- 1 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (37 opinii)
- 2 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (285 opinii)
- 3 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (220 opinii)
- 4 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (83 opinie)
- 5 Ugaszono pożar na budowie osiedla (185 opinii)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (206 opinii)
Nie żyje pasażer pobity w SKM
59-letni mężczyzna pobity w poniedziałek w kolejce SKM zmarł dziś w szpitalu - informuje gdyńska policja. Napastnikiem jest 31-letni mieszkaniec Sopotu. Funkcjonariusze apelują do świadków, by ci zgłaszali się na najbliższy komisariat policji, by przekazać informacje o okolicznościach zdarzenia.
Policja na razie nie informuje o przebiegu wydarzeń.
A tak całe zajście opisywali nasi czytelnicy:
- Jeden rozmawiał przez telefon, drugi kazał mu się zamknąć - napisał jeden z czytelników w komentarzach pod artykułem.
- Napastnik poddusił ofiarę, a gdy mężczyzna stracił przytomność uderzał jego głową o podłogę wagonu - relacjonował inny świadek.
Obecnie policja i prokuratura weryfikują te informacje. Prawdopodobnie samego zdarzenia nie zarejestrowały kamery w kolejce SKM, policja prosi też świadków zdarzenia, by zgłaszali się na najbliższy komisariat policji.
- Sprawca w środę zostanie doprowadzony do prokuratury i usłyszy zarzuty. Prokurator nie określił jeszcze ich kwalifikacji, ale wiadomo, że mężczyzna odpowie przynajmniej za pobicie ze skutkiem śmiertelnym [grozi za to kara od 2 do 15 lat więzienia - red.]. Niewykluczone, że jego czyn zostanie zakwalifikowany jako usiłowanie zabójstwa. Wówczas grozić mu będzie nawet dożywotnie pozbawienie wolności - mówi Krzysztof Kuśmierczyk, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Opinie (690) ponad 50 zablokowanych
-
2018-11-20 13:59
Dlatego noszę pałkę teleskopową + gaz + odbyte szkolenia z samoobrony (9)
Nie czuję się bezpiecznie w dzisiejszych czasach przesyconych nienawiścią znieczulicą i narkotykami...
- 130 10
-
2021-11-20 15:50
Pałka
gdzie kupiłeś pałkę teleskopową przydałaby się bo tak to tylko ręce zostają
- 0 0
-
2018-11-20 14:54
pałka teleskopowa jest nielegalna mozesz zostac zatrzymany za jej posiadanie (5)
- 4 20
-
2018-11-20 16:19
Pałka teleskopowa bez sztywnego wkładu jest całkowicie legalna (1)
jednakże w Polskim prawie jest problem z jakąkolwiek samoobroną
- 9 1
-
2021-11-20 11:33
bo pałką wali się w kolana, po łapach itp.
w glowe, w kark nie wolno, a w ogóle to imho lepszy gaz
- 1 0
-
2018-11-20 15:25
Tylko z ciężarkiem w końcówce.
- 0 0
-
2018-11-20 15:18
Pałka jest legalna tylko używać trzeba z głową i wiedzą na ten temat.
Równie dobrze parasolka może być niebezpieczna
- 17 2
-
2018-11-20 14:57
walenie czyjąs głowa o podłoge też jest nielegalne
- 25 1
-
2018-11-22 02:36
Żenada
- 0 0
-
2018-11-21 10:13
A gdyby był dostęp do legalnej broni przez praworządnych obywateli...
- 2 0
-
2018-11-20 15:33
No to koleś ma teraz w portach (1)
A tak przy okazji to umarł ten co gadał przez telefon czy ten co mu uwagę zwrócił?
- 14 3
-
2019-10-22 18:21
Umarł ten co mu zwrócił uwagę.
- 0 0
-
2019-03-23 08:21
A ludzie co? ameby. kop w jaja i w nery. Jak można być takim siurkiem i nic nie zrobić
- 1 0
-
2018-12-16 23:18
Ci którzy nie pomogli - pod sąd razem z psycholem.
Należy wprowadzić prawo o obowiązku niesienia pomocy
- 3 0
-
2018-12-05 12:58
Ujawnić imię i nazwisko sprawcy
Policja powinna ujawnić imię i nazwisko tego oprawcy..
- 1 0
-
2018-11-20 14:43
napastowanie seksualne i przemoc (6)
jest w skm-kach na porządku dziennym, wracałam o godzinie 21 z gdańska, w skm-ce 3 typa pijanych w sztok zaczęło mnie zaczepiać i obmacywać, przedział pełen i NIKT nie reaguje, na nic się nie zdaje podniesiony głos, stawianie oporu czy nawiązywanie kontaktu wzrokowego z innymi ludźmi, z prośbą o pomoc. A wszyscy siedzą i się patrzą jak na wyśmienite przedstawienie.
