- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (205 opinii)
- 2 Ugaszono pożar na budowie osiedla (172 opinie)
- 3 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (62 opinie)
- 4 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (162 opinie)
- 5 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (30 opinii)
- 6 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (17 opinii)
Obwodnica Trójmiasta. Busy zabierają pieszych z "przystanków widmo"
Uwagę jednego z naszych czytelników przykuł niecodzienny widok na obwodnicy Trójmiasta. Na węźle Kowale natknął się na pieszego, na którego kilkadziesiąt metrów dalej czekał bus. Podobne sygnały o "przystankach widmo", które stwarzają zagrożenie dla innych kierowców na obwodnicy, docierają też z Gdyni. Za zatrzymanie pojazdu na drodze ekspresowej poza wyznaczonym miejscem grozi mandat do 300 zł.
- Codziennie rano busy zatrzymują się na zjazdach z obwodnicy i czekają na pasażerów. Po południu sytuacja różni się tylko tym, że wysadzają pasażerów. Może warto coś z tymi busami zrobić, zanim dojdzie do tragedii? - napisał pod filmem umieszczonym na naszym portalu.
A o tragedię nietrudno. Piesi na obwodnicy pojawiają się nie tylko w ciągu dnia, ale też wieczorem i w nocy - wystarczy przypomnieć zdarzenie z września 2015 r., gdy w idącego poboczem na węźle Szadółki pieszego wjechał volkswagen vento. Na ratunek mężczyzny nie było szans.
Podwożeni busami piesi to najczęściej dojeżdżający do Trójmiasta pracownicy okolicznych budów. Rano wysadzani, a po południu zbierani z obwodnicy są najprawdopodobniej z wygody kierowcy, który chce uniknąć korków i zaoszczędzić przez to kilka minut.
Warto jednak pamiętać, że zatrzymywanie pojazdu na drodze ekspresowej poza wyznaczonymi miejscami (o ile przyczyną zatrzymania nie jest awaria pojazdu lub kolizja) to nie tylko zagrożenie mandatem (do 300 zł), ale przede wszystkim stwarzanie zagrożenia dla innych uczestników ruchu.
- To problem nie tylko Kowal. W Gdyni jest to samo. Piesi idą tym niby chodnikiem, tuż przy zjeździe z Trasy Kwiatkowskiego na obwodnicę. Wczoraj aż się przestraszyłam, bo tam jednak wąsko jest - napisała pod filmem jedna z czytelniczek.
W jednym z kilkudziesięciu komentarzy pod filmem ciekawy pomysł na rozwiązanie problemu podsunął inny z czytelników.
- A może zrobić dla busów parking kiss&ride na końcu zjazdu z przejazdem na pas rozbiegowy i chodnik dla pieszych? Tylko czy to miałoby sens ekonomiczny dla dwóch osób dziennie?
W dyskusji czytelników zdania były jednak podzielone.
- Gościu zgłosił problem, którego nikt w patologicznym kraju nie widzi do czasu tragedii na drodze. Tak samo było z escape roomami - napisał jeden z czytelników, nawiązując do styczniowej tragedii w Koszalinie, gdzie w pożarze w tzw. "pokoju ucieczki" zginęło pięć nastolatek.
- Osobówki przekraczają dozwolone prędkości na obwodnicy, za nich się wziąć, bo to jest zagrożenie, a nie dwóch pieszych i bus, który ich zabiera rano do pracy - napisał ktoś inny.
Opinie (357) ponad 20 zablokowanych
-
2019-04-29 07:55
Opinia wyróżniona
Cały proceder jest bardziej niebezpieczny niz się niekótrym wydaje (6)
Taki busik grzeje lewym pasem ile fabryka dała a potem nagle zwalnia , zjeżdża na prawy pas lub zajeżdża komus droge i kombinuje , włącza czasem awaryjne i sobie staje.
Około 6 widać grupki ludzi przy zjazdach i wjazdach no ale niestety ani razu nie widziałem w takim miejscu Policji.
Co do Kowal to w tym czasie co mistrz czeka naTaki busik grzeje lewym pasem ile fabryka dała a potem nagle zwalnia , zjeżdża na prawy pas lub zajeżdża komus droge i kombinuje , włącza czasem awaryjne i sobie staje.
Około 6 widać grupki ludzi przy zjazdach i wjazdach no ale niestety ani razu nie widziałem w takim miejscu Policji.
Co do Kowal to w tym czasie co mistrz czeka na kolesia zjechałby z obwodnicy i zaczekałby na Orlenie no ale po co .Czasem się zdarza jak przy zjeździe na karwiny że czubki przebiegaja przez obwodnicę, nie do wiary ale jednak. Zresztą już były dwa smiertelne wypadki jeden Karwiny drugi Szadółki.- 147 11
-
2019-04-29 10:07
Problemem jest brak reakcji ze strony Policji. (3)
Niemal codziennie można zaobsrwować następujące sytuacje:
- pisanie smsów w trakcie jazdy (jazda za takim kierowcą przywodzi na myśl pijanego...)
