- 1 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (170 opinii)
- 2 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (51 opinii)
- 3 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (212 opinii)
- 4 Ugaszono pożar na budowie osiedla (181 opinii)
- 5 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (103 opinie)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (181 opinii)
Obostrzenia w komunikacji miejskiej. Gdynia przywraca strefy, Gdańsk nie planuje
W związku z rosnącą liczbą zakażeń i obawą przed zachorowaniami na COVID-19 ZKM w Gdyni zdecydował o przywróceniu w pojazdach komunikacji miejskiej w Gdyni stref bezpieczeństwa i o wyłączeniu ciepłych guzików. W Gdańsku zdecydowano się tylko na to drugie rozwiązanie. Jak tłumaczy magistrat, wyłączenie przedniej części pojazdu znacznie ogranicza pojemność pojazdów i może powodować większy tłok w autobusach i tramwajach.
Stanisław Taube z Komisji Współdziałania Związków Zawodowych zwrócił uwagę na rosnącą liczbę zakażeń na COVID-19 wśród pracowników komunikacji, a także na negatywne prognozy ministra zdrowia dotyczące piątej fali koronawirusa.
W środę, 19 stycznia, odnotowano ponad 30 tys. nowych zakażeń (w tym 2,3 tys. na Pomorzu).
- Wnioskujemy o wyłączenie pierwszych rzędów siedzeń i oznaczenie ich strefą buforową. Wnosimy również o wstrzymanie sprzedaży biletów przez kierowców autobusów i trolejbusów - napisał Taube i podkreślił, że wprowadzenie powyższych obostrzeń jest zgodne z oczekiwaniami gdyńskich kierowców obawiających się znacznego wzrostu zachorowań.
Na reakcję Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdyni nie trzeba było długo czekać, bo jeszcze tego samego dnia Hubert Kołodziejski, dyrektor ZKM w Gdyni, podpisał zarządzenie, na mocy którego ponownie wyłączono z użytku pierwsze drzwi w pojeździe, wyznaczono też strefy bezpieczeństwa przy kabinie kierowcy (między szybą działową a tylną ścianą kabiny kierowcy) oraz zawieszono działanie ciepłego guzika (wszystkie drzwi poza pierwszymi mają być otwierane przez kierowców).
Co ciekawe, mimo przywrócenia stref bezpieczeństwa i wyłączenia pierwszych siedzeń utrzymano sprzedaż karnetów biletowych przez kierowców. Z kolei na wyświetlaczach kierunkowych we wszystkich pojazdach podczas przejazdów ma być prezentowane hasło "Gdynia się szczepi".
Gdańsk nie planuje, ale analizuje
Jak mówi nam Jędrzej Sieliwończyk z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ZTM nie planuje wprowadzania stref buforowych przy kabinach kierowców i motorniczych.
- Nie jest też brane pod uwagę wyłączenie z użytku pierwszych drzwi w pojazdach. Natomiast do odwołania na przystankach będą otwierane automatycznie wszystkie drzwi w autobusach i tramwajach, co służyć będzie lepszemu przewietrzaniu pojazdów - mówi Sieliwończyk.
Jednocześnie w środę ZTM w Gdańsku przekazał operatorom polecenie otwierania wszystkich drzwi w pojazdach przez prowadzących.
- W przypadku przystanków warunkowych pasażer nadal musi zasygnalizować przyciskiem chęć wysiadania - natomiast jeśli autobus zatrzyma się już na przystanku "na żądanie", to kierowca ma obowiązek automatycznego otwarcia wszystkich drzwi. Wyłączenie pierwszych drzwi z użycia spowodowałoby, że wnętrze pojazdów byłoby mniej skutecznie przewietrzane, co w warunkach pandemii nie jest korzystne - dodaje Sebastian Zomkowski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Według ZTM wydzielenie strefy buforowej ograniczyłoby przestrzeń pasażerską i spowodowałoby dodatkowe zagęszczenie osób w pojeździe.
- Trzeba pamiętać, że nie obowiązują w tej chwili limity napełnienia pojazdów - a to oznacza, że tyle samo pasażerów musiałoby się pomieścić na mniejszej powierzchni - dodaje Zomkowski.
Z myślą o bezpieczeństwie osób prowadzących pojazdy ZTM w Gdańsku znacząco zmniejszył sprzedaż karnetów biletowych w autobusach. W tramwajach możliwości kupna biletu w ogóle już nie ma.
- Kontakt osoby prowadzącej z pasażerem został dzięki temu ograniczony. Sprzedaż karnetów pozostaje utrzymana jedynie w ok. 15 proc. autobusów na liniach, które obsługują sąsiednie gminy, gdzie nie ma biletomatów - przypomina Sieliwończyk.
W okresie od stycznia do listopada 2020 r. wartość sprzedaży biletów przez aplikacje mobilne wyniosła: 8,6 mln zł, a w analogicznym okresie 2021 r. - 16,1 mln zł.
- Ten sposób zakupu biletów jest najszybszy i najwygodniejszy. Do wyboru pozostaje sześć aplikacji - przypominają urzędnicy i zaznaczają, że stref buforowych nie ma między innymi w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu czy Katowicach.
Zomkowski: - Oczywiście obserwujemy sytuację związaną z liczbą zakażeń. O wszystkich zmianach dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej będziemy informować na bieżąco.
Otwieranie drzwi w pojazdach ZTM (23 opinie)
Miejsca
Opinie (389) ponad 10 zablokowanych
-
2022-01-19 12:05
Opinia wyróżniona
Wiecej autobusów (18)
Może należy zwiększyć częstotliwość autobusów 154,162,213,113 oraz tramwajów.
Młodzież wróciła do szkoły i naprawdę jest ścisk w środkach lokomocji , a poza tym jeżdżą bez maseczek i źle reagują jak zwróci się im uwagę.
Prosze zwiększcie częstotliwość,
Maria- 211 29
-
2022-01-20 11:14
raczej mniej..albo wcale
Zyjmy lokalnie i wirusy nie rozniosa sie. to takie trudne by zrozumiec?
Ja bym powiedzial, ze całkowita rezygnacja z komunikacji publicznej w Gdańsku.
Aha. Wiecej ruchu i to pomaga. :)- 0 0
-
2022-01-20 06:33
Dokładnie podwyżki nie wywalczyli to pREZES dał im strefy żenada a ludzie jeżdżą w ścisku jak sardynki
- 1 0
-
2022-01-19 20:52
realizujemy Narodowy Program Walki z Covid
Tak, tak.
Natychmiast dokupić autobusy , zatrudnić grupę kierowców . Niestety to z budżetu miasta a więc z naszych podatków.
I dobrym rozwiązaniem by było aby dla tych co nie znaleźli miejsc, podstawić taksówki. Na koszt miasta.
