iraku- 20 4
-
2022-06-23 09:36
Jakby nasz ukochany rząd nie był tak niedorobiony, to byśmy mieli swoje paliwo z Libii i Iraku.
W końcu nasi zbrodniarze, ekhm, siły pokojowe, też tam były.
- 7 10
-
2022-06-23 10:05
Przecież nie musisz się platnemu trollowi UM Gdynia tłumaczyć
- 6 0
-
2022-06-24 10:38
Tak
- 0 0
-
2022-06-23 19:54
pewnie po co komunikacja miejska po co gdziekolwiek się ruszać z domu prowadzić jakąkolwiek aktywność rodzinną czy towarzyską na d.. siedzieć co nie?I w szklane pudło patrzeć i ogłupiająca propagandę chłonąć jak gąbka co za głupie gadanie od wjazdu do miasta samochodem niektórzy wariaci chcieliby pobierać jeszcze dodatkowy hajs komunikacja się zwija chory świat a taki baran broni tego
- 0 0
-
2022-06-23 09:41
Gdynia, to już nie moje miasto. Jak się wyprowadziłam to odżyłam. (3)
- 12 2
-
2022-06-23 09:56
Ja sie nawet z trojmiasta wyprowadzilem (2)
Z peowskimi złodziejami nie da się żyć normalnie. Odłączyć trojmiasto od polski, to wrzód na tylku społeczeństwa
- 6 12
-
2022-06-23 14:08
I to jak najszybciej.
Tylko oczywiście odwrotnie. Odłączyć Polskę od Trójmiasta.
- 1 0
-
2022-06-23 11:18
ja bym lubelskie odłączył
nic nie robią, tylko na socjał liczą, a przez nich mamy pis u władzy
- 7 2
-
2022-06-23 08:59
(7)
Co tydzień w weekend dojeżdżam do rodziców 194 z Hali na Pogórze Górne.
- 16 3
-
2022-06-23 09:13
No i? (6)
Bieda idzie.
Zrozum.
Na złość to robią?- 3 23
-
2022-06-23 09:33
bieda jest w kasie miejskiej przez próbę realizacji fanaberii Prezydenta ...zrozum (2)
- 23 3
-
2022-06-23 11:27
Fanaberii? Czlowiek, ktory obronił pracę doktorską (1)
nie jest i**otą. Może to tylko lub aż skutki alzheimera. Bo przecież nie dywersji?
- 0 10
-
2022-06-23 12:19
Obrona pracy doktoranckiej ma byc tego wykladnikiem?
LOL- 9 0
-
2022-06-23 10:13
sobie źle nie robią, do UM dojeżdżają służbowymi samochodami albo
swoimi ale paliwo rozliczają na UM...oni sobie krzywdy nie robią
- 9 0
-
2022-06-23 10:08
Nie, po prostu są niekompetentnymi i**otami, którzy doprowadzili Gdynię na skraju bankructwa!
- 14 0
-
2022-06-23 09:47
Bieda w postaci 30 elektrycznych autobusów, wybudowania buspasów na Kwiatkowskiego i zwiększenia Premii prezydenta miasta i pracowników UM?
- 14 2
-
2022-06-23 11:24
Fan złodzei?
- 1 0
-
2022-06-23 10:03
Gdynia - miasto w stanie likwidacji.
Szczurek nie tylko jest najgorszym politykiem w historii Polski i najgorszym, najbardziej niekompetentnym urzędnikiem, jest po prostu niszczycielem. Człowiekiem który zgasił światło w Gdyni.
- 13 1
-
2022-06-23 07:59
pewnikiem jeżdzą w weekendy do trójmiejskich lasów, by zbierać chrust na zimę
tak jak im doradzał minister, że jak im węgiel za drogi to niech zbierają chrust...
- 27 6
-
2022-06-23 09:39
Zlikwidować przywileje; (6)
Młodzież szkolna za darmo, seniorzy za darmo, renciści za darmo, karta dużej rodziny za darmo, rowery za darmo, pijani menele za darmo... A ja mam być tym frajerem co zapłaci 5zł za bilet? Niedoczekanie! Niech płacą wszyscy po równo np. 3zł.
- 24 4
-
2022-06-23 10:05
Nie życze Ci abyś tych przywilejów dostąpił (2)
Bo to by znaczyło, żeś albo stary, albo chory albo menel - choć tu to chyba nie przywilej a zasada. Co do dzieci - wynikało to z tego, żeby mamuśki nie musiały się lansować brykami przed szkola podwożąc dziatwę. A tak serio, żeby zmniejszyć ruch samochodowy. Bo skoro dzieciak sam może darmo dojechać to po co marnować kasę na paliwo.
- 3 10
-
2022-06-24 16:39
Skoro darmowe przejazdy dla bąbelków mają wpłynąć na ograniczenie ruchu samochodowego (co i tak nie zawsze działa i mnóstwo matek zasuwa samochodem co rano bo się bąbelek spoci jak pójdzie pieszo albo przejedzie autobusem) to chyba logiczne jest, że gdyby wszystkim dać za darmo to ruch samochodowy zmniejszy się jeszcze bardziej?
- 0 0
-
2022-06-23 10:07
Mamuski dostają 500+, 300+, bełcikowe, kosiniakowe, bon turystyczny, 12.000zł. Mało im?
- 8 0
-
2022-06-24 16:34
Wystarczyłoby zrobić bilety czasowe 15 min. 30 min. 60 min. 90 min. 120 min. 360 min.
Oczywiście każdy w odpowiedniej cenie np. 2zł za 15 min. No ale wiadomo, to już od dawna nie jest miasto przyjazne mieszkańcom. Tu się ludzi ograbia, a nie dba o ich dobrostan. Lepiej nasłać kanara i zerżnąć równowartość 40 biletów z kogoś niż dać mu pojechać taniej, żeby ten bilet skasował.
- 0 0
-
2022-06-24 15:54
Dokładnie tak. Albo doliczyć każdemu mieszkańcowi niewielką kwotę co miesiąc za dostęp do komunikacji miejskiej i koniec. Jak ktoś nie chce to może nie płacić abonamentu ale wtedy musi kupować te chore bilety.
- 0 0
-
2022-06-23 10:29
To właśnie ci co za darmo mają powinni płacić bo podatków nie płacą
- 1 1
-
2022-06-23 10:33
(1)
Ograniczenie kursów to tylko wymówka że drogie paliwo. Kierowcy mają dość pracy za taką jałmużnę i odchodzą z pracy.
- 10 0
-
2022-06-24 15:53
Coś w tym jest. A kasy nie ma bo cała pożyczka poszła na wypłaty dla układu towarzysko-biznesowego.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.