- 87 1
-
2018-11-27 17:00
Gdgfdg
Noto tylko muslimów tu trzeba..ża)osne
- 0 0
-
2018-11-20 15:04
(4)
królik to jest man czy female
niby żadna różnica ale tak głupio się podpisywać królik
może chociaż myszka- 6 12
-
2018-11-20 15:23
(3)
W tym kontekście nie ma to chyba żadnego znaczenia, nikt nie powinien być napastowany w miejscu publicznym, a jak powszechnie wiadomo - każdy może być ofiarą takich zachowań.
- 17 0
-
2018-11-20 18:03
(2)
TO już za tyłek kobiety nie można złapać? Widocznie był ładny ;)
- 5 14
-
2018-11-20 18:59
(1)
Nie mogę Cię potrafić na ulicy ? Przecież to tylko będzie Twoja wina !
- 2 1
-
2018-11-20 19:28
gdzie lekarze???
Co to za bełkot?
- 2 2
-
2018-11-20 14:24
Wazne (10)
przepraszam ze napisze to co napisze ale czasem trzeba !!! Podobno 90% populacji to d**ile i zgadzam się z tym !!! Jak można stać bezczynnie , babrać „MÓZG „ w smartfonie gdy OBOK was ktoś bije dziadka !!! 13 w dzień ludzi w pip a on go zatłukł ? Wstyd mi za „ facetów” w tym przypadku tylko za nich ,ze nic nie robili !!! Za cwaniacy oczy odwrócili
- 114 8
-
2018-11-20 15:18
Takie czasy panie (8)
Wrecz przeciwnie. Kalkulacja ryzyka nakazuje odwórcić głowe w przeciwną stone.
Hipotetycznie - wtrącisz sie i "dasz w ryj" bo jak facet siedzi na drugim i go okłada to lagodna persfazja raczej nie działa. Napastnik dziadka zalewa sie krwią, w miedzyczasie pojawia się policja, napastnik malduje ze został pobity i masz proble. Do tego dochodza nasze pseudo sady i jak sedzia nie dostanie telefony z góry to jestes w czarnej du.... dostajesz zawiasy lub konczysz w areszcie. Masz rodzine, dzieci w szkołach, kredyt na mieszkanie, itd... jak wiekszość z nas. Za chwile bohaterstwa życie towje i twojej rodziny moze legnąc w gruzach. Smutne ale prawdziwe i wypraszam sobie moralizowanie bo życie w rzeczywistości wygląda troche inaczej niz z ekranu smarfona, gdzie bardzo latwo wysmarowac bohaterski komentarz.- 19 7
-
2018-11-20 16:12
(7)
Następnym razem ktoś pobije kogoś z Twojej rodziny i też nikt nie pomoże. Przyzwalając na takie zachowanie sprawiamy, że staje się bardziej powszechne. Gdyby to było np. Twoje dziecko to też byś napisał, ok, spoko, ludzie mają rodzinę, dzieci w szkołach, kredyt na mieszkanie, mają prawo odwrócić wzrok?
Sam napastnika nie pokonasz, ale w kilka osób - sorry, ale nie miałby szans. Przeraża mnie to, że ludzie już nawet nie potrafią ze sobą rozmawiać, powiedzieć jeden do drugiego - chodź, odciągniemy go, Ty wezwij policję, a Ty pociągnij hamulec awaryjny. K... no ludzie, nie mówię o zgrywaniu bohaterów, wystarczy zwykła organizacja i działanie w grupie.- 20 3
-
2018-11-20 17:19
Dalej nie rozumiesz (6)
Na obłąkańca z nożem lub innym niebezpiecznym narzędziem nie działa perswazja słowna czy temu podobne bzdety. Tylko rozwiązania siłowe. Trzeba go unieszkodliwić skutecznie. Wiąże się to z mniejszym lub większym uszkodzeniem ciała. I tu wkracza przegniły system prawny w którym obracanie kota ogonem to norma. Społeczeństwo zostało wytresowane z sukcesem na tym polu. Dlatego jest tak jak jest. Podziękować można za to tylko wszystkim rządom, systemowi prawnemu i policji. Jaśniej się nie da.
- 10 3
-
2018-11-20 20:50
(2)
Nie, to Ty nie rozumiesz, a konkretnie nie czytasz ze zrozumieniem. Nigdzie w wypowiedzi wyżej nie jest wspomniane o perswazji słownej czy "temu podobnych bzdetach". Chociaż narobienie hałasu mogłoby skłonić gnoja do zostawienia ofiary i ucieczki. Natomiast nie wmówisz mi, że np. 5 osób, nawet o średniej kondycji fizycznej i przeciętnej masie ciała, nie jest w stanie odciągnąć jednego typa, przywalić go do ziemi i przytrzymać do czasu przybycia SOK/policji. Bez uszkadzania ciała. Zwłaszcza gdy sprawca już był prawie na ziemi (musiał być, skoro uderzał głową ofiary o podłogę).