A może zwyczajnie wyrzucić na zbitą mordę pasażerów bez maseczek?
A może dostępność do kumunikacji masowej tylko dla posiadających paszport kowidowy ?- 2 3
-
2022-01-19 17:42
Itu jest największy problem Bo ludzie leżą sobie na plecach (1)
- 0 1
-
2022-01-21 12:12
Ja czasem tak zarucham, jak mloda i chetna przede mna stoi
- 0 0
-
2022-01-19 16:32
113 213
To się ledwo mieszczą na przebisniegowej hahaha nie licz na więcej autobusów!
Um ma gdańszczan w ________- 7 3
-
2022-01-19 16:22
kupisz potrzebne autobusy (1)
i zapłacisz kierowcom pensje?
- 3 6
-
2022-01-20 10:07
Morawiecki jakoś dał radę ...
swoim pracownikom daje podwyżki i premie bez ograniczenia teraz - na covid
- 3 0
-
2022-01-19 15:14
PKM
PKM-ka ... tam to się dopiero dzieje przy tych częstotliwościach jakie teraz zafundowali. W godzinach szczytu ludzie jak kartofle. Żadne obostrzenia nie pomogą .
- 5 4
-
2022-01-19 12:42
Oczywoście , GAiT ma extra 600 kierowców i 300 autobusów na każde głupie żądanie
- 15 11
-
2022-01-19 12:18
Mario, zapewne jesteś kolejną bereciarą, ktora tka nos gdzie nie trzeba.
- 13 16
-
2022-01-19 12:11
Plus (6)
175, autobus, tysiące nowych mieszkań przy Niepołomickiej i Świętokrzyskiej. Panno Dulkiewicz, proszę przejechać się tą trasą w godzinach szczytu, ok?
- 24 5
-
2022-01-20 00:12
Mieszkań nie równa się mieszkańców! Poza tym co was ciągnie tak daleko od miasta? Wciąż są to bloki, ale na zad.piu. Większość pewnie i tak podatki płaci w Tczewie czy Elblągu a oczekujecie od miasta, żeby kupił nagle 100 kolejnych autobusów tylko dla was...
- 4 0
-
2022-01-19 19:50
Rowerami
Ola proponuje jeździć rowerami
- 3 3
-
2022-01-19 17:54
Tam to PKSem się jezdzi
- 2 2
-
2022-01-19 16:32
Ona ma to gdzieś
- 9 3
-
2022-01-19 12:21
Lepiej nie , sierota znowu jakas
Nogę złamie.
- 9 8
-
2022-01-19 12:14
Ok
- 12 0
-
2022-01-19 13:18
Opinia wyróżniona
Poprawne noszenie masek w pojazdach. (72)
W pierwszej kolejności należałoby bezwzględnie wymagać aby każdy w pojeździe miał poprawnie założoną maseczkę. Nie masz maseczki - nie jedziesz. Jest to najprostsza metoda ograniczająca przenoszenie się wirusów. Jeśli ta metoda jest niewystarczająca wówczas należy rozważać inne sposoby.
- 218 197
-
2022-01-21 11:11
Nie zaloze, a pojade i co mi zrobisz? Wiesz, gdzie sobie wsadz ta maseczke
- 1 0
-
2022-01-20 11:12
Ja bym powiedzial, ze całkowita rezygnacja z komunikacji publicznej w Gdańsku.
Wiecej ruchu i to pomaga. :)
- 1 1
-
2022-01-20 07:12
zapomnisz maseczki
i sam/a co zrobisz jadac do pracy szkoly?,,nie masz nie jedziesz"i wtedy przypomnisz sobie swoj komentarz a do szkoly dzieciaki specjalnie beda sie spozniac bo zapomnial maseczki:-)
- 3 2
-
2022-01-20 04:57
Gazowac antyszczepionkowcow (1)
Niech nie zabierają nam naszej strefy życiowej!
- 2 4
-
2022-01-21 07:45
Mózg masz zagazowany tępy trollu :)
- 1 0
-
2022-01-20 06:11
Chcesz to noś
A czy jak były inne jakieś wirusy 5 lat temu, to też nosiłaś/eś maseczkę w komunikacji miejskiej? Zapewne nie, bo miałeś/aś gdzieś to pewnie. Także nie rozumiem twojego toku myślenia. Ja nie zmuszam żebyś ty nosił/a także innych też nie zmuszaj
- 4 0
-
2022-01-19 23:20
Zacznij od polityków!!!
- 1 0
-
2022-01-19 19:46
Tydzień temu bariera 50 proc. zaszczepionych wśród zakażonych w ciągu tygodnia została przełamana w tygodniu od 4 do 10 stycznia. W następnym tygodniu jest jeszcze gorzej gorzej dla zaszczepionych. Rok temu przewodniczący Rady Medycznej i główny doradca premiera ds. pandemii prof. Andrzej Horban powiedział, że zaszczepieni nie będą zarażali
Tydzień temu bariera 50 proc. zaszczepionych wśród zakażonych w ciągu tygodnia została przełamana w tygodniu od 4 do 10 stycznia. W następnym tygodniu jest jeszcze gorzej gorzej dla zaszczepionych. Rok temu przewodniczący Rady Medycznej i główny doradca premiera ds. pandemii prof. Andrzej Horban powiedział, że zaszczepieni nie będą zarażali koronawirusem, bo sami nie będą zakażeni. Rzeczywistość szybko zweryfikowała słowa tego eksperta. Jak już pisaliśmy kilka dni temu w tygodniu pomiędzy 4 a 10 stycznia 2022 r. było 86 871 wykrytych zakażeń. W tym: w pełni zaszczepieni: 45 943 czyli 52,9 % niezaszczepieni: 40 928 czyli 47,1% W kolejnym tygodniu wygląda to jeszcze gorzej dla grupy zaszczepionych. Pomiędzy 11 a 17 stycznia 2022 roku pozytywnych wyników testów na koronawirusa było 110 743. W tym: w pełni zaszczepieni: 62 323 czyli 56,28 proc. niezaszczepieni: 48 420 czyli: 43,72 proc. Warto dodać, że w grupie niezaszczepionych ministerstwo uwzględnia także zaszczepionych tylko jedną dawką przy dwudawkowym preparacie, oraz tych, którym od pełnego szczepienia nie minęły dwa tygodnie. Zgony już klasycznie: prawie 30% to pełna szpryca
- 6 0
-
2022-01-19 17:45
Hahah
Kloskowski, to ty?
- 0 2
-
2022-01-19 17:12
Dokładnie,szmata na ryj i morda w kubeł.Ole.
