Coraz chętniej sprzątamy po psach
17 listopada 2020
(130 opinii)
Mieszkańcy Trójmiasta, a wśród nich także właściciele psów ze swoimi pupilami, oblegli plaże. Mogą to robić legalnie do końca kwietnia, a w Gdańsku niemal do końca czerwca, choć nie wszyscy pamiętają, że już teraz muszą trzymać psa na smyczy i sprzątać po nim. - To martwy przepis, którego nikt nie egzekwuje - pisze pani Dorota, która na plaży bywa często z przedszkolakami.
2017-04-11 07:02
największe psy po których nikt nie sprząta ma najczęściej patologia
dowalić podatek i znikną kupy na chodnikach
2017-04-11 07:19
2017-04-11 07:23
Proszę bardzo,niech wprowadza podatek. Wtedy na pewno nie będe sprzątał po moim psie,niech za te pieniadze zatrudnią sprzątaczy kup.
2017-04-11 09:16
jestem za 500 zł mogę na rok zapłacić
2017-04-11 09:22
I zjesz na widok SM
2017-04-11 09:36
nie oceniaj wszystkich przez pryzmat siebie g*wnojadzie
2017-04-13 18:51
2017-04-11 07:28
2017-04-11 08:09
2017-04-11 08:39
Dawno zostały zniesione. "Geniuszu".
2017-04-11 10:42
Gieniusiu,a moze faceci mają płacić podatek od posiadania pindola .I wszystkie pindole powinny być sfotografowane na policji bo mężczyżni noszą przy sobie narzędzie gwałtu.
2017-04-11 10:59
2017-04-11 10:58
2017-04-12 16:41
sam się prosiłeś o posiadanie żony, prosząc ją o rękę ...
skoro taka masakra zamień ją na psią wersję - sukę .
2017-04-11 08:01
widać niezoreintowanie, podatek musi płacić każdy właściciel psa jest to w zależności od gminy w Sopocie 66 zł rocznie.
2017-04-12 08:40
Macie darmowe wejście na molo to was kroją za psy. Proponuje jeszcze za podatek za mewy.
2017-04-11 08:05
Dowalić podatek od tych co szcz*ją po krzakach, rzucaja pety, wala na wydmach kupkę, zapominają o papierkach po sobie itd itd może wtedy pieniacze nauczą sie myśleć
2017-04-11 08:48
precz z psami na plaży.latem dzieci grzebią w piasku nasączonym psimi odchodami.
2017-04-11 08:52
W osiedlowych piaskownicach jest znacznie gorzej, regularnie walą w nie bezdomne koty jak w kuwetę.
2017-04-11 23:15
Precz z dzićmi na plaży, potem w Bałtyku pływają dziecięce pieluchy, o wydmach nie wspomnieć
2017-04-12 08:30
Precz z preczem! Ludzie opanujcie się zlikwidujecie koty będą myszy i szczury. Muchy też sr*ją i co im zrobicie? Dziki i lisy też opodatkujecie? Moda na ekologicze produkty z nieekologicznej ziemi. Zikwidujmy siebie nawzajem bo jesteśmy największymi szkodnikami -są chętni?
2017-04-12 16:57
mi na plaży przeszkadzają biegające, krzyczące, sypiące pisakiem dzieci...
czepiacie się o psie odchody, tymczasem zapraszam na wydmy w sezonie letnim, ciekawe, że psy podcierają sobie tyłek chusteczkami. szkoda ze ludzie nie maja wtedy na tyle poczucia czystości i wstydu, by posprzątać po sobie kupę lub siku .
wiedząc, że nie mogę wejść na plażę z psem, spaceruje z nim wzdłuż wydm lub laskiem , a raczej chciałabym. niestety zazwyczaj napotykam tor przeszkód - kupa na kupię a to wszystko pokryte stosem chusteczek z drachą ... i ten zapach uryny i g*wna w jednym ... mniam
współczuje ci, że twoje dzieci muszą się bawić w piasku nasączonym ludzkimi odchodami....
2017-04-11 08:52
Duża akcyza na psy w mieście, w wielkości minimalnej lub lepiej średniej krajowej miesięcznie.
Plusy tego rozwiązania - spadek liczby pogryzień, polepszenie losu psów, mniejsze straty w naturalnych zwierzątkach(krety itp), zwiększenie komfortu mieszkańców(brak ujadania), czystsze trawniki, wpływy do budżetu.
Akcyza to najlepszy z podatków - doskonale nadaje się do wymuszania pozytywnych wzorców i redukcji zjawisk nieporządanych, przynosi spore wpływy, egzekwowanie jest wyjątkowo łatwe a uderza przede wszystkim w patologię.
