- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (392 opinie)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (47 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (271 opinii)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (123 opinie)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (108 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (320 opinii)
Nowe filmy promocyjne Trójmiasta
Gdańsk zaprezentował właśnie swój najnowszy film promocyjny. Czy powtórzy sukces Gdyni, która na przełomie roku stworzyła klip podsumowujący ostatnie 12 miesięcy, który szybko spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w Internecie?
W klipie "Gdańsk. Opowieść o wolności" nie brakuje akcentów historycznych, kulturalnych, rozrywkowych i oczywiście pięknych widoków. Dominują jednak uśmiechnięci ludzie.
Film kosztował 13,5 tys. zł brutto.
Kierunek Gdynia.
Gdynia swój film podsumowujący 2015 rok promowała na początku stycznia. Potem wykonany został jeszcze jeden. Zatytułowany "Kierunek Gdynia" spot to w istocie dynamiczny montaż ujęć z największych gdyńskich imprez, wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych oraz zakończonych inwestycji.
- Mieliśmy do dyspozycji ponad 2 tysiące ujęć, zarówno pięknych widoków Gdyni z lotu ptaka autorstwa Filipa Wielechowskiego i Marka Sałatowskiego, jak i z różnego rodzaju imprez realizowanych w Gdyni. Połączenie tego wszystkiego w całość i stworzenie spójnej koncepcji, tematycznych sekwencji, odpowiednio żonglując dynamiką filmu, stanowiło spore wyzwanie. Montażysta Michał Giorew stanął na wysokości zadania, film zbiera bardzo pochlebne recenzje, wiralowo rozprzestrzenia się w mediach społecznościowych. Osiągnęliśmy zatem oczekiwany przez nas i przez zleceniodawcę efekt. Osobiście chętnie jeszcze bym ten film dopracował i wzbogacił np. o nowoczesną infografikę. Ale to może już przy kolejnej produkcji - mówi Jakub Jakubowski, producent filmu z Prestiż Trójmiasto.
Film wykonany na zlecenie Urzędu Miasta Gdyni kosztował 11,5 tys. zł netto.
W lutym nowy promocyjny film zaprezentował także portal Trojmiasto.pl. Nasza produkcja została ograniczona czasowo do 30 sekund i skierowana jest do młodszej grupy mieszkańców Trójmiasta.
Opinie (150) 1 zablokowana
-
2016-03-02 13:37
Najsłabszy ten gdański. (Mówię z punktu widzenia osoby z branży). Niby jest jakiś pomysł, koncepcja ale jakoś tak nie bardzo wyszło. Pozostałe fajne. Muzyka tak sobie. Cena filmów nie wysoka w stosunku do użytego sprzętu a promocja jest.
- 10 1
-
2016-03-02 13:54
Odmalujcie ul Mariacka
Klejnot Gdańska szary i szpetny , Po odnowieni od razu Gdańsk zyska. Zachwyci ponownie filmowców , turystów.
To nasza wizytówka !!!
W filmiku było Ją wstyd pokazać.- 4 1
-
2016-03-02 14:01
gdansk-filmik wiocha (1)
Caly wstep w Sopocie, potem ponure ujecia plazy bez ludzi i miasta we mgle, najwiecej przypadkowo krecacych sie facjat ludzi i clou: DYMIACY KOMIN EC...;) :)
- 10 3
-
2016-03-02 22:59
Ale co w Sopocie?
- 1 0
-
2016-03-02 14:12
Gdańsk - Gdynia
Film o Gdyni może rzeczywiście zachęcić do odwiedzenia miasta. Film o Gdańsku tylko odstraszy .
- 11 1
-
2016-03-02 14:35
gdańska wiocha (2)
Pierwsze kilka sekund i szmaciarze z wiejskiej ekipy piłki kopanej buhaha i to ma być promocja miasta :-) żal. Gdyński film dużo ciekawszy
- 7 5
-
2016-03-02 15:20
jestem z Gdyni ale masz ode mnie wielkiego minusa (1)
za te bez sensu szczucie nas na siebie,takie prymitywy jak ty tylko ten bełkot tutaj podsycają.Mi się Gdańsk podoba a wiochę to masz mentalną w głowie.
- 3 2
-
2016-03-02 15:45
ojej
też masz wielki minus ode mnie za wielki minus od ciebie :-) i przestań się bulwersować to tylko internety. A promocja miasta poprzez nieudolnie zarządzaną drużynę z której śmieją się sami gdańszczanie jest wiejska i już. Film jest nudny i o niczym. Gdyński film przynajmniej próbuje być zróżnicowany. Mimo ewidentnej przewagi gdańska pod każdym względem na tym polu został pobity.
P.S.
ty masz mentalne miasto w głowie... w szczególności te psie kupy z chodników- 3 2
-
2016-03-02 14:37
S... Gołebi na pierwszym planie
Ale promocja zarąbiscie opsrnane tereny przez gołebie i mewy sr*jace na molo w sopocie. Zreszta sopot i tak ma syf na plazy
- 4 2
-
2016-03-02 15:12
tania wóda i tanie dziewuchy
ot i cala atrakcja dla zagranicznych
- 3 3
-
2016-03-02 15:15
Słabe - oby dwa
Słabe ujęcia, mało miasta, ciągle te same wałkowane "wolność". Promocja miasta Gdańska leży i nie moze sie podnieść - to już Gdynia sie lepiej prezentuje, a jest przeciez tylko "większym osiedlem". Dlaczego Poznań daje rade ? Dlaczego Wrocław daje rade ?
- 5 3
-
2016-03-02 15:24
Wlasnie pierwsze ujecia z Gdanska i pilkarze klubu którzy nigdy nic nie osiegneli uwaga..w lidze polskiej porownywalnej z albańska gratulacje juz turyście lecą!
- 5 0
-
2016-03-02 15:45
Bym zostawił ujęcie 0:12-0:13 z filmu trzeciego (1)
I rozciągnął do 30 sekund. Taką mam koncepcję...
- 2 0
-
2016-03-02 19:48
i ona jest słuszna ta koncepcja
i my ją teraz tą słuszną koncepcję przegłosujemy
przez aplauz- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.