- 4 6
-
2022-01-19 17:05
Ja mam kwit za 300 ze nie moge i co mi zrobisz? Wzywaj patrol za to jest mandat
- 9 2
-
2022-01-19 17:00
Dolkladnie,potrójną na ryj żeby w ogóle nie oddychać.Ole.
- 9 2
-
2022-01-19 16:47
Nie cierpię maseczek (1)
Niewygodne, duszą, drażnią skórę, stresują. To odbieranie ludziom wolności.
- 17 4
-
2022-01-20 10:35
sr**ć wolności
ale już niedługo choroby i grzybice jamy ustnej i płuc - zaleją śmiertelnie cały kraj
- 2 0
-
2022-01-19 16:34
A po co mieć maskę na twarzy? (2)
Skoro wirus jest tylko w nosie hahaha bo z nosa robią wymazy a w buzi przecież to nic nie ma hahaha obłuda i kłamstwa ludzie chleb za moment z 10 zł a wy się bawicie w pandemie bzdur
- 13 5
-
2022-01-20 10:34
sam osobiście minister zdrowia PiS publicznie powiedział (1)
- Jako lekarz z całą odpowiedzialnością mówię, że maseczki przed niczym nie chronią... one nie pomagają, one nie zabezpieczają przed wirusem, nie zabezpieczają przed zachorowaniem
- to czemu ludzie je noszą?
- Nie wiem!- 4 0
-
2022-01-21 11:20
Bo sa i**otami, temu nosza
- 0 0
-
2022-01-19 16:17
Gdyby te maski miały działać to "zdyscyplinowane" kraje pandemia by ominęła (4)
A tu proszę - patrz Austria czy Niemcy. Sanitaryści tak się zachwycają że grzecznie tam noszą i co? Wirus swoje.
- 22 2
-
2022-01-19 16:50
No właśnie... (3)
W Europie jest różne podejście do tak zwanych "restrykcji". W Szwecji masek nie trzeba, w Niemczech jak ci się w metrze zsunie maska to reszta pasażerów gotowa cię zlinczować. U nas - różnie, jedni noszą, drudzy nie noszą. A najśmieszniejsze, że we wszystkich krajach, niezależnie od stosowanych "restrykcji" statystyki zakażeń i zgonów w przeliczeniu na milion mieszkańców są bardzo podobne. Jakieś wnioski, miłośnicy maseczek?
- 16 5
-
2022-01-19 18:40
Podobne? (2)
Niemcy - 1.4 tys śmierci per 1mln populacji
Polska - 2.7 tys.
No faktycznie podobne.- 5 8
-
2022-01-20 05:34
Bo w Polsce nie umierają ludzie na nic innego... ktoś zginie pod kolami samochodu? Covid(bo przecież covid wepchnął) i cyk jest premia dla lekarza wypisującego akt zgonu
- 3 1
-
2022-01-19 18:57
Bo u nas każda śmierć jest podpinana pod Covid.
To się po prostu opłaca szpitalom.
- 8 4
-
2022-01-19 14:58
uff dobrze, ze nie trzeba mieć biletu, tylko założoną maseczkę i można jechać
- 18 0
-
2022-01-19 14:44
Nowe komunikaty w ztm (10)
Ludzie nie reagują już na monotonne komunikaty o obowiązku noszenia maseczek,przez krótki czas w autobusach była inf o założeniu maseczki lub opuszczeniu pojazdu, na niektórych to działało, może na opornych i obojętnych zadziała komunikat:kierowca nie odjedzie z przystanku dopóki wszyscy nie zaloza maseczek ...
- 6 26
-
2022-01-23 17:32
No to wszyscy będziecie stali bo ja nie wysiade i nie założę! Poczekamy wszyscy sobie z 2 godz na przyjazd Policji. Gratuluje wszystkim rozumu. Pomyslec, ze barany do wszystkiego co im Pan każe robią. Zenada . Ta plandemia pokazała ilu kret... w jest w społeczeństwie łyknęli każdy kit z TV ;(
- 0 0
-
2022-01-21 11:14
To niech stoi, pospiewamy cos, zapalimy. A i tak nie wyjde i nie zaloze tej szmaty
- 2 0
-
2022-01-21 07:35
To będą opóźnienia. Nigdy nie zakładam maski i nikt mnie do tego nie zmusi.
- 3 0
-
2022-01-20 09:08
Kilka razy widziałem jak kierowca linii 189 wyprosił gamoni bez maseczek (za to w słuchawkach) z autobusu. (3)
Świadomi i oczytani covidosceptycy wysiadając wykrzykiwali jakieś wulgarne komendy o szybkim oddalaniu się.
- 0 3
-
2022-01-21 11:16
To fajnie ma, jak dla mnie moze stac. Krzyczec, czy co chce, a bede siedzial i udawal, ze go nie ma.
- 1 0
-
2022-01-21 07:37
Mnie by nie wyprosił gamoniu. Z liścia mógłby zebrać a Ty zaraz po nim covidowy oszołomie :)
- 2 0
-
2022-01-20 10:14
niech się cieszy życiem nadgorliwy id***ota ... bo mogli kosę mu posłać
i kto by potem mu rodzinę wykarmił? morawiecki z sasinem?
- 3 0
-
2022-01-19 17:49
.... (1)
Hahah przecież wariat z 3005 już tak robi. Pozdro Mareczku Janosiku. Jeździć nie umiesz. Bramę w zajezdni blokujesz, to chociaż poczujesz się ważny, że będziesz stręczył ludzi maseczkami.
- 11 1
-
2022-01-23 17:34
Napiszcie proszę jaki woz jutro czy pojutrze będzie mieć ten kovidiota to będzie mnie mieć na wozie zobaczymy czy dalej będzie tak kozaczyc;) Sprawa cywilna gwarantuje mu
- 0 0
-
2022-01-19 14:59
kierowca ma wykonywać swoją pracę czyli jeździć po wyznaczonej trasie i stawiać się na czas na przystankach
- 31 2
-
2022-01-19 14:06
Jeszce przylepić po bokach plastrem (3)
Otwory w maskach wielkości mikrona, a wirus ma wielkość milionowej części metra, naprawdę do podstawówki na matematykę.
- 13 4
-
2022-01-19 14:09
(2)
Tyle że wirus przenoszony jest wraz z nośnikiem, a maska chroni przed przenoszeniem tego właśnie nośnika.
- 10 11
-
2022-01-21 07:34
Maska chroni Twoj mózg przed myśleniem :) Niedotlenienie mózgu, normalna rzecz.
