• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mobilet znowu zmienia zasady biletu na telefon

Krzysztof Koprowski
27 lutego 2014 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Aplikacja pobiera opłaty za nieaktywne bilety
Czy po 1 czerwca w aplikacji Mobilet pojawią się reklamy? Tak zapowiada jej właściciel, ponownie zaskakując swoją decyzją urzędników. Czy po 1 czerwca w aplikacji Mobilet pojawią się reklamy? Tak zapowiada jej właściciel, ponownie zaskakując swoją decyzją urzędników.

Mobilet, główny dystrybutor biletów na komunikację miejską przez telefon po raz kolejny zaskakuje urzędników i pasażerów. Po niedawno obwieszczonych zmianach, wprowadza kolejne. Według najnowszego komunikatu, będą reklamy w aplikacji lub możliwość wniesienia opłaty, która doprowadzi do ich usunięcia.



W poniedziałek pisaliśmy o planowanych zmianach w korzystaniu z Mobiletu, najpopularniejszej w Trójmieście telefonicznej aplikacji do biletów na komunikację miejską. Od 1 marca miała być ona dodatkowo płatna, mimo że operator otrzymuje prowizję od sprzedaży każdego biletu.

Raptem kilka godzin po publikacji artykułu otrzymaliśmy informację o kolejnych zmianach. Termin wprowadzenia opłaty przesunięto na 1 kwietnia.

Teraz firma Mobilet po raz kolejny zaskakuje organizatorów komunikacji miejskiej oraz pasażerów i w czwartek wysyła komunikat o wprowadzeniu reklam do aplikacji lub możliwości wniesienia opłaty dodatkowej, aby się ich pozbyć:

Proponowane zmiany w regulaminie Mobilet wywołały wiele emocji. (..) Dlatego zdecydowaliśmy, że Mobilet pozostanie bezpłatny. Konieczne będzie jednak przygotowane nowej wersji aplikacji, w której będą mogły pojawiać się reklamy. (...) Dla wszystkich użytkowników, którzy reklam oglądać nie chcą, dostępna będzie wersja bez reklam. Użytkowanie takiej wersji programu będzie się wiązało z wnoszeniem drobnej opłaty miesięcznej.

Jak w sytuacji wprowadzania kolejnych zmian przez Mobilet powinien zachować się MZKZG?

Okazuje się, że ta decyzja, której zapisy zaczną obowiązywać 1 czerwca, podobnie jak poprzednia, również nie została skonsultowana z organizatorami komunikacji miejskiej, w tym z Metropolitalnym Związkiem Komunikacyjnym Zatoki Gdańskiej.

- O takim rozwiązaniu dowiaduję się po raz pierwszy właśnie od pana - nie kryje zaskoczenia Hubert Kołodziejski, przewodniczący zarządu MZKZG - Wprawdzie po ostatnich zmianach otrzymaliśmy od Mobiletu drogą elektroniczną informację, że rozważano możliwość wprowadzenia reklam, to jednak nie było mowy, by takie rozwiązanie miało być ostatecznie wdrożone.

MZKZG po zmianach, o których pisaliśmy w poniedziałek, ustalił, że spotka się w drugiej połowie marca osobiście z dystrybutorem biletów na telefon. Tematem ma być zarówno wprowadzenie zmian, jak i tryb informowania o nich drugiej strony umowy, czyli organizatora komunikacji miejskiej.

Niezależnie od tego, nadal aktualne pozostaje spotkanie 11 marca z firmą SkyCash, która również prowadzi sprzedaż biletów w tej formie. W Trójmieście korzystają z niej pasażerowie Szybkiej Kolei Miejskiej.

- Z naszej strony jedynym warunkiem zawarcia umowy jest wzajemna akceptacja odpowiedniej prowizji od sprzedaży biletu. Nie zamierzamy płacić dodatkowo dystrybutorom biletów telefonicznych, np. za przystosowanie aplikacji do naszych potrzeb - informuje przewodniczący MZKZG.