- telefonowanie bez zestawu głośnomówiącego
- wyprzedzanie "na pasach"
- brak sygnalizacji PRZED zmianą pasa ruchu (kierowcy sygnalizują ten zamiar najczęściej dojeżdżaniem do osiNiemal codziennie można zaobsrwować następujące sytuacje:
- pisanie smsów w trakcie jazdy (jazda za takim kierowcą przywodzi na myśl pijanego...)
- telefonowanie bez zestawu głośnomówiącego
- wyprzedzanie "na pasach"
- brak sygnalizacji PRZED zmianą pasa ruchu (kierowcy sygnalizują ten zamiar najczęściej dojeżdżaniem do osi jezdni)
- jazda "na zderzaku"
- jazda po pasie wolnym od ruchu
- oślepianie przez kierowców, którzy nie dbają o światła w swoim aucie
- niewłaściwe spalanie silników - trujące spaliny
- zawieszenie tak krzywe, że auto podskakuje gdy toczy się do świateł
Policji nie ma?
Gdyby była, wyłapywałaby takie zachowania?- 17 1
-
2019-04-29 12:07
(1)
To są wszystko bardzo ważne problemy natomiast jak wyobrażasz sobie reakcję policji? Ile radiowozów oczekujesz na obwodnicy? 1? 10? 100?
Na drodze ekspresowej nie da się wyłapać wszystkiego.
Trzeba by stworzyć urządzenie, które musiało by być obowiązkowo zamontowane w każdym samochodzie i które to urządzenie było by wTo są wszystko bardzo ważne problemy natomiast jak wyobrażasz sobie reakcję policji? Ile radiowozów oczekujesz na obwodnicy? 1? 10? 100?
Na drodze ekspresowej nie da się wyłapać wszystkiego.
Trzeba by stworzyć urządzenie, które musiało by być obowiązkowo zamontowane w każdym samochodzie i które to urządzenie było by w stanie komunikować się z innymi urządzeniami w obszarze kilku metrów by wyłapać cząstkowy zapis kto do kogo wjechał na zderzak i mrygał światłami. Jak chodzi natomiast o przekraczanie prędkości albo co gorsza zbyt wolną jazdę (70km/h na obwodnicy, która jest drogą ekspresową potrafi spowodować zagrożenie wypadkiem tak samo jak jazda z nadmierną prędkością - inne mogą być skutki natomiast jak najbardziej może dojść do wypadku).
Dodatkowo jeżeli chcielibyście mieć idealny ruch na takiej drodze jak S6 to powinna ona być usiana urządzeniami, które komunikowałyby się z urządzeniem w samochodzie. To by pozwoliło na stworzenie mapy całego ruchu w czasie rzeczywistym, automatycznej rejestracji wybryków kierowców itp itd. Tak jakbyście monitorowali każdy samochód z wysoka przez cały odcinek S6, który on przemierza.
Takie coś w Polsce to by było science-fiction.- 1 7
-
2019-04-30 04:54
Kazdy telefon z Gps lub bez, potwierdzi twoja niewinnosc lub wykroczenie w czasie rzeczywistym.
- 1 0
-
2019-04-29 11:18
Policja jest, ale gdzie? Ano np. w lesie, przed ktorym jest biala tablica "obszar zabudowany". W takich to miejscach policje ze speed gunami widac codziennie, natomiast poza tym przejedzie sie Polske wzdluz i wszerz i zadnego patrolu sie nie zobaczy. Na autostradach to juz w ogole zobaczyc patrol to ciezka abstrakcja. Wyprzedzajace sie kilometrami ruskie czy litewskie tiry, pajace grzejacy 200 na h...
- 11 1
-
2019-04-29 08:01
Policja ma ważniejsze sprawy (1)
Np. stanie z suszarką w lesie zabudowanym.
- 18 4
-
2019-04-29 13:40
SZOK kiedyś ludzi porywały czarne wołgi
dziś białe minBusy
- 2 4
-
2019-04-29 07:14
Opinia wyróżniona
A mnie to wcale nie dziwi (6)
Dojazd wzdłuż obwodnicy, a nie wspominając o dojeździe z południowych dzielnic Gdańska za obwodnicę, jest tragiczny. Motocyklem na lotnisko z Chełmu 15 minut, samochodem 20 a autobusem około godzinę! Gdyby tak autobusy zaczęły część trasy pokonywać aleją AK i obwodnicą. Ale po co? No to sobie ludzie jakoś radzą. To, że to skrajnie nieodpowiedzialne to już inna kwestia.
- 115 51
-
2019-04-29 14:56
Autobusy na obwo?? Powodzenia (1)
jeśli będzie więcej autobusów na obwodnicy to będzie więcej korków i wypadków. Autobus jest zaprojektowany do jazdy po mieście a nie przy prędkościach bliskich autostradowych. Było trzeba wcześniej pomyśleć nad wyborem pracy i/lub mieszkania...