- 2 0
-
2022-01-19 15:26
A zwłaszcza ta co jest co chwilę zdejmowana chowana do kieszeni i następnie ponownie zakładana xD albo taka noszona przez miesiąc ale ffp3 więc szkoda wyrzucić po jednym użyciu xD
- 14 2
-
2022-01-19 13:42
czytałem ostatnie badania i wychodzi na to, że koronawirus może przenosić się przez wszystkie otwory ciała (4)
ja oprócz maseczki noszę prezerwatywę przez cały dzień. Tydzień temu przyjąłem trzecią dawkę. Oczywiście do tego dystans i dezynfekcja. Pozdrawiam wszystkich medyków walczących z tą straszliwą pandemią
- 16 13
-
2022-01-19 18:08
Marek z 3005, to pewnie pisał haha
- 3 1
-
2022-01-19 16:25
nosisz prezerwatywę na głowie? (1)
- 12 2
-
2022-01-21 07:33
Czytaj ze zrozumieniem.
- 0 0
-
2022-01-19 14:10
Przede wszystkim załóż gogle. Wirus po za nosem i ustami najszybciej zaraża przez oczy.
- 18 0
-
2022-01-19 13:24
(28)
Te maseczki są tak skuteczne jak zamykanie lasów. Wirus rozprzestrzenia się po wszystkim wokół, a ludzie wierzą dalej w zbawienną funkcję maseczek, które często noszone są tygodniami. I nie jestem żadnym koronasceptykiem, bo zachorowałem i nie było to nic przyjemnego.
- 77 23
-
2022-01-19 14:00
(10)
Brednie. Nauka jest jednoznaczna: maska chroni.
- 18 36
-
2022-01-19 17:27
(1)
Ty lepiej nie ściągaj bo na taki ryj nie można patrzeć
- 8 2
-
2022-01-21 07:32
Pokaż swój ryj szpetny trollu :)
- 0 1
-
2022-01-19 16:41
Z maskami jest tak samo jak ze tym (1)
Ze mówili szczepionka powstrzyma wirusa, uchroni od śmierci. Hahaha uchroni od choroby!
- 18 1
-
2022-01-19 18:58
podobno chroni przed ostateczną konwulsją.
A wystarczy doczytać dokumentację upublicznioną składaną przez firmy i tam jest napisane, że od początku było napisane, że nie będzie chroniła przed zakażeniem i transmisją. To nie jest tak, że ktoś nie wiedział, że coś badano i czegoś się dowiedzieliśmy. Mamy do czynienia z w pełni wyreżyserowanym spektaklem.- 8 4
-
2022-01-19 16:40
Id iota
- 4 4
-
2022-01-19 15:24
(2)
Chyba przedandatem. Bo te szmatki w żaden sposób nie chronią przed wirusem a dobrej jakości maskę ma może co 30osoba. Już pomijam fakt że większość nie potrafi zdjąć i założyć poprawnie maski a o czasie jej użytkowania już nie wspomnę np. Mam znajomego co się podnieca że nosi maseczkę ffp3 szkoda tylko że ta sama od miesiąca xD albo wystarczy
Chyba przedandatem. Bo te szmatki w żaden sposób nie chronią przed wirusem a dobrej jakości maskę ma może co 30osoba. Już pomijam fakt że większość nie potrafi zdjąć i założyć poprawnie maski a o czasie jej użytkowania już nie wspomnę np. Mam znajomego co się podnieca że nosi maseczkę ffp3 szkoda tylko że ta sama od miesiąca xD albo wystarczy zobaczyć na polityków którzy podczas wystąpień na mównicy zdejmują maskę i kładą ja obok w miejscu gdzie wcześniej ktoś łapkami dotykał a później cyk na pysk sobie zakłada xD
- 19 4
-
2022-01-21 07:30
Mandaty są bezprawne. Sąd umorzył już trzy ktore dostałem i odmówiłem przyjęcia.
- 2 0
-
2022-01-20 10:11
lepiej Ministrowie na konferencjach maski założone /choć do dziennikarza mają po 10m/
a jak na ivent PiS wpadł poseł braun i zrobił ministrowi PiS+ wojewodzie PiS+ i zgromadzonym gęsto tam PiSakom ... zdjęcie bez obowiązkowych maseczek
/widać covid-rozporządzonka i maseczki są dla plepsu/- 4 0
-
2022-01-19 14:46
Gdzie to napisali? (1)
- 19 4
-
2022-01-19 16:24
w piśmie świętym
- 13 2
-
2022-01-19 13:35
Noś maski te które są skuteczne tj ffp2 i ffp3 (16)
- 16 40
-
2022-01-20 05:29
Ffp2 skuteczna? (1)
Hahaha poczytaj najpierw o klasach masek a potem wypisuj "mondrosci"
- 3 2
-
2022-01-20 11:24
FFP2, FFP3 ewentualnie 95. BUŹKA
- 0 0
-
2022-01-19 13:48
ffp3? Jeszcze mi sufit na głowę nie spadł, żeby wydawać 60zł na kaganiec (13)
- 49 18
-
2022-01-19 20:24
Na ebay mozna kupic juz za 3 euro za sztuke, za 30sztuk placilem 35euro.
- 0 4
-
2022-01-19 15:00
czyli (3)
- opony zimowe nie są skuteczne!
- jeśli kupisz takie, które mają jeszcze bieżnik, zamiast założyć, co znalazłeś w lesie czy odziedziczyłeś po dziadku to są skuteczne
- co!? wydawać tyle pieniędzy! Przecież nawet ludzie z nowymi zimówkami mają wypadki!!1
Ach, ci antyszczepionkowcy.- 14 25
-
2022-01-19 16:35
Skoro masz mózg czemu go nie używasz ?
Powinni za to karać
- 5 2
-
2022-01-19 16:11
(1)
Przyrownywanie opon zimowych do *ceryfikowanych* masek (a nie tego chnskiego g..a z Allegro) to juz jest taki poziom abstrakcji, ze zadaję sobie pytanie co trzeba miec w glowie, a raczej czego nie miec, aby tworzyc takie polaczenia.
- 20 6
-
2022-01-19 16:24
analogia w sumie dobra
- 3 5
-
2022-01-19 14:08
(7)
Ale jak wymagają spodni do restauracji to już jesteś jak najbardziej za?
- 19 32
-
2022-01-20 06:20
szkoda że nie wymagają testu na iQ powyżej 100pkt
to w ogóle by tych maseczkowców nie było w ani w komunikacji miejskiej ani w restauracjach.
- 6 4
-
2022-01-19 17:24
Co ma piernik do wiatraka
- 4 2
-
2022-01-19 14:18
tak jestem za, widok gaci jakiegoś obcego typa jest odrażający, dlatego ludzkość wymyśliła ubrania (4)
widok czyjejś odsłoniętej twarzy nie jest odrażający więc nie trzeba jej zasłaniać. Nie ma to również sensu w przypadku wirusa, o śmiertelności poniżej 0.3%, którego przeciętna ofiara ma średnio 76lat i nowotwór albo inną śmiertelną chorobę przy której koronawirus to szczegół a straszy się nim dzieci, młodych i ludzi w średnim wieku bez żadnych chorób
- 45 14
-
2022-01-20 09:01
Zmienisz zdanie jak będziesz miał 76 lat.