MZKZG chce również utrzymać u wszystkich obecnych operatorów biletu komórkowego, jak i potencjalnych nowych, obniżoną stawkę za bilet. Obecnie za jednorazowy normalny bilet trzeba zapłacić 2,80 zł przez telefon lub 3,20 zł za ten sam metropolitalny papierowy odpowiednik. Dla porównania bilet jednorazowy ZTM Gdańsk czy ZKM Gdynia kosztuje 3 zł.

Nie wiadomo natomiast, kiedy wprowadzone zostaną dodatkowe bilety (np. 24-godzinne), o które wielokrotnie pytają nasi czytelnicy. Barierą jest zautomatyzowanie ich kontroli. Obecnie kontroler musi prosić pasażera o pokazanie ekranu, podczas gdy ideałem byłoby zeskanowanie tzw. QR-kodu, który jest w aplikacji. Problem w tym, że kontrolerzy nie mają możliwości jego odczytania.

- Nie chcemy zwiększać asortymentu biletów, póki nie usprawnimy kontroli. Chodzi o to, by kontrola biletu telefonicznego odbywała się równie szybko, co karty miejskiej - kończy Kołodziejski.

Miejsca

  • MZKZG Gdańsk, Sobótki 9

Opinie (120) 3 zablokowane

  • Pazeroty (9)

    Nie kupować u nich i koniec. Biletomatów jest sporo, żadna strata.

    • 163 10

    • skasowałem konto tuż po mailu (4)

      cwaniaki!

      • 38 1

      • Ja też. (3)

        Wczoraj zwrócili mi moje pieniądze z konta.

        • 14 0

        • Dokładnie ja tak samo.

          • 8 0

        • (1)

          dlaczego musisz mieć skycash? bo jest estetyczna aplikacja?
          ponoć callpay tez ma ladna aplikację...

          a zamiast obydwu i jakiejkolwiek z nich, możesz mieć Master Card Mobile, którą obsłużysz obydwie i parę innych.

          • 1 1

          • Pudło

            Skycash jest brzydki. Ale obsługuje w Trójmieście SKM, parkingi, kina, itp. Chcę mieć jedną aplikację do wszystkiego.

            • 4 0

    • Biletomaty (1)

      Biletomaty to porażka, szczególnie te na peronach SKM, działa co drugi, inne nie wydaja reszty, lub drukują nie ta godzinę, datę itp.
      Poza tym szczeliny do wrzucania pieniędzy są pozatykane gumami do żucia, spinaczami, drucikami, zapałkami i innym badziewiem.

      • 10 12

      • Porażką są ludzie, którzy w ten sposób je niszczą.

        • 10 0

    • ,

      dziękuję właśnie skończyłem korzystać z ich usług. Chciwością stracą 80% klientów

      • 25 1

    • O, a mialem dzis wypowiadac im umowe...

      • 1 0

  • kopnąć w d.pę tą aplikację. (13)

    bilety można kupić u kierowcy lub w biletomacie

    • 117 6

    • zastanawia mnie z jakim uporem pakuja te reklamy czy to na strony www czy w aplikacje na androidzie (2)

      a wystarczy zainstalowac adblock na pc, czy np adfree na androidzie i 99% reklam idzie na bok :)

      • 12 0

      • a widzisz ten napis na górze portalu Trojmiasto.pl ? (1)

        Duzy znak STOP po lewej i tekst: "Zauważyliśmy, że korzystasz z wtyczki AdBlock.
        Niektóre elementy naszych stron mogą wyświetlać się niepoprawnie."
        ???

        A ja zauważyłem, ze odkąd dzięki User Switcher Agentowi przestawiam przeglądarkę w tryb mobilny to strony ładują się błyskawicznie i nie ma żadnych reklam.

        Moze gdybyscie mniej agresywnie probowali sprzedac nam te reklamy - drodzy redaktorzy - to odznaczylbym to i owo w Adblocku, bo to co do tej pory sie dzieje jest ponizej jakiegokolwiek poziomu.
        Jestescie jedną z dłuzej ładujacych sie stron w necie, po Onecie.

        • 4 0

        • u mnie ten napis jest po prawej...
          buuuuu.... tez chce taki duży ekran jak ty masz....