- 0 3
-
2019-04-29 19:05
Jakoś w Gdyni nie ma problemu z autobusami jadącymi obwodnicą, a u nas w Gdańsku wiecznie jest jakieś ale. A co z busami typu flexbus jadącymi obwodnicą czy o zgrozo autostradą?
- 1 0
-
2019-04-29 11:32
problem nie jest w czasie przejazdu
tylko w sposobie, w jaki ten przejazd, a raczej wysiadanie i wsiadanie, się odbywa.
Jest dużo zjazdów, serwisówek, stacji benzynowych itp. to nie, król busiarz musi stanąć na poboczu.- 4 0
-
2019-04-29 10:10
no tak bo autobus nie zatrzymuje się na przystankach
szkoda ze nie napisałeś helikopterem 5 minut
- 4 1
-
2019-04-29 09:27
No to chyba dopadła cię niewiedza więc cię oświecę informując że autobusy część trasy pokonują AK. Nie piszę specjalnie numeru linii trasy bo ty o niej nie wspominasz ale zapewniam cię że z mojej dzielnicy jeżdżą i to codziennie od rana do wieczora.
- 4 1
-
2019-04-29 08:56
zamieszkasz we wrzeszczu/na zaspie, bezdiesz mial dojazd samochodem 10min.
zamieszkasz w warszawie, bedziesz mial dojazd 3,5h - logiczne, ze to od twojego wyboru zalezy odleglosc.
ciezko, aby z koscierzyny i kowal byl taki sam czas dojazdu.- 17 17
-
2019-04-29 07:14
Opinia wyróżniona
Polska to jest dziki kraj (18)
Jadac 120 km/h (33m/s) musze uwazazać na dziki, kierowców którzy nie trzymaja odległości, i**otów którzy nie maja kierunkowskazów, i teraz jeszcze dochodzą piesi. Z całym szacunkiem, ale jeżeli będziemy uważać takie rzeczy za „normalne” to nigdy nie będziemy „zachodem” bo to jednak wiąże się z zmiana mentalności na wielu płaszczyznach. W tym
Jadac 120 km/h (33m/s) musze uwazazać na dziki, kierowców którzy nie trzymaja odległości, i**otów którzy nie maja kierunkowskazów, i teraz jeszcze dochodzą piesi. Z całym szacunkiem, ale jeżeli będziemy uważać takie rzeczy za „normalne” to nigdy nie będziemy „zachodem” bo to jednak wiąże się z zmiana mentalności na wielu płaszczyznach. W tym drogowej. Zrozumienia dla prędkości, ograniczenia zaufania i zrozumienia ze najlepszy samochód na mieście/wiosce/Kaszubach/Warmi nie robi z ciebie samochodu uprzywilejowanego
- 337 20
-
2019-04-29 12:02
Przesiać się na rower (2)
Nie będziemy Zachodem. Jakoś mi nie śpieszno żeby ich naśladować
- 0 4
-
2019-04-29 12:41
Wsiadając na rower, nieświadomie naśladujesz kraje zachodnie. (1)
- 2 0
-
2019-04-30 18:15
Zwłaszcza Wietnam
- 0 0
-
2019-04-29 12:01
I od jakiegoś czasy trzeba uważać na bardzo niebezpieczny manewr przy zjazdach pt " może wcisnę się dalej" opis sytuacji - mamy godzinę 16:30 szczyt , na zjeździe na kowale albo w straszynie sznur aut na pasie awaryjnym ciągnie się setkami metrów i pojawia się oN, cichy sprytny zawodowiec, olewa kolejkę - ostentacyjnie zatrzymuje się na prawym
I od jakiegoś czasy trzeba uważać na bardzo niebezpieczny manewr przy zjazdach pt " może wcisnę się dalej" opis sytuacji - mamy godzinę 16:30 szczyt , na zjeździe na kowale albo w straszynie sznur aut na pasie awaryjnym ciągnie się setkami metrów i pojawia się oN, cichy sprytny zawodowiec, olewa kolejkę - ostentacyjnie zatrzymuje się na prawym pasie przed samym zjazdem i włącza kierunkowskaz w prawo, licząc się inni się zlitują na tych tirach, które właśnie ledwo wyhamowały za nim i stoją i czekają bo facet blokuje pas.
- 14 0
-
2019-04-29 11:20
Masz rację ale takim tytułem wmawiasz coś ludziom
są dziwniejsze.