O ile dożyjesz. Czego Ci serdecznie życzę.
- 2 6
-
2022-01-20 08:21
jak zwykle sami najmądrzejsi w tym kraju
i jak zwykle ten kraj przoduje w najgorszych statystykach
- 4 3
-
2022-01-19 15:01
widok twarzy przeciętnego antyszczepionkowca też nie jest najprzyjemniejszy (1)
Z tym, ze brak spodni to tylko kwestia estetyki. Brak maseczki jest zagrożeniem zdrowotnym.
Nie można też palić w autobusie.- 17 41
-
2022-01-19 16:59
jak ktoś ma nowotwór albo 80lat na karku to rzeczywiscie jest zagrozeniem
Dla reszty ludzi, czyli pewnie cos kolo 95procent populacji, jest zagrozeniem marginalnym. Dlatego przymis noszenia maski w przypadku korony jest bez sensu.
- 15 5
Wszystkie opinie
-
2022-01-19 11:33
ciekawe kiedy biletomaty w autobusach i tramwajach (16)
możnaby pomyśleć, ze tak zaawansowane cywilizacyjnie rozwiązanie w polszy nie zaistnieje, ale jednak, zaskakująco, są miasta, gdzie to działa
- 52 14
-
2022-01-19 11:34
(10)
każdy ma w kieszeni smartfona.
- 5 12
-
2022-01-19 11:37
nie każdy (5)
nie każdy chce, nie każdy może. przede wszystkim - nie każdy musi.
Póki pieniądze fizyczne są obowiązującym środkiem płatnicznym w tym śmiesznym kraju, póty powinny działać- 17 4
-
2022-01-19 11:40
(4)
to jeszcze oczekujesz w autobusie automatu przyjmującego bilon? litości
- 2 12
-
2022-01-19 11:41
tak, będę płacić groszówkami xD (1)
wyjedź kiedys z tego braniewa i zobacz jak to działa w innych miastach
- 5 5
-
2022-01-19 11:43
byłem w Poznaniu. Nigdzie nie kupisz biletu w tramwaju.
- 2 4
-
2022-01-19 11:59
xD xD xD xD xD
a może wolisz weksle jak ci bilon przeszkadza?
- 1 1
-
2022-01-22 00:36
Jakoś w Berlinie biletomat w tramwaju może bilon przyjmować...
- 0 0
-
2022-01-19 11:38
(2)
Nie każdy. Póki nie ma obowiązku ustawowego posiadania smartfona, to taka forma zakupu biletu może być jedynie alternatywą.
- 14 4
-
2022-01-19 11:40
(1)
dziwne bo najczęściej bilet chca kupic ludzie zapatrzeni w smartfona
- 2 6
-
2022-01-19 11:41
niesamowite!
- 0 1
-
2022-01-19 11:39
Aby skorzystać z takich aplikacji jak SkyCash należy wprowadzić pełne dane osobowe (wymóg na podstawie ustawy o antyterroryźmie), przez co korzystanie z takich aplikacji nie jest już w jakikolwiek sposób anonimowe. Co innego korzystanie z biletomatu, w którym można płacić gotówką lub kartą (która może to być kartą walutową, w której nie da się tak łatwo podejrzeć danych osobowych właściciela).
- 9 1
-
2022-01-19 11:36
(1)
Widze polsza to wiem ze mam do czynienia z ruskim trollem
- 2 2
-
2022-01-19 11:39
nie oceniaj po sobie ;)
- 1 3
-
2022-01-19 11:37
Biletomaty to już przeżytek (1)
Tak, jak w całej Szwecji, bilet kupujesz przez telefon.
- 3 6
-
2022-01-19 11:53
To cię poniosło. Porównujesz cebulandię do Szwecji?
- 2 2
-
2022-01-19 15:05
nigdy
- 0 1
-
2022-01-19 11:36
(14)
Od czasu histerii covidowej przestalem korzystac z transportu publicznego na rzecz wlasnego auta. Taniej i nie musze sie dusic w maseczce.
- 76 17
-
2022-01-19 11:38
ale wiesz że w tych maseczkach w ogóle się nie musisz dusić? (3)
może spróbuj ją poprawnie założyć, to gumka nie będzie cisnąć i się biedaku nie będziesz dusił
- 8 32
-
2022-01-19 11:45
wy i ten wasz kult maseczki, zabawni jesteście.
- 30 6
-
2022-01-19 12:29
Piękne podejście... Kolejnym krokiem będzie: ale wiesz że wystarczy pokazać certyfikat żeby kupic jedzenie, ale wiesz że wystarczy się zaszczepić żeby nie dostać kary 30k zł, ale wiesz że wystarczy przyjść boostera żeby wyjść z tego obozu dla niezaszczepionych
- 22 1
-
2022-01-21 07:47
Ty jesteś biedakiem covidowy oszołomie. Noś grzecznie szmatkę jak Ci każą piesku :)
- 2 0
-
2022-01-19 11:40
(5)
kto bogatemu zabroni
- 3 6
-
2022-01-19 11:52
(4)
przy dzisiejszych cenach biletow samochod wychodzi taniej, juz nawet nie wspominam o hulajnogach elektrycznych
- 13 5
-
2022-01-19 15:40
Dla jednej osoby na pewno nie.
Ja za bilet płace 99 złotych. Samo paliwo to na pewno większy koszt.
- 6 2
-
2022-01-19 16:15
tylko smrody jezdniowe walą w płuca
- 2 1
-
2022-01-19 17:56
Bilet 1200 rocznie auto 100tys do tego polisa serwis paliwo parkingi. Rzeczywiście taniej
- 1 2
-
2022-01-21 07:49
99 zl miesięcznie kosztuje bilet miesięczny. Paliwo wychodzi drożej + OC + naprawy i przeglądy.
- 0 0
-
2022-01-19 20:12
Ja mam podobnie. (3)
Dopóki będą prześladować pasażerów maseczkami, dopóty moja noga w komunikacji nie postanie. Nie mam zamiaru wdychać wilgoci i dwutlenku węgla, bo to zwyczajnie niezdrowe. Elita już dawno pokazała, jak należy traktować maseczki, wystarczy obejrzeć zdjęcia z rozmaitych gal, pokazów, targów, o imprezie u Mazurka nie wspominając. W mojej firmie tez kilka osób przesiadło się do aut bo nie chcą robić z siebie pośmiewiska.