Rozwiązuje wszystkie problemy z psami w mieście, oczywiście jakieś psy-asystujące czy przewodniki niewidomych można wyłączyć(one i tak są szkolone - więc raczej nie ujadają ani nie gryzą).
Rozwiązanie samofinansujące się, wykrywalność do 100% za sprawą donosicielstwa Polaków
2017-04-11 09:14
A co zrobisz z tysiącami bezdomnych psów które zaraz po wprowadzeniu Twego pomysłu wylądują na ulicy? Przygarniesz je pod swój dach, wystrzelasz czy wytrujesz? A co ze starszymi samotnym osobami dla których pies to jedyna bliska im istota? Welonkę w słoiku im zaproponujesz czy patyczaki? Przejdź się któregoś wolnego dnia na godzinę do najbliższego schroniska dla bezdomnych zwierząt, pooglądaj sobie dokładnie co się w przepełnionych boksach z psami dzieje: zapewniam Cię, że po takiej wizycie przestaniesz pieprzyć farmazony a to co tam zobaczyłeś długo będziesz pamiętał. Wraz z ministrem finansów szukaj pieniążków gdzie indziej, mam kilka pomysłów gdzie Was obu posłać, nie chcę jednak od wrogów kościoła być powyzywanym. Mniej oglądania telewizji publicznej i więcej samodzielnego myślenia życzę.
2017-04-11 09:36
psy i koty to tylko zwierzęta, miliony kur, krów, świń, gęsi, królików, koni, owiec, indyków zabija się w Polsce dla mięsa i skóry, więc nie róbmy wyjątku dla bezużytecznych i bezpańskich zwierząt w mieście
2017-04-11 10:17
2017-04-12 09:19
Uważaj bo ktoś stwierdzi, że jesteś bezużyteczny i co wtedy?
2017-04-11 11:17
Jest całe mnóstwo zwierząt które można trzymać w mieszkaniu nie przeszkadzając sąsiadom i nie męcząc samych istot - króliki, koty, szczury, świnki morskie, szynszyle, jeże pigmejskie etc.
Pies do miasta nadaje się bardzo słabo.
Psy bezdomne odłapywać i usypiać - standard zachodni.
Przetrzymywanie latami zwierząt w schronisku to barbarzyństwo.
2017-04-11 10:02
a za każde, nawet najdrobniejsze wykroczenie będziesz tracił jedną kończynę.
2017-04-11 12:15
Z Ciebie to prawdziwy Człowiek. Wiesz wszystko, znasz się na wszystkim i nie masz żadnych wątpliwości. Po prostu wiesz, że Twój ogląd rzeczywistości jest jedyny, słuszny i ostateczny. Powinien być również prawdą objawioną dla całej reszty maluczkich. Brawo Ty.
2017-04-11 14:54
A rzeczowo, jakieś argumenty przeciwko?
2017-04-11 21:25
2017-04-12 09:11
Pochwal się jaką renomowaną uczelnie ukończyleś(aś),żeby inni wiedzieli gdzie nie wysyłać swoich dzieci.
2017-04-11 10:35
właściciele dużych psów ze sprzątaniem problemów nie mają. ci od yorków i innych małych szczekaczy - największe...
2017-04-11 10:49
Zapraszam straż miejską na zbiornik Świętokrzyska 2 aby zobaczyła jak wielkie psy biegają sobie po chodnikach bez smyczy i kagańca (właściciel słuchawki na uszach i też sobie biega) a obok bawią się małe dzieci. Nie dość, ze dzieci jak i dorośli są narażeni na ugryzienie, to właściciele w 80% nie sprzątają po swoich psach.
2017-04-11 19:40
Coś taki bojaźliwy. Czy mamy dla Ciebie ruch wstrzymać? Uczestniczysz codziennie w ruchu drogowym i wiesz ile razy jesteś narażony na utratę zdrowia lub życia? Nie wspominając o rozbojach czy napadach rabunkowych. No właśnie psy sobie biegają, ludzie sobie jeżdżą i nikomu nic nie jest więc odpuść sobie gdybanie i po prostu mieszkaj.
2017-04-12 07:53
Co ma wspólnego podatek i kupy? Zmień lekarza.
2018-01-30 13:25
bo są mi solą w oku.
2017-04-11 07:09
W mieście powinien być zakaz trzymania psów.
2017-04-11 07:24
Puk puk w główkę.
2017-04-11 10:29
A dlaczego ?
