- 1 Podejrzany o morderstwo w Jagatowie zatrzymany (108 opinii)
- 2 Mężczyzna spadł z klifu w Orłowie (100 opinii)
- 3 Koniec pętli pod oknami mieszkańców (87 opinii)
- 4 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (389 opinii)
- 5 Podejrzany o morderstwo może być groźny (162 opinie)
- 6 Lotnisko zarabia najwięcej w historii (154 opinie)
Nowe mieszkania, domy i wille na Ujeścisku
Na Ujeścisku w niedużej odległości od siebie aż cztery inwestycje realizuje tamtejsza spółdzielnia mieszkaniowa. Wszystkie sprzedają się jak świeże bułeczki. Nieco dalej rozpoczyna się zapowiadana od dawna budowa willowego osiedla na Kozaczej Górze .
Dlatego deweloperzy chętnie lokalizują w tym rejonie swoje inwestycje (m.in. Dwa Tarasy Polnordu). Najbardziej aktywna jest jednak Spółdzielnia Mieszkaniowa Ujeścisko, która realizuje budowę domów szeregowych, a wkrótce ruszy także z budową dwóch domów wielorodzinnych.
- W przypadku każdej z prowadzonych przez nas inwestycji pierwszeństwo zakupu mają członkowie spółdzielni. Dopiero potem mieszkania trafiają na wolny rynek - mówi Grzegorz Harasymiuk, prezes SM Ujeścisko.
Pierwsza inwestycja - Przy Oczkach - swoją nazwą nawiązuje do istniejących w pobliżu oczek wodnych przy ul. Przemyskiej . W liczącym pięć kondygnacji naziemnych budynku powstaną w sumie 103 mieszkania o powierzchni od 38 do 107 m kw.
W pomieszczeniach podziemnych znajdować się będzie ogólnodostępny dla mieszkańców kompleks składający się z trzech saun, siłowni, sali fitness oraz pomieszczenia rekreacyjnego, w którym będzie się znajdował stół bilardowy oraz wygodne kanapy.
Budynek będzie ogrzewany za pomocą systemu pomp cieplnych, pobierających ciepło z głębi ziemi.
Chociaż realizacja wystartuje dopiero w II kwartale tego roku i potrwa do III kwartału 2017 r., to z całej puli sprzedanych zostało już 95 mieszkań. Nic dziwnego, skoro metr kwadratowy kosztuje ok. 3920 zł. Do tego trzeba jednak doliczyć obowiązkowe miejsce w hali garażowej w cenie 22 tys. zł.
Latem spółdzielnia ruszy z kolejną realizacją zlokalizowaną również przy ul. Przemyskiej, ale nieco na południe . "August" będzie budynkiem składającym się z pięciu naziemnych kondygnacji, ale w jego wnętrzu znajdzie się 77 mieszkań o metrażach od 27 do 116 m kw.
W tym przypadku również mieszkania sprzedają się znakomicie. Wystarczy powiedzieć, że do kupienia pozostało już tylko 16 z nich. Cena metra wynosi 3950 zł. Podobnie jak w poprzedniej inwestycji, także tutaj do kosztów trzeba doliczyć cenę miejsca postojowego w hali garażowej - 22 tys. zł.
"August" ma być gotowy w ostatnim kwartale przyszłego roku.
Z kolei w budowie są dwa etapy szeregowych domów jednorodzinnych. W ramach inwestycji Płocka Park i Płocka Park II przy ul. Płockiej powstanie w sumie 87 domów. Wszystkie znalazły już swoich nabywców.
Domy będą oddawane sukcesywnie w IV kwartale tego roku i w pierwszym kwartale 2017 roku.
Pierwsze jaskółki zwiastujące inwestycyjną wiosnę pojawiły się także na znajdującej się nieopodal Kozaczej Górze , gdzie właścicielem sporej części gruntów jest firma budowlana MTM z Gdyni. Jedna czwarta z liczącego 16 ha terenu została wydzielona pod zabudowę mieszkaniową, gdzie miało powstać osiedle willowe. Właściciel podzielił go na 40 mniejszych działek, uzbroił i w międzyczasie rozpoczął poszukiwanie nabywców. Na pozostałej części powstał ukryty w lesie park.
Od dłuższego czasu połowa z działek jest już sprzedana, ale do tej pory żaden z właścicieli nie ruszał z budową. Aż do teraz.