- 5 2
-
2018-11-27 16:58
Tchórzostwo i tyle
Chxesz sobie wygodnie i bezpiecznie zyć, jesteś zwykłym tchódzem. Typowy urobiony obywatel produkt kapitaluzmu,który wszystko przelicza,kalkuluje...
- 1 0
-
2018-11-20 21:11
Następny
Właśnie dzięki takiej "pokojowej" i "nieinwazyjnej" postawie jest jak jest. Należysz do tego typu urobionego obywatela o jakim marzy władza (każda). Nie uszkodzić napastnika, byle delikatnie i z wyrozumiałością. Narobienie hałasu ma przestraszyć szaleńca w amoku? Brawo. Napastnik już w trakcie bezprawnego ataku powinien się liczyć z każdą formą perswazji, gdyż w tym momencie ON już nie jest chroniony przez owo prawo. Ma być unieszkodliwiony w jakikolwiek skuteczny sposób, bez zastanawiania się czy aby nie przekraczamy siły. Ale do takiego nastawienia potrzebna jest gruntowna zmiana prawa, a przede wszystkim mentalności władzy, wymiaru sprawiedliwości i znakomitej części społeczeństwa, ślepo wierzącej mediom. Ale to nie nastąpi za szybko, więc przywyknijcie do takich sytuacji. Zawsze można się przecież oburzyć.
- 7 0
-
2018-11-20 17:21
Jak zachowałbyś się jakbyś był świadkiem ataku na kogoś z Twojej rodziny? (2)
- 3 0
-
2018-11-20 17:24
Kalkulacja (1)
W przypadku zagrożenia życia własnego, rodziny i bliskich nie ma hamulców. Eliminujesz zagrożenie, potem się będziesz zastanawiał. Punktem wyjścia jest oklepane do znudzenia powiedzenie: Wolę, żeby mnie (wstaw dowolną liczbę) sądziło niż (wstaw dowolna liczbę) niosło.
W przypadku osób trzecich ma miejsce czysta kalkulacja. W przypadku tzw. dobra publicznego to mogę co najwyżej anonimowo na policję zadzwonić. Powtarzam - za zaistniałą sytuację społeczną winne wymienione wcześniej instytucje oraz media. Tu nie dostaniesz pochwały od szeryfa za odstrzelenia porąba, w zamian masz duży problem.- 7 2
-
2018-11-20 17:57
z drugiej strony, jak by kilku ludzi podniosło krzyk, nie wykluczysz szansy, że to mogło by skłonić bandytę do ucieczki?
wiem, masz rację, ale nie chcę żyć w takim bagiennym kraju, wśród tak zdemoralizowanych padalców...- 4 1
-
2018-11-20 15:19
świadkowie powinni dostać wyroki za współudział.
- 9 9
-
2018-11-22 00:59
psychol w kolejce skm (2)
oni zawsze przyjeżdżają jak jest po wszystkim ,boli mnie to że kierownik pociągu stał i przyglądał się i nie reagował (Byłem świadkiem) nie kazał nikomu nie wchodzić i odsunąć się od wejść i szyb zamiast zwołać ekipę ludzi którzy stali i się gapili jak by była to normalka każdy sie bał i miał inne sprawy a człowiek powoli umierał ,chciałem pomóc ale, kazał się odsunąć nie patrzyć i czkać na policje ?!! a gdzie sokiści byli ?????
GRZEŚ (świadek)- 4 2
-
2018-11-27 16:52
To był jakiś koleś a nie kierownik
Był o tym artykuł na trojmieście, ty "świadku" od siedmiu boleści...
- 0 0
-
2018-11-22 07:22
Re
To było trzeba kierownika przesunąć i coś zrobić
- 3 0
-
2018-11-27 16:49
To są jakieś wątpliwości?
Że to było usiłowanie zabójstwa?wiadomo,że polskie kresowe elyty sędziowskiefadzą mu ze dwa lata. A propos - ile dostał lat więzienia ten muslim,który zabił chłopaka w Ełku?
- 1 0
-
2018-11-20 19:17
szkoda mi typa, ale sam był sobie winien (4)
Nie pochwalam sprawcy, ale wkurza mnie, jak ktoś głośno pyerdoli przez fona o dvpie Maryni. Który nie wytrzymał, i masz babo placek.
- 0 41
-
2018-11-25 12:31
Jesteś głupi niż ustawa przewiduje...
- 0 0
-
2018-11-20 23:02
Ale to morderca gadał przez tel
- 6 0
-
2018-11-20 19:30
Serio?!
To jest powód żeby kogoś pobić na smierć?! Współczuje myślenia.
- 16 1
-
2018-11-20 19:20
A skąd wiadomo że to poszkodowany nie zwrócił uwagi sprawcy że za głośno gada ?
- 9 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.