- 1 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (113 opinii)
- 2 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (158 opinii)
- 3 Przestępca seksualny wpadł w porcie (85 opinii)
- 4 Rozdadzą "kwietne bomby" i zasieją łąkę (51 opinii)
- 5 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (317 opinii)
- 6 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (86 opinii)
Nie chcieli wymienić mu telefonu, więc zdemolował sklep
Kiedy dowiedział się, że zbity ekran w jego smartfonie nie zostanie wymieniony w ramach gwarancji, tak się zdenerwował, że zdemolował sklep. Aby uspokoić nadpobudliwego 27-latka z Gdańska, konieczna była interwencja policji.
Pracownicy punktu przez chwilę próbowali wytłumaczyć mężczyźnie, że zgłoszona przez niego usterka powstała w sposób mechaniczny, przez co nie upoważnia do wymiany sprzętu ani samego ekranu w ramach gwarancji, 27-latek jednak nie chciał ich słuchać.
Zamiast tego chwycił stojący na stole monitor i ze złością zrzucił go na ziemię, a następnie zaczął w podobny sposób postępować z wszystkimi elementami wystawy w jego zasięgu, obrażając przy tym wulgarnie obsługę punktu, która od razu wezwała policję.
- Gdy dzielnicowi przyjechali na miejsce, mężczyzna stał przed sklepem i policjanci natychmiast go zatrzymali. Funkcjonariusze rozmawiali na miejscu także z innymi osobami, które były świadkami zajścia - mówi Karina Kamińska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Zatrzymany 27-latek trafił do policyjnego aresztu. Prawdopodobnie usłyszy zarzut zniszczenia mienia. Poszkodowani wstępnie wycenili swoje straty na kilka tysięcy złotych.
Opinie (240) ponad 20 zablokowanych
-
2020-09-24 20:12
Zarządzam flotą w dużej firmie i powiem że to co ludzie robią z komórkami przechodzi ludzkie pojęcie. (6)
Są tacy którzy rozbijają kilka smartfonów w roku !
- 50 2
-
2020-09-24 20:18
Powinni mieć Nokię 3210 (1)
Po co inwestować w ludzi którzy nic nie szanują bo za to nie zapłacili
- 25 2
-
2020-09-24 22:33
3210 była delikatna
3310 już prędzej. Ale najlepszy pancernik to 5510 lub Motorola M3588
- 8 1
-
2020-09-24 20:44
To jak Ty... (1)
...zarządzasz ,że tłuką te telefony, do bani z Ciebie zarządca ,jak ja bym zarządzał ,to ani jednego więcej by nikt nie stłukl
- 5 16
-
2020-09-24 21:05
zdzisek takich jak Ty SS-manów w firmach nie potrzeba
- 12 5
-
2020-09-25 10:37
A ja pracuję w firmie, w której jak się sam (lub z twoją pomocą) sprzęt nie zepsuje, to ci nigdy nie wymienią. (1)
Choćbyś 10 lat leciał na jednym laptopie czy komórce. Chyba że pójdziesz, uklękniesz i grzecznie poprosisz, to może wtedy w ramach łaski coś dostaniesz. Bo sami nie wpadną na to, że wypadałoby stary złom wyrzucić i dać coś nowszego.
- 3 2
-
2020-09-25 11:19
Jeśli wciąż działa to znaczy, że nie jest to złom.
Po co więc wymieniać, dla lansu?
- 4 0
-
2020-09-24 20:13
demolka to jeszcze nic
pewnie nie mial maseczki!
- 29 4
-
2020-09-24 20:16
sklepowi naciągacze (4)
Kup pan suepr Srphona on taki super szybki , wytrzymały ! kup za 5000 . kup ubezpiecenie za 500zł ! no przecież ! a jak co do czego to z ubezpieczenia nie można skorzystać bo gwaranacja nic nie obejmuje bo wszystko z winy złego użytkowania ;)
Najlepiej to zostawić w szufladzie i cieszyć się z ubytku 5 000zł ;) wtedy działa ubezpieczenie ;)- 38 23
-
2020-09-24 20:18
przyszły klient prezentacji garnków? :) :) :)
- 19 1
-
2020-09-24 20:22
Panie za 5000 to można sobie domową siłownie wyposażyć.