Ha ha ha, nie chce mi się nawet tłumaczyć..
2017-04-11 13:18
Ponieważ nie masz o tym zielonego pojęcia. Najwięcej do powiedzenia mają zazwyczaj Ci którzy nigdy nie posiadali zwierzaka w domu. Znam takie osoby które bardzo szybko zmieniły swoje zdanie mając okazję spędzić więcej czasu z pupilem, nawet nie swoim i teraz same posiadają zwierzaka i nie wyobrażają sobie innego życia. Proszę otworzyć się na świat, bo nie jesteśmy jedynym gatunkiem na ziemi
2017-04-11 15:04
teraz biedaczek ma taki odruch pawłowa jesli chodzi o psy i niestety ma ubogie życie bez zwierzaka. Wypluwa pomyje na zwierzęta bo siedzi sam w chacie osamotniony że nawet żadna d*pa go nie chce.
2017-04-11 15:18
2017-04-11 08:10
to może tez zakaz posiadania samochodów w końcu są środki komunikacji miejskiej?? Mniejsze zanieczyszczenie środowiska samochód sr* spalinami i hałasuje
2017-04-11 09:35
wchodzi zakaz wnoszenia i rozkładania parawanów.
2017-04-11 10:06
2017-04-11 15:59
.i szcz*nia do wody.
2017-04-11 15:20
nalezy zakazac ludzi w miastach, to sa szkodniki, smieca, sa glosni, zanieczyszczaja srodowisko. miasta powinny byc wolne i robic co im sie podoba. trzeba uwolnic miasta spod jarzma ludzi.
2017-04-11 09:50
Czubków w Gdyni nie brakuje. Proponuję wywieść ich za miasto.
2017-08-01 19:06
powinien tu byc zakaz glupich komentarzy.
2017-10-02 11:55
dzieci też
2017-04-11 07:09
I zawsze to wasze tłumaczenie jak się na kogoś rzuci, on zawsze taki grzeczny, on nigdy tak się nie zachowuje itd żenada!
2017-04-11 07:16
bo jestesmy burakami
2017-04-11 09:38
ty i twoja rodzina
2017-04-11 07:16
niektorym nie wytlumaczysz z nich komuna nigdy nie wyjdzie, wyssali ja z mlekiem matki. Jak grozny pies dzwonisz na policje albo straż miejska
2017-04-11 07:23
Co wy z tą komuną?? Młode osoby chodzą z psami bez smyczy, wczoraj na bulwarze przygłupia laska (na oko studentka) z małym jamnikiem bez smyczy, dość agresywnym i czepialskim.
Gdzie jest straż miejska???
2017-04-11 07:32
powtarzam jeszcze raz wyssali z mlekiem matki.
2017-04-11 08:08
Rozumiem że ty wysłałeś z mlekiem swojego tatusia?
2017-04-11 08:10
zle rozumiesz, ale nie ma w tym nic dziwnego
2017-04-12 09:52
zadzwoń,że sąsiad puszcza głośno bąki i później idź wylewaj na nich pomyje na forach
2017-04-11 09:22
Zenada to Twój komentarz, a dziki to lesnik ma na smyczy wyprowadzac
2017-04-15 18:25
Sam jesteś żenada i paranoik ?
Nie popłacz się
2017-04-11 07:13
Ile można znosić te ujadające kundle.
2017-04-11 07:16
mandaty za głupie wpisy
2017-04-11 07:17
to pare dostaniesz
2017-04-11 07:46
co rozumiem że za leniwy jest żeby nauczyć psa być cicho?
2017-04-11 08:40
mandaty za oddychanie w przestrzeni publicznej 100zl, a za puszczanie bąków 5 tys!
2017-04-11 10:15
A psy mogą szczekać cicho ? Bo jakoś nigdy w zyciu tego widzialem i nie słyszałem.Mnie szczekanie nie przeszkadza ,no chyba że notoryczne w bloku.
2017-04-11 15:13
dodatkowo powinnismy wprowadzic mandaty za glosne zachowanie dzieci i za placz niemowlakow. Najlepiej srogie zeby sie nauczyli.
2017-04-11 21:52
ile można znosić darcie i wycie się wychowywanych bezstresowo bachorów!!!
2017-04-12 09:44
Sama jesteś kundlem stara zrzędliwa babo!
2017-04-12 17:03
wprowadzić mandaty za wydzierające się dzieci na plaży
2017-06-29 13:13
A ileż można znosić te "ujadające" dzieci, które najchętniej za aprobatą rodziców wszystkim po głowach by skakały. Żałosny komentarz
2017-07-20 14:09
skrzeczące bachory są gorsze
2017-08-06 10:32
głośne nocne krzyki pijaków też mandaty i sikanie w bramach tez mandaty.