- Pozwolenie na budowę ma czterech właścicieli. Zabudowa dwóch działek już się rozpoczęła, a wkrótce ruszą prace także na dwóch kolejnych - zapowiada Władysław Grzech, wiceprezes MTM.
Inwestycje
Miejsca
Opinie (207) 2 zablokowane
-
2016-04-06 06:03
(28)
Budownictwo to podstawa, nie ma się co dziwić, że w Gdańsku przybywa mieszkańców, stąd nikt nie ucieka. W Gdyni za mieszkanie na peryferiach musisz dać 7 tysięcy metr.
- 79 42
-
2016-04-06 06:13
(12)
Na peryferiach czyli gdzie? Dla wielu ujeścisko czy morena to peryferia. I przy okazji jedna wielka sypialnia.
- 38 33
-
2016-04-06 06:48
(5)
No i co za barany minusują? Ci co kupili mieszkanie na morenie albo ujeścisku chyba. Jestem bardzo ciekawy o jakich peryferiach i kwocie 7 tys za m pisal autor.
Na tzw peryferiach ceny są na poziomie 4800-5300. Bliżej centrum ok 6000.- 20 13
-
2016-04-06 07:02
(4)
Pokaż mi w Gdyni nowe mieszkania za 5 tysięcy! Powstają tylko szklane domy za 8-10 tysięcy dlatego nikt się tu nie osiedla. Budownictwo leży!
- 31 8
-
2016-04-06 07:28
Górny taras, czyli oksywie, pogórze, obłuże. Także chwarzno i wiczlino. Niekiedy też pustki cisowskie, cisowa czy grabówek.
- 8 9
-
2016-04-06 10:53
Idiota jesteś i głupoty piszesz. Wymieniam inwestycje, gdzie masz 5 tysi za metr: (1)
Osiedle Nawigator, Osiedle Morskie, Osiedle Chabrowa, Wiczlino-Ogród, Sokółka-Zielenisz, Patio Róży,
Nie znasz się na rynku nieruchomości w Gdyni, to się nie wypowiadaj. Budownictwo nie leży.- 9 7
-
2016-04-06 15:44
Trochę tak i trochę nie
W mojej opinii cała ta Gdynia Zachód od Hossy to leży po złej stronie obwodnicy, jeśli szukasz mieszkania w mieście.
- 2 2
-
2016-04-06 13:01
Proszę bardzo. Mieszkania za 5 tys. za m2.
Osiedle Morskie Nowe - np. mieszkanie 47 m2, cena za m2 4950 zł.
Osiedle Chabrowa - 65 m2, cena za m2 5000 zł.
Większość mieszkań z Hossy w inwestycjach Sokółka Zielenisz, Patio Róży i Wiczlino-Ogród jest w programie MDM, czyli oznacza to, że kosztują za m2 mniej niż 5.000 zł.
Wszystko jest podane na stronach deweloperów w tabelach mieszkań, ale po co się trudzić, jak można napisać bzdury, że nie ma mieszkań nowych za 5 tys. zł za m2.- 3 5
-
2016-04-06 07:11
(5)
Chyba nie znasz Gdańska. Okolice Havla to żadne peryferia. W 15 minut dojedziesz tramwajem do centrum. Jest wiele dalej położonych osiedli.
- 35 12
-
2016-04-06 07:51
(3)
Do centrum? Czyli czego? Gdańska Głównego?
Ja zawsze określam jak dojadę z danego miejsca do geograficznego punktu trójmiasta czyli okolice Oliwy. Mi dojazd z Małego Kacka zajmuje 15 min max.- 9 26
-
2016-04-06 12:41
(2)
...yyy co? Większość jednak ludzi bardziej se ceni szybki dojazd do Gdańska Głównego niż Oliwy, mieszkając w Gdańsku prawie 40 lat nie miałem żadnej sprawy do załatwienia w Oliwie, poza odwiedzinami znajomych i hamburgerze w macu
- 18 1
-
2016-04-06 13:20
(1)
Większość ludzi??? Co za bzdury Tekst typowo z broszury dewelopera który buduje w Gdańsku :-). Mało to ludzi mieszka w rejonach ujeściska havla czy innych dzielnic Gdańska, dojeżdża do centrum żeby jechać skm w stronę gdyni??
