- 1 Dwóch 29-latków z narkotykami (63 opinie)
- 2 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (164 opinie)
- 3 Martwe dziki z Karwin miały ASF (239 opinii)
- 4 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (414 opinii)
- 5 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (110 opinii)
- 6 1,2 mln zł za nowy skatepark w Gdyni (62 opinie)
Nowa Warszawska: do czterech razy sztuka
Otwarto koperty w trzecim przetargu na budowę Nowej Warszawskiej, a konkretnie pierwszego jej odcinka od al. Havla do ul. Łódzkiej wraz z przebudową skrzyżowania. Po raz kolejny wszystkie oferty znacząco przekraczają budżet.
- od al. Havla do ul. Łódzkiej wraz z przebudową skrzyżowania
- od ul. Łódzkiej do pętli tramwajowej, która powstała w ramach al. Adamowicza (Nowej Bulońskiej Północnej)
Jednak nawet ten zabieg nie przyczynił się do wyłonienia wykonawcy, bowiem okazało się, że różnica między najkorzystniejszą ofertą a szacunkami urzędników dla pierwszego etapu prac wyniosła 18 mln zł.
Dlatego konieczne było ogłoszenie trzeciego postępowania.
Cztery oferty na budowę pierwszego etapu Nowej Warszawskiej:
- Strabag SA - 30 440 818,84 zł
- Poleko - 32 496 600 zł
- Konsorcjum: Lider WPRD Gravel - 34 980 000 zł
- MTM SA - 35 500 000 zł
Przy okazji DRMG poinformowało, że zamierza przeznaczyć na realizację 15 mln złotych. To o 5 mln zł mniej niż w poprzednim postępowaniu.
- Oferty są obecnie analizowane pod względem formalno-prawnym. Decyzje o możliwości realizacji zadania zostaną podjęte przez władze miasta - mówi Aneta Niezgoda z DRMG.
Najprawdopodobniej przetarg będzie musiał zostać powtórzony po raz czwarty.
Zgodnie z zapisami w specyfikacji prace na budowie pierwszego etapu miały zakończyć się do 30 czerwca 2021 roku.
W czasie przesunie się również realizacja drugiego etapu. Przetarg ma zostać ogłoszony jesienią tego roku, a prace potrwają do połowy 2022 roku, a nie - jak wcześniej planowano - do grudnia 2021.
Opinie (115) ponad 10 zablokowanych
-
2020-07-20 15:26
Kiedy poprawią Nowa aktualna warszawska ??? Jak narazie widzę każdy trawaj wjeżdża ze złożonym lusterkiem
- 7 1
-
2020-07-20 15:28
W oliwie stawiają prZydrożne śmietniki za 2000 zl ana południu oszczędzają ;)))
- 6 1
-
2020-07-20 15:41
Jak to jest .... ?
Kowal , kolega sąsiad mi powiedział że mam 50 tysi i mogę mieć nowego merca.
...a w salonie nie chcą mi za tyle sprzedać.
No dlaczego ???
Toć pieniążki mam.- 4 2
-
2020-07-20 15:44
Oferty przekraczaja budżet
Nie dziwota, kto by chcial pracowac za darmo
- 3 1
-
2020-07-20 15:48
Na miejskie autostrady kasa zawsze się znajdzie, a na kolei i tramwaje nigdy nie ma i nie warto dołożyć
Tak zarządzany jest Gdańsk i zostaniemy z bezsensownym kikutem tramwaju z Ujeściska na Morenę
- 13 2
-
2020-07-20 15:48
Ciekawe ze niemieckie spółki maja najniższe oferty. My tutaj warszawki nie chcemy :)
- 3 2
-
2020-07-20 17:18
Nowa trasa jest niepotrzebna - już obecnie każdy deweloper w pobliżu może pisać że osiedle jest położone przy linii tramwajowej.
A że linia jest bez sensu, to się człowiek zorientuje po 2 latach mieszkania...- 10 4
-
2020-07-20 18:17
Mordo ty moja mamy to dogadane. No to co po koniaczku.
- 7 1
-
2020-07-20 18:21
Co to za tor który idzie w skarpę? (2)
Trochę dziwny odcinek
- 2 4
-
2020-07-20 18:33
Tam zakopany jest złoty tramwaj
A serio to tam ma być zajezdnia
- 8 0
-
2020-07-21 13:36
Ktoś pomyslał
Wiele krytycznych uwag pisałem tutaj o Gdańskich urzędnikach. mamy wiele komunikacyjnych nonsensów, planowania bez namysłu, bez patrzenia w przyszłość, Np po co namalowano strzałki na torach do przyszłej zajezdni? Akurat te tory w skarpę to przykład ,że ktoś pomyślał, i w przyszłości nie trzeba będzie, rozkopywać ulicy. Chociaż raz Gdańskim planistom coś się udało
- 0 0
-
2020-07-20 18:26
Mamy dla was swietne wiadomosci
W 2046 będą środki na pierwszy etap
W 2156 na drugi
W 2437 ogłosimy przetarg na pkm do swietokrzyskiej
Do końca tysiąclecia tory powinniśmy zbudować, w przyszłym tysiącleciu pomyślimy o jakimś szynobusie.- 16 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.