          Portale żyją z reklam. Gdy chcą żyć zbyt dobrze, tracą wszystko.

          • 3 0

    • (4)

      taa u kierowcy kupisz ale hurtem 5 biletów, w mobilecie jeden i to 20 gr taniej. jakos przeboleje te reklamy, bo rzadko korzystam z komunikacji miejskiej

      • 3 10

      • W Gdańsku nie trzeba kupować hurtowo u kierowców (1)

        Jak chcesz jeden - kupisz jeden. Chcesz dwa? Nie ma problemu (chyba, że kierowcy zostało niewiele biletów, wtedy może nie sprzedać nam kilku sztuk)

        • 7 0

        • nie prawda, że "nie trzeba"

          tylko NIE MOŻNA. Kiedyś chciałem kupić 3 bilety, żeby kierowca nie musiał wydawać reszty, to usłyszałem że nie prowadzi sprzedaży hurtowej. HURTOWEJ, rozumiecie?;)

          • 4 1

      • (1)

        I koniecznie musisz miec odliczone co do zlotowki, bo pan kierowca focha zarąb...ie

        • 4 1

        • to spisujesz numer autobusu , godzine i date

          i piszesz jedną skarge z jednym zdaniem. Nastepnym razem sprzeda wszystko, nawet gazety spod siedzenia.

          • 4 0

    • osobiście dość często korzystam z aplikacji

      i nie do końca jest tak jak piszecie. Zrezygnować z niej można, tak samo jak z wielu rzeczy które w dzisiejszych czasach ułatwiają nam życie.
      Bilet u motorniczego w Gdańsku dostaniemy tylko godzinny który kosztuje 3,6zł. W aplikacji jest możliwość zakupu biletu za 2,8zł. Jeżdżąc wieczorem czy w miejscach gdzie nie ma kiosku/biletomatu to bardzo wygodna i prosta forma zakupu. Jeszcze lepiej wygląda sytuacja jak przez przypadek znajdziemy się w innym dużym polskim mieście. Wtedy bez zapoznawania się z miejscowym cennikiem, wybieramy pożądane miasto w aplikacji, wybieramy bilet jednorazowy i już :))
      Dla mnie aplikacja OK, ale gdyby pobierali 0,49zł miesięcznie to bym zrezygnował i nie dlatego że mnie nie stać, a dla zasady.

      • 6 2

    • U kierowcy tylko w wyjątkowych przypadkach (3)

      Szanujmy się i nie wydłużajmy czasu podróży bo nie chciało mi się kupić biletu w kiosku lub przez telefon.

      • 3 2

      • (2)

        poza tym to rozpraszanie kierowcy = kuszenie śmierci

        • 0 3

        • a kto prowadzi ten autobus? (1)

          od kiedy to autobus moze byc w ruchu podczas sprzedazy biletu???

          • 0 0

          • jak dziecku...

            kierowca jest karany za spóźnienia = ma pokusę ruszyć w trakcie handlu
            a nieuniknione kłótnie przy handlowaniu rozpraszają długo po ich zakończeniu

            to nieetyczne kupować bilety u kierowcy, bo możemy przez to zabić

            • 0 2

  • (6)

    ojjj przewraca się w główkach wydawcą aplikacji

    • 63 6

    • moga mnie w odwlok pocalowac

      zrootowalem swojego szajsunga i juz nie wyswietlaja sie reklamy :-)))

      • 6 0

    • Wydawcą czy wydawcom (2)

      Co za różnica, przecież brzmi tak samo! Po co przesilać mózg i zapamiętywać zasady pisowni?

      • 4 2

      • jak dla mnie nie brzmi tak samo (1)

        moze ty i twoja rodzina macie wade wymowy?

        • 1 0

        • a ty i twoja rodzina znacie pojęcie ironii?

          i drugie pytanie: jak inaczej wytłumaczysz napisanie przez "mik" zdania "przewraca się w główkach wydawcą"?

          • 0 0

    • Wydawcom - liczba mnoga! (1)

      Wydawcą można być !!!

      Analfabeci! Jak nie potrafisz używać języka to się dokształć :-/

      • 4 0

      • nie rozumię jak mozna byc wydawcom?