- 4 1
-
2022-01-19 21:54
dwutlenku węgla xD (1)
weś ty może wróć o szkoły się trochę doucz, nie zaszkodzi ci, a może pomóc
- 0 3
-
2022-01-19 22:03
Zadziwiające, że jesteś piśmienny przy twoim poziomie umysłowym.
'Weś' kredki i zajmij się czymś pożytecznym bo myślenie nie jest twoją mocną stroną. Masz IQ rozwielitki, że jesteś zdziwiony faktem występowania dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu?
- 3 0
-
2022-01-21 07:51
A ja mam w d.... tych śmiesznych prześladowców. Ostatnio jeden taki z liścia zebrał i nagle spokorniał :)
- 2 0
-
2022-01-19 11:36
(6)
"Stanisław Taube z Komisji Współdziałania Związków Zawodowych zwrócił uwagę na rosnącą liczbę zakażeń na covid-19 wśród pracowników komunikacji, "
Mówią o skutkach nie wiedząc dokładnie, jaka jest przyczyna? Może zakażalność wśród kierowców wynika z tego, że korzystają oni z tego samego pomieszczenia socjalnego, w którym nie przestrzegają reżimu sanitarnego?
Dodatkowo pomiędzy kierowcą, a pasażerem i tak znajduje się szyba z pleksy działająca jak przyłbica.- 67 14
-
2022-01-19 11:53
(1)
Pan Taube to powinien zająć sie czymś innym
- 7 2
-
2022-01-19 12:34
Ma syna kierowcę. To bardzo dużo już tłumaczy.
- 5 2
-
2022-01-19 12:11
Kierowca zakaza sie w kontaktach rodzinno-towarzyskich, przebywajac przez dluzszy czas bez maseczki z ludzmi, z ktorymi nie mieszka.
- 6 1
-
2022-01-19 12:18
Niestety sami kierowcy nie noszą masek w środkach transportu więc w ciągu dnia moga spowodować zakażenie wielu osób (1)
- 5 6
-
2022-01-19 17:57
Większość jest na szczęście normalnych. Ale znajdziesz kliku nawiedoznych, jak ten cwaniak z 3005. Hipokryta, sam z gołym pyskiem stręczy pasażerów, żeby maski zakładali. To nie jest normalne.
- 1 2
-
2022-01-19 16:52
Reżim sanitarny
To ciekawe, jak ludzie sami z siebie zaczynają się domagać "reżimu". I pomyśleć, że jeszcze 30-parę lat temu większość Polaków walczyła z reżimem komunistycznym...
- 3 1
-
2022-01-19 11:36
(10)
Dr Paweł Grzesiowski:
"Ja jestem zaszczepiony trzema dawkami, moja żona także. Chodzimy w maseczkach po domu, cały czas działa takie urządzenie oczyszczające powietrze, dezynfekujemy ręce i codziennie robimy sobie testy opowiadał immunolog".
Dr Michał Sutkowski:
"Objawy mogą być bardzo różne włącznie z brakiem objawów"
Prof. Andrzej Rychard:
"Czwarta dawka szczepionki będzie dowodem że panujemy nad sytuacją"- 76 18
-
2022-01-19 11:53
Tutaj Twoje brednie są zbyteczne. (1)
- 5 22
-
2022-01-19 15:32
Bredniami nazywasz cytaty waszych bożków od covidozy? xD
- 14 0
-
2022-01-19 12:02
słaba prowokacja UOP (1)
umysłowo ograniczonego płaskoziemca
- 1 22
-
2022-01-19 19:00
To żeś błysnął intelektem.
A teraz wracaj do kredek bo ci mama telefon zabierze.
- 3 0
-
2022-01-19 12:51
zenada
Zenada, tak to skomentuje.
- 1 13
-
2022-01-19 13:59
a piąta i szósta będzie dowodem że dawki id 1 do 5 nie zadziałały
- 13 0
-
2022-01-19 17:10
... (1)
" 10 dni izolacji to za mało?
Naukowcy do swoich badań wykorzystali nowy test, który pokazuje, czy koronawirus jest aktywny. Standardowy test PCR wykrywa jedynie cząstki wirusa, które świadczą o jego obecności w organizmie, ale nie jego aktywności.
176 osób zakażonych zostało przebadanych nowym testem i okazało się, że po 10 dniach izolacji 13 proc. miało aktywnego wirusa. Byli też pacjenci, u których wirus pozostawał aktywny przez 68 dni. "- 5 0
-
2022-01-19 20:48
Ale madrale w innych krajach skracaja izolacje do 5 dni
A w niektorych lekarze z pozytywnym wynikiem a nie majacy uciazliwych objawow moga pracowac
- 1 0
-
2022-01-20 06:27
Manipulujesz facet
Skopiowałem sobie ten tekst i wrzuciłem do Google. Grzesiowski w Onet opowiada ze chodzą w domu w maskach bo ich 12 letni syn ma covid
- 0 0
-
2022-01-21 11:36
To sa dopiero czuby..
- 1 0
-
2022-01-19 11:37
(10)
To jest głupota, w ten sposób zabierają 3-4 miejsca siedzące i z 2-3 stojące. Te 6 osób w imię walki z covidem będzie stało w tłoku dalej. Gratulacje Gdynia! Znowu pokazałaś jaka jesteś beznadziejna.
- 92 19
-
2022-01-19 12:01
Widziałeś dziecko gdzie ta taśma się znajduje, czy zdalnie zobaczyłeś? (3)
- 2 18
-
2022-01-19 12:12
Ja widzialam - dzis rano. Cztery miejsca wylaczone z uzytku. Dziecko.
- 15 2
-
2022-01-19 12:38
Za linią pierwszych siedzeń, dziecko.
- 9 2
-
2022-01-19 18:01
I co to ma dać?
Jaki jest sens tego rozwiązania? Wirus tylko przednimi drzwiami wsiada? Przecież taki Janosik M. K. z 3005 wyjdzie sobie na przerwie przedefilować po całym wozie na pętli. Wtedy już się nie boi, a przednie drzwi ma strach otworzyć?
- 5 0
-
2022-01-19 12:58
Tu nie chodzi o was pasażerów. (4)
.....bardziej aby kierowcy nie rozłożyli się na Covida. Im dalej stoicie tym bezpieczniej.
- 5 5
-
2022-01-19 13:06
(1)
Dziwne, mnie w szkole uczono, że jak ktoś kichnie, to prędkość jego "glutów" (powietrza wydychanego podczas kichnięcia) może osiągnąć od 40 do 160 km na godzinę. Więc jak dodatkowy jeden metr ma zagwarantować niezarażalność kierowców?