- 1 0
-
2019-04-29 09:03
(8)
To widac ze po zachodzie nigdy nie jezdziles no chyba ze myslac zachod mowisz o autostradach w de chociaz n.a. nich tezdo dantejskich scen dochodzi. Jedz do wloch lub hiszpani to zobaczysz ze tam moze 1na20 kierowcow uzywa koerunkow, jedz do skandynawii to zwierzyna n.a. drodze to jest norma a ilosc rozjechanej jej to cie przerazi, jedz do
To widac ze po zachodzie nigdy nie jezdziles no chyba ze myslac zachod mowisz o autostradach w de chociaz n.a. nich tezdo dantejskich scen dochodzi. Jedz do wloch lub hiszpani to zobaczysz ze tam moze 1na20 kierowcow uzywa koerunkow, jedz do skandynawii to zwierzyna n.a. drodze to jest norma a ilosc rozjechanej jej to cie przerazi, jedz do francji to "autostopowicz" sam Ci do auta wyjdzie jak nie bedziesz mial drzwi zablokowanych. Nie mow ze Polska to dziki kraj bo u nas to powiem szczerze nie jest zle a napewno nie jest gorzej niz na zachodzie. Ale dla takich jak Ty to polska to wsty a prawda jest taka ze nie odstajemy zbyt wiele od zachodu patrzac na to ze u nas wiele lat byl komunizm I mamy co nadrabiac
- 8 19
-
2019-04-30 07:40
Oprócz Włochów
cała Europa zachodnia jeździ bezpieczniej i spokojniej niż Polska
- 2 0
-
2019-04-29 12:39
A gdzie to jest w de ?? (1)
- 0 1
-
2019-04-30 18:15
Delałer, Jusej.
- 0 0
-
2019-04-29 10:13
ale piszesz o Palermo? (1)
we Włoszech jak najbardziej używają kierunkowskazów, a przynajmniej na północy, Włochy to nie kraje arabskie
a kary są surowe i bezwzględne - pojedź i sprawdź, jak zapłacisz, to ci się odechce- 8 0
-
2019-04-29 11:33
i tak powinno byc wszedzie, zeby nie było, ze Polska to eldorado dla czubków za kierownicą
a tych wszystkich obrazonych, krzykaczy i oplutych ze zlosci wyslac na leczenie
- 7 1
-
2019-04-29 09:29
(2)
Buhahahahha, bo popuszczę. W Hiszpanii kierowcy zatrzymują się przed przejściem dla pieszych i jadą po mieście zgodnie z przepisami 50 km/h. W Niemczech na autostradzie, gdy jest na pasie spowolnienie, to nawet audi zwalnia, a nie robi slalom na gazetę, nie zmienia się tam pasa bez dwudziestu metrów rezerwy. Nawet Czechy, Chorwacja, czy Słowacja
Buhahahahha, bo popuszczę. W Hiszpanii kierowcy zatrzymują się przed przejściem dla pieszych i jadą po mieście zgodnie z przepisami 50 km/h. W Niemczech na autostradzie, gdy jest na pasie spowolnienie, to nawet audi zwalnia, a nie robi slalom na gazetę, nie zmienia się tam pasa bez dwudziestu metrów rezerwy. Nawet Czechy, Chorwacja, czy Słowacja to drogowo inny świat. O Skandynawii nie wspomnę, bo tam wszyscy jadą pod linijkę, rowniótko, spokojnie, jak drony. We wszystkich tych krajach z wyjątkiem Czech byłem i jeździłem.
- 23 2
-
2019-04-29 21:58
W Czechach
Szeroka droga z okolic Karpacza, kilkadziesiąt km prostej, prawie żadnych zabudowań i ograniczenie do70. Pepiki wszystkie spokojnie jadą 70 km/h. Aż trudno uwierzyć. I co ciekawe bogatszy kraj a nie widać Suvów i innych aut za 300000+
- 3 0
-
2019-04-29 10:14
w Szwecji przepisowo, w Norwegii już różnie - ale zwykle to 'wschodni' kierowcy
w Szwecji co chwila jest fotoradar swoja drogą
- 8 1
-
2019-04-29 08:06
120km/h na obwodnicy? (3)
chyba w nocy :)
- 5 25
-
2019-04-29 09:31
(1)
Przez większość dnia, z wyjątkiem tej pory, gdy pół miasta jedzie/wraca załatwiać swoje sprawy. Podobno to się nazywa "godziny szczytu".
- 10 1
-
2019-04-29 12:49
A jakie sprawy to niby sie jezdzi zalatwiac? Ja nie mam zadnych spraw nigdy..
- 0 6
-
2019-04-29 08:45
Rano
- 3 3
Wszystkie opinie
-
2019-04-29 07:01
Gratuluje braku wyobraźni. (22)
Tak pieszym jak i kierowcom tych busów.
Wszystko super do czasu pierwszego śmiertelnego - wtedy lament.- 264 13
-
2019-04-29 07:20
ale to nie ich problem (5)
ja albo Ty się w nich wbijemy i będzie nasza wina, bo przecież on stał "prawie na poboczu".
- 26 5
-
2019-04-29 08:38
A patrole policji stoją w MaCu? (4)
- 8 3
-
2019-04-29 10:25
Lepiej łapać tych, co za dnia im się żarówka przepali w samochodzie i nie odpuszcza zanim nie dostaniesz mandatu (1)
- 4 4
-
2019-04-30 18:11
Tak, tak, każdemu się "dziś przepaliła", a tymczasem w trasie samochód z kompletnym oświetleniem to "biały kruk"...