2017-04-11 07:14
niz grupe przedszkolakow
2017-04-11 07:48
2017-04-11 11:01
2017-04-11 15:12
slusznie, jak najbardziej za wprowadzeniem oplat za wprowadzanie dzieci na plaze.
2017-04-11 17:39
Popieram w 100%. Bachory do domu tam drzec ryje. A nie wjszystko im wolno!!!
2017-04-11 21:09
2017-04-13 00:56
Haaha dobre :D takiego psa spotkasz troszke poszczeka a takie dzieci dra jape i robia tyle samo kupy co psy
2017-04-11 07:16
Niz dzisiejsza gimbaza plus kozacy z gka i gpu i gda
2017-04-11 07:45
ty słuchaj bydło do obory bo tam jest twoje miejsce.
2017-04-11 08:04
i wsiury z Mazur i Elbląga
2017-04-11 17:54
Zapomniałeś o GWE
2017-04-11 07:20
Nie mam nic przeciwko psom, które nie są winne, że ich niewychowany właściciel nie sprząta po nich. Skoro można wymienić żwirek w kuwecie, dlaczego tak trudno usunąć jest psie odchody z chodnika?
2017-04-11 07:22
Fuj!
2017-04-11 07:24
Żwirek wyrzuca bo mu w domu śmierdzi, a na dworze kupa zostaje, a on idzie dalej.
2017-04-11 07:27
No właśnie. Z chodnika zawsze sprzatnę po swoim psie,z trawnika nie sprzątam bo nie. Kupa sama się rozłozy za 10 dni.
2017-04-11 08:49
Trawniki oczywiscie sa tylko dla psow?
2017-04-11 08:42
2017-04-11 09:37
-niestety buraczano-cebulowa naleciałość ma do tego daleko
2019-05-05 07:53
Zgadza się i proszę nie uogólniać właścicieli psów sama mam psy i sprzątam po nich i mnie też drażni bardzo jak pies się załatwi i kupa zostaje na trawniku lub o zgrozo na chodniku. Uważam również że śmietników powinno być więcej. Dziecieki też rozwalają papierki, skórki po bananach np lody które spadną z wafla zostają na chodnikach i wieczne wrzaski, nie powiem o sikaniu pod drzewkami np bo mamusi do domu się z dzieckiem nie chce iść. Żeby ludzie mieli tyle ludzkich odruchów co zwierzęta na świecie byłoby pięknie.
2017-04-11 07:21
Codziennie spaceruję po bulwarze z psem. Część psów biega bez smyczy, właścicielka (to kobiety idą z psami bez smyczy) sobie idzie i gada przez tel, a jej piesek wali kupę na trawie, której to kupy właścicielka oczywiście "nie widzi" bo idzie gadając przez telefon.
Pieski bez smyczy atakują, zaczepiają psy idące na smyczy i trzeba się od nich odganiać.
Psy biegają pomiędzy ludzmi, plątają się miedzy nogami, jeden ostatnio zaplątał się w rower.
Ludzie, czy wy jesteście normalni? Jaki problem trzymac psa na smyczy???
2017-04-11 07:24
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka
2017-04-11 07:25
A do ilu worków mam wrzucać ten sam typ człowieka: idącego z psem bez smyczy?
2017-04-11 07:46
Do czterech.
2017-04-11 12:41
2017-04-11 08:57
Jestem wlascicielka psa z ktorym spaceruje w miejscach ogolonodostepnych trzymajac go zawsze na smyczy oraz zawsze po nim sprzatam.
zgadzam sie co do tego iz powinien byc moim zdaniem bezwzgledny nakaz prowadzania psow na smycy z oraz sprzatania po nich obwarowany nawet wysokimi .Mandatami.
moje obserwacje co do osob puszczajacych psy luzem sa nieco odmienne sa to najczesciej mlodzi mezczyzni rozmawiajacy przez telefon i / jezeli w poblizu jest lawka to mowiac kolokwialnie rozwalaja sie na niej / i niesprzatajacy po swoich zwierzetach oraz nieliczne bardzo wiekowe kobiety.
