- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (386 opinii)
- 2 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (267 opinii)
- 3 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (45 opinii)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (123 opinie)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (107 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (308 opinii)
Niby stare, ale wyglądają jak nowe. Cztery składy trójmiejskiej SKM-ki przechodzą remont w zakładach naprawczych w Mińsku Mazowieckim. 5 mln do wartej 18 mln zł modernizacji dołożyła Unia Europejska.
Odnowione składy wrócą do Trójmiasta dopiero za miesiąc, ale już dziś wiemy, jak będzie wyglądać ich nowa twarz.
- Będą wyglądały inaczej zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Zyskają nowy napęd, który sprawi, że będą nie tylko szybsze, ale i bardziej ekologiczne - nowe-stare składy opisuje Paweł Wróblewski, rzecznik SKM.
Pasażerowie pewnie nie od razu zorientują się, że napęd oporowy wymieniono na impulsowy, ale pewnie nie umknie ich uwadze nowe wnętrze skm-ek. W wagonach nie będzie już przepierzeń, więc każdy z nich będzie stanowił jedną, otwartą przestrzeń.
Siedzenia zyskają kolor, ale stracą za to swoje nogi - od tej pory będą zawieszone na burtach wagonu. Dzięki temu łatwiej będzie utrzymać czystość w wagonach.
Wagony wrócą do Trójmiasta przemalowane, choć wciąż w najpopularniejszej, żółto-niebieskiej tonacji. Bardziej opływowe czoła składów zmniejszą opór powietrza.
Przebudowa czterech składów kosztuje nieco ponad 18 mln zł. Ok. 30 proc. tej sumy, czyli 5 mln zł dołożyła Unia Europejska.
Opinie (88) 7 zablokowanych
-
2007-09-05 15:20
reanimowanie trupa
zabawa w kaczym stylu
jezu
wyklepali, zaszpachlowali, zrobili lifting i wciskaja kit,
no bo nie wydole,
a swoja droga kto ma udzialy w ZNTK-u,
ilu pisuarkow i zwiazkoli?- 0 0
-
2007-09-05 15:31
Bolo
Moznaby trupa reanimowac,ale za 18 milionow cztery sklady?Spory wydatek na kosmetyczke.
- 0 0
-
2007-09-05 16:05
Rumun
To nie drogo - pewna pani minister /SO/ z kaczego rzadu tez walila kasa na lewo i prawo,
18 melonow a co?
swieconka od pralata /jakis melon/ i hajda na kon!
Ponoc Kongo kupilo prawa do transmisji obrad naszego sejmu live...
Wiesz cos o tym?- 0 0
-
2007-09-05 16:12
Rumunia rowniez
W Bukareszcie ktos puscil plote,nie wiem ile w tym prawdy,ze to lepsze od Monty Pythona i Muppet Show.
Mam nadzieje,ze sie nie zawioda.- 0 0
-
2007-09-05 16:20
jak długo...
...będą wyglądać jak nowe? Takie czyste, błyszczące i nowoczesne? Strach pomyśleć, bo inna inwestycja SKM -automaty biletowe na peronach już od dawna są pobazgrane sprayem. Szkoda, że jeszcze tyle bezmózgowego bydła mieszka w tym kraju! Ponad 90% szyb w wagonach jest porysowana! Dobrze, że przynajmniej ten Pan w długich włosach, odblaskowej kamizelce i kapelusiku zbiera aluminiowe puszki przyczyniając sie do czystości w SKM! Pozdrawiam Go!
- 0 0
-
2007-09-05 16:59
super !!!
modernizacje na całym świecie sa popularne. BRAWO !!!
- 0 0
-
2007-09-05 17:06
Rumun, skoro piszesz o kosmetyce to
jest reklamowy skandal w Rosji. Gdzie w kampanii Rexony stwierdzono, że Rosjanki pachną gorzej od Polek i Niemek, po czym porównano je pod względem zapachu do świń.:(
W tych kolejkach też czasami capi, że nie można wytrzymać można by przy okazji jakieś pochłaniacze zapachów zainstalować. Bo przypomina mi sie dworzec Bukuresti- 0 0
-
2007-09-05 17:18
juz widze jak chlopaki maluja na nich ... niema sposobu na graffiti na SKM'kach , zwłaszcza w 3miescie
a wygladaja nawet nawet , ale dlugo pewnie nie beda tak wygladac- 0 0
-
2007-09-05 17:31
Beznadzieja
To jest jak dac staremu odkurzaczowi nowa rure...podobna glupote zrobili z kilkoma tramwajami i wyglada to paskudnie. No niestety.
- 0 0
-
2007-09-05 17:55
Splot
No to nie rozumiem tego pana. W 2020 EW58 będą surowcem żyletek a nie koleją. Koleje Mazowieckie jakoś doceniły konstrukcję i w tym samym ZNTK Mińsk Mazowiecki zrobiły swoje EW60. I co - wyglądają zupełnie jak te kible nowe.
Rumun
W zasadzie to możemy się cieszyć - kible z PR serii 20xx mają dalej rozruch oporowy i nową mordę. I ten sam schemat malowania :D- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.