- 0 0
-
2019-04-29 14:37
(1)
Sorry, ale stanie na trawie 5 metrów od drogi to nie jest zadanie dla stróżów bezpieczeństwa....
- 1 1
-
2019-04-29 18:33
Założę się, że za jakiś czas będą pierwsze fotki, jak pasażer busa robi kupę na zjeździe ;)
- 2 0
-
2019-04-29 08:15
A czego się spodziewasz (12)
Po januszach z wąsem i siatką, którzy jadą na budowę? Wyobraźni?
- 16 3
-
2019-04-29 09:39
Zajmij ie się lepiej nauczycielami (3)
A nie pracujoncymi ludźmi.
- 5 25
-
2019-04-29 10:25
Nauczyciele jeżdżą autobusami
- 5 3
-
2019-04-29 12:40
To nie jest praca, Janusz.
- 1 0
-
2019-04-29 12:44
To widać jak zajmujesz się pracujONcymi.
- 4 0
-
2019-04-29 10:40
To biedni nauczyciele czerwoni (5)
Za 6000 to złodziej albo i**ota no i nauczyciel pracuje
- 1 13
-
2019-04-29 11:01
(4)
A za połowę tej kwoty pracuje nauczyciel stażysta zaczynając pracę w zawodzie.
- 2 3
-
2019-04-29 11:01
Mniej, niż kasjer, a ma chować przyszłość Polski
- 6 1
-
2019-04-30 08:26
Staż. (2)
Każdy fachowiec był kiedyś stażystą.Wam nauczycielom lekarzom i innym wybrańcom budżetowym wydaje się że jesteście fachowcami specjalnej troski.
- 0 0
-
2019-04-30 18:09
(1)
Czy zgadzasz się, że nauczyciel, średnio, powinien zarabiać przynajmniej średnią krajową?
- 0 0
-
2019-05-01 13:36
Zgadzam się,tyle że pracując w stoczni miałem często 240 roboczo godzin przepracowanych w uciążliwych warunkach(brut,hałas,zimno przeciągi itp).Pewnie odpowiesz"trzeba było się uczyć".Jestem technikiem z lat 70.
- 0 0
-
2019-04-29 14:38
(1)
Gdyby nie ci ludzie to nie mielibyście swojego mieszkania na kredyt z ktorego pedzicie w korkach obwodnicą codziennie.
- 0 6
-
2019-04-29 14:56
To oni wybudowali mi mieszkanie?
ono powstało 60 lat temu... Zostawcie tch dziadków w spokoju, mają juz ponad 80 lat to i dziecinnieją na starość...
- 0 2
-
2019-04-29 08:27
To niech samochody nie jeżdżą, były wypadki samochodów ma obwodnicy.
- 3 9
-
2019-04-29 09:09
Najgorsze jest to, że winnym będzie nieświadomy kierowca, a nie durny pieszy czy właściciel busa.
- 11 2
-
2019-04-29 14:36
Też macie problemy.
Gdybyście nie jeździli za szybko to nie było by problemu ani na odwodnicy ani na zwykłej drodze.- 3 2
-
2019-04-29 07:01
na zjazdach i dojazdach korki. (11)
Albo go zabierze z obwodnicy albo straci 10-15 minut
- 34 147
-
2019-04-29 07:06
To niech wyjada wcześniej. (8)
Lepiej stracić 10 minut ,niż stracić życie.
Koniec argumentów.- 86 8
-
2019-04-29 10:19
kanapowy wujek dobra rada, dla którego dojazd do sąsiedniej dzielnicy jest podróżą życia (7)
w takim busie często jest kilka osób, które też do busa muszą dojechać i nie zawsze da się przyspieszyć pociąg czy autobus o te 10 min. by móc szybciej wyjechać busem. Ludzie dojeżdżający spędzają znaczną część swojego życia w podróży. Często wstawanie bladym świtem, by dotrzeć do punktu zbornego, a stamtąd do roboty na 6-tą czy 7-mą
- 8 20
-
2019-04-29 12:01
żaden argument
choćby nawet w busie było 50 osób, nie mogą swoim zachowaniem powodować zagrożenia na drodze.
- 14 2
-
2019-04-29 12:41
(2)
Niech ofermy zmienia prace. Trzeba sie bylo uczyc, a nie byc robolem cale zycie..
- 5 8
-
2019-04-29 22:34
Tu nie chodzi o nauke tylko o kase. (1)
Ci co sie uczyli maja luzna prace ale zarabiaja grosze np. Nauczyciele. Ci co chca wiecej zarobic zostaja kadra fizyczna.
- 2 0
-
2019-04-30 06:26
Ja nie jestem robolem, a dobrze zarabiam. Mozna, tylko trzeba chciec i miec cos pod kopula, a nie siano, beton i 10 Hardych dziennie.
- 0 2
-
2019-04-29 13:10
Świetny argument (1)
Niech jeszcze na tych zjazdach stają busy z bułkami na sprzedaż żeby głodni nie jechali.