        • 0 0

  • Super, że w Gdańsku jest mnóstwo biletomatów, bo w Gdyni nie ma ani jednego (7)

    • 69 1

    • Za to kierowca jest w każdym autobusie. (6)

      • 14 9

      • (5)

        Wyobraź sobie, że w Gdańsku też, w dodatku nie trzeba kupować tego kretyńskiego karnetu, tylko można normalny pojedynczy bilet.

        • 26 6

        • Akurat karnety się sprawdzają, przynajmniej kierowca w Gdyni zawsze ma wydać z 10 czy 20 złotych (4)

          I kupujący ma od razu bilet na kolejny kurs. natomiast w Gdańsku jest z tym kłopot, niedawno byłem zmuszony do kupienia 2,5 biletu za 9 zł. Poza Tym przez wydawanie po 10 groszy wydłuża się czas sprzedaży biletu i opóźnia kurs.

          • 5 11

          • (3)

            No tak, bo w Gdyni z 7,50 do 10 zł wydają resztę w jednej monecie i nie zdarza się tak, że wyda część w 10 groszówkach, prawda? Co za brednie. To właśnie karnet jest idiotyzmem bo jak chcesz jechać tylko w jedną stronę to musisz kupić 5 ulgowych biletów i 3 ci zostają a później nie wiadomo co z tym zrobić jak ktoś sporadycznie bywa w Gdyni. A nawet jak jedziesz 2 kursy, to też jeden ulgowy zostaje, zawsze.
            No i napisz jakie to 2,5 biletu za 9 zł musiałeś kupić w Gdańsku, bo coś kręcisz

            • 10 6

            • Na moje to będzie 2*3,6 zł + 1*1,8 zł, czyli robienie z kierowcy kiosku/biletomatu. A potem marudzenie, że autobusy się spóźniają.

              • 5 1

            • Do tej pory mam te bilety (1)

              Do tej pory mam te bilety Gdyńskie, bo musiałem kupić karnet w autobusie. Jakieś 3 lata temu :-P

              • 7 1

              • Też jakieś mam, w dodatku jeszcze po starej cenie, więc już nie do wykorzystania, ale trzymam je jako laurkę głupoty tych, co decydują o niemożliwości kupna biletu jednorazowego. A ponoć to ma być najlepsza komunikacja w Polsce, wolne żarty. Chyba że te rankingi wyglądają tak jak piwne, gdzie Tyskie niby wygrywa a tych szczyn się nie da pić.

                • 2 1

  • Mam nadzieję, że Nokia 3310 obsługuję tę aplikację.

    • 45 4

  • Wszystko jest za darmo w cenie 5 zl :)))) (3)

    Tak powaznie na miejscu Miasta i MZK bym zmienil firme !!!!!!!!!!!!!! powaznie ! dzis mamy mnostwo cwaniakow obiecywaczy i na kolanach przysiegaja jak bedzie darmo i jaki cud a potem tylko zlotoweczke panie daj i jeszcze dwa zlote i jeszcze piec bo to przeciez tylko piec zlotych !!!!!!!!!!!!!!!!!.........MO bilet :)........wiekszosc firm nie ma pojeciu o biznesie tylko o kombinowaniu szybkiego szmalu bo szmal ludzi niestety deprawuje . Wziac ludzi wynalazcow z POmorza czy jak ostatnio bylo pokazane z Politechniki to zrobia wam szybko bilet mobilny ktory bedzie naprawde dobry a obsluga bedzie tania i sprawna. .......Jak znam zycie pod takie zamowinia sie podpinaja potem inne firemki prezesiki i kombinatorzy zeby wyssac szmal i mowic ze misje pelnia !...Brac mlodych pomyslowych bo po to sa w Trojmiescie Parki naukowe a nie firmy kombinujace a nie wiedzace o co chodzi !

    • 65 1

    • No faktycznie to cwaniaczki z rzutem na szybką kasę, tylko że już kilka lat pośredniczą w sprzedaży biletów i opłatach za parkowanie w całej Polsce....