A nie telefon.
- 6 1
-
2020-09-24 20:34
jak jesteś naiwny to bierzesz te niby bonusy. Czy to był przymus? Czy za długi tekst na umowie do przeczytania zanim się podpisze?
- 7 4
-
2020-09-24 22:36
Widać, że nie rozumiesz czym jest
Ubezpieczenie, czym jest przedłużona gwarancja a czym rozszerzona gwarancja.
Po za tym co za dekiel kupuje telefon za 5k?- 5 2
-
2020-09-24 20:18
Może będą milsi dla innych klientów. (10)
Wielkie halo jak się interesant zdenerwował i dał temu wyraz. A jak ci niby sprzedawco - doradcy olewają albo wciskają ciemnotę niezorientowanemu klientowi to jest cacy. Otóż ktoś im pokazał, że nie jest.
- 35 36
-
2020-09-24 20:21
(7)
jak jesteś niezorientowany - to się wysil i zorientuj. Internet ukradli? umowy nie można wcześniej przeczytać i jak budzi wątpliwości - to nie podpisywać?
jest jakiś przymus kupowania tego szajsu?- 12 4
-
2020-09-24 20:23
Nie każdy jest tak zorientowany (6)
i inteligentny jak ty. A telefon i net jest dzisiaj dla wszystkich a nie dla wybranych. Nikt nie ma prawa wymagać od użytkownika zwykłego przedmiotu aby był prawnikiem i inżynierem.
- 8 6
-
2020-09-24 20:27
(5)
chcesz grać w grę - której reguł chyba nie jesteś w stanie opanować
ale powodzenia :)- 9 3
-
2020-09-24 20:32
(4)
Reguły nie są takie żeby gowniarze zatrudnieni w takich salonach oszukiwali ludzi starych którzy nie znają się na nowych technologiach a robią to w sposób często bezczelny
- 8 6
-
2020-09-24 20:39
(2)
jak jesteś (stary, słaby, chory, niezorientowany) - to bierzesz udział w maratonie tańca czy jednak nawet o tym nie myślisz?
nie wszystko, nie zawsze i nie wszędzie jest dla każdego - najwyższy czas to zrozumieć
to - że ktoś chce podpisać z tobą umowę i wcisnąć ci towar - nie znaczy że ty powinieneś się temu poddawać (mimo, że być może byś chciał :) )- 10 4
-
2020-09-24 22:22
przecież baranie starych ludzi zmusza się do posiadania kont do zakładania sobie zaufanych profili itd zdalny piękny świat pajacu czyż nie?
- 6 0
-
2020-09-25 08:09
Sprzedawcy klamia zeby zarobic kilka groszy
- 1 0
-
2020-09-25 11:35
27 lat agresant z tekstu
rzeczywiscie typ wiekowy xD czytałeś chociaz, czy standardowo, nagłóweczek styknie?
- 0 0
-
2020-09-24 21:01
Nigdy ciemnoty...
Tylko amator i człowiek niekompetentny, może oszukiwać Klienta mi kiedy pracowałem jako sprzedawca NiGDY nie zdarzyło się okłamać lub w inny sposób zbajerować czy wprowadzić w błąd Klienta. Dany produkt można na wiele sposobów zaprezentować Klientowi tak aby go kupił lub wrócił do ciebie jako sprzedawcy i tylko najlepsi to potrafią 70% sprzedawców to totani ignornanci, amatorzy którym daleko do tego aby Klient był zadowolony z obsługi... Na koniec tylko przypomnę stare jak świat hasło, które mi towarzyżyło od początku pracy w handlu: "Klient Nasz Pan" może bez przesady bo nie wchodzimy Klientowi w d...e za przeproszeniem, gdyż nawet dla niego jest to upakażające lecz podejście z odpowiednią kulturą osobistą oraz wiedzą w danym temacie "...tojest to..." A nie gadanie głupot czy kłastw tylko po to aby wcisnąć coś co wiemy, iż nie spełni oczekiwanych nadziei czy innych jaościowych warunków.