Ci co mieszkają i pracują w gdańsku to może i mają blisko. Ale kto wie czy jutro nie będziesz zmuszony szukać pracy w innych rejonach niż gdańsk. I co wtedy?
Codzienne stanie w kilometrowych korkach żeby się dostać do centrum Gdańska to norma. ale skoro to lubisz. Ja przez kilka lat mieszkałem na zaspie a w Gdańsku głównym byłem może 4 razy w tym czasie. Więc co żaden argument.- 9 3
-
2016-04-06 15:26
Głupota nie boli
Bo rzeczywiście centrum Gdańska to takie miejsce gdzie ludzie z całego miasta i okolic co rano zlatują... Gdańsk nie ma jednej dzielnicy sypialnej i nie ma jednego centrum biurowego czy przemysłowego, ludzie jeżdżą w różnych kierunkach, więc nie przesadzajcie - jakbyście pomieszkali w jakimś na prawde dużym mieście to zrozumielibyście co to są korki - Gdańsk pod tym względem to luz.
- 5 1
-
2016-04-06 15:09
Dlatego schodza hak cieple bulki.. Wynajem.
Wynajem , a część to ludzie bez samochodu z mniejszym portfelem. Przy 40 metrach pod wynajem zamiast 200 tysiakow wychodzi 160. No i ROI większe.
- 2 1
-
2016-04-06 06:20
(3)
haha trza być debilem, żeby kupować mieszkanie w Gdańsku i to na ujeścisku. Sam mieszkałem tam 15 lat i w lato był dni że okna nie szło otworzyć. Wiadomo - Szadółki. Mam znajomych co kupili mieszkanie od Robyga trochę bliżej szadółek. I dzisiaj chcą to sprzedać bo smród nie daje żyć. No ale w Gdańsku najlepiej. Weź się lepiej rozpędź i walnij o ścianę zanim coś napiszesz
- 32 55
-
2016-04-06 07:15
(2)
Mieszkam na Ujeścisku od 3 lat i zajedzie może z raz w miesiącu zazwyczaj w nocy także nie ściemniaj. Robyg nie ma żadnego osiedla na Ujeścisku więc chyba mylą ci się dzielnice. Co do Szadółek wiadomo wali non stop.
- 41 8
-
2016-04-06 08:56
Raz w miesiącu ? Chyba jesteś ciągle nawalony od tego smrodu!!!! (1)
- 11 18
-
2016-04-06 11:35
On chciał napisać, że raz w miesiącu nie śmierdzi i to w nocy jak ludzie śpią.
- 9 10
-
2016-04-06 06:22
(2)
W Gdańsku ceny mieszkań mniejsze ze względu na smród z Szadółek. Dlatego peryferia Gdyni są droższe. No ale, że społeczeństwo biedne i nie stać na Gdynie to zostaje jedynie mieszkać w smrodzie w Gdańsku
- 28 40
-
2016-04-06 06:25
masz rację, w Gdyni na wiele wielu stać vide gdyńskie Pekiny i Meksyki (1)
- 28 8
-
2016-04-06 11:42
W gdyni to tylko pekin i meksyk a gdańsk prawie w 70% tak wygląda. Wystarczy się przejechać na stogi, Brzeźno, Nowy port, stocznia,niektóre części wrzeszcza, oliwy, Orunia dolna to chyba nawet gorzej od meksyku wygląda... tak więc nie masz się czym chwalić
- 5 10
-
2016-04-06 06:33
Gdynis (2)
lepsza to i mieszkania droższe,wcale mnie to nie dziwi...wolałabym zapłacić nawet 3 razy więcej ale mieszkać w Gdyni.
- 15 34
-
2016-04-06 10:35
A gdzie mieszkasz? (1)
- 6 1
-
2016-04-06 11:02
Osowa
- 1 6
-
2016-04-06 07:31
mieszkania schodzą jak bułeczki bo ludzie kupują nie za swoje tylko na kreche a jak plajta za kilka lat to niech rząd cos zrobi
.......a rząd oczywiscie pomoże bo tez nie za swoje "pomaga" :-).....