      A tekst na stronach mzkzg: "Zakup jednoprzejazdowego biletu metropolitalnego za pomocą telefonu komórkowego możliwy jest dzięki uruchomionym przez MZKZG usługom CallPay oraz moBILET. " sugerujący, ze Mobilet jest częścią mzkzg to śmiech na sali.... (o tu:

      • 4 0

    • jak powinna działać taka usługa?

      Z pktu widzenia pasażera
      powinna być łatwa w obsłudze, szybka i niezawodna.

      (z praw rynku jeszcze wynika "nie droższa niż bilet z automatu lub kiosku", ale to wtórne, rynek sam to ureguluje, bo nikt nie skorzysta ze zdziercy, jak ma łatwo dostępną alternatywę).

      Tymczasem kupno przez internet mobilny jest możliwe tylko na ok 60% terenu MZKZG (40% nie mapokrycia gprs/3d/edge) To wyklucza moBilet, SkyCash i aplikację CallPay, nie wyklucza fonii CallPay (o ile ma się ze sobą słuchawki), ani SMSów, ani kodów USSD.

      Mogło by to być robione na żywca, bez aplikacji (jak SMSy w Pradze/CZ, albo mPay, albo telefony CallPay) ale mogła by być aplikacja która mogła by przyjść i się zainstalować internetem, ale używać smsy lub kody USSD (jak aplikacje moBiletu) przy zakupie.

      Czy to aż takie trudne dla średnio sprawnego informatyka?

      • 2 0

    • dokladnie

      mysla, ze jak to tylko 3 złote, to klientowi nie bedzie sie chcialo robic z tego hecy.

      Mialem ostatnio nieprzyjemnosc szarpac sie z pewnym dojcze-telekomem o owe 3złote. Dla tych co chcą mnie nazwac kutwą powiem tak: tu chodzi o zasadę, a nie drobniaki.
      Jesli raz rąbna ci złotówke i stwierdza, ze zlewasz to będą próbowac rąbnac cie na wiecej. dojcze-telekom tak robił, cykał mnie na drobne, a z wreszcie dostali pismo z uprzejmym zapytaniem podania podstawy prawnej na podstawie której cykneli mnie na łączną sumę 3złotych polskich. Myslicie, ze przyznali sie do błędu w sposob jawny??? A gdzie tam! Zwrócili całe 3 złote plus Vat w 24godziny, ale tłumaczenie było tak zakrecone, ze wiele osob, ktore to czytalo nie wiedzialo o co chodzi.
      Tak wlasnie zachwuja sie ci, korzystają z hegemonii na rynkach. Nie wolno na to pozwalac, chocby to przewyzszalo koszt koperty i znaczka. Dla zasady - nie i ch.j.

      • 0 0

  • To niech go sobie zabiera.

    z resztą, tylko wieśniaki z tego korzystają, a kogo to obchodzi.

    • 11 16

  • Wystarczy nie aktualizować i cieszyć się bezpłatną aplikacją (9)

    • 24 4

    • wystarczy zrootowac (5)

      co to ja jestem? darmowa tablica ogloszeniowa?

      • 10 0

      • Root (4)

        Pamiętaj, że aplikacja jest online. Więc dobry programista zrobi tak, że będziesz tą tablicą reklamową. Wystarczy jeden skrypt sprawdzający przy zakupie biletu czy reklama się wyświetliła u Ciebie czy ją zablokowałeś i już jesteś niestety w czarnej D. ze swoim rootem i zablokowanymi reklamami !

        Poza tym ja liczę , że 11 marca dogadają się z SKY i do SKM-ki dołączą bilety komunikacji miejskiej !

        • 4 1

        • nie, nie, nie (3)

          myslisz jak programista, root to nie tylko skrypty i wyswietlanie reklam to przede wszystkim uprawnienia aplikacji. tak jak nie ma potrzeby by Mobilet gmerał w moim telefonie (a to robi, bo programisci uznali,ze jest im to do czegos potrzebne, a nie wiem do czego, moze ich zapytamy po co im nasze smsy skoro to ma byc aplikacja do kupowania biletów dla nas, a nie naszych znajomych?).