- 12 1
-
2019-04-29 22:06
Nie zapominać o tojtojach.
- 5 0
-
2019-04-30 04:57
Niech zmienia prace i wezma kredyt!
- 0 0
-
2019-04-29 07:47
Ja nie chcę stracić dwie godziny w korku, gdy będą zdrapywali z asfaltu delkiwenta do czarnego worka.
- 46 2
-
2019-04-29 08:59
Powiedz to temu rozjechanemu dwa lata temu koło Tesko w Gdyni
Zaoszczędził czas ale stracił życie
- 17 0
-
2019-04-29 07:02
Latem także autostopowicze. (2)
Często można natknąć się na autostopowiczy na węzłach na obwodnicy. Trzyma taki tabliczkę z Napisem Toruń albo Bydgoszcz i myśli że się ktoś zatrzyma. Policja powinna się zatrzymać.
- 177 11
-
2019-04-29 07:56
To bardzo niebezpieczne dla autostopowiczów (1)
Jeśli jest taka możliwość (ze względu na nasze bezpieczeństwo) to koniecznie trzeba zwolnić i podpowiedzieć im gdzie mogą bezpiecznie łapać stopa lub szybko zabrać na najbliższą stację benzynową, gdzie mogą bezpiecznie kontynuować podróż. Młodzi autostopowicze najczęściej albo nie znają okolicy albo przepisów albo jedno i drugie. Lepiej im pomóc i edukować.
- 7 10
-
2019-04-29 08:02
Policji nie ma...
Tam policji nie opyla się jeździć. Raz tylko widziałem tylko jak kolumną jechali ma meczyk a tak ogólnie to tylko od święta
- 13 0
-
2019-04-29 07:03
(16)
Ten busik ok 5:30 prawie zawsze tam widywany jest. To nie sporadyczna przypadłość, a codzienność na węzłach Straszyn, Kowale czy Karczemkach
- 155 9
-
2019-04-29 07:15
(8)
bo to pewnie marszrutka dla ukraińców
- 24 4
-
2019-04-29 08:30
(3)
A dla Polaków Dulska uruchamia autobus? Nie nic nie ma. Zamiast jechać autobusem ZKM obwodnicą (który mógłby być) 15 minut zoataje albo samochód albo jazda SKM 3 godziny.
patologia jakiej światnie widzial- 6 16
-
2019-04-29 10:03
(2)
c.. mnie obchodzi co zapewnia a co nie, obwodnica to nie miejsce na odbieranie pasażerów, niech sie umawiają na stacji albo wstają wcześniej do roboty, no ale pewnie ciężko bo poprzedniego dnia 6 harnasi wlane w pusty łeb
- 22 0
-
2019-04-29 10:16
Harnasi? Pfff tania woda jakas
Xd
- 4 1
-
2019-04-29 12:58
A co to ma do rzeczy, co ciebie obchodzi, a co nie? Nikogo to nie interesuje.
- 1 1
-
2019-04-29 09:24
Odwal się od Ukraińców bo oni w porównaniu z Polakami za granicą to anioły (3)
- 10 17
-
2019-04-29 10:20
takie anioły w Gorzowie nożami Polaków pocięły (1)
- 11 4
-
2019-04-29 11:31
Polacy cięli w Londynie i Liverpoolu, karma wraca. Dalej będziesz sądził cały naród za paru bandytów? To musisz niestety zacząć od siebie.
- 9 5
-
2019-04-30 06:36
Pierwsze skojarzenia z Ukraińcem?
Stada roboli wysiadających z busów pod Biedrą, siatka harnasi, najtańsze parówki, największy chleb, egzystencja: robota na budowie > harnasie popołudniu > budowa.
- 1 3
-
2019-04-29 08:28
(1)
Czy Dulska zapewnia autobus miejski o 5.30 jadący obwodnicą?
- 2 17
-
2019-04-29 11:32
Nie, takie rzeczy tylko u Brałna.
- 9 0
-
2019-04-29 08:34
no i na wjezdzie na obwodnice na Szadółkach tez panowie kreca sie przy drodze (1)
- 2 1
-
2019-04-29 11:46
Tam akurat na zjeździe jest miejsce bezpiecznie się zatrzymać, nie blokując jazdy.
- 0 0
-
2019-04-29 10:57
Busiki (1)
Owe przystanki również na węzłach Osowa, Owczarnia i Matarnia dysponuję filmikami mogę podesłać :)
- 5 1
-
2019-04-29 12:44
Konfidencie, nie masz co robic?
- 2 14
-
2019-04-29 16:49
i gdzie Policja ?? patrole i mandaty przez miesiąc to zaczną myśleć
- 1 0
-
2019-04-29 07:03
To nie jest niecodzienny widok (16)
T4 robią to od wielu lat
- 138 4
-
2019-04-29 07:12
(1)
T 4 zawsze jadą pełne i nikogo nie zabierają
- 12 0
-
2019-04-30 04:56
W takim razie to musial byc biały Sprinter GKA.