tzw. rząd nie ma swoich pieniedzy tylko te które zabierze (pod groźbą więzienia lub innej kary) w podatkach - nikt przy zdrowych zmysłach nie płaciłby podatku dochodowego (kara za pracowanie) dobrowolnie ....a drogi(asfalt,beton), wojsko, policja i sądy to z podatków konsumpcyjnych np.vat na wszystko 10-15% reszta usług prywatna
pozdrawiam zarobionych- 17 3
-
2016-04-06 09:20
%%%
No nie 7 tys, tylko z 4/5 tys
- 2 1
-
2016-04-06 10:58
Trollunciu poranny ze swoimi mądrymi komentarzami. Dzień bez oplucia Gdyni, to dzień stracony. (2)
- 3 6
-
2016-04-06 11:33
to się nazywa kompleks. On codziennie pisze te głupoty, że Gdańsk to raj na ziemi. Smród z szadółek pewnie mocno go odurzył i myśli, że mieszka w Nowym Jorku
- 1 8
-
2016-04-06 12:44
U mnie w robocie jest na odwrót, nie ma dnia żeby gdynianie nie opluwali miasta, w którym pracują :)
- 9 0
-
2016-04-06 06:05
(1)
Do nowych właścicieli, sprawdźie jak wyglądają budynki budowane 4-5 lat temu przez dewelopera, spójrzcie na elewacje kafelki balustrady itp.
- 126 3
-
2016-04-06 11:31
Na tych 5letnich budowach warto się spytać mieszkańców czy jakieś naprawy były robione i czy były jakieś problemy z deweloperem.
Jednak mieszkanie dużo kosztuje i ma być na długie lata i warto się postarać będzie mniej problemów później.- 5 0
-
2016-04-06 06:18
Rodzina z kredytem na swoim (7)
Powodzenia w splacaniu :)
- 59 37
-
2016-04-06 06:24
... (4)
A królewicz na swoim z rodzicami w falowcu... :) powodzenia z luksusami heh
- 47 13
-
2016-04-06 06:36
jeśli nawet to ma lepiej (2)
lepsza lokalizacja, wszystko pod nosem, nie śmierdzi, mniej słoików z dzikimi zwyczajami, bez kredytu, jak dobrze pomyśli to sporo zaoszczędzi i kupi za gotówkę nowe gdzieś na Przymorzu lub Zaspie
- 19 32
-
2016-04-06 08:33
(1)
Mieszkanie w falowcu, cena 75 tys PLN, mrówki faraona i karaluchy gratis.
- 22 11
-
2016-04-06 14:01
75 tys?
Chyba kolega się nie orientuje za bardzo w cenach rynkowych. Oni tam sobie wołają co najmniej 5200 za metr. A czasem nawet ponad 6000.
Za 2 x 75000 może uda się kupić małą kawalerkę- 4 2
-
2016-04-06 06:53
lepszy falowiec niz karton na szadolkach
- 23 22
-
2016-04-06 20:13
w czym problem ??
przecież jest 500+
- 0 0
-
2016-04-06 20:23
Ty się nie unoś i nie czepiaj. Czasami kredyt jest jedyną opcją żeby mieć coś swojego
- 2 0
-
2016-04-06 06:19
Znajomi próbowali (4)
...to kupić. Zakupy szyte gruba nicią, miałbym obawy. Niejasne przeniesienie prawa własności do lokalu na niejasnych, podstolowych zasadach.
- 96 5
-
2016-04-06 06:54
(2)
kupili to czego jeszcze nie ma,hahahaha
- 16 2
-
2016-04-06 06:57
(1)
I nie wiadomo czy bedzie :)
- 7 3
-
2016-04-06 16:35
Bo powinno być tak napisane: " W przypadku każdej z prowadzonych przez nas inwestycji pierwszeństwo zakupu mam ja, czyli prezes spóldzielni, potem moi najlepsi znajomi, następnie członkowie spółdzielni. Dopiero potem mieszkania trafiają na wolny rynek "
- 14 0
-
2016-04-06 09:58
Rzeczywiscie Plocka Park I ma niejasne prawa do wlasnosci gruntu. To dzierżawa a nie wlasnosc z aktem notarialnym.