          Root to takze uprawnienia do połaczeń innych niz szyfrowane (w szyfrowanym połaczeniu nie przesyła sie reklam, a jedynie wrażliwe dane finansowe). Blokujesz dostep do internetu dla konkretej aplikacji inaczej niz przy szyfrowanym połaczeniu i co się okazuje???
          Na przykład okazuje się, ze bateria dłuzej zyje, bo telefonik przestal ciągnac smieci z internetu (doslownie smieci, bo wiekszosc reklam to smieci, przynajmniej dla mnie), Jestesmy az takimi lebiegami, ze nie potrafimy sami dojsc do poszukiwanego towaru, ze dajemy sie doic producentom aplikacji??? Okazuje się, ze opłacany przeze mnie transfer sie nie zuzywa (bo aplikacja znowu nie ciągnie kilogramów smieci do mojego telefonu za pomocą MOJEGO transferu).
          Zaden skrypt nie ma prawa dzialac bez mojej wiedzy. I nie bedzie działac. W krytycznym przypadku, gdy cwaniacy od takich apek jak Mobilet doprowadzą do tego, ze ich apka trafi do kosza jak te reklamy, a ja wybiore innych, bardziej rozsadnych. Mobilet chce zarobic, prosze bardzo. Ale niech zapracuja na to, a nie cwaniakuja!
          Ludzie, słuchajcie. Nikt nie dał Wam smartfona za free. To ze dostałes go za zlotówkę, nie oznacza, ze jest za free, bo operator tak sobie to skalkulował to, ze i tak dobrze na Was wyjdzie. Ale to nie oznacza byscie dawali producentom aplikacji uprawnienia do grzebania w intelektualnym dobrze jakim są Wadsze smsy, notatki, kontakty i inne wrażliwe dane. Wbrew pozorom rootowanie urzadzeń beących na gwarancji nie powoduje utraty gwarancji. Moze byc skomplikowane, ale napewno sie na tym nie traci.
          Producenci aplikacji musieliby zacząc myslec Waszą kieszenią, a nie swoją, gdyby wszyscy masowo rootowali sowje smartfony. I jest to sposob na zmuszenie do myslenia, bo nie moze byc tak, ze dajecie im swoje dobra free (kontakty, upodobania etc), dodatkowo płacicie za aplikację i jeszcze płacicie za produkt, który kupujecie za pomocą tej aplikacji. A dodatkowo płacicie za transfer, bo ktos chce wyswietlac Wam reklamy na Waszym ulubionej zabawce ??? Litosci.
          A dla mojego przedmowcy polecam ogolnie dostępną aplikację dla urzadzeń zrootowanych: Permission Manager. Mozliwosci oraz nachalnosc producentow aplikacji robia wrażenie.

          • 3 0

          • (1)

            Proszę, proszę, proszę, powieś to na jakiejś WWW jako instrukcje dla takich niekumatych leszczy jak ja. To jest proste tylko dla Ciebie. Podziel się wiedzą i niech to będzie trwale dostępne.

            Czy da się użyć Permission Managera na iPadzie?

            • 1 1

            • pewnie jest jakis odpowiednik Permission Manager-a dla Apple

              ale ja mam androida, wiec w tematach Apple'owskich jestem cienki jak strusia noga :-)

              a co do wiedzy: jest to ogolnie dostępna wiedza, nie probuję sie tu doszukac spisku producentów apek, ale powiedzmy sobie szczerze - ta wiedza - jest mocno niekorzystna dla wszystkich , którzy chcą zarabiac na reklamach. I nie wazne czy to dotyczy reklam na stronach WWW czy urządzeń z androidem.

              • 1 0

          • czytuje kto wogole regulaminy Mobiletu?

            cytat z regulaminu Mobilet-u na stronie internetowej Mobiletu.

            Dział Prawa i obowiązki uzytkownika :-))) (fajne)

            § 3 Prawa i obowiązki Użytkownika

            W celu korzystania z Systemu moBILET, a w szczególności do pobrania i zainstalowania Aplikacji, Użytkownik musi posiadać Urządzenie z aktywną Kartą SIM jednego z polskich Operatorów oraz dokonać pełnej Rejestracji w Systemie moBILET.

            Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że do realizacji niniejszej Umowy konieczne jest podanie poprawnych i aktualnych danych osobowych, wykorzystywanych podczas korzystania z Sytemu moBILET.

            W celu realizacji Umowy, Użytkownik jest ponadto zobowiązany na bieżąco aktualizować swoje dane osobowe w Portalu Użytkownika, niezwłocznie po zaistniałej zmianie. Obowiązek ten dotyczy szczególnie zmiany numeru telefonu komórkowego lub przekazania obecnego numeru telefonu osobie trzeciej.

            W przypadku podejrzenia użycia Aplikacji przez osoby trzecie, utraty bądź kradzieży Urządzenia z zainstalowaną Aplikacją, jak również w przypadku blokady lub utraty karty SIM, Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić moBILET.

            Hasło Użytkownika, które zostanie ustanowione podczas rejestracji lub zmienione w późniejszym czasie przez Użytkownika, nie może być przekazywane osobom trzecim i musi być chronione w sposób uniemożliwiający jego podgląd osobom trzecim. Jeśli wystąpi podejrzenie ze strony Użytkownika, iż dostęp do hasła uzyskała osoba trzecia, należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować moBILET.

            W razie zgłoszenia przez Użytkownika sytuacji wskazanej w pkt. 4 i/lub 5 powyżej, Konto Użytkownika zostanie natychmiast zablokowane. Ponowne odblokowanie Konta Użytkownika będzie możliwe tylko i wyłącznie przez Konsultanta BOK.

            Jeśli Użytkownik nie wywiąże się z wyżej wymienionych obowiązków i poprzez to narazi moBILET, Agenta Rozliczeniowego, przewoźnika/organizatora lub jednostkę samorządu terytorialnego na straty, to poszkodowanemu przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń bezpośrednio od Użytkownika. moBILET jest ponadto upoważniony w takich przypadkach do zablokowania Konta Użytkownika.
            ================================================

            Gdzie tu są PRAWA uzytkownika???
            Bo wszystkie punkty są obowiązkami :-)))Wychodzi an to Drogi uzytkowniku, ze TY NIE MASZ ZADNYCH PRAW !

            • 2 0

    • Zablokują starą

      Zablokują starą i tak się będziesz cieszył.

      • 4 0

    • (1)

      Przepraszamy, Twoja wersja aplikacji nie jest aktualna i nie wspiera naszej usługi. Aby skorzystać z pełni możliwości aplikacji Mobilet zaktualizuj ją do najnowszej wersji.

      • 4 1

      • bzdura

        • 0 1

  • mobilet (2)

    Jak będą tak stale podwyższa to zbankrutują na własne życzenie

    • 36 0

    • (1)

      niewykluczone, ze jak nie podwyższą to też moga zbankrutować, bo może zakładali większe zainteresowanie usługami niż jest i biznes się opłaca...

      • 0 1

      • Jeszcze taniej, bez reklam i wszystkie bilety w ofercie = sukces murowany. Ale na zysk trzeba trochę poczekać, a nie oczekiwać manny z nieba od razu i bez inwestowania.

        • 2 0

  • Hubert Kołodziejski typowy pod krawatem zaskoczony urzędnik (3)

    " O takim rozwiązaniu dowiaduje się po raz pierwszy właśnie od pana - nie kryje zaskoczenia Huber Kołodziejski, przewodniczący MZKZG".

    Co przez te lata sztuczny twór zwany MZKZG zrobiło? Nawet organizacji komunikacji miejskiej podczas EURO 2012 nie raczyli się podjąć.
    Czy to nieudolność Pana Kołodziejskiego że do tej pory ten twór ledwo zipie? W dalszym ciągu dostępność biletów całodobowych MZKZG jest znikoma.

    • 41 0

    • no jak to (2)

      MZKORG wdrożył Mobilet i Jak dojadę a teraz wdroży SKyCash - mało??

      • 0 2

      • super

        • 0 0

      • OBYŚ miał racje!

        OBYŚ miał racje! i aby wdrożyli SKyCash-a trzymam kciuki !

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane