- 1 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (113 opinii)
- 2 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (158 opinii)
- 3 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (94 opinie)
- 4 Uziemił się przez skradziony miernik (53 opinie)
- 5 Plany dla okolic Ergo Areny na ostatniej sesji obecnej rady (34 opinie)
- 6 Kim jest Aleksandra Kosiorek, nowa prezydent Gdyni? (744 opinie)
Można budować całą Trasę Kaszubską
Stan prac na węźle Wielki Kack na koniec lutego.
Są już gotowe wszystkie formalne decyzje i zgody dla ostatniego fragmentu Trasy Kaszubskiej, która połączy Gdynię z drogą krajową nr 6 w kierunku Lęborka. Drogowcy zapewniają, że termin realizacji prac nie jest na razie zagrożony.
- Koszt prac budowlano-montażowych na tym odcinku wyniesie ok. 338 mln zł. Otrzymana decyzja obejmuje okolice Bożepola Wielkiego oraz z drugiej strony - Luzina. Środkową część obejmuje ZRID ze stycznia br. Tym samym mamy komplet pięciu decyzji ZRID dla trasy S6 od Bożepola Wielkiego do Gdyni o długości ok. 42 km - informuje Piotr Michalski z gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Odcinek pomiędzy Bożepolem a Luzinem ma długość 10,4 km. Powstaną na nim m.in. węzły Bożepole Wielkie, Strzebielino oraz Luzino. Tam będzie też obwód utrzymania drogi ekspresowej Luzino z budynkiem administracyjno-socjalnym oraz budynkami towarzyszącymi.
Cała Trasa Kaszubska ma być już przejezdna w 2021 roku.
Trasa Kaszubska: co powstanie
Odcinek Gdynia-Szemud - 22 km:
- trzy węzły: mniejszy w Koleczkowie i dwa duże w Chwaszczynie oraz Gdyni-Wielki Kack,
- dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
- na odcinku Chwaszczyno - Gdynia-Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia-Wielki Kack - będą po trzy pasy na długości ok. 2,9 km.
Powstanie 37 obiektów inżynierskich, w tym mosty, estakady, 22 wiadukty, dwa przejścia podziemne i kładki dla pieszych. Oprócz drogi ekspresowej zbudowanych zostanie ok. 12,2 km dróg lokalnych i ok. 15,3 km dróg zapewniających dojazd do nieruchomości, pozbawionych dostępu do drogi publicznej przez budowę drogi ekspresowej. Do tego ok. 1,3 km dróg służących obsłudze trasy. Podróżujący będą mogli skorzystać z dwóch miejsc obsługi podróżnych zlokalizowanych w pobliżu miejscowości Kamień.
Odcinek Szemud-Luzino - 10,3 km:
- dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
- węzeł Szemud na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 224.
Powstaną 22 obiekty inżynierskie, w tym dwa mosty i dwie estakady. Oprócz trasy głównej zostaną przebudowane drogi o długości ok. 5 km i wybudowane nowe, zapewniające dojazd do nieruchomości oraz służące obsłudze trasy o długości ok. 10 km.
Odcinek Luzino-Bożepole - 10,4 km:
- dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz pas awaryjny,
- trzy węzły drogowe: Bożepole Wielkie, Strzebielino, Luzino,
- obwód utrzymania drogi ekspresowej przy węźle Luzino,
- miejsce obsługi podróżnych.
Opinie (82) 4 zablokowane
-
2020-03-31 17:07
Wreszcie właściwy rząd u wladzy (1)
za platfusów tylko się geszefty robiło. A zwykłej dokumentacji nie POtrafili do kupy POskładać
- 11 8
-
2020-04-01 00:03
PO - przedszkole obiboków
- 1 0
-
2020-03-31 17:27
Przekierowanie Tirów (1)
Czy odciąży się Małe Trójmiasto przekierowując ruch ciężarowy z "6" na Trasę Kaszubską?
- 4 1
-
2020-03-31 18:07
Nie.
Potrzeba wybudować również opat. Lęborska to odnoga przyszłej metropolitarnej.
- 1 0
-
2020-03-31 17:48
Bardzo dobrze
Trasa Gdynia - Lębork jest tragiczna. 50 km w 1,5 godziny (w godzinach szczytu). Idzie się porzygać tymi tirami, fotoradarami i kulsonowymi zasadzkami na rogatkach.
- 7 1
-
2020-03-31 23:12
Co to za przedszkolak wyróżnia opinie na na Trójmiasto.pl?
Przed maturą i po propagandzie portalu?
- 3 0
-
2020-04-01 06:38
Brawo P.I.S. Dzisiaj można wszystko!!!
- 2 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.