- 17 1
-
2016-04-06 06:24
jak mieszkania beda kosztowaly 2000,00 zl za m2 to wtedy kupie! (8)
Inaczej nie kupuje! Tak wiec, deweloperzy zastanówcie sie, bo jesli nie zmienicie swojej postawy to stracicie klienta
- 47 42
-
2016-04-06 07:04
nie kupisz nawet za 2000 ! bo juz dzis bywaja w tej cenie w tzw. wielkiej plycie '' (1)
5 lat temu wszyscy na forach pisali ze kupia jak bedzie metr po 5000 , potem pisali ze kupia jak metr bedzie po 4000 , potem ze juz na pewno kupia jak metr bedzie po 3500 i tak w kolko . Idac tokiem wielu ich zycie polega latami na frustracji i czekaniu i tak minelo lat 10 czy 5 a oni nadal '' czekaja '' lecz teraz czekaja na te po 2000 za metr bo znow maja cel zeby tlumaczyc '' czekanie '' a potem znaja kolejny cel czekania na darmowe mieszkania . Wszystko byloby super gdyby nie fakt ze zycie jest krotkie i ci co od 20 lat na cos czekali , czekaja nadal a ich znajomi juz przez te 20 lat splacili caly kredyt i mieszkaja od 20 lat . Tak wiec jedni lubia '' czekac '' bo zrobili z tego styl zycia , a inni wola choc zaryzykowac i miec. Nikt ci nie kaze brac kredytu czy czekac ! to twoj wybor . Beda mieszkania za darmo lecz w roku 3044 wiec warto czekac !.
- 35 5
-
2016-04-07 00:21
Nie no 4-5 klocków to już w miarę, oczywiście mowa o fajnych chatach
a nie, że zad...pie, syf jakiś, klitka i 6 tysi za metr. Cwaniaki. A grunty za złotówkę dostają. Koszt budowy metra już liczono - do 2000-2500zł.
- 2 0
-
2016-04-06 07:22
To ich załatwiłeś.
- 32 0
-
2016-04-06 07:24
spoko, inni kupią, a Ciebie deweloperzy będą mieli gdzieś. (1)
taka prawda.
- 16 6
-
2016-04-07 00:21
nie "inni" tylko idioci
heh
- 0 1
-
2016-04-06 12:19
(2)
Zapomniałeś dodać: "A na razie będę żył na garnuszku u mamusi"
- 6 3
-
2016-04-07 00:21
nie każdy ma mamusię lub tatusia TW (1)
z emeryturką 4-5 patoli, że 2-3 klocki dodadzą do raty kredytu
- 1 1
-
2016-04-08 13:09
Nie każdy ma nędzną pracę, w której zarabia nędzny grosz. Większość normalnych ludzi zarabia wystarczająco, aby sobie samemu płacić kredyt i nie posiłkować się mamusią czy tatusiem. A tacy "sebkowie" niech sobie nie kupują, ich sprawa. Oni myślą, że kogokolwiek to obchodzi, że oni nie kupią mieszkania w takiej cenie? Wszyscy mają to gdzieś, łącznie z deweloperami.
- 2 0
-
2016-04-06 06:32
Kto to kupi w takiej lokalizacji? (18)
Przecież tam korki na Havla dostaje się w gratisie, a często w pakiecie jest jeszcze smród z wysypiska.
Pojechałem kiedyś do kolegi o 20:00 na Ujeścisko i nie można było samochodem przejechać na dwukierunkowej jezdni bo wszystko samochodami zastawione włącznie z chodnikami i dojściem do klatki. Koszmar, a oni się cieszą że Biedronkę mają bo głodni nie chodzą.
Trzeba być desperatem żeby tam zamieszkać.- 117 77
-
2016-04-06 06:36
:) (2)
(...) wszędzie są korki jak ci się nie podoba przeprowadź się na kaszuby :) pozdrawia mieszkaniec południowej dzielnicy :)
- 24 36
-
2016-04-06 07:56
Tam tez korki
- 19 0
-
2016-04-07 08:40
widziales kiedys korki w brzeznie? zaspie? czesci dolnego wrzeszcza?
- 1 1
-
2016-04-06 07:17
Ty takie bzdury za darmo piszesz?
Czy ci za to płacą? Bo chyba nawet nie wiesz, gdzie jest Havla.
A śmierdzi to ci chyba w nosie...- 29 23
-
2016-04-06 07:22
(8)
Nie musisz stać w korku, masz tramwaj. Z resztą korki są wszędzie. Oprócz Biedronki jest masa innych sklepów do tego szkoły, przychodnie, poczty wszystko na miejscu. Mieszka się bardzo dobrze.