- 1 0
-
2019-04-29 07:26
Jaki to ekspert jestes (3)
Normalnie od wszystkiego. Znajdź sobie kobietę człowieku mówię ci. Zbuduj dom zrób coś pożytecznego.
- 3 11
-
2019-04-29 07:36
Znalazł się ekspert ds. życia i pożycia (1)
Zmień płytę - ja tu komentuję wiele lat a twoje głodne kawałki mam gdzieś. Pozdro
- 8 4
-
2019-04-29 07:57
Janusz Ch, aleś Ty głupi do potęgi 4
- 3 5
-
2019-04-30 04:55
Np zrob dziecko, a najlepiej 5.
- 0 0
-
2019-04-29 09:02
A ty to widziałeś? (8)
Na tym portalu jest dwóch dyżurnych i**otów, którzy komentują każdy artykół.
Zagladam tu może raz-dwa w tygodniu, i zawsze znajduję ich durne komentarze.- 7 4
-
2019-04-29 09:27
Sam jesteś durny (4)
W dodatku kamieniami w szkołę rzucałeś, jak można napisać to z "ó"
No d**ilem to jesteś ty- 4 7
-
2019-04-29 10:17
Janusz oni Ci zazdroszczą sławy (2)
wrzuć na luz hejterom i trollom nie warto odpisywac
- 3 2
-
2019-04-29 14:32
Taaa! (1)
Jak Lechowi Wałęsie elokwencji!
- 1 0
-
2019-04-30 04:24
Miało być elewacji. Sorry
- 1 0
-
2019-04-29 14:31
Lepiej walnąć jeden błąd ort. pisząc prawdę
niż wypisywać bzdury, jak to ująłeś, od lat.
Poczytaj wpisy dot. twoich wypocin, część z nich możesz potraktować jako złośliwości, ale wiele z nich to dobre rady.- 1 1
-
2019-04-29 09:49
"Artykół" co za nieuk:D ha ha ha (2)
- 4 1
-
2019-04-29 10:36
no kół koła ojej to tylko emocje, luudzie wrzućcie na luzzzzz albo na lóz jak tam chcecie i się nie żołądkujcie, mniej krytyki więcej ukłonów i uśmiechów
- 2 3
-
2019-04-29 12:45
Uk sie znalazl..
- 2 0
-
2019-04-29 18:33
Mnie raz na obwodowej T4 z rejestracją GSZ miotnął
kamlucha w przednią szybę. Co ciekawe auto miałem z salonu i było jeszcze na gwarancji. Latem zrobiłem nim 6 tysięcy przez skandynawskie autostarady, finskie szutry i nic. Poprzednie 3 stare złomy nigdy nie dostały strzała w szybę. To mój ostatni nowy samochód i nie jeżdżę od tego czasu obwodnicą.
- 2 2
-
2019-04-29 07:04
Pasażer powinien czekać a nie bus.
Chyba że to tak frontem do klienta, nie tak jak komunikacja miejska.
- 55 5
-
2019-04-29 07:07
Ukraińcy zaszczepiają swoje zwyczaje drogowe (6)
Wystarczy pooglądać filmy z kamerek samochodowych w Rosji i na Ukrainie.
I tak uważam, że u nas jeżdżą jakby grzeczniej niż u siebie.- 177 23
-
2019-04-29 07:07
Jak Polacy w Niemczech
Tam się da przestrzegać przepisów
- 38 2
-
2019-04-29 07:09
My daleko za nimi nie jesteśmy niestety wiec nie ma co sie wymądrzać w temacie.
- 26 5
-
2019-04-29 08:00
Ten proceder miał miejsce na długo przed fala emigracji Ukraińców do Polski. Także, swoje kompleksy lecz inaczej.
- 22 11
-
2019-04-29 08:52
to tak jak Polacy zaszczepiali swoje zwyczaje w UK
teraz okazuje że my to ci kulturalni a Ukraińcy wariaci.
- 10 2
-
2019-04-29 09:23
Czemu dowalasz się do Ukraińców ,czemu jątrzysz ,jaki masz w tym cel ? (1)
ruscy z putinem tylko czekają byśmy się pożarli. Niedawno w UK nachlany Polak zabił autem 4 osoby w tym dziecko . Samochody cięzarowe jadące do niemiec są okradane przez bandy polaków, można pisac i pisać , głupi cieciu
- 12 15
-
2019-04-30 07:38
Ciebie już sprowokował
Sukces jest
- 2 0
-
2019-04-29 07:09
Wychodzi nam taniej (1)
Jazda jednym autem wychodzi taniej. A że troszke niezgodnie z przepisami to tam mały szczegół, w końcu policja stoi tylko na jabłonowej i ile stoi.
- 59 21
-
2019-04-29 10:22
Można czasem coś zrobić niezgodnie z przepisami, ale nie można stwarzać przy tym zagrożenia. Jakby obwodnica była PUSTA to nic się nie stanie jak sie zatrzymasz, ale jest PEŁNA.