2017-04-11 12:24
psy biegają bez smyczy w centrum miasta, n.p. po Circus Maximus, Także we wszystkich ogólnodostępnych parkach, w tym po pięknym parku przy Villa Borghese, nikt nie robi z tego problemu, każdy normalny człowiek wie, że pies potrzebuje ruchu, a właściciel zna swojego psa i wie czy jest to osobnik "społeczny" czy "aspołeczny". Nieczystości po psach oczywiście właściciele sprzątają. Tylko u nas oczywiście europa, bardziej papiescy od papieża, a przy tym tolerancyjni niesłychanie. Nagminnym jest upominanie przez osoby postronne aby sprzątać - najdelikatniejszym jest tekst " może posprzatałaby Pani ...", ostatnio pewna pani koło szkoły filmowej krzyknęła do mnie z odległości ok. 20m , "...a może tak posprzątać po psie?" Ludzie nie rozumieją, że niektóre psy moga cierpieć na ludzkie schorzenia bardzo trudno wyleczalne. Tak jest z moim psem. Bardzo często zobaczyć go mozna w pozycji ...., a nie robi nic , mimo, że nie ma zaparcia. Efekt 1 na 10 przysiadów. Za to przypominających o kulturze bez liku. Chyba będę chodzić z TABLICĄ.Z drugiej strony w pewien sposób rozumiem tych ludzi, bo kloców mnóstwo, ale niektórzy , zwłaszcza kobiety są agresywne.
2017-04-11 12:59
chory pies to chory pies, nikt tego nie kwestionuje... natomiast bezdyskusyjną kwestią jest również to, że po psie trzeba sprzątnąć...
2017-04-12 14:21
-jak mają krótkie łapy to wolno biegają, a może to psy seniory?
2017-04-11 13:13
który chce i powinien się wybiegać.Miłośnikom wolnosci polecam poranne spacery po bulwarze. Godzina 600, 6.30. 7.00, nikomu sie wówczas nie przeszkadza, a co do rowerów to trzeba trochę sie porozgladać i gdy w oddali widać rowerzystę- po prostu przywołać psa na czas przejazdu.
2017-04-11 15:17
dodatkowo za trzymaniem dzieci do 13 roku zycia na smyczy, niestety ale malolaty nie potrafia sie zachowac a rodzice czesto nie zwracaja na to uwagi.
2017-04-15 18:27
Jesteś paranoikiem. Ja wiem jak to wygląda. Pies podejdzie bo chce się zapoznać ale ty robisz aferę ciągniesz swojego psa tamtego odganiasz i sam wywołujesz afere
2019-05-05 07:56
Niektóre dzieciaki też powinny być trzymane na smyczy bo latają jak oszalałe wśród ludzi i jeszcze brudnymi rękami dotykają człowieka. A mamusia rozmawia przez telefon
2017-04-11 07:23
To jest dyskryminacja!
2017-04-11 07:24
Tu cały rok można z psem szaleć na piachu i w wodzie...
Plaża przyjazna dla zwierząt..jest ich dziesiątki w sezonie każdego dnia...
Piasek i woda nawozona solidnie "batonami" i mocznikiem, a wydmy to wielki szalet...
Lubię te gorkowe klimaty z Grażyna i dziećmi...
2017-04-11 07:28
Bo małe bachory nie sr*ja na plaży..
2017-04-11 08:21
Małe dzieci sr**ą i te dorosłe co z tych małych wyrosły też sr**ą gdzie popatnie bo od małego nie nauczone do tego pieski, kotki i co mamy? Zamiast czystych plaży, parków, skwerków, chodników jedno wielkie g***o.
2017-04-11 09:20
Tobie pewnie rodzice zakazali sr*ć na plaży jak byłeś bachorem i dlatego masz g*wno w głowie
2017-04-11 21:13
2017-04-11 10:24
Ach te tematy defekalne! Nic tak nie rozkręca atmosfery u cioci na imieninach jak historia o dobrej kupie.
2017-04-11 14:19
Jak wogólę można tak napisać ,gdybyś babciu miała psa jako przyjaciela trochę inaczej byś myślała
Na pewno chodząc po plaży powinniśmy mieć psa na smyczy zwłaszcza że każdy pies jest inny i nie wiadomo co mu przyjdzie do głowy A potem się dziwimy że pogryzł niewinne dziecko i jest tragedia Sama mam bardzo łagodną labradorkę tzw przytulankę ale mimo że to łagodna rasa to nie spuszczam jej ze smyczy ,ale też nie pozwalam każdemu dziecku ją głaskać Sama osobiście idąc na spacer z boje się psów biegających luzem Każdy pies powinien być na smyczy i każdy właściciel powinien po swoim psie sprzątać a jak nie to mandat tylko kto go wystawi skoro na plaży ani w parkach nie ma partoli pilnujących
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.