- 36 10
-
2016-04-06 07:53
5 szkół, 8 przychodni, 4 poczty fszystko na mniejscu (7)
- 19 3
-
2016-04-06 08:35
ale gdzie to, za obwodnicą? Czy liczysz Biegańskiego - Chałubińskiego - Worcella (4)
rzeczywiście, na Chełmie (tym PRL-owskim) jest pełna infrastruktura, ale on nie ma wiele wspólnego z południowym rajem.
- 14 9
-
2016-04-06 08:58
Dokształć się... (2)
Albo sobie chociaż mapy na google odpal...
I przestańcie trollować, bo Gdańsk Południe to pełnoprawna dzielnica z pełną infrastrukturą i opowiadanie miejskich legend, że tu nic nie ma, bo możecie sobie między bajki włożyć...- 10 13
-
2016-04-06 09:28
(1)
Chłopie, dzielnicy Gdańsk Południe nie ma już bodajże 5-6 lat... Podzielili ją na 3 części... Choć ja osobiście bym zrobił większy podział bo np ul.OfiarGrudnia70 czy Maćkowy to jeszcze Chełm...Albo te bloki nowe 8pietrowe na przeciwko Galerii Morena... Mała część z nich jest na Ujeścisku-Łostowicach.
- 8 6
-
2016-04-06 12:07
Chłopie...
Nie baw się w aptekę, jak się mówi Gdańsk Południe - to od razu wiadomo o co chodzi. Reszta nazw myli się nawet tubylcom...
- 9 6
-
2016-04-06 12:54
na samej Oruni Górnej masz szkołę, przedszkole publiczne i kilka nie, z 5 oddziałów banków, 3 biedronki, lidla, polo, 3 stacje benzynowe, 2 przychodnie, pocztę, tramwaj, autobus..
- 5 2
-
2016-04-06 09:00
Zapomniałeś o 5 kościołach !!! Dzwony bijcie !!!!! (1)
- 7 6
-
2016-04-06 12:56
kościoły raczej są zbyteczne, nie są potrzebne do życia więc pewnie dlatego ich nie wymienił
- 4 5
-
2016-04-06 07:56
Podkolorowałeś
- 6 4
-
2016-04-06 09:23
Sciema, weź przejdz czy zaparkuj na Przymorzu, Morenie czy Wrzeszczu. (1)
Wszystko obstawione. Akurat na południu jest więcej miejsca.
- 9 8
-
2016-04-06 09:50
w godzinach wieczornych i w weekendy to we Wrzeszczu i Oliwie jest pusto
- 9 3
-
2016-04-06 10:48
zgadzam sie to czesc miasta dla sloikow, polecam neptun park
- 5 4
-
2016-04-06 20:37
..albo z@#$%m łbem...
żeby kupić mieszkanie i nie odżałować 5k za miejsce parkingowe przed blokiem, tylko "podrzucać auto jak zgniłe jajo" na sąsiadujące osiedle gdzie szlabanów nie ma....tudzież parkować na chodnikach
- 4 0
-
2016-04-06 06:49
Ujescisko to mieszkania dla patoli i kredyciarzy w CHF. (12)
Nikt o zdrowych zmysłach tam nie zamieszka, tym bardziej ze część mieszkań miasto wykupiło pod komunalnr i socjalne.
- 58 94
-
2016-04-06 07:06
to samo mowili jak powstalo w polu osiedle Przymorze ) (5)
identycznie jak ty mowili gdy powstawal w pustym polu pierwszy budynek na tzw. Przymorzu . Ze tam nikt o zdrowych zmyslach w pustym polu nie zamieszka )
- 36 6
-
2016-04-06 07:29
i pisali tak wtedy w Internecie (4)
w tamtych latach nie było matole ani kredytów CHF ani mieszkań socjalnych więc jak mogli tak mówić?
- 5 28
-
2016-04-06 08:59
analogowo mówili (3)
analogowo, tzn. face to face, żeby ci jakoś to przetłumaczyć...
- 14 4
-
2016-04-06 09:09
Tak (1)
I pewnie nie mieli facebooka....żarty
- 2 0
-
2016-04-06 14:05
bo internet im wyłączyli
- 1 1
-
2016-04-06 10:42
Dobrze że nie cyfrowo...
Może analogicznie?
- 3 0
-
2016-04-06 07:19
(4)
Na Ujeścisku nie ma mieszkań socjalnych. Kto ci takich głupot nagadał. Patologie i menelstwo to masz we Wrzeszczu czy Oliwie, nie mówiąc o śródmieściu.
- 34 9
-
2016-04-06 07:26
(3)
Są z programu mieszkanie za ziemię, na Częstochowskiej, Piotrkowskiej, Jeleniogórskiej
- 19 2
-
2016-04-06 11:52
Komunalne a socjalne to zasadnicza różnica nieuku
- 9 3
-
2016-04-06 11:57
niedoinformowany (1)
Tak naprawdę to nie są mieszkania stricte socjalne tylko z tzw tbs, nie jest ich wiele w stosunku do reszty budynków i mieszkają w nich normalni ludzie.
- 10 2
-
2016-04-06 12:20
nie tbs tylko pojedyncze mieszkania socjalne w blokach spółdzielni, sam takie sprzedałem
przyszła komisja z miasta, sprawdzali czy jest kibel, wanna i kuchnia, a płacił koleś co wybudował biurowce w Oliwie bo działkę pod biurowce z miasta dostał za ileś tam mieszkań
- 3 1
-
2016-04-06 09:24
Zrob eksperyment - nocą bezpieczniej jest przejść Ujeścisko czy Przymorze?
- 18 1
-
2016-04-06 06:51
(1)
wiecej,wiecej klockow niedlugo caly dojazd do Gdanska bedzie zatkany bo miasto zamiast budowac infrastrukture drogowa najpierw sprzedaje dzialeczki a potem mieszkancy martwcie sie jak dojechac do centrum cala polityka urzedasow budyniowych
- 55 9
-
2016-04-06 09:52
a po co jechać do centrum jak podobno wszystko tam macie?
Przeciętny mieszkaniec Wrzeszcza na Ujeścisko jedzie raz w roku, a przeciętny mieszkaniec Ujeściska do Wrzeszcza jedzie raz dziennie
- 10 4
-
2016-04-06 07:02
Płocka Park II (3)
to jest ulica czy deptak? jak wyjechac z garażu?
- 23 2
-
2016-04-06 09:06
Niedawno Zenga Zenga,za chwilę Bunga Bunga ...he...he.. (2)
Co on jeszcze nie wymyśli. Żal mi 99% mieszkańców. 1 % rządzi !!!
- 9 2
-
2016-04-06 09:20
Osiedle w osiedlu.Podział na lepszych i gorszych ? (1)
- 4 1
-
2016-04-06 10:04
Osiedle Płocka jest budowane na roznych działkach z rónym prawem wlasnosci. Stad osobne wspolnoty beda i 3 bramy wjazdowe. Poza tym sa tam domy o 3 standardach: standard, standard plus oraz premium. Ma to swoje odzwierciedlenie w cenie i prawie do wlasnosci gruntu.
- 3 1
-
2016-04-06 07:05
Wizualizacje (10)
Te wizualizacje (na końcu tekstu) z mieszkaniem umieszczonym w samym środku lasu to tak na poważnie? Czyli co, wychodzę z mieszkania i mam już ściółkę leśną?
- 90 3
-
2016-04-06 07:27
siedzisz na kanapie i dokarmiasz dziki bez wstawania
- 62 0
-
2016-04-06 08:38
fajna tapeta za oknem..... (2)
- 19 0
-
2016-04-06 09:08
MTM oddaj nam lasek !!! (1)
- 18 2
-
2016-04-06 12:16
Był sobie mini lasek-park na ujeścisku... wszedzie sie wcisnął. Ehhh
- 8 1
-
2016-04-06 09:22
To sutenera z fototapetą lasu zamiast okien
3,5tyś/m2
- 19 1
-
2016-04-06 10:46
Zgodnie z warunkami technicznymi budynek można usytuować w odległości 12 m od ściany lasu.
No chyba że inwestor uzyska odstępstwo od ww. przepisu.
- 11 0
-
2016-04-06 14:04
hahahahaha :D dobre :D
- 3 0
-
2016-04-06 22:45
tak
niestetyzniszczyli lasek
- 3 0
-
2016-04-06 22:55
Tak, ale wieczorami do tego będziesz miał jeszcze gratis meneli robiących sobie grilla.
- 2 0
-
2016-04-07 10:15
tak, wycieli trochę drzew i stawiają tam domy
szkoda parku bo był fajny- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.