- 11 2
-
2022-01-19 17:43
I pewnie kierowcy nie chodzą po zakupy i trzymają odległość... chyba kilku w kilku sklepach sieciowych na morskiej o tym nie pamięta, ale odległość w pojeździe musi być... I znów prowizji z biletów nie będzie - współczuję - brawo Gdynia.
- 6 1
-
2022-01-19 13:18
A da się fizycznie stać w kabinie kierowcy gdy ten siedzi? Nie da się. Mylisz się kierowco. Polecam nauczyć się trasy 182.
- 4 2
-
2022-01-19 18:04
To mam nadzieję, że ten Taube albo ten z 3005 nie chodzą po sklepach, na zakupy czy gdziekolwiek indziej niż praca-dom/ praca-dom. Przecież tak straszny wirus zarazi ich, jak otworzą przednie drzwi w pojeździe. Ale jak sobie pójdą np. do Riviery lub Biedronki, to już nie. Ciekawe
- 4 1
-
2022-01-20 02:31
Miasto
Dokładnie. Plus jeszcze dochodzi to że ciężko w Gdyni kupić bilety. Jak nie kupisz przy dworcu i jedziesz np w kierunku Karwiny to kupisz dopiero na Karwinach. Głupota
- 0 2
-
2022-01-19 11:38
A w Szwecji dalej bez maseczek (10)
Zalecają - podkreślam: zalecają - zakładanie maseczek w zatłoczonym transporcie publicznym. Z kolei w Austrii terror maseczkowy, a w sumie w każdym kraju statystyki covidowe bardzo podobne. Więc jakie wnioski odnośnie tych wszystkich "reżimów sanitarnych", "dystans - dezynfekcja - maseczka", "maseczkowania"?
- 87 14
-
2022-01-19 11:40
tacy chętni do maupowania szwedzkich rozwiązań? (7)
to ciekawe kiedy dorośniecie do innych także, np. tych społecznych, pro-ludzkich, bez kwiku "ojezu komuniz"
- 7 22
-
2022-01-19 11:53
(1)
trzeba kopiowac dobre rozwiazania i wystrzegac sie tych glupich. on podal madre podejscie szwedow
- 25 5
-
2022-01-19 13:11
Niesamowite, że ludzie to minują. Ten komentarz jest genialny. Trzeba być ograniczonym umysłowo, żeby zamykać się na dobre rozwiązania i zakładać, że jeśli korzystamy z dobrych to trzeba też ze złych. Osiołki
- 9 4
-
2022-01-19 11:55
czy ty wszystko postrzegasz w układzie albo wszystko albo nic
- 1 6
-
2022-01-19 15:35
(1)
Przecież masz polski wał więc to taki krok w kierunku standardów szwedzkich. Ale pewnie płaczesz i marudzisz na ten projekt pisu
- 1 8
-
2022-01-19 15:50
taaa, rozwalenie kraju to przecież taki skandynawski standard
więc kibicuj im dalej, powinszować myślenia
- 6 1
-
2022-01-19 16:53
No ja akurat jestem za szwedzkim modelem gospodarczym
- 4 2
-
2022-01-21 07:53
Maupowanie? Serio? Naucz się pisać w języku ojczystym bystrzaku :)
- 0 0
-
2022-01-19 13:08
(1)
Zapodaj jeszcze poziom zatłoczenia w pojazdach komunikacji w transporcie publicznym w Szwecji. Jeżeli masz komunikację, która jeździ co 3 minuty i wozi w większości powietrze, to masz mniej źródeł zakażenia się. W Gdyni nie ma czegoś takiego jak luźno w pojeździe (szczególnie pokazują to raporty i artykuły o tym, jak ludzie narzekają na kładzenie toreb w pojazdach, gdzie już nie ma dostępnych miejsc siedzących).
- 2 9
-
2022-01-19 15:37
Zapraszam do Malmo zdziwisz się jak jest zatłoczona komunikacja miejska w godzinach szczytu.
- 9 0
-
2022-01-19 11:38
(27)
Ja akurat jestem za zakazem sprzedaży biletów. Kierowca jest od prowadzenia, a nie od sprzedaży. Po za tym to się przekłada na opóźnienia już na samym początku. Wejdzie 7 osób spoza Gdańska na pętli w Jelitkowie i zaczną kupować bilety niezależnie od siebie i już mamy opóźnienie z 5 minut. Powinni też załatwić biletomaty na każdym przystanku tak to nie byłoby problemu.
- 329 44
-
2022-01-19 11:48
ale dlaczego 7? a nie 5 albo 10? (8)
- 7 18
-
2022-01-19 11:57
(7)
bo np na Westerplatte potrafi się ustawić kolejka 50 osób
- 11 2
-
2022-01-19 12:32
To dlaczego nie piszesz 50 albo 70? (6)
- 4 5
-
2022-01-19 12:55
bo siedem to liczba magiczna (5)
nie wiedziałeś? A ogólnie gość ma rację. Sprzedaż biletów przez kierowcę jest niebezpieczna i czasochłonna.
- 16 1
-
2022-01-19 13:10
"Sprzedaż biletów przez kierowcę jest niebezpieczna"
Dokładnie, przecież nawet dzisiaj mówi się o tym śmiertelnym wypadku, w którym sprzedawca autobusu stojąc na przystanku i wydając bilet zginął w tragicznych okolicznościach!- 3 8
-
2022-01-19 15:39
(3)
To niech na każdym przystanku będzie biletomat ale taki oczywiście działający i wtedy można wprowadzić zakaz sprzedaży biletów przez kierowcę.
- 5 3
-
2022-01-19 17:16
Masz telefon (2)
Tam sobie kup bilet.
- 5 5
-
2022-01-19 19:49
To jest wymuszanie "zesmartfonowania" społeczeństwa. Mieszkam w okolicy ul. Jabłoniowej. Biletomatu nie ma na żadnym z najbliższych mi przystanków.
- 3 5
-
2022-01-19 22:20
Nie każdy korzysta z aplikacji, a swoją drogą, ja w sieci nie udostępniam danych swojej karty bo mogę się narazić na transakcje oszukańcze. Wolę za wszystko płacić gotówką
- 4 2
-
2022-01-19 12:08
(9)
Biletomat jest niestety kosztowny. Jeden to 6-cyfrowa kwota. Przy mniejszej kasie dla samorzadow raczej to niewykonalne.
- 3 9
-
2022-01-19 12:31
Budżety samorządów co roku większe tylko "włodarze" wydają na głupoty typu rydwan itp... (3)
- 6 8
-
2022-01-19 14:02
(2)
Jeden biletomat kosztuje wiecej niz rydwan. A teraz policz, ile jest przystankow... To, co napisalam wyzej, moze minusowac tylko ignorant.