- 4 2
-
2019-04-29 07:10
A jak mamy dojechac na budowe ? (20)
Powinny byc porobione bezpieczne zatoczki zeby mozna bylo usiasc i zaczekac. Najlepiej z laweczkami i dobrze zadaszone bo tutaj w Polsce czesto pada deszcz.
- 43 158
-
2019-04-29 07:12
Nie troluj
- 39 5
-
2019-04-29 07:42
Trzeba było się uczyć...
- 8 8
-
2019-04-29 07:48
(2)
Rowerem
- 7 1
-
2019-04-29 08:31
MEVO ? Nie dziala. (1)
- 4 2
-
2019-04-29 12:47
Srevo..
- 1 1
-
2019-04-29 08:46
Jedź do siebie (1)
Tam wszystko pięknie! Tak Wam dobrze,ze że dobrze Wam tak!
- 2 11
-
2019-04-29 09:24
Dajesz się trollować, to troll z falowca, jest "u siebie" ;)
- 5 0
-
2019-04-29 08:55
może i na autostradzie też ? (1)
- 2 0
-
2019-04-29 12:33
Za granicą są takie zatoczki dla autobusów itp.
na ekspresówkach i autostradach... oczywiście oddzielone barierą i z pasem do zjazdu.
- 4 1
-
2019-04-29 09:04
Czysta głupota! (5)
Spróbuj w Niemczech czekać na samochód na autostradzie lub drodze ekspresowej zobaczysz jaki będzie efekt tego czekania.
- 12 3
-
2019-04-29 09:23
(2)
Ale Niemcy to kalifat i szariat, wolę Polski patriotyczny pi****nik
- 10 3
-
2019-04-29 09:38
(1)
Ta, byles i widziales.
- 3 3
-
2019-04-29 12:48
No raczej. Jadlem tez.
- 2 0
-
2019-04-29 09:37
Bo tam sluzby robia to co powinny. U nas wycinaja konfeti, siedza w krzakach albo zatrzymuja dowody za przepalona zarowke.
- 8 0
-
2019-04-29 12:47
Nalot dywanowy?
- 1 1
-
2019-04-29 10:28
Kup sobie auto albo wsiadaj w skmke ...
- 1 3
-
2019-04-29 10:39
Kiepska prowokacja, prawacki/ruski trollu.
- 2 4
-
2019-04-29 12:46
Do Doniecka wypitalaj, robolu..
- 1 4
-
2019-04-30 11:00
Autobusem (1)
Owodnica ma taką nazwę nie bez przyczyny.
To trasa szybkiego ruchu, znajdująca się na granicy miasta, zaopatrzona w liczne zjazdy.
Taże Andrii ze Kowal, jak się Tobie nie podobają polskie prawa i zwyczaje, to nazad do Lwowa.- 1 0
-
2019-04-30 18:05
Nie karm trolla
- 0 0
-
2019-04-29 07:13
Na obwodnicy na prawnym pasie nie da się przekroczyć 120 km/h. (13)
- 37 37
-
2019-04-29 08:01
A co to ma wspólnego z tematem?
- 14 1
-
2019-04-29 08:04
(2)
Na lewym też nie bardzo, chyba, że w nocy.
- 3 7
-
2019-04-29 08:39
(1)
na lewym 120 nie pojedziesz bo tam standard to 180
- 13 5
-
2019-04-29 09:06
Ja zauważyłem ,że 110 na lewyn 150 na prawym.
Mamy samych mistrzów lewego pasa i zazwyczaj to on stoi. Ja wyprzedam prawym.
- 12 3
-
2019-04-29 08:10
(3)
Ponad 100 prawym? To jedynie chyba w srodku nocy
- 2 3
-
2019-04-29 09:22
(2)
Bzdura i dyrdymał, no, ale skoro Ty jedziesz tylko w popularnych godzinach szczytu, to możesz mieć takie zdanie, wynikające z ignorancji.
- 2 3
-
2019-04-29 09:41
(1)
Napisal "Bzdura i dyrdymal" zarzacuajac nastepnie ignorancje. Normalnie d**il.
- 1 3
-
2019-04-29 10:07
Odwiedź bibliotekę, to zmądrzejesz, ignorancie!
- 3 1
-
2019-04-29 16:55
z punktu widzenia gęstości ruchu nie da się, ale próby trwają (2)
- 2 0
-
2019-04-30 05:01
(1)
Rosyjscy i ukrainscy naukowcy w polaczeniu z technikami z Wejherowa juz badaja takie przypadki i pracuja na ustanowieniem nowego rekordu predkosci.
- 1 1
-
2019-04-30 18:19
Pisze się "uczeni radzieccy". Nie umiesz w brodate dowcipy
- 0 0
-
2019-04-29 22:30
chyba TY :)
- 0 0
-
2019-04-30 07:36
To chyba dobrze
Ograniczenie prędkości na obwodnicy jest do 120, a na wielu odcinkach do 100km/h. Jak jedziesz szybciej to jesteś piratem drogowym.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.