- 5 1
-
2020-09-25 11:34
o, kolejny patusek sie zleciał. czyżby kolega z dzielni w obronie tego, co standardowo "dobry chłopak i siedzi za niewinność"? nie sprzedawców wina, że prostego zdania taki nie czyta ze zrozumieniem, nie patrzy w regulaminy a jak czegoś nie ogarnia, to mu sie włącza agresor. takich to tylko separować od ludzi, nic więcej
- 1 0
-
2020-09-24 20:19
Dobrze, że (2)
Stał przed sklepem bo milicja by go nie złapała.
- 40 4
-
2020-09-24 20:22
żyj zgodnie z prawem a policja nie będzie ci przeszkadzać (1)
- 8 8
-
2020-09-25 10:12
co za bzdurda!
- 1 0
-
2020-09-24 20:21
Sklep prawdopodobnie sprzedał klientowi super ubezpieczenie od " wszystkiego" i teraz chciał oszukać swojego klienta (1)
Nie wiem kogo chroni prawo obywateli czy bogate sklepy która bezkarnie okaradają nas Polaków. Sklep powinien byc zamknięty powinno być śledztwo wyjąsniające sprawę - a tutaj bez winy sklep niewinny a kliento oszukany trafił do aresztu. Takie prawo mamy w Polsce antypolskie
- 32 16
-
2020-09-25 06:56
Na pewno to pracownicy sklepu go wrobili, dobrze że policja przyjechała, bo jeszcze by go pobili za bycie Polakiem.
- 1 3
-
2020-09-24 20:21
kilka tysięcy złotych piw :) dobry podpis :D
- 8 1
-
2020-09-24 20:23
Tu potrzeba twardej ręki Kacpra (3)
Gdańsk miasteczko bandytów
- 15 28
-
2020-09-24 20:25
(1)
a co ten ciapciak miałby tu robić?
- 11 4
-
2020-09-25 07:18
Sprzedawać telefony twardą ręką.
- 1 0
-
2020-09-24 23:09
Kacperek i silna reka?
Wez mnie gosciu nie rozsmieszaj:)
- 5 4
-
2020-09-24 20:24
Pokolenie ludzi, którym się wydaje, że wszystko im się należy. (4)
- 46 8
-
2020-09-24 20:42
o - minusuje ten, który jest pewny :)
- 0 2
-
2020-09-24 21:14
W każdym pokoleniu są ludzie inteligentni. Są też ludzie bezmyślni. (1)
Na szczęście tych drugich jest mało.
- 5 4
-
2020-09-24 21:58
proporcje są dokładnie odwrotne
ale żyj w nieświadomości dalej :)- 5 0
-
2020-09-25 08:12
Ciekawe kto bierze 500+
- 0 0
-
2020-09-24 20:34
W mojej ocenie wyjaśnienia mogą być tylko dwa, albo klient był pod wpływem środków pobudzających, albo..
...no właśnie. Sprzedano telefon, wciskając klientowi bajkę o pełnym ubezpieczeniu, nawet od zbitego ekranu. Podobne pseudo ubezpieczenie wciskali operatorzy telefonii komórkowej, w których ofercie były telefony znanej amerykańskiej marki. Otóż ubezpieczenie było, obejmowało naprawę uszkodzeń mechanicznych ale, tu już zapis odsyłał do klauzul i wyłączeń, tylko w wypadku uszkodzenia na skutek np. ataku, działania osoby trzeciej, itp. bajeczki. Jeśli telefon po prostu upadł na posadzkę i pękł ekran, ubezpieczenie tego nie obejmowało - a to chyba z 99% wypadków z pękniętym ekranem. Trudno w tej sprawie się wypowiadać, nie znając szczegółów - może ten redaktor od piw zna szczegóły?
- 25 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.