- 4 3
-
2022-01-19 15:40
(1)
Kosztuje mniej to po pierwsze a przy zakupie większej ilości można jeszcze uzyskać niższą cenę
- 2 4
-
2022-01-19 20:11
Ponad 200 tys. kosztował 3 lata temu, ignorancie.
- 2 2
-
2022-01-19 12:56
No to naciskać na bilety w aplikacjach. 90% ludzi może się nimi posługiwać. (3)
tylko niech to będzie banalne w użyciu, a nie doładowania.
- 8 5
-
2022-01-19 14:05
(2)
Kazdy, kto swobodnie poslugje sie smartfonem, i tak kupuje w aplikacji. Chocby z tego powodu, ze niekoniecznie posluguje sie gotowka. Uwazam jak dojade za niedorobiony produkt, ale i tak wole to niz brac kase z bankomatu, zeby miec drobne na bilet ;)
- 4 3
-
2022-01-19 15:42
(1)
Nie kupuje w aplikacji. Ogólnie bez sensu jest sposób aby kupić bilet trzeba specjalnie instalować aplikacje która wymaga podania tysiąca danych. Dlaczego nie ma możliwości zakupu online biletu bez konieczności podania wszelkich danych osobowych?
- 8 4
-
2022-01-19 16:27
dziwne, ja żadnych danych nie podawałem
- 4 2
-
2022-01-19 22:21
I tak wydają w błoto kasę na mniej istotne rzeczy więc od paru biletomatów nie zbiednieją. Płace podatki i tego wymagam
- 0 0
-
2022-01-19 12:31
mieszkalem na poludniu anglii (2)
jedno wejscie do autobusu i wszyscy kupuja bilet u kierowcy - nic sie nie spoznia i wszyscy zadowoleni, do tego kazdy jak wchodzi mowi dzien dobry i kierowca zawsze odpowiada - u nas oczywiscie problem
- 18 5
-
2022-01-19 13:48
Też tam mieszkałem, kultura obsługi i podejście pasażerów faktycznie jest tam zdecydowanie na plus.
Niemniej czas podroży przez sprzedaż biletów jest dłuższy a i z punktualnością to też różnie tam bywa.
Takie rozwiązanie dobrze się sprawdza na liniach podmiejskich i dalekobieżnych gdzie przystanki są znacznie dalej niż w mieście a wymiana pasażerów mniejsza.
Dla tego większość dużych europejskich miast nie stosuje takiego systemu. Anglia jest jednym z nielicznych wyjątków.- 3 4
-
2022-01-19 16:26
Kwiatek Ci nie odpowie. Waldek Cię zwyzywa.
- 1 2
-
2022-01-19 13:16
w krakowie sa biletomaty w tramwajach i autobusach to jest rozwiazanie kierowca powinien tylko uzupelniac stan na petli
- 7 2
-
2022-01-19 13:19
Nie załatwia i trza albo kupować przez telefon albo dostać u kierowcy za 3.80. W gratisie wyzwiska ze strony kierowcy.
- 3 2
-
2022-01-19 14:40
ZTM Gdańsk powinien wprowadzić możliwość płacenia kartą za bilet w pojeźdźie, można wziąć przykład z Wrocławia.
- 5 0
-
2022-01-19 22:17
To nie koncert życzeń, a twoja opinia nikogo nie interesuje
- 0 0
-
2022-01-24 15:39
automaty powinny być także w tramwajach i autobusach
Biletomaty na przystankach to jedno, ale w Warszawie i Wrocławiu można kupić bilet w autobusie w automacie. To ogromne ułatwienie dla pasażerów, którzy wbiegają w ostatniej chwili do nadjeżdżającego tramwaju czy autobusu.
- 1 0
-
2022-01-19 11:41
(3)
Czysta pokazówka powodująca więcej szkody a żadnych wymiernych korzyści, chyba tylko dla kierowców którzy chcą mieć więcej przestrzeni dla siebie ludzi stłoczyć jak zbędny motłoch i balast. Na zachodzie likwidują już wszystkie uprzykrzania, testy ,certyfikaty a ci dalej nic się nie nauczyli przykładem mądrzejszych i brną w ślepa uliczkę obostrzeń
- 74 15
-
2022-01-19 11:58
Bzdury
W wydzielonej przestrzeni i tak nie powinien przebywać żaden pasażer (taka żółta linia na podłodze do czegoś służy), aby nie zasłaniać widoczności.
- 2 1
-
2022-01-19 18:00
nazwij dokładnie (1)
jaki to zachód likwiduje obostrzenia, bo ja takiego nie znam. Wręcz odwrotnie- kto nie ma 3 dawki traktowany jest jak nieszczepiony i albo nie wejdzie, albo codziennie test. Więc nie siej zamętu putinowy trollu
- 0 3
-
2022-01-19 18:56
Całe UK, Hiszpania, Holandia, Portugalia, łagodzenie zapowiada już Irlandia, taki to Zachód właśnie zapowiada już odrzucenie restrykcji wraz z testami , certyfikatami i innym syfem, nie nadążasz za zmieniająca się sytuacja w danych krajach i żyjesz przekazem z pisich mediów
- 0 0
-
2022-01-19 11:42
Niech sie kierowcy zaszczpia, a nie, tak sie boja.. (4)
- 26 61
-
2022-01-19 11:43
Sama się zaszczep i umyj (2)
- 22 6
-
2022-01-19 12:33
,, z duchem śniętym '' Amen ,tak po katolicki
- 2 6
-
2022-01-19 13:20
Ja się myje, jak w to wątpisz to przypomnij sobie Henia w kapeluszu. I nie żebym coś, ale smród papierosów czy alkoholu z kabiny też daje o sobie znać.
- 0 6
-
2022-01-19 20:31
Ale błysk
- 3 0
-
2022-01-19 11:45
ZKM Gdynia to stan umysłu a tłok dalej jest widoczny (5)
Trolejbusy i autobusy w Gdyni jeżdżą z roku na rok rzadziej np. kiedyś pojazdy jeździły np. co 15 minut teraz co 20 minut albo co 10 minut a teraz co 15 minut. Po cichu zmniejszają częstotliwość.
- 87 10
-
2022-01-19 13:06
(3)
Zwłaszcza do Sopotu
- 3 0
-
2022-01-19 13:22
(2)
Zażalenia to do Sopotu który nie chce płacić za to żeby mieć więcej komunikacji. To z ich puli idzie kasa na kursy do i z Sopotu wiec to oni obcinają kursy
- 3 0
-
2022-01-19 16:13
(1)
Zawsze winni inni.
- 1 0
-
2022-01-20 01:46
No w przypadku S akurat jest Sopot. Od 1995 roku za tę linię płaci.
- 2 0
-
2022-01-19 14:12
Chyba piszesz o weekendzie bo w tygodniu jest SUPER.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.